[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 79 ... 156 Laatste
Acties:
  • 437.593 views

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12 19:47
Goed nieuws boys. Ik had net zo online chat met de bank (ABN Amro) en stelde daar de vraag hoe ze met stortingen omgaan van buitenlandse rekneing (exchange) naar persoonlijke betaalrekening. Wat ik afgelopen week ook mij hier in een post afvroeg.

Hij gaf aan dat ze helemaal niet bevriezen en dat zoiets pas verdacht wordt bij tonnen en miljoenen. Laten we hopen dat hij gelijk heeft en het geen nieuweling of noob is.

Dus kom maar op met die bullrun!! 8) 8) _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Klaas25 op 23-03-2019 15:44 ]

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Klaas25 schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 15:43:
Goed nieuws boys. Ik had net zo online chat met de bank (ABN Amro) en stelde daar de vraag hoe ze met stortingen omgaan van buitenlandse rekneing (exchange) naar persoonlijke betaalrekening. Wat ik afgelopen week ook mij hier in een post afvroeg.

Hij gaf aan dat ze helemaal niet bevriezen en dat zoiets pas verdacht wordt bij tonnen en miljoenen. Laten we hopen dat hij gelijk heeft en het geen nieuweling of noob is.

Verwacht je géén tonnen over te schrijven dan? :9~

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | CT003 v116

• Klaas25
Chris.nl schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 15:49:
[...]

Verwacht je géén tonnen over te schrijven dan? :9~
Jawel. In stapjes van 10K, 25K en 50K heheh.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Damn ADA, wat een uptrend zeg! Al +20% in een paar daagjes :*)

• Klaas25
Tominatie schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 16:18:
Damn ADA, wat een uptrend zeg! Al +20% in een paar daagjes :*)
Ja indd. Had mooie Tron van zn plek gestoten maar nu alweer omgedraaid zie ik. Hopelijk ADA snel vast plekje in de top 10.

Ik kan niet geloven dat XRP de coin is die mijn hodl pf nog omlaag houd. De rest gaat/ging vrij lekker. $OMG maakt ook een hoop goed. Maar nog steeds mee in het rood.

• Tominatie
  • Niet online
Klaas25 schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 16:25:
[...]

Ja indd. Had mooie Tron van zn plek gestoten maar nu alweer omgedraaid zie ik. Hopelijk ADA snel vast plekje in de top 10.

Ik kan niet geloven dat XRP de coin is die mijn hodl pf nog omlaag houd. De rest gaat/ging vrij lekker. $OMG maakt ook een hoop goed. Maar nog steeds mee in het rood.
XRP is idd erg matig al een tijd, maar dat is voor mij juist de reden dat ik ben gaan inslaan recent. Heb nu een bescheiden zakje van 2800 XRP en de komende tijd wil ik die gaan uitbreiden.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Klaas25 schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 16:15:
[...]

Jawel. In stapjes van 10K, 25K en 50K heheh.
en dan druk je op f5 en weg is je xrp winst

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Chris.nl
  • Niet online
A87 schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 16:37:
[...]

en dan druk je op f5 en weg is je xrp winst
Ah nee joh, XRP is vast wel levensvatbaar als dApp op ARK

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Op Binance komt er iemand even voor meer dan 500.000 Dollar aan ADA inslaan, nice :)

Edit: Oh, hij had blijkbaar aanvullend nog een reserve van een paar ton... Gooit er nu nog een miljoen achteraan.

[ Voor 41% gewijzigd door Taro op 23-03-2019 16:53 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Jeeeezzz wat doet ADA het goed.. wow!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
[...]

ADA moet naar top 5 gaan *O* .

Ik had gisteren nog met 20% winst een klein deel verkocht. Blijkbaar had ik dat niet moeten doen. Ik heb vertrouwen in ADA dus was maar een klein deeltje en ik verwacht veel.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ook iemand die met ADA even winst pakt met een order van 1.5 miljoen stuks. Die heeft even lekker iets van 20k gepakt de laatste dagen.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-12 23:37
[...]

