Dat bitcoin zal wel gaan uitbreken
[ Voor 64% gewijzigd door A87 op 24-03-2019 20:59 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
en als er een sjeik op de verkoop knop drukt ?A87 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 20:56:
Nederland - duitsland nu.
Dat bitcoin zal wel gaan uitbrekenStochrsi zit in ene cross op de 4h
Prepare for the next ATH
Stock RSI en RSI liggen gunstig nu voor bitcoin. 20Weekly zit er ook bijna doorheensourcecode schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:03:
[...]
en als er een sjeik op de verkoop knop drukt ?
[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 24-03-2019 21:10 ]
Teveel achter de computer krijg je ook RSI van he.A87 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:10:
[...]
Stock RSI en RSI liggen gunstig nu voor bitcoin. 20Weekly zit er ook bijna doorheen
Rookworst zonder r is ook worst.
_Bartvandelaar schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:15:
[...]
Teveel achter de computer krijg je ook RSI van he.
had dat een keer meegemaak thelemaal krampachtige hand, echt niet relex. gamede toen veel te veel...
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Hier wat positiever nieuws gelukkig, stick to your plan: Bitcoin 10x leverage short van -3% nu naar +7%, of uitstappen of gokken op verdere daling, ik twijfel nog.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Vergeet 1 ding niet, niet iedereen kan/wil de hele dag/nacht met vierkante oogjes de aktuele koersen volgen.PilatuS schreef op zondag 24 maart 2019 @ 22:09:
Het had ik maar dit of had ik maar dat, dat hou je altijd bij crypto. Ik heb nog wat scalps gedaan met RVN op 800 sats. Inmiddels heeft ie de 1600 sats aangetikt. Dan pak je 5% winst wat 100% had kunnen zijn. Alleen maximale winst pakken lukt bijna nooit of je moet er blind in gaan en hopen dat die dikke rode candle omlaag niet vandaag, maar over 3 dagen komt. De ene munt doet 20% en zakt terug naar waar ie vandaan kwam, de andere doet 400% en verliest dan maar 20% in 12 uur tijd. Helaas hoort dit er bij, zowel qua winst of verlies.
Er is meer in het leven dan de crypto's.
No shit, Sherlock
Dat is waarom de meeste traders voor setups kiezen. Kies je entry met je target en je stop loss en laat het dagen lopen.
Ik denk in jaren en niet in dagen.PilatuS schreef op zondag 24 maart 2019 @ 22:24:
[...]
No shit, Sherlock
Dat is waarom de meeste traders voor setups kiezen. Kies je entry met je target en je stop loss en laat het dagen lopen.
Weet nog dat ik de gratis BCH kreeg voor niks en heerlijk omgezet heb in BTC op een koers van 1 op 5
Gratis geld, het bestaat.maarja, ben geen dagtrader.
edit: die tijden komen niet meer terug helaas.
[ Voor 4% gewijzigd door RaptorXS op 24-03-2019 22:32 ]
Diegene die zojuist ging shorten voelt nu de pijn.
Daar gaat je olie sjeik baron met zijn mislukte dump
[ Voor 77% gewijzigd door A87 op 24-03-2019 22:39 ]
Klopt, maar we zijn weer terug bij af. Daalt de boel wordt er gekocht en gaan we terug omhoog. Stijgt de boel wordt er verkocht en gaan we terug omlaag. Inmiddels alweer een week sideways zonder break omhoog of omlaag. Qua MA's zitten we ook precies daar tussen te bouncen. Nu is het wachten voor een break de ene of andere kant op.A87 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 22:36:
Flinke rode candle wick bij bitcoin. Wordt gewoon opgekocht....
Klopt helemaal, en niet alleen BNBoNo schreef op zondag 24 maart 2019 @ 23:09:
Dan ga je ff kijken bij BNB, daar gebeurt iets meer.
Dit is voor mij ook wel een beetje het antwoord op de vraag: Waarom wil BTC niet omhoog ? Omdat dat iedere trader op dit moment niets met BTC wil doen. Met BTC is geen zak te verdienen op dit moment aangezien alles in de alts gaat.
