[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 156 Laatste
Acties:
  • 437.565 views

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Is dit een bull trap?

XRP ook echt een drama, spijt dat ik die heb gehaald.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Tominatie schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 14:31:
Is dit een bull trap?

XRP is een massieve wedge down. 4H
Stap niet in voordat de formatie zich heeft gevormd. In dit geval een wedge up/ reversal pattern...

Zelfs de daily is wedge down.! moet je nagaan. heb in het verleden echt vaak geld verloren door dit soort ''simpele'' foutjes te maken. Instappen in de formatie en niet 'na'

XRP is pas safe op 7230 sats.... als dat een duidelijk bodem vormd komt er weer een uptrent. En dat zal wel weer KORT EN HEVIG zijn

[ Voor 59% gewijzigd door A87 op 29-03-2019 14:39 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-12 10:46

ScreamGT

joejoe

XRP eoy 589,-

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Tominatie
  • Niet online
A87 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 14:33:
[...]

XRP is een massieve wedge down. 4H
Stap niet in voordat de formatie zich heeft gevormd. In dit geval een wedge up/ reversal pattern...

Zelfs de daily is wedge down.! moet je nagaan. heb in het verleden echt vaak geld verloren door dit soort ''simpele'' foutjes te maken. Instappen in de formatie en niet 'na'

XRP is pas safe op 7230 sats.... als dat een duidelijk bodem vormd komt er weer een uptrent.
Bedankt voor deze wijsheden. :9B :$

• nRealsus
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-10 10:20

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Is dit een bull trap?

Ik vertrouw het niet zo. Iedere keer als we de 100 daags MA doorbreken onstaat er kort daarna een enorme drop. Dus zou me niets verbazen als we volgende week rond de 3k zitten.

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:23
Is dit een bull trap?

Ik zit er ook tot aan mijn elleboog in :). Zakt lekker.

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-12 08:47
De bodem word gevormd op het moment, we krijgen nu maanden resistance achter elkaar. Je ziet het nu al gebeuren op 4K BTC. Het zal de aankomende 1,5 jaar rustig omhoog gaan met drops van wel 30 tot 35%. Wees niet bang dat is volkomen normaal. Ik zou zeggen vergroot nu je buidel en HODL.

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Thaam schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 14:45:
De bodem word gevormd op het moment, we krijgen nu maanden resistance achter elkaar. Je ziet het nu al gebeuren op 4K BTC. Het zal de aankomende 1,5 jaar rustig omhoog gaan met drops van wel 30 tot 35%. Wees niet bang dat is volkomen normaal. Ik zou zeggen vergroot nu je buidel en HODL.
Ik zou alleen niet roepen dat dit de bodem is. Die dachten we eerst ook bij de 6k te hebben.

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-12 07:05
Waar kan ik die glazen bol die jij gebruikt kopen? Lijkt me een mooi ding!

• Tominatie
  • Niet online
kbloem schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 14:41:
[...]

Ik vertrouw het niet zo. Iedere keer als we de 100 daags MA doorbreken onstaat er kort daarna een enorme drop. Dus zou me niets verbazen als we volgende week rond de 3k zitten.
Heb precies hetzelfde. Deze stijging gekoppeld met het lage volume is een slecht teken denk ik.

• Thaam
detonated schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 14:48:
[...]

Waar kan ik die glazen bol die jij gebruikt kopen? Lijkt me een mooi ding!
Heb niks met glazen bol te maken. Is gewoon afgaan wat het verleden heeft gedaan. Het loopt op een paar dagen na 1 op 1. Kun je zelf ook bekijken. Golden Cross komt binnen nu en 2 maanden. Dan word alles bevestigd.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:38
Ik zou zeggen vergroot nu je buidel en HODL.
het probleem is vaak dat de buidel waar mee je de andere buidel mee vult steeds minder wordt daar moeten de meeste toch hun eten van kopen 8)

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Thaam schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 14:50:
[...]