Ja indd. Had mooie Tron van zn plek gestoten maar nu alweer omgedraaid zie ik.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-12 17:12

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Heb helaas de ADA-boot gemist, gefeliciteerd allen die een mooie positie in ADA hebben!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11 21:31
TuutjDrie schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 17:01:
Heb helaas de ADA-boot gemist, gefeliciteerd allen die een mooie positie in ADA hebben!
de echte ADA boom moet nog beginnen.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:49
Nu is de vraag. Pakt ADA door.

• PilatuS
  • Niet online
superpolm schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 17:02:
[...]

de echte ADA boom moet nog beginnen.
Mee eens, alleen dan moet BTC zich wel gedragen.

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:58
ADA, de coin die eigenlijk nog maar weinig bestaansrecht heeft anders dan volledige speculatie.
Mooi om te lezen dat veel tweakers hier een ritje meepakken, het is wel opvallend dat veel ALTS de afgelopen dagen bezig zijn met een sterke trend reversal, het zou toch niet echt het begin zijn van de nieuwe stierenperiode? :)

• superpolm
Junia schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 17:06:
ADA, de coin die eigenlijk nog maar weinig bestaansrecht heeft anders dan volledige speculatie.
Mooi om te lezen dat veel tweakers hier een ritje meepakken, het is wel opvallend dat veel ALTS de afgelopen dagen bezig zijn met een sterke trend reversal, het zou toch niet echt het begin zijn van de nieuwe stierenperiode? :)
mensen investeren er in omdat ze toekomstpotentie zien, als je wacht totdat het eindelijk volledig werkt heb je de boot gemist.

• PilatuS
  • Niet online
Junia schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 17:06:
Crypto, waarbij alle coins weinig bestaansrecht hebben anders dan volledige speculatie.
Heb het even voor je gefixed :P

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:52
Geen idee. Ik geloof al in het project sinds december 2017. Ik ben echt een stuk hoger ingestapt dan de huidige koers. Echter heb ik nooit verkocht en ben dat ook niet van plan te gaan doen.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Vanmorgen mijn ADA verkocht.... het zal weer eens niet

Zero.

• mprkooij
Pelox schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 17:13:
Ik mijn RVN, dacht dat telkens weer doorschieten houdt ook op... Toch niet :p

• PilatuS
  • Niet online
Winst is winst toch ? :)

• superpolm
gewoon FOMOen natuurlijk.

• Pelox
Ja inderdaad. Had al een mooie stijging te pakken en ik dacht dat hij wel weer zou zakken nu. Koop wel weer terug als hij even een dipje maakt.

Zero.

• Sunri5e
Pelox schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 17:24:
[...]

Ja inderdaad. Had al een mooie stijging te pakken en ik dacht dat hij wel weer zou zakken nu. Koop wel weer terug als hij even een dipje maakt.
Gaat niet meer gebeuren :P

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
De reden dat velen zo snel weer verkopen na een stijging is omdat we waarschijnlijk nog rekening houden met een enorme dump. Ik heb de afgelopen weken wel tig keer ONT en ADA gekocht en verkocht. Iedere keer was ik bang voor een (Bitcoin) dump, die zo nu en dan wel even kwam, maar, de prijs steeg daarna weer gewoon verder. Zo ben ik tijdens de 2017/2018 bullrun erg veel geld misgelopen. Constant kopen/verkopen, geld betalen voor de fee's, etc. ipv gewoon te holden.

Misschien moet ik die enorme dump die ik nog verwacht uit mijn hoofd zetten, inslaan en holden. Dan koop ik wel weer bij als het toch nog verder daalt, of ik compenseer eventueel verlies met tegelijkertijd een goede short.

