- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Grote kans dat NEO nou gaat, ik stap voorzichtig in.
[ Voor 34% gewijzigd door Taro op 20-03-2019 17:06 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Alleen met ONT kan je zulke gekke dingen meemaken zonder nieuws notabene. In de Telegram groepen weet kennelijk niemand waarom het stijgt. Op welke koers ben je ingestapt?Taro schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 17:05:
Uitgestapt bij ONT, zo'n parabool gaat niet lang goed.
Grote kans dat NEO nou gaat, ik stap voorzichtig in.
Ik heb geen ONT
- Taro
- Niet online
Ingestapt op 1,0960 en uitgestapt op 1.3195 (~1350 stuks) en 1.3113 (~2375 stuks), is toch weer >4 ETH extra
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Poging 5 in 4 dagen tijd. Eerst zien dan gelovendabla schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 17:18:
BTC lijkt te gaan uitbreken...
Very nice!Taro schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 17:19:
[...]
Ingestapt op 1,0960 en uitgestapt op 1.3195 (~1350 stuks) en 1.3113 (~2375 stuks), is toch weer >4 ETH extra
naar waar?dabla schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 17:18:
BTC lijkt te gaan uitbreken...
Is het echt nog leuk te investeren in btc voor short gains?
Zoveel geld moet je er in steken voor tientjes werk.
- Taro
- Niet online
Er lijkt nu wel iets te gaan gebeuren, ik zit 100% in fiat en kijk het even aan.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Dat is alleen handig voor de LT bagholdersLED-Maniak schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 17:28:
Misschien moeten sommige hier even even uitzoomen. Kijk eens op 6H en 12H, zoveel gebeurt er niet.
Ben benieuwd of er de komende dagen nog wat actie komt dat mensen hun coins weg halen bij coinbase
Meet deze bewegingen heeft alleen een 100x leverage nut.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
wtf is leverageLED-Maniak schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 18:38:
[...]
Meet deze bewegingen heeft alleen een 100x leverage nut.
Trouwens heerlijk dat het nog licht is nu om 7 uur !!
[ Voor 12% gewijzigd door A87 op 20-03-2019 18:54 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
In het Nederlands is het hefboom.
Zeg dat je 100 dollar hebt. Ga je dan met 2x hefboom werken is het alsof je 200 dollar hebt. Ga je met 10x hefboom werken is het alsof je 1000 dollar hebt. Stel je gaat met 100x hefboom werken, ben je dus bezig met 10.000 dollar. Als de prijs bij die 10.000 dollar alleen maar 1% zakt, dus die 100 dollar die je eigenlijk hebt, dan ben je die 100 dollar kwijt en dat is liquidatie. Hoe groter de hefboom hoe meer winst, maar gaat de koers met hoge hefboom de andere kant op ben je alles kwijt.
Tricky,klinkt echt Las vegas achtig.PilatuS schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 18:54:
[...]
In het Nederlands is het hefboom.
Zeg dat je 100 dollar hebt. Ga je dan met 2x hefboom werken
En wat zijn die wicks?? die lijntjes op kaarsen. Ik snap dat nog steeds niet ondanks filmpjes
[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 20-03-2019 18:57 ]
Genoeg mensen die er succesvol mee traden, maar het risico is inderdaad groot. 2x of 10x is nog wel te doen, maar 100x is natuurlijk zeer link. Het is eigenlijk alleen aan te raden voor mensen die zonder hefboom zeer succesvol kunnen traden. Als je zeg 8 van de 10 trades voor langere tijd iedere keer weer succesvol kan doen, dan wordt het interessant om te doen. Als je met normaal traden het niet goed kan doen is het met hefboom gewoon vragen om nog meer verlies.
Is dat een serieuze vraag?A87 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 18:55:
[...]
Tricky,klinkt echt Las vegas achtig.