Heb niks met glazen bol te maken. Is gewoon afgaan wat het verleden heeft gedaan. Het loopt op een paar dagen na 1 op 1. Kun je zelf ook bekijken. Golden Cross komt binnen nu en 2 maanden. Dan word alles bevestigd.
Maar dat is echt wishfull thinking want het algehele sentiment richting crypto moet veranderen en daar hebben we een major happening voor nodig. Iets van de lancering van BAKKT of een ETF oid. Positief nieuws is er al maanden maar als dat effect al niet zichtbaar is dan kun je niet blind op TA vertrouwen. Tenminste niet voor de lange termijn voorspellingen...

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
En zo'n drop van 30% kan zomaar eens heel snel komen.

Zero.

• A87
  • Niet online

A87

Pelox schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 14:55:
[...]

En zo'n drop van 30% kan zomaar eens heel snel komen.
en dan worden opgekocht

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12 19:47
Tominatie schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 14:48:
[...]

Heb precies hetzelfde. Deze stijging gekoppeld met het lage volume is een slecht teken denk ik.
Laag volume? 24H is 36 miljard en van BTC alleen al bijna 11 miljard.

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11 21:31
kbloem schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 14:53:
[...]

Maar dat is echt wishfull thinking want het algehele sentiment richting crypto moet veranderen en daar hebben we een major happening voor nodig. Iets van de lancering van BAKKT of een ETF oid. Positief nieuws is er al maanden maar als dat effect al niet zichtbaar is dan kun je niet blind op TA vertrouwen. Tenminste niet voor de lange termijn voorspellingen...
wat was de major happening in 2015, de start van de vorige bull?

• A87
  • Niet online

A87

Klaas25 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 14:56:
[...]

bitmex is laag

• Thaam
kbloem schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 14:53:
[...]

Onzin "effect" is niet zichtbaar. LTC, BTC, ADA, ONT etc... laten nu al een tijd een mooie groei zien. Je zit alleen te wachten dat het elke dag met 30% stijgt. Maar dat niet reeel, en dat gaat ook niet gebeuren. Althans niet de aankomende tijd. Op het eind van de bullrun wel. Nogmaals kijk de charts erop na van de afgelopen 10 jaar. De Nieuwe ATH van BTC zal zeker niet in % zoveel stijgen als de vorige Bullruns. Dat wordt iedere bullrun minder. En BTC heeft geen goedkeuring of positief nieuws nodig om weer te gaan groeien. Je kan lekker gaan wachten op ETF of BAKKT of whatever maar dat heeft BTC nooit nodig gehad, dus nu ook niet.

De grootste fout die iemand kan maken is door elke keer te gaan zitten wachten op een bodem. Dadelijk is BTC 10K en wachten mensen nog steeds op de bodem. 8)7

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
superpolm schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 14:58:
[...]

wat was de major happening in 2015, de start van de vorige bull?
Fair enough. Je kan stellen dat de halving van Bitcoin een jaar voor de daadwerkelijke datum al een steiging laat zien. Dat zou nu na een fase van accumulatie ook weer kunnen zijn. Gezien het schijnbare hoge volume van OTC kan het best eens zo zijn dat we weer eenzelfde proces doormaken...

• Thaam
bie100 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 14:51:
[...]

het probleem is vaak dat de buidel waar mee je de andere buidel mee vult steeds minder wordt daar moeten de meeste toch hun eten van kopen 8)
Eet je maar een plakje kaas minder. :o

• A87
  • Niet online

A87

In Augustus is een jaar voor de volgende halvening.

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11 21:31
kbloem schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 15:05:
[...]

Fair enough. Je kan stellen dat de halving van Bitcoin een jaar voor de daadwerkelijke datum al een steiging laat zien. Dat zou nu na een fase van accumulatie ook weer kunnen zijn. Gezien het schijnbare hoge volume van OTC kan het best eens zo zijn dat we weer eenzelfde proces doormaken...
moon?

!!!

