[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 156 Laatste
Acties:
  • 437.604 views

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Danster schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 17:49:
Als long time ADA holder juig ik dit toe. O+
Me2, maar toch ook weer een dubbel gevoel. Wou er nog 0.2 btc tegenaan gooien vandaag. Ik wacht het even af, denk dat de 1300 sats als support gaat dienen nu, dat zou ook erg bullish zijn.

Weerstand -> support.

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Tominatie schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 17:51:
[...]

Me2, maar toch ook weer een dubbel gevoel. Wou er nog 0.2 btc tegenaan gooien vandaag. Ik wacht het even af, denk dat de 1300 sats als support gaat dienen nu, dat zou ook erg bullish zijn.

Weerstand -> support.
Ken het, maandag pas salaris :'(

• Tominatie
  • Niet online
Allright ik geloof het wel, denk dat ADA deze route gewoon verder gaat bewandelen. Weerstandje breken daar weer support van maken gevolgd door accumuleren/sideways voor de volgende uitbraak omhoog.

Hoop toch nog op een kleine daling dus zet m'n buys tussen 1280-1290 sat.

Bitcoin probeert ook weer uit te breken, zou mooi zijn als we dit "bullish" momentum kunnen vasthouden.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Goh schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 14:56:
Even een vraag aan jullie.

Botje11 maakt n TA waarbij het hoogstwaarschijnlijk is dat BTC upwards uit zal breken.

The Moon maakt een TA waarbij BTC volgens hem hoogstwaarschijnlijk downwards uit zal breken.

Ik weet dat een aantal van jullie (waaronder ikzelf) hun volgen.

Hoe kijken jullie tegen de totaal verschillende TA’s aan?
Niet :X

• Tominatie
  • Niet online
[Twitter: https://twitter.com/cz_binance/status/1108015727921905664]

Dat ico-circus op Binance is echt verbazingwekkend.

[ Voor 27% gewijzigd door Tominatie op 19-03-2019 19:02 ]

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Niet, dat lijntjes trekken in het wilde weg vind ik wat te ver gezocht. Resistant en support levels kun je wel degelijk wat mee, maar die zijn niet zo lastig te spotten. Als je die op de 1 dag, 4, uur, 30 minuten en 5 minuten ziet, dan weet je wat je moet doen wanneer ook overige factoren bullish zijn (goed nieuws aanstaande, Bitcoin stabiel/positief, veel volume etc).

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Malawolar schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 19:03:
[...]

Niet, dat lijntjes trekken in het wilde weg vind ik wat te ver gezocht. Resistant en support levels kun je wel degelijk wat mee, maar die zijn niet zo lastig te spotten. Als je die op de 1 dag, 4, uur, 30 minuten en 5 minuten ziet, dan weet je wat je moet doen wanneer ook overige factoren bullish zijn (goed nieuws aanstaande, Bitcoin stabiel/positief, veel volume etc).
Ik vind nog wel een paar andere dingen ook echt nut hebben. Onder andere de verschillende patronen. De ascending triangle, descending triangle, rising wedge en falling wedge bijvoorbeeld. Dit samen met support en resistance vind ik erg nuttig. Verder nog dingen als de bullflag en bearflag bijvoorbeeld. Zulke patronen zie je toch keer op keer weer werken.

Een TA die gaat zeggen dat BTC of welke coin dan ook een bepaalde weg gaat volgen de komende maanden en dan over zeg 2 maanden op bedrag X staat, die vind ik totaal nutteloos. Helaas zien veel mensen die TA BS vinden juist zulke dingen alsof dat alleen TA is, dat terwijl er zo enorm veel meer is.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
PilatuS schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 19:10:
[...]

Ik vind nog wel een paar andere dingen ook echt nut hebben. Onder andere de verschillende patronen. De ascending triangle, descending triangle, rising wedge en falling wedge bijvoorbeeld. Dit samen met support en resistance vind ik erg nuttig. Verder nog dingen als de bullflag en bearflag bijvoorbeeld. Zulke patronen zie je toch keer op keer weer werken.

Een TA die gaat zeggen dat BTC of welke coin dan ook een bepaalde weg gaat volgen de komende maanden en dan over zeg 2 maanden op bedrag X staat, die vind ik totaal nutteloos. Helaas zien veel mensen die TA BS vinden juist zulke dingen alsof dat alleen TA is, dat terwijl er zo enorm veel meer is.
Zogenoemde bullflags zie ik met regelmaat veranderen in een Bart de laatste maanden.. je kan nergens vanuit gaan in deze markt.

Zero.

• PilatuS
  • Niet online
Pelox schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 19:27:
[...]

Zogenoemde bullflags zie ik met regelmaat veranderen in een Bart de laatste maanden.. je kan nergens vanuit gaan in deze markt.
Zoals altijd geeft niets volledige zekerheid, maar de andere patronen die ik noem vind ik voor daghandelen zeer nuttig. In bijvoorbeeld een ascending triangle of descending triangle zit de prijs te bouncen tussen support en resistance, maar hoe dat gaat geeft meer dan vaak genoeg de richting van de uitbraak aan. Deze patronen zijn er op de langere termijn, zeg maanden, maar ook op bijvoorbeeld de 5 minuten. Hier is heel goed mee te handelen.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-12 14:05
Ah, ik dacht dus dat mijn coins op Cryptopia nog aan het dalen waren doordat ze andere munten aan het flaggen waren als gehacked, maar het blijkt nu dat er sinds gisteren alweer gehandeld kon worden in een paar coins. Blijkbaar had ik daar iets van of zo.... En die daalden dus direct :(

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-12 19:31

sourcecode

Prepare for the next ATH

mmm was dit de laatste 4K test ?

Prepare for the next ATH

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
sourcecode schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 20:03:
mmm was dit de laatste 4K test ?
Voor mijn gevoel de eerste serieuze.... Denk dus van niet :)

• Tominatie
  • Niet online
De weerstand is behoorlijk maar ik vind het allang positief dat we telkens elk dipje opvangen. Uiteindelijk gaan we er wel doorheen. Ooit.

De visie van TA'ers:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0tCEJcY.png

Als we die omcirkelde trendlijn breken is dat heel bullish iedergeval. Maargoed zelf vind ik die Technische analyses vaak een beetje uit de lucht gegrepen, maar het zal wel invloed hebben :$

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Ik geloof niet dat we nu al naar de 4200+ gaan.
Bakkt komt pas veel later, en de grote jongens laten het echt niet nu al Moonen......

Prepare for the next ATH

• Danster
sourcecode schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 20:19:
Ik geloof niet dat we nu al naar de 4200+ gaan.
Bakkt komt pas veel later, en de grote jongens laten het echt niet nu al Moonen......
Lullig misschien maar ik hoop daar een beetje op, hebben we nog tijd om te kopen :)

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Danster schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 20:21:
[...]

Lullig misschien maar ik hoop daar een beetje op, hebben we nog tijd om te kopen :)
Ik zit grotendeels USDT, en hoop nog 1 keer naar de 3600

Prepare for the next ATH

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Specy schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 19:47:
Ah, ik dacht dus dat mijn coins op Cryptopia nog aan het dalen waren doordat ze andere munten aan het flaggen waren als gehacked, maar het blijkt nu dat er sinds gisteren alweer gehandeld kon worden in een paar coins. Blijkbaar had ik daar iets van of zo.... En die daalden dus direct :(
Jij had toch zo beetje alle ''shitcoins'' die er waren ? was dat allemaal bij Cryptopia ?
Is het winst wat je kwijt bent of echt inleg geld ?

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik ga morgen instappen op Binance van BTC naar ARK, ik ga inzetten op de Daily ribbon op de StochRSI lage stand....
Ik denk dat ik ga proberen om te daytraden.. totaal nieuw voor me.

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
A87 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 20:30:
Ik ga morgen instappen op Binance van BTC naar ARK, ik ga inzetten op de Daily ribbon op de StochRSI lage stand....
Ik denk dat ik ga proberen om te daytraden.. totaal nieuw voor me.
Zorg dat je geen weak hand hebt.

Weg

• A87
  • Niet online

A87

New Yorker schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 20:39:
[...]

Zorg dat je geen weak hand hebt.
Heb net een beetje Theta gekocht om te traden...

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
@A87 Ook wat BNB in de wallet? Maakt het traden goedkoper.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

Verwijderd

@A87 succes met traden!

• A87
  • Niet online

A87

Taro schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 20:53:
@A87 Ook wat BNB in de wallet? Maakt het traden goedkoper.
bnb zit in een dikke bullrun. beetje neo er bij ....
SWING trading.

Als ik ARK er bij koop ga ik specifiek in ark daytraden voor de fun..

[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 19-03-2019 21:16 ]

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:55
Ben dit jaar ook met een potje gaan trade. Heb wat winst maar das misschien vooral omdat alles hoger staat:p.

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 21:08:
[...]
bnb zit in een dikke bullrun.
Zit is mogelijk zat nu. Even een flinke correctie zou mij niets verbazen.

• A87
  • Niet online

A87

Fees maak ik mij niet zo druk om. Gewoon swingtraden en niet te veel daytraden

• PilatuS
  • Niet online
Een analyse waar we denk ik allemaal achter kunnen staan :) (In ieder geval qua target)

https://www.tradingview.c...Cycle-pattern-to-100-000/

[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 19-03-2019 21:41 ]

• RaptorXS
A87 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 21:28:
Fees maak ik mij niet zo druk om. Gewoon swingtraden en niet te veel daytraden
Volgens mij zijn juist de fees van belang bij daytraden, maarja.. ik ben geen daytrader
:)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Alleen voor een holder maken fee's niet uit, voor een trader maken ze zeker wel uit @A87.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:30
A87 zegt het toch gewoon juist? :?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
LED-Maniak schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 21:45:
A87 zegt het toch gewoon juist? :?
Dat weet je nooit, aangezien hij nooit interpunctie gebruikt, of wanneer hij feitelijke onjuistheden verkondigt, hij zich beroept op sarcasme en/of een grapje.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@LED-Maniak Swingtraden is semi-actief traden, bijvoorbeeld iedere 2 weken verkopen of kopen. Ook dan maken fee's uit. Minder dan bij daytraden, maar bij iedere trade die je maakt heb je voordeel van BNB en bijbehorende korting.

• A87
  • Niet online

A87

0,1% valt toch wel mee. Slecht traden, dat is kut want dan maken de fees al helemaal niet meer uit...

[ Voor 63% gewijzigd door A87 op 19-03-2019 21:51 ]

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Ik weet niet of het al was gepost maar InvestingScope heeft weer een mooie analyse geplaatst over de verwachte bullrun:

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
0,2%, want je koopt en verkoopt, dus 2x 0,1%. Met BNB is dat 0,15% in totaal.

Waarschijnlijk trade je met een relatief klein bedrag, dan zou ik het mooi zo laten. Voor traders met grotere bedragen scheelt het een enorm bedrag per jaar, dan is het echt een aanrader.

• Tominatie
  • Niet online
When moon?

• RaptorXS
Juli/Augustus dit jaar. :)

• New Yorker
  • Niet online
TA?

Weg

• Tominatie
  • Niet online
TA is daar niet voor nodig.

Je ziet bij Litecoin hoeveel die halvening hype al doet ;)

• PilatuS
  • Niet online
Over het algemeen wil je zien dat het volume toeneemt wanneer er een mooie run gaat beginnen of aan de gang is waarbij dat doorzet. Zie bijvoorbeeld hier BNB op de weekly met volume.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PSdoPtQ0o6OPwMvkHzvgJ0ir/full.jpg

Je ziet dat het volume steeds meer toeneemt over de gehele run gezien. We weten allemaal wat een prachtige stijging BNB heeft gemaakt. Gaan we dit volume zien op de BTC chart mag je hetzelfde verwachten. Zoals Vamp bijvoorbeeld zei: Als we dit volume wat we hier bij BNB zien op de BTC chart gaan zien zitten we in een nieuwe bullrun.

Nu alleen de BTC chart.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NHpLSXAjOIuibK8XMqskCvQt/full.jpg

Zoals altijd kan natuurlijk alles, maar dit ziet er gewoon bagger uit. Om de maker van de chart maar even te quoten: This is gonna end badly imo.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-12 17:12

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

PilatuS schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 22:17:
Over het algemeen wil je zien dat het volume toeneemt wanneer er een mooie run gaat beginnen of aan de gang is waarbij dat doorzet. Zie bijvoorbeeld hier BNB op de weekly met volume.

[Afbeelding]

Je ziet dat het volume steeds meer toeneemt over de gehele run gezien. We weten allemaal wat een prachtige stijging BNB heeft gemaakt. Gaan we dit volume zien op de BTC chart mag je hetzelfde verwachten. Zoals Vamp bijvoorbeeld zei: Als we dit volume wat we hier bij BNB zien op de BTC chart gaan zien zitten we in een nieuwe bullrun.

Nu alleen de BTC chart.

[Afbeelding]

Zoals altijd kan natuurlijk alles, maar dit ziet er gewoon bagger uit. Om de maker van de chart maar even te quoten: This is gonna end badly imo.
Nu vergelijk je een coin die ook gebruikt wordt voor verlaging van fee en bijvoorbeeld de ICO's bij Binance met BTC. De volumes in BNB zijn hierdoor kunstmatig hoog, mede daardoor heeft BNB de laatste weken het momentum gekregen en duikt iedereen extra hard op BNB om mee te liften. Dubbel effect?

Een stijging is een stijging wat mij betreft, ook met dalend volume. We gaan nu sideways, koers is zoekende, niet gek dat in zo'n periode weinig volume naar boven en naar onder is.

• Tominatie
  • Niet online
Ondanks het lage volume stijgen we toch ietsje en zitten we al een tijdje tegen die 4k te beuken. Ik denk dat het volume wel komt mochten we bepaalde weerstanden overtuigend breken.

Zoals je zelf al aangaf: het is niet raar dat het volume op BTC laag ligt gezien de geringe volatiliteit.

Daarnaast, de dipjes worden tot dusver netjes opgekocht.

• BTC100K2021

BTC100K2021

ggj87 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 21:58:
Ik weet niet of het al was gepost maar InvestingScope heeft weer een mooie analyse geplaatst over de verwachte bullrun:

Ik zit niet in de statistische hoek, maar is dit een log-schaal? En waarom is deze relevant buiten het feit dat het plaatje nu mooi past?

• PilatuS
  • Niet online
TuutjDrie schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 22:26:
[...]

Nu vergelijk je een coin die ook gebruikt wordt voor verlaging van fee en bijvoorbeeld de ICO's bij Binance met BTC. De volumes in BNB zijn hierdoor kunstmatig hoog, mede daardoor heeft BNB de laatste weken het momentum gekregen en duikt iedereen extra hard op BNB om mee te liften. Dubbel effect?

Een stijging is een stijging wat mij betreft, ook met dalend volume. We gaan nu sideways, koers is zoekende, niet gek dat in zo'n periode weinig volume naar boven en naar onder is.
Ok, BNB is misschien een verhaal apart, maar het feit blijft wel dat je over het algemeen toenemend volume nodig hebt om echt verder te komen. BNB is even als voorbeeld waarbij je ziet dat het volume over weken gezien prachtig toeneemt terwijl het bij BTC afneemt.

Een stijging en een stijging zijn helaas in de praktijk anders als dit met toenemend of afnemend volume gaat. Een stijging met afnemend volume daarvan blijkt uit het verleden dat ie niet houdbaar is. Sinds de val vanuit de 6k neemt het volume steeds verder af. Zelfs op een dagelijkse run zegt volume vaak genoeg een hoop. Leuk dat een coin een mooie run maakt, maar wanneer je ziet dat het volume afneemt komt er aan zo'n run snel een einde. Dit zie je bijvoorbeeld als iets mooi omhoog gaat en dan bij de 2e run omhoog zeg 20 minuten later gaat het met laag volume. Die 2e run omhoog zal het vrijwel altijd niet halen.

Zie bijvoorbeeld ENJ die extreem is gestegen met enorm volume.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WUFynLIRqtjddJ79bWojStT6/full.jpg

Dit is dan op de 6u, maar op de 5 minuten of wat dan ook kan je hetzelfde zien. Het is niet voor niets dat iedere exchange volume bij de charts laat zien.

Ik zeg er ook weer bij dat zoals altijd alles mogelijk is hoor, zeker bij crypto. Alleen aan de andere kant laat ik ook graag wat dingen hier zien :) Weer een nieuwe bullrun voor BTC ? Ik denk van wel ja, maar vanuit hier naar de 4.4k en hoger, ik denk van niet.

• A87
  • Niet online

A87

Hmm, en Ethereum gaat maar niet omhoog wat is dat nou weer. Een top2 coin die stil ligt....

[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 19-03-2019 22:44 ]

• New Yorker
  • Niet online
A87 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 22:44:
Hmm, en Ethereum gaat maar niet omhoog wat is dat nou weer. Een top2 coin die stil ligt....
Stable coin.

Weg

• Tominatie
  • Niet online
Bitcoin stabiel betekent meestal ook ETH stabiel. Dat is toch niet zo gek? :$

Tis gewoon afwachten.

• A87
  • Niet online

A87

Tominatie schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 22:49:
[...]

Bitcoin stabiel betekent meestal ook ETH stabiel. Dat is toch niet zo gek? :$

Tis gewoon afwachten.
Zie een positieve divergence bij eth op de 1H... Dus ik waag de gok er op... mischien klein verlies en dan morgenochtend wellicht wat omhoog.. gok ik. ben niet zo zeker van mijn Ether trade .. soms heb je dat :P

Dan toch maar doen omdat het een zeer bekende coin is die niet zomaar 10% omlaag gaat

[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 19-03-2019 22:52 ]

• LED-Maniak
Hoe langer hij hier blijft hangen hoe hoger de kans dat hij door zijn supportjes breekt...

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Tominatie
  • Niet online
LED-Maniak schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 22:53:
[...]

Hoe langer hij hier blijft hangen hoe hoger de kans dat hij door zijn supportjes breekt...
Hoe langer hij hier blijft hangen hoe groter de move gaat zijn. Als ik eerlijk ben zie ik nog niet veel redenen om bearish te zijn; elke dip tot dusver wordt gewoon opgevangen en we hebben nu al meerdere tests gedaan om door die 4000 te komen; om precies te zijn: op 16-3, op 18-3 en vandaag dus. Om overtuigend boven de $4000 te komen en daar te blijven lukt nog niet maar dat is niet perséé bearish. De weerstand is daar gewoon enorm!

Of ben ik gewoon een moonboy die het te positief in wil zien? :$ :+

• LED-Maniak
Of misschien ben ik wel een te grote bear :+

• Tominatie
  • Niet online
LED-Maniak schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 23:16:
Of misschien ben ik wel een te grote bear :+
We gaan het meemaken >:) }:O

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12 19:47
PilatuS schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 16:16:
[...]

Genoeg mensen die kritisch zijn op XRP hier. Ik wacht nog steeds op antwoord op deze vraag: Wat zal je als consument ooit met XRP kunnen doen ?
We kunnen sinds kort via de email xrp toevoegen als directe betaling. :p nog geen idee hoe het werkt maar XRP komt er wel.

@@TuutjDrie Ripple is bepaald geen start up bedrijfj meer lol. Die zitten allang met de grote mensen om tafel.

31 mei schijnt intressant te zijn. Dan komt de SEC met statements naar buiten over crypto. Hopelijk krijgt het e.e.a. een naampje. XRP zit in elk geval safe. En hopelijk meer uit top 30. Vast wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Klaas25 op 19-03-2019 23:35 ]

• BTC100K2021

BTC100K2021

Ik begin die whales die de koers ineens met tientallen dollars hoger of lager zetten bijna te missen, wat een gehannes rond die 4K.

• A87
  • Niet online

A87

TuutjDrie schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 23:42:
Ik begin die whales die de koers ineens met tientallen dollars hoger of lager zetten bijna te missen, wat een gehannes rond die 4K.
Die zien nu ook in dat ze zichzelf in de weg zitten. Mischien doen die Whales nu over the counter trading,.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-12 23:07
Tominatie schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 23:09:
[...]

Hoe langer hij hier blijft hangen hoe groter de move gaat zijn. Als ik eerlijk ben zie ik nog niet veel redenen om bearish te zijn; elke dip tot dusver wordt gewoon opgevangen en we hebben nu al meerdere tests gedaan om door die 4000 te komen; om precies te zijn: op 16-3, op 18-3 en vandaag dus. Om overtuigend boven de $4000 te komen en daar te blijven lukt nog niet maar dat is niet perséé bearish. De weerstand is daar gewoon enorm!

Of ben ik gewoon een moonboy die het te positief in wil zien? :$ :+
Volgens mij zijn bijna alle mega rode of mega groene candles het werk van whales. Big money dus, zodra zij vinden dat we omlaag moeten of omhoog moeten gaan volgen wij - de kruimeltjes - hen die kant op. It’s really that simple.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
TuutjDrie schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 23:42:
Tientallen euro's? Ik mis de tijd dat de koers honderden euro's was gestegen als je s'ochtends vroeg met een nog slaperig hoofd als eerste Blockfolio checkte. Dat waren nog eens tijden. Op naar de volgende bullrun :D

• Specy
Slux schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 20:26:
[...]