En wat zijn die wicks?? die lijntjes op kaarsen. Ik snap dat nog steeds niet ondanks filmpjes
[ Voor 82% gewijzigd door Swaha op 20-03-2019 18:59 ]
- Taro
- Niet online
De onderste punt van de onderste lont is het laagste verkoopbedrag, het hoogste punt van de hoogste lont is het hoogste koopbedrag en de bovenkant en onderkant van de kaars zijn de beginprijs van die candle en de eindprijs van die candle, afhankelijk van welke van die twee hoger of lager is bepaalt de kleur, groen of rood.A87 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 18:55:
[...]
Tricky,klinkt echt Las vegas achtig.
Soms zie je debiele wicks die extreem overkill zijn.. ik vind dat raar. Echt enorm lange wicks
[ Voor 48% gewijzigd door A87 op 20-03-2019 19:02 ]
- Taro
- Niet online
Ja en nee, niet per se met marktorders, kan ook gewoon met limit orders, maar, wat je wel vaak ziet is dat ze extreem zijn als er veel market orders worden uitgevoerd, omdat die grote invloed op de prijs hebben en dus grote "lonten" beide kanten op kunnen laten zien.A87 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 19:01:
Heeft dat nog wat met marktorders te maken die wicks?
Een andere oorzaak kan een lage liquiditeit zijn, een dun orderbook. 1 Kleine order kan dan al een grote uitslag veroorzaken.
[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 20-03-2019 19:04 ]

497% winst is leuk, maar als BTC hier ook maar 2 tientjes was gezakt zou de volledige inleg verloren zijn gegaan.
Rookworst zonder r is ook worst.
Maar kan je nooit meer dan je inleg kwijtraken?PilatuS schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 19:06:
Als je het trouwens voor elkaar krijgt en gek genoeg bent om met 100x aan de slag te gaan krijg je dit:
[Afbeelding]
497% winst is leuk, maar als BTC hier ook maar 2 tientjes was gezakt zou de volledige inleg verloren zijn gegaan.
Klopt. Mensen die dit zo extreem doen gaan bijvoorbeeld aan de slag met 0.2 BTC als ze 10 BTC hebben. Alleen één kleine wick de verkeerde kant op is het einde verhaal. Wanneer mensen niet succesvol normaal kunnen traden zal hefboom traden uitlopen in een ramp, dat kan niet anders.Goh schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 19:12:
[...]
Maar kan je nooit meer dan je inleg kwijtraken?
https://www.reddit.com/r/..._trading_this_past_month/
Moeilijk het waarheidsgehalte te peilen natuurlijk, maar onmogelijk is het zeker niet.
Als het waar is dan geeft dit ook wel aan hoe extreem het verschil in traden is tussen de bull of bearmarket. Blijkbaar heeft hij alles verdient in de weg omhoog vanuit de 1k naar 19k. Toen de top was geweest ging het compleet fout en hard ook.tias86 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 19:25:
Staat een mooie post op reddit over:
https://www.reddit.com/r/..._trading_this_past_month/
Moeilijk het waarheidsgehalte te peilen natuurlijk, maar onmogelijk is het zeker niet.
Op de AEX doen ze niks anders, ouwerwets kopen en verkopen komt volgens mij nog maar weinig voor.
Meeste handel zit tegenwoordig in producten zoals turbo's long/shorts net zoals het met crypto is.
Totaal mee eens, die vorige naar de 4200 was totaal anders. en nu lukt het gewoon niet door het lage volumePilatuS schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 17:21:
[...]
Poging 5 in 4 dagen tijd. Eerst zien dan geloven
Prepare for the next ATH
En de handelaren en bots die ping pong spelen. Iedere top is daar een plek om te verkopen.sourcecode schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 19:47:
[...]
Totaal mee eens, die vorige naar de 4200 was totaal anders. en nu lukt het gewoon niet door het lage volume
Dit is wat sommige traders nu de laatste dagen doen:
Verschil met een aandelenturbo is dat je meer geld kunt verliezen dan je inleg met deze vorm van hefboomtrading (zoals een paar maanden terug de social loss bij Okex toen de geliquideerde niet de middelen had om de trade te dekken).Slux schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 19:41:
[...]
Op de AEX doen ze niks anders, ouwerwets kopen en verkopen komt volgens mij nog maar weinig voor.
Meeste handel zit tegenwoordig in producten zoals turbo's long/shorts net zoals het met crypto is.