Gelukkig ben ik niet de enige die té vroeg weer verkoopt. Allemaal inslaan en holden dus, dan start die nieuwe bullrun vanzelf :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Gaat wel gebeuren als btc zakt. :)

Weg

• PilatuS
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 17:24:
[...]
Precies :) Maximale winst pakken op iedere trade is onmogelijk. Als je dat wel zou kunnen doen en je zet nu 1000 euro in waarbij je iedere maand verdubbeld, dan ben je binnen 1 jaar tijd miljonair.
Droom verder :P

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Taro schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 17:28:
De reden dat velen zo snel weer verkopen na een stijging is omdat we waarschijnlijk nog rekening houden met een enorme dump. Ik heb de afgelopen weken wel tig keer ONT en ADA gekocht en verkocht. Iedere keer was ik bang voor een (Bitcoin) dump, die zo nu en dan wel even kwam, maar, de prijs steeg daarna weer gewoon verder. Zo ben ik tijdens de 2017/2018 bullrun erg veel geld misgelopen. Constant kopen/verkopen, geld betalen voor de fee's, etc. ipv gewoon te holden.

Misschien moet ik die enorme dump die ik nog verwacht uit mijn hoofd zetten, inslaan en holden. Dan koop ik wel weer bij als het toch nog verder daalt, of ik compenseer eventueel verlies met tegelijkertijd een goede short.

Gelukkig ben ik niet de enige die té vroeg weer verkoopt. Allemaal inslaan en holden dus, dan start die nieuwe bullrun vanzelf :)
Ik heb amper getrade dit jaar (deed ik al amper), wel veel ADA ingeslagen. Ik HODL gewoon door, uiteindelijk op lange termijn verwacht ik heel veel van Cardano. Zit er met DCA down voor 8 dollarcent per stuk in, met een leuk aantal.
Vanaf volgende week kunnen ADA's trouwens op een ledger nano s worden gezet begreep ik. Misschien geeft dat ook nog een duw omhoog..

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/instances/73793629/all-aboard-the-hype-train.jpg

• Stokstaart

Ik ben ook dagelijks bezig met dat dilemma Taar, ik zoom de laatste tijd uit naar het grotere plaatje. Dan zie ik hoeveel upwards potentieel we hebben en dan slaap ik weer rustig. En ja, als morgen de beurzen crashen en bitcoin gaat nog een keer -80% dan hebben we andere problemen..

• Klaas25
Dat word een ADA listing op coinbase volgende week. En inderdaad die ledger storage mogelijkheid. Maar ik snap niet waarom dat voor pump moet zorgen.

Ik ben gek op de ledger hoor maar ADA en Daedalus zijn voor mijn gevoel 1. Of word het dan toegang met je ledger tot Daedalus? We zien wel..

Als maar niet in elkaar stort na coinbase listing :|

[ Voor 3% gewijzigd door Klaas25 op 23-03-2019 17:38 ]

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Of ze hebben net hun beleid aangepast of hij praat dikke onzin.
Het ging om enkele duizenden euro's waar de ABN de boel blokkeerde

• Stokstaart
Klaas25 schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 17:37:
Dat word een ADA listing op coinbase volgende week. En inderdaad die ledger storage mogelijkheid. Maar ik snap niet waarom dat voor pump moet zorgen.

Ik ben gek op de ledger hoor maar ADA en Daedalus zijn voor mijn gevoel 1. Of word het dan toegang met je ledger tot Daedalus? We zien wel..

Als maar niet in elkaar stort na coinbase listing :|
Volgens mij kan je ook staken rechtstreeks vanuit Daedalus, dat lijkt me wel een impulsje waard..

• superpolm
Stokstaart schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 17:41:
[...]

Volgens mij kan je ook staken rechtstreeks vanuit Daedalus, dat lijkt me wel een impulsje waard..
hoeveel verdien je met staken?

• PilatuS
  • Niet online
superpolm schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 17:42:
[...]

Weinig. Niet echt de moeite waard tenzij je het niet voor het geld doet.

• Slux
  • Niet online
[...]