• bie100
Thaam schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 15:05:
[...]

Eet je maar een plakje kaas minder. :o
haha dacht het niet vriend

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Thaam schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 15:02:
[...]

Onzin "effect" is niet zichtbaar. LTC, BTC, ADA, ONT etc... laten nu al een tijd een mooie groei zien. Je zit alleen te wachten dat het elke dag met 30% stijgt. Maar dat niet reeel, en dat gaat ook niet gebeuren. Althans niet de aankomende tijd. Op het eind van de bullrun wel. Nogmaals kijk de charts erop na van de afgelopen 10 jaar. De Nieuwe ATH van BTC zal zeker niet in % zoveel stijgen als de vorige Bullruns. Dat wordt iedere bullrun minder. En BTC heeft geen goedkeuring of positief nieuws nodig om weer te gaan groeien. Je kan lekker gaan wachten op ETF of BAKKT of whatever maar dat heeft BTC nooit nodig gehad, dus nu ook niet.

De grootste fout die iemand kan maken is door elke keer te gaan zitten wachten op een bodem. Dadelijk is BTC 10K en wachten mensen nog steeds op de bodem. 8)7
Nou... halving heeft zichbaar effect gehad, de futures hebben een zichtbaar effect gehad, dus ik weet niet goed hoe je dit nu bedoelt maar je kan niet ontkennen dat nieuws en of fundamentele wijzigingen in een product/bedrijf/whatever geen wijziging (effect) op de koers kan hebben.

Maar laten we het er over eens zijn dat de prijs echt wel omhoog gaat. Maar om nu te roepen dat er over een maand of twee een golden cross gaat zijn.... ik vind het nogal voorbarig want die kan namelijk ook pas in 2020-2021 komen.

• Pelox
Mijn 10 dollar aan BAT, gekregen van Coinbase, is inmiddels 15 euro waard *O* Lambo soon!

Zero.

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:23
Pelox schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 15:18:
Mijn 10 dollar aan BAT, gekregen van Coinbase, is inmiddels 15 euro waard *O* Lambo soon!
Als je auto-contribute niet aan hebt staan in de BAT browser tenminste, anders wordt het weggedoneerd ;)

• Klaas25
Dit jaar moet er al een en ander gebeuren. Het bestaat niet dat je anderhalf jaar alleen maar goed nieuws hebt over wat er komt en wie er allemaal al wel niet in wil duiken aan investeerders en instituten en exchanges en platforms die gelanceerd gaan worden en de BTC prijs blijft onder de $5000.

In 2015 had je dat allemaal nie..euhh veel minder kan ik toch wel zeggen? Ik snap dat er patronen zijn maar de progressie van laatste paar jaar moet echt wel wat invloed gaan uitvoeren. Anders zijn ze toch voor jan met korte achternaam bezig?

En op lange termijn helemaal zeker. Er waren ook al pensioenfondsen die in crypto duiken. Doen ze niet voor 1 jaar. Dat doe je als je toch vrij zeker bent van crypto en de aankomende tientallen jaren..

• Pelox
Soeski schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 15:31:
[...]

Als je auto-contribute niet aan hebt staan in de BAT browser tenminste, anders wordt het weggedoneerd ;)
Het staat al op mijn Binance en gaat zo de verkoop in ;)

Zero.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Klaas25 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 14:56:
[...]

Haal daar zeker maar 60 a 70% af aan fake trading

• bie100
Slux schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 15:38:
[...]

Haal daar zeker maar 60 a 70% af aan fake trading
als het niet meer is ;)

• A87
  • Niet online

A87

Klaas25 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 15:31:
Dit jaar moet er al een en ander gebeuren. Het bestaat niet dat je anderhalf jaar alleen maar goed nieuws hebt over wat er komt en wie er allemaal al wel niet in wil duiken aan investeerders en instituten en exchanges en platforms die gelanceerd gaan worden en de BTC prijs blijft onder de $5000.

