[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 156 Laatste
Acties:
  • 437.595 views

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Malawolar schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 17:58:
[...]

Volumes zijn gewoon hetzelfde als de afgelopen 2 maanden, waar heb je het over? Zelfs iets hoger. Ja inderdaad op de piek in december was het hoger.
Het volume is sinds de daling vanuit de 6k aan het afnemen.

Zie ook dit: PilatuS in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7"

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-12 23:07
Over volumes gesproken.. toevallig vertelt Karl van The Moon (6 uur geleden gepost) daar uitgebreid over vooral het hoge fake volume op bepaalde exchanges dat simpelweg niet kan kloppen:

[YouTube: BREAKOUT IMMINENT!! | Bakkt Update | Exchanges Faking Volume | US Housing Market Slowdown]

• PilatuS
  • Niet online
Ik kwam deze post tegen die ik wel interessant vind.

https://twitter.com/CryptoMichNL/status/1109084866790993921

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-12 23:37
Stokstaart schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 17:32:
Dilemma.. Ik twijfel tussen mn eerste BIX of zakje HPB bijvullen.. Nog ideeën?
Voor HPB gegaan, geen spijt 8)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Sahara schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 18:18:
Over volumes gesproken.. toevallig vertelt Karl van The Moon (6 uur geleden gepost) daar uitgebreid over vooral het hoge fake volume op bepaalde exchanges dat simpelweg niet kan kloppen:
Had zoiets al 2 dagen geleden gelezen:
Onderzoeksrapport: Veel handelsvolume in crypto op beurzen verdacht
Hier te lezen: https://bitcoinmagazine.n...ypto-op-beurzen-verdacht/
:)

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik zag die borden langs de kant van de weg.. new york pizza 2e pizza gratis.. ik waagde de gok..
Zeker geen verkeerde pizzas. Die van dominos zijn ruk
In de tussen tijd ging ethereum omhoog waar ik in zit :P nice. en 1 pizza de vriezer in

[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 22-03-2019 18:52 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• A87
  • Niet online

A87

Sahara schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 18:18:
niets nieuws.... volume boeit niet zo .. als je in een gouden trade zit komen de mensen vanzelf dat moet je soms voor zijn. Volume zal mij worst wezen als alles duidt op een stevige storm,.

[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 22-03-2019 18:53 ]

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Het volume komt vanzelf wel zodra we uitbreken. Verwacht morgen of overmorgen wel n squeeze.

Verwijderd

A87 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 18:50:
Ik zag die borden langs de kant van de weg.. new york pizza 2e pizza gratis.. ik waagde de gok..
Zeker geen verkeerde pizzas. Die van dominos zijn ruk
In de tussen tijd ging ethereum omhoog waar ik in zit :P nice. en 1 pizza de vriezer in
Ik ben juist een jaar of 5 geleden overgestapt van NYP naar Domino's.
Vond de NYP te vettig (droop door de bodem heen).
Inmiddels door gebrek aan Domino's in de buurt een andere pizza bakker gevonden.

(Oo crap, crypto slow talk... No pizza slowtalk...
Well, zou ik de daling van gisteren kunnen terugvorderen via Bitcoinschade?)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2019 19:20 ]

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 19:19:
[...]

Ik ben juist een jaar of 5 geleden overgestapt van NYP naar Domino's.
Vond de NYP te vettig (droop door de bodem heen).
Inmiddels door gebrek aan Domino's in de buurt een andere pizza bakker gevonden.

(Op crap, crypto slow talk... No pizza slowtalk...
Well, zou ik de daling van gisteren kunnen terug vorderen via Bitcoin schade?
had dat ook bij de mac met een bepaalde burger dat ligt aan het personeel

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:31
Je zou toch denken dat al die succesvolle cryptotraders hier niet zulk paupervoedsel eten.. ;)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• A87
  • Niet online

A87

LED-Maniak schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 19:38:
Je zou toch denken dat al die succesvolle cryptotraders hier niet zulk paupervoedsel eten.. ;)
eiwit power

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:27

Bever!

3

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
cursquidHome schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 08:40:
[...]

GOGOGO we gaan door de 1400 heen *O* . Gisteren tijdens de dip op 1276 ingekocht! ADA go ADA :)F
Hoppa!!!!!! *O* *O* *O*

Heerlijk thuiskomen na een dagje werken. :P

Nu XRP nog :)

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Die A87 is volgens mij een soort Skankhunt42 (je weet wel, Randy Marsh van South Park).. dat kan haast niet anders.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Er zijn maar een aantal coins waar ik waarde inzie. Ada is daar 1 van🤑

• A87
  • Niet online

A87

Malawolar schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 20:25:
Die A87 is volgens mij een soort Skankhunt42 (je weet wel, Randy Marsh van South Park).. dat kan haast niet anders.
Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/001/173/051/d10.png

[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 22-03-2019 20:44 ]

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-12 10:46

ScreamGT

joejoe

Moon?

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-12 10:46

ScreamGT

joejoe

Wanneer het zo is, dan gaat het net zo hard en groots als de BFR.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Verwijderd

LED-Maniak schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 19:38:
Succes vol? Ik? Weet jij iets wat ik nog niet weet?
Als ik moet kiezen tussen muntjes of pizza's dan kies ik trouwens pizza

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-12 20:16
Heb net via Binance wat BTC naar mn Ledger Nano S gestuurd. Maar na ruim een kwartier staat het op mn Ledger en ook nog op Binance... 8)7

• PilatuS
  • Niet online
Thaam schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 21:32:
Heb net via Binance wat BTC naar mn Ledger Nano S gestuurd. Maar na ruim een kwartier staat het op mn Ledger en ook nog op Binance... 8)7
En hoeveel bevestigingen heeft de transactie ? Als de Nano van mening is dat 1 genoeg is dan staat het daar inderdaad min of meer al. Als Binance uitgaat van 3 dan staat het daar ook nog. Sowieso is de blocktime rond de 10 minuten, dus onder de 20 minuten heb je er nog geen 2. De meeste gaan uit van 2 of 3 bevestigingen.

Verder is het verzenden van een BTC transactie instant. Dat wil zeggen de andere kant ziet het na enkele seconden. Daarna moet het alleen nog door het netwerk worden bevestigt en tot dat klaar is, is het niet mogelijk de boel weer verder te sturen. Bij een programma op bijvoorbeeld de desktop zie je een transactie direct. Alleen dan staat er unconfirmed transaction bij.

[ Voor 24% gewijzigd door PilatuS op 22-03-2019 21:52 ]

• Thaam
PilatuS schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 21:34:
[...]

En hoeveel bevestigingen heeft de transactie ? Als de Nano van mening is dat 1 genoeg is dan staat het daar inderdaad min of meer al. Als Binance uitgaat van 3 dan staat het daar ook nog. Sowieso is de blocktime rond de 10 minuten, dus onder de 20 minuten heb je er nog geen 2. De meeste gaan uit van 2 of 3 bevestigingen.

