Zodra die de 30000-30100 aantikt knalt die elke keer weer naar 28900-29300
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
misschien moet ik me ook maar wagen aan die lowcap shitcoins, daar is iedergeval actie.
tot je ineens 40% reckt gaat ofso en emotietrader wordt.....Tominatie schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 14:06:
wat een rekt marktje momenteel
misschien moet ik me ook maar wagen aan die lowcap shitcoins, daar is iedergeval actie.
Je hebt traden en gokken .. gokken is vooral op emotie traden (zoeken naar overbought, snel geld etc).
[ Voor 52% gewijzigd door A87 op 26-03-2019 14:11 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
true, daarom doe ik het ook niet maar ik mis toch wel enige volatiliteit de laatste tijd. Tijdje terug met ETH was wel heel leuk maar nu is alles buiten wat shitcoins om wel héél dood.A87 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 14:07:
[...]
tot je ineens 40% reckt gaat ofso en emotietrader wordt.....
K zit nu bijv. al een paar daagjes in XRP maar die doet ook niks behalve tergend traag dalen.
Een prof forex trader zegt dit.... ga in een long positie zitten in crypto en pak de random pumps..
[ Voor 82% gewijzigd door A87 op 26-03-2019 14:12 ]
Zou zeker kunnen ja, maar wel enorm balen. Hou ik er rekening mee dat ie nog een keer gaat. Mooi alert boven een belangrijke top. Gaat ie en mis ik het nog
Nou, ik twijfel. Hij gaat wel die kant op.
Zijn het pump en dump groepen die bezig zijn?
[ Voor 44% gewijzigd door Ladonna op 26-03-2019 15:09 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik denk van niet. Deze munt had gisteren goed nieuws en toen deed ie 250%. Op zo'n moment stappen enorm veel traders in zo'n munt en dan gaat het heel hard. Wanneer er maar genoeg mensen swings willen maken met zo'n munt dan krijg je dit. Zelfde verhaal met ENJ en het Samsung nieuws. Bij een echte pump en dump zijn het 500 tot 1000 BTC volume coins die even 80% doen en dan terug gaan naar waar ze vandaan kwamen. Hier nu al 44.000 BTC volume, dat is wat meer dan een pump en dump.Ladonna schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 14:59:
Zijn het pump en dump groepen die bezig zijn?
En dan denken dat hij die loterij nodig heeft om geld te verdienenTuutjDrie schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 15:43:
Het volume in EVX in de laatste 24H heeft meneer CZ van Binance 130.000 dollar opgeleverd (45.000 BTC * 3900 * 0,075%).
Owja: niet iedereen handelt met 0.075% fee trouwens
[ Voor 8% gewijzigd door Machlah op 26-03-2019 15:46 ]
Hoe rijker hoe gieriger je wordtMachlah schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 15:44:
[...]
En dan denken dat hij die loterij nodig heeft om geld te verdienen
Owja: niet iedereen handelt met 0.075% fee trouwens
Alle kleine beetjes helpen dan, stel je voor dat je een paar dollar of een cent onder je miljard komt.
Dan ben je ineens maar een multimiljonair i.p.v. miljardair.
En zo moet de ketting onder hem ook eten en graaien, zo is de wereld nou eenmaal gemaakt.
Is er nieuws hierover
kijk nog eensSahara schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 16:12:
Niet normaal die EVX... moet werken, maar ahh had ik maar niet moeten werken nu.. dan had ik mss ook mee kunnen rijden met die sneltrein EVX. Damn 41500 al.
Yup, nu lijkt het een explosive decompression te worden dat EVX
Ritje? Lancering bedoel je! +160% in een paar minuten
Heb ik iets gemist?
[ Voor 6% gewijzigd door raq op 26-03-2019 17:06 ]
De tijd leert of het tij keert
Gaat dit over de Everex op de Ethereum chain? Heb ik iets gemist?
Ik voel me een beetje oud hier, want ik snap de waarde van tokens niet helemaal. Vroeger deed ik wat daytrading, maar tegenwoordig ben ik meer van de hodl omdat het beter is voor mijn bloeddruk. Gevolg is wel dat mijn kennis achter loopt.
Je hebt 2000 blockchains waarvan 99% waarschijnlijk geen toekomst heeft. Dan heb je een succesvolle 2.0 chain als Ethereum met haar eigen problemen als congestion, één populaire dapp (CryptoKitties) en de boel ligt plat. Tegenwoordig hoef je geen chain meer te hebben, maar gewoon een token op een reeds bestaande chain, en die kan ook moon gaan? In plaats van een mooie techniek vergezeld van een mooi verkooppraatje heb je tegenwoordig alleen een mooi praatje nodig?