Verwijderd
Toch weer wat crypto verlies eruit
@Verwijderd Homing beacon
Ik denk dat je dit topic zoekt
Edit: Ohw lol je was er al weer
[ Voor 10% gewijzigd door twain4me op 24-03-2019 23:34 ]
Verwijderd
Pfff ja niets voor mij dat topic. Maar elke keer met de verkiezingen trap ik er weer in. Ga ik me een beetje verdiepen in de politiek en wordt je spontaan ongelukkig. Wat een ellende.twain4me schreef op zondag 24 maart 2019 @ 23:34:
Zolang die alts maar omhoog gaan heb ik daar helemaal geen probleem mee.
@Verwijderd Homing beacon
Ik denk dat je dit topic zoekt(ik was er ook verdwaald hoor
)
Edit: Ohw lol je was er al weer
Tis dat er ooit mensen voor gestorven zijn om ons stemrecht te geven, als ik daar geen respect voor had zou ik niet eens stemmen.
Wat een gortdroge treurnis die politieke bende.
vroeger was 115pk al veel, nu weet je waaromVerwijderd schreef op zondag 24 maart 2019 @ 23:51:
[YouTube: Lamborghini Performante LOSES control and CRASHES into a Tree!]
Hopen dat Bitcoin niet teveel stijgt deze week. Dit zou ik zomaar kunnen zijn...
Idd erg van het muurtje, zal wel duur zijn om die muur te repareren...Verwijderd schreef op zondag 24 maart 2019 @ 23:51:
[YouTube: Lamborghini Performante LOSES control and CRASHES into a Tree!]
Hopen dat Bitcoin niet teveel stijgt deze week. Dit zou ik zomaar kunnen zijn...
past daar dat bord voor zijn kop niet netjes voor dan?Sahara schreef op maandag 25 maart 2019 @ 00:01:
[...]
Idd erg van het muurtje, zal wel duur zijn om die muur te repareren...
@Verwijderd gewoon meer van dit kijken. dan komt alles goed.
https://www.dumpert.nl/me...e_loodjes_op_klusdag.html
(of beter nog, je zo gedragen.)
[ Voor 4% gewijzigd door twain4me op 25-03-2019 00:08 ]
Ligt er aan. Ik heb iets met 2 wielen en meer vermogen dan dat.
Valt mee, je ziet veel accounts OTC over de toonbank gaan. Je kunt gewoon zelf KYC'ed en daarna door verkopen.Specy schreef op zondag 24 maart 2019 @ 16:09:
[...]
Is niet zo makkelijk als je je voor elk account moet identificeren...
https://www.cnbc.com/2019...hoax-new-study-finds.html
Weg
Had ik maar heeft iederen wel.PilatuS schreef op zondag 24 maart 2019 @ 22:09:
Het had ik maar dit of had ik maar dat, dat hou je altijd bij crypto. Ik heb nog wat scalps gedaan met RVN op 800 sats. Inmiddels heeft ie de 1600 sats aangetikt. Dan pak je 5% winst wat 100% had kunnen zijn. Alleen maximale winst pakken lukt bijna nooit of je moet er blind in gaan en hopen dat die dikke rode candle omlaag niet vandaag, maar over 3 dagen komt. De ene munt doet 20% en zakt terug naar waar ie vandaan kwam, de andere doet 400% en verliest dan maar 20% in 12 uur tijd. Helaas hoort dit er bij, zowel qua winst of verlies.
Zeker bij bitcoin en te bedenken dat ik bijna een stapeltje eth had gekocht op 0,8:p
AnimeAdicted
95% fake trading is nogal watNew Yorker schreef op maandag 25 maart 2019 @ 04:08:
Laatste "dumpje" is door dit veroorzaakt.
https://www.cnbc.com/2019...hoax-new-study-finds.html
Dit geeft ook minder vertrouwen, hopelijk is het fake news.
Weg
Een ook integratie van cash shuffle in Electron Cash en de Bitcoin.com smartphone wallet.
Met cash shuffle aan als default worden op een gedecentraliseerde manier satoshis gemixed tussen gebruikers, dit maakt het veel lastiger om gebruikers te tracken. Het geeft gebruikers nog meer controle over hun privacy. Wil je niet dat je coins en transacties getrackt worden dan laat je cash shuffle standaard aan staan.
FAQ:
What is the difference between coin mixing and cash shuffle?
"Coin mixing" commonly refers to the use of services that allow a user to replace his or her coins with a different set of coins.
Cash shuffle is different. It allows users to combine their transactions with others, creating obfuscation.