In 2015 had je dat allemaal nie..euhh veel minder kan ik toch wel zeggen? Ik snap dat er patronen zijn maar de progressie van laatste paar jaar moet echt wel wat invloed gaan uitvoeren. Anders zijn ze toch voor jan met korte achternaam bezig?

En op lange termijn helemaal zeker. Er waren ook al pensioenfondsen die in crypto duiken. Doen ze niet voor 1 jaar. Dat doe je als je toch vrij zeker bent van crypto en de aankomende tientallen jaren..
als de sodemieter leren traden dus, marktwerking leren. Voordat de bom echt ontploft. Daarom leer het liever nu tot het perfect is voordat ik van alles misloop. Zeker te lang of te kort in een trade is killing.

Zoiets maak je 1x in je leven mee en heb je mee te doen daarna , crypto dus

[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 29-03-2019 16:09 ]

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Nou IOST, knal ook eens echt serieus omhoog *O* !

• Pelox
Kunnen we ooit Cardano toevoegen aan Ledger live? Of blijft dit enkel bij Yoroi.. al die losse wallets is echt ruk.

[ Voor 18% gewijzigd door Pelox op 29-03-2019 16:34 ]

Zero.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
A87 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 16:06:
[...]

als de sodemieter leren traden dus, marktwerking leren. Voordat de bom echt ontploft. Daarom leer het liever nu tot het perfect is voordat ik van alles misloop. Zeker te lang of te kort in een trade is killing.

Zoiets maak je 1x in je leven mee en heb je mee te doen daarna , crypto dus
Zou zeggen, begin er dan maar eens mee :+

• Pelox
RaptorXS schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 16:36:
[...]

:o

Zero.

• Slux
  • Niet online
Lekker weekje voor Slux met ZRX, BAT, LTC, Dash, is weer een tijdje geleden dat ik weer eens in een goede flow zit.

Alleen die XMR schiet nog niet echt op :'(

• A87
  • Niet online

A87

RaptorXS schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 16:36:
[...]

Elke nuance leert

Verwijderd

Dit topic gaat echt nergens meer over :')

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Pelox schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 16:32:
Kunnen we ooit Cardano toevoegen aan Ledger live? Of blijft dit enkel bij Yoroi.. al die losse wallets is echt ruk.
Eh kan sinds begin deze week :)

• Pelox
Danster schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 16:55:
[...]

Eh kan sinds begin deze week :)
Niet in ledger live toch??

Zero.

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:53

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 16:52:
Dit topic gaat echt nergens meer over :')
Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/789/995/fe2.jpg

;)

• Danster
Pelox schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 16:56:
[...]

Niet in ledger live toch??
Je hebt gelijk. Dat komt nog :D

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
cursquidHome schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 16:26:
Nou IOST, knal ook eens echt serieus omhoog *O* !
Vanochtend had IOST een Twitter announcement gedaan met medium artikel. Maar dit na 5 minuten oid weer verwijderd. Ging over een samenwerking met Kakao die top is (social app in Korea). Nu is het een 'gerucht' en alle vragen erover worden verwijderd op Telegram en inhoudelijk genereert door de admins.

Kutte eraan is dat ik zelf zo'n admin ben en dus in het midden moet laten of het echt een prematuur foutje was of een "Justin Sun" geintje. Hoop dat het een eenmalig foutje was, ik ben IOST fan omdat het een oprecht goed project is, niet om "Justin Sun" flauwekul.

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | CT003 v116

• A87
  • Niet online

A87

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-12 21:25
Eindelijk is de bullrun begonnen, werd tijd ook.

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Chris.nl schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 17:24:
[...]

Vanochtend had IOST een Twitter announcement gedaan met medium artikel. Maar dit na 5 minuten oid weer verwijderd. Ging over een samenwerking met Kakao die top is (social app in Korea). Nu is het een 'gerucht' en alle vragen erover worden verwijderd op Telegram en inhoudelijk genereert door de admins.

