[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 156 Laatste
Acties:
  • 437.611 views

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-12 19:31

sourcecode

Prepare for the next ATH

Wie denk er nu dat we 4200 weer gaan testen nou ik niet, zeker voorlopig niet.

Prepare for the next ATH

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Die driehoek is nog best een positieve optie. Tijdens de vorige 2013/2015 crash is de bodem opnieuw getest. Iets dat je sowieso niet alleen ziet bij BTC, maar bij eigenlijk alle markten. Dan heb je het dus over onder de 3200 en dan zien of die het gaat houden. Verschillende indicatoren laten ook zien dat dit een goede optie is voor de komende weken of maanden. We zien nu gedrag bij verschillende indicatoren wat goed klopt met toen. Persoonlijk denk ik dat het gewoon nodig is nogmaals de bodem te testen voordat een nieuwe bullmarket mogelijk is. Dat betekend niet dat het niet mogelijk is om eerst nog wat omhoog te gaan en naar de bodem, als dat gebeurt zal ook zeker niet in één candle gaan, maar ik hou er rekening mee.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Sahara schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 18:44:
Karl (The Moon) heeft het eveneens over een mogelijke correctie die eraan kan komen middels TA.., "to make the majority suffer":

[YouTube: Bitcoin Correction Coming! | ETH Not A Security? | Galaxy S10 Does NOT Support Bitcoin... | Trezor]
Die kerel pakt een vergrootglas en legt het naast 2014...

Slimme kerel maar laatste tijd veel te bearish doelend op 2014.
Dus aan die info heb ik niets vind ik dit keer.

[ Voor 22% gewijzigd door A87 op 13-03-2019 19:07 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

A87 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 19:06:
[...]

Die kerel pakt een vergrootglas en legt het naast 2014...

Slimme kerel maar laatste tijd veel te bearish doelend op 2014.
Dus aan die info heb ik niets vind ik dit keer.
Maar ja stel sinds de start van BTC zijn er een 1000 tal mensen die weten van het concept...........
hebben zo veel macht....... dan kunnen ze dit herhalen.......................

of ben ik nu helemaal 8)7

Prepare for the next ATH

• A87
  • Niet online

A87

sourcecode schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 19:09:
[...]

Maar ja stel sinds de start van BTC zijn er een 1000 tal mensen die weten van het concept...........
hebben zo veel macht....... dan kunnen ze dit herhalen.......................

of ben ik nu helemaal 8)7
dat zou erg griezelig zijn weer een mega downfall.

het is echt 50/50 met IEDEREEN die in traden zit

[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 13-03-2019 19:10 ]

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Met al het nieuws wat we krijgen via ccn etc....... berichten zoals MOON bla bla........
je ziet het maakt NADA uit........

UIteindelijk zal BTC uit kristalliseren........ wat betreft volume wie wat heeft
just like Gold

[ Voor 28% gewijzigd door sourcecode op 13-03-2019 19:29 ]

Prepare for the next ATH

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
@A87 Waarom handel je niet op bijvoorbeeld Binance? Dan kan je via een app of browser gemakkelijk je ARK omzetten naar bijv. USDT of een andere "stable" token van 1 Dollar om je winst te pakken. Daalt hij, dan stap je opnieuw in, pumped ARK weer dan verkoop je hem weer voor USDT.

Maar dit alles wel voor de Binance fee van maar 0,075% als je ook wat BNB hebt. De Litebit fee is voor zover ik kan zien maar liefst 2%. Dit betekent dat als je ARK koopt en verkoopt je meer dan 4% (2% + 2% incl. over die eerste 2%) verliest. Op Binance is dat maar ~0,15%. Kortom, na 1 trade mis je al meer dan 3,75% van je geliefde ARK'jes...

Ik zou het toch eens overwegen dit via Binance te doen. Daarna evt. als ETH of LTC naar Coinbase Pro versturen, gratis omzetten naar Euro en uitcashen naar je rekening voor maar 0,15 Euro als je compleet binnen bent gelopen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

Verwijderd

Hola. Wil iemand met Facebook eens kijken of bitcoinschade.nl nog bestaat?

Of de fb site is uit de lucht . Of ik ben al geblokkeerd nadat typte dat ik het loterijverlies2.0 vond

😀😀

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 19:42:

Of de fb site is uit de lucht . Of ik ben al geblokkeerd nadat typte dat ik het loterijverlies2.0 vond

😀😀
Ik zie het zo niet. Krijg 3 hits, maar niets van bitcoinschade zelf.

