[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 97 ... 156 Laatste
Acties:
  • 437.544 views

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
68616c6c6f schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:57:
[...]

Aannames :')
Bitcoins gekocht in 2016 + hodl :)F
Blijkbaar een verkeerde aanname, maar zo kwam je wel over. Heb je hier voor zover ik weet nog niet eerder gezien en je stelt beginnersvragen, dan ga ik er vanuit dat er nog niets van weet.

• 68616c6c6f
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-02-2023
Rrehorst schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:58:
[...]

Gekocht in 2016 en er nog geen reet van snappen? Netjes. 8)7
Want dat wat ik koop ben ik verplicht om te analyseren. Ik weet wat bitcoins zijn en ik weet dat ze naar boven en beneden gaan. Ik weet wanneer er een hype is en wanneer het sterft. Dat is genoeg. Als ik een master Blockchain wil openen op een universiteit ga ik er meer op in.

malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

68616c6c6f schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:59:
[...]

Want dat wat ik koop ben ik verplicht om te analyseren. Ik weet wat bitcoins zijn en ik weet dat ze naar boven en beneden gaan. Ik weet wanneer er een hype is en wanneer het sterft. Dat is genoeg. Als ik een master Blockchain wil openen op een universiteit ga ik er meer op in.
Als je er niets van wilt leren koop iets dan ook gewoon niet man. kan je ook niet reckt gaan. boem en weg is je geld

[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 02-04-2019 17:01 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• 68616c6c6f
PilatuS schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:58:
[...]

Blijkbaar een verkeerde aanname, maar zo kwam je wel over. Heb je hier voor zover ik weet nog niet eerder gezien en je stelt beginnersvragen, dan ga ik er vanuit dat er nog niets van weet.
Ik ben nieuw op Tweakers (als in weinig actief) en de bitcoins die ik heb gekocht heb ik in het begin een beetje mee gespeeld en vervolgens 2 jaar aan de kant gezet op Electrum. Toen in op Reddit ineens een hype zag kwam ik hier.

• 68616c6c6f
A87 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:59:
[...]

Als je er niets van wilt leren koop iets dan ook gewoon niet man. kan je ook niet reckt gaan
Wat is dat nou weer voor logica en interpretatie van mijn post?

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
68616c6c6f schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:01:
[...]

Ik ben nieuw op Tweakers (als in weinig actief) en de bitcoins die ik heb gekocht heb ik in het begin een beetje mee gespeeld en vervolgens 2 jaar aan de kant gezet op Electrum. Toen in op Reddit ineens een hype zag kwam ik hier.
Jij was vroeger toch wel eens actief op het normale crypto forum ? je username komt me bekend voor

• PilatuS
  • Niet online
68616c6c6f schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:01:
[...]

Dus je hebt in 2016 gekocht op zeg 350 dollar ofzo ? Voor dat bedrag heb ik toen der tijd gekocht. Je hebt toen BTC naar 20k zien gaan en bent al die tijd blijven zitten ? Dat maakt je wel koning holder zegmaar :D

• 68616c6c6f
PilatuS schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:03:
[...]

Dus je hebt in 2016 gekocht op zeg 350 dollar ofzo ? Voor dat bedrag heb ik toen der tijd gekocht. Je hebt toen BTC naar 20k zien gaan en bent al die tijd blijven zitten ? Dat maakt je wel koning holder zegmaar :D
Inzet was laag en ik was 14 jaar. :')
Slux schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:03:
[...]

Jij was vroeger toch wel eens actief op het normale crypto forum ? je username komt me bekend voor
Denk het niet? Ik heb hier eens een stormtopic geopend die op een dag 33 pagina's kreeg en daarna heb ik tweakers voor een jaar ofzo verlaten.

[ Voor 32% gewijzigd door 68616c6c6f op 02-04-2019 17:04 ]

• PilatuS
  • Niet online
68616c6c6f schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:04:
[...]

