Alweer ?Ladonna schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 23:38:
Bnb zou binnenkort hard gaan heeft iemand mij beloofd
Ik heb ze maar genomen voor het geval dat.
Ik gebruik alleen binance
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
"Vroeger" handelde ik voornamelijk op Bittrex, destijds kon dat al wel. Toen echter de drukte toenam tijdens de bullrun hebben Bittrex, Kraken en andere exchanges functies (zoals trailing stop) uitgeschakeld die nogal veel servercapaciteit vroegen. Waarom ze het nu niet weer aanzetten begrijp ik niet, het getuigt naar mijn idee alleen maar van slechte bedrijfsvoering en het feit dat ze hun code en algoritmes niet op orde hebben.Daniel-p schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 23:43:
[...]
Helaas is het Exchanges zoals Bittrex (nog) niet mogelijk om een stop loss in te zetten. Houd hiermee dus rekening mee mocht je je meer bezig willen gaan houden.
Snel naar een andere exchange wat mij betreft...
De tijden dat je adviezen en beloftes rondom koersen van anderen opvolgt zijn al lang voorbij. Trek je eigen plan, geloof niemand. Iedereen die je zoiets vertelt zal er een eigen belang bij hebben dat jij ook instapt en de koers omhoog drijft. Doe dat dus vooral niet.Ladonna schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 23:50:
Ik heb ze maar genomen voor het geval dat.
[ Voor 22% gewijzigd door Taro op 23-03-2019 23:56 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik probeer ook steeds btt te kopen voor 19, maar hij pakt mn buy order niet.
Als het lukt heb je wel meteen 10% winst als het 21 haalt
FIFO (first in first out), met een backlog van 606 BTC op 19 mag je wel ff een hoop geduld opbrengen voor je aan de beurt bent.Ladonna schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 23:57:
Ja ik volg ook niet blindelings alles hoor. Maar bnb heb je toch nodig voor je fee.
- Taro
- Niet online
Makkelijk geld verdienen bestaat niet meer in deze markt. De bots en vele grote handelaren zijn je voor. BTT heeft geen ETH pair, anders zou het makkelijker zijn om te kopen en verkopen ipv achter aan de rij te staan.Ladonna schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 23:57:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik heb (helaas) zo goed als alles bij Bittrex staan. Als ik ze mag geloven komt binnenkort weer de "condititional" Order beschikbaar en is het e.e.a. weer mogelijk. Jij bent voornamelijk actief op Binance denk ik dan?"Vroeger" handelde ik voornamelijk op Bittrex, destijds kon dat al wel. Toen echter de drukte toenam tijdens de bullrun hebben Bittrex, Kraken en andere exchanges functies (zoals trailing stop) uitgeschakeld die nogal veel servercapaciteit vroegen. Waarom ze het nu niet weer aanzetten begrijp ik niet, het getuigt naar mijn idee alleen maar van slechte bedrijfsvoering en het feit dat ze hun code en algoritmes niet op orde hebben.
Snel naar een andere exchange wat mij betreft...
BTT heeft wel een USDT pair nuTaro schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 23:59:
[...]
Makkelijk geld verdienen bestaat niet meer in deze markt. De bots en vele grote handelaren zijn je voor. BTT heeft geen ETH pair, anders zou het makkelijker zijn om te kopen en verkopen ipv achter aan de rij te staan.
- Taro
- Niet online
Binance inderdaad, maar, LTC, ETH en BCH op Coinbase Pro om het risico te spreiden.Daniel-p schreef op zondag 24 maart 2019 @ 00:00:
[...]
Ik heb (helaas) zo goed als alles bij Bittrex staan. Als ik ze mag geloven komt binnenkort weer de "condititional" Order beschikbaar en is het e.e.a. weer mogelijk. Jij bent voornamelijk actief op Binance denk ik dan?
Andere exchanges heb ik in het verleden wel gehandeld, maar, doe ik niet meer. Daarmee dwing ik mijzelf om niet meer in iedere vage coin te stappen of problemen als die met Cryptopia op de hals te halen.
Verwijderd
Via fiat kopen IPV btc werkt in deze beter/snellerLadonna schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 23:57:
Ikzelf zit ook gespreid tussen Kraken, Bittrex, Binance en twee shitcoins op Cryptopia. Die laatste laten we maar even in het midden...Taro schreef op zondag 24 maart 2019 @ 00:02:
[...]
Binance inderdaad, maar, LTC, ETH en BCH op Coinbase Pro om het risico te spreiden.
Andere exchanges heb ik in het verleden wel gehandeld, maar, doe ik niet meer. Daarmee dwing ik mijzelf om niet meer in iedere vage coin te stappen of problemen als die met Cryptopia op de hals te halen.
Misschien toch maar eens overwegen om de portefeuille vanuit Bittrex over te gaan zetten naar Binance of een andere exchange en er weer wat meer mee te gaan doen.
Altijd leuk om jezelf te quotenBever! schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 15:39:
Cardano ziet er ook goed om nu te kopen voor middenlange termijn hodl
Iedereen heeft wel een eigen agenda, dus ik ben het wel met je eens.Taro schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 23:55:
De tijden dat je adviezen en beloftes rondom koersen van anderen opvolgt zijn al lang voorbij. Trek je eigen plan, geloof niemand. Iedereen die je zoiets vertelt zal er een eigen belang bij hebben dat jij ook instapt en de koers omhoog drijft. Doe dat dus vooral niet.
Aan de andere kant, als je gelooft dat Celer goed gaat doen, en hierdoor BNB gaat stijgen, kan het geen kwaad om een positie in te nemen en je exit te bepalen op X%.
Het zal geen 100% zijn, maar een 1-20% lukt makkelijk.
Dit is makkelijker te voorspellen dan een random ander munt, want stijgingen en dergelijke gebeurt lang niet meer op technologische vooruitgang. Puur speculatie en emoties en al.
