[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 156 Laatste
Acties:
  • 437.694 views

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-12-2025

sourcecode

Prepare for the next ATH

is toch wel erg veel deze pumps toch ?
kan me niet herinneren dat dit zoveel gebeurde ?

Prepare for the next ATH

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:40
Heeft iemand ook problemen met het inloggen op je Stellar Wallet met een NANO ledger S?
Ik connect de ledger daarmee ga ik naar de Stellar App, ik connect.
Op de Stellar site licht de "sign in button" maar zodra ik er op klik gebeurt er niks. Ik heb het geprobeerd met Chrome en Opera browser op een MAC. Met Chrome op een Windows 10 PC maar nog niks. Ik heb de laatste updates op de ledger staan. Snap er geen bal meer van.

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:40
Thaam schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:07:
Heeft iemand ook problemen met het inloggen op je Stellar Wallet met een NANO ledger S?
Ik connect de ledger daarmee ga ik naar de Stellar App, ik connect.
Op de Stellar site licht de "sign in button" maar zodra ik er op klik gebeurt er niks. Ik heb het geprobeerd met Chrome en Opera browser op een MAC. Met Chrome op een Windows 10 PC maar nog niks. Ik heb de laatste updates op de ledger staan. Snap er geen bal meer van.
Ik kom net een draadje op Reddit tegen dat de issue bekend is. :'( Ik gebruik mn Ledger niet vaak, maar als ik hem gebruik is er elke keer iets. Zit niks anders op dan te wachten. :/

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-12-2025

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
We hebben er weer een! ;)
Stokstaart schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 18:22:
[...]

Ja het enige dat me zorgen baart is dat de MC gelijk blijft. Er valt zeker weer meer te verdienen als je de juiste altcoins in je pf hebt maar per saldo komt er dus geen nieuw geld bij..
Marketcap heeft niets, maar dan ook *niets*, te maken met hoeveel geld erin of eruit gaat. Sowieso is er geen "in", als jij coins koopt van iemand, dan krijgt die persoon jouw geld en jij zijn coins. Het geld gaat niet in de markt oid.

Marketcap is een hele simpele berekening: aantal coins in omloop maal de huidige koers.

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 12-03-2019 21:34 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-12-2025
:>
.oisyn schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:21:

[...]

Marketcap heeft niets, maar dan ook *niets*, te maken met hoeveel geld erin of eruit gaat. Sowieso is er geen "in", als jij coins kopt van iemand, dan krijgt die persoon jouw geld en jij zijn coins. Het geld gaat niet in de markt oid.

Marketcap is een hele simpele berekening: aantal coins in omloop maal de huidige koers.
Volgens mij was de 'marketcap zegt niks' nog niet langsgekomen in dit deel, dus mag wel weer een keer.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Je kan de marketcap ook nog eens dik omhoog krijgen met weinig geld. Als BTC 100 dollar meer waard wordt worden de 1 miljoen tot 4 miljoen verloren BTC ook allemaal 100 dollar meer waard, maar niemand die ze heeft of ooit kan verkopen. Koop voor een paar miljoen wat BTC waarbij BTC met 100 dollar omhoog gaat en de marketcap gaat 17.584.900 keer 100 dollar omhoog. Zelfde verhaal met omlaag. Verkoop 3000 BTC ofzo en de marketcap gaat enorm veel meer dan dat bedrag omlaag.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Wut, die ark krijgt geeneens een dikke correctie. Zitten we dan echt helemaal in een bullmarkt opeens... shit!

Zelfs nano klimt uit zijn graf, ongelofelijk.. Bullmarkt of wat???

Fuck it .. ik koop morgen terug en dan stop ik met dumpen behalve als het in 1 klap 50% omhoog knalt ofso.
Die markt is echt ene mindfucker

[ Voor 54% gewijzigd door A87 op 12-03-2019 22:25 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Verwijderd

A87 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 22:13:
Wut, die ark krijgt geeneens een dikke correctie. Zitten we dan echt helemaal in een bullmarkt opeens... shit!