Verder is het verzenden van een BTC transactie instant. Dat wil zeggen de andere kant zie het na enkele seconden. Daarna moet het alleen nog door het netwerk worden bevestigt en tot dat klaar is, is het niet mogelijk de boel weer verder te sturen. Bij een programma op bijvoorbeeld de desktop zie je een transactie direct. Alleen dan staat er unconfirmed transaction bij.
Thx for de info! Het is zojuist bij Binance ook geupdate. :)

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ja dat gaat dus over finality.
Dan ben je er zeker van dat de coins ook echt op je adres blijven staan. Bij bitcoin ligt de avarage bij ongeveer 6 confirmations en dus 60 Min.

“Probabilistic finality refers to the type of finality provided by chain-based protocols (eg. Bitcoin’s Nakamoto consensus), in which the probability that a transaction will not be reverted increases as the block which contains that transaction sinks deeper into the chain. The deeper the block, the more likely that the fork containing that block is the longest chain. This is why it is recommended to wait until a transaction is 6 blocks deep into the Bitcoin blockchain, which takes around an hour, before following through on that transaction, to ensure that there is a very low likelihood of that transaction being reverted.”

Dus dingen in de winkel/supermarkt kopen met bitcoin is niet handig tenzij je na je betaling een uur in de winkel blijft hangen.

[ Voor 7% gewijzigd door DeeSung op 22-03-2019 22:38 ]

• twain4me
  • Laatst online: 12:53

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Ik hoor nu gewoon dat nummer van boston in mijn hoofd... moet ik weer diep nadenken hoe het ookalweer heet,om het helemaal af te luisteren... anders heb ik het morgen nog in mijn hoofd.. TNX

edit:

[ Voor 11% gewijzigd door twain4me op 22-03-2019 23:04 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Meestal ga ik op vrijdagavond all-in omdat dat zaterdagochtend goed uit blijkt te pakken, maar, in plaats daarvan open ik nu een 10x Bitcoin short op BitMEX.

De reden daarvoor lijkt mij duidelijk, maar, 100% zeker ben ik uiteraard niet :)

[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 22-03-2019 23:27 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• PilatuS
  • Niet online
De meestal bullish Taro wordt bearish, interessant :D

(En oh ja, Deja vu :P)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PilatuS schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 23:31:
De meestal bullish Taro wordt bearish, interessant :D

(En oh ja, Deja vu :P)
De afgelopen tig keer pakte mijn keuze op vrijdagavond erg goed uit :) En die drop waar je op doelt: Ik ben toen vlak ervoor uitgestapt zoals je ook terug kunt vinden in dit topic.

Als ik het vannacht mis heb, dan is dat voor het eerst in maanden denk ik.

Ik ben overigens al maanden bearish, ik pak alleen wel de bullish kansen die ik zie. Ik hou nog steeds rekening met de 2800-3350 range. 1 ding weet ik zeker, als ik weer goedkoper grote aantallen ADA of ONT in kan slaan, dan doe ik dat. De afgelopen weken bewijzen maar weer hoe snel die omhoog kunnen gaan.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 23:37:
[...]
En die drop waar je op doelt: Ik ben toen vlak ervoor uitgestapt zoals je ook terug kunt vinden in dit topic.
Dat niet eens. Het is meer dat iedere vrijdagavond een post van jou over de nacht van vrijdag op zaterdag langskomt :)
1 ding weet ik zeker, als ik weer goedkoper grote aantallen ADA of ONT in kan slaan, dan doe ik dat. De afgelopen weken bewijzen maar weer hoe snel die omhoog kunnen gaan.
Die 2 munten zijn voor mij ook zeker interessant wanneer we de weg omhoog weer gaan vinden. Zit nu te denken aan BTC, ADA, ONT en ZIL voor holden richting de bullmarket. Verder nog één coin die misschien wel eens heel veel kan gaan doen, maar dat is wel een gok dus zal er niet heel veel geld in gaan.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@PilatuS Klopt ivm vrijdagavond :)

ZIL is voor mij afgeschreven. Ik richt mij alleen nog op Bitcoin, BCHABC, ETH, EOS, LTC, ONT en ADA. Ook NEO hoort daar niet meer bij, die valt mij erg tegen tov de anderen.

• Sahara
Taro schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 23:46:
@PilatuS Klopt ivm vrijdagavond :)

ZIL is voor mij afgeschreven. Ik richt mij alleen nog op Bitcoin, BCHABC, ETH, EOS, LTC, ONT en ADA. Ook NEO hoort daar niet meer bij, die valt mij erg tegen tov de anderen.
NEO heeft denk ik last van metaalmoeheid dankzij ONT. Elke idioot ziet wel dat ONT talloze keren NEO outperformed, waarom zou je dan nog NEO hodlen. Je krijgt bovendien meer ONG met ONT. Maar mocht NEO ooit op $4 of lager komen, dan koop ik wel een bak aan NEO.

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 23:46:
ZIL is voor mij afgeschreven.
Interessant, waarom als ik vragen mag ?

Voor mij is het zo'n do or die coin die mogelijk best eens heel veel kan doen. Nadeel is dat er totaal geen shill achter zit wat voor zo'n beetje 98% van de stijgingen zorgt. Op papier vind ik ZIL erg interessant en is het team ook goed bezig. Als er een shillfactor van sommige coins achter zou zitten had ie al lang 200% gedaan. Dit is ook wel waarom ik er zelf over twijfel. Zelfs als ze alles waar kunnen maken is het maar de vraag of de prijs mee gaat en het echt iets gaat worden. Bij crypto boeit het helaas vrijwel niets wat een coin kan, wat het team doet of wat de toekomst kan zijn. Het is op BTC na zo enorm veel wie de grootste mond heeft, jammer maar helaas. Stiekem hoop ik nog wel op een echte partnership voor ZIL en zou real-world use geweldig zijn. Anders zie ik het ook niet echt wat worden.

Eens wat betreft NEO trouwens en XRP moet ik ook nog maar zien of die nog eens echt wil. Denk sowieso dat nieuwere projecten het beter zullen gaan doen in een nieuwe bullmarket dan oudere. Dat wat nog niet extreem is gestegen heeft gewoon meer kans op grote stijgingen.

Edit: Ik vind deze periode sowieso heel handig voor de toekomst. Dat wat het nu goed doet of juist slecht laat denk ik wel zien wat de toekomst zal brengen. De periode nu lijkt mij een beetje een trailrun te zijn voor de nieuwe bullrun. Daarom kijk ik ook heel erg wat nu echt wil en wat niet. Zoals altijd geeft dat geen zekerheid, maar ik denk wel dat wat we nu zien goede hints geeft over wat te kopen voor de toekomst.

