Weet je zeker dat dit over crypto gaat?Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 07:17:
[...]
Nee, geef mij maar die romantische, zachte, tedere stijging met een coin waar je van houdt
Nee geintje. Volpumpen die handel.
Het heeft ook zijn nadelen hoor, ze zullen mij binnenkort wel weer bannen van de voedselbankKlaas25 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 07:45:
Wat zullen fulltime traders bakken met geld verdienen zeg. Voor hun hoeft deze bearmarket nooit meer over te gaan denk ik..
Stiekem bedoelt @Verwijderd het volpompen van cryptosletje. Dat gaat immers wel enigszins over crypto
DLT het winnende roulettenummer van vandaag? Gokje...
Te weinig volume denk ik.Danielson schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 08:00:
DLT het winnende roulettenummer van vandaag? Gokje...
Zat vannacht in ONT inplaats van USDT niet verkeerd wakker worden!
Jackpot verdiend bij de vorige bullrun.
Nu dagelijks met 10K in en uitstappen op een coin dat een 10% doet.
Gaat zegmaar 5x goed en 2x fout in de week. Kan je toch leuk 3K verdienen per week..
En waarschijnlijk verdien je veel meer aangezien ze niet gaan wachten tot het 10% maar natuurlijk veel eerder al uitstappen dus veel minder verlies. Beetje fee eraf dat wel.
Maar was het maar zo makkelijk
Nu dagelijks met 10K in en uitstappen op een coin dat een 10% doet.
Gaat zegmaar 5x goed en 2x fout in de week. Kan je toch leuk 3K verdienen per week..
En waarschijnlijk verdien je veel meer aangezien ze niet gaan wachten tot het 10% maar natuurlijk veel eerder al uitstappen dus veel minder verlies. Beetje fee eraf dat wel.
Maar was het maar zo makkelijk
[ Voor 28% gewijzigd door Klaas25 op 27-03-2019 08:44 ]
2 dagen geleden..New Yorker schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 08:53:
Wanneer gaan we uitstappen?
Zero.
Dan word het wel paar jaartjes langer hodlen.
Weg
Nou ja... tijdens een bullmarkt gaat het wel harder met winst maken.Klaas25 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 07:45:
Wat zullen fulltime traders bakken met geld verdienen zeg. Voor hun hoeft deze bearmarket nooit meer over te gaan denk ik..
Hier ook ... Bitcoin heeft tegen mijn verwachting in vannacht gestegen door de daily 200 MA
Dat is niet gebeurd sinds eind juli 2018 en toen was het slechts tijdelijk van aard; rest was altijd dikke resistance
Mijn vermoeden is dus, gezien het volume, dat dit slechts een tijdelijke opleving is en dat de BTC komende dagen toch echt na sideways naar beneden valt .... Maargoed; mn glazenbol is beetje mistig lijkt.
goed gegoktBever! schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 08:09:
Mijn geld staat op vib vandaag
Had weer wat ADA en btc gekocht maandag. Het potje groeit lekler zo.
Nice call, waar ik dan wel benieuwd naar ben hoe je hier bij kwam?Bever! schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 08:09:
De beren kunnen lullen wat ze willen, dit alt-geweld hebben we bijna een jaar niet gezien. Kwestie van tijd tot de handelaren zich weer tot BTC richten en een enorme klap op de koers geven naar boven.
Nu al enkele weken dat we dagelijks 50+% stijgingen zien van meerdere coins tegelijk (en dan bedoel ik niet de P&D candle omhoog en direct als een baksteen naar beneden die we in de afgelopen maanden af ent toe zagen).
Nu al enkele weken dat we dagelijks 50+% stijgingen zien van meerdere coins tegelijk (en dan bedoel ik niet de P&D candle omhoog en direct als een baksteen naar beneden die we in de afgelopen maanden af ent toe zagen).
[ Voor 35% gewijzigd door BTC100K2021 op 27-03-2019 09:49 ]
Verwijderd
De afgelopen 10 dagen zo'n +12% winst in btc met mijn shitcoins; ADA, VET, IOST, XLM, ONT, ARK, STRAT, IOTA, etc.