Edit: Had zelf gisteren de video op YT die hier werd gepost gereport als scam. Zal wel niets doen, maar kon het niet laten :P

[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 13-03-2019 19:45 ]

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Domeinnaam
bitcoinschade.nl
Status
actief
Houder
Versio BV
Administratieve contactpersoon
support@versio.nl
Registrar
AXC Ceintuurbaan 26 a 8024AA Zwolle Netherlands
Misbruik contact
abuse@axc.nl
Technische contactpersoon
support@versio.nl
DNSSEC
nee
Domeinnaamservers
ns1-253.axc.nl
ns2-253.axc.nl
Registratiedatum
2018-11-23
Datum laatste wijziging
2019-01-21
Administratie door
NL Domain Registry

Prepare for the next ATH

• PilatuS
  • Niet online
Die site is ook inderdaad in de lucht, maar de Facebook pagina is blijkbaar weg :)

Verwijderd

Ja de site is up.
Maar het Facebook deel is dus down gegaan....
PilatuS schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 19:44:
[...]

Edit: Had zelf gisteren de video op YT die hier werd gepost gereport als scam. Zal wel niets doen, maar kon het niet laten :P
Exact. Ik had meld misleiding gebruikt voor de fb... ..

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2019 19:58 ]

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 19:54:
Ja de site is up.
Maar het Facebook deel is dus down gegaan....
Dat ligt het ook niet aan mij...
Denk dat ze die zelf offline hebben gehaald. Het is niet voor niets niet mogelijk om te reageren op de YT video. Wat ze niet willen is dat er reacties op het hele gebeuren kunnen worden geplaatst. Als mensen reacties zien dat het een scam is kost ze dat geld.

Verwijderd

Ach. Nou misschien komt hij nog online. Anders via google een beetje gal bakken..... Vragen of Ferdy Roet bij hun werkt😆

• A87
  • Niet online

A87

Ik ga dan de gok wel wagen om te stoppen met hodl en gewoon traden op 1 coin zonder stoploss dus ark.
Enkel limit sell orders plaatsen dus in de nacht. en overdag alles handmatig
jammer dat ARK niet kan met een stablecoin.

Ik ga nu 50% in bitcoin van mijn geld... kan weinig fout gaan traden met een coin die vrijwel niet naar 0 kan.

Lijkt wel wat of niet? de enige reden dat ik zoiets nog niet aandurfde waren de hacks en mensen die opeens hun coins kwijtraakte op binance..
Pak het wel aan met swingtraden

[ Voor 83% gewijzigd door A87 op 13-03-2019 20:42 ]

• TrasherNL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09-2021
Sahara schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 17:18:
Ik begrijp eigenlijk er geen moer van waarom men brokers gebruikt die zulke hoge tarieven hanteren. Misschien is het simpelweg omdat men niet beter weet dat er ook crypto exchanges bestaan die wel concurrerend zijn. Maar als men het niet weet... dan is dat dus nieuw geld van Henk en Ingrid dat de crypto instroomt.
Maar dat maakt toch niet uit omdat je de 4 tot 10 % die de 'bitcoinhandelaren' inpikken toch gewoon terug kunt krijgen via bitcoinschade.nl?!? 8)7

Daar heb je recht op!

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Die A87 is echt vrijwel de enige reden dat ik nog twijfel om all in te gaan in crypto. Iets met dumb money....

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Waarom bestaat een BCD nog op Binance.........

Prepare for the next ATH

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 27-12 12:49
Sahara schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 17:18:
Ik begrijp eigenlijk er geen moer van waarom men brokers gebruikt die zulke hoge tarieven hanteren. Misschien is het simpelweg omdat men niet beter weet dat er ook crypto exchanges bestaan die wel concurrerend zijn. Maar als men het niet weet... dan is dat dus nieuw geld van Henk en Ingrid dat de crypto instroomt.
Omdat je niet ivm kyc je prive en bank gegevens wilt versturen? De meeste niet duizenden euros cryptos kopen? Ideal eenmaal makkelijk is? Als je voor het eerst begint een Nederlands bedrijf vertrouwd is? Niet iedereen zich verdiept waar je het beste kan kopen?

[ Voor 9% gewijzigd door lighting_ op 13-03-2019 22:15 ]

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-12 23:16
sourcecode schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 22:00:
Waarom bestaat een BCD nog op Binance.........
24h volume: $7,209,058 * 0.1% fee = $7209,05 per dag. Lopende kosten zijn er bijna niet, infra ligt er al, wallets draaien, en of ze nu 1 orderboek meer of minder hebben maakt ook weinig uit.

BCD/BTC staat op #28 qua volume op Binance. Dat is 7.4% van het volume van BTC/USDT. Lijkt me dat dat wel de moeite waard is :-)

Dan is de echte vraag: waarom is er $7M volume in zo'n afvalproduct?

