Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
danii1986 schreef op zondag 17 mei 2020 @ 11:43:
[...]
Gelukt, thanks. En welke versie zou positief zijn voor de accuduur?
/f/image/kVV8Z5H7KMYuHBXKDF4ry8iC.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/jHnNdR9PBAKtuqgax3HtRvSm.png?f=fotoalbum_large)
Hij is wel tikkie zuiniger. Beide keren met verlichting aan naar werk.
Mooi resultaat!tamil18 schreef op maandag 18 mei 2020 @ 20:13:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Via hun Telegram groep: https://t.me/RollerPlauschtamil18 schreef op zondag 17 mei 2020 @ 10:36:
[...]
[Afbeelding]
Dit leuks heb ik
Hoe heb jij contact genomen met die admin/maker van de website/CFW?
Het lijkt erop dat de groep nu tijdelijk invite only is, al is mijn Duits niet geweldig.
Ik denk dat je de KERS voelt. Deze is disabled in de CFW maar dat werkt nog niet helemaal top. Om dit te vermijden dien je de throttle 100% in te duwen (eventueel minder lang zodat je niet te hard rijd) ipv alles onder de 100% haha. Je zult merken dat je geen kleine ‘schok’ ervaart.tamil18 schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 21:31:
[...]
Nou als ik vol kracht rij. Lijkt of die motor afslaat en dan weer optrekt. Is maar heel kort. Maar je voelt het wel.
zou het door me schokdemper komen dat ik het voel? 🤔
De Xiaomi m3650 pro lijkt prijstechnisch gezien het meest interessant. Iemand hier de banden al eens van vervangen? Zie dat er ook volledig rubberen banden voor bestaan, dus zonder binnenband die je lek kunt rijden. Alleen wel kortere range dan (en misschien lagere snelheid?). Iemand ervaring?
Hoi N97, even een vraagje van een mede-Hagenaar. Zelf overweeg ik al tijden een elektrische step, met name voor ritjes naar mijn surfclub op Scheveningen, het strand hier in mijn buurt (Bloemenbuurt) en het centrum. Hier in deze buurt zie ik weleens stepjes, en op Scheveningen regelmatig OneWheels en Boosted boards.N97 schreef op maandag 18 mei 2020 @ 14:51:
[...]
Heb zelf de M365 Pro op een mooie warme lente dag via de bosjes en duinen (hoogte verschillen) en op de terugweg een stevige tegenwind heb ik +/- 30 kilometer gereden*. Sport stand stond continu aan. Was van huis gegaan met 92% batterij en op 50 meter van mijn huis was het game over en was de batterij op.
*Route terug berekend op basis van Google Earth - meet afstandspunten van de door mij genomen route.
Wat zijn jouw ervaringen met de politie? Ben je weleens staande gehouden? Ik hoor hier en daar verhalen over gedogen, maar ook een motoragent van het Haagse korps die in Leiden fanatiek op jacht is.
[ Voor 0% gewijzigd door Gethijsem op 19-05-2020 09:08 . Reden: typ- en schrijffouten ]
Hier nog een mede Hagenaar. Mijn ervaring in zowel Kijkduin, Scheveningen als in het Zuiderpark (wat toch redelijk bevolkt is door Politie en BOA's) is dat de Politie niets doet. Ook in het centrum van Den Haag heb ik de afgelopen maanden ongestoord rond kunnen rijden.Gethijsem schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 08:54:
[...]
Hoi N97, even een vraagje van een mede-Hagenaar. Zelf overweeg ik al tijden een elektrische step, met name voor ritjes naar mijn surfclub op Scheveningen, het strand hier in mijn buurt (Bloemenbuurt) en het centrum. Hier in deze buurt zie ik weleens stepjes, en op Scheveningen regelmatig OneWheels en Boosted boards.
Wat zijn jouw ervaringen met de politie? Ben je weleens staande gehouden? Ik hoor hier en daar verhalen over gedogen, maar ook een motoragent van het Haagse korps die in Leiden fanatiek op jacht is.
Xbox Live: R3MC0
Netjes! Zojuist ook een CFW geflashed.tamil18 schreef op maandag 18 mei 2020 @ 20:13:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Welke app gebruik je om je trips te bewaren? Ik heb een iPhone.
Ik heb alle beschikbare iPhone apps getest, en kan zeggen dat DarknessBot ver boven de rest uitsteekt.danii1986 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 16:37:
[...]
Netjes! Zojuist ook een CFW geflashed.
Voor technische informatie is m365dash een goede app.
Heb je hier ook inzage in je historische ritten?UncleEddy schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 17:19:
[...]
Ik heb alle beschikbare iPhone apps getest, en kan zeggen dat DarknessBot ver boven de rest uitsteekt.
Voor technische informatie is m365dash een goede app.
Jazeker, echter wel voor eenmalig €2,50. Zeker de moeite waard. App zit degelijk in elkaar.danii1986 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 17:34:
[...]
Heb je hier ook inzage in je historische ritten?
Edit:
Gefeliciteerd trouwens
[ Voor 6% gewijzigd door UncleEddy op 19-05-2020 17:39 ]
zeker prima prijs!Reyad schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 17:54:
Bij Alternate is nu de witte normale 365 in de aanbieding voor 250, goede prijs toch?
Dat is een uitstekende prijs lijkt meReyad schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 17:54:
Bij Alternate is nu de witte normale 365 in de aanbieding voor 250, goede prijs toch?
Hmm ook maar eens proberen dan, zojuist besteld.
sorry, android gebruiker.danii1986 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 16:37:
[...]
Netjes! Zojuist ook een CFW geflashed.
heb via AE voor 320 gehaald uit Polen. dan is dit spotprijsReyad schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 17:54:
Dank. Dan zal ik de gok binnenkort ook maar eens gaan wagen..R3MC0-NL schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 12:28:
[...]
Hier nog een mede Hagenaar. Mijn ervaring in zowel Kijkduin, Scheveningen als in het Zuiderpark (wat toch redelijk bevolkt is door Politie en BOA's) is dat de Politie niets doet. Ook in het centrum van Den Haag heb ik de afgelopen maanden ongestoord rond kunnen rijden.