- Taro
- Niet online
Je zou hetzelfde kunnen zeggen over dat het triest is om altijd maar op mensen te moeten reagerenSlux schreef op zondag 24 maart 2019 @ 07:46:
[...]
Altijd triest om mensen zich zelf te zien quoten![]()
Het hangt wat mij betreft heel erg van de persoon af en hoe vaak het gebeurt.
Zoals die knakker die een tijd geleden vanuit het niets hier verscheen, vol overtuiging iedere dag weer een moon voorspelling deed en toen alleen zijn eigen successen quote, maar niet met zijn foute voorspellingen geconfronteerd wilde worden, daar heb ik een hekel aan.
Maar dit kan toch zo af en toe prima wat mij betreft.
Slux, heb jij overigens nog geen Cardano dan? Blijf je alleen trouw aan je oude liefde?
Eens vandaar ook de sarcastisch emoticon erachter, ik kan @Bever! zijn bijdragen altijd wel waarderenTaro schreef op zondag 24 maart 2019 @ 07:53:
[...]
Je zou hetzelfde kunnen zeggen over dat het triest is om altijd maar op mensen te moeten reageren
Het hangt wat mij betreft heel erg van de persoon af en hoe vaak het gebeurt.
Zoals die gast die een tijd geleden vanuit het niets hier verscheen, vol overtuiging iedere dag weer een moon voorspelling deed en toen alleen zijn eigen successen quote, maar niet met zijn foute voorspellingen geconfronteerd wilde worden, daar heb ik een hekel aan.
Maar dit kan toch zo af en toe prima wat mij betreft.
Slux, heb jij overigens nog geen Cardano dan? Blijf je alleen trouw aan je oude liefde?
Nee ik heb helaas het Cardano bootje gemist, ik stap meestal niet in coins die zo gepromoot worden, al zijn dat wel de coins waar je het meest op kan pakken als je er op tijd in en uit stapt.
Ik zit momenteel alleen actief in LTC, Dash (met tunnelvisie), XMR, (als stable coin), ZRX voor de gok maar die doet weinig tot niks, BAT en ITC (high risk coin)
En ben langzaam aan wat muntjes aan het verzamelen.
Iost is trouwens keihard aan het washtraden op binance. Volg de orders maar ns die langskomen. Erg triest dit
Vast voor die trading competitieBever! schreef op zondag 24 maart 2019 @ 08:13:
Iost is trouwens keihard aan het washtraden op binance. Volg de orders maar ns die langskomen. Erg triest dit
De tijd leert of het tij keert
- Taro
- Niet online
Ik zit weer volledig in fiat en heb alleen de short nog openstaan die inmiddels in het groen staat. Er moet toch een keer een uitbraak komen, wat mij betreft knalt Bitcoin nu even goed naar beneden, ik ben er klaar voor.
Kan je binance te gelijk een stop loss en een stop buy(take profit) instellen?
- Taro
- Niet online
@RideWithUz Nee, wat ik daarom vaak doe is 50/50 spreiden.
Met onze lieberland gast en bodyguard gaat het niet zo goed zo te zien.Sunri5e schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 18:02:
https://www.npo3.nl/bitco...g/10-05-2018/POW_03859099
Zou Robin inmiddels zijn Lambo al hebben?
https://coinmarketcap.com/currencies/e-gulden/#markets
https://www.binance.com/e...unchpad-Token-Sale-FormatKeesdegrote schreef op zondag 24 maart 2019 @ 09:51:
BNB vertrekt (weer)?
Weer iets nog ingewikkelder gemaakt en kennelijk nog een manier gevonden om BNB omhoog te houden qua koers.
Edit: $15,30 toen ik het bovenstaande schreef.. 1 uurtje later al $16,70. WTF.
[ Voor 10% gewijzigd door Sahara op 24-03-2019 10:50 ]
Slechte ontwikkeling.
Oftewel, als je genoeg geld hebt, koop je gewoon veel accounts op en zet 500 BNB erin. Exact.
Klaar.
Oftewel, als je genoeg geld hebt, koop je gewoon veel accounts op en zet 500 BNB erin. Exact.
Klaar.
Ik haakte af op ''We will use a new lottery format for the next project on Binance Launchpad''
BNB is nog gevaarlijker dan een USDT als je het mij vraagt
Lotterij zelf is prima, alleen de voorwaarden om mee te doen niet.Slux schreef op zondag 24 maart 2019 @ 11:23:
Ik haakte af op ''We will use a new lottery format for the next project on Binance Launchpad''
nee een loterij hoort niet bij een exchange.....
Prepare for the next ATH
wat een onzin. Willen ze daarmee de waarde tijdelijk verhogen?
Het is ook geen exchange, maar een offering/donating thing, hoezo niet?sourcecode schreef op zondag 24 maart 2019 @ 11:29:
nee een loterij hoort niet bij een exchange.....
Ja en nee, ze willen ook dat meer mensen kunnen meedoen op een 'fair' en 'normale' manierlighting_ schreef op zondag 24 maart 2019 @ 11:36:
wat een onzin. Willen ze daarmee de waarde tijdelijk verhogen?
[ Voor 36% gewijzigd door Hexxagon op 24-03-2019 11:39 ]
Je geeft zelf al antwoord op de vraag 2 posts terugHexxagon schreef op zondag 24 maart 2019 @ 11:38:
[...]
Het is ook geen exchange, maar een offering/donating thing, hoezo niet?
[ Voor 16% gewijzigd door Slux op 24-03-2019 11:39 ]
Ja dat zeg ik, maar niet de meneer hierboven.Slux schreef op zondag 24 maart 2019 @ 11:39:
[...]
Je geeft zelf al antwoord op de vraag 2 posts terug
Lotterij op zich is niets mis mee, alleen de voorwaarden (en dat zegt hij niet). Daarom.