Nope ff nog niet, me dunktA87 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 20:33:
Hopelijk komt er eindelijk een bullmarkt, traden is zo te merken echt lastig.....
Prepare for the next ATH
Al die youtube goeroes zijn bearish maar echt ervaring hebben ze niet echt. Allemaal vrij jong.. piepkleine woning etc.
gaan ze bijvoorbeeld 2014 vergelijken met 2019
[ Voor 29% gewijzigd door A87 op 20-03-2019 21:25 ]
Dus jij denkt vanaf nu maan ?A87 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 21:22:
[...]
Al die youtube goeroes zijn bearish maar echt ervaring hebben ze niet echt. Allemaal vrij jong.. piepkleine woning etc.
gaan ze bijvoorbeeld 2014 vergelijken met 2019tot aan de haar aan toe!. ja zo lust ik er nog wel een paar
Prepare for the next ATH
Moon, lambo. Bullrun confirmed.
Idd niemand weet wat er gaat gebeuren, is gewoon een scharnier moment tussen support en resistance, ooit zal de beslissing moeten vallen.
Mee eens dat het mogelijk is, maar niet dat het moet.
Het hele verhaal staat of valt met waar hij de fib retracement pakt. Hij gaat uit van terug naar de 0.886, maar daar kom je alleen uit als je voor een bepaald punt kiest waar de stijging begonnen zou zijn. Pak je een ander punt kom je ook anders uit. Persoonlijk vind dat punt heel erg lastig, zowel bij deze stijging als bij de 2013/2014 stijging. Los van dat mag je verwachten dat als die bodem fib geraakt zou worden, er ook weerstand of support op de andere fibs zou zijn en dat is niet het geval bij zijn chart. Kijk maar naar de 0.618 bijvoorbeeld. Die zit op 7448 wat gewoon geen belangrijk level is geweest. Als die 7448 niets zegt met die fib retracement, waarom zou de rest dan wel wat zeggen ?
Dat er consolidatie en accumulatie is voor enige tijd daar geloof ik wel volledig in, maar dat kan net zo goed nu zijn tussen zeg 3k en 5k. Misschien dat we nog ergens een dikke panic candle krijgen die bijvoorbeeld 2800 doet ofzo, maar nog een hele rit omlaag en daar de consolidatie en accumulatie doen, dat kan zeker, maar ik zie niet waarom het zou moeten.
en aangezien de altcoins al lopen te knallen....
Waarom zou de markt naar 3000 worden gedrukt.... Dus kan alle kanten op nu..
[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 20-03-2019 21:48 ]
Dubbele bodem.A87 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 21:47:
Waarom zou de markt naar 3000 worden gedrukt....
Maak er dan maar gelijk 100k van johVlizzjeffrey schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 22:00:
ik denk volgende week 10k
[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 20-03-2019 22:04 ]
Iets als GXS is ook verdubbeld en er zijn nog wel meer lowcaps die hard gaan zoals THETA. Heb niet het idee dat er nieuws voor nodig is.mprkooij schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 23:01:
RVN is al dagen aan het stijgen. Ik heb nog geen nieuws rondom RVN kunnen vinden. Iemand enig idee?
De toegang tot Tweakers vanaf dit IP is geweigerd
Shit happens met gebruikmaking van een betaalde vpn service, die ik toch wel graag gebruik ivm de crypto's.Het komt geregeld voor dat vanaf een IP veel pageviews naar Tweakers.net worden gestuurd, meer dan gebruikelijk - zelfs voor hele grote organisaties zoals KPN, de Belastingdienst en de diverse ministeries. Om onszelf te behoeden tegen (verdere) overlast wordt een IP geblokkeerd in onze firewall.
Geen problemen met torRaptorXS schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 23:15:
Het blijft behelpen hier...
[...]
Shit happens met gebruikmaking van een betaalde vpn service, die ik toch wel graag gebruik ivm de crypto's.