Thanks!UncleEddy schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 17:39:
[...]
Jazeker, echter wel voor eenmalig €2,50. Zeker de moeite waard. App zit degelijk in elkaar.
Edit:
Gefeliciteerd trouwens
Welk product is het? Zie er meerdere? Graphs of tracker?
Mooie deal idd! Heb 'm net bijna besteld, maar bedacht me dat deze wellicht net iets te weinig kracht heeft voor mijn circa 95 kilootjes en de best wel steile hellingen hier in de duinen.tamil18 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 18:37:
[...]
heb via AE voor 320 gehaald uit Polen. dan is dit spotprijs
Dit is de url naar de app in de app store:danii1986 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 19:53:
[...]
Thanks!
Welk product is het? Zie er meerdere? Graphs of tracker?
https://apps.apple.com/nl/app/darknessbot/id1108403878?l=en
Wow, nette prijs. Zojuist besteld, volgens mij was het de laatste. Had liever een zwarte en liever een pro gewild, maar goed; €250!Reyad schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 17:54:
Zelfs op MP worden ze tweedehands voor meer verkocht.
Puntjes waarom de ik de pro wilde:
- Range. Ben bang dat ik er geen 20-25km mee ga halen, buiten eco mode om
- Breder en langer pedaal/bord
- Display. Stiekem toch kut dat je de modus en snelheid niet kunt zien
- Meer power, vooral kleine heuveltjes enzo (volgens mij heb ik nu tevens alle verschillen opgenoemd bedenk ik me nu
Eerst maar eens kijken of het een beetje bevalt en of de politie hier in de buurt niet streng handhaaft. Leuk proefkonijn en speelgoed dus voor die prijs.
Thanks!
Oh ja, aan alle Xiaomi rijders: hebben jullie al eens lekke banden gehad en was het vervangen een beetje te doen of is dit echt zwaar klote?
[ Voor 6% gewijzigd door remzor op 19-05-2020 21:51 ]
Voor redelijk weinig geld kun je een Pro display kopen en monteren op de ‘normale’ 365. Schijnt goed te werken!remzor schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 21:50:
[...]
Wow, nette prijs. Zojuist besteld, volgens mij was het de laatste. Had liever een zwarte en liever een pro gewild, maar goed; €250!
Zelfs op MP worden ze tweedehands voor meer verkocht.
Puntjes waarom de ik de pro wilde:
- Range. Ben bang dat ik er geen 20-25km mee ga halen, buiten eco mode om
- Breder en langer pedaal/bord
- Display. Stiekem toch kut dat je de modus en snelheid niet kunt zien
- Meer power, vooral kleine heuveltjes enzo (volgens mij heb ik nu tevens alle verschillen opgenoemd bedenk ik me nu)
Eerst maar eens kijken of het een beetje bevalt en of de politie hier in de buurt niet streng handhaaft. Leuk proefkonijn en speelgoed dus voor die prijs.
Thanks!
Oh ja, aan alle Xiaomi rijders: hebben jullie al eens lekke banden gehad en was het vervangen een beetje te doen of is dit echt zwaar klote?
Mits juiste tools, is het te doen.remzor schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 21:50:
[...]
...
Ik heb in 2000km ondertussen door pech 3x de achterband moeten vervangen.
Waarbij het elke keer makkelijker ging.. let wel dat je de verschillende schroeven etc bij losdraaien evt vervangt voor nieuw rvs, bij 2x achterwiel losdraaien waren er een aantal schroefjes al doorgedraaid.
Ik vind het toch vrij bizar dat een bandje vervangen zo ingewikkeld moet zijn. Ook bij de pro, welke pas een paar jaar later als doorontwikkeling op de markt kwam. Maar wellicht kan het niet anders en heeft het alles met veiligheid te maken.bleufred1 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 09:28:
[...]
Mits juiste tools, is het te doen.
Ik heb in 2000km ondertussen door pech 3x de achterband moeten vervangen.
Waarbij het elke keer makkelijker ging.. let wel dat je de verschillende schroeven etc bij losdraaien evt vervangt voor nieuw rvs, bij 2x achterwiel losdraaien waren er een aantal schroefjes al doorgedraaid.
Het valt me ook op dat er tal van losse onderdelen en accessoires ‘moeten’ worden bij besteld volgens sommigen. Dan heb ik het niet over een tasje of een haakje, maar over volledige bodemplaten, iets om je spatbord mee vast te zetten, anti tril rubber, spul om in de banden te spuiten, enz.
Alsof het product niet deugd en slechts half af is. Zet mij aan het denken om heel die meuk ook in huis te halen, wat ik nog nooit eerder heb hoeven doen bij een eerder product welke degelijk is. (Onderhoud staat er los van natuurlijk).
Ben nu dus extra benieuwd naar de kwaliteit
Ik verving hem met mijn fietsbanden reparatieset, en met de 8 inch bandje is het natuurlijk een stuk stijver en lastiger van de velg te halen dan met fietsbanden.remzor schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 12:10:
[...]
Ik vind het toch vrij bizar dat een bandje vervangen zo ingewikkeld moet zijn. Ook bij de pro, welke pas een paar jaar later als doorontwikkeling op de markt kwam. Maar wellicht kan het niet anders en heeft het alles met veiligheid te maken.
Het valt me ook op dat er tal van losse onderdelen en accessoires ‘moeten’ worden bij besteld volgens sommigen. Dan heb ik het niet over een tasje of een haakje, maar over volledige bodemplaten, iets om je spatbord mee vast te zetten, anti tril rubber, spul om in de banden te spuiten, enz.
Alsof het product niet deugd en slechts half af is. Zet mij aan het denken om heel die meuk ook in huis te halen, wat ik nog nooit eerder heb hoeven doen bij een eerder product welke degelijk is. (Onderhoud staat er los van natuurlijk).
Ben nu dus extra benieuwd naar de kwaliteitDit topic is wel erg handig overigens.
Ik heb behalve een haakje, telefoonhouder en extra folie over de display niks extra's. Ik heb er genoeg in regen/plassen/sneeuw in gereden zonder problemen.