Inzet was laag en ik was 14 jaar. :')
Ah ok, je zei Bitcoins als in meervoud, vandaar :)

Maar al die tijd blijven holden dus ? Niet naar gekeken in die tijd, of vergeten of wat ? Ben wel benieuwd waarom je er voor hebt gekozen niet te verkopen :)

Verwijderd

Toen ik 14 was wist ik nog niet eens waar ik mn jongeheer in moest stoppen laat staan mijn geld :')

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-12 11:11
Het liefst stap ik volle bak in de alts.. maarja als die - in mijn ogen onvermijdelijke - correctie komt, doen de alts net zo hard mee natuurlijk.. Grr tijdmachine anyone?!

• PilatuS
  • Niet online
Nee, helaas. Die is volgende week kapot gegaan :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:05:
Toen ik 14 was wist ik nog niet eens waar ik mn jongeheer in moest stoppen laat staan mijn geld :')
De 2de wist ik wel hoor. Was voornamelijk drank en sigaretten....

• RaptorXS
  • Laatst online: 13-03-2022
Zelfs GeenStijl vindt het opeens nieuws:
Tulpenmanie-koers-bitcoin-schiet-weer-omhoog/
Dikke grijns.
Bron: https://www.geenstijl.nl/...tcoin-schiet-weer-omhoog/

• 68616c6c6f
PilatuS schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:05:
[...]

Ah ok, je zei Bitcoins als in meervoud, vandaar :)

Maar al die tijd blijven holden dus ? Niet naar gekeken in die tijd, of vergeten of wat ? Ben wel benieuwd waarom je er voor hebt gekozen niet te verkopen :)
Pubermentaliteit. Ik filosofeerde er niet eens zo veel over om te hodlen. Ik zag die hype op media en fora en dacht het komt wel goed. Toen die 18k bereikte dacht ik nog harder om te holden omdat het steeds geweldiger werd (lees: pubermentaliteit; dit kan toch niet fout gaan). Toen die constructief begon te dalen heb ik het gelaten en ben een tijdje gestopt met cryptocurrencies.

Verwijderd

68616c6c6f schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:08:
[...]

Pubermentaliteit. Ik filosofeerde er niet eens zo veel over om te hodlen. Ik zag die hype op media en fora en dacht het komt wel goed. Toen die 18k bereikte dacht ik nog harder om te holden omdat het steeds geweldiger werd (lees: pubermentaliteit; dit kan toch niet fout gaan). Toen die constructief begon te dalen heb ik het gelaten en ben een tijdje gestopt met cryptocurrencies.
Nou komt mooi uit, de raket staat klaar dus stap maar in.

Op naar de 100k!

• Slux
  • Niet online
Weet je het nu wel dan :+

• 68616c6c6f
Verwijderd schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:10:
[...]

Nou komt mooi uit, de raket staat klaar dus stap maar in.

Op naar de 100k!
Tegenwoordig werk ik ook al. Is het goed om nu wat te gaan halen?

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
PilatuS schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:38:
[...]

Ik denk dat die hele run omhoog puur en alleen manipulatie was om de shorts kapot te maken. Wat er nu veder gaat gebeuren durf ik niets over te zeggen. Manipulatie kan je niet voorspelen. Verder komen er nu alweer wat FOMO mensen voorbij die juist nu gaan kopen wat ook gekke dingen kan doen. Voor mij kan het even alle kanten op nu.
Niet persee manipulatie denk ik. Iedereen had gewoon zijn ogen gericht op die 4.2k als belangrijke weerstand. Eenmaal er doorheen gaan de SL'jes van shorts etc. als een malle af/fomo buys, daarna de liquidaties etc..

Sowieso vond ik dat de koers zich al vrij sterk ontwikkelde, het was gewoon een kwestie van tijd tot die 4.2k brak. :)

We zullen zien wat de komende tijd brengt, ik verwacht iedergeval geen bart.

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:12:
[...]

Niet persee manipulatie denk ik. Iedereen had gewoon zijn ogen gericht op die 4.2k als belangrijke weerstand. Eenmaal er doorheen gaan de SL'jes van shorts etc. als een malle af/fomo buys, daarna de liquidaties etc..

