Me2, maar toch ook weer een dubbel gevoel. Wou er nog 0.2 btc tegenaan gooien vandaag. Ik wacht het even af, denk dat de 1300 sats als support gaat dienen nu, dat zou ook erg bullish zijn.
Weerstand -> support.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Me2, maar toch ook weer een dubbel gevoel. Wou er nog 0.2 btc tegenaan gooien vandaag. Ik wacht het even af, denk dat de 1300 sats als support gaat dienen nu, dat zou ook erg bullish zijn.
Ken het, maandag pas salarisTominatie schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 17:51:
[...]
Weerstand -> support.
NietGoh schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 14:56:
Even een vraag aan jullie.
Botje11 maakt n TA waarbij het hoogstwaarschijnlijk is dat BTC upwards uit zal breken.
The Moon maakt een TA waarbij BTC volgens hem hoogstwaarschijnlijk downwards uit zal breken.
Ik weet dat een aantal van jullie (waaronder ikzelf) hun volgen.
Hoe kijken jullie tegen de totaal verschillende TA’s aan?
[ Voor 27% gewijzigd door Tominatie op 19-03-2019 19:02 ]
Niet, dat lijntjes trekken in het wilde weg vind ik wat te ver gezocht. Resistant en support levels kun je wel degelijk wat mee, maar die zijn niet zo lastig te spotten. Als je die op de 1 dag, 4, uur, 30 minuten en 5 minuten ziet, dan weet je wat je moet doen wanneer ook overige factoren bullish zijn (goed nieuws aanstaande, Bitcoin stabiel/positief, veel volume etc).
Ik vind nog wel een paar andere dingen ook echt nut hebben. Onder andere de verschillende patronen. De ascending triangle, descending triangle, rising wedge en falling wedge bijvoorbeeld. Dit samen met support en resistance vind ik erg nuttig. Verder nog dingen als de bullflag en bearflag bijvoorbeeld. Zulke patronen zie je toch keer op keer weer werken.Malawolar schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 19:03:
[...]
Niet, dat lijntjes trekken in het wilde weg vind ik wat te ver gezocht. Resistant en support levels kun je wel degelijk wat mee, maar die zijn niet zo lastig te spotten. Als je die op de 1 dag, 4, uur, 30 minuten en 5 minuten ziet, dan weet je wat je moet doen wanneer ook overige factoren bullish zijn (goed nieuws aanstaande, Bitcoin stabiel/positief, veel volume etc).
Zogenoemde bullflags zie ik met regelmaat veranderen in een Bart de laatste maanden.. je kan nergens vanuit gaan in deze markt.PilatuS schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 19:10:
[...]
Ik vind nog wel een paar andere dingen ook echt nut hebben. Onder andere de verschillende patronen. De ascending triangle, descending triangle, rising wedge en falling wedge bijvoorbeeld. Dit samen met support en resistance vind ik erg nuttig. Verder nog dingen als de bullflag en bearflag bijvoorbeeld. Zulke patronen zie je toch keer op keer weer werken.
Een TA die gaat zeggen dat BTC of welke coin dan ook een bepaalde weg gaat volgen de komende maanden en dan over zeg 2 maanden op bedrag X staat, die vind ik totaal nutteloos. Helaas zien veel mensen die TA BS vinden juist zulke dingen alsof dat alleen TA is, dat terwijl er zo enorm veel meer is.
Zero.
Zoals altijd geeft niets volledige zekerheid, maar de andere patronen die ik noem vind ik voor daghandelen zeer nuttig. In bijvoorbeeld een ascending triangle of descending triangle zit de prijs te bouncen tussen support en resistance, maar hoe dat gaat geeft meer dan vaak genoeg de richting van de uitbraak aan. Deze patronen zijn er op de langere termijn, zeg maanden, maar ook op bijvoorbeeld de 5 minuten. Hier is heel goed mee te handelen.Pelox schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 19:27:
[...]
Zogenoemde bullflags zie ik met regelmaat veranderen in een Bart de laatste maanden.. je kan nergens vanuit gaan in deze markt.
Prepare for the next ATH
Voor mijn gevoel de eerste serieuze.... Denk dus van nietsourcecode schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 20:03:
mmm was dit de laatste 4K test ?

Prepare for the next ATH
Lullig misschien maar ik hoop daar een beetje op, hebben we nog tijd om te kopensourcecode schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 20:19:
Ik geloof niet dat we nu al naar de 4200+ gaan.