Is nog geen garantie voor iets toch. Launchpad 'ICO;s' staat niet garant voor winsten dus waarom zou iemand dat doen?Slux schreef op zondag 24 maart 2019 @ 11:39:
[...]
Hoe transparant zal die loterij zijn denk je ? ik geloof er niks van dat ze het openbaar maken, maar dat ben ik.Machlah schreef op zondag 24 maart 2019 @ 11:42:
[...]
Is nog geen garantie voor iets toch. Launchpad 'ICO;s' staat niet garant voor winsten dus waarom zou iemand dat doen?
Het werkt in ieder geval goed op de koers de FOMO is high, precies wat ze willen.
Zal wel aan mij liggen maar ik vind dit echt een nasty ontwikkeling met zo gesloten coin die bij 1 partij in beheer is.
Om eerlijk te zijn, vind ik met de dominantie van Binance in het achterhoofd, al deze BNB verheerlijkingen, beetje overkomen als het moment wanneer je bijna teveel hooi op je vork neemt. Natuurlijk BNB is Binance's eigen coin, maar Binance als marktleider manipuleert de markt zo erg in hun eigen voordeel, dat het op een bepaald moment denk ik letterlijk als een boemerang terugkomt. Dit BNB circus begint op een soort van wij van WCeend te lijken, maar dan in het kwadraat.
Nou en? Bij de Staatsloterij kun je toch ook meerdere loten kopen? Het is niet alsof ze gratis zijn bij Binance, noch dat het per definitie voordelig is.Slux schreef op zondag 24 maart 2019 @ 11:39:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 24-03-2019 11:53 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ja die hebben ook een gok licentie en worden onder toezicht van een notaris getrokken.oisyn schreef op zondag 24 maart 2019 @ 11:52:
[...]
Nou en? Bij de Staatsloterij kun je toch ook meerdere loten kopen? Het is niet alsof ze gratis zijn bij Binance.
Alleen de top van binance zal hier rijk van worden imo
@Slux Dat is nochtans een compleet ander argument dan waar ik op reageer.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Man man, ik had er nog 400 voor de semi HODL. De helft rond de 16 USDT verkocht, de rest langzaam ladderend hoger tot 16.70. Ik had niet verwacht dattie tot de 17 USDT door zou gaan. Een leuke profit zo op de zondagochtend, maar de hebzucht in mij vindt dat ik er meer uit had moeten halen. Maargoed, de keerzijde is is dat een paar dagen geleden de waarde rond de 14 USDT zat.Keesdegrote schreef op zondag 24 maart 2019 @ 09:51:
BNB vertrekt (weer)?
Nu even maandag dip afwachten
Bijzonder hoor, Binance introduceert een loterij om mee te mogen doen met ICO sales en spontaan knalt er weer 10 procent bovenop... Dat moet toch een keer fout gaan... een platform waarderen op 2.5 miljard (oké oké ik weet dat circulating*prijs niet persé de "waarde is") waarbij dan met een loterij format bepaald wordt of je mee mag doen met een inkoopronde voor potentiële shitcoins.... 
Een andere overdenking; waarom koop ik eigenlijk coins/tokens? Ik weet dat de kans zeer klein tot nihil is dat ik ze ooit ga gebruiken... Geldt voor zowel elke coin die ik heb; ADA, IOST, QASH, VET, ICX... Speculatie is leuk, potentiële winst ook, maar de échte use-case?
Misschien toch maar weer switchen naar currencies i.p.v. platforms.... what to do, what to do
Een andere overdenking; waarom koop ik eigenlijk coins/tokens? Ik weet dat de kans zeer klein tot nihil is dat ik ze ooit ga gebruiken... Geldt voor zowel elke coin die ik heb; ADA, IOST, QASH, VET, ICX... Speculatie is leuk, potentiële winst ook, maar de échte use-case?
Misschien toch maar weer switchen naar currencies i.p.v. platforms.... what to do, what to do
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Hoe meer BNB hoe meer kans op de launchpad,
Hier creëren ze een situatie dat je BNB moet holden en daarmee creëer je dus een schaarste waarmee je de prijs omhoog stuwt, Ik vind het niet echt kunnen op deze manier en al helemaal niet voor 1 van de grootste exchanges met hun eigen coin, maar dat ben ik..oisyn schreef op zondag 24 maart 2019 @ 11:56:
@Slux Dat is nochtans een compleet ander argument dan waar ik op reageer.
Zij zullen ook vast wel de meerderheid van de accounts in bezit hebben.
Er was laatst toch ook nog iets met TRX en Binance wat niet helemaal zuiver was?
[ Voor 7% gewijzigd door Slux op 24-03-2019 12:11 ]
Ik vind het leuke van het concept nog dat nu mensen bijvoorbeeld fomo gaan met 1600 USD om die 100 BNB te bemachtigen. Dan inderdaad met je meedoen met een koopronde van een (shit)coin. Win je niet? Dan heb je pech. Daalt BNB in waarde omdat 85% alsnog niet wint en loost zijn/haar BNB omdat ze meedoen alleen vanwege die ICO-pad (uitgaande dat ze per 30 dagen komen), dan heb je dubbel pech. Mastermind CZp0st schreef op zondag 24 maart 2019 @ 12:04:
Bijzonder hoor, Binance introduceert een loterij om mee te mogen doen met ICO sales en spontaan knalt er weer 10 procent bovenop... Dat moet toch een keer fout gaan... een platform waarderen op 2.5 miljard (oké oké ik weet dat circulating*prijs niet persé de "waarde is") waarbij dan met een loterij format bepaald wordt of je mee mag doen met een inkoopronde voor potentiële shitcoins....