Weg
Als je de koersen van Bitfinex, Bitstamp en Coinbase bij elkaar optelt kom je daar wel aan jaVlizzjeffrey schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 22:00:
ik denk volgende week 10k
Onderweg naar de top 10 dan maar. Wordt een lange rit!Klaas25 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 00:06:
Top 10 staat stil maar de rest wil wel. Hebben we die variant ook gehad.. lol
Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1
Verwijderd
En geen probleem met nord hieroRaptorXS schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 23:15:
Het blijft behelpen hier...
[...]
Shit happens met gebruikmaking van een betaalde vpn service, die ik toch wel graag gebruik ivm de crypto's.
heb niet het idee dat die coins ineens hard omlaag gaan ook. Blijf even in Ether en Theta. had neo gedumpt toen er ineens 3% candle bij kwamPilatuS schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 23:07:
[...]
Iets als GXS is ook verdubbeld en er zijn nog wel meer lowcaps die hard gaan zoals THETA. Heb niet het idee dat er nieuws voor nodig is.
Holy shit daar gaat bitcoin.
Zelfs ark doet 4% vandaag, bear markt waar? Bitcoin dominace neemt ook weer af
[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 21-03-2019 01:38 ]
ADA houdt vooralsnog prima stand en neemt 1300 sat inderdaad als support aan, morgenmiddag staat er weer een vers zakje fiat op Kraken. Koop ik er toch weer wat extra bij.
En uh, ik ga toch ook maar een XRP bag kopen nu die redelijk laag staat.
Dit is vragen om te zien dat we nog niet in de bullmarket zijn.
Verder fijn om alles weer een paar procentpunt in het groen te zien, dat geeft de burger moed
Verder balen dat ik mijn stackje Ravencoin op .14 verkocht heb en deze nu al gestaag doorgegroeid is naar .40+... Elke keer denk ik weer; niet FOMO'en, maar het gaat maar door
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ben voor mijn vakantie met een (helaas maar klein) deel van mijn fiat ingestapt op ADA (0.035098 EUR), wat nu op zo'n 35% winst staat. Ik twijfel om een stop loss te zetten op zo'n 0.0454 EUR o.i.d. Mocht het dan toch helemaal fout gaan dan kan ik in ieder geval een groot deel van de winst veilig stellen. Mijn ervaring met stop losses tot nu toe is alleen dat ik ze altijd net te strak zet, waarna de koers weer stijgt.
Toen hij op 50 cent kwam vond ik de stijging al te hoog om bij te kopen, maar inmiddels bijna 1 euroBorealis schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 09:29:
degene die me het meest blijft verbazen is Kucoin Shares (KCS), deze laat sinds een paar weken elke dag een zeer mooie stijging zien (en als hodler krijg je elke dag nog eens een klein percentage ervan als bonus).
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Gelukkig gaan we hier steeds meer spreken in de taal van "had ik maar niet verkocht"vuurtjih schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 10:29:
[...]
Toen hij op 50 cent kwam vond ik de stijging al te hoog om bij te kopen, maar inmiddels bijna 1 euro
'als het nou nog verder stijgt'cursquidHome schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 10:36:
[...]
Gelukkig gaan we hier steeds meer spreken in de taal van "had ik maar niet verkocht"BULL FLAG!!!
durf niet meer te verkopen nu
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Verwijderd
Schandaaltjes. Heerlijk
Linkje?Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 10:43:
Even offtopic: het topic over de verkiezingsuitslag is zojuist op slot gegaan nadat een FvD bashende mod een Antifa achtergrond blijkt te hebben.
Schandaaltjes. Heerlijk
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Verwijderd
https://gathering.tweaker.../list_messages/1906862/53
Edit: er is al flink gebezemd zie ik nu.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2019 11:12 ]
Dat komt denk ik door de stijging van BNB, BIX van Bibox gaat ook als een malle de laatste tijd.Borealis schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 09:29:
degene die me het meest blijft verbazen is Kucoin Shares (KCS), deze laat sinds een paar weken elke dag een zeer mooie stijging zien (en als hodler krijg je elke dag nog eens een klein percentage ervan als bonus).