Sowieso vond ik dat de koers zich al vrij sterk ontwikkelde, het was gewoon een kwestie van tijd tot die 4.2k brak. :)

We zullen zien wat de komende tijd brengt, ik verwacht iedergeval geen bart.
Ik denk wel dat het een stuk manipulatie is geweest. Vervolgens gaat iedereen natuurlijk kopen waardoor het nog harder gaat, maar ik denk niet daar het daar mee is begonnen. Wat grote jongens beginnen en de rest volgt.

Verwijderd

Slux schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:10:
[...]

Weet je het nu wel dan :+
Jongeheer wel, geld niet ;)

• Slux
  • Niet online
Hoppa marketcap naar de $162.273.111.432 op naar de 600.000.000.000, moeilijk voor te stellen dat die daar +/- 2 jaar terug op stond

• 68616c6c6f

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:13:
[...]

Ik denk wel dat het een stuk manipulatie is geweest. Vervolgens gaat iedereen natuurlijk kopen waardoor het nog harder gaat, maar ik denk niet daar het daar mee is begonnen. Wat grote jongens beginnen en de rest volgt.
Maar de koers neigde al naar een uitbraak, daar zullen vast wat grote jongens op in spelen maar ik had sowieso wel het idee dat die 4.2k niet meer te houden was. Elk dumpje werd ook gelijk opgevangen etc.

De groei van vandaag is niet erg natuurlijk te noemen maar je kan ook zeggen "Bitcoin was gewoon oversold en de interesse van kopers was gewoon te groot wat uiteindelijk voor een BOOOOM zorgde"

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-11 19:55
Sinds vanochtend druk bezig met het minimaliseren van mn verlies. Had geen 2de wave verwacht na de eerste 500 up.

$ -1,709.58 (-44.34%) :(

[ Voor 6% gewijzigd door green-tea op 02-04-2019 17:18 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Jongens, wie van jullie heeft er net 4000 BTC gekocht op Kraken? Kan je me vertellen of je van plan bent een Bart te doen of niet? :P

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Verwijderd

68616c6c6f schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:10:
[...]

Tegenwoordig werk ik ook al. Is het goed om nu wat te gaan halen?
Dat durf ik je niet te zeggen. Het kan gewoon alle kanten op.

Zelf geloof ik er wel 1 dat het ooit meer waard gaat worden.

Maar dat is pure speculatie. Bitcoin en crypto blijft een extreem risicovolle en volatiele investering.

Het enige solide advies wat ik je geven kan is nooit meer geld er in stoppen dan je kunt missen.

Verwijderd

Zo heb ik me 3 jaar geleden stiekem laten steriliseren en proberen we al jaren driftig een kindje erbij te maken. :P

Geintje hoor.

• A87
  • Niet online

A87

Fuck gaan mijn alts gewoon sideways, wat is dit nu... Verwachtte een een snelle stijging terug naar de crash zone :P

Verwijderd

68616c6c6f schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:10:
[...]

Is het goed om nu wat te gaan halen?
Ik zeg doen... Ben al bezig een koper te vinden voor 1 long. 1 nier en een halve lever....

Meer geld in muntjes. Meer fomo. Muntjes stijgen, dus weer meer fomo.
En het resultaat is ik in een Lamborghini... Min 1 nier en lever en long.. kan ik mee leven...

En serieus. Geen idee. Sorry..

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Toen ik 14 was zetten ik mijn geld gewoon op mijn internetsparen rekening tegen 6 of 7% rente.

Zero.

• Tominatie
  • Niet online
Pelox schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:23:
[...]

Toen ik 14 was zetten ik mijn geld gewoon op mijn internetsparen rekening tegen 6 of 7% rente.
6 of 7% rente???? Hadden jullie dat vroeger. :o 8)7

Verwijderd

Ja net als 12 procent hypotheek rente

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2019 17:25 ]

• Slux
  • Niet online
Tominatie schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:24:
[...]

6 of 7% rente???? Hadden jullie dat vroeger. :o 8)7
In die tijd was er nog niet eens internet :P

• RaptorXS
Pelox schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:23:
[...]