Niks

Edit @PilatuS was me voor

[ Voor 8% gewijzigd door Slux op 23-03-2019 17:43 ]

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Er zijn 3 redenen waarom er geen gigantische winsten meer worden gemaakt van duizend % en meer.

1) te laat ingestapt.
2) te vroeg uitgestapt.
3) daghandel en niet LT hodlen.

Het zal mijn tijd wel duren.
:)

• Klaas25
Slux schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 17:39:
[...]

Of ze hebben net hun beleid aangepast of hij praat dikke onzin.
Het ging om enkele duizenden euro's waar de ABN de boel blokkeerde
Ja het is inderdaad nog geen echte garantie. Maar toch beetje blij mee. Hopelijk klopt het.
Ik heb ook nooit melding gehad waarom ik tot een paar keer toe spaarcentjes richting een buitenlandse rekening stuurde dus beter accepteren ze de weg terug ook. }:|

• superpolm
PilatuS schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 17:43:
[...]

dat motiveert niet echt dan om te staken.

• Stokstaart
[...]

Volgens mij zijn we bezig met het opzetten van een stakingpool. Hou het forum in de gaten voor meer info..

• superpolm
ADA bijna bij weerstand, straks weer omlaag om bij te kopen.

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Whoa gewoon bijna 1 btc winst alleen al op ADA _/-\o_

• Klaas25
ADA zet nog even een tandje bij!!

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 17:43:
Er zijn 3 redenen waarom er geen gigantische winsten meer worden gemaakt van duizend % en meer.

1) te laat ingestapt.
2) te vroeg uitgestapt.
3) daghandel en niet LT hodlen.
Er zijn 3 redenen waarom er gigantische verliezen worden gemaakt.

1) Te laat ingestapt.
2) Niet uitgestapt.
3) LT hodlen in de weg omlaag.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PilatuS schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 17:43:
[...]

Staken in een bearmarket = verlies. Staken in een bullmarket = zware winst, door zowel de toenemende waarde van de betreffende coin als het aanvullende dividend.

Dat is hoe ik er naar kijk, ik ga geen ADA staken als de waarde daalt, dan levert staken inderdaad te weinig op. Maar, als de koers stabiel is of stijgt, dan is staken erg mooi meegenomen.

Dit is ook de reden dat ik ooit een enorme stapel NAV heb verkocht, dat staken was leuk, maar, mijn bestaande hoeveelheid + dividend werd samen per dag minder waard, dus was er geen reden om ze te houden.

Ik denk dat het goed is nu de staking pool op te zetten (servers worden ingericht, met dank aan @ItsValium) en gaandeweg ADA te gaan staken door nu: Holders en later: Traders die pas aansluiten als er weer uitzicht is op korte en lange termijn stijgingen.

• Slux
  • Niet online
Klaas25 schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 17:45:
[...]

Ja het is inderdaad nog geen echte garantie. Maar toch beetje blij mee. Hopelijk klopt het.
Ik heb ook nooit melding gehad waarom ik tot een paar keer toe spaarcentjes richting een buitenlandse rekening stuurde dus beter accepteren ze de weg terug ook. }:|
Het is zo ie zo geen groot probleem hoor je hoeft ze alleen maar te bellen of mailen dan deblokkeerden ze hem.
Ik heb geen verhalen gelezen waar het een groot probleem is geworden, het is alleen lastig als je net snel iets naar een exchange wou sturen.

• Sunri5e
Boh, ADA geeft nog even gas.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-12 19:31

sourcecode

Prepare for the next ATH

Helaas zit ik niet in de ADA trein, maar ach, alle prijzen zijn nog zo laag................
en een retest komt er zeker nog......... me dunkt

Prepare for the next ATH

• RaptorXS
PilatuS schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 17:49:
[...]

Er zijn 3 redenen waarom er gigantische verliezen worden gemaakt.