Eens. Ik denk zelf dat je je altijd af moet vragen waar in de cyclus we ons bevinden. In ons geval: zitten we nog in de pessimistische fase of al in de sceptische fase.Sahara schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:27:
Ik ruik hier en daar wel een soort van roekeloosheid dat aan het ontstaan is, kreten als dat de 3k de bodem was en boot te hebben gemist, coins van lokale exchanges kopen omdat BNB zo hard is gestegen, zijn allemaal luchtkastelen in wording. Hoogmoed komt voor de val, het is leuk als je winst maakt.. maar vergeet niet je winst ook te verzilveren.. want met crypto kan het "zo" weer over zijn met de torenhoge winsten en klapt letterlijk elke bodem weer weg.
"Bull markets are born on pessimism, grow on skepticism, mature on optimism and die on euphoria"
[ Voor 14% gewijzigd door Stokstaart op 21-03-2019 11:46 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
BlehVerwijderd schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 10:43:
Even offtopic: het topic over de verkiezingsuitslag is zojuist op slot gegaan nadat een FvD bashende mod een Antifa achtergrond blijkt te hebben.
Schandaaltjes. Heerlijk
Heb dat politieke debat eergisteren gezien en ging vanwege de hype rondom fvd op Baudet letten maar vond hem echt heel matig overkomen en inhoudelijk niet sterk. Jammer dat het populisme weer wint.
Maargoed dit is offtopic.
ADA doet het wel weer mooi zeg! Stel je voor dat we nu die weerstand op 1350 sat gaan breken
@Chris.nl Congrats! Lekker hoor
[ Voor 3% gewijzigd door Tominatie op 21-03-2019 12:23 ]
Verwacht en terecht, ik blijf ook hodl'en de komende periode!Chris.nl schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 12:13:
Boom! IOST krijgt een USDT pair op Binance. Ik mag per heden (pump van nu) praten over winst. Heeft 15 maand geduurd, heel wat scheerbeurten overleefd en nu dit. Hopen dat de markt daadwerkelijk hersteld en bla. Hodl!
En nu op tijd je winst pakkenChris.nl schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 12:13:
Boom! IOST krijgt een USDT pair op Binance. Ik mag per heden (pump van nu) praten over winst. Heeft 15 maand geduurd, heel wat scheerbeurten overleefd en nu dit. Hopen dat de markt daadwerkelijk hersteld en bla. Hodl!
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
I'm sorry.DAMAGE schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 12:35:
Laten we het hier lekker over crypto hebben ipv de politiek. Word altijd zo moe van mensen die roepen dat ‘het populisme’ weer heeft gewonnen. Je weet wat populisme is he? Overigens is populisme niet iets slechts of kwaadaardigs of zo. Maar een partij die wint af doen als populist is wel heel matig.
Moon, lambo.
Verwijderd
Die speech van hemTominatie schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 12:19:
[...]
Bleh![]()
Heb dat politieke debat eergisteren gezien en ging vanwege de hype rondom fvd op Baudet letten maar vond hem echt heel matig overkomen en inhoudelijk niet sterk. Jammer dat het populisme weer wint.
Maargoed dit is offtopic.
ADA doet het wel weer mooi zeg! Stel je voor dat we nu die weerstand op 1350 sat gaan breken![]()
@Chris.nl Congrats! Lekker hoor
Maar prachtig dat er een sterk signaal is afgegeven naar de gevestigde orde die hopelijk wat ogen opent qua beleidvoering.
Edit: inderdaad wat mij betreft ook het laatste wat gezegd is over de politiek.
Waar zal ik mijn geld overmorgen insteken? Heb nog een spaarpotje over van een eventuele warmtepomp.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2019 12:56 ]
Hmz... Ik ben inmiddels een tijdje admin in hun Telegram channel. Ik zet me dus in voor een toffe community en succesvol ecosysteem. Ben niet van plan om te verkopen zoals sommigen pre-run ETH verkochten voor $35 ps. Het is nog altijd dood of de gladiolen voor mij
De eerste dApps draaien, iUSD komt in het ecosysteem etc. Er zit imo nog veel rek in
Ps, koop niet omdat ik het zeg, DYOR. Ik heb het niet nodig om te shillen en ga ook gewoon ADA staken met jullie.