Bakkt komt pas veel later, en de grote jongens laten het echt niet nu al Moonen......
Ik zit grotendeels USDT, en hoop nog 1 keer naar de 3600Danster schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 20:21:
[...]
Lullig misschien maar ik hoop daar een beetje op, hebben we nog tijd om te kopen
Prepare for the next ATH
Jij had toch zo beetje alle ''shitcoins'' die er waren ? was dat allemaal bij Cryptopia ?Specy schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 19:47:
Ah, ik dacht dus dat mijn coins op Cryptopia nog aan het dalen waren doordat ze andere munten aan het flaggen waren als gehacked, maar het blijkt nu dat er sinds gisteren alweer gehandeld kon worden in een paar coins. Blijkbaar had ik daar iets van of zo.... En die daalden dus direct
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Zorg dat je geen weak hand hebt.A87 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 20:30:
Ik ga morgen instappen op Binance van BTC naar ARK, ik ga inzetten op de Daily ribbon op de StochRSI lage stand....
Ik denk dat ik ga proberen om te daytraden.. totaal nieuw voor me.
Weg
Heb net een beetje Theta gekocht om te traden...
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
bnb zit in een dikke bullrun. beetje neo er bij ....Taro schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 20:53:
@A87 Ook wat BNB in de wallet? Maakt het traden goedkoper.
[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 19-03-2019 21:16 ]
Zit is mogelijk zat nu. Even een flinke correctie zou mij niets verbazen.
[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 19-03-2019 21:41 ]
Volgens mij zijn juist de fees van belang bij daytraden, maarja.. ik ben geen daytraderA87 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 21:28:
Fees maak ik mij niet zo druk om. Gewoon swingtraden en niet te veel daytraden
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Dat weet je nooit, aangezien hij nooit interpunctie gebruikt, of wanneer hij feitelijke onjuistheden verkondigt, hij zich beroept op sarcasme en/of een grapje.
[ Voor 63% gewijzigd door A87 op 19-03-2019 21:51 ]
TA is daar niet voor nodig.

Nu vergelijk je een coin die ook gebruikt wordt voor verlaging van fee en bijvoorbeeld de ICO's bij Binance met BTC. De volumes in BNB zijn hierdoor kunstmatig hoog, mede daardoor heeft BNB de laatste weken het momentum gekregen en duikt iedereen extra hard op BNB om mee te liften. Dubbel effect?PilatuS schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 22:17:
Over het algemeen wil je zien dat het volume toeneemt wanneer er een mooie run gaat beginnen of aan de gang is waarbij dat doorzet. Zie bijvoorbeeld hier BNB op de weekly met volume.
[Afbeelding]
Je ziet dat het volume steeds meer toeneemt over de gehele run gezien. We weten allemaal wat een prachtige stijging BNB heeft gemaakt. Gaan we dit volume zien op de BTC chart mag je hetzelfde verwachten. Zoals Vamp bijvoorbeeld zei: Als we dit volume wat we hier bij BNB zien op de BTC chart gaan zien zitten we in een nieuwe bullrun.
Nu alleen de BTC chart.
[Afbeelding]
Zoals altijd kan natuurlijk alles, maar dit ziet er gewoon bagger uit. Om de maker van de chart maar even te quoten: This is gonna end badly imo.
Ik zit niet in de statistische hoek, maar is dit een log-schaal? En waarom is deze relevant buiten het feit dat het plaatje nu mooi past?ggj87 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 21:58:
Ik weet niet of het al was gepost maar InvestingScope heeft weer een mooie analyse geplaatst over de verwachte bullrun:
https://www.tradingview.c...Cycle-pattern-to-100-000/
Ok, BNB is misschien een verhaal apart, maar het feit blijft wel dat je over het algemeen toenemend volume nodig hebt om echt verder te komen. BNB is even als voorbeeld waarbij je ziet dat het volume over weken gezien prachtig toeneemt terwijl het bij BTC afneemt.TuutjDrie schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 22:26:
[...]
Nu vergelijk je een coin die ook gebruikt wordt voor verlaging van fee en bijvoorbeeld de ICO's bij Binance met BTC. De volumes in BNB zijn hierdoor kunstmatig hoog, mede daardoor heeft BNB de laatste weken het momentum gekregen en duikt iedereen extra hard op BNB om mee te liften. Dubbel effect?