Ik weet niet maar dit heeft toch alles weg van een bullish markt.
Als het maar niet van die hevige stuiptrekkingen zijn om vervolgens weer in te storten.
Maar ik zie daar geen reden voor en wil het zelf ook niet. Maargoed dat zegt niks.
Ik zie wel graag die BTC dominantie onder de 50% zakken. Kijken of dat nog iets triggert.
Maar ik zie daar geen reden voor en wil het zelf ook niet. Maargoed dat zegt niks.
Ik zie wel graag die BTC dominantie onder de 50% zakken. Kijken of dat nog iets triggert.
Verwijderd
Lekker bezig dude, goeie call!Bever! schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 08:09:
Zat hier nog TA achter of heb je 300 namen van shitcoins op een dartbord waarop je geblinddoekt een pijl mikt?
Geen idee waar jij kijkt maar de totale marketcap van crypto's blijft stijgen....
Waren ze maar ook zo erg bullish over BTCVerwijderd schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 09:51:
De afgelopen 10 dagen zo'n +12% winst in btc met mijn shitcoins; ADA, VET, IOST, XLM, ONT, ARK, STRAT, IOTA, etc.
Er komt een sprongetje omlaag aan (BTC)
[ Voor 8% gewijzigd door Specy op 27-03-2019 10:48 ]
Zo uit ONT gestapt. Leuk wat extra gepakt afgelopen nacht. Ben echt heel voorzichtig aan het trade (soms iets te) om mijn BTC trade pot omhoog te krijgen.
Ik denk dat ze nu veel winst uit de alts halen om vervolgens volop in BTC te gaan. Dan gaan we moonenVerwijderd schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 10:49:
[...]
Kun je nagaan als BTC ook nog eens gaat moonen!
Wat een mooie ochtend. Gister avond in OAX gestapt op 8150, gaan slapen en de wekker gezet om 07:00. Toen stond OAX op 11150! Uitgestapt en verder gaan slapen
Baas!mprkooij schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 10:59:
Wat een mooie ochtend. Gister avond in OAX gestapt op 8150, gaan slapen en de wekker gezet om 07:00. Toen stond OAX op 11150! Uitgestapt en verder gaan slapen
ook ff in VIB gestapt. hopelijk kan ie nog een sprongetje maken
Als die 45.000 BTC volume zich vandaag nou eens even op BTC zelf richt, dan staan we vanavond op 5xxx.
Word echt tijd dat XRP weer spurt gaat maken. Dan kan die ook even de kar trekken verder omhoog. Ik wil die 150B total marketcap nou wel weer eens zien en vasthouden!
Zitten we nou in een bull markt of nog steeds in Bear markt? Of hangen we er nu tussen in?
BTC wederom op 4K
BTC wederom op 4K
[ Voor 9% gewijzigd door HaruHaru op 27-03-2019 11:19 ]
Graag even een moment stilte voor alle shorts.
NULS heeft ook even een groene staaf omhoog gedaan man.
AccumulatiefaseHaruHaru schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 11:18:
Zitten we nou in een bull markt of nog steeds in Bear markt? Of hangen we er nu tussen in?
BTC wederom op 4K
Zero.
Eh ja of niet dusSpecy schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 10:48:
Er komt een sprongetje omlaag aan (BTC)
Of sceptische fase: de fase tussen bear en bull in.. Voor slimmerds als wij inderdaad accumulatiefase
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Precies. De twee belangrijkste twee woorden in crypto zijn: 'of niet'.
Ik hoop echt dat dit de depressie fase is.
Iedereen nog wel van slag. Dipjes in de markt maar over weken gezien gestaag omhoog.
Daarna disbelief ;p Een suckersrally naar de 200B/250B
En daarna... oboy oboy oboy
Iedereen nog wel van slag. Dipjes in de markt maar over weken gezien gestaag omhoog.
[ Voor 8% gewijzigd door Klaas25 op 27-03-2019 11:35 ]
Mooie ascending wedge op BTC.. en straks klappen we ineens omlaag naar 3k
Zero.