Kutte eraan is dat ik zelf zo'n admin ben en dus in het midden moet laten of het echt een prematuur foutje was of een "Justin Sun" geintje. Hoop dat het een eenmalig foutje was, ik ben IOST fan omdat het een oprecht goed project is, niet om "Justin Sun" flauwekul.
Ja het is natuurlijk hoe ver zou je gaan met een 1 april grap. Misschien was dit te erg wat veel schade zou aanrichten. :+

• Chris.nl
  • Niet online
cursquidHome schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 17:27:
[...]

Ja het is natuurlijk hoe ver zou je gaan met een 1 april grap. Misschien was dit te erg wat veel schade zou aanrichten. :+
Over geld moet je imo geen grapjes maken, er zijn malloten die leningen afsluiten omdat ze denken rijk te worden. Ik hou van eerlijkheid en bloemetjes enzo.

• twain4me
  • Laatst online: 20:53

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Chris.nl schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 17:30:
[...]

Ik hou van eerlijkheid en bloemetjes enzo.
In dat geval , niets meer verwijderen en power to the people. :Y)

• Chris.nl
  • Niet online
twain4me schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 17:34:
[...]

In dat geval , niets meer verwijderen en power to the people. :Y)
Je hebt gelijk, vandaar dat ik hoop dat dit eenmalig was. Anders stop ik met dat bijbaantje. Liever organische groei van een project dat goed uit de grond gestampt wordt dan een circus, die zijn er al genoeg.

• A87
  • Niet online

A87

Chris.nl schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 17:30:
[...]

Over geld moet je imo geen grapjes maken, er zijn malloten die leningen afsluiten omdat ze denken rijk te worden. Ik hou van eerlijkheid en bloemetjes enzo.
kut voor die kerel die zijn huis van 260.000 verkocht en 9000 overhield in dollars.
Iemand op Reddit.. pijnlijk
Moeilijk voor te stellen hoe kut jeje dan voelt

[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 29-03-2019 18:27 ]

• Slux
  • Niet online
A87 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 18:27:
[...]

kut voor die kerel die zijn huis van 260.000 verkocht en 9000 overhield in dollars.
Iemand op Reddit.. pijnlijk
Moeilijk voor te stellen hoe kut jeje dan voelt
Als je al zo dom bent om zoiets te doen kan ik het mij niet voorstellen dat je überhaupt besef of gevoel van iets hebt.

• Klaas25
600M verschil in marketcap tussen CMC en Coinpaprica.. pfff

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Eindelijk is btc ook eens gestegen.

Weg

• Klaas25
Lekker bezig OMG. Mijn 2e gedeelde favo cointje naast ADA :)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
NEO laat voor het eerst in tijden een mooie 24h stijging zien en gaat ook al weer richting de 10 USDT.

Nog steeds all-in, met stop losses en daarnaast op BitMEX een stop market short voor als alles toch ineens daalt :)

Dit is trouwens wel leuk voor in de woonkamer, naast de TV: https://twitter.com/mrdevdotnet/status/1111070898130481152.

[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 29-03-2019 19:11 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Matadores
  • Laatst online: 20:19
Zo, de bullrun weer begonnen, dus ook ik meld mij weer op dit forum :+ _/-\o_

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:26
Sinds vanochtend in LTC maar die staat nog stil.

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Een sellwal van 80 BTC op exact 4100, dat ziet er goed uit! een teken van een whale die er vlak onder nog even alles wil opkopen om daarna alles omhoog te drukken.

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Daar gaan we door de 4100, haha wat een spel.

• Slux
  • Niet online
DJ-Promo schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 19:34:
Sinds vanochtend in LTC maar die staat nog stil.
Toch een eurotje gestegen vandaag, ik heb ze zelf net verkocht dus kans is groot dat ie een extra sprongetje maakt nu ;)

Edit en ook BAT de deur uit gedaan dus grijp je kans :+

[ Voor 9% gewijzigd door Slux op 29-03-2019 19:41 ]

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

oNo

Malawolar schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 19:34:
Een sellwal van 80 BTC op exact 4100, dat ziet er goed uit! een teken van een whale die er vlak onder nog even alles wil opkopen om daarna alles omhoog te drukken.
Hetzelfde bij BNB op 16.50 USDT.