Jij had toch zo beetje alle ''shitcoins'' die er waren ? was dat allemaal bij Cryptopia ?
Is het winst wat je kwijt bent of echt inleg geld ?
Yup. En het is allemaal winst, gelukkig. (En de verdeling was ongeveer 40% bij Cryptopia en 40% bij Binance, rest bij KuCoin, HitBTC, Bittrex).

[ Voor 14% gewijzigd door Specy op 20-03-2019 00:09 ]

• RaptorXS
Luuk schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 00:01:
[...]

Tientallen euro's? Ik mis de tijd dat de koers honderden euro's was gestegen als je s'ochtends vroeg met een nog slaperig hoofd als eerste Blockfolio checkte. Dat waren nog eens tijden. Op naar de volgende bullrun :D
Grijns, herkenbaar :)

• Specy
[...]

Dat was de tijd dat ik in slaap viel met een laptop op zijn kant geopend op de GDAX-site (in nachtmode) naast mijn bed zodat ik voordat ik in slaap viel - of 's morgens als ik wakker werd - direct de koers zag. 8)7

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-12 08:23
[...]

Dat zou je eigenlijk moeten vertalen naar procenten. Stel je voor dat wanneer BTC op 50k of 100k of nog hoger komt te staan (in 2021 *O* ) en je hebt up- of downticks van een procentje of 3 of 5... Dat wordt kicken. Flink oefenen met traden en de stoplosses niet vergeten :)

Ik hoop dat we dan allemaal 'n mooi pakketje BTC's bij elkaar hebben geharkt en trades kunnen maken van 1BTC aan waarde, dus paar procentjes van je pf maar, beetje leverage eroverheen gooien, stoploss op de goeie plek en knallen maar. Heuj, ondanks een missertje weer 2000 dollar verdiend vandaag. En dan tegen je werkgever zeggen "Ach ja, het is hier ook best leuk". "Oh ja, aankomende week ben ik trouwens op vakantie".

De volatiliteit zal dan wellicht wat minder zijn omdat er steeds meer vermogen nodig is om zulke schommelingen te bewerkstelligen, maar ja, dan praat je toch over duizenden dollars.
Ik heb er alvast zin in :9

Edit:
Het wordt in 2023 natuurlijk helemaal leuk als je werkgever aan je vraagt of je alsjeblieft je nieuwe auto aan de voorzijde van het kantoor wilt parkeren. Naast de ingang.

[ Voor 6% gewijzigd door toilet_paper op 20-03-2019 00:34 ]

• RaptorXS
toilet_paper schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 00:28:
[...]

Dat zou je eigenlijk moeten vertalen naar procenten. Stel je voor dat wanneer BTC op 50k of 100k of nog hoger komt te staan (in 2021 *O* ) en je hebt up- of downticks van een procentje of 3 of 5... Dat wordt kicken. Flink oefenen met traden en de stoplosses niet vergeten :)

Ik hoop dat we dan allemaal 'n mooi pakketje BTC's bij elkaar hebben geharkt en trades kunnen maken van 1BTC aan waarde, dus paar procentjes van je pf maar, beetje leverage eroverheen gooien, stoploss op de goeie plek en knallen maar. Heuj, ondanks een missertje weer 2000 dollar verdiend vandaag. En dan tegen je werkgever zeggen "Ach ja, het is hier ook best leuk". "Oh ja, aankomende week ben ik trouwens op vakantie".

De volatiliteit zal dan wellicht wat minder zijn omdat er steeds meer vermogen nodig is om zulke schommelingen te bewerkstelligen, maar ja, dan praat je toch over duizenden dollars.
Ik heb er alvast zin in :9

Edit:
Het wordt in 2023 natuurlijk helemaal leuk als jewerkgever ???aan je vraagt of je alsjeblieft je nieuwe auto aan de voorzijde van het kantoor wilt parkeren. Naast de ingang.
Volgens mij snap je het nog niet :)

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Heb ik gewoon nog niemand over Bitsdaq gehoord?

Bittrex opent volgende maand office in de Aziatische markt onder de naam Bitsdaq. Ze gaan net als Binance (BNB) met hun eigen token komen (BXBC). Binance deed zo'n actie waar je gratis tokens kreeg als je met een referral binnenkwam, en nog wat tokens als je anderen refereerde.

Ik heb toen die Binance actie genegeerd want het leek me onzin. Maar die BNB is nu bijna $16 waard. :( Dus misschien wel interessant.

Als je je aanmeldt bij Bitsdaq.com krijg je elke dag dat je inlogt 200 BXBC (tot het eind van de maand). Als je je via een referral aanmeldt, krijg je 1000 BXBC extra. Referrals worden op het forum niet gewaardeerd. Heb je er behoefte aan, dan kan je mij een PM sturen.

Geen idee of dit ook moon gaat. Soort roulette. Maar kost niets. Volgens mij krijg je weer extra BXBC als je KYC voltooit, maar daar heb ik geen zin in. :P

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• Hexxagon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-12 00:19
Sando schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 01:53:
Heb ik gewoon nog niemand over Bitsdaq gehoord?

Bittrex opent volgende maand office in de Aziatische markt onder de naam Bitsdaq. Ze gaan net als Binance (BNB) met hun eigen token komen (BXBC). Binance deed zo'n actie waar je gratis tokens kreeg als je met een referral binnenkwam, en nog wat tokens als je anderen refereerde.

Ik heb toen die Binance actie genegeerd want het leek me onzin. Maar die BNB is nu bijna $16 waard. :( Dus misschien wel interessant.

Als je je aanmeldt bij Bitsdaq.com krijg je elke dag dat je inlogt 200 BXBC (tot het eind van de maand). Als je je via een referral aanmeldt, krijg je 1000 BXBC extra. Referrals worden op het forum niet gewaardeerd. Heb je er behoefte aan, dan kan je mij een PM sturen.

Geen idee of dit ook moon gaat. Soort roulette. Maar kost niets. Volgens mij krijg je weer extra BXBC als je KYC voltooit, maar daar heb ik geen zin in. :P
Bittrex is niet meer hot, dus ik verwacht niets van Bitsdaq tbh.

Koreanen hebben hun eigen exchangs en de rest handelt zover ik weet vooral op binance met die fake KYC's. Ik denk binance is mede populair door zijn UI en het feit dat CZ op twitter zit. Ik denk als Bitsdaq dat niet gaat doen, dan wordt het niets.

Ik denk zelf dat Bitmax een grote speler gaat worden, omdat hij BNB pair heeft geintroduceerd, dus wellicht suggereert dat samenwerking tussen bitmax en binance 8)

• Slux
  • Niet online
Hexxagon schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 04:57:
[...]
Koreanen hebben hun eigen exchangs en de rest handelt zover ik weet vooral op binance met die fake KYC's. Ik denk binance is mede populair door zijn UI en het feit dat CZ op twitter zit. Ik denk als Bitsdaq dat niet gaat doen, dan wordt het niets.
Als ik naar de top 10 coins kijk doet een Binance daar zowat niks vergeleken met de andere exchanges.

Denk zelf dat ie populair is puur door alle shitcoins pairs die ze hebben en dat BNB verhaal.
Als je BNB weghaalt dat blijft er weinig over.

Dat BNB op een ander exchange komt zou wel goed zijn, maar het is wat mij betreft 1 van de meest gemanipuleerde coins die er is, stel en komt een hack oid op binance of een betere exchange dan zal BNB flink gedumpt worden.

(Ik trade zelf niet op binance)

• Hexxagon
Slux schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 07:09:
[...]

Als ik naar de top 10 coins kijk doet een Binance daar zowat niks vergeleken met de andere exchanges.

Denk zelf dat ie populair is puur door alle shitcoins pairs die ze hebben en dat BNB verhaal.
Als je BNB weghaalt dat blijft er weinig over.

Dat BNB op een ander exchange komt zou wel goed zijn, maar het is wat mij betreft 1 van de meest gemanipuleerde coins die er is, stel en komt een hack oid op binance of een betere exchange dan zal BNB flink gedumpt worden.

(Ik trade zelf niet op binance)
Wat is je bron? En welke exchanges hebben dan zoveel meer volume dan Binance in de top 10 coins waar wij bij kunnen?

Een hack op elk exchange is funest, dus ik geloof wel als er een hack komt, dan het pretty much good game is.

• Slux
  • Niet online
Hexxagon schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 07:13:
[...]

Wat is je bron? En welke exchanges hebben dan zoveel meer volume dan Binance in de top 10 coins waar wij bij kunnen?

Een hack op elk exchange is funest, dus ik geloof wel als er een hack komt, dan het pretty much good game is.
Als je hier naar de top 10 coins kijkt kan je zien dat een Binance vergeleken met de andere weinig doet.
Volgens mij kunnen wij bij de meeste wel komen, ik zit zelf op o.a. OKEx, volgens mij heeft CMC 2 jaar terug nog een hoop Aziatische exchanges eraf gehaald, toen kwamen we in een dipje.
Als voorbeeld bitcoin
https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/#markets

Of ik kijk niet goed ?

Klopt een hack is funest maar het probleem is dat BNB op het moment alleen op Binace zit, als ik naar voorgaande jaren kijk waren er ook elke keer exchanges die hot waren en toen weer wegzakte, paar jaar terug was Poliniex nog hot, als je het nu aan iemand vraagt zullen ze er waarschijnlijk niet eens van gehoord hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door Slux op 20-03-2019 08:06 ]

• Hexxagon
Thanks. Ik ken ze niet allemaal, al die exchanges, maar ik geloof dat die Koreaanse exchanges sowieso meer trading volume heeft. Die Koreanen traden/pompen/dumpen gewoon erg veel. Is lastig te vergelijken met Binance.

Poliniex ken ik wel. Net als Bittrex. Ooit goed, maar nu stapt men over. Het is de vraag, wat is de volgende Binance, want veelal exchange tokens zijn er al. Mocht iemand ooit die BNB gekocht hebben op aantal cent, poeh.

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
LED-Maniak schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 22:53:
[...]

Niet zeker, kan beide kanten op, vooral omdat zowel resistance en support ondertussen meerdere malen getest geweest zijn. Maar zoals @PilatuS al aangaf is volume hier zeer belangrijk, maar dit kan ook een spelletje zijn van de whales om ons via TA op het verkeerde been te zetten. Het enige dat mij zorgen baart is de bearish cross op de weekly en ondertussen ook al daily, we zien wel. Ik ga nu zeker nie fomo-en want op 4.2k staat er alweer een enorme resistance te wachten.

[ Voor 34% gewijzigd door dabla op 20-03-2019 09:34 ]

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-12 10:46

ScreamGT

joejoe

Hexxagon schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 08:44:
Thanks. Ik ken ze niet allemaal, al die exchanges, maar ik geloof dat die Koreaanse exchanges sowieso meer trading volume heeft. Die Koreanen traden/pompen/dumpen gewoon erg veel. Is lastig te vergelijken met Binance.

Poliniex ken ik wel. Net als Bittrex. Ooit goed, maar nu stapt men over. Het is de vraag, wat is de volgende Binance, want veelal exchange tokens zijn er al. Mocht iemand ooit die BNB gekocht hebben op aantal cent, poeh.
Wegblijven bij Poloniex.

Heb er bijna een jaar over gedaan om mijn funds ervandaan te krijgen. Ze hadden mijn funds in 2015 offline gehaald, omdat ze die munt (efl) gedelist hadden. Hier hadden ze mijn destijds niet over geïnformeerd. Kwam er eind 2017 achter.

Polo is overgenomen door Circle, en ze proberen de bende te herstellen. Ik heb nadat ik met juridische stappen had gedreigd (LOL- zou ik nooit hebben gedaan, maar soms moet je bluffen) een overeenkomst getekend dat ik de waarde van mijn funds tijdens de overname van circle gestort zou krijgen in BTC.

Nog steeds, wegblijven.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Hexxagon
ScreamGT schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 10:29:
[...]

Wegblijven bij Poloniex.

Heb er bijna een jaar over gedaan om mijn funds ervandaan te krijgen. Ze hadden mijn funds in 2015 offline gehaald, omdat ze die munt (efl) gedelist hadden. Hier hadden ze mijn destijds niet over geïnformeerd. Kwam er eind 2017 achter.

Polo is overgenomen door Circle, en ze proberen de bende te herstellen. Ik heb nadat ik met juridische stappen had gedreigd (LOL- zou ik nooit hebben gedaan, maar soms moet je bluffen) een overeenkomst getekend dat ik de waarde van mijn funds tijdens de overname van circle gestort zou krijgen in BTC.

Nog steeds, wegblijven.
Thanks voor 't mededelen :) Zoiets had ik ook bij Bittrex. Was voor 1 maand plotgelijk gelocked. En sindsdien maar alles weggehaald (na heel veel moeite doen).

• Borealis
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-02-2021
Zou het een dezer dagen lukken om door deze trendlijn door te breken? Ik ben eens benieuwd.
Afbeeldingslocatie: https://ibb.co/0sDXtDb

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-12 23:37
Eens kijken hoe lang het duurt voordat de geforceerde rode kaars komt.. Ik heb het gevoel dat de prijs kunstmatig onder de 4k wordt gehouden..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
https://medium.com/get-pr...vice-partner-7240de56d975

Lijkt erop dat GET zaken gaat doen in Korea, ingeval willen ze switchen naar de Klaytn blockchain (90M ico). En dat gaat zeker mogelijkheden bieden in Zuid-Korea business wise.

De bouwer daarvan is een dochteronderneming van Kakao, ken je miss van dit nieuws(https://lekkercryptisch.n...a-berichten-app-KakaoTalk)

Kakao ook eigenaar van UpBit, dus in dat opzicht ook een verhoogde listing kans imo.

Verwijderd

Iemand die in Universa zit? Heb nog wat ERC20 tokens. Het eigen netwerk is ook online, maar weet iemand wanneer je dit moet omwisselen?
Op de exchanges wordt ook nog gewoon de ERC20 token gebruikt.

• Tominatie
  • Niet online
Ben benieuwd hoe ADA zich verder gaat ontwikkelen... mooi koersverloop zeg. Staat ook echt op een cruciaal punt als ik 'm op de weekly chart zet.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HSE3tTJ.png

Als ie de 1400 sats breekt :o

Maargoed nu nog maar 1320 sats toch blijft hij stabiel stijgen..

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-10 00:06
Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 13:26:
Iemand die in Universa zit? Heb nog wat ERC20 tokens. Het eigen netwerk is ook online, maar weet iemand wanneer je dit moet omwisselen?
Op de exchanges wordt ook nog gewoon de ERC20 token gebruikt.
Ben er net uit. Was er wel klaar mee. Site is ook ongelovelijk ingewikkeld. Ik had toen gekozen voor mainnet token ipv ERC20 en had een heel gedoe om het om te zetten. Op de originele site staat er nog steeds withdrawal in progress.... Maar heb alles naar mijn MEW gestuurd en verkocht!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Tominatie schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 13:39:
Ben benieuwd hoe ADA zich verder gaat ontwikkelen... mooi koersverloop zeg. Staat ook echt op een cruciaal punt als ik 'm op de weekly chart zet.

[Afbeelding]

Als ie de 1400 sats breekt :o

Maargoed nu nog maar 1320 sats toch blijft hij stabiel stijgen..
laten we de verdubbelaar inzetten en doorstoten naar de 2600 sats *O* . Ik ga mee in ADA met alles wat eraan komt.

• Tominatie
  • Niet online
Uit het TA-channel krijg ik deze:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Y6H3N5v.png

Inverse head&shoulders. Mocht ie de neckline breken bij de zone van 1350 sat (wat ook echt grote weerstand is) en 'm daarna als support houden kan er zowaar een grote run komen.

Met Shelley die eraan komt helpt dat mee aan een bullish momentum denk ik. Maargoed, we zullen zien.