Ja, ik heb nu 3 extra binnenbanden erbij omdat ik geen zin had om te plakken, dus direct na lek rijden kon vervangen.
Sorry dat ik mezelf bump, maar iemand een antwoord op het bovenstaande?svenerator schreef op maandag 18 mei 2020 @ 15:23:
Zit te twijfelen over aanschaf van een step. Ik woon in Amsterdam. Iemand ervaring met handhaving/politie? Slecht/goed?
Laat ik het netjes vragen: Heb je de zoekfunctie al eens gebruikt om daar meer info over te vinden in dit topic? :-)svenerator schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 12:33:
[...]
Sorry dat ik mezelf bump, maar iemand een antwoord op het bovenstaande?
In praktisch alle grote steden, dus ook Amsterdam, is de handhaving strenger dan daarbuiten. De meeste agenten zullen er niets mee doen, maar je hebt er een aantal tussen zitten die het wel fanatiek najagen. Vroeg of laat zul je een keer aangehouden worden...
Je zit hier wel op Tweakers he! Meeste dingen zijn gewoon fijne upgrades, maar niet noodzakelijk. Xiaomi heeft ook al een aantal stilletjes zelf in de productie doorgevoerd.remzor schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 12:10:
[...]
Waar kun je die folie voor het display kopen? Daar ben ik namelijk al even naar op zoek. Mijn telefoonhouder krast af en toe een beetje op het displaybleufred1 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 12:19:
[...]
Ik verving hem met mijn fietsbanden reparatieset, en met de 8 inch bandje is het natuurlijk een stuk stijver en lastiger van de velg te halen dan met fietsbanden.
Ik heb behalve een haakje, telefoonhouder en extra folie over de display niks extra's. Ik heb er genoeg in regen/plassen/sneeuw in gereden zonder problemen.
Ja, ik heb nu 3 extra binnenbanden erbij omdat ik geen zin had om te plakken, dus direct na lek rijden kon vervangen.
Ik woon ook in Amsterdam en heb sinds eind vorig jaar een step. Ik reed er zonder problemen mee door de binnenstad/ Vondelpark en in Noord. Meerdere keren politie tegen gekomen en die keken er niet naar om...svenerator schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 12:33:
[...]
Sorry dat ik mezelf bump, maar iemand een antwoord op het bovenstaande?
Maar sinds het corona gedoe laat ik h’m maar even binnenstaan, want er lopen nu veels te veel handhavers rond die je voor alles en en nog wat een bon willen uitdelen. Fietste 2 weken terug ‘s avonds door Oost langs de Dappermarkt en op het plein daar was een man met z’n step staande gehouden door 2 agenten (geen idee waarom, ik fietste gewoon langs op een meter of 50, maar het viel me wel op).
Haha, dat begrijp ik. Vertekend ook wel wat natuurlijk. Veel mensen zullen er ook niets aan doen..Dejagan schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 16:54:
[...]
Je zit hier wel op Tweakers he! Meeste dingen zijn gewoon fijne upgrades, maar niet noodzakelijk. Xiaomi heeft ook al een aantal stilletjes zelf in de productie doorgevoerd.
Helaas is het niet gelukt hem vandaag geleverd te krijgen. Zal nu dus vrijdag worden.
Dacht ik ook aan maar weet het niet zeker. Is ook niet constant maar wel met een vaste frequentie.Boinkie schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 22:57:
De motor die uitstaat?
Anoniem: 472287
Regeneratief remmen. Als je dat niet uitzet doet ie het ook met duwendanii1986 schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 07:41:
[...]
Dacht ik ook aan maar weet het niet zeker. Is ook niet constant maar wel met een vaste frequentie.
Anoniem: 472287
Dat spatbord-houdertje aan de achterkant heb je overigens ECHT wel nodig. Tenzij je na een maand zonder achter/remlicht wilt rijden. Dat is echt een schandalige designfoutremzor schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 19:04:
[...]
Haha, dat begrijp ik. Vertekend ook wel wat natuurlijk. Veel mensen zullen er ook niets aan doen..
Helaas is het niet gelukt hem vandaag geleverd te krijgen. Zal nu dus vrijdag worden.
Gisterenavond besteld op Ali: rubberen voetjes voor standaard en voor het metalen haakje waaraan de de bel vast klikt bij inklappen. Geen idee precies waarom, maar kost niets en levering duurt eeuwen. Ook een haakje voor een tasje aan te hangen.
Gisterenavond besteld via Amazon: pakketje met dat spatbord ding, 3 dempertjes voor de stuurstang en een cover voor het display.
Zie wel wat ik allemaal gebruik en nodig heb. Alles bij elkaar €16,-..
Nieuwere m365's hebben daar standaard al een stukje op zitten, geloof ik. Anders idd echt een belangrijk dingetje.Anoniem: 472287 schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 12:11:
[...]
Dat spatbord-houdertje aan de achterkant heb je overigens ECHT wel nodig. Tenzij je na een maand zonder achter/remlicht wilt rijden. Dat is echt een schandalige designfout
Hoi Buurman, blijf eigenlijk tussen de grens ten Zuiden van het verversingskanaal en ten Westen van de laan van Meerdervoort. De Duinen, Bosjes van Pex, Meer & Bos, Madestein zijn plekken waar ik mij veilig voel. Zolang er nog geen wetgeving is, speel ik het namelijk liever op safe. Andere wijken rijdt de politie iets te vaak rond en probeer ze te vermijden.Gethijsem schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 08:54:
[...]
Hoi N97, even een vraagje van een mede-Hagenaar.
Wat zijn jouw ervaringen met de politie? Ben je weleens staande gehouden?
Rij ook niet op de grote wegen zoals Laan van Meerdervoort/Segbroeklaan altijd parallel aan die straten.
Denk als je via Duindorp oversteekt en via de haven naar het Noorderstrand gaat er weinig aan het handje is maar ik zou niet richting de boulevard gaan.
Een tip als je goed wilt oefenen met je step op onverharde wegen, ga naar de Bosjes van Poot. Heb je in een mum van tijd door wat je beperkingen zijn en hoe je de step de baas blijft. Met volle snelheid van een hoogte van +/- 20 meter naar beneden sjeezen op een onverharde weg met takjes en een bocht waar ook mul zand ligt.