Ach, in mijn tijd een Zilvervloot rekening. Internet bankieren was er nog niet :+

Verwijderd

Ff tussendoor.

Dit is het slowchat topic.... Beter hernoemen naar fastchat....
Want ik blijf f5-en

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:27:
Ff tussendoor.

Dit is het slowchat topic.... Beter hernoemen naar fastchat....
Want ik blijf f5-en
Krijg je dan niet zo melding onderaan de pagina dat er nieuwe berichten zijn ?
F5n is zo 1999

• Pelox
Slux schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:25:
[...]

In die tijd was er nog niet eens internet :P
Ja bij mij wel hoor, inbellen met de modem. Maar dat was wel echt het begin van internetbankieren hoor.

Zero.

Verwijderd

A87 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:21:
Fuck gaan mijn alts gewoon sideways, wat is dit nu... Verwachtte een een snelle stijging terug naar de crash zone :P
Gewoon rustig blijven zitten. Alts trekken wel weer bij later deze week (denk ik).

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-12 23:07
Tominatie schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:17:
[...]

Maar de koers neigde al naar een uitbraak, daar zullen vast wat grote jongens op in spelen maar ik had sowieso wel het idee dat die 4.2k niet meer te houden was. Elk dumpje werd ook gelijk opgevangen etc.

De groei van vandaag is niet erg natuurlijk te noemen maar je kan ook zeggen "Bitcoin was gewoon oversold en de interesse van kopers was gewoon te groot wat uiteindelijk voor een BOOOOM zorgde"
De 4.2k niet meer te houden, dat is wel erg dramatisch verwoord. Die forse aankopen op Nederlandse tijd rondom 06:30 uur deden BTC voor het eerst weer vet boven de 4190 uitkomen, gedurende de nacht hikte het een paar keer richting de 4180, maar zonder die massieve buys zou het veel bijzonder veel moeite hebben gehad met de weerstand op 4200 en de daaropvolgende weerstanden.

Dit is manipulatie, dan geliquideerde shorts, dan fomo, nouja in die volgorde volgens mij. En exchanges zullen vast ook wel mee hebben gefomo-ed om shorts te liquideren. Net zoals op 14 maart 2019 gebeurde om op beiden kanten longs en shorts te killen. Het is de vraag wanneer de longs de pineut zijn, want ik gok dat exchanges hen graag ook nog wel eens te grazen nemen om zodoende een longsqueeze te veroorzaken.

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Enige speculatie over wat voor een partij 100 miljoen dollar heeft geinjecteerd?

Is het een groepje Wallstreet-mensen met een potje on the side?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:38
RaptorXS schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:26:
[...]

Ach, in mijn tijd een Zilvervloot rekening. Internet bankieren was er nog niet :+
aan mijn moeders arm om een kinderrekening te openen bij de SNS ( toen de volksbank geloof ik) ergens in de jaren 70 kreeg toen een elpee cadeau ( heb ik nog steeds btw de elpee dan :) )

• Slux
  • Niet online
Pelox schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:29:
[...]

Ja bij mij wel hoor, inbellen met de modem. Maar dat was wel echt het begin van internetbankieren hoor.
Mooi was die tijd met je 28.8k modem inbellen op een 020 nummer van xs4all, later kwam de 56k modem wat een snelheid was dat.

• Sahara
Sando schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:34:
Enige speculatie over wat voor een partij 100 miljoen dollar heeft geinjecteerd?

Is het een groepje Wallstreet-mensen met een potje on the side?
Wat dacht je van een paar exchanges uit Azië? Voor hen is 100 miljoen dollar nada, niks, hebben ze vast wel op de plank liggen.

• SweetMango
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-10-2024
Na lange tijd de marketcap in de gaten te houden heb ik vandaag maar besloten om er in te FOMO......Moon soon! :P

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

bie100 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:35:
[...]

aan mijn moeders arm om een kinderrekening te openen bij de SNS ( toen de volksbank geloof ik) ergens in de jaren 70 kreeg toen een elpee cadeau ( heb ik nog steeds btw de elpee dan :) )
Die kreeg je ook bij de Nutsspaarbank, misschien wel dezelfde.