Een stijging is een stijging wat mij betreft, ook met dalend volume. We gaan nu sideways, koers is zoekende, niet gek dat in zo'n periode weinig volume naar boven en naar onder is.

[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 19-03-2019 22:44 ]
Stable coin.A87 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 22:44:
Hmm, en Ethereum gaat maar niet omhoog wat is dat nou weer. Een top2 coin die stil ligt....
Weg
Bitcoin stabiel betekent meestal ook ETH stabiel. Dat is toch niet zo gek?A87 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 22:44:
Hmm, en Ethereum gaat maar niet omhoog wat is dat nou weer. Een top2 coin die stil ligt....
Zie een positieve divergence bij eth op de 1H... Dus ik waag de gok er op... mischien klein verlies en dan morgenochtend wellicht wat omhoog.. gok ik. ben niet zo zeker van mijn Ether trade .. soms heb je datTominatie schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 22:49:
[...]
Bitcoin stabiel betekent meestal ook ETH stabiel. Dat is toch niet zo gek?![]()
Tis gewoon afwachten.
[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 19-03-2019 22:52 ]
Hoe langer hij hier blijft hangen hoe hoger de kans dat hij door zijn supportjes breekt...A87 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 22:44:
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Hoe langer hij hier blijft hangen hoe groter de move gaat zijn. Als ik eerlijk ben zie ik nog niet veel redenen om bearish te zijn; elke dip tot dusver wordt gewoon opgevangen en we hebben nu al meerdere tests gedaan om door die 4000 te komen; om precies te zijn: op 16-3, op 18-3 en vandaag dus. Om overtuigend boven de $4000 te komen en daar te blijven lukt nog niet maar dat is niet perséé bearish. De weerstand is daar gewoon enorm!LED-Maniak schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 22:53:
[...]
Hoe langer hij hier blijft hangen hoe hoger de kans dat hij door zijn supportjes breekt...
We kunnen sinds kort via de email xrp toevoegen als directe betaling.PilatuS schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 16:16:
[...]
Genoeg mensen die kritisch zijn op XRP hier. Ik wacht nog steeds op antwoord op deze vraag: Wat zal je als consument ooit met XRP kunnen doen ?
[ Voor 3% gewijzigd door Klaas25 op 19-03-2019 23:35 ]
Die zien nu ook in dat ze zichzelf in de weg zitten. Mischien doen die Whales nu over the counter trading,.TuutjDrie schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 23:42:
Ik begin die whales die de koers ineens met tientallen dollars hoger of lager zetten bijna te missen, wat een gehannes rond die 4K.
Volgens mij zijn bijna alle mega rode of mega groene candles het werk van whales. Big money dus, zodra zij vinden dat we omlaag moeten of omhoog moeten gaan volgen wij - de kruimeltjes - hen die kant op. It’s really that simple.Tominatie schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 23:09:
[...]
Hoe langer hij hier blijft hangen hoe groter de move gaat zijn. Als ik eerlijk ben zie ik nog niet veel redenen om bearish te zijn; elke dip tot dusver wordt gewoon opgevangen en we hebben nu al meerdere tests gedaan om door die 4000 te komen; om precies te zijn: op 16-3, op 18-3 en vandaag dus. Om overtuigend boven de $4000 te komen en daar te blijven lukt nog niet maar dat is niet perséé bearish. De weerstand is daar gewoon enorm!
Of ben ik gewoon een moonboy die het te positief in wil zien?![]()
Tientallen euro's? Ik mis de tijd dat de koers honderden euro's was gestegen als je s'ochtends vroeg met een nog slaperig hoofd als eerste Blockfolio checkte. Dat waren nog eens tijden. Op naar de volgende bullrunTuutjDrie schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 23:42:
Ik begin die whales die de koers ineens met tientallen dollars hoger of lager zetten bijna te missen, wat een gehannes rond die 4K.
Yup. En het is allemaal winst, gelukkig. (En de verdeling was ongeveer 40% bij Cryptopia en 40% bij Binance, rest bij KuCoin, HitBTC, Bittrex).Slux schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 20:26:
[...]
Jij had toch zo beetje alle ''shitcoins'' die er waren ? was dat allemaal bij Cryptopia ?
Is het winst wat je kwijt bent of echt inleg geld ?