* Sando pakt zijn rollator en kijkt of er nog genoeg olie in de lamp zit.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Is dat ooit anders geweest dan ?Sando schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 17:23:
heb je tegenwoordig alleen een mooi praatje nodig?
Verwijderd
Het is gewoon ordinair roulette, maar dan met 2000+ nummers.Sando schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 17:23:
We hebben het hier vast niet over VanEck Vectors Environmental Servics ETF NYSEARCA: EVX.
Gaat dit over de Everex op de Ethereum chain? Heb ik iets gemist?
Ik voel me een beetje oud hier, want ik snap de waarde van tokens niet helemaal. Vroeger deed ik wat daytrading, maar tegenwoordig ben ik meer van de hodl omdat het beter is voor mijn bloeddruk. Gevolg is wel dat mijn kennis achter loopt.
Je hebt 2000 blockchains waarvan 99% waarschijnlijk geen toekomst heeft. Dan heb je een succesvolle 2.0 chain als Ethereum met haar eigen problemen als congestion, één populaire dapp (CryptoKitties) en de boel ligt plat. Tegenwoordig hoef je geen chain meer te hebben, maar gewoon een token op een reeds bestaande chain, en die kan ook moon gaan? In plaats van een mooie techniek vergezeld van een mooi verkooppraatje heb je tegenwoordig alleen een mooi praatje nodig?
* Sando pakt zijn rollator en kijkt of er nog genoeg olie in de lamp zit.
Bearmarkt rouletteVerwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 17:31:
[...]
Het is gewoon ordinair roulette, maar dan met 2000+ nummers.
Alles gaat lekker vandaag. Nou ja BTC is gedaald, en toen had ik op mijn alts ook verlies, maar nu 'ie weer ietsje stijgt staan mijn alts alweer hoger dan vanmorgen. Nu BTC nog en het ziet er weer prima uitLadonna schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 19:12:
Alles voor niets vandaag.
betwijfel het maar wie weetLadonna schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 20:10:
Nog een kans om het goed te maken. Zou ie boven 4000 komen?
HUH?? ineens gaat alles omhoog
Wat heb ik gemist?
Op binance 100 coins ofso die gemiddeld 4% omhoog gaan
[ Voor 50% gewijzigd door A87 op 26-03-2019 20:38 ]
Als die slim is geeft hij zijn 25 btc uit aan hoeren, coke en hamburgersLadonna schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 20:45:
Als ie slim is koopt ie weer
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 26-03-2019 20:50 ]
Misschien wel, misschien niet. Erg lastig zulke muntjes die alle kanten op gaan. Dat die run van net de vorige top niet heeft kunnen halen en gelijk een dikke rode candle geeft vind ik niet echt positief. Maar wie weet doet ie later weer een run en knalt ie er doorheenLadonna schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 20:45:
Als ie slim is koopt ie weer
Valt wel mee toch ? ENJ of RVN gemist ?A87 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 20:57:
Heb lang niet zo veel irrationele shit gezien op een exchange...
500% is de nieuwe 50%
waarom zou je zomaar in zoiets duiken uberhaupt???PilatuS schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 20:58:
[...]
Valt wel mee toch ? ENJ of RVN gemist ?
500% is de nieuwe 50%
Voor 500% of 50% winst?A87 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 20:59:
[...]
waarom zou je zomaar in zoiets duiken uberhaupt???
Er werd een sellwall van 25 BTC neergezet en die werd volledig opgegeten. Wanneer je zulke walls voorbij ziet komen stappen de grote jongens uit en wordt het tricky.Ladonna schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 20:59:
Waar kan je zien dat iemand 25btc dumpt?
Gisteren nog gezien dat iemand een 100 BTC buywall op EVX plaatste om er voor te zorgen dat een 20 BTC wall werd opgegeten. Dit was helemaal op de top van gisteren op 250%. No way dat iemand daar voor 100 BTC daadwerkelijk wil kopen na zo'n run. De sellwall werd opgegeten, de 100 BTC buywall ingestrokken en toen gingen we van 250% in de plus naar 130% in de plus. Net dus ook zo'n geintje door 25 BTC te dumpen op de top.
Waarom zou je in ARK duiken ? Of in welke andere coin dan ook ? De kans is prima aanwezig dat 95% van de coins waardeloos worden. Het is een spel om geld te verdienen met iets dat 0 waarde heeft en waarvan de kans groot is dat dit zo zal blijven. Als je dan 20%, 50% of zelfs 100% kan pakken, waarom niet ?A87 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 20:59:
[...]
waarom zou je zomaar in zoiets duiken uberhaupt???
Koop de support, verkoop de resistance en niet te hebberig zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 26-03-2019 21:05 ]
Moet je wel een tactiek hebben.. support level van 2018?? Als de support meteen inelkaar donderd heb je ook een probleemPilatuS schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 21:04:
[...]