Een andere overdenking; waarom koop ik eigenlijk coins/tokens? Ik weet dat de kans zeer klein tot nihil is dat ik ze ooit ga gebruiken... Geldt voor zowel elke coin die ik heb; ADA, IOST, QASH, VET, ICX... Speculatie is leuk, potentiële winst ook, maar de échte use-case?![]()
De munten zijn sowieso overgewaardeerd, maar het is maar hoe je in perspectief brengt. Kans risico verhouding bij 't slim spelen is niet hetzelfde als met beleggen in traditionele dingen. Once in a life time opportunity: go rich or go broke
Binance heeft echt een geweldig piramidespel ontwikkeld waar zij ook nog goud geld mee verdienen en telkens met constructies komen die hun Binance Coin nog verder opstuwt, lachwekkend.
Dat launchpad verhaal is om maar 1 reden héél populair. Ze houden de uitgegeven supply heel laag (schaarste) waardoor de "gelukkige" die via de launchpad tokens kunnen kopen "gegarandeerd" winst hebben.
Ga je je dan verdiepen in die shitcoin ICO's kom je weer niets anders tegen dan een lul verhaaltje op een website met een gelikte whitepaper die gecopy-paste is van eerdere shitcoin scam projecten.
Echt om te huilen, m'n lange termijn vertrouwen in deze markt gaat hierdoor ook steeds verder naar 0.
Dat launchpad verhaal is om maar 1 reden héél populair. Ze houden de uitgegeven supply heel laag (schaarste) waardoor de "gelukkige" die via de launchpad tokens kunnen kopen "gegarandeerd" winst hebben.
Ga je je dan verdiepen in die shitcoin ICO's kom je weer niets anders tegen dan een lul verhaaltje op een website met een gelikte whitepaper die gecopy-paste is van eerdere shitcoin scam projecten.
Echt om te huilen, m'n lange termijn vertrouwen in deze markt gaat hierdoor ook steeds verder naar 0.
Ik heb zojuist mijn munten van Binance gehaald en ga ze in een wallet bewaren. Krijg ik weer tijd voor andere zaken.
- Taro
- Niet online
Dat zorgt bij mij doorgaans direct voor een dalingTuutjDrie schreef op zondag 24 maart 2019 @ 13:46:
Ik heb zojuist mijn munten van Binance gehaald en ga ze in een wallet bewaren. Krijg ik weer tijd voor andere zaken.
Maar wel een goede actie, zou ik eigenlijk ook moeten doen.
Mooi dat de markt wat serieuzer aan het worden is en die shitcoins geen bestaansrecht meer hebben.Slux schreef op zondag 24 maart 2019 @ 09:51:
[...]
Met onze lieberland gast en bodyguard gaat het niet zo goed zo te zien.
https://coinmarketcap.com/currencies/e-gulden/#markets
Ach. Zoals iedereen, of in elk geval de meeste, heb je een berg muntjes om er rijker van te worden.
Het verhaal er achter is leuk, maar uiteindelijk ga je toch voor dat ene muntje wat je rendement oplevert.
Het verhaal er achter is leuk, maar uiteindelijk ga je toch voor dat ene muntje wat je rendement oplevert.
Haha, binnen een maand naar 20 of 30 dollar. Ik hou hem nog even voor het geval dat
Mooie callLadonna schreef op zondag 24 maart 2019 @ 15:05:
[...]
Haha, binnen een maand naar 20 of 30 dollar. Ik hou hem nog even voor het geval dat
Met al die Binance meuk er omheen lijkt alles mogelijk voor deze munt.
Bron voor belangstellenden: https://crypto365.nl/bina...-launchpad-wordt-loterij/Binance Coin flink in het groen; Launchpad wordt loterij
sjongez eg wat een gehop tussen de 4000 en 3980, als die er doorheen gaat is het hek van de dam hoop ik
Prepare for the next ATH
Voor vannacht zal er wel vuurwerk komensourcecode schreef op zondag 24 maart 2019 @ 15:34:
sjongez eg wat een gehop tussen de 4000 en 3980, als die er doorheen gaat is het hek van de dam hoop ik
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Binance is 1 van de reden dat je geld verdient hebt. Ze maken het voor vele mensen gemakkelijk om te handelen in crypto currency. Zo erg kan je dat niet vinden..Tominatie schreef op zondag 24 maart 2019 @ 13:08:
Binance heeft echt een geweldig piramidespel ontwikkeld waar zij ook nog goud geld mee verdienen en telkens met constructies komen die hun Binance Coin nog verder opstuwt, lachwekkend.
Wat bedoel je met: Ze houden de uitgegeven supply heel laag?? Dit is toch per coin verschillend. Gegarandeerd winst heb je niet. Als niemand de geliste coins meer wilt hebben maken ze verlies. Er zit gewoon een groot risico aan het investeren in deze projecten. Dat zegt Binance zelf ook. Ook zeggen ze erbij dat de kans ZEER klein is dat je een ticket wint om mee te mogen doen.
@Slux Het lijkt mij dat de top van Binance inmiddels wel rijk is. Wat bedoel je met: Er was laatst iets met Binance en TRX wat niet zuiver was? Als je hier wat meer info van hebt zou leuk zijn ipv zomaar wat roepen.
Binance is gewoon een exchange of je het nou bij kraken verdiend of coinbase waar een coinbase een stuk toegankelijker is dan een binance i.v.m. met USD/EUR.Machlah schreef op zondag 24 maart 2019 @ 15:42:
[...]
Binance is 1 van de reden dat je geld verdient hebt. Ze maken het voor vele mensen gemakkelijk om te handelen in crypto currency. Zo erg kan je dat niet vinden..
Wat bedoel je met: Ze houden de uitgegeven supply heel laag?? Dit is toch per coin verschillend. Gegarandeerd winst heb je niet. Als niemand de geliste coins meer wilt hebben maken ze verlies. Er zit gewoon een groot risico aan het investeren in deze projecten. Dat zegt Binance zelf ook. Ook zeggen ze erbij dat de kans ZEER klein is dat je een ticket wint om mee te mogen doen.