[ Voor 26% gewijzigd door DaCoTa op 13-03-2019 22:25 ]

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Er veranderd wel héél weinig aan de ETH & BTC koersen. Zou wel leuk zijn als we een periode krijgen waar we weer wat herstellen. Al is het maar een (halve) procent per dag. Voelt toch wel een beetje dood op 't moment.

Sinds die 6k naar 3.1k daling hebben we toch nog bijzonder weinig herstel gezien. Toen we van 17k naar de $6000 gingen zijn we echt nog meerdere malen mooi gebounced zelfs nog tweemaal naar $10.000 om daarna toch weer terug te vallen naar $6000 om dan uiteindelijk een enorme capitulatie te maken met een -50% in hele korte tijd.

Hoe kijken jullie daar tegenaan? Tis nog wel een beetje karig naar mijn mening.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 19:42:

😀😀
Misschien hierdoor:

nieuws: Facebook bevestigt storing bij Instagram, WhatsApp en Facebook
:)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Tominatie Ga er maar van uit dat je snel grote actie zult zien. Het feit dat bijv. BNB, ONT en andere coins inmiddels alweer fors zijn gestegen en Bitcoin niet is gestegen geeft OF aan dat mensen er weer vertrouwen in krijgen en Bitcoin snel volgt OF dat Bitcoin een enorme rode candle gaat laten zien omdat die niet mee gaat met de alts.

Ik vermoed dat laatste.

Ondanks de redelijk stabiele koers valt er wel genoeg rendement te halen. Vandaag 3 shorts en 1 long met x10 leverage met per stuk >5% afgerond, dus mag van mijzelf nu eigenlijk naar 25x toe, maar, daar blijf ik nog even bij uit de buurt :) Heb nu een 10x Bitcoin short openstaan met 0,811,12% rendement, maar twijfel of ik die vannacht open durf te laten staan. Is in totaal 0,33 BTC x 10, dus met 300-400 up is dat geld helemaal weg. Een stop doe ik niet aan. Maar, als de dump komt die ik verwacht, en die komt natuurlijk vannacht als ik besluit geen positie te nemen, dan is het rendement enorm. Twijfels, twijfels...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• RaptorXS
Tominatie schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 22:30:
Er veranderd wel héél weinig aan de ETH & BTC koersen. Zou wel leuk zijn als we een periode krijgen waar we weer wat herstellen. Al is het maar een (halve) procent per dag. Voelt toch wel een beetje dood op 't moment.

Sinds die 6k naar 3.1k daling hebben we toch nog bijzonder weinig herstel gezien. Toen we van 17k naar de $6000 gingen zijn we echt nog meerdere malen mooi gebounced zelfs nog tweemaal naar $10.000 om daarna toch weer terug te vallen naar $6000 om dan uiteindelijk een enorme capitulatie te maken met een -50% in hele korte tijd.

Rustig maar.... :)
‘De bitcoin is straks 1 miljoen dollar waard’
Financieel22:32

Cryptovaluta hebben het afgelopen half jaar veel waarde verloren. Eron Pieren van beleggingsfonds BitCapital houdt desondanks vol dat de bitcoin uiteindelijk extreem veel waard wordt. Kijk de crypto-update.
Bron: https://www.telegraaf.nl/...ks-1-miljoen-dollar-waard

• Tominatie
  • Niet online
@RaptorXS Komt wel goed ja, maar toch vind ik het enigszins bijzonder hoe weinig er gebeurd met de bitcoin koers terwijl 'ie nu toch weer lekker laag staat. Zelfs op $6000 was er veel meer te beleven met af'n toe mooie bounces. Maar waarschijnlijk hoort dat bij het proces van een bodem. De interesse naar het nulpunt, iedereen met een trauma etc., we zullen zien hoe het zich verder ontwikkelt en tot die tijd maar zoveel mogelijk bitcoin verzamelen. :P

• RaptorXS
Tominatie schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 22:46:
@RaptorXS Komt wel goed ja, maar toch vind ik het enigszins bijzonder hoe weinig er gebeurd met de bitcoin koers terwijl 'ie nu toch weer lekker laag staat. Zelfs op $6000 was er veel meer te beleven met af'n toe mooie bounces. Maar waarschijnlijk hoort dat bij het proces van een bodem. De interesse naar het nulpunt, iedereen met een trauma etc., we zullen zien hoe het zich verder ontwikkelt en tot die tijd maar zoveel mogelijk bitcoin verzamelen. :P
Het is meer de vraag of dan de Euro nog bestaat en wat 1 petrodollar nog waard is. :)

• twain4me
  • Laatst online: 12:57

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
dan zitten we allang aan de voedselbonnen

• Tominatie
  • Niet online
Nog niet voorbij zien komen maar XLM is gelist op coinbase!