1) Te laat ingestapt.
2) Niet uitgestapt.
3) LT hodlen in de weg omlaag.
Wij, althans jij en ik, zijn van een andere generatie op crypto gebied, klopt.
En bij mij toenmalig niet door kennis maar wel met heel veel mazzel. :)

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 17:58:
[...]

Wij, althans jij en ik, zijn van een andere generatie op crypto gebied, klopt.
En bij mij toenmalig niet door kennis maar wel met heel veel mazzel. :)
Ja, holden is een prima tactiek, maar dan wel in een bullmarket. Genoeg mensen in dit topic staan nog op verliezen van tussen de 50% tot 80% door te holden.

• Sunri5e
https://www.npo3.nl/bitco...g/10-05-2018/POW_03859099

Zou Robin inmiddels zijn Lambo al hebben?

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Weg

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Ik zit alweer een tijdje veel meer op de hodl, Ik heb liever ook geen coins op een exchange staan dag in dag uit. Stiekem pak je nu toch al een tijdje aardige procenten, de 1W charts laten toch echt een voorzichtige uptrent zien bij een aantal coins. Valt de bodem uit BTC tsja dan heb je natuurlijk een dik probleem.
persoonlijk heb ik de SL op aankoop bedrag staan en kan de koers behoorlijk dalen voor ik met een eigen geldje de exit zoek. De eerste weken was het wel spannend toen had ik er geen of een hele losse stoploss op staan, nu zal het mijn reet roesten zolang ik de inleg maar terug krijg.
Persoonlijk zijn mijn hands vaak te weak voor een daytraider, (ik heb soms ook gewoon echt heel weinig tijd) maar ik ga ook zeker niet -90% zoals een echte hodler.. Ik heb in kleine stapjes mijn pf omgezet naar mijn maffe manier van hodl. Eerst 15% van de pf in bv ada of HOT met een ruime stoploss en pas toen er stijging was de SL op een eigen geldje/ kleine winst gezet. en de volgende 15% van de pf richting hodl brengen. ongeveer 75% van de pf zit er nu in. Moon of Eigen geldje is beter dan MOON or Bust.
Ik kwam er onlangs wel achter dat de SL op HOT nog op 14 sat stond :F

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

twain4me schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 18:11:
[...]
Persoonlijk zijn mijn hands vaak te weak voor een daytraider,
maar als je een x aan tal munten heb en bepaalde munten gaan weer 5% of 15% dan kan je toch prima
extra munten verdienen?, kijk het lukt niet altijd maar meer wel dan niet. punt is wel dat je de markt in de gaten moet houden.

Mijn aandacht zit vol op zil, en heb er toch weer 5000 extra middels sell buy 8) 8) 8)

[ Voor 10% gewijzigd door sourcecode op 23-03-2019 18:16 ]

Prepare for the next ATH

• Pelox
sourcecode schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 18:15:
[...]

maar als je een x aan tal munten heb en bepaalde munten gaan weer 5% of 15% dan kan je toch prima
extra munten verdienen?, kijk het lukt niet altijd maar meer wel dan niet. punt is wel dat je de markt in de gaten moet houden.
Of 5% verliezen zoals ik nu met ada. Hij zakt trouwens wel weer wat..

Zero.

• RaptorXS
[...]

Mijn aandacht zit vol op zil, en heb er toch weer 5000 extra middels sell buy 8) 8) 8)
Niet iedereen heeft de hele dag de tijd om met vierkante oogjes te kijken toch?

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Pelox schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 18:17:
[...]

Of 5% verliezen zoals ik nu met ada. Hij zakt trouwens wel weer wat..
Moet wel zeggen dat ik dat met IOST heb, ik had niet verwacht dat deze na mainnet zo zou doorgaan.....
dus mijn hoop voor deze is een buy 176 sat als de retest komt en dan is het weer goed, maar dat is een gok

Prepare for the next ATH

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

RaptorXS schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 18:18:
[...]

Niet iedereen heeft de hele dag de tijd om met vierkante oogjes te kijken toch?
Ik heb gelukt met mijn IT office werk :)

Prepare for the next ATH

• twain4me
  • Nu online

twain4me

[...]

Het een sluit het ander niet uit, Ik heb ook heerlijk de waves van waves gereden (had ik wel veel meer tijd, en het was nog meer negatief allemaal, dus hodl was nog helemaal niet aan de orde.)
Maar ik moet er wel echt voor gaan zitten, muntjes moeten naar de exchange etc.

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Danster schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 17:47:
Whoa gewoon bijna 1 btc winst alleen al op ADA _/-\o_
1 BTC winst... ik ben al blij als ik straks weer 1 BTC heb 8)

Rookworst zonder r is ook worst.

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Bartvandelaar schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 18:35:
[...]

1 BTC winst... ik ben al blij als ik straks weer 1 BTC heb 8)
Komt wel weer met de volgende bullrun :)

• Stokstaart
Iemand van jullie een verwachting van TFUEL? Moet wel zeggen dat ik erg tevreden ben met het rendement tot nu toe (sowieso fijn bij gratis muntjes).

• RaptorXS

Je moet/kan je bank even bellen, heb die vraag weleens gehad van de ING na het blokkeren van een storting
omdat ze het niet vertrouwden dat ik een "leuk"bedrag" wilde overmaken naar een ook voor mij nieuwe rekening.
1 telefoontje maakte alles duidelijk en eerlijk gezegd snapte ik ze ook wel omdat ik een VPN gebruik met wisselend buitenlands IP adres in NL.
:)

• mprkooij
En weer even uit RVN gestapt bij 1315, jeetje wat gaat die hard de laatste tijd. Meer mensen die mooie winst pakken op RVN?

Was nog niet te top dus, 1364 nu :9

[ Voor 13% gewijzigd door mprkooij op 23-03-2019 20:26 ]

• Daniel-p
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-12 21:42
mprkooij schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 20:07:
En weer even uit RVN gestapt bij 1315, jeetje wat gaat die hard de laatste tijd. Meer mensen die mooie winst pakken op RVN?

Was nog niet te top dus, 1364 nu :9
Voor mij een coin die ik enkele maanden heb binnen gehaald met mijn miner. Pluk er nu heerlijk de vruchten van.

• Tominatie
  • Niet online
ADA 8)7

Zit er nog een rem op? :o

Gisteren nog gedeeltelijk verkocht op 1440 sat _O-

• Bartvandelaar
Wat denk je van RVN. Das toch ook niet te geleuuuuuvuh.

• Stokstaart
Bartvandelaar schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 21:55:
Wat denk je van RVN. Das toch ook niet te geleuuuuuvuh.
De Gluurbuur _/-\o_

• A87
  • Niet online

A87

Er lijkt niet veel te gebeuren op binance.. als je massel hebt pak je wat maar moet je wel dik een dag wachten ofso. Op lange termijn zou dit niet opschieten

[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 23-03-2019 22:22 ]

• Chris.nl
  • Niet online
Aangezien ik mijn vingers niet wil branden aan daytraden, (afgopen jaar deed ik hodl en dca) is staken een no-brainer voor mij. Wie emotieloos bezig is met coins kan net zo goed blijven traden imo.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

A87 schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 22:21:
Er lijkt niet veel te gebeuren op binance.. als je massel hebt pak je wat maar moet je wel dik een dag wachten ofso. Op lange termijn zou dit niet opschieten
maandag morgen meestal actie toch ?

Prepare for the next ATH

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
ADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ *O* *O* *O* *O* *O*

• Pelox
Taro schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 22:32:
ADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ *O* *O* *O* *O* *O*
-O-

Zero.

• Tominatie
  • Niet online
holyfuck ADA :o 8)7

krijg er bullrun '17 flashbacks van :$

• Stokstaart
Taro schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 22:32:
Die 2M sell wall was opeens weg :9 nomnomnom

• Keesdegrote
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-11-2023
Tominatie schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 22:38:
holyfuck ADA :o 8)7

krijg er bullrun '17 flashbacks van :$
Hij gaat van 5 naar 6 cent, kun je nagaan dat ie ooit 1 euro was :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Tominatie Same here. Ik ben ooit de bullrun ingegaan met o.a. 10.000 ADA vanaf 0,12 USDT tot ver boven de 1 USDT en toen verkocht. Nu zit ik er met >1 Bitcoin in vanaf 0,043 USDT (+ tussendoor aantal keren verkocht/gekocht), als we ooit weer de 1,15 USD aantikken, dan wordt er hier wel even een feestje gevierd :)

• A87
  • Niet online

A87

Dat mensen serieus op dit moment nog ada kopen, (zie binance)
Lijkt meerop washtrading aangezien de hele tijd 1 - 2 - 3 - 4 Btc heen en weer gaat tm 8 hele aan toe.
Compleet nep dus en totaal niet betrouwbaar

[ Voor 62% gewijzigd door A87 op 23-03-2019 23:04 ]

• Keesdegrote
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-11-2023
A87 schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 23:01:
Dat mensen serieus op dit moment nog ada kopen, (zie binance)
Lijkt meerop washtrading aangezien de hele tijd 1 - 2 - 3 - 4 Btc heen en weer gaat tm 8 hele aan toe.
Compleet nep dus en totaal niet betrouwbaar
Dacht ik 3 dagen geleden ook al

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@A87 Wat je de laatste tijd ziet is dat een willekeurige coin gedurende een bepaalde periode overmatige belangstelling krijgt. Denk bijv. aan KEY, HOT, ENJ, ONT en ADA. De eerste 3 lijken afgekoeld te zijn, ONT koelt nu ook af, ADA is nu hot (;)).

Over een week corrigeert ADA weer en is een andere cryptocurrency aan de beurt, maar, de komende dagen kan ADA nog wel even doorgaan. Ik schuif wel een stop loss iedere paar uur omhoog op, maar, die staat niet heel strak, want ik wil niet na een dipje weer een volgende stijging missen.

Over ARK kan je hetzelfde zeggen na een pump. Ieder zo zijn keuze. En washtrading is een mooie algemene term, net als "de whales manipuleren ons", het betreft gewoon daytrading, dat kan erg lucratief zijn.

• A87
  • Niet online

A87

Je hebt traden en hebt gokken....

• Ladonna
  • Laatst online: 12-04 19:15
Hoe heb jij je stop loss ingesteld? Ik wil t ook, maar heb het nooit gebruikt

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-12 23:07
After all gelukkig te druk geweest vandaag met andere zaken en gelukkig niet toegekomen om die short ADA in te nemen. Ik blijf ff maar af van een short op wat dan ook. Ik geloof nog steeds dat het gaat dalen, maar wil mijzelf niet in m'n voet schieten met een short en bijna meteen dan achter de feiten aan lopen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ladonna schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 23:19:
Hoe heb jij je stop loss ingesteld? Ik wil t ook, maar heb het nooit gebruikt
Bijv:

Stop: 0,0625
Limit: 0,055
Aantal: 100%

• Sahara
Taro schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 23:23:
[...]

Bijv:

Stop: 0,0625
Limit: 0,055
Aantal: 100%
Hahaha goed dat je die 0 heb toegevoegd, ik zat te denken en denken omtrent hoe die 0,55 zin had, besloot toen maar op F5 te drukken :)

• Ladonna
Is het dan zo dat als het voorbij de 0.062 stijgt, dat het dan meteen verkocht wordt voor 0.055 (dus lager) ook al blijft het stijgen, of wordt het pas verkocht als het dan terugzakt naar 0.055?

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-12 17:55
lighting_ schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 14:00:
[...]

Als maar stijgt. Verder heb ik weinig gehoord van VET. Is er wel een ontwikkeling?
https://medium.com/@vecha...report-vol-6-5861990b2de8

• A87
  • Niet online

A87

je moet juist een coin in voordat de belangstelling komt... Dat is traden.
Een grote groene bar in gaan is gokken

[ Voor 31% gewijzigd door A87 op 23-03-2019 23:32 ]

• Ladonna
April staat voor vet wat op t programma

• PilatuS
  • Niet online
Ladonna schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 23:30:
Is het dan zo dat als het voorbij de 0.062 stijgt, dat het dan meteen verkocht wordt voor 0.055 (dus lager) ook al blijft het stijgen, of wordt het pas verkocht als het dan terugzakt naar 0.055?
Die 0,055 is het minimale bedrag. Er moet wat ruimte tussen het verkooppunt zitten en het minimale bedrag. Stel je dit te strak in kan het namelijk niet worden verkocht.

Edit: Bij 0,0625 wordt het verkocht voor minimaal 0,055, maar in de praktijk ligt het bedrag zeer dicht of op die 0,0625.

[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 23-03-2019 23:37 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
A87 schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 23:32:
je moet juist een coin in voordat de belangstelling komt... Dat is traden.
Een grote groene bar in gaan is gokken
Ah, jij hebt een glazen bol. Zeer succesvolle trader dus? Wat is de volgende coin? Dan stappen wij nu alvast in, thx :)

• Bartvandelaar
Ark

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Je order wordt altijd tegen de meest gunstige prijs verkocht. Als je het verschil te klein instelt kan het zijn dat je met een niet ingevulde sell order blijft zitten. Daarom kan je het limit bedrag beter lager instellen, zodat je zeker weet dat het wordt uitgevoerd. Doe je dit té laag, dan kan je bijvoorbeeld na een enorme market dump, gevolgd door een bounce, té goedkoop verkopen. Daarom is het belangrijk om er niet bijv. Limit 0,00 van te maken, want dat wil je niet.

Maar de limit prijs is dus niet de verkoop prijs. Staat er een buy order voor 0,058 en jij stelt als limit 0,055 in, dan verkoop je voor 0,058 en niet voor 0,055, daarom maakt dat bedrag niet enorm veel uit, gewoon laag genoeg, maar, wel binnen redelijke grenzen.

• Ladonna
Bnb zou binnenkort hard gaan heeft iemand mij beloofd

• Sahara
Waarschijnlijk wordt je sell order ergens onder 0,0625 gefilled, bijv. 0,0618 ofzo. Je zet je limiet alleen ver weg zodat bij een crash je genoeg ruimte hebt om toch van je ADA af te komen.

• Pelox
Crash verwacht ik zo niet, maar een correctie lijkt me logisch.. maar het blijft crypto dus niets is logisch :X

Zero.

• Daniel-p
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-12 21:42
Taro schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 23:38:
[...]

Je order wordt altijd tegen de meest gunstige prijs verkocht. Als je het verschil te klein instelt kan het zijn dat je met een niet ingevulde sell order blijft zitten. Daarom kan je het limit bedrag beter lager instellen, zodat je zeker weet dat het wordt uitgevoerd. Doe je dit té laag, dan kan je bijvoorbeeld na een enorme market dump, gevolgd door een bounce, té goedkoop verkopen. Daarom is het belangrijk om er niet bijv. Limit 0,00 van te maken, want dat wil je niet.

Maar de limit prijs is dus niet de verkoop prijs. Staat er een buy order voor 0,058 en jij stelt als limit 0,055 in, dan verkoop je voor 0,058 en niet voor 0,055, daarom maakt dat bedrag niet enorm veel uit, gewoon laag genoeg, maar, wel binnen redelijke grenzen.
Helaas is het Exchanges zoals Bittrex (nog) niet mogelijk om een stop loss in te zetten. Houd hiermee dus rekening mee mocht je je meer bezig willen gaan houden.
Pagina: 1 ... 79 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!