[ Voor 14% gewijzigd door Specy op 20-03-2019 00:09 ]
Grijns, herkenbaarLuuk schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 00:01:
[...]
Tientallen euro's? Ik mis de tijd dat de koers honderden euro's was gestegen als je s'ochtends vroeg met een nog slaperig hoofd als eerste Blockfolio checkte. Dat waren nog eens tijden. Op naar de volgende bullrun
Dat was de tijd dat ik in slaap viel met een laptop op zijn kant geopend op de GDAX-site (in nachtmode) naast mijn bed zodat ik voordat ik in slaap viel - of 's morgens als ik wakker werd - direct de koers zag.Luuk schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 00:01:
[...]
Tientallen euro's? Ik mis de tijd dat de koers honderden euro's was gestegen als je s'ochtends vroeg met een nog slaperig hoofd als eerste Blockfolio checkte. Dat waren nog eens tijden. Op naar de volgende bullrun
Dat zou je eigenlijk moeten vertalen naar procenten. Stel je voor dat wanneer BTC op 50k of 100k of nog hoger komt te staan (in 2021Luuk schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 00:01:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door toilet_paper op 20-03-2019 00:34 ]
Volgens mij snap je het nog niettoilet_paper schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 00:28:
[...]
Dat zou je eigenlijk moeten vertalen naar procenten. Stel je voor dat wanneer BTC op 50k of 100k of nog hoger komt te staan (in 2021) en je hebt up- of downticks van een procentje of 3 of 5... Dat wordt kicken. Flink oefenen met traden en de stoplosses niet vergeten
![]()
Ik hoop dat we dan allemaal 'n mooi pakketje BTC's bij elkaar hebben geharkt en trades kunnen maken van 1BTC aan waarde, dus paar procentjes van je pf maar, beetje leverage eroverheen gooien, stoploss op de goeie plek en knallen maar. Heuj, ondanks een missertje weer 2000 dollar verdiend vandaag. En dan tegen je werkgever zeggen "Ach ja, het is hier ook best leuk". "Oh ja, aankomende week ben ik trouwens op vakantie".
De volatiliteit zal dan wellicht wat minder zijn omdat er steeds meer vermogen nodig is om zulke schommelingen te bewerkstelligen, maar ja, dan praat je toch over duizenden dollars.
Ik heb er alvast zin in
Edit:
Het wordt in 2023 natuurlijk helemaal leuk als jewerkgever ???aan je vraagt of je alsjeblieft je nieuwe auto aan de voorzijde van het kantoor wilt parkeren. Naast de ingang.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Bittrex is niet meer hot, dus ik verwacht niets van Bitsdaq tbh.Sando schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 01:53:
Heb ik gewoon nog niemand over Bitsdaq gehoord?
Bittrex opent volgende maand office in de Aziatische markt onder de naam Bitsdaq. Ze gaan net als Binance (BNB) met hun eigen token komen (BXBC). Binance deed zo'n actie waar je gratis tokens kreeg als je met een referral binnenkwam, en nog wat tokens als je anderen refereerde.
Ik heb toen die Binance actie genegeerd want het leek me onzin. Maar die BNB is nu bijna $16 waard.Dus misschien wel interessant.
Als je je aanmeldt bij Bitsdaq.com krijg je elke dag dat je inlogt 200 BXBC (tot het eind van de maand). Als je je via een referral aanmeldt, krijg je 1000 BXBC extra. Referrals worden op het forum niet gewaardeerd. Heb je er behoefte aan, dan kan je mij een PM sturen.
Geen idee of dit ook moon gaat. Soort roulette. Maar kost niets. Volgens mij krijg je weer extra BXBC als je KYC voltooit, maar daar heb ik geen zin in.
Als ik naar de top 10 coins kijk doet een Binance daar zowat niks vergeleken met de andere exchanges.Hexxagon schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 04:57:
[...]
Koreanen hebben hun eigen exchangs en de rest handelt zover ik weet vooral op binance met die fake KYC's. Ik denk binance is mede populair door zijn UI en het feit dat CZ op twitter zit. Ik denk als Bitsdaq dat niet gaat doen, dan wordt het niets.
Wat is je bron? En welke exchanges hebben dan zoveel meer volume dan Binance in de top 10 coins waar wij bij kunnen?Slux schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 07:09:
[...]