Die zat vandaag ook op ~ 16.65 en 16.79. Er gaat op een gegeven moment iets gebeuren. Je weet alleen niet welke kant op. Je kan eventueel wel van alles er omheen zoeken om te voorspellen waar het heen gaat, IMHO blijft het onvoorspelbaar.
Gokken dus... (itt poker :p)

Verwijderd

https://openmarketcap.com/ Tja dat is wel een verschilletje qua volume :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Lastig hoor, ik neig ernaar om bij te kopen, dus heb ik in plaats daarvan een 25x short geopend :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-12 12:28
Welke site gebruiken jullie voor de actuele waardes? Ik merk dat er flinke verschillen zitten tussen coinmarketcap, openmarketcap, livecoinwatch etc

• Pelox
Stel hebt nog een leuk bedrag staan waar zou je die op dit moment van een afstand ingooien? #Fomoalert

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Pelox DGD, QTUM, ONT of ADA.

• Danster
@Pelox mix ADA, BTC. :)

• Pelox
Ik neig naar ont.. lastig lastig..

nah. ik wacht wel 3 jaar op de drop. :Y

[ Voor 39% gewijzigd door Pelox op 29-03-2019 20:07 ]

Zero.

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

oNo

Pelox schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 20:03:
Stel hebt nog een leuk bedrag staan waar zou je die op dit moment van een afstand ingooien? #Fomoalert
Ligt er aan, wil je winst of verlies? :+

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Ik zou voor de helft een leuk stakingmuntje pakken en er dan verder even een maandje of wat niet meer naar omkijken. :)
Andere helft trapsgewijs kleine beetjes btc, ltc en consorten inkopen. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• A87
  • Niet online

A87

Wat te doen? vannacht maar in BTC?

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-12 23:37
Telcoin doet het heel leuk de laatste tijd.. Gestage groei en actieve community. Op het moment staan ADA, COSS, KCS en NASH op mijn 'to buy' list (NASH is (nog) niet te koop btw.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:57
A87 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 20:20:
ADA is stabieler.

• Pelox
Ik wacht nog even af.. denk dat er nog wel iets gaat gebeuren.. zit er al met 80% long term in hoor, 20% is mijn tradepot en daar wacht ik nog even mee

[ Voor 41% gewijzigd door Pelox op 29-03-2019 20:41 ]

Zero.

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-12 23:16
A87 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 20:20:
Ja, net als gisternacht en net als morgennacht.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 20:02:
Lastig hoor, ik neig ernaar om bij te kopen, dus heb ik in plaats daarvan een 25x short geopend :)
Dan sta je met x25 nu al flink in de plus :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PilatuS schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 21:01:
[...]

Dan sta je met x25 nu al flink in de plus :)
Klopt, 8.5% 9,3% 10,94% :P

Closed:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/52QsMcvMy7FKasCb6KhfQQcB/full.png

[ Voor 23% gewijzigd door Taro op 29-03-2019 21:38 ]

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-12 23:07
Ik heb nu het gevoel dat de beren weer lichtelijk de overhand krijgen.

• A87
  • Niet online

A87

ik denk van damn, helemaal geen snoep ofso in huis... zin in wat zoets.. Dan maar pak hagelslag aan de mond! lol

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
A87 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 21:26:
ik denk van damn, helemaal geen snoep ofso in huis... zin in wat zoets.. Dan maar pak hagelslag aan de mond! lol
??????? 8)7 8)7 8)7

Weg

Verwijderd

Exact mijn gedachte. Maargoed wie ben ik om te oordelen. Er zijn ook mensen die pindakaas op hun schutting smeren en er dan rozijnen tegenaan schieten met een een pvc buis.