@Slux Het lijkt mij dat de top van Binance inmiddels wel rijk is. Wat bedoel je met: Er was laatst iets met Binance en TRX wat niet zuiver was? Als je hier wat meer info van hebt zou leuk zijn ipv zomaar wat roepen.
Alleen wil een binance meer met een BNB en nu hun gok paleisje, denk je nou echt dat mensen de kleine lettertjes lezen ? iedereen stapt blind in om de FOMO, dat zie je ook aan de koers nu, als mensen het gelezen hadden dan zou het eerder een dump moeten veroorzaken dan een pump imo
Eerste hit op google, iedereen die een beetje crypto volgt zou dit toch wel gehoord moeten hebben.
Had met die BTT listing te maken volgens mij. Precieze details weet ik er niet van. Lees eigenlijk alleen de slowchat voor infoMachlah schreef op zondag 24 maart 2019 @ 15:42:
[...]
Binance is 1 van de reden dat je geld verdient hebt. Ze maken het voor vele mensen gemakkelijk om te handelen in crypto currency. Zo erg kan je dat niet vinden..
Rookworst zonder r is ook worst.
Is niet zo makkelijk als je je voor elk account moet identificeren...Hexxagon schreef op zondag 24 maart 2019 @ 11:12:
Slechte ontwikkeling.
Klaar.
Is dat zo ? vroeger kon je toch zo extra accounts toevoegen voor je bots ?Specy schreef op zondag 24 maart 2019 @ 16:09:
[...]
Is niet zo makkelijk als je je voor elk account moet identificeren...
ik zit niet meer op binance dus kan het niet zien
[ Voor 8% gewijzigd door Slux op 24-03-2019 16:11 ]
Sowieso vind ik Binance 1 grote oplichtersbende met hun coin.Tominatie schreef op zondag 24 maart 2019 @ 13:08:
Daarnaast is BTC niet meer wat het was.
Ontworpen voor eerlijkheid, vervallen in oneerlijkheid.
XRP = trash
Tijdens de vorige bullrun zijn de grote jongens met BTC aan de slag gegaan. Sindsdien is de markt compleet anders geworden, en zeker niet beter inderdaad. Dat hele futures verhaal is sowieso enorm slecht geweest voor BTC. Van mooie stijgingen en dalingen is ook geen sprake meer van. Helaas is het wat het is nu.Mr_Ripple schreef op zondag 24 maart 2019 @ 16:12:
[...]
Daarnaast is BTC niet meer wat het was.
Ontworpen voor eerlijkheid, vervallen in oneerlijkheid.
Wat doen jullie allemaal boos op binance!
Het is een bedrijf wat 'creatieve' oplossingen verzint om geld te verdienen.
En legaal.
Ze zijn daar uiterst succesvol mee op dit moment.
Het staat je volledig vrij om er aan mee te doen of niet.
Net zoals dat je vrij bent om er wel of niet te handelen.
Of om überhaupt te handelen.
De meesten hier willen gewoon alleen maar schandalig veel geld verdienen en wachten tot het circus weer los barst.
Binance wacht daar niet op, maar verzint andere manieren.
En legaal.
De meesten hier willen gewoon alleen maar schandalig veel geld verdienen en wachten tot het circus weer los barst.
Mee eens met wat je zegt hoor. Alleen is er ook zoiets als op een eerlijke en nette manier zaken doen, daar zoekt Binance toch wel echt de grens op met hoe ze bepaalde dingen doen.lauraz schreef op zondag 24 maart 2019 @ 16:28:
En legaal.
Tuurlijk en dat zie ik ook, maar zolang ze aan de 'goede' kant van de grens blijven ...PilatuS schreef op zondag 24 maart 2019 @ 16:31:
[...]
Mee eens met wat je zegt hoor. Alleen is er ook zoiets als op een eerlijke en nette manier zaken doen, daar zoekt Binance toch wel echt de grens op met hoe ze bepaalde dingen doen.
En ze liggen bij veel mensen onder een vergrootglas, dus heel veel bonter kunnen ze het niet maken.
Of ze moeten een exitscam doen.
Waar zoek je dan op op google? En omdat er een filmpje van is, is het de waarheid?Slux schreef op zondag 24 maart 2019 @ 16:01:
[...]
Binance is gewoon een exchange of je het nou bij kraken verdiend of coinbase waar een coinbase een stuk toegankelijker is dan een binance i.v.m. met USD/EUR.
Alleen wil een binance meer met een BNB en nu hun gok paleisje, denk je nou echt dat mensen de kleine lettertjes lezen ? iedereen stapt blind in om de FOMO, dat zie je ook aan de koers nu, als mensen het gelezen hadden dan zou het eerder een dump moeten veroorzaken dan een pump imo
Eerste hit op google, iedereen die een beetje crypto volgt zou dit toch wel gehoord moeten hebben.
[YouTube: Binance+Tron=Pump & Dump. Jail Time? CZ and Justin Sun Scared. Bittorrent ICO Hustle]
Wat is er zo erg aan de FOMO? Volgens mij verdienen wij hier ook op FOMO? Kleine lettertjes zijn er overal in crypto. Bij binance staat gewoon een duidelijke disclaimer met enkele punten helemaal onderaan. Lees eerst eens zelf het HELE bericht van Binance... Ik zie het hele probleem niet hoor. ETH werd ook enorm gepumpt (nog veel en veel meer) door 1000en shitcoins waarvan weet ik hoeveel er wel niet SCAMcoins waren. Daar hoor ik niemand over.
Verder nog: Ze verdienen al enorm veel geld aan de handel fees die veel in BNB worden betaald. Als je mee wilt doen aan de ICO lottery moet je BNB holden voor een bepaalde tijd. In die tijd verdienen ze dus niet op mensen die niet handelen maar de BNB vasthouden.