Als ik naar de top 10 coins kijk doet een Binance daar zowat niks vergeleken met de andere exchanges.
Denk zelf dat ie populair is puur door alle shitcoins pairs die ze hebben en dat BNB verhaal.
Als je BNB weghaalt dat blijft er weinig over.
Dat BNB op een ander exchange komt zou wel goed zijn, maar het is wat mij betreft 1 van de meest gemanipuleerde coins die er is, stel en komt een hack oid op binance of een betere exchange dan zal BNB flink gedumpt worden.
(Ik trade zelf niet op binance)
Als je hier naar de top 10 coins kijkt kan je zien dat een Binance vergeleken met de andere weinig doet.Hexxagon schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 07:13:
[...]
Wat is je bron? En welke exchanges hebben dan zoveel meer volume dan Binance in de top 10 coins waar wij bij kunnen?
Een hack op elk exchange is funest, dus ik geloof wel als er een hack komt, dan het pretty much good game is.
[ Voor 9% gewijzigd door Slux op 20-03-2019 08:06 ]
Niet zeker, kan beide kanten op, vooral omdat zowel resistance en support ondertussen meerdere malen getest geweest zijn. Maar zoals @PilatuS al aangaf is volume hier zeer belangrijk, maar dit kan ook een spelletje zijn van de whales om ons via TA op het verkeerde been te zetten. Het enige dat mij zorgen baart is de bearish cross op de weekly en ondertussen ook al daily, we zien wel. Ik ga nu zeker nie fomo-en want op 4.2k staat er alweer een enorme resistance te wachten.LED-Maniak schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 22:53:
[...]
Hoe langer hij hier blijft hangen hoe hoger de kans dat hij door zijn supportjes breekt...
[ Voor 34% gewijzigd door dabla op 20-03-2019 09:34 ]
Wegblijven bij Poloniex.Hexxagon schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 08:44:
Thanks. Ik ken ze niet allemaal, al die exchanges, maar ik geloof dat die Koreaanse exchanges sowieso meer trading volume heeft. Die Koreanen traden/pompen/dumpen gewoon erg veel. Is lastig te vergelijken met Binance.
Poliniex ken ik wel. Net als Bittrex. Ooit goed, maar nu stapt men over. Het is de vraag, wat is de volgende Binance, want veelal exchange tokens zijn er al. Mocht iemand ooit die BNB gekocht hebben op aantal cent, poeh.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Thanks voor 't mededelenScreamGT schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 10:29:
[...]
Wegblijven bij Poloniex.
Heb er bijna een jaar over gedaan om mijn funds ervandaan te krijgen. Ze hadden mijn funds in 2015 offline gehaald, omdat ze die munt (efl) gedelist hadden. Hier hadden ze mijn destijds niet over geïnformeerd. Kwam er eind 2017 achter.
Polo is overgenomen door Circle, en ze proberen de bende te herstellen. Ik heb nadat ik met juridische stappen had gedreigd (LOL- zou ik nooit hebben gedaan, maar soms moet je bluffen) een overeenkomst getekend dat ik de waarde van mijn funds tijdens de overname van circle gestort zou krijgen in BTC.
Nog steeds, wegblijven.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Verwijderd

Ben er net uit. Was er wel klaar mee. Site is ook ongelovelijk ingewikkeld. Ik had toen gekozen voor mainnet token ipv ERC20 en had een heel gedoe om het om te zetten. Op de originele site staat er nog steeds withdrawal in progress.... Maar heb alles naar mijn MEW gestuurd en verkocht!Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 13:26:
Iemand die in Universa zit? Heb nog wat ERC20 tokens. Het eigen netwerk is ook online, maar weet iemand wanneer je dit moet omwisselen?
Op de exchanges wordt ook nog gewoon de ERC20 token gebruikt.
laten we de verdubbelaar inzetten en doorstoten naar de 2600 satsTominatie schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 13:39:
Ben benieuwd hoe ADA zich verder gaat ontwikkelen... mooi koersverloop zeg. Staat ook echt op een cruciaal punt als ik 'm op de weekly chart zet.
[Afbeelding]
Als ie de 1400 sats breekt![]()
Maargoed nu nog maar 1320 sats toch blijft hij stabiel stijgen..