XRP = trash

• Tominatie
  • Niet online
Sahara schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:32:
[...]

De 4.2k niet meer te houden, dat is wel erg dramatisch verwoord. Die forse aankopen op Nederlandse tijd rondom 06:30 uur deden BTC voor het eerst weer vet boven de 4190 uitkomen, gedurende de nacht hikte het een paar keer richting de 4180, maar zonder die massieve buys zou het veel bijzonder veel moeite hebben gehad met de weerstand op 4200 en de daaropvolgende weerstanden.

Dit is manipulatie, dan geliquideerde shorts, dan fomo, nouja in die volgorde volgens mij. En exchanges zullen vast ook wel mee hebben gefomo-ed om shorts te liquideren. Net zoals op 14 maart 2019 gebeurde om op beiden kanten longs en shorts te killen. Het is de vraag wanneer de longs de pineut zijn, want ik gok dat exchanges hen graag ook nog wel eens te grazen nemen om zodoende een longsqueeze te veroorzaken.
Allright, ik voelde het iedergeval zo. Elk dipje werd opgekocht en we bleven steady omhoog gaan. Dat er dan uiteindelijk mensen zijn met veel kapitaal die de trekker overhalen is naar mijn idee niet gelijk manipulatie. Die zagen ook gewoon de koersontwikkeling.

Maar het maakt me niet zoveel uit, alleen maar mooi dat we weer die enorme groene candles hebben! *O*

• RaptorXS
Slux schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:36:
[...]

Mooi was die tijd met je 28.8k modem inbellen op een 020 nummer van xs4all, later kwam de 56k modem wat een snelheid was dat.
Grijns,herkenbaar. https://www.dialupsound.com/
Heerlijk oldskool geluid. :)

• Pelox
RaptorXS schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:42:
[...]

Volgens mij gebruikte wij eerst onze bakeliet telefoon en legde we die op een soort van ontvanger of zo.. kan dat? :?

Zero.

• A87
  • Niet online

A87

veel paniekselling op de altcoins :S

• Sahara
A87 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:49:
veel paniekselling op de altcoins :S
Nu is het nog meer duidelijk van waarom je een groot percentage van je crypto in BTC moet houden. Alleen als je toevallig bij je pc bent kan je op tijd uit je alts naar BTC stappen.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-12 11:11
Over een shitcoin gesproke, die DENT coin blijft ook maar dalen xD

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
RaptorXS schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:42:
[...]

Of icq. Uh Oh
Hier nog een paar http://mentalfloss.com/ar...ds-will-take-you-back-90s

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:52:
[...]
Nu is het nog meer duidelijk van waarom je een groot percentage van je crypto in BTC moet houden. Alleen als je toevallig bij je pc bent kan je op tijd uit je alts naar BTC stappen.
Als je kijkt naar de afgelopen maanden dan heeft BTC zelfs met vandaag geen reet gedaan. En zelfs met vandaag zijn er coins die het beter doen zoals BCH of ADA. Ga je kijken naar de low van BTC en de low van alts tot nu, dan had je veel beter in alts kunnen zitten. ADA bijvoorbeeld staat nu hoger dan voor de BTC val vanuit de 6k. Wil BTC gelijk zijn aan ADA moet ie eerst terug naar die 6k. Tuurlijk gaan er nu genoeg alts in BTC omlaag, maar sommige daarvan hebben dan ook 100% of meer gedaan.

• RaptorXS
Een nieuwe The Moon video op youtube:
The Bulls Are Actually Pushing Through The Resistance! I Was Clearly WRONG This Time...
Shit happens en zegt me alles over die Youtube *crypto experts*

• 68616c6c6f
Heeft Tweakers al z'n eigen coin?

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
RaptorXS schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:56:
Een nieuwe The Moon video op youtube:

[...]

Shit happens en zegt me alles over die Youtube *crypto experts*
Je hebt te veel vrije tijd?

Weg

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-11 19:55
Sahara schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:52:
[...]