[ Voor 19% gewijzigd door PilatuS op 22-03-2019 23:57 ]

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Shill vind in een vies woord. Maar sommige goede coins zouden inderdaad wat goede marketing en educatie kunnen gebruiken.

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | CT003 v116

• PilatuS
  • Niet online
Chris.nl schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 23:58:
Shill vind in een vies woord. Maar sommige goede coins zouden inderdaad wat goede marketing en educatie kunnen gebruiken.
Mee eens dat shill geen mooi en fijn woord er voor is, maar het komt er wel op neer. Ik blijf erbij dat XRP nog niet eens 10% had gedaan van wat het heeft gedaan zonder de hele hype er omheen. Of je dat nou shill noemt of marketing, het komt op hetzelfde neer. Hoe meer nieuws mensen achter de coins de wereld in pompen hoe harder een coin gaat, en dat volledig los van wat je er ooit mee zou kunnen. (Niet om XRP te bashen, maar ik vind XRP echt het perfecte voorbeeld van wat je met marketing/shillen voor elkaar kan krijgen) Bij ZIL ontbreekt dat verhaal gewoon compleet en hoewel ik het een mooie coin vind op papier zullen ze echt met iets moeten komen, of de prijs gaat nergens heen.

Edit: Trouwens ik gebruik het woord shillen ook omdat marketing bij crypto snel naar shillen gaat. Een aankondiging van de aankondiging over de parnership van de mogelijke partnership. Bij iedere stap gaat een munt 10% omhoog. Er wordt door verschillende mensen gewoon smerig gebruik van gemaakt waarbij je een 50% pump krijg ipv een 15% pump en dat wordt bewust zo gedaan.

[ Voor 22% gewijzigd door PilatuS op 23-03-2019 00:08 ]

• Chris.nl
  • Niet online
Er zijn coins die goede marketing hebben gehad en overgewaardeerd zijn. ZIL verdient wellicht beter als ze tot daadwerkelijke adoptie komen, misschien moet de markt meer volwassen worden?

Imo mag er bijvoorbeeld wel wat marktwaarde van EOS ten gunste van ZIL en anders projecten.

In andere nieuws: ik ben er vandaag achter gekomen dat ik betaald wordt om telegram admin te zijn (was gevraagd admin te worden omdat ik al maanden behulpzaam was bij een coin). Ik doe nog steeds wat ik leuk vind, maar het accumuleren kost me geen drol meer :') Wat een hobby.

Verwijderd

Positief denken over ZiL.
ik moet nog 15% up en dan mag hij door voor de winst

Hopelijk wordt ik daarna snel ziljonair

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2019 00:18 ]

• PilatuS
  • Niet online
Chris.nl schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 00:14:
Er zijn coins die goede marketing hebben gehad en overgewaardeerd zijn. ZIL verdient wellicht beter als ze tot daadwerkelijke adoptie komen, misschien moet de markt meer volwassen worden?
Het zou mooi zijn als de markt inderdaad volwassen zou worden, maar wat als dat tijdens de volgende bullrun niet zo is ? Er is op dit moment voor zover ik weet geen enkel project dat op enige grote schaal gebruikt wordt. Verder is het maar de vraag of dat ooit echt zal gebeuren. Het is prima mogelijk dat de volgende bullrun weer vrijwel alleen maar lucht is. Dan zit ik toch het liefst in de balon waar de meeste lucht in gaat. Ik ben helemaal voor het afsterven van 98% van alle crypto en de rest die overblijft en dan ook echt nut heeft, maar voorlopig zie ik daar nog niets van.

• Chris.nl
  • Niet online
PilatuS schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 00:22:
[...]

Het zou mooi zijn als de markt inderdaad volwassen zou worden, maar wat als dat tijdens de volgende bullrun niet zo is ? Er is op dit moment voor zover ik weet geen enkel project dat op enige grote schaal gebruikt wordt. Verder is het maar de vraag of dat ooit echt zal gebeuren. Het is prima mogelijk dat de volgende bullrun weer vrijwel alleen maar lucht is. Dan zit ik toch het liefst in de balon waar de meeste lucht in gaat. Ik ben helemaal voor het afsterven van 98% van alle crypto en de rest die overblijft en dan ook echt nut heeft, maar voorlopig zie ik daar nog niets van.
Klopt, hoewel 'believer' ben, ben ik ook behoorlijk sceptisch. Mijn coin heeft nu een mainnet en enkele dApps (spelletjes) fans fantaseren over een soort van SimCity waarin je het racepaard wat je nu traint kan doorverkopen als het spelletje aanslaat. Ik heb iets van "Eh, dat had ik niet voor ogen" een spelletje is misschien een bewijs dat het werkt, maar geen daadwerkelijk succes. Ik zie vooralsnog geen nut. Maar goed, op naar de volgende bullrun, ik vind het grappig om vooralsnog 'when mainnet, how tokenswap, how staking' vragen in goede banen te leiden en we zien wel waar het schip strand.

• Malawolar
PilatuS schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 00:22:
[...]

Als je denkt dat Bitcoin niet op grote schaal gebruikt wordt dan heb je niet echt op gelet de laatste twee jaar. Duizenden/miljoenen websites waar je met btc kan betalen, landen als Venezuela waar grootschalig btc als betaalmiddel gebruikt wordt. Ook criminelen waarschijnlijk (ook use-case). BNB wordt zelfs op enorme schaal gebruikt, GET wordt gebruikt.

Nog even aan te haken op iemand die zei dat Stratis een goed alternatief is voor GET, zodat ticketsellers zelf een blockchain kunnen opzetten daarvoor. Zou wellicht kunnen, of je koopt als artiest voor een klein percentage een werkend product inclusief werkende app, welke al heeft bewezen dat het 100% veilig en functioneel is. Dat GET zo'n laag volume heeft komt omdat het louter op IDEX staat (lastige exchange, heb er alleen wat GET staan voor de HODL, daar daytraden is vragen om moeilijkheiden). Het is ook geen tradecoin zolang het niet op een fatsoenlijke exchange staat, iets wat juist wordt aangegeven dat daar geen prioriteit ligt voor het team er achter. Ze willen eerst iets dat werkt en verkoopt, pas daarna willen ze kijken of er wellicht op wat exchanges gehandeld kan worden.

En over dat Stratis verhaal; denk maar niet dat solo artiesten of hun managers zin hebben om een blockchain op te zetten, die willen gewoon een kant en klaar werkend product.