[ Voor 4% gewijzigd door Tominatie op 13-03-2019 22:52 ]

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 22:30:

Bij de dikke correctie die we meemaken worden de bounces steeds kleiner. Dat is iets wat vrij normaal is, niet alleen bij crypto. Na de extreme run omhoog zal de eerste bounce vanuit de top de grootste zijn. Daarna steeds kleiner tot we bij de 6k kwamen. Er zit nu meer beweging in dan toen we nog op de 6k zaten. Daar hebben we maanden lang geen reet gezien. Nu na de val van 6k hebben we een toch wel dikke bounce gehad van 3.1k naar 4.2k en iedere bounce daarna is weer kleiner. Hoe groter de run omhoog of omlaag, hoe groter de bounce. Nadat de koers weer meer vlak is wordt iedere bounce ook weer kleiner.

We zullen het er even mee moeten doen. Tot we weer de weg omhoog gaan vinden voor de volgende bullrun. Ben bang dat we dat dit jaar niet meer echt gaan zien. Misschien aan het einde van jaar, maar de komende maanden naar 8k lijkt mij sterk. De consolidatie periode na de crash kost gewoon een hoop tijd. Als je 2015 er bij pakt zie je voor langere tijd wat relatief kleine bounces in een bepaalde range voor uiteindelijk de weg omhoog weer wordt gevonden.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 22:51:
Nog niet voorbij zien komen maar XLM is gelist op coinbase!

[Twitter]
Voordat XLM daar stond is het daarvoor al flink gestegen. Ik vraag me af of ze voorkennis hadden. Ze hadden eerder met bitcoin cash voorkennis.

Weg

• RaptorXS
Tominatie schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 22:46:
Ach, ik heb de mazzel gehad om vroeg in de BTC/LTC te stappen dus mij hoor je niet klagen.
Volgens mijn bescheiden mening ligt de daghandel je niet, hier ook niet.
Je hebt het voordeel van je leeftijd tov mijzelf.
Geniet van je leven en leeft niet alleen in/voor crypto's.
En de daghandelaren en vrij nieuwe instappers met uitgesproken meningen en soms grote verliezen...ach, niet jou probleem. :)

• A87
  • Niet online

A87

Zal bitcoin droppen naar 2400 levels ja or no

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:22
New Yorker schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 23:12:
[...]

Voordat XLM daar stond is het daarvoor al flink gestegen. Ik vraag me af of ze voorkennis hadden. Ze hadden eerder met bitcoin cash voorkennis.
Al weken is het bekend/geruchten dat er op 13-03 een 'belangrijk' iets/mededeling zou zijn. Ik had meer verwacht dan een listing, toch heb ik mijn buyorders flink onder de huidige koers laten staan.

Edit: gegokt op een prepump dump wat er niet kwam

[ Voor 5% gewijzigd door Gondor op 13-03-2019 23:43 ]

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 23:35:
Zal bitcoin droppen naar 2400 levels ja or no
Is heel simpel. Als we de bodem opnieuw op gaan zoeken is het de vraag of die bodem het gaat houden. Zo ja, geen sub 3k, zo niet, mogelijk 2.4k.

Een ja of nee antwoord op die vraag is op dit moment niet te geven. Niemand die het kan weten.

[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 14-03-2019 00:44 ]

• RaptorXS
PilatuS schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 00:37:
[...]

Is heel simpel. Als we de bodem opnieuw op gaan zoeken is het de vraag of die bodem het gaat houden. Zo ja, geen sub 3k, zo niet, mogelijk 2.4k.

Een ja of nee antwoord op die vraag is op dit moment niet te geven. Niemand die het kan weten.
Mooi dat jij de glazen bol hebt die van mij werkt niet meer. :)
Ach ja, zie nu dat je je post geedit hebt, net als ik nu.

[ Voor 6% gewijzigd door RaptorXS op 14-03-2019 00:54 ]

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 00:53:
[...]
Mooi dat jij de glazen bol hebt die van mij werkt niet meer. :)
Je kan het voor de 46ste keer ook weer niet laten he. Man, man, man.....

• RaptorXS
PilatuS schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 00:59:
[...]

Je kan het voor de 46ste keer ook weer niet laten he. Man, man, man.....
Je laatse zin is geedit,toegevoegd dat zegt meer over jou als over mij. :)

[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 14-03-2019 01:05 . Reden: typo, woord toegevoegd. ]

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 01:04:
[...]