Hoe zet je dat uit?Anoniem: 472287 schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 12:10:
[...]
Regeneratief remmen. Als je dat niet uitzet doet ie het ook met duwen
Dank voor je uitgebreide antwoord, zo had ik nog niet bedacht, de Laan links / rechts laten liggen en de straten tussendoor pakken. Laatste stukje naar Jumpteam (surfclub) dus met de step aan het handje en de boulevard tripjes gewoon lekker steppen op m'n longboardN97 schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 14:43:
[...]
Hoi Buurman, blijf eigenlijk tussen de grens ten Zuiden van het verversingskanaal en ten Westen van de laan van Meerdervoort. De Duinen, Bosjes van Pex, Meer & Bos, Madestein zijn plekken waar ik mij veilig voel. Zolang er nog geen wetgeving is, speel ik het namelijk liever op safe. Andere wijken rijdt de politie iets te vaak rond en probeer ze te vermijden.
Rij ook niet op de grote wegen zoals Laan van Meerdervoort/Segbroeklaan altijd parallel aan die straten.
Denk als je via Duindorp oversteekt en via de haven naar het Noorderstrand gaat er weinig aan het handje is maar ik zou niet richting de boulevard gaan.
Een tip als je goed wilt oefenen met je step op onverharde wegen, ga naar de Bosjes van Poot. Heb je in een mum van tijd door wat je beperkingen zijn en hoe je de step de baas blijft. Met volle snelheid van een hoogte van +/- 20 meter naar beneden sjeezen op een onverharde weg met takjes en een bocht waar ook mul zand ligt.
Bosjes van Poot ken ik uiteraard, die hellingen zijn daar best heftig, gaat op de to-do lijst
Vanmorgen nog even een dame met een step aangesproken, ook in deze wijk. Ze zei nog nooit te zijn aangehouden en ze had de hare al een behoorlijke tijd. Sowieso weinig politie actie op straat gezien de laatste weken hier, er gebeurt blijkbaar vrij weinig.
[ Voor 1% gewijzigd door Gethijsem op 22-05-2020 07:43 . Reden: tekst foutjes ]
Anoniem: 328026
Dit duurt echt veel te lang. Er moet zeker nog een melkkoe gevonden worden: apk-keuring, belasting, verzekering, etc.
Zo iets?UncleEddy schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 17:03:
[...]
Waar kun je die folie voor het display kopen? Daar ben ik namelijk al even naar op zoek. Mijn telefoonhouder krast af en toe een beetje op het display
#Aliexpress € 1,99 20%OFF | Millet M365 carbon fiber scooter display film accelerator scooter stickers self-adhesive switch panel accessories fashion waterp
https://a.aliexpress.com/_d66RnRP
Vanmiddag pakket binnen gekregen en geïnstalleerd. Bandjes op 3.1 en 3.8 bar gezet. Toen opgeladen en aan de app gekoppeld. Wilde een ritje gaan maken, maar helaas wat regen.
Vanavond eerste ritje gemaakt, 6,28km totaal even langs de ouders. Die waren (tot mijn verbazing) dol enthousiast en gingen het filmen enz. Paar vrienden van mij en mijn zussen zouden er nu ook we eentje willen
Vond het even ‘voor lul’ als dertiger, maar het is toch wel gaaf en heel handig. Went ook snel. Rijd wel voorzichtig op slechter wegdek, maar kan me voorstellen dat mensen die eens een 40km step testen dit alweer te traag vinden. Vooralsnog in ieder geval dikke prima en hopelijk kan ik lang rijden zonder gedoe.
Die spatbord versteviging komt eerdaags binnen, dat is geen overbodige luxe in ieder geval.
Geniet er van! Het valt mij ook op dat veel mensen die je zien steppen, positief reageren!remzor schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 21:37:
Damn, wat is dit gaaf zeg!!
Vanmiddag pakket binnen gekregen en geïnstalleerd. Bandjes op 3.1 en 3.8 bar gezet. Toen opgeladen en aan de app gekoppeld. Wilde een ritje gaan maken, maar helaas wat regen.
Vanavond eerste ritje gemaakt, 6,28km totaal even langs de ouders. Die waren (tot mijn verbazing) dol enthousiast en gingen het filmen enz. Paar vrienden van mij en mijn zussen zouden er nu ook we eentje willen
Vond het even ‘voor lul’ als dertiger, maar het is toch wel gaaf en heel handig. Went ook snel. Rijd wel voorzichtig op slechter wegdek, maar kan me voorstellen dat mensen die eens een 40km step testen dit alweer te traag vinden. Vooralsnog in ieder geval dikke prima en hopelijk kan ik lang rijden zonder gedoe.
Die spatbord versteviging komt eerdaags binnen, dat is geen overbodige luxe in ieder geval.
Thanks! Trok ook aardig wat bekijks gedurende dat korte ritje. Zo van: “Ey kijk, een elektrische step!”. Of kinderen die roepen “Gaaf!”, en een vriendje die tegen de ander zegt: “Ja, zo een heb ik ook”.Robert.r schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 09:16:
[...]
Geniet er van! Het valt mij ook op dat veel mensen die je zien steppen, positief reageren!
Buitenwijk van een grote stad. Zie ze hier zelf nog niet in ieder geval. Durf er niet mee naar het centrum, is me toch te link qua pakkans enzo.
Ja heel herkenbaar. Denk dat steps wat dat betreft ook makkelijk geaccepteerd kunnen worden.remzor schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 11:09:
[...]
Thanks! Trok ook aardig wat bekijks gedurende dat korte ritje. Zo van: “Ey kijk, een elektrische step!”. Of kinderen die roepen “Gaaf!”, en een vriendje die tegen de ander zegt: “Ja, zo een heb ik ook”.
Buitenwijk van een grote stad. Zie ze hier zelf nog niet in ieder geval. Durf er niet mee naar het centrum, is me toch te link qua pakkans enzo.
https://www.veeley.nl/eur...keurde-elektrische-steps/
Wel goed dat de eerste officieel gekeurde step er is. Maar ziet er gewoon niet uit door al die verplichtingen. Is gewoon verkapte scooter.