• PilatuS
  • Niet online
Malawolar schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 00:40:
[...]
Als je denkt dat Bitcoin niet op grote schaal gebruikt wordt dan heb je niet echt op gelet de laatste twee jaar. Duizenden/miljoenen websites waar je met btc kan betalen, landen als Venezuela waar grootschalig btc als betaalmiddel gebruikt wordt. Ook criminelen waarschijnlijk (ook use-case). BNB wordt zelfs op enorme schaal gebruikt, GET wordt gebruikt.
Ik let al veel meer dan 2 jaar op BTC en voor de meeste mensen is het kopen omdat ze denken dat het later meer geld waard wordt. Tuurlijk kopen mensen in landen die compleet naar de klote gaan BTC als ze geen andere optie hebben. Maar dat BTC wordt gebruikt ? Kom op zeg wat een onzin. Vrijwel niemand gebruikt BTC om mee te betalen puur omdat iedereen het koopt om waarde op te slaan of om het later voor meer te verkopen. Niemand die in rijke landen BTC koopt om uit te geven op websites voor aankopen. Ja, het kan, maar niemand die het doet. Iederen HOLD BTC om op een later moment voor meer te verkopen. Laten we aub niet gaan doen alsof BTC echt wordt gebruikt want dat is onzin. Dit nog los van de 7 TPS en 1 uur moeten wachten voordat de partij die het ontvangt weet dat de transactie volledig is voltooid. Succes met koffie kopen.

BNB wordt puur en alleen gebruikt om fee's mee te betalen, meer niet. Echt gebruiken kan je dat niet noemen. BNB is puur voor het handelen om coin X te kopen en 5 minuten later of 1 jaar later weer te verkopen voor winst, niets meer en niets minder. Laten we gewoon even realistisch zijn over wat er op dit moment met crypto wordt gedaan, namelijk geld verdienen voor 90% van de mensen die er iets mee doen. Die andere 10% is dan misschien van mensen in landen die naar de klote gaan, maar die kopen het ook niet voor hun lol. Of je nou BTC koopt voor 2 uur om een bounce te pakken met een scalp, of voor 3 jaar om de volgende bullrun te pakken. Het is puur en alleen om geld mee te verdienen. Leuk dat 1000 sites zijn die het ondersteunen, maar vrijwel niemand die daar gebruik van maakt en dan woon ik zelf nog dicht bij Arnhem Bitcoin stad.

Ik zou heel graag zien dat crypto echt gebruikt gaat worden, maar dat is nu niet het geval. Het kopen om te verkopen voor winst kan je niet gebruiken noemen. Een kop koffie kopen, dat is gebruiken en niemand op de planeet die dat doet.

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 23-03-2019 00:51 ]

• Sahara
Malawolar schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 00:40:
[...]

Nog even aan te haken op iemand die zei dat Stratis een goed alternatief is voor GET, zodat ticketsellers zelf een blockchain kunnen opzetten daarvoor. Zou wellicht kunnen, of je koopt als artiest voor een klein percentage een werkend product inclusief werkende app, welke al heeft bewezen dat het 100% veilig en functioneel is. Dat GET zo'n laag volume heeft komt omdat het louter op IDEX staat (lastige exchange, heb er alleen wat GET staan voor de HODL, daar daytraden is vragen om moeilijkheiden). Het is ook geen tradecoin zolang het niet op een fatsoenlijke exchange staat, iets wat juist wordt aangegeven dat daar geen prioriteit ligt voor het team er achter. Ze willen eerst iets dat werkt en verkoopt, pas daarna willen ze kijken of er wellicht op wat exchanges gehandeld kan worden.

En over dat Stratis verhaal; denk maar niet dat solo artiesten of hun managers zin hebben om een blockchain op te zetten, die willen gewoon een kant en klaar werkend product.
Dit hele verhaal over geen prioriteit voor een degelijke exchange, kan je ook schrijven als dat het team het geen moer kan schelen of de bagholders hun geld ooit nog terug zien, anders zouden ze wel een exchange betalen die volume heeft. Hetzelfde met TRAC, ik heb lang gedacht dat een exchange bij OrginTrail in de pijpleiding zat, maar die komt er vermoedelijk nooit. Nonsense als "we zijn in gesprek met exchanges". Ook bij hen geen prioriteit. Nou ik heb geen GET, heb ook geen TRAC meer, maar coins die exchanges geen prioriteit vinden, die zijn enkel met hun eigen overleving bezig en dat betekent vermoedelijk dat je nooit van je hoger gekochte coins afkomt.

• Malawolar
PilatuS schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 00:47:
[...]

Ik let al veel meer dan 2 jaar op BTC en voor de meeste mensen is het kopen omdat ze denken dat het later meer geld waard wordt. Tuurlijk kopen mensen in landen die compleet naar de klote gaan BTC als ze geen andere optie hebben. Maar dat BTC wordt gebruikt ? Kom op zeg wat een onzin. Vrijwel niemand gebruikt BTC om mee te betalen puur omdat iedereen het koopt om waarde op te slaan of om het later voor meer te verkopen. Niemand die in rijke landen BTC koopt om uit te geven op websites voor aankopen. Ja, het kan, maar niemand die het doet. Iederen HOLD BTC om op een later moment voor meer te verkopen. Laten we aub niet gaan doen alsof BTC echt wordt gebruikt want dat is onzin. Dit nog los van de 7 TPS en 1 uur moeten wachten voordat de partij die het ontvangt weet dat de transactie volledig is voltooid. Succes met koffie kopen.

BNB wordt puur en alleen gebruikt om fee's mee te betalen, meer niet. Echt gebruiken kan je dat niet noemen. BNB is puur voor het handelen om coin X te kopen en 5 minuten later of 1 jaar later weer te verkopen voor winst, niets meer en niets minder. Laten we gewoon even realistisch zijn over wat er op dit moment met crypto wordt gedaan, namelijk geld verdienen voor 90% van de mensen die er iets mee doen. Die andere 10% is dan misschien van mensen in landen die naar de klote gaan, maar die kopen het ook niet voor hun lol. Of je nou BTC koopt voor 2 uur om een bounce te pakken met een scalp, of voor 3 jaar om de volgende bullrun te pakken. Het is puur en alleen om geld mee te verdienen. Leuk dat 1000 sites zijn die het ondersteunen, maar vrijwel niemand die daar gebruik van maakt en dan woon ik zelf nog dicht bij Arnhem Bitcoin stad.

Ik zou heel graag zien dat crypto echt gebruikt gaat worden, maar dat is nu niet het geval. Het kopen om te verkopen voor winst kan je niet gebruiken noemen. Een kop koffie kopen, dat is gebruiken en niemand op de planeet die dat doet.
Waarom denk jij dat het zo lang duurt om Bitcoin te transfereren? Juist, omdat het veel gebruikt wordt (traden doet men enkel op exchanges zonder daadwerkelijk btc te versturen. In jouw voorbeeld worden er dus elk uur 7x 3600 = 25.200 transacties gedaan. En dat zijn echt niet alleen maar mensen die de hele tijd BTC van een broker aankopen.