Er werd een sellwall van 25 BTC neergezet en die werd volledig opgegeten. Wanneer je zulke walls voorbij ziet
Koop de support, verkoop de resistance en niet te hebberig zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 26-03-2019 21:08 ]
De resistance en support van de vorige stijging. Zet de chart maar eens op de 15 min en leg de lijn op de toppen en dalen van zojuist. Nu hebben we weer even support op de top van 14:00 en 09:30.A87 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 21:07:
[...]
Moet je wel een tactiek hebben.. support level van 2018??
Daarom wacht ik ook dat ie het 2x of 3x blijft houden en omhoog gaat. Verder nog zat andere dingen waar je naar kan kijken, maar dat is een halve pagina aan tekst.Als de support meteen inelkaar donderd heb je ook een probleem
[ Voor 25% gewijzigd door PilatuS op 26-03-2019 21:12 ]
"Ik kom thuis is ark opeen 2.5% hoger ofso. meteen gedumpt alles.."A87 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 21:07:
[...]
Moet je wel een tactiek hebben.. support level van 2018?? Als de support meteen inelkaar donderd heb je ook een probleem
Dit klinkt ook niet echt als een tactiek hebben...
[...]
De resistance en support van de vorige stijging. Zet de chart maar eens op de 15 min en leg de lijn op de toppen en dalen van zojuist. Nu hebben we weer even support op de top van 14:00 en 09:30.
zijn die rare pumps met debiel hoog volume dan altijd 24 uur lang ofso
OAX was net ook door zijn support op 15min en toch valt het omlaag
[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 26-03-2019 21:41 ]
Hier had ik het vanmiddag toevallig ook over.A87 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 21:38:
[...]
zijn die rare pumps met debiel hoog volume dan altijd 24 uur lang ofso
OAX was net ook door zijn support op 15min en toch valt het omlaag
Je hebt pumps en je hebt pumps.
Vaak genoeg pumps gezien die even 40% doen en weer terugzakken. Dit dan met 1000 BTC volume ofzo. De EVX pump is echter een pump op nieuws met 44.000 BTC volume. Dit zijn 2 compleet verschillende dingen en met de laatste kan je dan ook veel meer mee dan met de eerste. Al mis je de hele stijiging zit er daarna genoeg in om te scalpen. Niets gaat in een rechte lijn omhoog en niets gaat in de recht lijn omlaag.
Verder zijn er nog tig dingen die meespelen. Als er 1 of 2 munten pumpen bijvoorbeeld zullen die meer doen dan dat er 15 munten pumpen. De eerste die gaat zal het hardste gaan. Een tijdje terug gingen meer dan 10 coins pumpen, maar dat zorgt er voor dat traders die er op stappen te verdeelt zijn. Ik heb een 30% pump gezien toen die van 0% naar 30% ging en weer terug naar 0% binnen 5 minuten. Een random low volume pump heb ik totaal geen interesse in. Maar iets als BTT, ENJ, RVN of EVX, daar kan ik wel wat mee.
Verder is het ook gewoon alles bij elkaar. Support is één ding. Hoe vaak wordt die support getest en met wat voor soort candles. Is het sterke support of zwakke support op basis van het verleden. Zit er bijvoorbeeld 2 maanden terug nog iets wat weerstand. Worden er steeds lower highs gemaakt of zie je ergens een higher high met volume er achter. Zitten er mensen te neppen met het orderboek. Enz, enz. Het hele verhaal bij elkaar en bepaalde bewegingen al tig keer eerder hebben gezien maakt genoeg mogelijk. Een random shitmunt met 300 BTC volume die even 30% doet met fake buywalls, daar ga ik echt niets mee doen. Een munt zoals EVX met ruim voldoende volume, daar wil ik wel een scalp pakken jaA87 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 21:49:
Ja ik snap de logica er achter nu
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
x100 !Taro schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 21:53:
Gaan we weer voor een short ritje?
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Is wel verleidelijk
Maar als we nu ineens de 4051 raken ben ik al rekt met de lopende x25 short, moet je nagaan hoe klein die marge voor x100 is, dat durf ik echt niet aan. x50 misschien wel, maar, ik betaal me nu ook al kapot aan de fee's en funding, de huidige short zit al rond de 0,02 Bitcoin die ik goed moet maken om winst over te houden. Even snel uitstappen omdat je ziet dat het de verkeerde kant op gaat is dus echt funest voor je pf.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Op Binance zitten we nu tussen de 3950 en 3900. Bitcoin kennende kan dat binnen 5 minuten over zijn met een break de ene of andere kant op, of we blijven hier nog 2 dagen hangen. Hefboom ping pongen tussen die 2 levels kan wat zijn, maar met lage hefboom schiet het niet heel erg op en hoge hefboom is inderdaad link.Taro schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 22:03:
[...]