The disadvantages of coin mixing is that the user must trust the mixing service, and usually has to pay a fee. But with Cash Shuffle, there is no risk of lost funds, and no additional fees.
What coordinates the shuffle between users?
Cash Shuffle uses a client-server model. The servers coordinate which users are shuffling.
Are you running a shuffling service? Are you running one of these servers?
No. We simply publish code. It is up to the community to run servers.
In practical terms then, how do I use this? How does the network get bootstrapped?
As servers come online, they can request inclusion to the client side seed server list via GitHub.
What is the client side software?
Our client side implementation is a fork of the popular Electron Cash wallet - to be merged into mainline soon. Instructions for running it are the same as mainline Electron-cash, or here.
But this is just one implementation. CashShuffle could be implemented in other front end tools and wallets by following the documented protocol.
What is the server side software?
The server side software is written in Golang and available on GitHub.
What is "CoinJoin"?
CoinJoin is the simple, but effective idea of combining inputs and outputs from what would otherwise be separate transactions, into one jumbo transaction. This makes it extremely difficult to know which outputs correspond to which inputs.
What is "CoinShuffle"?
Coin Shuffle is a protocol which implements CoinJoin in a practical way. A layered encryption scheme is used so that none of the participants know the outputs of the other participants. In addition, a blame protocol is used to mitigate time-wasting denial-of-service type attacks.
What is the difference between CoinShuffle and CashShuffle?
CoinShuffle is an excellent protocol once the participants for a joined transaction have already been chosen. However, it provides no means for establishing such groupings. CashShuffle builds upon CoinShuffle and adds a matching service. As such, it is a more complete and usable protocol.
The server, like the individual participants, also has no knowledge of which input corresponds to which output.
Can this be used for illegal purposes?
We do not advocate, condone, or promote the use of this technology for illegal purposes. It is intended for legal privacy use only.
What are the use-cases for CashShuffle?
CashShuffle is intended for confidential business purchases, personal privacy, and increasing overall coin fungibility.
Can the server(s) steal money?
The server cannot steal money in a proper CashShuffle implementation because the transactions are only signed on the client side if they are valid.
Should users set up as many servers as possible so its more decentralized?
No. In the beginning, fewer, but more reliable servers are ideal. Too many servers means users will be thinly spread and will have a harder time finding join partners.
Will the software be improved in the future? Is there a roadmap?
We are constantly working, building, and researching. Our goal is to bring fully decentralized, frictionless, and peer-to-peer privacy and fungibility solutions to Bitcoin Cash.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Er staat een vrij duidelijke uitleg op hun site, maar als je het niet snapt kan je er beter niet aan mee doen.Ladonna schreef op maandag 25 maart 2019 @ 07:30:
Ik snap het loterij van bnb niet. Wil iemand het uitleggen in t Nederlands en hoe je mee kan doen? En wat kan je winnen?
In het kort, normaal kan je jezelf inschrijven voor een ico/launch, nu wordt het door een loterij gedaan, hoe meer BNB je hebt hoe meer loten je krijgt en kans maakt om die coins te kopen.
Je wint alleen de mogelijkheid om er aan mee te doen, je krijgt niks gratis
Het gaat niet alleen om hoe meer BNB maar ook hoe lang jij de BNB Hodl'ed om het zo maar te noemen. Hoe langer, hoe meer punten je krijgt.Slux schreef op maandag 25 maart 2019 @ 08:25:
[...]
Er staat een vrij duidelijke uitleg op hun site, maar als je het niet snapt kan je er beter niet aan mee doen.
In het kort, normaal kan je jezelf inschrijven voor een ico/launch, nu wordt het door een loterij gedaan, hoe meer BNB je hebt hoe meer loten je krijgt en kans maakt om die coins te kopen.
Je wint alleen de mogelijkheid om er aan mee te doen, je krijgt niks gratis
Ehh nee hoor. Je moet het totaal aantal BNB minimaal 20 dagen op je account hebben staan. Je krijgt geen voorrang als je het er langer op hebt staan.HaruHaru schreef op maandag 25 maart 2019 @ 08:26:
[...]
Het gaat niet alleen om hoe meer BNB maar ook hoe lang jij de BNB Hodl'ed om het zo maar te noemen. Hoe langer, hoe meer punten je krijgt.