• Malawolar
Sahara schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 00:54:
[...]

Dit hele verhaal over geen prioriteit voor een degelijke exchange, kan je ook schrijven als dat het team het geen moer kan schelen of de bagholders hun geld ooit nog terug zien, anders zouden ze wel een exchange betalen die volume heeft. Hetzelfde met TRAC, ik heb lang gedacht dat een exchange bij OrginTrail in de pijpleiding zat, maar die komt er vermoedelijk nooit. Nonsense als "we zijn in gesprek met exchanges". Ook bij hen geen prioriteit. Nou ik heb geen GET, heb ook geen TRAC meer, maar coins die exchanges geen prioriteit vinden, die zijn enkel met hun eigen overleving bezig en dat betekent vermoedelijk dat je nooit van je hoger gekochte coins afkomt.
Ik wil je best zeggen hoeveel ik er heb en op welke momenten ik ze gekocht heb. 10.000 GET op 50 cent, 10.000 GET op 30 cent en 30.000 GET op 20 cent. Het maakt me vrij weinig uit of jij ze koopt, ik wil je er alleen op wijzen dat dit een van de weinige van de 2000 cryptomunten is die een werkend product hebben welke daadwerkelijk wordt gebruikt. Ik heb er vertrouwen in dat meer artiesten zich er bij aansluiten wanneer het woord onder de eerste paar artiesten zich verspreidt. Wellicht gebeurt dat niet, jammer dan. Mocht het wel gebeuren, kan die als een raket gaan. Je goed recht om er niks in te zien, ik vind het alleen raar dat men zegt dat er een beter alternatief is, want dat is er niet naar mijn weten (ik zou als artiest ook lekker gebruik maken van een werkende app voor een laag tarief, dan zelf een hele blockchain op moeten zetten met developers).

• PilatuS
  • Niet online
Malawolar schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 00:54:
[...]

Waarom denk jij dat het zo lang duurt om Bitcoin te transfereren? Juist, omdat het veel gebruikt wordt (traden doet men enkel op exchanges zonder daadwerkelijk btc te versturen. In jouw voorbeeld worden er dus elk uur 7x 3600 = 25.200 transacties gedaan. En dat zijn echt niet alleen maar mensen die de hele tijd BTC van een broker aankopen.
Prima joh, gaan we even terug naar de bullrun. 50 dollar aan fee's betalen om BTC binnen 2 uur ergens te krijgen. En zeker wel dat dit voor 95% mensen waren die BTC kochten om later voor meer te verkopen.

Het hele Venezuela verhaal zijn mensen die liever het risico lopen dat BTC met 50% onderuit gaat en ze dus 50% van hun geld verliezen, dan dat ze hun geld -99.99999% zien doen.

Ik zou het echt heel graag anders zien, maar crypto is puur geld verdienen, niets meer en niets minder. Of dat nou is om te traden of hopen dat BTC de volgende bullun 100k doet, meer is het gewoon niet. Ik zou enorm grraag echte adoptie zien, maar no way dat dit er nu is, dat is gewoon echt niet waar.

• Chris.nl
  • Niet online
GET is een toffe dApp, daar wil ik er graag meer van zien.

• Sahara
Malawolar schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 01:00:
[...]

Ik wil je best zeggen hoeveel ik er heb en op welke momenten ik ze gekocht heb. 10.000 GET op 50 cent, 10.000 GET op 30 cent en 30.000 GET op 20 cent. Het maakt me vrij weinig uit of jij ze koopt, ik wil je er alleen op wijzen dat dit een van de weinige van de 2000 cryptomunten is die een werkend product hebben welke daadwerkelijk wordt gebruikt. Ik heb er vertrouwen in dat meer artiesten zich er bij aansluiten wanneer het woord onder de eerste paar artiesten zich verspreidt. Wellicht gebeurt dat niet, jammer dan. Mocht het wel gebeuren, kan die als een raket gaan. Je goed recht om er niks in te zien, ik vind het alleen raar dat men zegt dat er een beter alternatief is, want dat is er niet naar mijn weten (ik zou als artiest ook lekker gebruik maken van een werkende app voor een laag tarief, dan zelf een hele blockchain op moeten zetten met developers).
Ik zeg niet dat GET niet kan slagen, ik zeg alleen dat vanuit een exchange standpunt het een zwak excuus is om daar niet een paar dollar voor neer te tellen als coin eigenaar. Het toont tenminste enige goodwill die je bagholders graag zien, dat zal zeker vertrouwen in de coin genereren. En voor alles geldt, op meer paarden tegelijk wedden, om zo risico te spreiden.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik twijfel heel erg momenteel..... Cardano heeft 't prachtig gedaan met 'n mooie gezonde stijging maar als ik dan naar Bitcoin kijk wordt je er niet erg vrolijk van.. Dat telkens aanhoudende volumeloze sideways is best deprimerend.

Denk dat ik ook wel iets meer begin te neigen naar een bearish verloop de komende tijd :'(

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 01:30:
Ik twijfel heel erg momenteel..... Cardano heeft 't prachtig gedaan met 'n mooie gezonde stijging maar als ik dan naar Bitcoin kijk wordt je er niet erg vrolijk van.. Dat telkens aanhoudende volumeloze sideways is best deprimerend.
Zo zit ik hier al een week :P Ik durf al dagen niets in BTC te traden omdat ik gewoon bang ben voor de nacht qua BTC. Alleen voorlopig weet BTC iedere keer weer te bouncen en misschien maakt ie nog wel een run omhoog ook. Maar goed, ik denk dat de bodem ergens weer getest gaat worden en vind waar we nu zitten daar nogal een plek voor.

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Lekker wakker worden zo :) ADA up en Vet up. Verwacht nog wel een dipje maar dat zijn mooie koopmomentjes. :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Short staat op 3% verlies en achteraf gezien had ik toch beter all-in kunnen gaan. Maar ik laat de short mooi open staan en ga nu niet alsnog instappen. Ik twijfel nog steeds voldoende om te vermoeden dat we ergens de komende 2-3 dagen down zullen gaan.

@PilatuS ZIL heeft tov de andere coins die ik noemde vaker mindere dagen en ik wil niet teveel spreiden, vandaar. Het is niet zo dat ik geen vertrouwen in ZIL heb, ik heb gewoon meer vertrouwen in anderen op het moment. Misschien draait mijn mening nog bij :)

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Zitten er nog mensen in dat ZRX ? was een tijdje geleden vrij hot hier maar hoor er niemand meer over.

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
https://amfeed.com is al tijdje down zo te zien? :-(

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Malawolar schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 01:00:
[...]

En wat gebeurd er met dat lage tarief voor de artiesten als GET gaat moonen omdat "wij" dat willen en daar geld aan willen verdienen?

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12 12:35
ernstk schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 10:13:
[...]