Als we Higher Lows maken, is het goedPelox schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 11:36:
Mooie ascending wedge op BTC.. en straks klappen we ineens omlaag naar 3k
Laat me raden, je zit nog steeds in fiat?Klaas25 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 11:35:
Ik hoop echt dat dit de depressie fase is.
Ik ga prima weer in USDT en dan de BTC weer naar 3500/3600 en weer terug omhoog.
Nee?Stokstaart schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 11:38:
[...]
Laat me raden, je zit nog steeds in fiat?
De rest is wel redelijk. Begin dit jaar was het -20%. En begin december op het allerlaagste van dat jaar tegen de -25/-30%. (Ik ben afgelopen zomer net komen kijken maar voelt als een eeuwigheid)
Als ik dit zo zie had ik graag wat ADA verkocht gister of eergister en voor deze spurt er weer in maar ik heb er de ballen niet voor.
Voordeel van werken. Coins staan op een ledger of in een offline wallet. Dus traden zit er ook niet in als je op kantoor zit. Dus buy&hodl. Wel lekker voor ADA zo gaat staking nog heel lucratief worden.
Dit heb ik dus ook. Heb alleen wat BNB op Binance staan voor de rest offline. In ieder geval "de toegang tot" offline dan...Danster schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 11:49:
Voordeel van werken. Coins staan op een ledger of in een offline wallet. Dus traden zit er ook niet in als je op kantoor zit. Dus buy&hodl. Wel lekker voor ADA zo gaat staking nog heel lucratief worden.
En ik voel me ook niet fijn om me centjes te lang in tether te hebben staan. Was het laatst niet in nieuws dat elke tether toch geen 1 dollar achter zich had? Of het was dan goud ofzo weet ik het.
Ik heb het idee dat elk moment kan verdwijnen lol. Ik blijf er in ieder geval van af.
[ Voor 24% gewijzigd door Klaas25 op 27-03-2019 11:53 ]
Wat is daar in de praktijk nou een beetje de ROI van? Ik ben eea even aan het doorrekenen en met een ander muntje zit ik op 1,6% en een beetje per week en dus net geen 7% per maand op het moment. Nu is het verleidelijk om daar al mijn geld op te zetten en achterover te gaan leunen maar ik spreid het risico liever wat meer.Danster schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 11:49:
Wel lekker voor ADA zo gaat staking nog heel lucratief worden.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Momenteel staat het aankopen van Tether gelijk aan het openen van een spaarrekening bij een bank á la Icesave. Nu werkt alles nog, maar alle signalen staan reeds op rood (coin die stabiel wordt gehouden door burnen of bijprinten van Tethers ZONDER 1:1 fiat backing).
Als je nu in Tether blijft zitten ben je op zijn minst naïef, er zijn namelijk ook alternatieven (zelfs op binance).
Als je nu in Tether blijft zitten ben je op zijn minst naïef, er zijn namelijk ook alternatieven (zelfs op binance).
3% per jaar.Crypts schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 12:05:
[...]
Wat is daar in de praktijk nou een beetje de ROI van? Ik ben eea even aan het doorrekenen en met een ander muntje zit ik op 1,6% en een beetje per week en dus net geen 7% per maand op het moment. Nu is het verleidelijk om daar al mijn geld op te zetten en achterover te gaan leunen maar ik spreid het risico liever wat meer.
@TuutjDrie je bent me net voor maar idd zo 3 tot 3.5% per jaar. Meer dan een spaarrekening zeg maar.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
En vergeet de waardestijging van ADA ook niet, die kan erg veel harder gaan dan andere cryptocurrency, dus kijk niet alleen naar het dividend, maar neem ook de waarstijging van de betreffende munt zelf mee in de berekening.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Alweer dit verhaal ? Er is genoeg over geschreven waar dit ontkracht wordt .TuutjDrie schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 12:08:
Momenteel staat het aankopen van Tether gelijk aan het openen van een spaarrekening bij een bank á la Icesave. Nu werkt alles nog, maar alle signalen staan reeds op rood (coin die stabiel wordt gehouden door burnen of bijprinten van Tethers ZONDER 1:1 fiat backing).