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Tominatie schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 13:59:

Met Shelley die eraan komt helpt dat mee aan een bullish momentum denk ik. Maargoed, we zullen zien.
En dan nog meenemen dat er de afgelopen periode al een paar coins flink gestegen zijn toen er goed nieuws en ontwikkelingen waren. Ik mag toch aannemen dat met een ADA dit nog veel harder kan gaan als ze de acties waarmaken.

• Tominatie
  • Niet online
cursquidHome schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:01:
[...]

En dan nog meenemen dat er de afgelopen periode al een paar coins flink gestegen zijn toen er goed nieuws en ontwikkelingen waren. Ik mag toch aannemen dat met een ADA dit nog veel harder kan gaan als ze de acties waarmaken.
:$

Mij maakt het niet uit, maar mochten we flink stijgen zou dat mooi zijn. M'n holdpotje blijf ik wel gewoon vanaf voor het bier en staken natuurlijk. :)

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12 00:52

p0st

Dutch Reefer

Tominatie schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:03:
[...]

:$

Mij maakt het niet uit, maar mochten we flink stijgen zou dat mooi zijn. M'n holdpotje blijf ik wel gewoon vanaf voor het bier en staken natuurlijk. :)
Hmm gezien de TA en jullie positieve insteek heb ik ook maar een potje ADA gekocht van mijn BNB potje, die laatste stagneert de laatste tijd toch een beetje :9

(ja, ook dit is een vorm van FOMO, realiseer ik me :P )

[ Voor 6% gewijzigd door p0st op 20-03-2019 14:59 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• Tominatie
  • Niet online
p0st schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:57:
[...]

Hmm gezien de TA en jullie positieve insteek heb ik ook maar een potje ADA gekocht van mijn BNB potje, die laatste stagneert de laatste tijd toch een beetje :9

(ja, ook dit is een vorm van FOMO, realiseer ik me :P )
wel fikse weerstand, we gaan niet zomaar die 1330-1350 sat doorkomen. :$

Maar denk dat 1300 sat nu ook wel support zal zijn, we gaan het zien.

Heb maandag pas weer geld dus van mij mag het hier nog wel een tijdje blijven. :P

• Danster
Tominatie schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 15:15:
[...]

wel fikse weerstand, we gaan niet zomaar die 1330-1350 sat doorkomen. :$

Maar denk dat 1300 sat nu ook wel support zal zijn, we gaan het zien.

Heb maandag pas weer geld dus van mij mag het hier nog wel een tijdje blijven. :P
Laen we deze maar even weghalen

:+

[ Voor 5% gewijzigd door Danster op 20-03-2019 15:49 ]

• Slux
  • Niet online
hmm mijn virusscanner vind die website niet leuk

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Slux schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 15:18:
[...]

heb je gelijk geklikt dan ?

Prepare for the next ATH

• Danster
[...]

Raar, welke heb je? Heb hier standaard 1 draaien en update automatisch en geen probleem.

• Tominatie
  • Niet online
[...]

Gratis geld door het spelen van een spelletje klinkt legit. :Y

• Slux
  • Niet online
Danster schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 15:20:
[...]

Raar, welke heb je? Heb hier standaard 1 draaien en update automatisch en geen probleem.
Eset, ik had alleen jouw linkje aan geklikt en toen die af ging heb ik meteen de pagina gesloten.
iets met modulepush

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 20-03-2019 15:25 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Slux schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 15:24:
[...]

Eset, ik had alleen jouw linkje aan geklikt en toen die af ging heb ik meteen de pagina gesloten.
iets met modulepush
Waarschijnlijk heeft hij Coinhive draaien, niet helemaal free dus, want je bent dan Monero voor hem aan het verdienen via je CPU en browser.

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-12 21:25
Waarom staat BTC-USD-T dan 20 euro hoger dan BTC-USD?

• BTC100K2021

BTC100K2021

Vlizzjeffrey schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 16:05:
Waarom staat BTC-USD-T dan 20 euro hoger dan BTC-USD?
BTC/USD staat volgens mijn gegevens hoger (4.107 nu op Bitfinex tov 4025 USDT)?

• LED-Maniak
5000 BTC onderweg van bitmex naar bitfinex. Wellicht zorgt dat nog eens voor vuurwerk :Y

• A87
  • Niet online

A87

Wakker worden met 0,5% verlies jammer, toch zit ik goed in de 3 trades. de 4H is omhoog aan het gaan in alles en alles vrij stabiel met momentum die kan los barsten..

[ Voor 68% gewijzigd door A87 op 20-03-2019 17:32 ]

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
LED-Maniak schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 16:10:
5000 BTC onderweg van bitmex naar bitfinex. Wellicht zorgt dat nog eens voor vuurwerk :Y
Waar zie je dat?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
LED-Maniak schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 16:10:
Hij zal wel een foutje hebben gemaakt, daar kan je toch helemaal geen ADA kopen? O-)

Ondertussen stijgt ONT ook weer lekker.

Edit: Wow, kijk hem gaan! Is er nieuws ofzo?

[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 20-03-2019 16:30 ]

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-12 21:25
TuutjDrie schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 16:07:
[...]

BTC/USD staat volgens mijn gegevens hoger (4.107 nu op Bitfinex tov 4025 USDT)?
Ah het verschilt per exchange dus, op bittrex is btc/usd-t hoger dan btc/usd

• LED-Maniak

Pagina: 1 ... 75 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!