Daar vind ik ze nog niet heel duidelijk over. Voor zover ik weet blijft de GET NU bij de event-organiser en kan deze 'verbruikte' GET wel ingezet worden door diezelfde event-organiser voor andere doeleinden. Terugverkopen naar de open markt is niet mogelijk.

Ik dacht ook een keer gelezen te hebben dat de GET (om transactiekosten te besparen) niet gekoppeld is aan individuele wallets maar aan een event.

Vandaag iig meer details over de buy back :)
Zou inderdaad ook gek zijn als er GET naar de wallets wordt gestuurd. Dat gaat enorm veel transactiekosten opleveren. En stel je voor dat GET op 3$ staat, dan hoef je maar 1/6e deel (0,60$) te versturen. Dat gaat ook niet opschieten natuurlijk. Zal een verplichting zijn voor de event organizer idd om gewoon genoeg 'brandstof' te hebben.

En wat betreft vastleggen van Tickets, ja dat kan op Stratis. Maar van wat ik er van begrijp, hebben ze wel allerlei functies en code in GET Protocol zitten specifiek t.b.v. ticketing. Geen idee of je dat ook op een Stratis of EOS kwijt kunt, vast wel. Maar daar konden ze geen ICO mee doen natuurlijk. Nu hebben ze zelf fundraising en de token economics in eigen regie. Of het dan echt decentraal is, is een tweede, maar iig wel transparanter.

Disclaimer: ik bezit een paar GET.

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Ben mijn TRAC van HitBTC aan het afhalen en zet het op Kucoin. Had op die laatste nog geen account. HitBTC is echt slecht met amper volume en hoge fees. TRAC gaat lekker de laatste tijd. Ooit in testnet een node gehad met docker maar ze zitten nu tegen mainnet aan.

Withdraw fee was dus 9 dollar :o . Flat fee maarja ik had er niet zoveel veel :/ .

[ Voor 14% gewijzigd door DJ-Promo op 23-03-2019 10:27 ]

• Sahara
Een short op ADA gezien de stijging van de afgelopen dagen is dat vragen om moeilijkheden? Heb nog geen short positie, maar als er in een korte tijd zoveel bij is gekomen, kan er bij een BTC dip ook heel veel af.

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12 12:35
Swaha schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 10:06:
[...]

En wat gebeurd er met dat lage tarief voor de artiesten als GET gaat moonen omdat "wij" dat willen en daar geld aan willen verdienen?
Dat hogere tarief van GET maakt niet uit.
Ze betalen namelijk een vastgestelde fee in GET per ticket (afhankelijk van de features die ze willen kan dit stijgen). Die vaste fee is 0,50€.
Dus bij een koers van 0,50€ matcht dat aan 1 GET.
Stel GET staat op €1,- dan zijn die artiesten slechts 0,5GET nodig.

Dat is dus variabel, het aantal GET. De waarde in GET niet.
Dat is wat ik er van begrijp.

Buybacks beginnen ook vanaf 0,50€ dus de huidige 0,30$ is een interessante koers voor bijna 100% upside mocht je succesvol zijn en je GET opsturen voor de buyback.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Sahara schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 10:17:
Een short op ADA gezien de stijging van de afgelopen dagen is dat vragen om moeilijkheden? Heb nog geen short positie, maar als er in een korte tijd zoveel bij is gekomen, kan er bij een BTC dip ook heel veel af.
Ik zou die short misschien wel verdelen over ADA en BCH op het moment.

Mijn lopende short is inmiddels van 3 naar 2% verlies gegaan, we gaan de goede kant op.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:27

Bever!

3

Sahara schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 10:17:
Enige reden dat hij steeg is de 1.5 update die gedaan wordt. Dus binnenkort weer het sell the news riedeltje.. geldt overigens voor eigenlijk cryptos momenteel dus geen Ada haat ofzo

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:52
Ada gaat lekker zeg

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Volgens Alessio ook weinig volume. Ben benieuwd hoe laag we dan gaan als dit slechts een correctie omhoog is, de support lijkt toch wel erg sterk de laatste tijd.

• Slux
  • Niet online
DJ-Promo schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 10:16:
Ben mijn TRAC van HitBTC aan het afhalen en zet het op Kucoin. Had op die laatste nog geen account. HitBTC is echt slecht met amper volume en hoge fees. TRAC gaat lekker de laatste tijd. Ooit in testnet een node gehad met docker maar ze zitten nu tegen mainnet aan.

Withdraw fee was dus 9 dollar :o . Flat fee maarja ik had er niet zoveel veel :/ .
TRAC en WABI doen het wel aardig alleen het volume is behoorlijk ingezakt de laatste tijd.

ITC is ook weer een leuke 50% erbij de laatste weken.

GET zakt helemaal weg, snap niet zo dat mensen daar nog instappen.

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-12 20:38

raq

Eindelijk wordt m'n dbc een x gepumpt, poeh poeh poeh wat moesten we daar lang op wachten. Over "door het putje" gesproken, 99% down van ath...
Zo de eerste batch maar eens van de hand doen

De tijd leert of het tij keert

• ernstk
  • Laatst online: 29-03-2024
Slux schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 11:40:
[...]

GET zakt helemaal weg, snap niet zo dat mensen daar nog instappen.
Welk tijdframe zit je te bekijken?
Volume is al maanden hetzelfde, op de piek van afgelopen week na, en de koers zit ook tussen 20 en 35 dollar cent waarbij de koers juist de laatste weken weer wat stijgt.

Mensen die in GET stappen, doen dat voor lange termijn

• Slux
  • Niet online
ernstk schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 11:57:
[...]

Welk tijdframe zit je te bekijken?
Volume is al maanden hetzelfde, op de piek van afgelopen week na, en de koers zit ook tussen 20 en 35 dollar cent waarbij de koers juist de laatste weken weer wat stijgt.

Mensen die in GET stappen, doen dat voor lange termijn
De laatste weken, ik hou een watchlist bij op CMC en daar staat hij inmiddels onderaan zelfs ingehaald door CSC, de marketcap ervan zakt en zakt.

Er is ook al een andere partij bezig met tickets iets van dance events oid die hebben de markt al in handen daar gaat een GET met die paar NL artiesten echt niks aan toevoegen.
Maar ja misschien als je er met oogkleppen ernaar kijkt dan kan het nog wel wat worden :+

• ernstk
  • Laatst online: 29-03-2024
Slux schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 12:11:
[...]

De laatste weken, ik hou een watchlist bij op CMC en daar staat hij inmiddels onderaan zelfs ingehaald door CSC, de marketcap ervan zakt en zakt.

Er is ook al een andere partij bezig met tickets iets van dance events oid die hebben de markt al in handen daar gaat een GET met die paar NL artiesten echt niks aan toevoegen.
Maar ja misschien als je er met oogkleppen ernaar kijkt dan kan het nog wel wat worden :+
Ah ja de marketcap. Dat is idd de meest relevante maatstaf om te bepalen of iets een succes kan gaan worden of niet..