En dan nog meenemen dat er de afgelopen periode al een paar coins flink gestegen zijn toen er goed nieuws en ontwikkelingen waren. Ik mag toch aannemen dat met een ADA dit nog veel harder kan gaan als ze de acties waarmaken.Tominatie schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 13:59:
Met Shelley die eraan komt helpt dat mee aan een bullish momentum denk ik. Maargoed, we zullen zien.
cursquidHome schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:01:
[...]
En dan nog meenemen dat er de afgelopen periode al een paar coins flink gestegen zijn toen er goed nieuws en ontwikkelingen waren. Ik mag toch aannemen dat met een ADA dit nog veel harder kan gaan als ze de acties waarmaken.
Hmm gezien de TA en jullie positieve insteek heb ik ook maar een potje ADA gekocht van mijn BNB potje, die laatste stagneert de laatste tijd toch een beetjeTominatie schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:03:
[...]
![]()
Mij maakt het niet uit, maar mochten we flink stijgen zou dat mooi zijn. M'n holdpotje blijf ik wel gewoon vanaf voor het bier en staken natuurlijk.
[ Voor 6% gewijzigd door p0st op 20-03-2019 14:59 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
wel fikse weerstand, we gaan niet zomaar die 1330-1350 sat doorkomen.p0st schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:57:
[...]
Hmm gezien de TA en jullie positieve insteek heb ik ook maar een potje ADA gekocht van mijn BNB potje, die laatste stagneert de laatste tijd toch een beetje
(ja, ook dit is een vorm van FOMO, realiseer ik me)
Laen we deze maar even weghalenTominatie schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 15:15:
[...]
wel fikse weerstand, we gaan niet zomaar die 1330-1350 sat doorkomen.![]()
Maar denk dat 1300 sat nu ook wel support zal zijn, we gaan het zien.
Heb maandag pas weer geld dus van mij mag het hier nog wel een tijdje blijven.
[ Voor 5% gewijzigd door Danster op 20-03-2019 15:49 ]
heb je gelijk geklikt dan ?Slux schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 15:18:
[...]
hmm mijn virusscanner vind die website niet leuk
Prepare for the next ATH
Raar, welke heb je? Heb hier standaard 1 draaien en update automatisch en geen probleem.Slux schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 15:18:
[...]
Gratis geld door het spelen van een spelletje klinkt legit.Slux schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 15:18:
[...]
Eset, ik had alleen jouw linkje aan geklikt en toen die af ging heb ik meteen de pagina gesloten.Danster schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 15:20:
[...]
Raar, welke heb je? Heb hier standaard 1 draaien en update automatisch en geen probleem.
[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 20-03-2019 15:25 ]
Waarschijnlijk heeft hij Coinhive draaien, niet helemaal free dus, want je bent dan Monero voor hem aan het verdienen via je CPU en browser.Slux schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 15:24:
[...]
Eset, ik had alleen jouw linkje aan geklikt en toen die af ging heb ik meteen de pagina gesloten.
iets met modulepush
https://cryptowat.ch/markets/kraken/usdt/usd/1dVlizzjeffrey schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 16:05:
Waarom staat BTC-USD-T dan 20 euro hoger dan BTC-USD?
BTC/USD staat volgens mijn gegevens hoger (4.107 nu op Bitfinex tov 4025 USDT)?Vlizzjeffrey schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 16:05:
Waarom staat BTC-USD-T dan 20 euro hoger dan BTC-USD?
[ Voor 68% gewijzigd door A87 op 20-03-2019 17:32 ]
Waar zie je dat?LED-Maniak schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 16:10:
5000 BTC onderweg van bitmex naar bitfinex. Wellicht zorgt dat nog eens voor vuurwerk
Hij zal wel een foutje hebben gemaakt, daar kan je toch helemaal geen ADA kopen?LED-Maniak schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 16:10:
5000 BTC onderweg van bitmex naar bitfinex. Wellicht zorgt dat nog eens voor vuurwerk
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 20-03-2019 16:30 ]
Ah het verschilt per exchange dus, op bittrex is btc/usd-t hoger dan btc/usdTuutjDrie schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 16:07:
[...]
BTC/USD staat volgens mijn gegevens hoger (4.107 nu op Bitfinex tov 4025 USDT)?
🚨 🚨 5,000 #BTC (20,207,636 USD) transferred from Bitmex to Unknown wallet
— Whale Alert (@whale_alert) 20 maart 2019
Tx: https://t.co/rWubbDoOeO
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq