Omzet of transactievolume?
Omzet als in fee voor binance in de 5min hoogste candle op 15:55 is wat mij betreft als volgt:
2580btc * 3900$ = ~10mln transactievolume in die 5 minuten.
Dat betekent bij 0,15% als fee (er vanuit gaande dat BNB gebruikt is)= ~15.000$
Dat is ~3000$ per minuut en dus ~50$ per seconde.
Iets anders dan 20.000$ omzet
Maar de grootste winnaar is Binance ja. Dat zie je ook terug in de lange termijn BNB koers t.o.v. BTC en ETH. Die munten inflatteren elke dag door mining (USD overigens ook dankzij inflatie).
Waar BNB elk kwartaal het aanbod laat opdrogen. Perfecte combi, de andere nemen in aantal toe, terwijl jou asset afneemt in voorraad.
GET Protocol is wat dat betreft qua riks/reward nog véél interessanter op dit moment. Maar die lijkt veelal onder de radar te zitten. Maar in 2019 gaan ze 1mln tickets verkopen. Ik denk dat ze in Q1 ongeveer 60.000 verkocht hebben, ik ken alleen de Jochem Meyer sale van 50k.
Dat betekent voor Q2, Q3 en Q4 nog ruim 900.000 tickets in de verkoop. Dat gaat echt wel leuke buybacks opleveren.
Weet iemand trouwens wat er met de GET gebeurt die gebruikt wordt bij tickets op naam/wallet zetten? Wordt die GET nog teruggestuurd of is die voorgoed verloren? C.q. komt deze GET altijd terug in circulatie? Als dat niet zo is, dan is de huidige koers echt peanuts.
Dus die business case van GET bij huidige marketcap is mijn insziens perfect. Dan praat je alleen nog over de NL markt. Upside is dat er ook buitenlandse partijen gebruik gaan maken van GET protocol t.b.v. ticketing.... Als je dat in Zuid-Korea kan bereiken, ben je echt spekkoper op deze koersen. Beetje FOMO erin vanuit Zuid-Korea en je staat zo op 3-4$ en dan is de marketcap pas 30-40mln$. Deze marketcap is zo gek nog niet dan, vergt wel wat fantasie

.
Werkend product en ook daadwerkelijk gebruikers. Vooral dat laatste is enorm uitzonderlijk. Succes allen!