Ben trouwens wel benieuwd aan welke partij refereert: blockparty ofzo?

• Slux
  • Niet online
ernstk schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 12:29:
[...]

Ah ja de marketcap. Dat is idd de meest relevante maatstaf om te bepalen of iets een succes kan gaan worden of niet..

Ben trouwens wel benieuwd aan welke partij refereert: blockparty ofzo?
:? het is een onderdeel van, als er weinig animo/volume is dan is het niet echt slim om daar al je centjes op in te zetten.

Meest relevante maatstaf voor mij is marktonderzoek en daar komt het niet naar voren dat ze iets zullen toevoegen.
Volgens mij was het ticketmaster (pin mij daar niet aan vast) en een grote partij uit de dance wereld, zal het straks voor je opzoeken maar je kan het zelf ook zo terug vinden op google ;)

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-12 12:28
Bedoelen jullie niet gewoon Aventus?

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-12 19:31

sourcecode

Prepare for the next ATH

Opacity gaat lekker, komen met release in mei.
de prijzen die ze vragen voor opslag is echt bizar laag :)

Prepare for the next ATH

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-12 17:12

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Misschien tijd voor de GET-bagholders om een eigen topic te beginnen en elkaar af en toe weer nieuwe moed in te praten. Ik hoop dat iedereen die in GET heeft geïnvesteerd dit heeft gedaan met geld dat hij/zij kan missen.

De afgelopen pagina's gaat het hier weer vooral over GET: een marginale coin met weinig tot geen bestaansrecht, zonder technisch vernuft en zonder handelsvolume.

Zodra er nieuws is rondom GET lees ik dat hier graag, maar voor de 300e keer de termen "Jochem Myjer" en "tokenburn" moeten lezen word ik niet happy van.

Mocht iemand hier anders over denken: ik houd mij aanbevolen om een technische onderbouwing te lezen over de toegevoegde waarde die GET biedt t.o.v. een company blockchain met behulp van de techniek van Stratis of ARK ov (vul maar in, zijn voldoende alternatieven).

Ik stoor mij er ook behoorlijk aan dat GET op deze wijze wordt geshilled hier, onder het mom van liever een andere Tweaker die met een deadcoin blijft zitten dan ik zelf. Voor de meeste GET-shillers geldt ook nog eens dat dat de enige bijdrage is die ze doen aan dit topic. Inhoudelijke reacties over andere onderwerpen wagen ze zich niet aan. |:(

[ Voor 10% gewijzigd door BTC100K2021 op 23-03-2019 12:55 ]

• Slux
  • Niet online
TuutjDrie schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 12:52:
Misschien tijd voor de GET-bagholders om een eigen topic te beginnen en elkaar af en toe weer nieuwe moed in te praten. Ik hoop dat iedereen die in GET heeft geïnvesteerd dit heeft gedaan met geld dat hij/zij kan missen.

De afgelopen pagina's gaat het hier weer vooral over GET: een marginale coin met weinig tot geen bestaansrecht, zonder technisch vernuft en zonder handelsvolume.

Zodra er nieuws is rondom GET lees ik dat hier graag, maar voor de 300e keer de termen "Jochem Myjer" en "tokenburn" moeten lezen word ik niet happy van.

Mocht iemand hier anders over denken: ik houd mij aanbevolen om een technische onderbouwing te lezen over de toegevoegde waarde die GET biedt t.o.v. een company blockchain met behulp van de techniek van Stratis of ARK ov (vul maar in, zijn voldoende alternatieven).

Ik stoor mij er ook behoorlijk aan dat GET op deze wijze wordt geshilled hier, onder het mom van liever een andere Tweaker die met een deadcoin blijft zitten dan ik zelf.
GET valt nog wel mee, wacht maar tot de NLG boys weer aan komen met hun shills. :P

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-11 22:44
Of Vechain :p

• Slux
  • Niet online
Oh ja hoe kon ik die nou vergeten, hoe zal het met onze vriend facedown gaan ? :+

Die staat toch wel op stip nr1 de vechain shillers, ik zie hun een beetje als de jehova's, daar kan je ook niet mee praten.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-12 17:12

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Slux schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 13:14:
[...]

Oh ja hoe kon ik die nou vergeten, hoe zal het met onze vriend facedown gaan ? :+

Die staat toch wel op stip nr1 de vechain shillers, ik zie hun een beetje als de jehova's daar kan je ook niet mee praten.
LOL :+

Ik snap het ook wel, als je voor 10K+ het schip in dreigt te gaan dan ga je gekke dingen doen. Een kat in het nauw...

• Danster
Slux schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 13:14:
[...]

Die staat toch wel op stip nr1 de vechain shillers, ik zie hun een beetje als de jehova's, daar kan je ook niet mee praten.
30% up in een maand, net zoals die andere ADA *O*

[ Voor 4% gewijzigd door Danster op 23-03-2019 13:25 ]

• Slux
  • Niet online
Danster schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 13:20:
[...]

30% up in een maand, net zoals die andere ADA *O*
Hij staat toch al een paar maanden op +/- 0.0050 USD ? als ik naar die bag van mij op Huobi kijk zie ik geen 30% stijging

• Danster
Slux schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 13:28:
[...]

Hij staat toch al een paar maanden op +/- 0.0050 USD ? als ik naar die bag van mij op Huobi kijk zie ik geen 30% stijging
https://www.livecoinwatch.com/price/VeChain-VET

Op Huobi staat die inderdaad een stuk lager.

[ Voor 7% gewijzigd door Danster op 23-03-2019 13:32 ]

• Slux
  • Niet online
Zal wel aan mij liggen dan, heel vreemd dat ik een 30% stijging niet terug zie in mij pf.

Ik heb er eens 860 van gekocht vorig jaar ergens rond de 3.50, zijn nog maar 510 USD waard :P
Maar dat komt nog niet in de buurt van mijn 30 Dash op 1250Euro :X :F

[ Voor 24% gewijzigd door Slux op 23-03-2019 13:48 ]

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21-12 15:48
Slux schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 13:32:
[...]

Zal wel aan mij liggen dan, heel vreemd dat ik een 30% stijging niet terug zie in mij pf.

Ik heb er eens 860 van gekocht vorig jaar ergens rond de 3.50, zijn nog maar 510 USD waard :P
Als maar stijgt. Verder heb ik weinig gehoord van VET. Is er wel een ontwikkeling?

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:31
Met een beetje geluk gaan we toch weer de support hier testen dit weekend :Y

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Danster
Slux schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 13:32:
[...]

Ah op die fiets. Heb ze begin dit jaar gekocht op 0.03 nogwat. Dus aardig winst hier.