[ Voor 8% gewijzigd door Machlah op 24-03-2019 16:37 ]
Dat zullen ze niet doen. Ze verdienen belachelijk veel geld aan fee's. Een exitscam doen zou die bron van inkomsten vernietigen en de coins die ze dan stelen zullen enorm in waarde dalen. Voor een kleine exchange kan zoiets geld opleveren, voor Binance zou het geld kosten.
Alsof ze nog niet genoeg verdienen, imo moet een exchange gewoon een exchange zijn en geen circus van neven activiteiten aanbieden, maar dat ben iklauraz schreef op zondag 24 maart 2019 @ 16:28:
En legaal.
Ik ben gelukkig geen jurist maar ik twijfel of het wel legaal is om een ''loterij'' te starten in bepaalde landen.
Ik kan mij herinneren dat er een paar jaar terug iemand die zou zijn huis verloten (brilliant idee als je het mij vraagt) maar dat mocht niet wegens 1 of andere wet.
Nou is een crypto exchange zo ie zo shady en ongereguleerd maar zo iets hoef je niet op de AEX te proberen volgens mij.
Het is alleen een loterij voor een plek om mee te mogen doen aan een ICO. Je moet er niet zo zwaar aan tillen. Wat zou volgens jou een beter manier zijn om dit te regelen gezien de enorme belangstelling?Slux schreef op zondag 24 maart 2019 @ 16:38:
[...]
Alsof ze nog niet genoeg verdienen, imo moet een exchange gewoon een exchange zijn en geen circus van neven activiteiten aanbieden, maar dat ben ik![]()
Ik ben gelukkig geen jurist maar ik twijfel of het wel legaal is om een ''loterij'' te starten in bepaalde landen.
Ik kan mij herinneren dat er een paar jaar terug iemand die zou zijn huis verloten (brilliant idee als je het mij vraagt) maar dat mocht niet wegens 1 of andere wet.
Nou is een crypto exchange zo ie zo shady en ongereguleerd maar zo iets hoef je niet op de AEX te proberen volgens mij.
Dit is er om er voor te zorgen dat mensen die mee willen doen een eerlijke kans krijgen om die nieuwe coins te krijgen. Zelfs na de upgrade liep het hele verhaal compleet in de soep waarbij 90% van de mensen die willen kopen niets konden kopen. Het hele BNB verhaal erbij is misschien wat vreemd inderdaad, maar het is juist de bedoeling het eerlijker te laten verlopen zodat iedereen even veel kans krijgt.Slux schreef op zondag 24 maart 2019 @ 16:38:
[...]
Ik ben gelukkig geen jurist maar ik twijfel of het wel legaal is om een ''loterij'' te starten volgens mij.
google binance trx btt fail, misschien moet je ook eens het filmpje bekijkenMachlah schreef op zondag 24 maart 2019 @ 16:36:
[...]
Waar zoek je dan op op google? En omdat er een filmpje van is, is het de waarheid?
Wat is er zo erg aan de FOMO? Volgens mij verdienen wij hier ook op FOMO? Kleine lettertjes zijn er overal in crypto. Bij binance staat gewoon een duidelijke disclaimer met enkele punten helemaal onderaan. Lees eerst eens zelf het HELE bericht van Binance... Ik zie het hele probleem niet hoor. ETH werd ook enorm gepumpt (nog veel en veel meer) door 1000en shitcoins waarvan weet ik hoeveel er wel niet SCAMcoins waren. Daar hoor ik niemand over.
Verder nog: Ze verdienen al enorm veel geld aan de handel fees die veel in BNB worden betaald. Als je mee wilt doen aan de ICO lottery moet je BNB holden voor een bepaalde tijd. In die tijd verdienen ze dus niet op mensen die niet handelen maar de BNB vasthouden.
Ik heb het hele verhaal gelezen ja en ik denk als iedereen dat zou doen dan zouden ze niet instappen.
Het gaat erom dat een exchange er aan mee werkt, als jij dat een normale gang van zaken vind ok, ik vind het zelf not done maar nogmaals dat ben ik
Ik ben bv 'fan' van IOST maar daarom hoeft er voor mij nog geen competitie gedaan te worden met die munt. Liever organische groei omdat ie een top ecosysteem uit de grond aan het stapen is dan dit... Tuurlijk wil ik schandalig veel geld verdienen, maar dan liefst wel iets 'echts' sommige Bianance praktijken doen af van de kwaliteit en vernieuwing (reputatie) waar 'crypto' ook voor kan staan imo.lauraz schreef op zondag 24 maart 2019 @ 16:28:
En legaal.
Neem nou GET, die de eerlijke ticketservice vind ik een mooie usecase. Wat mij betreft mogen dat soort dApps in de schijnwerpers komen te staan.
Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | CT003 v116
Dat huis verloten mag in Nederland in ieder geval wel. Sterker nog, ik heb er aan meegedaan. En niet gewonnen :-)Slux schreef op zondag 24 maart 2019 @ 16:38:
[...]
Geen idee of dit op de AEX mag. Maar dit is uiteindelijk waar crypto ook voor staat. Ongereguleerd, vrijheid voor iedereen om te doen wat ze willen doen. (mits en tenzij er geen lijken vallen en je niet heimelijk bedonderd wordt).
Een inschrijving zoals het in de hele wereld gaat, ook niet altijd even eerlijk en transparant maar beter dan een loterij imo maar nogmaals zo denk ik er over ik vind zo ie zo dat een exchange niet met ICO's moet bemoeienMachlah schreef op zondag 24 maart 2019 @ 16:42:
[...]
Het is alleen een loterij voor een plek om mee te mogen doen aan een ICO. Je moet er niet zo zwaar aan tillen. Wat zou volgens jou een beter manier zijn om dit te regelen gezien de enorme belangstelling?
En daar zit nou het adertje een loterij maakt het niet eerlijker en ook niet transparanter denk jij dat ze een live stream gaan opzetten en bekend maken wie die winnaars zijn onder toezicht van een notaris oid.PilatuS schreef op zondag 24 maart 2019 @ 16:43:
[...]