Add me op Stadia: Gloogle
tja... ik zag die al eens langskomen in een advertentie. Voor die prijs is het ook een scooter... maar dan inklapbaar. 29 KG... zwaarder dan een gemiddelde elektrische fiets. Neem je niet even mee naar kantoor.Pukson schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 12:13:
Bah..
Wel goed dat de eerste officieel gekeurde step er is. Maar ziet er gewoon niet uit door al die verplichtingen. Is gewoon verkapte scooter.
[ Voor 8% gewijzigd door kmf op 23-05-2020 12:29 ]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Niet dat Veeley daar wat aan kan doen, maar dat is NL.
Mijn zus is serieus aan het kijken naar een step voor op Aruba, waar ze woont. Veelal korte afstanden maar door de hitte wordt niet niet gefietst en amper gelopen. Been there, done that
Edit: zojuist lange rit van 14 km. Harde wind en beetje regen, maar goed te doen. Met name één voet voel ik nu wel..
Mooie is: onderweg per ongeluk langs een politiebureau gereden en een passerende politie auto en geen staande houding
[ Voor 23% gewijzigd door remzor op 23-05-2020 18:05 ]
De (volgens mij) stuurstang maakt een klikkend geluid, met name bij een oneffen wegdek, drempels, enz. Is dit het bekende probleem met de speling die er zit bij de aanhechting?
Op het punt waar je de stuurstang in kan klappen, zit de klem die je naar boven vastzet met het beugeltje. Toen ik de step net in de schuur zette, viel het me op dat het klemmetje iets naar rechts was verschoven. Dit zag ik met name doordat het zwarte 'plaatje' (ei-vorm) niet meer helemaal recht op de stang zat.
Die stuurstang dempertjes heb ik inmiddels besteld, maar bovenstaande maakt me toch wat voorzichtiger en onzekerder. Scenario's van brekende of inklappende stuurtstangen, weet je wel
Edit: oops excuus, ik was al de laatste die had gereageerd hier

[ Voor 4% gewijzigd door remzor op 24-05-2020 19:42 ]
Dat is een bekend probleem, waar ik na een flinke kuil ook last van heb gekregen.remzor schreef op zondag 24 mei 2020 @ 19:41:
Zojuist weer een ritje gemaakt, en toch twee dingetjes die me opvallen. Hebben jullie ervaring met onderstaande?
De (volgens mij) stuurstang maakt een klikkend geluid, met name bij een oneffen wegdek, drempels, enz. Is dit het bekende probleem met de speling die er zit bij de aanhechting?
Op het punt waar je de stuurstang in kan klappen, zit de klem die je naar boven vastzet met het beugeltje. Toen ik de step net in de schuur zette, viel het me op dat het klemmetje iets naar rechts was verschoven. Dit zag ik met name doordat het zwarte 'plaatje' (ei-vorm) niet meer helemaal recht op de stang zat.
Die stuurstang dempertjes heb ik inmiddels besteld, maar bovenstaande maakt me toch wat voorzichtiger en onzekerder. Scenario's van brekende of inklappende stuurtstangen, weet je wel
Edit: oops excuus, ik was al de laatste die had gereageerd hier
Ik heb even geen tijd om de exacte info te zoeken, maar dit is op te lossen door wat schroeven aan te draaien.
Zie deze ‘to-do list’ ergens staat daar informatie omtrent dit probleem:
https://rollerplausch.fandom.com/de/wiki/TODO-Liste
Ze hebben weliswaar bij dit model staan dat deze ook in afwachting is van keuring, al staat dat er nu al een hele lange tijd.Pukson schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 12:13:
Bah..
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EGt9TEXBNH0uxCFbCCZVtZi6.jpg?f=user_large)
Ziet er al iets beter uit dan die Veeley V5, maar toch is een M365 (pro/non-pro) een veel leuker model voor veel minder geld.
Die schokdemper van Monorim is echt die geld (120 eurotje 🙈) waard.remzor schreef op zondag 24 mei 2020 @ 22:18:
@UncleEddy Thanks. Komt er op neer dat ik alle schroeven eens na moet lopen. Model van mij behoort niet tot een terugroepactie, maar was wel benieuwd wat de ervaringen hier zijn met een m365 en de door mij genoemde ‘issues’.
Heb na weekje getril, besteld en erop gezet.
minder last van trillen en rijd stuk lekkerder. Buurman leent step van mijn. En die vind met schokdemper beter rijden.
Zelf bezig met 48V upgrade/mod voor m'n ninebot G30. Heb een duo pack besteld om zo doende in parallel te doen.tamil18 schreef op zondag 24 mei 2020 @ 22:34:
[...]
Die schokdemper van Monorim is echt die geld (120 eurotje 🙈) waard.
minder last van trillen en rijd stuk lekkerder. Buurman leent step van mijn. En die vind met schokdemper beter rijden.
Ben benieuwd wat je plannen zijn. Heb je straks twee accupacks en dus dubbele range?Pukson schreef op maandag 25 mei 2020 @ 00:19:
[...]
Zelf bezig met 48V upgrade/mod voor m'n ninebot G30. Heb een duo pack besteld om zo doende in parallel te doen.
Qua range zou ik wel iets erop achteruit gaan. Al zou het rond de 40-50km worden. 2x 10Ah maar door 48V kan je free wheel 45kmh gaan. Met mezelf zou dat wel rond de 35-38Km worden.Robert.r schreef op maandag 25 mei 2020 @ 08:23:
[...]
Ben benieuwd wat je plannen zijn. Heb je straks twee accupacks en dus dubbele range?
Er kan zich speling voordoen op het klapmechanisme zelf, maar ook de stuurstang zelf kan los komen van het klapmechanisme. dit laatste kan je checken door de bovenkant van het klapmechanisme vast te houden en de stang te wiebelen. Zit daar speling in, dan is het aan te raden het vergrendelmechanisme los te halen en hem opnieuw te verlijmen met het klapmechanisme. Ik heb dat met tweecomponenten metaalepoxy gedaan, goed opgeschuurd op de rakende vlakken en nu is hij i.c.m. een rubbertje in het klapmechanisme zelf echt 100% spelingsvrij. Trouwens ook gelijk bij de connectie van het stuurdeel en de stang verlijmd, die boutjes houden daar ook naar verloop van tijd de speling niet totaal tegen.remzor schreef op zondag 24 mei 2020 @ 19:41:
Zojuist weer een ritje gemaakt, en toch twee dingetjes die me opvallen. Hebben jullie ervaring met onderstaande?
tja hangt van gebruik af, als je er een jaar lang over keien heen rijdt is het niet zo onlogisch dat dingen los gaan trillen.remzor schreef op maandag 25 mei 2020 @ 10:56:
@Dejagan Naja, ben niet bereid om zover te gaan met hobbyen. Lijkt me dat dit niet zou moeten bij een dergelijk product. Zou in ieder geval zeer kwalijk zijn als het echt zo erg met de kwaliteit en daarmee de veiligheid gesteld zou zijn
Ik heb sinds vandaag een Axa slot en dat is volgens mij wel een aanrader:
:strip_exif()/f/image/QzCChNBR8BCKAsMwMsuxDevT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tLfYuze4MYTf3JKwIfxfabC3.jpg?f=fotoalbum_large)
Van het weekend heb ik in een soort van impuls de g30 gekocht, vanochtend geleverd. Sommige weggetjes hier zijn niet helemaal top en dan lijkt me die monorim wel een goede optie. Maar waar heb je die gekocht? Ik had al via FB de mannen van monorim een berichtje gestuurd, maar die verwijzen weer naar één of andere Phillipijnse leverancier, weet jij een betere plek?tamil18 schreef op zondag 24 mei 2020 @ 22:34:
[...]
Die schokdemper van Monorim is echt die geld (120 eurotje 🙈) waard.
De klonen op aliexpress zijn wel legio en goedkoop, maar daar lees ik weinig goeds over.
Ik heb niks gevonden in de band, behalve twee sneetjes boven elkaar. Ik heb de bandjes nu op 4,5 bar opgepompt. Bij het loshalen van de nippel ontsnapte er wat lucht, waardoor het denk ik 4 bar is.Dejagan schreef op maandag 25 mei 2020 @ 15:15:
Wow naar, was er ook een reden zoals een spijker o.i.d. ? Sinds ik mijn banden keihard oppomp op de specificaties daarvoor, zijn dat nog alleen de boosdoeners van lekken geweest na 2.5k km's.
Ja dat snap ik, die van mij is net nieuw en heeft 30km op de teller.Dejagan schreef op maandag 25 mei 2020 @ 11:29:
[...]
tja hangt van gebruik af, als je er een jaar lang over keien heen rijdt is het niet zo onlogisch dat dingen los gaan trillen.
Hieronder twee foto's van de stuurstang en het punt met het clipje. Je ziet op één foto dat het zwarte, ei-vormige plaatje wat omhoog staat en los zit. Deze lijkt niet helemaal goed vast gelijmd te zijn. Geen idee of dit een probleem is. Die kun je dus steeds weer een tikkie omlaag duwen.
Op de andere foto zie je dat het clipje die de klem 'vasthoudt' een tikkeltje scheef is. Dat mini torx-schroefje lijkt goed vast te zitten. Kon hem helaas niet aandraaien, want was meteen dol. Waarschijnlijk al zo vanuit de fabriek. Het zwarte gedeelte met dat clipje eraan lijkt wel stevig te zijn, het is meer dat afdekplaatje erboven.
Verder alle schroeven nagelopen en alles lijkt goed vast te zitten verder. Wellicht dat dat plaatje/dempertje die tussen de stuurstang moet komen wel gewoon de oplossing is. Komt hopelijk deze week binnen van Amazon.
:strip_exif()/f/image/WkYeEGdfIAE0oC8rZjrNU7i1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aLvg5iwdjT9gvAnESLaYDyGD.jpg?f=fotoalbum_large)
@orf Damn, dat is wel heel kut, zo snel! Hopelijk krijg ik er helemaal geen lijst van. Bandjes op 3.2 - 3.8, maximum met mijn gewicht volgens verschillende tabelletjes.
[ Voor 8% gewijzigd door remzor op 25-05-2020 15:41 ]
Ik gebruik de Abus Bordo 6000. Dat werkt goed. Hij hangt net zo als de jouwe om die middelste stang.orf schreef op maandag 25 mei 2020 @ 14:19:
Ik heb sinds vandaag een Axa slot en dat is volgens mij wel een aanrader:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7M4cqOZEoUl3CgmTfqjfMlwZ.jpg?f=user_large)
GTA VI - All aboard the hype train!!
Uit Spanje gehaald https://www.ebay.com/itm/...5d2d208fffab6c0%7Ciid%3A1Bert-Jan schreef op maandag 25 mei 2020 @ 15:22:
[...]
Van het weekend heb ik in een soort van impuls de g30 gekocht, vanochtend geleverd. Sommige weggetjes hier zijn niet helemaal top en dan lijkt me die monorim wel een goede optie. Maar waar heb je die gekocht? Ik had al via FB de mannen van monorim een berichtje gestuurd, maar die verwijzen weer naar één of andere Phillipijnse leverancier, weet jij een betere plek?
De klonen op aliexpress zijn wel legio en goedkoop, maar daar lees ik weinig goeds over.
Ik heb wel de normale m365. Past het op die van jouw?
Binnen 5 dagen thuis.
Als je haalt. Gebruik kwaliteit sleutel 17(was 17 zo uit mij hoofd) .wat je mee geleverd krijgt is meuk!
Op zich positief natuurlijk. Waar ik alleen voor vrees is dat door de hele bureaucratische rompslomp, lees: keuringen, iedereen die er aan moet verdienen en verzekeringen, het echt een heel pak duurder zal gaan worden. Met dus ook vaste kosten (zoals een verzekering). Het zou mooi zijn wanneer dit alles niet nodig is en wanneer ze gewoon de weg op zouden mogen, maar die kans acht ik héél klein met die 25km p.u. stepjes.Robert.r schreef op maandag 25 mei 2020 @ 16:19:
Inmiddels lijkt het kwartje ook te zijn gevallen bij de ANWB : https://www.anwb.nl/verke...-met-eigen-vervoer-reizen
Nu wordt het min of meer gedoogd in veel regio’s, onder het mom van: ach, we doen niet moeilijk, het zijn er maar een paar en het zorgt niet voor overlast. Als die dingen populairder worden en ze wel voor overlast zorgen zal er ook strenger op gehandhaafd worden. Zeker als je ze dan legaal mag rijden maar dan met een kentekenplaatje. Net zoals bij scooters zul je dan misschien ook controleposten inrijden en moet je misschien ook wel op de rollerbank/papieren bij je hebben.
Maar goed, al met al positief als het gewoon een vervoersmiddel is welke wordt toegevoegd aan de lijst met mogelijkheden. Zeker in het kader van de verkeersdrukte en het milieu
GTA VI - All aboard the hype train!!
Tja, is ook met die Felyx scooters nu al.Sir_Hendro schreef op maandag 25 mei 2020 @ 18:02:
Het zijn voornamelijk die huurstepjes die de overlast veroorzaken. De eigendom e-stepjes daarin tegen veroorzaken vrijwel geen overlast.
Of zeggen jullie kan goedkoper of je moet het via weg x doen
Ik zeg koop m lekker in Nederland, althans, dat heb ik gedaan, fijn zaken doen met deze man, kwam de 10X brengen en zette deze meteen in elkaar.Pukson schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 20:58:
Mensen die een Zero scooter hebben? Ben redelijk geïnteresseerd. Zag bijvoorbeeld de Zero 8 48V 10 AH redelijk interessant geprijsd. 640 euro, vanuit Europa. Kan max 40KM bereik en max 40kmh.
Of zeggen jullie kan goedkoper of je moet het via weg x doen
https://zerosteps.nl/webshop/elektrische-step/zero-8/
Hun hebben alleen de 36V die gaat max 30. Zag hier op https://www.falconpev.com...-8?variant=13602487205955dezeppo schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 11:29:
[...]
Ik zeg koop m lekker in Nederland, althans, dat heb ik gedaan, fijn zaken doen met deze man, kwam de 10X brengen en zette deze meteen in elkaar.
https://zerosteps.nl/webshop/elektrische-step/zero-8/
Redelijk snel geleverd en ja er komt nog 21% procent BTW bij. Dus een euro of 120.
Ben er over uit en ga de Zero 8 halen.
Iemand interesse in de NineBot G30 Max?
[ Voor 6% gewijzigd door Pukson op 27-05-2020 21:55 ]
Inderdaad. Zo zonde. Ik raak helaas meer aan het twijfelen nu, de laatste dagen veel politie en boa's in mijn buurt. Ik twijfel steeds meer over een step en neig weer naar een benzinescootertje voor naast ons autootjePukson schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:56:
Zit zo dat debat te bekijken over infra tijdens corona. Ze halen telkens landen aan als Italië etc dat hun alles inzetten op meer fietspaden en eigen vervoer. Maar het woord elektrische step durven ze niet in de mond te nemen. Erg jammer.

[ Voor 0% gewijzigd door Gethijsem op 28-05-2020 13:12 . Reden: verkeerde smiley ]
Waarom geen (legale) elektrische scooter, als je toch al elektrisch overwoog?Gethijsem schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 13:11:
Ik twijfel steeds meer over een step en neig weer naar een benzinescootertje voor naast ons autootje
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Het gaat me om budget, max 1200 euro. Een elektrische scooter heb ik overwogen, maar een beetje fatsoenlijke met uitneembare lithium accu kost al snel boven de 2500,-. Verder zijn ze erg gewild bij dieven, dus die ga ik hier niet in weer en (zee) wind voor de deur zetten. Datzelfde gaat op voor een elektrische fiets.The Zep Man schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 16:56:
[...]
Waarom geen (legale) elektrische scooter, als je toch al elektrisch overwoog?
En verder als statement, als de politiek steeds roept om vergroening en initiatief van burgers, maar daar verder niets mee doet krijgen ze van mij gewoon hun herrie en stank voor dank. Misschien helpt dat nog een beetje

Bedankt voor je reactie, een prima sleutelset heb ik nog wel liggen.tamil18 schreef op maandag 25 mei 2020 @ 17:16:
[...]
Uit Spanje gehaald https://www.ebay.com/itm/...5d2d208fffab6c0%7Ciid%3A1
Ik heb wel de normale m365. Past het op die van jouw?
Binnen 5 dagen thuis.
Als je haalt. Gebruik kwaliteit sleutel 17(was 17 zo uit mij hoofd) .wat je mee geleverd krijgt is meuk!
Communicatie met monorim zelf is wat moeizaam, dus ik heb eens navraag gedaan bij de dichtsbijzijnde wederverkoper van monorim (e-stepworld in Gent). Die monorim van de M365 past niet op de G30, en de G30 versie laat nog even op zich wachten.
Die vering lijkt me echt ideaal.
edit: nog even een sfeerimpressie van de laatste dagen
:strip_exif()/f/image/G24l8Y9iJrAdxpO0fwgySifL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AkvO1zGdjNdUqUdS3UphoJZj.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 26% gewijzigd door Bert-Jan op 28-05-2020 23:32 ]
Als we het over het zelfde debat hebben, hebben ze het er wel even over gehad. https://legaalrijden.nl/b...taan-mits-het-veilig-kan/Pukson schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:56:
Zit zo dat debat te bekijken over infra tijdens corona. Ze halen telkens landen aan als Italië etc dat hun alles inzetten op meer fietspaden en eigen vervoer. Maar het woord elektrische step durven ze niet in de mond te nemen. Erg jammer.
Onderaan staat een linkje naar de video
Maar dat ze het nou weer iets van 3 maanden willen uitstellen is beetje raar
[ Voor 6% gewijzigd door Nder op 29-05-2020 12:51 ]
Ik had altijd begrepen dat e-bikes en e-steps veel diefstalgevoeliger zijn dan e-scooters, die die op kenteken gezet moeten worden. Bovendien neem je bij veel e-scooters de accu mee naar binnen m te laden, en zijn vervang accu’s loei duur (duurder dan de dagwaarde van de scooter zelf) zodat een scooter-zonder-accu niet zo aantrekkelijk is om te stelen.Gethijsem schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 17:45:
Verder zijn ze erg gewild bij dieven, dus die ga ik hier niet in weer en (zee) wind voor de deur zetten. Datzelfde gaat op voor een elektrische fiets
Het gaat hier in Nederland nooit gebeuren.... Of er komt een gedrocht aan goedkeuring, regeltjes, verzekering, APK en alles wat ze maar kunnen verzinnen. We wonen echt in een mooi land, maar op sommige vlakken leven we echt serieus nog in de middeleeuwenPukson schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:56:

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Ligt er maat net aan hoe je het bekijkt. Wat je schetst is eigenlijk nu van toepassing: een e-step moet nu aan allerlei regels voldoen waardoor de steps zelf als een soort gedrochten op de markt komen (tante paula step, veeley). Het kan dus alleen maar beter worden, en de eerste stappen zijn daarvoor gezet. Inderdaad, het gaat traag. Maar dat is NL, en eerlijk gezegd zou ik straks ook niet naast een denver e-step van 150 euro willen rijden omwille van de veiligheid.Atlas schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 14:12:
[...]
Het gaat hier in Nederland nooit gebeuren.... Of er komt een gedrocht aan goedkeuring, regeltjes, verzekering, APK en alles wat ze maar kunnen verzinnen. We wonen echt in een mooi land, maar op sommige vlakken leven we echt serieus nog in de middeleeuwen
Zeiden ze dan iets van 'het mag niet dit is een waarschuwing' ofzo?kbm_sterdam schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 12:31:
Ik heb er inmiddels 1400 km opzitten met mijn M365, voornamelijk in/om Amsterdam rijdt ik er dagelijks op. Ik ben wel twee keer staande gehouden maar heb geen boete gekregen en de step is niet ingenomen. Sinds de corona crisis begon heb ik voor mezelf besloten in geen geval meer met het OV te willen reizen, dus de step biedt echt uitkomst. Er rijdt nu tien keer meer politie op straat dan normaal, maar er wordt totaal niet op gehandhaaft zo lijkt het. Het blijft natuurlijk een risico.
Ik denk een zwart carbon look met een kleine display.tamil18 schreef op zondag 31 mei 2020 @ 23:17:
[Afbeelding]
Vandaag die besteld. Ben benieuwd hoe het uitziet.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
De eerste keer zelfs pertinent niet. Ik heb een verzekeringsplaatje van Unigarant en ze waren benieuwd of dit nu dan mocht. Gingen ze uitzoeken maar ik zou daar niks meer van horen. Maar een vd agenten zei letterlijk: hier ga ik geen boete voor geven.Dejagan schreef op zondag 31 mei 2020 @ 09:33:
[...]
Zeiden ze dan iets van 'het mag niet dit is een waarschuwing' ofzo?
Tweede keer werd ik staande gehouden door een motoragent op de overtoom met het verzoek verder te reizen met het OV omdat de step niet is toegestaan op de weg. En nu sinds de 'lockdown' is mijn ervaring dat ze hier totaal geen aandacht aan schenken. Ik rij zo vaak langs politie en ze zijn heel zichtbaar aanwezig overal. Het zal vast mis kunnen gaan maar ik rij vrij onbezorgd rond eerlijk gezegd.
Ben al een tijdje aan het zoeken, maar nog geen antwoord kunnen vinden.
Vervalt de garantie na het flashen van een ninebot G30 max, naar 30km/h?
Wat voor soort verzekering heb je? WA? Diefstal? Opvallend dat er verzekeraars zijn die plaatjes afgeven, daarom benieuwdkbm_sterdam schreef op maandag 1 juni 2020 @ 14:51:
[...]
De eerste keer zelfs pertinent niet. Ik heb een verzekeringsplaatje van Unigarant en ze waren benieuwd of dit nu dan mocht. Gingen ze uitzoeken maar ik zou daar niks meer van horen. Maar een vd agenten zei letterlijk: hier ga ik geen boete voor geven.
Tweede keer werd ik staande gehouden door een motoragent op de overtoom met het verzoek verder te reizen met het OV omdat de step niet is toegestaan op de weg. En nu sinds de 'lockdown' is mijn ervaring dat ze hier totaal geen aandacht aan schenken. Ik rij zo vaak langs politie en ze zijn heel zichtbaar aanwezig overal. Het zal vast mis kunnen gaan maar ik rij vrij onbezorgd rond eerlijk gezegd.
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
Met VIN nummer? Of hoekbm_sterdam schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 09:50:
Ik heb mijn step verzekerd als segway/scootmobiel, dus het is maar de vraag of ik wel écht verzekerd ben. Maar het houdt iig politie op afstand, zover is mij wel duidelijk!
Vond je de opmerking van mij of iemand relevant of heeft het je geholpen? Laat een duimpje achter als teken van waardering.
WA Motorvoertuigen is het.Goverman schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 07:48:
[...]
Wat voor soort verzekering heb je? WA? Diefstal? Opvallend dat er verzekeraars zijn die plaatjes afgeven, daarom benieuwd
Zoals in de topicstart al duidelijk is aangegeven, er is op het moment nog steeds veel onduidelijk over de legaliteit van het gebruik van e-steps op de openbare weg in Nederland. Dat betekent niet dat de e-steps op zichzelf illegaal zijn, op privéterrein mogen ze sowieso zonder restricties gebruikt worden.
Gebruik op de openbare weg is te aller tijden voor rekening en risico van de berijder en het is de berijder die zich bewust moet zijn van de geldende regels op de plaats waar hij of zij een e-step gebruikt.
Andere gebruikers hierover aanspreken is daarom ongewenst en wordt niet getolereerd en willen we daarom hierna ook niet meer zien.
RECALL:
Xiaomi heeft een recall uitgevaardigd voor de Mi Electric Scooter.