Je laatse zin is geedit,toegevoegd dat zegt meer over jou als mij. :)
Het woord ALS gemist dus ? Als dit, dan dat. Niet wanneer dit, dan dat. Die laatste zin is een toevoeging voor mensen zoals jou die het woord ALS niet kunnen snappen.

• Tominatie
  • Niet online
:+

when moon

• RaptorXS
PilatuS schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 01:06:
[...]

Het woord ALS gemist dus ? Als dit, dan dat. Niet wanneer dit, dan dat. Die laatste zin is een toevoeging voor mensen zoals jou die het woord ALS niet kunnen snappen.
Je hebt gelijk, ik snap het spelletje niet :+

• PilatuS
  • Niet online
Wanneer een leuk topic waarbij sommige mensen niet keer op keer op keer op keer hun mening moeten doordrukken ipv dat we het met z'n allen hier leuk houden in onze gedeelde hobby ?
RaptorXS schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 01:10:
[...]

Je hebt gelijk, ik snap het spelletje niet :+
Get a life.

• RaptorXS
PilatuS schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 01:11:
[...]

Wanneer een leuk topic waarbij sommige mensen niet keer op keer op keer op keer hun mening moeten doordrukken ipv dat we het met z'n allen hier leuk houden in onze gedeelde hobby ?

[...]

Get a life.
Heb ik al en lees morgen wel weer je lachwekkende postings over je Youtube helden met hun grafiekjes , waarschijnlijk door je gebrek aan een eigen mening.
En ontopic, HODL :P

• Dean The Vee
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-09-2024
Inderdaad ;) Na LTO toch meteen weer een mooie winst gepakt.

https://coinmarketcap.com/currencies/aergo/

[ Voor 10% gewijzigd door Dean The Vee op 14-03-2019 01:17 ]

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 01:15:
[...]

Heb ik al en lees morgen wel weer je lachwekkende postings over je Youtube helden met hun grafiekjes , waarschijnlijk door je gebrek aan een eigen mening.
Lekker man, de zoveelste flameware proberen te beginnen. Die eerste 20x was blijkbaar weer niet genoeg. Gewoon weer en weer irritante dingen gaan posten om voor de tigste keer te laten zien wie je bent. Ga maar lekker door hoor.

• RaptorXS
IBM zet custody-oplossing voor cryptocurrencies in de markt
Toch wel iets met acceptatie van crypto's en IBM is huge... zou Trump zeggen.

https://bitcoinmagazine.n...tocurrencies-in-de-markt/
:)

[ Voor 23% gewijzigd door RaptorXS op 14-03-2019 01:32 ]

• A87
  • Niet online

A87

Volgens het model van MC AFEE gaat de bitcoin prijs in verhouding steeds sneller omhoog.
Dus dat betekent dat de bearmarkt NU moet stoppen.
En dat en de support van de Daily moving averages..... is best huge.

Als bitcoin gaat zakken zit het te kutte tm augustus en trekt alle alts weer kapot ;(. In 2014 gingen de altcoins volgens mij niet ineens zo hard omhoog zoals nu het geval, en NIEMAND zat in crypto in 2014... hooguit een paar nerds lol.
Zullen de whales bitcoin weer doen zinken zoals 2014????????????? uhhhm zou eigenlijk raar zijn als de koers precies zoals 2014 uitpakt

[ Voor 68% gewijzigd door A87 op 14-03-2019 01:46 ]

• RaptorXS
Nog een berichtje, prins Bernard is ook opgelicht door shady BTC traders, moehahaha!
Is dat die kneus met zijn brilletje die pandjesbaas in Amsterdam is.
RTL Boulevard
BN'ers opgelicht met bitcoin investering
Een paar jaar geleden dook iedereen die wat spaargeld over had in de wereld van de Bitcoin. De bekende rijken van Nederland willen natuurlijk die boot niet missen en beleggen tonnen in het virtuele geld, maar een aantal van hen zijn al hun geld kwijt.

13 maart 2019 19:01
Bron: https://www.rtlnieuws.nl/...t-met-bitcoin-investering

[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 14-03-2019 01:49 . Reden: typo ]

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-12 23:07
RaptorXS schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 01:15:
[...]

Sorry hoor maar dit soort berichten met keywords als “weer, lachwekkende, helden, grafiekjes. etc” vraag ik mij af waarom jij het nodig vindt om telkens mensen te moeten provoceren.

Het gaat niet eens om of je wel of niet TA gebruikt, maar een beetje meer respect naar anderen toe zou wellicht een niet te grote moeite moeten zijn om op te brengen. In a nutshell: behandel anderen hoe jijzelf ook behandelt wil worden.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:32
Sahara schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 08:08:
[...]

Sorry hoor maar dit soort berichten met keywords als “weer, lachwekkende, helden, grafiekjes. etc” vraag ik mij af waarom jij het nodig vindt om telkens mensen te moeten provoceren.

Het gaat niet eens om of je wel of niet TA gebruikt, maar een beetje meer respect naar anderen toe zou wellicht een niet te grote moeite moeten zijn om op te brengen. In a nutshell: behandel anderen hoe jijzelf ook behandelt wil worden.
jij bent gek laat ze lekker door gaan heb nog een paar zakken popcorn die op moet :)

Verwijderd

Sahara schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 08:08:
[...]

Het komt door 2 dingen:

1- RaptorXS is een early investerende hodler en verveelt zich de pleuris, ipv dat hij een lambo koopt zit hij hier wat te stoken.

2- PilatuS mag graag happen. Niet onterecht, want op de man vaak, maar als je negeert is de lol er vaak snel vanaf.

3- het waren maar 2 punten.

• .oisyn
  • Laatst online: 13:15

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:En deze discussie is nu afgelopen

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• twain4me
  • Laatst online: 12:57

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
When moon, when lambo,when hamburger.

[ Voor 40% gewijzigd door twain4me op 14-03-2019 10:21 ]

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 13:07
Ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn hoop op een volgende bullrun behoorlijk begin te verliezen. Ik weet niet hoe jullie hierin staan, maar ik hoor nu al langer dan een jaar van youtube influencers dat de "fundamentals" beter en beter worden, echter zie ik persoonlijk niet de toenemende toegevoegde waarde van de grote hoeveelheid verschillende munten.

Weet iemand overigens andere redenen dan FOMO voor de vorige bullrun van eind 2017? Moet toch een andere reden zijn dat bitcoin in een tijdsbestek van 3/4 maanden van 3K naar ong 20K is gegaan

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Berry powel schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 10:27:
Weet iemand overigens andere redenen dan FOMO voor de vorige bullrun van eind 2017? Moet toch een andere reden zijn dat bitcoin in een tijdsbestek van 3/4 maanden van 3K naar ong 20K is gegaan
Er was een grote media hype rond BTC waardoor er in korte tijd mensen instapte en daar een domino effect uit kwam, later toen de kapper er over begon en de FOMO mensen instapte was het voor de kenners tijd om uit te stappen. ;)

• Dean The Vee
  • Laatst online: 06-09-2024
Slux schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 10:47:
[...]

Er was een grote media hype rond BTC waardoor er in korte tijd mensen instapte en daar een domino effect uit kwam, later toen de kapper er over begon en de FOMO mensen instapte was het voor de kenners tijd om uit te stappen. ;)
De grote vraag die nog steeds bij mij rondzoemt is 'wat als de infrastructuur niet was dicht geslipt?' De kapper wou wel maar kon helemaal geen BTC bemachtigen.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:21
Ik heb toch maar besloten 2fa op Binance te zetten dmv google authenticator. Stel m'n mobiel wordt gestolen, kan ik dan alsnog bij de funds op 1 of andere manier? Heb al wel de google backup codes gevonden op de 1 of andere manier. Als ik nu een nieuwe sleutel toevoeg, komen er dan nog backup codes bij?

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

twain4me schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 10:13:
When moon, when lambo,when hamburger.
No moon, no Lambo, maybe hamburger.

XRP = trash

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-12 23:16
PHPResource schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 10:59:
Ik heb toch maar besloten 2fa op Binance te zetten dmv google authenticator. Stel m'n mobiel wordt gestolen, kan ik dan alsnog bij de funds op 1 of andere manier? Heb al wel de google backup codes gevonden op de 1 of andere manier. Als ik nu een nieuwe sleutel toevoeg, komen er dan nog backup codes bij?
De QR code printen, kun je met een nieuwe telefoon zo weer verder.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
PHPResource schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 10:59:
2e backup mobiel kan ook

Weg

• PHPResource
DaCoTa schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 11:00:
[...]

De QR code printen, kun je met een nieuwe telefoon zo weer verder.
Bedankt. Waar vind ik deze? Kan de qr codes in de app niet vinden namelijk

Verwijderd

Wanneer je 2fa instelt krijg je ook de restore code te zien.
Deze kan je printen en als pdf opslaan.

Ik heb alle restore codes van al mijn 2fa dingen op backup staan.

En voor de duidelijkheid. Backup is bij mij:

1 map met restore codes op pc.
1 map met restore codes op usb1
1 map met restore codes op usb2

Alles versleuteld met veracrypt net als de totale pc

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2019 11:21 ]

• PHPResource
Verwijderd schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 11:18:
Wanneer je 2fa instelt krijg je ook de restore code te zien.
Deze kan je printen en als pdf opslaan.

Ik heb alle restore codes van al mijn 2fa dingen op backup staan.

En voor de duidelijkheid. Backup is bij mij:

1 map met restore codes op pc.
1 map met restore codes op usb1
1 map met restore codes op usb2

Alles versleuteld met veracrypt net als de totale pc
Netjes! Inmiddels 2fa ingesteld en restore code opgeslagen.

[ Voor 9% gewijzigd door PHPResource op 14-03-2019 11:28 ]

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:31
PHPResource schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 11:23:
[...]

Netjes! Inmiddels 2fa ingesteld en restore code opgeslagen.
2fa uitzetten, en opnieuw instellen

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-12 20:56
Even weer wat Enjin meegepakt, kijken of die weer eens gaat vliegen :9

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12 19:47
RaptorXS schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 01:48:
Nog een berichtje, prins Bernard is ook opgelicht door shady BTC traders, moehahaha!
Is dat die kneus met zijn brilletje die pandjesbaas in Amsterdam is.

[...]

Bron: https://www.rtlnieuws.nl/...t-met-bitcoin-investering
Dat zo'n Bernard daar nog intrapt zeg...
Aan de andere kant, wat is nou een tonnetje voor hem.

Leuk gokje. Niet geschoten is altijd mis. Zo heeft die vast gedacht.

• PHPResource
1u chart van ETH-USD ziet er spannend uit. Uitslagen steeds kleiner, wachten op een uitbraak

• Sahara
PHPResource schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 12:20:
1u chart van ETH-USD ziet er spannend uit. Uitslagen steeds kleiner, wachten op een uitbraak
Gok dat het een uitbraak onder de 130 wordt en als BTC ook nog eens onderuit gaat, kan er van ETH makkelijk 10% af.

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
micmulder schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 11:42:
[...]

2fa uitzetten, en opnieuw instellen
Weet je zeker dat dit werkt? Heb namelijk een nieuwe telefoon en had netjes alle codes opgeslagen bij activatie. Maar die van binance dus niet. Dit zou wel de snelste manier zijn om het weer geregeld te krijgen op mijn nieuwe telefoon.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Swaha schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 13:19:
[...]

Weet je zeker dat dit werkt? Heb namelijk een nieuwe telefoon en had netjes alle codes opgeslagen bij activatie. Maar die van binance dus niet. Dit zou wel de snelste manier zijn om het weer geregeld te krijgen op mijn nieuwe telefoon.
Dat werkt inderdaad.

• PilatuS
  • Niet online
Die QR code opslaan is inderdaad de makkelijkste manier. En inderdaad het even uitzetten en opnieuw aanzetten, dan kan je die code opslaan. Heb zelf de QR code in de wachtwoordmanager zitten. Ging laatst naar een nieuwe telefoon, even scannen en klaar.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ipv Google authenticator gebruik ik Authy. (encrypted recovery backups, browser extension, desktop app, multi-device support enz)

[ Voor 4% gewijzigd door Luuk op 14-03-2019 15:04 ]

• Borealis
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-02-2021
Woow
eindelijk eens een serieuze groene candle, zomaar uit het niets.

• Tominatie
  • Niet online
@Borealis noou idd! Hopelijk houdt deze stijging wel vol en valt 't niet weer compleet terug straks.

• Tominatie
  • Niet online
Pfff.........

• Rrehorst
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-10-2022
Tominatie schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 15:20:
@Borealis noou idd! Hopelijk houdt deze stijging wel vol en valt 't niet weer compleet terug straks.
En weer terug....

• Borealis
Tominatie schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 15:20:
gevolgd door een nog grotere rode candle.
Gelukkig net mijn liquidatie-prijs op Bitmex niet geraakt.

• PilatuS
  • Niet online
40 omhoog en dan 100 omlaag _O-

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Wtf is dit nu weer..

Zero.

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Voelde deze dump aankomen, dacht wel dat deze pump een valse ging zijn, alle TA indicatoren geven een daling aan, gelukkig 5 min geleden SL ingesteld zodat ik mijn beetje winst toch kon veilig stellen. Nu afwachten en lager inkopen...

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Iedereen stevig ingesnoerd? Handen en voeten binnen houden aub LOL

• PilatuS
  • Niet online
Een tijdje terug hadden we dit, alleen toen wat meer extreem dan nu. Als je mensen wil liquideren, dit is hoe dat gaat. Zowel omhoog als omlaag even iedere stop loss of take profit aanraken.

ETH zelfs 128.50 en 133.40 in één enkele 1 minuut candle 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 14-03-2019 15:28 ]

• Tominatie
  • Niet online
wat een kut zooi, kunnen we dan nooit een beetje stijgen? :/

Dit is een ouderwetse liquidatie hunt.

Verwijderd

Na het weekend gaan we tot aan Mars. Mark my words!

• Tominatie
  • Niet online
Een pumpje, een dumpje maar uiteindelijk toch gewoon weer sideways waar we begonnen.

Mits er straks nog iets geks gebeurd. Gewoon een dikke mooncandle bijvoorbeeld.

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 15:32:
Een pumpje, een dumpje maar uiteindelijk toch gewoon weer sideways waar we begonnen.
28-02 hadden we hetzelfde als nu. Zei toen dat ik het nog nooit had gezien, maar nu dus de 2e keer. De vorige keer was het daarna weer meer sideways dus dat zou mij niet verbazen inderdaad.

• ggj87
De cryptoscene is echt klaar voor adoptie hoor. Dat zie je zo. Werp een blik op de kaarten en je ziet zo dat het een veilige investering is in een nieuwe wereldvaluta.

• PilatuS
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LGPB1fAVHSIQKGj0KRxLC5cL/full.jpg

Iedere long of short met grote hefboom is hier geliquideerd. Tot x10 was geen probleem geweest, maar 50x en 100x, die zijn allemaal de sjaak hier.

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:00
Gaan we nou nog een keertje de richting bepalen of wat :O

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Tominatie
  • Niet online
@LED-Maniak Nop, bitcoin heeft zijn dosis gezonde beweging weer gehad deze week. Nu weer in de luie stoel sideways.

• Stokstaart
  • Laatst online: 08:20
PilatuS schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 15:39:
[Afbeelding]

Iedere long of short met grote hefboom is hier geliquideerd. Tot x10 was geen probleem geweest, maar 50x en 100x, die zijn allemaal de sjaak hier.
Was er niet iets met futures binnenkort?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Rechtzodiegaat
  • Laatst online: 20-01 18:59
What the hell doet Qtum?

• Stokstaart
  • Laatst online: 08:20
Stijgen in prijs

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Rechtzodiegaat
  • Laatst online: 20-01 18:59
En weer zakken. Dolle boel.

• Tominatie
  • Niet online
go.exchange van omisego is live, dat kan 't verklaren :)

• Borealis
Stokstaart schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 15:47:
[...]

Ik meende ergens gelezen te hebben dat deze de 16 (of de 15e) maart afliepen.

• Sahara
Nog een keer een ritje omhoog en omlaag om nog wat extra stop lossen eruit te laten knallen? Het lijkt er op.

• Tominatie
  • Niet online
Lookin' great, letsgo. Fuck bears, to da moon!

• PilatuS
  • Niet online
Stokstaart schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 15:47:
[...]

Dat kan ook wel weer wat actie geven, maar staat denk ik los van dit.

Dit geintje van net is op de 28ste dus ook zo gegaan en blijkbaar wordt er genoeg aan verdient om het nog een keer te doen. Ben bang dat we dit nog wel vaker gaan zien. Het volume op Binance was ook maar 5000 BTC tijdens die hele run. Nou is Binance niet de plek waar dit spelletje wordt gespeelt, Binance volgt alleen. Maar het lijkt er wel op dat mensen met diepe zakken dit geintje dus kunnen uitvoeren en flink verdienen.

• ggj87
PilatuS schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 16:14:
[...]

Dat kan ook wel weer wat actie geven, maar staat denk ik los van dit.

Dit geintje van net is op de 28ste dus ook zo gegaan en blijkbaar wordt er genoeg aan verdient om het nog een keer te doen. Ben bang dat we dit nog wel vaker gaan zien. Het volume op Binance was ook maar 5000 BTC tijdens die hele run. Nou is Binance niet de plek waar dit spelletje wordt gespeelt, Binance volgt alleen. Maar het lijkt er wel op dat mensen met diepe zakken dit geintje dus kunnen uitvoeren en flink verdienen.
Vannacht was er op Bitfinex om 1.55u voor meer dan 1500BTC aan volume in slechts 5m. Valt me op dat dit soort dingen toch het vaakst op BFX voorkomen. Denk daardoor nog steeds dat zij de richting bepalen ook al hebben zij niet meer het hoogste volume van alle beurzen.
Pagina: 1 ... 69 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!