LTC is harder gestegen als BTC, en BCH nog meer...

[ Voor 3% gewijzigd door green-tea op 02-04-2019 18:00 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• RaptorXS
New Yorker schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:59:
[...]

Je hebt te veel vrije tijd?
Ik heb een eigen mening dus kan ik er wel om lachen wat de *experts* er van vinden. :)

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
A87, dat Ark gaat ook weer eens lekker door het putje, dacht gisteren koop even voor 100 dollar aan Ark want die is nu al zo veel gedaald, blijkt die nog verder te kunnen.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
RaptorXS schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 18:03:
[...]

Ik heb een eigen mening dus kan ik er wel om lachen wat de *experts* er van vinden. :)
Na 2 minuten hodlen ben je al een "expert"

Weg

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:38
Mr_Ripple schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:40:
[...]

Die kreeg je ook bij de Nutsspaarbank, misschien wel dezelfde.
volgens mijn kreeg je dat bij elke bank maar goed wat hadden ze anders weg te geven in die tijd :)

• A87
  • Niet online

A87

PilatuS schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:55:
[...]

Als je kijkt naar de afgelopen maanden
Maar de altcoins zijn vaak ook 30x omlaag gegaan ofso. Als ik een grote drop zie bij een altcoin kruipt het altijd wel omhoog.. Als de daily en 4 H er goed uit zien iig

[ Voor 30% gewijzigd door A87 op 02-04-2019 18:18 ]

• Sahara
PilatuS schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:55:
[...]

Als je kijkt naar de afgelopen maanden dan heeft BTC zelfs met vandaag geen reet gedaan. En zelfs met vandaag zijn er coins die het beter doen zoals BCH of ADA. Ga je kijken naar de low van BTC en de low van alts tot nu, dan had je veel beter in alts kunnen zitten. ADA bijvoorbeeld staat nu hoger dan voor de BTC val vanuit de 6k. Wil BTC gelijk zijn aan ADA moet ie eerst terug naar die 6k. Tuurlijk gaan er nu genoeg alts in BTC omlaag, maar sommige daarvan hebben dan ook 100% of meer gedaan.
Dat is wel tot een bepaald punt zo, maar bij dagen als deze bloeden alts. En ja je hebt gelijk dat een coin als ADA hoger qua reputatie staat dan de meeste shitcoins. Al weet ik niet beter dat BCH de grootste shitcoin in het kwadraat is, kennelijk zijn er altijd uitzonderingen op elke regel..

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 18:13:
[...]
Dat is wel tot een bepaald punt zo, maar bij dagen als deze bloeden alts. En ja je hebt gelijk dat een coin als ADA hoger qua reputatie staat dan de meeste shitcoins. Al weet ik niet beter dat BCH de grootste shitcoin in het kwadraat is, kennelijk zijn er altijd uitzonderingen op elke regel..
Op een dag als vandaag wil je inderdaad in BTC zitten, maar over de afgelopen maanden gezien waren de alts beter en met vandaag erbij ook nog.

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Sahara schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 18:13:
[...]
Al weet ik niet beter dat BCH de grootste shitcoin in het kwadraat is, kennelijk zijn er altijd uitzonderingen op elke regel..
En dan noem je nog niet eens SV. :)

• A87
  • Niet online

A87

PilatuS schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 18:15:
[...]

Op een dag als vandaag wil je inderdaad in BTC zitten, maar over de afgelopen maanden gezien waren de alts beter en met vandaag erbij ook nog.
of in BTC en dan tussendoor in alts en weer terug in BTC

• Tominatie
  • Niet online
Bitcoin Cash gaat maar door damnnnnn

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:43
Benieuwd of mijn vrouw me weer wijs gaat mededelen wat de koers is vanavond. Wanneer dat gebeurd, is een moon niet ondenkbaar :+

• lighting_
  • Laatst online: 21-12 15:48
Ik gok op 4500 dollar

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Voor 1 doge

• Slux
  • Niet online
Wat een feest met die bcash meuk hoop dat ie snel over de 200 euro gaat, dan zeg ik direct de voedselbank op.