Je moet ze 20 dagen holden het is niet zo dat je meer tickets krijgt als je dat doet, er wordt naar het aantal BNB gekeken wat je bezit in die 20 dagen.HaruHaru schreef op maandag 25 maart 2019 @ 08:26:
[...]
Het gaat niet alleen om hoe meer BNB maar ook hoe lang jij de BNB Hodl'ed om het zo maar te noemen. Hoe langer, hoe meer punten je krijgt.
Zoals op hun site staat
Stel je hebt 301 BNB en die hold je voor 19 dagen, als je dan 1 dag je BNB naar 299 laat gaan heb je recht op 2 tickets i.p.v. 3 dan als je er 300 zou holden.
ja uiteraard, excuses, ik ben de 20 dagen regel vergeten te noemen, my bad.Slux schreef op maandag 25 maart 2019 @ 08:35:
[...]
Je moet ze 20 dagen holden het is niet zo dat je meer tickets krijgt als je dat doet, er wordt naar het aantal BNB gekeken wat je bezit in die 20 dagen.
Zoals op hun site staat
Stel je hebt 301 BNB en die hold je voor 19 dagen, als je dan 1 dag je BNB naar 299 laat gaan heb je recht op 2 tickets i.p.v. 3 dan als je er 300 zou holden.
Weet iemand waarom die zo omhoog gaat nu?
Blijft leuk dat crypto gokken
Of ABBC en PolySlux schreef op maandag 25 maart 2019 @ 08:43:
Je zou maar een bag ZRX hebben gekocht een paar dagen terug![]()
XRP = trash
Of Fusion
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Zo ja kun je nog eens 25 bat krijgen:
For Android app users (25 – 40 BAT):
Download the Brave browser on your Android device.
Go to your search bar within the Brave browser app and type chrome://flags.
Search for “Rewards” and click on the “Default” button and then select “Enabled”.
Click on “Relaunch now” and once it’s done a BAT icon will appear in the Brave browser interface.
Now you can complete the same steps as mentioned in the Desktop steps to earn 25-40 BAT tokens.
For more info see this video.
Toch nu in totaal 75 battokens
AnimeAdicted
Kan je ze ook versturen?Offens1490 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:10:
Iemand die ook brave browser geïnstalleerd heeft op android mobiel?
Zo ja kun je nog eens 25 bat krijgen:
For Android app users (25 – 40 BAT):
Download the Brave browser on your Android device.
Go to your search bar within the Brave browser app and type chrome://flags.
Search for “Rewards” and click on the “Default” button and then select “Enabled”.
Click on “Relaunch now” and once it’s done a BAT icon will appear in the Brave browser interface.
Now you can complete the same steps as mentioned in the Desktop steps to earn 25-40 BAT tokens.
For more info see this video.
Toch nu in totaal 75 battokens
Die in mijn browser nog niet(25) stuks.
Zitten nog in bèta.
Zal wel later zijn want je moet ze ook kunnen opwaarderen eventueel.
AnimeAdicted
[ Voor 3% gewijzigd door LED-Maniak op 25-03-2019 13:19 ]
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Nu is het instappen nog mogelijk (1445 sats)
[ Voor 42% gewijzigd door mprkooij op 25-03-2019 13:20 ]
Upbit listing
De laatste daarvan was bijvoorbeeld POLY, waar ik 18% winst op heb gepakt met het deel dat daar in zat. Waarom zat ik er in? Dat was een van de top 100 coins die nog niet echt een grote stijging had gehad sinds de dump eind vorig jaar. Pure gok dus, die in dit geval goed uitpakte.
Van alle munten die gestegen zijn heb ik slechts een deel meegepakt van de uiteindelijke stijging. Ik denk dat ik wat betreft gewoon veel last heb van Fear Of Staying In, want ik kon gewoon niet geloven dat die coins nu ineens wel door zouden stijgen. Nu alle coins waar ik in zat hun stijging hebben gehad zit ik eigenlijk alleen nog maar in BTC zelf met mijn (poging tot) `BTC maximaliseer' potje. En mijn ADA potje zit nog steeds in EUR. De munten vast houden was, achteraf gezien, een betere keuze dan de winst zo snel al te verzilveren. Maar nu vind ik het dus wel extra lastig om weer in te stappen, aangezien alles zo 'hoog' staat. Dat is natuurlijk wel relatief, want ten opzichte van hun ATH staan er genoeg coins nog op -80-90% Ben ik de enige hier die hier last van heeft?
[ Voor 3% gewijzigd door daboemann op 25-03-2019 14:30 . Reden: Kleine toevoeging ]
Zelfs stochrsi gaat alleen maar sidewaards in theta op 1.5 level
Terug maar in ark voor 100% tot bitcoin eens gaat bewegen. Die coin is ook mooi gezakt maar zit ik liever in dan een coin als Theta.
Terug als het level waarop ik instapte 2 week geleden
[ Voor 93% gewijzigd door A87 op 25-03-2019 14:42 ]
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
12 maanden wachten ARK heeft potentie met 0% hyping reclames.ScreamGT schreef op maandag 25 maart 2019 @ 14:41:
Kan iemand mij vertellen welke crypto ik dien te kopen om binnen nu en 5 maanden een Lambo te kunnen samenstellen?
Moet je wel minimaal 1000 stuks
https://www.reddit.com/r/...icro_guide_for_new_users/
[ Voor 24% gewijzigd door A87 op 25-03-2019 14:49 ]
Heb ik, een flinke bag, altijd fijn als die stijgt. Geen idee waarom, maar goed laatste periode is die enkel maar gedaald en gedaald en gedaald...Slux schreef op maandag 25 maart 2019 @ 08:43:
Je zou maar een bag ZRX hebben gekocht een paar dagen terug![]()
Maar zrx moet nog tot 8100sat komen om break-even te komen.
De tijd leert of het tij keert
Dan zou ik zeker LTC en een BTC kopen en er wel wat mee traden, als je een aanzienlijk bedrag inlegt dan is de kans vrij groot dat je met 5 maanden aan de lambo zitScreamGT schreef op maandag 25 maart 2019 @ 14:41:
Kan iemand mij vertellen welke crypto ik dien te kopen om binnen nu en 5 maanden een Lambo te kunnen samenstellen?
Je zal niet voor de allernieuwste modellen kunnen gaan vermoed ik, maar je kan hem altijd weer inruilen als je weer wat extra hebt verdiend
Zojuist salaris ontvangen en gelijk een deel overgemaakt naar Kraken. Mocht de markt REKT gaan kan ik toch weer wat bijhalen.
Ik koop de komende tijd vooral XRP en BTC. ADA is natuurlijk de laatste tijd al heel mooi gestegen dus daar wacht ik nog even mee.
Voor de hodl beperk ik me echt tót de bekendere crypto's: BTC, XRP, ADA, Nano.
Nano... hmmm Nano om zijn toekomstige projecten of om de oude ATH? verwacht je hele nieuwe hogere ATH voor Nano? Just asking, ik twijfel tussen Nano of ICXTominatie schreef op maandag 25 maart 2019 @ 14:47:
tjonge, tis wel echt een beetje dood allemaal.
Zojuist salaris ontvangen en gelijk een deel overgemaakt naar Kraken. Mocht de markt REKT gaan kan ik toch weer wat bijhalen.
Ik koop de komende tijd vooral XRP en BTC. ADA is natuurlijk de laatste tijd al heel mooi gestegen dus daar wacht ik nog even mee.
Voor de hodl beperk ik me echt tót de bekendere crypto's: BTC, XRP, ADA, Nano.
thnxggj87 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:57:
Men verwacht dat die naar de oude ath gaat.
de meeste hier denken datBever! schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:29:
Oude ath is echt de slechtste reden om in een project te stappen...
Prepare for the next ATH
Lift mee op nieuws van EVX, beide worden veelvuldig in allerlei vergelijkingen opgenomen om snelheid/kosten tussen crypto en traditionele betalingsproviders te vergelijken.superpolm schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:56:
waarom is bitshares zo hard gestegen?
De FA-pumps mogen er wezen de laatste tijd. Om het minste nieuws gelijk een mooncandle.
We’re excited to share with you that #Everex received approval from the United States - the State of NJ to onboard users and perform crypto-crypto domestic and international transactions 🇺🇸 https://t.co/PMJ6RM1Fez#fintech #blockchain #stablecoin #finance
— Everex (@everexio) 25 maart 2019
@HaruHaru Ik koop Nano vanwege de reddit-shills
Voor mij is community een belangrijke factor om iets te gaan holden of niet, daar ontbreekt het bij Nano iedergeval niet aan.
De rest begint er alleen steeds slechter uit te zien. BTC blijft de support maar testen en de bounces daar worden steeds minder sterk.
rekt
Godsamme had ik maar EVX gekocht.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Heb ik gedaan op 0.00009618, maar ben op .0001099 weer uitgestaptTominatie schreef op maandag 25 maart 2019 @ 17:02:
reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
rekt
Godsamme had ik maar EVX gekocht.
Pfoe, dat is zuur..toilet_paper schreef op maandag 25 maart 2019 @ 17:04:
[...]
Heb ik gedaan op 0.00009618, maar ben op .0001099 weer uitgestapt
3 keer raden wie er weer op de verkeerde tijd instaptbie100 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 15:51:
3 keer raden wie zich eigen weer in de crypto ellende stort <--------
in ieder geval weer wat bagholders op 25k ingetuind
[ Voor 25% gewijzigd door Bever! op 25-03-2019 18:34 ]
wordt toch weer eens tijd voor wat actie
Lopen jouw grafieken een uur achter?Tominatie schreef op maandag 25 maart 2019 @ 18:40:
btc,xrp en eth zijn toch een partijtje traag zeg.![]()
wordt toch weer eens tijd voor wat actie
Uh volgens mij niet, op binance is 1 btc nu 3965. Met een high van 3999 en een low van 3950.
Heb ik iets noemenswaardig gemist?
70+ dollar kaars op finex. Het is nu juist spannend. Men probeert de prijs naar beneden te drukken.Tominatie schreef op maandag 25 maart 2019 @ 18:48:
[...]
Uh volgens mij niet, op binance is 1 btc nu 3965. Met een high van 3999 en een low van 3950.
Heb ik iets noemenswaardig gemist?
Sure, geen 200% swings zoals met de altzooi..
Ohja ik zie het. Da's een beste rode op bitfinex idd.LED-Maniak schreef op maandag 25 maart 2019 @ 18:50:
[...]
70+ dollar kaars op finex. Het is nu juist spannend. Men probeert de prijs naar beneden te drukken.
Sure, geen 200% swings zoals met de altzooi..
Hou zelf binance in de gaten en daar gebeurd vooralsnog helemaal niks, vandaar.
Dat kan wel kloppen binace staat ergens op plek 30 qua BTC trading. al is hun trading misschien wel betrouwbaarder dan veel andere exchanges.Tominatie schreef op maandag 25 maart 2019 @ 18:52:
[...]
Ohja ik zie het. Da's een beste rode op bitfinex idd.![]()
Hou zelf binance in de gaten en daar gebeurd vooralsnog helemaal niks, vandaar.
Ik denk zelf dat Binance momenteel de nummer #1 is als het gaat om BTC trade-volume. Wat je op CMC ziet kan je niet als waarheid aannemen iedergeval.Slux schreef op maandag 25 maart 2019 @ 18:55:
[...]
Dat kan wel kloppen binace staat ergens op plek 30 qua BTC trading. al is hun trading misschien wel betrouwbaarder dan veel andere exchanges.
https://lekkercryptisch.n...oins-handelsvolume-is-nep
Bitwise: “95% van Bitcoin‘s handelsvolume is nep”
Bitwise heeft de SEC uitgelegd hoe de markt van cryptocurrency exchanges in elkaar zit. “Slechts 10 exchanges hebben echt volume”, stelt Bitwise, en vult aan dat er véél goed nieuws te vertellen is. We zijn het rapport ingedoken.
Uit de presentatie van Bitwise is op te maken dat ze — van de top 81 exchanges — slechts van 10 denken dat het gerapporteerde volume echt is:
Binance (~$110 miljoen)
Bitfinex (~$38 miljoen)
Kraken (~$31 miljoen)
Bitstamp (~$31 miljoen)
Coinbase (~$27 miljoen)
bitFlyer (~$14 miljoen)
Gemini (~$8 miljoen)
itBit (~$6 miljoen)
Bittrex (~$5 miljoen)
Poloniex (~$1,4 miljoen)
Op basis van deze gegevens is de conclusie inderdaad streng: het echte volume vormt slechts 4,5% van het totaal gerapporteerde volume.
Hier kan je een beetje vergelijken met o.a. cmc en de werkelijkheidTominatie schreef op maandag 25 maart 2019 @ 19:01:
[...]
Ik denk zelf dat Binance momenteel de nummer #1 is als het gaat om BTC trade-volume. Wat je op CMC ziet kan je niet als waarheid aannemen iedergeval.
https://lekkercryptisch.n...oins-handelsvolume-is-nep
[...]
[...]
[...]
https://www.blockchain.com/nl/charts
Had XRP niet een supply van net geen 40milljard even terug ? Zo te zien zijn er weer 1.5 miljard zandkorreltjes bij gekomen of zie ik het verkeerd ?PilatuS schreef op maandag 25 maart 2019 @ 19:15:
Ben benieuwd wat XRP gaat doen mocht BTC weer de bodem opzoeken. Zo'n beetje de enige coin die de laatste tijd niets heeft laten zien en maar blijft hangen rond de 30 cent support. Mocht dat er aan gaan is de volgende echte support pas bij 15 cent.
Als het wel zo is dan vind ik het niet zo gek dat die koerst weinig doet
Hodl
[ Voor 21% gewijzigd door Tominatie op 25-03-2019 19:26 ]
- Taro
- Niet online
Edit: Over de 30% al, nu weer iets teruggeveerd, uitstappen? Wow
[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 25-03-2019 19:36 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Geen idee hoe dat precies allemaal zit bij hun. Dat er 1.5 miljard bijkomt hoeft niet te zijn dat die ook worden verkocht en het dus iets met de prijs doet.Slux schreef op maandag 25 maart 2019 @ 19:21:
[...]
Had XRP niet een supply van net geen 40milljard even terug ? Zo te zien zijn er weer 1.5 miljard zandkorreltjes bij gekomen of zie ik het verkeerd ?
Als het wel zo is dan vind ik het niet zo gek dat die koerst weinig doet
Het is voor mij toch wel erg opvallend dat sinds de BTC low iets als ETH, LTC en zelfs BCH mooie dingen hebben laten zien, maar XRP helemaal niets. Iedere poging tot een run omhoog werd iedere keer weer keihard omlaag geslagen. Hoewel ie natuurlijk al enorm is gezakt is het wel een coin die ook het meeste omhoog is gegaan. Van 0.005 cent naar boven de 2 dollar. Er zit nog zat lucht in.
In de normale wereld betekend het meestal dat bij een emissie dat de koers daalt, dat ze niet verkocht zijn maakt niet uit ze zijn uitgegeven dus meer uitstaande aandelen/coins op de markt wat bekend een lagere waarde per aandeel, zou imo wel verklaren dat XRP niks doet op het moment, mensen vangen die extra 1.5milljard zandkorreltjes op.PilatuS schreef op maandag 25 maart 2019 @ 19:27:
[...]
Geen idee hoe dat precies allemaal zit bij hun. Dat er 1.5 miljard bijkomt hoeft niet te zijn dat die ook worden verkocht en het dus iets met de prijs doet.
Het is voor mij toch wel erg opvallend dat sinds de BTC low iets als ETH, LTC en zelfs BCH mooie dingen hebben laten zien, maar XRP helemaal niets. Iedere poging tot een run omhoog werd iedere keer weer keihard omlaag geslagen. Hoewel ie natuurlijk al enorm is gezakt is het wel een coin die ook het meeste omhoog is gegaan. Van 0.005 cent naar boven de 2 dollar. Er zit nog zat lucht in.
Onze klaas zou wel moeten weten of er nou wel of geen ''emissie'' is geweest, volgens mij stond het toen iets van 15 maanden vast maar wat daarna gebeurde is mij onduidelijk, ik vraag mij ook af hoe lang het escrow verhaal inmidels al bezig is, zitten we al niet aan die 15 maanden ? die overige 60Milljard zal toch een keer op de markt komen.
Denk dat het IBM verhaal ook een beetje meespeelt.
he dat is toevallig ik ook nietLadonna schreef op maandag 25 maart 2019 @ 19:44:
Pfff wat zou ik graag een keer 200% willen met een muntje wat ik dan toevallig heb.. Nog nooit meegemaakt
- Taro
- Niet online
Ik kijk het nu even aan met de vinger boven de aankoop knop.
Edit: Inmiddels alweer op +9% 23%, misschien maar gewoon langer wachten met uitstappen.
[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 25-03-2019 20:03 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!