Dit is er om er voor te zorgen dat mensen die mee willen doen een eerlijke kans krijgen om die nieuwe coins te krijgen. Zelfs na de upgrade liep het hele verhaal compleet in de soep waarbij 90% van de mensen die willen kopen niets konden kopen. Het hele BNB verhaal erbij is misschien wat vreemd inderdaad, maar het juist de bedoeling het eerlijker te laten verlopen zodat iedereen even veel kans krijgt.
Let maar op gaat weer 1 grote flop worden.
Ik wil het liefst dat iedereen in de wereld evenveel geld heeft en kan eten wat hij of zij wil en dat er niemand meer dood gaat van de honger en woont in een huis waar hij of zij in wil wonen.Chris.nl schreef op zondag 24 maart 2019 @ 16:43:
[...]
Ik ben bv 'fan' van IOST maar daarom hoeft er voor mij nog geen competitie gedaan te worden met die munt. Liever organische groei omdat ie een top ecosysteem uit de grond aan het stapen is dan dit... Tuurlijk wil ik schandalig veel geld verdienen, maar dan liefst wel iets 'echts' sommige Bianance praktijken doen af van de kwaliteit en vernieuwing (reputatie) waar 'crypto' ook voor kan staan imo.
Neem nou GET, die de eerlijke ticketservice vind ik een mooie usecase. Wat mij betreft mogen dat soort dApps in de schijnwerpers komen te staan.
En dat de bijen niet dood gaan en niemand elkaar meer haat.
Maar zo zit de wereld niet in elkaar en zal ook nooit zo in elkaar zitten.
Dus ben ik blij als het virtuele muntje waar ik er wat van heb, gepumpt wordt en ik op tijd winst kan pakken.
(go ada go ada) en baal ik dat ik niet bnb had ingeslagen toen het nog niets kostte.
Okay ik kreeg toen het geld terug gestort omdat het viel onder kansspel oid, later was er nog 1 uit Zuid Africa die mocht wel maar ook niet gewonnen helaaslauraz schreef op zondag 24 maart 2019 @ 16:48:
[...]
Dat huis verloten mag in Nederland in ieder geval wel. Sterker nog, ik heb er aan meegedaan. En niet gewonnen :-)
Geen idee of dit op de AEX mag. Maar dit is uiteindelijk waar crypto ook voor staat. Ongereguleerd, vrijheid voor iedereen om te doen wat ze willen doen. (mits en tenzij er geen lijken vallen en je niet heimelijk bedonderd wordt).
Bron
https://kansspelautoriteit.nl/onderwerpen/a-z/huis-verloten/
Bedonderd wordt je wel met deze loterij hoor, ben benieuwd of iemand hier op het forum wint
[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 24-03-2019 17:01 ]
Waarom uit gaan van het slechte ? Welk nut hebben hun om het niet eerlijk te laten verlopen ? Misschien voor wat vriendjes, dat zou kunnen. Maar of random user A of B het krijgt boeit hun toch niet, dus waarom zouden ze dat oneerlijk doen als het niets uitmaakt ?Slux schreef op zondag 24 maart 2019 @ 16:54:
[...]
En daar zit nou het adertje een loterij maakt het niet eerlijker en ook niet transparanter denk jij dat ze een live stream gaan opzetten en bekend maken wie die winnaars zijn onder toezicht van een notaris oid.
Let maar op gaat weer 1 grote flop worden.
En hoe bepaal je dan wie mee mag doen? Je moet sowieso al BNB hebben om in te leggen. Misschien kunnen ze het 'slimmer' aanpakken door het ticket te koppelen aan het aantal BNB wat je in de ICO wilt leggen. Overigens heeft binance voor de launchpad idd een KYC procedure. Dus allemaal accounts 'opkopen' gaat niet.Slux schreef op zondag 24 maart 2019 @ 16:54:
[...]
Een inschrijving zoals het in de hele wereld gaat, ook niet altijd even eerlijk en transparant maar beter dan een loterij imo maar nogmaals zo denk ik er over ik vind zo ie zo dat een exchange niet met ICO's moet bemoeien
[...]
Ravencoin heeft in één maand even 5x gedaan, niet slecht. Iemand een idee waarom dit zo consistent blijft stijgen (zonder echte onnatuurlijke pumps)?
Heb ze helaas veel te vroeg verkocht.
Heb ze helaas veel te vroeg verkocht.
[ Voor 52% gewijzigd door Malawolar op 24-03-2019 17:22 ]
Omdat ik meegemaakt heb hoe het met BTT ging, het nut voor hun is om hun eigen zakken te vullen het is gewoon een piramide spell anno 2019.PilatuS schreef op zondag 24 maart 2019 @ 17:10:
[...]
Waarom uit gaan van het slechte ? Welk nut hebben hun om het niet eerlijk te laten verlopen ? Misschien voor wat vriendjes, dat zou kunnen. Maar of random user A of B het krijgt boeit hun toch niet, dus waarom zouden ze dat oneerlijk doen als het niets uitmaakt ?
maar we/ik maken het allemaal erger dan het is om er zo lang over door te gaan, het stelt niet zoveel voor allemaal, ik gaf alleen mij menig erover.
we zijn hier om te traden en niet om het over gokken te hebben
LOlL BTT op binance, zelfs de RSI wordt vierkant xd. lijkt wel een MS DOS spelletje.
Hopakee weer 100 BTC heen en weer en dan weer 200 btc
Hopakee weer 100 BTC heen en weer en dan weer 200 btc
[ Voor 51% gewijzigd door A87 op 24-03-2019 17:26 ]
Gewoon kwestie van first in, alleen al dat een je BNB moet hebben om mee te doen, beetje raar toch,nu ben je verplicht om op binance te traden als je mee wilt doen, lekker eerlijk voor andere exchanges zo gesloten coin.Machlah schreef op zondag 24 maart 2019 @ 17:12:
[...]
En hoe bepaal je dan wie mee mag doen? Je moet sowieso al BNB hebben om in te leggen. Misschien kunnen ze het 'slimmer' aanpakken door het ticket te koppelen aan het aantal BNB wat je in de ICO wilt leggen. Overigens heeft binance voor de launchpad idd een KYC procedure. Dus allemaal accounts 'opkopen' gaat niet.
En nu hou ik er echt over op
nu weer de focus op de koers boys, wat gaat het worden
Prepare for the next ATH
- Taro
- Niet online
Volgens mij is de meest eerlijke manier om mee te doen met de Binance ICO's:
- Iedereen kan vooraf aangeven hoeveel BNB hij/zij in wil zetten, met een minimum en maximum pp. Vereiste is dat je LVL2 geverifieerd bent om meerdere accounts zo goed als mogelijk uit te sluiten.
- Dit wordt omgerekend naar percentages van het totaal en ingedeeld in staffels
- Iedereen krijgt per staffel evenveel coins, maar, als je dus bijvoorbeeld ook in de 10.000+BNB staffel valt, dan krijg je voor dat stuk per BNB minder coins dan in de 1-10 BNB staffel.
- Je krijgt een aantal coins van het totaal op basis van dit percentage.
Geen gezeur met een loterij, kansen, etc. En eerlijk, iedereen kan meedoen en grote jongens krijgen meer coins, maar, betalen ook iets meer door de hogere staffels waar ze in terecht komen.
- Iedereen kan vooraf aangeven hoeveel BNB hij/zij in wil zetten, met een minimum en maximum pp. Vereiste is dat je LVL2 geverifieerd bent om meerdere accounts zo goed als mogelijk uit te sluiten.
- Iedereen krijgt per staffel evenveel coins, maar, als je dus bijvoorbeeld ook in de 10.000+BNB staffel valt, dan krijg je voor dat stuk per BNB minder coins dan in de 1-10 BNB staffel.
Geen gezeur met een loterij, kansen, etc. En eerlijk, iedereen kan meedoen en grote jongens krijgen meer coins, maar, betalen ook iets meer door de hogere staffels waar ze in terecht komen.
BTC hopelijk saai of dalen. Want ik ben rustig aan het bijkopensourcecode schreef op zondag 24 maart 2019 @ 17:28:
Dat is zeker een goede jaTaro schreef op zondag 24 maart 2019 @ 17:32:
Volgens mij is de meest eerlijke manier om mee te doen met de Binance ICO's:
Gaat hier toch nog de goede kant op met ZRX en BAT, nu Dash en XMR nog al heb ik daar een slecht gevoel over.sourcecode schreef op zondag 24 maart 2019 @ 17:28:
Wel apart dat de alts het zo ''goed'' doen de laatste tijd en een BTC bijna een stable coin is geworden, is echt geen pijl op te trekken deze markt
[ Voor 55% gewijzigd door Slux op 24-03-2019 17:37 ]
BTC die stabiel is of stijgt is goed voor de alts. Het is genoeg voor de alts dat BTC stabiel is om flink te kunnen stijgen. Gaat BTC echter dalen gaan de alts ook flink harder mee. Dit is al erg lang zo dat het op deze manier gaat.Slux schreef op zondag 24 maart 2019 @ 17:34:
[...]
Wel apart dat de alts het zo ''goed'' doen de laatste tijd en een BTC bijna een stable coin is geworden, is echt geen pijl op te trekken deze markt
- Taro
- Niet online
ADA krijgt een goede reset op het moment... Wat wordt de volgende gelukszoeker? EOS?
BTC is al een beste lange tijd stabiel. Altcoins gaan pas sinds kort weer een beetje los.PilatuS schreef op zondag 24 maart 2019 @ 17:46:
[...]
BTC die stabiel is of stijgt is goed voor de alts. Het is genoeg voor de alts dat BTC stabiel is om flink te kunnen stijgen. Gaat BTC echter dalen gaan de alts ook flink harder mee. Dit is al erg lang zo dat het op deze manier gaat.
Nog ff en het is weer de langste dag van het jaar....Machlah schreef op zondag 24 maart 2019 @ 18:14:
[...]
BTC is al een beste lange tijd stabiel. Altcoins gaan pas sinds kort weer een beetje los.
Sinds BTC de low heeft gemaakt doen de alts het goed.Machlah schreef op zondag 24 maart 2019 @ 18:14:
[...]
BTC is al een beste lange tijd stabiel. Altcoins gaan pas sinds kort weer een beetje los.
BTC omhoog: Alts harder omhoog.
BTC stabiel: Alts omhoog.
BTC omlaag: Alts harder omlaag.
Dash of xmr.Taro schreef op zondag 24 maart 2019 @ 18:08:
ADA krijgt een goede reset op het moment... Wat wordt de volgende gelukszoeker? EOS?
Maar eerst doet ada nog een jumpje naar boven, want ik was even niet paraat om de daling op te vangen.
Verwijderd
Ik ben er helemaal uitgestapt.
Al m'n BCH verkocht, met gelukkig minimaal verlies.
Misschien stap ik weer in als BCH weer ergens rond de €100,- staat.
Al m'n BCH verkocht, met gelukkig minimaal verlies.
Misschien stap ik weer in als BCH weer ergens rond de €100,- staat.
Owja nog even iets. Over loterijen met een notaris. Mocht je denken dat het dan allemaal wel eerlijk gaat. Hier wat tegenlicht ;-)
YouTube: Wat als iedereen Naïef was!
YouTube: Wat als iedereen Naïef was!
Gxs ziet er wel goed uit @ binanceTaro schreef op zondag 24 maart 2019 @ 18:08:
BTC niet
Prepare for the next ATH
Blij dat ik gisteren niet terug in ADA ben gefomo-ed
Zero.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!