Is wel verleidelijk
Maar als we nu ineens de 4051 raken ben ik al rekt met de lopende x25 short, moet je nagaan hoe klein die marge voor x100 is, dat durf ik echt niet aan. x50 misschien wel, maar, ik betaal me nu ook al kapot aan de fee's en funding, de huidige short zit al rond de 0,02 Bitcoin die ik goed moet maken om winst over te houden. Even snel uitstappen omdat je ziet dat het de verkeerde kant op gaat is dus echt funest voor je pf.
Verwijderd
Normaal probeer ik netjes verlies wat binnen de perken te houden met stop losses, maar nu was ik toch te laks, of te overtuigd van mezelf geweest. Besloten om bagholder te worden en hopen op een rebound, of maar echt door het putje.
En prompt gingen vanmiddag wat alerts af dat alle oude (en eigenlijk te hoge) sell orders zijn geraakt in een gekke pump uit het niets. Dom geluk, maar wel weer even wakker geworden dat je niet lui moet worden, en dat handelen uit emotie (of overtuigd zijn van jezelf) toch echt niet het slimste is.
instappen bij 9211 sat? xd. duurt te lang is het al lang nacht manmprkooij schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 22:38:
EVX is er klaar mee en nu de volgende coin OAX aan de beurt ?
[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 26-03-2019 22:46 ]
Ik zal nog eens de moeite nemen wat uit te leggen en proberen wat info over te dragen.....A87 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 22:51:
volgens zijn berendenering
Als de groene toren van nu boven de resistance komt van de 15 minuutmprkooij schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 22:52:
Wanneer zou je erin moeten stappen dan .
Dan heb je het dus niet begrepenA87 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 22:52:
[...]
Als de groene toren van nu boven de resistance komt van de 15 minuut
Zit geen mooie opbouw in op de 15min zoals bij die everest coin
[ Voor 43% gewijzigd door A87 op 26-03-2019 23:01 ]
De ene na de andere gaat nu. Hoe meer er gaan hoe meer risico is mijn ervaring. Niet dat je er niet dik aan kan verdienen hoor, maar het risico neemt toe bij coin 4 of 5 of 8 die gaat.Ladonna schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 23:02:
Is adx risky? Hij kruipt omhoog, ik denk dat dat de volgende wordt
Malawolar schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 23:09:
Kan iemand me ook vertellen wat dan het goede nieuws bij EVX is? Ik zie gewoon weer het zoveelste copy paste verhaaltje als ik naar die website kijk.
Everex announced that their project has managed to receive approval from the state of New Jersey in the United States of America to onboard its users and to perform crypto-to-crypto domestic, as well as international transactions.
[ Voor 7% gewijzigd door mprkooij op 26-03-2019 23:17 ]
Anders een Ladamprkooij schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 23:16:
We kunnen ook gewoon lekker met z'n alle in EVX gaan, slapen, morgen wakker worden en hopelijk een lambo kopen (kuch, E63s)![]()
hele volume is sinds piek aan het afnemen. Ook bij OAX.. soort wedging down patroon ipv flag.mprkooij schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 23:03:
EVX Gaat weer.
of er moet nu ineens dik volume in komen in het groen..,.dan wordt het een ander verhaal
[ Voor 32% gewijzigd door A87 op 26-03-2019 23:25 ]
zit je nog in die trade?mprkooij schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 23:16:
We kunnen ook gewoon lekker met z'n alle in EVX gaan, slapen, morgen wakker worden en hopelijk een lambo kopen (kuch, E63s)![]()
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Als je daar in ging ging je plat op je smoel .....
Lijkt op het EVX verhaal maar een faal
[ Voor 31% gewijzigd door A87 op 27-03-2019 01:54 ]
En daarom kijk je bij zo'n coin ook wat verder dan alleen naar nu. Sinds December was dit poging 12+ om een run te maken. De 12 +pogingen er voor hebben gefaald, dus waarom deze ook niet ?A87 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 01:53:
ADX is een mooi voorbeeld van een coin die het gewoon niet haalde ondanks boven de resistance komen...
Als je daar in ging ging je plat op je smoel .....
Lijkt op het EVX verhaal maar een faal
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 06:07:
Poeh mooi nachtje! Hopenlijk geen shorters rekt hier... Blijft een bizar spelletje dit.
Wat een "markt"
Zero.
Verwijderd
Kijk OAX ook. Even bijna 250% op de 24h.
Seems legit
Maakt geen moer meer uit wat de coin doet of de techniek erachter is. Dit is gewoon een procentuele gangbang. Pure geldlust, iedereen steekt z'n fiat erin, en pumpen maar.
Nee, geef mij maar die romantische, zachte, tedere stijging met een coin waar je van houdt
Nee geintje. Volpumpen die handel.
XRP = trash
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!