Ieder zijn ding.

• Tominatie
  • Niet online
Ik ging werken en 5 uurtjes later staat de koers nog exact op hetzelfde getal.

Nice

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-12 23:07
Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 21:40:
[...]

Exact mijn gedachte. Maargoed wie ben ik om te oordelen. Er zijn ook mensen die pindakaas op hun schutting smeren en er dan rozijnen tegenaan schieten met een een pvc buis.

Ieder zijn ding.
Hoe jij dat kan beschrijven met die pindakaas en schutting... doet mij vermoeden dat je dat vast wel al een keer gedaan hebt ;).

• Pelox
Sahara schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 21:41:
[...]

Hoe jij dat kan beschrijven met die pindakaas en schutting... doet mij vermoeden dat je dat vast wel al een keer gedaan hebt ;).
Ha! Wie niet!

Zero.

• Sunri5e
Hoe lang duurt het ongeveer om vanaf Binance Cardano in een Yoroi welles over te boeken?

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
A87 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 21:26:
Jij moet morgen ook mee naar Masters ;)

Rookworst zonder r is ook worst.

• PilatuS
  • Niet online
Hagelslag is ook chocola ! :P

Verwijderd

Bartvandelaar schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 22:01:
[...]

Jij moet morgen ook mee naar Masters ;)
Rondjes lopen, alleen maar rondjes lopen. Met een pak hagelsag onder de arm.

En dan op het midden van de dansvloer helemaal van de kaart ineens denken dat je aan het darten bent. Of denken dat er een barkruk staat en wilt gaan zitten en vol op je plaat gaan.

Mooie feestjes zijn dat.

• A87
  • Niet online

A87

Nog 2 uur dan ben ik 32 jaar oud!!
Bitcoin nog ff 32% omhoog dan

[ Voor 31% gewijzigd door A87 op 29-03-2019 22:08 ]

• Tominatie
  • Niet online
A87 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 22:07:
Nog 2 uur dan ben ik 32 jaar oud!!
Bitcoin nog ff 32% omhoog dan
*O*

Ik denk dat $32 omhoog voor Bitcoin het maximale gaat zijn. :')

Geen beweging in te krijgen.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Tominatie schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 22:12:
[...]

*O*

Ik denk dat $32 omhoog voor Bitcoin het maximale gaat zijn. :')

Geen beweging in te krijgen.
Bijna allemaal "snelle jongens" hier die elke dag dromen van een hoog dagrendement.
Heb geduld. :)

• PilatuS
  • Niet online
Toch maar wat CELR gekocht. Als ie alleen al terug naar de top wil is het leuk, laat staan dat ie uitbreekt daar. Volume is ook gigantisch de afgelopen 24 uur, meer dan ETH bijvoorbeeld bij USDT en BTC volume gecombineerd.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:44
PilatuS schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 23:07:
Toch maar wat CELR gekocht. Als ie alleen al terug naar de top wil is het leuk, laat staan dat ie uitbreekt daar. Volume is ook gigantisch de afgelopen 24 uur, meer dan ETH bijvoorbeeld bij USDT en BTC volume gecombineerd.
Ben er toevallig 5 minuten geleden ook ingegaan.

• Sunri5e
Cardano gaat nu Tether en Stellar pakken.

• Tominatie
  • Niet online
RaptorXS schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 23:06:
[...]

Bijna allemaal "snelle jongens" hier die elke dag dromen van een hoog dagrendement.
Heb geduld. :)
Wie droomt daar niet over? :P

Neem het niet te serieus, ik zit gewoon te dollen.

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 23:13:
[...]
Wie droomt daar niet over? :P
Hoezo dromen ?
10% in een paar uurtjes.

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 23:17:
[...]

Hoezo dromen ?

[...]

10% in een paar uurtjes.
Da's waar!

ADA bewijst bij mij dat het een mooi dagelijks rendement kan geven :P oOo
Pagina: 1 ... 88 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!