Heb een short geopend met 25x leverage op $ 4001,92 (XBT) op BitMEX, liquidation price is op $ 4159,50, hopelijk gaat BTC niet zo hoog deze keer. Wou in het weekend al short gaan op BTC, maar niet gedaan, nu alsnog boven de 4k geshort.
Geef mij een link naar een BETROUWBAAR assurancerapport waaruit blijkt dat ze 1:1 dekking hebben?Slux schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 12:19:
[...]
Alweer dit verhaal ? Er is genoeg over geschreven waar dit ontkracht wordt .
En uiteraard kan hij ook omlaag dus mogelijk eindig je met een negatief rendement..Taro schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 12:16:
En vergeet de waardestijging van ADA ook niet, die kan erg veel harder gaan dan andere cryptocurrency, dus kijk niet alleen naar het dividend, maar neem ook de waarstijging van de betreffende munt zelf mee in de berekening.
En stel dat ie geliquideerd wordt, ben je dan ook 25x $ 158 kwijt?Sahara schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 12:20:
Heb een short geopend met 25x leverage op $ 4001,92 (XBT) op BitMEX, liquidation price is op $ 4159,50, hopelijk gaat BTC niet zo hoog deze keer. Wou in het weekend al short gaan op BTC, maar niet gedaan, nu alsnog boven de 4k geshort.
- Taro
- Niet online
Correct, maar zie daarvoor: Taro in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7".Stokstaart schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 12:23:
[...]
En uiteraard kan hij ook omlaag dus mogelijk eindig je met een negatief rendement..
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Geef mij maar een link waar het niet zo is, Je weet dat Bitfinex erin zit ?TuutjDrie schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 12:21:
[...]
Geef mij een link naar een BETROUWBAAR assurancerapport waaruit blijkt dat ze 1:1 dekking hebben?
Er zijn vorig jaar al rapporten naar buiten gebracht waaruit bleek dat er het gewoon geback-upt was.
Elke zoveel maanden komen er weer van die FUD verhalen de wereld in dat Thether een scam is, als het een scam zou zijn dan zou dat vorig jaar al duidelijk geworden zijn.
Denk dat je meer zorgen moet maken om de meerderheid van de shitcoins scams
[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 27-03-2019 12:31 ]
Dan ben ik 350 dollar kwijt. Nouja met zulke shitcoins als ENJ/EVX loop je ook grote risico's en dan trade je met meer geld om een behoorlijke winst te pakken dan met slechts 350 dollar.Stokstaart schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 12:26:
[...]
En stel dat ie geliquideerd wordt, ben je dan ook 25x $ 158 kwijt?
Haha zo werkt dat niet hé in de grote mensen wereld, zij claimen Tether als veilige haven.Slux schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 12:26:
[...]
Geef mij maar een link waar het niet zo is, Je weet dat Bitfinex erin zit ?
Er zijn vorig jaar al rapporten naar buiten gebracht waaruit bleek dat er het gewoon geback-upt was.
Elke zoveel maanden komen er weer van die FUD verhalen de wereld in dat Thether een scam is, als het een scam zou zijn dan zou dat vorig jaar al duidelijk geworden zijn.
Laat ik het omdraaien: als ze alles netjes voor elkaar hebben dan huur je vrij simpel een Deloitte/KPMG o.i.d. in die een fatsoenlijk verantwoordingsrapport bekrachtigen. Gezien de bedragen die omgaan in Tether zijn de kosten daarvan verwaarloosbaar en ook nog eens ondersteunend voor de core-business (namelijk: zekerheid bieden als veilige haven).
Het is geen hogere wetenschap om voor een peildatum het volgende vast te stellen: saldo uitstaande tethers ten opzichte van het saldo van het vrij besteedbaar banksaldo van Tether BV/INC/ETC. (standaard bankverklaringen kosten in NL slechts +- 300 euro).
[ Voor 11% gewijzigd door BTC100K2021 op 27-03-2019 12:33 ]
mijn cardano winst zojuist in xrp gestoken.. enige top 10 coin die echt achterloopt dus de pure gok genomen.. hopelijk kan ik een beetje aansluiten en later weer overstappen op ADA.
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 27-03-2019 12:38 ]
Zero.
TuutjDrie schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 12:31:
[...]
Haha zo werkt dat niet hé in de grote mensen wereld, zij claimen Tether als veilige haven.
Laat ik het omdraaien: als ze alles netjes voor elkaar hebben dan huur je vrij simpel een Deloitte/KPMG o.i.d. in die een fatsoenlijk verantwoordingsrapport bekrachtigen. Gezien de bedragen die omgaan in Tether zijn de kosten daarvan verwaarloosbaar en ook nog eens ondersteunend voor de core-business (namelijk: zekerheid bieden als veilige haven).
Nogmaals ik zou me eerder druk maken om een VET of andere vage scam coins dan een Thether, er is genoeg over geschreven als je een beetje googled kan je het zo terug vinden.
Jij zit kennelijk goed in de materie, maar toch ook weer niet zo goed dat je de rapporten voor ieders gemak even bij in je reactie zet?Slux schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 12:38:
[...]
Serieus ?
[Afbeelding]![]()
Nogmaals ik zou me eerder druk maken om een VET of andere vage scam coins dan een Thether, er is genoeg over geschreven als je een beetje googled kan je het zo terug vinden.
Verwijderd
Kan ADA naar $ 5,00 of denk je eerder aan $ 1,00?Taro schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 12:16:
Moon of meer zoals bij TRX een verdubbeling en daarna een terugval?
- Taro
- Niet online
ADA heeft ooit al >1.00 gestaan tijdens de vorige bullrun, als Bitcoin naar 100.000 gaat moet ADA dus ook wel 5.00 kunnen halenVerwijderd schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 12:45:
[...]
Kan ADA naar $ 5,00 of denk je eerder aan $ 1,00?
Genoeg om te weten dat deze onzin gaat al jaren rond gaat, begin hier eens zou ik zeggen.TuutjDrie schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 12:42:
[...]
Jij zit kennelijk goed in de materie, maar toch ook weer niet zo goed dat je de rapporten voor ieders gemak even bij in je reactie zet?
https://wallet.tether.to/transparency
Jij komt met een verhaal wat al lang ontkracht is en nu moet ik maar uitleggen en voor jou gaan opzoeken dat het niet niet zo is ? ik heb wel wat beters te doen dan weer deze thether FUD onzin verhalen te lezen, zoek maar terug op de vorige slowchat topics daar is meer dan genoeg over geschreven.
Verwijderd
Ja in een bullrun iddTaro schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 12:46:
[...]
ADA heeft ooit al >1.00 gestaan tijdens de vorige bullrun, als Bitcoin naar 100.000 gaat moet ADA dus ook wel 5.00 kunnen halen
Wat beters te doel als in meerdere keren reageren in dit topic en komen met argumenten zonder verdere feitelijke onderbouwing.Slux schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 12:47:
[...]
Genoeg om te weten dat deze onzin gaat al jaren rond gaat, begin hier eens zou ik zeggen.
https://wallet.tether.to/transparency
Jij komt met een verhaal wat al lang ontkracht is en nu moet ik maar uitleggen en voor jou gaan opzoeken dat het niet niet zo is ? ik heb wel wat beters te doen dan weer deze thether FUD onzin verhalen te lezen, zoek maar terug op de vorige slowchat topics daar is meer dan genoeg over geschreven.
Af en toe een kritische vraag moet ook kunnen toch?
Laten we hieronder dan maar verder gaan met: MOOOOON, HODL, LAMBOOOOOOOO.
Laat ik het ook omdraaien.. waarom zouden zij de moeite moeten doen om aan de wens van een hoop individuen te moeten voldoen. Je hoeft Tether niet te gebruiken, toch? Er zijn andere stable currencies, of bij een Kraken/Coinbase kan je in fiat handelen. Ik zie wel in waarom men graag een audit wil van Tether, maar niet vergeten dat de U.S. Commodity Futures Trading Commission in december 2017 (volgens Bloomberg) een onderzoek was begonnen naar Tether en Bitfinex, je zou toch zeggen dat anno maart 2019 men wel klaar zou zijn met een antwoord op het onderzoek mocht er iets fishy gevonden zijn bij Tether en/of Bitfinex?TuutjDrie schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 12:31:
[...]
Haha zo werkt dat niet hé in de grote mensen wereld, zij claimen Tether als veilige haven.
Het is geen hogere wetenschap om voor een peildatum het volgende vast te stellen: saldo uitstaande tethers ten opzichte van het saldo van het vrij besteedbaar banksaldo van Tether BV (standaard bankverklaringen kosten in NL slechts +- 300 euro).
Ik zie BTC stijgen en moet op een of andere manier denken aan die gozer met z'n bodyguard in Litouwen.
Gewoon kijken wat een goed patroon heeft op daily grafiek, was gisteren uitgebroken uit driehoek en vanochtend bevestiging met volume. Geen idee of het inhoudelijke correcte ta is maar het is makkelijk verdienen...Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 10:21:
[...]
Lekker bezig dude, goeie call!
Zat hier nog TA achter of heb je 300 namen van shitcoins op een dartbord waarop je geblinddoekt een pijl mikt?
Ehm ben een grote xrp hodler maar op korte termijn koop ik liever meer ADA dan xurps. Shelley komt straks live, ledger support, nieuwe roadmap midden april.Pelox schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 12:37:
mijn cardano winst zojuist in xrp gestoken.. enige top 10 coin die echt achterloopt dus de pure gok genomen.. hopelijk kan ik een beetje aansluiten en later weer overstappen op ADA.
Het is dan ook een 100% gokDanster schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 13:14:
[...]
Ehm ben een grote xrp hodler maar op korte termijn koop ik liever meer ADA dan xurps. Shelley komt straks live, ledger support, nieuwe roadmap midden april.
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 27-03-2019 13:46 ]
Zero.
ARk gaat ook opeens random omhoog. zat vannacht in BTC .pffffff weer 3% ofso mis
Uit het niets is het volume ineens 2x .. joh wtf
Uit het niets is het volume ineens 2x .. joh wtf
[ Voor 34% gewijzigd door A87 op 27-03-2019 13:57 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik denk dat 5 dollar nog ver weg ligt. Ik ben al blij als ze op 1 staan. Ik heb ze voor gemiddeld 0,80 gekocht.Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 12:45:
[...]
Kan ADA naar $ 5,00 of denk je eerder aan $ 1,00?
Wanneer? Dan hou ik daar rekening mee.Ladonna schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 15:21:
Alles zakt in elkaar.
Zero.
Onderbouw zulke comments dan ook meteen. BTC kan nog ''gemakkelijk'' van 60 RSI levels naar 80 voordat er weer een selloff komt.Ladonna schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 15:21:
Alles zakt in elkaar.
Gemakkelijk aangezien we de afgelopen dagen hebben ondervonden zou ik zeggen.Vandaag kan de 4100 nog wel behaald worden
[ Voor 46% gewijzigd door A87 op 27-03-2019 15:56 ]
Ik denk dat het momentum weg is. Waar je tot vanmiddag 13:00 uur voornamelijk groene BTC candles zag, zie je nu meer rode candles, dus die 4100 zie ik niet zo snel op het bord komen vandaag.A87 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 15:37:
[...]
Onderbouw zulke comments dan ook meteen. BTC kan nog ''gemakkelijk'' van 60 RSI levels naar 80 voordat er weer een selloff komt.
Gemakkelijk aangezien we de afgelopen dagen hebben ondervonden zou ik zeggen.Vandaag kan de 4100 nog wel behaald worden
Ja, vertel idd ff wanneer.Ladonna schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 15:21:
Alles zakt in elkaar.
Eigenlijk kan iedereen hier gewoon niet wachten tot bitcoin boven de 4500 komt
period...