• Tominatie
  • Niet online
Slux schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 18:45:
Wat een feest met die bcash meuk hoop dat ie snel over de 200 euro gaat, dan zeg ik direct de voedselbank op.
Niet normaal jonge, die doet gewoon ff +30% op een dag. 8)7

Lekker man _/-\o_

• lighting_
  • Laatst online: 21-12 15:48
Slux schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 18:45:
quote]Slux schreef op maandag 25 maart 2019 @ 19:54:
Ik weet nog wel dat ik 5x mijn inleg met LTC winst had, vandaag kan ik het nog steeds niet geloven dat ik met deze handel meer heb verdiend dan ik in 10 jaar zou doen.
[/quote]

Zal met jouw winsten uit het verleden wel meevallen 8)7

Verwijderd

@Chris.nl IOST ramt ook gewoon lekker door. *O*

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
5.1k winst op hodl nu ja :')

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | CT003 v116

• Malawolar
Blij dat ik HOT vaarwel heb gezegd zeg, wat een dode boel is dat, langzaam aan het leegbloeden.

Verwijderd

Chris.nl schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 19:07:
[...]

Goddamn son.

Straks wordt je nog succesvol en ontgroei je ons :+

• Tominatie
  • Niet online
Chris.nl schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 19:07:
[...]

Dat stoppen met roken-geld levert je niet alleen een betere gezondheid op :o <3 <3 <3

Daar zou ik wel een pilsie op drinken chris :9B

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

bie100 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 18:10:
[...]

volgens mijn kreeg je dat bij elke bank maar goed wat hadden ze anders weg te geven in die tijd :)
Geld, in de vorm van rente, dat dat niet meer gaat is omdat al dat geld opgaat aan computers. :Y

XRP = trash

• Pelox
Malawolar schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 19:07:
Blij dat ik HOT vaarwel heb gezegd zeg, wat een dode boel is dat, langzaam aan het leegbloeden.
+7%

Zero.

• Malawolar
Alleen vandaag ja, de afgelopen 3/4 maanden zwaar in de min.

• Slux
  • Niet online
lighting_ schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 18:55:
[...]

quote]Slux schreef op maandag 25 maart 2019 @ 19:54:
Ik weet nog wel dat ik 5x mijn inleg met LTC winst had, vandaag kan ik het nog steeds niet geloven dat ik met deze handel meer heb verdiend dan ik in 10 jaar zou doen.
[/quote]

Zal met jouw winsten uit het verleden wel meevallen 8)7
Klopt ik heb maar een jaarsalaris van een paar euro dus dan gaat het hard ;)

Hoop met dat bcash zo zelfde ritje te maken want zit daar nu dubbel in van het totale LTC wat ik had. (dus nu net aan 1 hele bcash kunnen kopen :+ )

[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 02-04-2019 19:17 ]

Verwijderd

Tominatie schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 19:12:
[...]

Dat stoppen met roken-geld levert je niet alleen een betere gezondheid op :o <3 <3 <3

Daar zou ik wel een pilsie op drinken chris :9B
Chris lust geen bier :')

Maar een mooi moment om te beginnen dacht ik :+

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 19:10:
[...]

Goddamn son.

Straks wordt je nog succesvol en ontgroei je ons :+
Ah nee joh, straks verdampt er weer wat :) dit is niet normaal.

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | CT003 v116

• Malawolar
Apart, Nano en OMG worden allebei in USDT paren op Binance geplaatst, NANO vliegt er vandoor en OMG doet niks.

Verwijderd

Slux schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 19:16:
[...]

Klopt ik heb maar een jaarsalaris van een paar euro dus dan gaat het hard ;)

Hoop met dat bcash zo zelfde ritje te maken want zit daar nu dubbel in van het totale LTC wat ik had. (dus nu net aan 1 hele bcash kunnen kopen :+ )
Ondertussen zit je gewoon kaviaar weg te spoelen met 50 jaar oude whiskey in je gratis crypto huis volgens mij :+

• Pelox
Malawolar schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 19:15:
[...]