• A87
  • Niet online

A87

Dat stomme sideways gekut

• Thaam
Schiet alles in de lucht heb je FOMO. Daalt alles dan loopt je portfolio leeg. Het is ook nooit goed.

• Slux
  • Niet online
Danster schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 14:06:
[...]

Ah op die fiets. Heb ze begin dit jaar gekocht op 0.03 nogwat. Dus aardig winst hier.
Die 860 zijn er nu 860.000 geworden trouwens.

Ik kan er nog steeds niet bij dat 2 jaar terug zulke bedragen peanuts waren was het besef van de waarde van het geld echt helemaal kwijt, nog steeds wel een beetje maar ik zet nu niet zo snel meer een order van 100k+ euro in als dat ik toen deed.

• Malawolar
Thaam schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 14:24:
[...]

Schiet alles in de lucht heb je FOMO. Daalt alles dan loopt je portfolio leeg. Het is ook nooit goed.
A87 is de enige reden dat ik niet meer handel in ARK. Als zo iemand het shilled moet er wel wat mis mee zijn. Bang voor totale capitulatie.

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
TuutjDrie schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 12:52:

Ik stoor mij er ook behoorlijk aan dat GET op deze wijze wordt geshilled hier, onder het mom van liever een andere Tweaker die met een deadcoin blijft zitten dan ik zelf. Voor de meeste GET-shillers geldt ook nog eens dat dat de enige bijdrage is die ze doen aan dit topic. Inhoudelijke reacties over andere onderwerpen wagen ze zich niet aan. |:(
Blockparty:

https://www.goblockparty.com
https://www.goblockparty.com/blog

Schijnen al 500k tickets gecontracteerd te hebben en onderweg naar de miljoen waar ze waarschijnlijk dit jaar nog overheen gaan. Helaas doet GET het alleen binnen Nederland...

Zit rond de 1.5m cap

Schijnen ook binnenkort met wat nieuws te komen over een contract met een MLS club in de US.. In hun TG is wel het een en ander te vinden, vooral met de AMA die ze hebben gedaan een maand geleden +-.

Verhandelbaar op bittrex, de boeken zijn echter flinterdun, omdat er best veel holders in zitten.

[ Voor 8% gewijzigd door Mr.Joker op 23-03-2019 14:36 ]

• A87
  • Niet online

A87

Malawolar schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 14:32:
[...]

A87 is de enige reden dat ik niet meer handel in ARK. Als zo iemand het shilled moet er wel wat mis mee zijn. Bang voor totale capitulatie.
hoe lang geleden was dat dat jij wat had gezegd. joh ik chill ark 24/7 in elke post hier. zelfs pilatus zit nu ark te traden. En dan zakt de prijs verkoopt hij het aan jou

[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 23-03-2019 14:37 ]

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 14:33:
[...]
zelfs pilatus zit nu ark te traden.
Mkay :P

[ Voor 39% gewijzigd door PilatuS op 23-03-2019 14:46 ]

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
A87 is onze huis Skankhunt42.

Weg

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Slux schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 14:27:
[...]

Die 860 zijn er nu 860.000 geworden trouwens.

Ik kan er nog steeds niet bij dat 2 jaar terug zulke bedragen peanuts waren was het besef van de waarde van het geld echt helemaal kwijt, nog steeds wel een beetje maar ik zet nu niet zo snel meer een order van 100k+ euro in als dat ik toen deed.
86000... een nulletje teveel maat. Ik was al bijna jaloers :+

Rookworst zonder r is ook worst.

• Slux
  • Niet online
Mr.Joker schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 14:32:
[...]

Blockparty:

https://www.goblockparty.com
https://www.goblockparty.com/blog

Schijnen al 500k tickets gecontracteerd te hebben en onderweg naar de miljoen waar ze waarschijnlijk dit jaar nog overheen gaan. Helaas doet GET het alleen binnen Nederland...

Zit rond de 1.5m cap

Schijnen ook binnenkort met wat nieuws te komen over een contract met een MLS club in de US.. In hun TG is wel het een en ander te vinden, vooral met de AMA die ze hebben gedaan een maand geleden +-.

Verhandelbaar op bittrex, de boeken zijn echter flinterdun, omdat er best veel holders in zitten.
Upgraded onderdeel van ticketmaster en live nation
Bartvandelaar schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 14:51:
[...]

86000... een nulletje teveel maat. Ik was al bijna jaloers :+
Sorry je hebt gelijk, copy paste van Huobi maar voel me nog arm met zulke aantallen hoor :P
86088.34500000

[ Voor 15% gewijzigd door Slux op 23-03-2019 14:55 ]

• Bartvandelaar
[b]Slux in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7"Slux schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 14:53

Sorry je hebt gelijk, copy paste van Huobi maar voel me nog arm met zulke aantallen hoor :P
86088.34500000
Is niet veel meer waard nee. Iig niet vergeleken met wat het waard was. Vraag me wel eens af, bij een volgende bullrun, hoe dat er precies uit gaat zien. Dan niet alleen BTC, maar ook hoe de rest van de coins zich gaan gedragen.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-12 23:37
Bartvandelaar schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 14:58:
[...]

Is niet veel meer waard nee. Iig niet vergeleken met wat het waard was. Vraag me wel eens af, bij een volgende bullrun, hoe dat er precies uit gaat zien. Dan niet alleen BTC, maar ook hoe de rest van de coins zich gaan gedragen.
Ik ben bang dat een heleboel nieuwe munten de gewenste aandacht gaan krijgen en de altcoins die wij nu aan het accumulaten zijn en waardoor we verwachten goud in handen te hebben... helaas niet.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Slux
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 14:58:
[...]

Ik denk zelf dat er weer een verschuiving naar nieuwe coins komt, kijk maar naar de history grafieken op CMC veel staan inmiddels op deadcoins.com.
Alleen coins zoals een BTC, ETH, LTC, XRP en helaas een bcash zullen in de top 10 blijven denk ik maar dan zeg ik er wel bij dat ik glazenbol van alliexpress heb.

Precies zoals @Stokstaart zegt

• Bartvandelaar
Beetje XVG 2.0 praktijken. Hoop dat iemand hier tzt de gouden tip geeft en wij er allemaal van kunnen profiteren.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21-12 15:48
Bartvandelaar schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 15:24:
Beetje XVG 2.0 praktijken. Hoop dat iemand hier tzt de gouden tip geeft en wij er allemaal van kunnen profiteren.
Er is 1 ding zeker. Wanneer er een bull run komt zit je met de top 3 100% goed

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
lighting_ schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 15:30:
[...]

Er is 1 ding zeker. Wanneer er een bull run komt zit je met de top 3 100% goed
Sowieso de hele top 10. Behalve Tether dan.
Pagina: 1 ... 78 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!