Zal daar wel blijven hangen. (1400) of weer naar beneden gaan.wehave schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 16:09:
RVN kiest ervoor om nu te gaan.
Je hebt gelijk ik kan niet wachten totdat bitcoin door de 3500 gaatA87 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 16:11:
Eigenlijk kan iedereen hier gewoon niet wachten tot bitcoin boven de 4500 komtperiod...
Nou 1385 was een verkeerd moment om in RVN te stappen
Jij met je short ookSahara schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 16:15:
[...]
Je hebt gelijk ik kan niet wachten totdat bitcoin door de 3500 gaat.
. Al onder de 4k op BitMEX. We zijn op weg.
Yes, net mijn hodl pot ADA van Binance gehaald en naar de ledger nano s verplaatst (wachtte op de cardano app voor de ledger en die is vandaag uitgekomen!). Heb gewerkt met de AdaLite wallet. Yoroi wallet schijnt ook te werken. Ik deel het maar even zodat iedereen weet dat het werkt ;-)
Affijn, even blij momentje dus, heb al mijn muntjes nu weer in eigen beheer (ADA is daar een groot deel van). Koers van ADA gaat weer lekker vandaag (tot nu toe)!
Affijn, even blij momentje dus, heb al mijn muntjes nu weer in eigen beheer (ADA is daar een groot deel van). Koers van ADA gaat weer lekker vandaag (tot nu toe)!
Net op RTL Z toch wel wat schemering over licht kenmerken van eventueel aankomende onzekerheid crisis etc. Slechts nieuws uit China.. slecht nieuws uit Duitsland. Beleggers die gaan twijfelen.
Wat als een deel van die beleggers straks de cryptowereld instapt..
Sky is the limit.
Wat als een deel van die beleggers straks de cryptowereld instapt..
Cryptopia heeft de API intussen weer geenabled. Mocht iemand daar wat aan hebben. Trading nog steeds maar in 40 coins of zo - en de volumes zijn heel laag.
Ik moet aan het spreekwoord: "Vertrouwen komt te voet en gaat te paard" denken. Excuus als ik het gemist heb, maar heb je al enig inzicht in je persoonlijke schade? Of ben je bespaard gebleven?Specy schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 17:53:
Cryptopia heeft de API intussen weer geenabled. Mocht iemand daar wat aan hebben. Trading nog steeds maar in 40 coins of zo - en de volumes zijn heel laag.
Marstek Venus E v3 | v145 | NoM
(post volgende keer ff een link meteen als hej toch over filmpjes hebt)Klaas25 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 17:47:
Net op RTL Z toch wel wat schemering over licht kenmerken van eventueel aankomende onzekerheid crisis etc. Slechts nieuws uit China.. slecht nieuws uit Duitsland. Beleggers die gaan twijfelen.
Wat als een deel van die beleggers straks de cryptowereld instapt..![]()
Sky is the limit.
DowJones komt niet door de RESISTANCE van de enorme head and shoulders op de 6 maanden..
En rentes zijn te lang te laag om 2008 op te vangen (WOW nu iedereen goedkoop lenen). Straks heeft niemand meer geld om zijn hypotheek af te lossen als rentes weer noodgedwongen hard stijgen.. iig in America enso.. Merrcaaaa CRASSHH ittt~!! crush iet.. Lijkt wel een beetje op het fenomeen krasloten
[ Voor 25% gewijzigd door A87 op 27-03-2019 18:15 ]
Rente gaat voorlopig niet omhoog. Anders komen landen in problemen. De FED en ECB zullen de obligaties van landen opkopenA87 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 18:07:
[...]
DowJones komt niet door de RESISTANCE van de enorme head and shoulders op de 6 maanden..
En rentes zijn te lang te laag om 2008 op te vangen (WOW nu iedereen goedkoop lenen). Straks heeft niemand meer geld om zijn hypotheek af te lossen als rentes weer noodgedwongen hard stijgen.. iig in America enso.. Merrcaaaa CRASSHH ittt~!! crush iet.. Lijkt wel een beetje op het fenomeen krasloten
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!