Alleen vandaag ja, de afgelopen 3/4 maanden zwaar in de min.
Afgelopen 3 maanden bijna 300% in usd. Van 0.000465 naar 0.001247.

[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 02-04-2019 19:27 ]

Zero.

• Isaya
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21-12 12:18
Malawolar schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 19:18:
Apart, Nano en OMG worden allebei in USDT paren op Binance geplaatst, NANO vliegt er vandoor en OMG doet niks.
Apart ja, evenals dat Nano voor het bekend maken van het USDT paar al een flinke aanloopt neemt

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:16
Zojuist mijn laatste 7 LTC voor ruim 71 dollar verkocht. Laat maar weer zakken die handel dan kan ik mijn buideltjes weer vullen :+

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 19:19:
[...]

Ondertussen zit je gewoon kaviaar weg te spoelen met 50 jaar oude whiskey in je gratis crypto huis volgens mij :+
Was het maar zo feest ik heb nog nooit kaviaar en whisky gehad bij de voedselbank, en zo te zien moet ik er toch weer gedwongen blijven nu bcash zakt ;(

Volgens mij was er een tijdje geleden gezegd dat rekt de voedselbank zou steunen, dus misschien komt die whisky met kaviaar nog voor mij *O*

• Klaas25
  • Laatst online: 01-12 19:47
GeeMoney schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 19:24:
Zojuist mijn laatste 7 LTC voor ruim 71 dollar verkocht. Laat maar weer zakken die handel dan kan ik mijn buideltjes weer vullen :+
Er komt een moment dan blijft het stijgen he :+

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:16
Klaas25 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 19:33:
[...]

Er komt een moment dan blijft het stijgen he :+
Niets aan de hand, mijn winst had dan alleen nog groter kunnen zijn. :)

• Slux
  • Niet online
GeeMoney schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 19:35:
[...]

Niets aan de hand, mijn winst had dan alleen nog groter kunnen zijn. :)
En niemand kan deze winst meer van je afpakken ;)

• Klaas25
  • Laatst online: 01-12 19:47
De hoeveelheid onbevestigde bitcoin transactions loopt weer aardig op.
Zal je met XRP niet gebeuren. :9

https://www.blockchain.com/btc/unconfirmed-transactions/

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:17
Zogenaamd heeft niemand interesse in Bitcoin. Op iex.nl (een van meest bezochte beurssites) is het best gelezen artikelen van de afgelopen 24 uur dat van de Bitcoin die weer ff 15% doet....

En dat terwijl er voornamelijk bedrijfsnieuws tussen staat. Dus dat zegt ook wel wat...

Edit: linkje https://www.iex.nl/Nieuws...0-procent-aan-waarde.aspx

[ Voor 14% gewijzigd door B-Bandit op 02-04-2019 19:59 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Slux
  • Niet online
Klaas25 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 19:53:
De hoeveelheid onbevestigde bitcoin transactions loopt weer aardig op.
Zal je met XRP niet gebeuren. :9

https://www.blockchain.com/btc/unconfirmed-transactions/
Nee XRP gooit er gewoon even 2 miljard bij in een paar maanden tijd, dan wacht ik liever toch wat langer dan dat ik genaaid wordt door xrp met hun emissies.

Achteraf altijd geweten en door de echte kenners ook altijd bevestigd, maar me toch mee laten slepen door XRP fomo en zit nu met 20k van die xrp muntjes die ze nog niet eens bij de voedselbank willen.

• Pelox
Slux schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 19:58:
[...]

Nee XRP gooit er gewoon even 2 miljard bij in een paar maanden tijd, dan wacht ik liever toch wat langer dan dat ik genaaid wordt door xrp met hun emissies.

Achteraf altijd geweten en door de echte kenners ook altijd bevestigd, maar me toch mee laten slepen door XRP fomo en zit nu met 20k van die xrp muntjes die ze nog niet eens bij de voedselbank willen.
Komt echt nog wel een xrp pump hoor, dan gooi ik ze uit mijn pf.

Zero.

Pagina: 1 ... 97 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!