[ Voor 18% gewijzigd door Chris.nl op 21-03-2019 12:59 ]
Ik doe het vaak met ETH ( ~0.06 cent ) of TRX (free) naar BinancePrutzertje schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 12:58:
Wil misschien weet wat crypto kopen omdat door te sluizen naar een exhange. Is het niet beter/goedkoper om een andere crypto te kopen dan BTC? Bijvoorbeeld LiteCoin kopen en dat door sluizen naar een exhange?
[ Voor 4% gewijzigd door HaruHaru op 21-03-2019 13:05 ]
Hmm dat ADA staken, waar kan ik me aanmeldenChris.nl schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 12:54:
[...]
Hmz... Ik ben inmiddels een tijdje admin in hun Telegram channel. Ik zet me dus in voor een toffe community en succesvol ecosysteem. Ben niet van plan om te verkopen zoals sommigen pre-run ETH verkochten voor $35 ps. Het is nog altijd dood of de gladiolen voor mij
De eerste dApps draaien, iUSD komt in het ecosysteem etc. Er zit imo nog veel rek in
Ps, koop niet omdat ik het zeg, DYOR. Ik heb het niet nodig om te shillen en ga ook gewoon ADA staken met jullie.
Daar ging bitcoin ff hé, gelijk die dump erachteraan maar die wordt ook weer keurig opgevangen.
Meende ook te lezen.Tominatie schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 13:37:
@p0st Taro regelt dat geloof ik, zal binnenkort wel meer informatie volgen.
Daar ging bitcoin ff hé, gelijk die dump erachteraan maar die wordt ook weer keurig opgevangen.
Ff afwachten want moest natuurlijk kijken of er kosten aan verbonden was.
. Trouwens voor iedereen die mee wilt doen hebben we leesvoer
https://forum.cardano.org...nd-why-and-even-when/7889
Let wel aantal coins die je gaat staken ben je niet kwijt maar zijn wel gelocked.
Houd in dat als je ineens je volledige balans zou willen uitbetalen niet direct bij kan.
Dus als je tussendoor wilt spelen met ada hou deel vrij.
AnimeAdicted
Ik heb ook een paar ADA's die ik al anderhalf hodl en die ik zou willen laten staken, dus ik volg dit met veel interesse.
Als ik het goed heb gelezen zal ergens volgende week of begin April Ledger support komen.BulkyBear schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 14:21:
Ik hoop wel dat je tegen die tijd je ADA kan staken via de Ledger Nano...

ADA gaat ondertussen echt door het putje
Wtf is daar gaande?!Tominatie schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 14:27:
[...]
Als ik het goed heb gelezen zal ergens volgende week of begin April Ledger support komen.![]()
[Afbeelding]
ADA gaat ondertussen echt door het putje![]()
BTC kraakt een beetje, ook IOST en VET dalen vrolijk mee
Waarom lijkt dat zo ? We hebben nog niets gezien dat enige zekerheid geeft. Ja, de alts doen het erg leuk, maar BTC heeft zelfs de vorige top van 4200 nog niet kunnen breken. Ik denk dat wanneer we die breken en dan flink hoger kunnen komen je voorzichtig kan gaan spreken over dat er een bodem is. Ook boven die 4.2k zit nog meer dan genoeg weerstand die zwaar zal worden, helemaal zoals het de laatste tijd gaat. Dus ja, wie weet, maar we zijn er nog lang niet en sub 3k is alle behalve onmogelijk.Rebbelx schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 09:19:
Lol....iedereen die wachtte op een retest van 3k of zelf sub 3k dollar voor BTC lijkt bedrogen uit te komen. Lijkt alsof 3K gewoon de bottom was en wie niet gekocht heeft, lijkt de boot gemist te hebben
Welneee... Gewoon een kleine correctie. Positief blijven
Yep da's waar, we houden de $4000 iedergeval wel!Rrehorst schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 14:48:
[...]
Welneee... Gewoon een kleine correctie. Positief blijven
Donderdag he..gebeurt altijd, wat rood of groen..het lijkt Almelo wel <-- Voor ons oudjes een bekende quote lijkt me zo
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!