Zelfs nano klimt uit zijn graf, ongelofelijk.. Bullmarkt of wat???

Fuck it .. ik koop morgen terug en dan stop ik met dumpen behalve als het in 1 klap 50% omhoog knalt ofso.
Die markt is echt ene mindfucker
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/tPgDGYd/Advice-Yoda-12032019223125.jpg

Arken in de zak, gauw!

Ninja edit: en als je de boot mist even naar bitcoinschade.nl 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2019 22:36 ]

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:10

oNo

.oisyn schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:21:
[...]

Marketcap heeft niets, maar dan ook *niets*, te maken met hoeveel geld erin of eruit gaat. Sowieso is er geen "in", als jij coins koopt van iemand, dan krijgt die persoon jouw geld en jij zijn coins. Het geld gaat niet in de markt oid.

Inderdaad. "Kunstmatig" georganiseerd (met een inner circle) van jezelf kopen en verkopen en hopetee market cap omhoog. Dat combineren met kunstmatige buy en sell walls en jdaar gaat de niet geinformeerde crypto slachtoffer.

Jep, ik ben er ook ingetrapt maar gelukkig met een klein bedrag vanuit m'n winst. Uiteraard zonde van je geld maar ik heb "goedkoop" m'n les geleerd. Er zijn er ook die er slechter af komen.

Verwijderd

Oeps.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2019 22:35 ]

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:07

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
perongeluk BCH gekocht? bitcoinschade.nl _O-

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
PilatuS schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 20:58:
[...]

Was het maar zo. Er zijn mensen die Bitcoin of crypto een scam noemen, maar wat die vrouw wil doen is pas echt een scam. Zelfde verhaal met loterijverlies ofzo. Mensen zich laten aanmelden voor een leuk bedrag met de belofte dat er een rechtzaak komt en mensen geld kunnen krijgen. Dat geld komt er alleen nooit en de mensen er achter rekenen voor zichzelf lekker 200 euro per uur om aan een rechtzaak te beginnen waarvan ze weten dat ze die nooit gaan winnen, puur en alleen om geld te innen van mensen die zo dom zijn om er aan mee te doen. Als ik die vrouw zo zie, waar ze zit en hoe ze praat, weet ik al genoeg.
Jaa idd, denk dat je gelijk hebt.

Ik ben het eens met die kale.

• PilatuS
  • Niet online
Ik vind zulke dingen sowieso dikke onzin. Iedereen weet dondersgoed wat ze hebben gekocht en als het dan toch misgaat gaan lopen huilen en moeilijk gaan doen. Als BTC nu op 100k had gestaan was het wel prima geweest natuurlijk. Verder toen ik nog bij Bitonic kocht stond daar ook heel duidelijk bij dat er risico's aan zaten. Er stond toen iets als dit: U staat op het punt Bitcoin aan te schaffen, let op dit, let op dat, enz, enz.

Verder blijf ik er bij dat deze missie kansloos is en de mensen er achter gewoon lekker willen cashen waarbij ze weten dat de kans op succes zeer klein is. Dat die kans extreem klein is boeit ze niets voor 65 euro per persoon. Eerst maar eens lekker van dat geld op vakantie gaan en daarna misschien eens wat gaan doen. Het is een scam en die 65 euro is weg zonder dat je er ooit 1 cent voor terug gaat krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 12-03-2019 23:48 ]

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:30
Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 22:32:
[...]

[Afbeelding]

Arken in de zak, gauw!

Ninja edit: en als je de boot mist even naar bitcoinschade.nl 8)7
Ben ik nog op tijd voor bitconneeeeectschade.nl?

Verwijderd

Ik zie de rechtzaak ook echt helemaal voor me:

'Ja nou edelachtbare het zit zo: mijn cliënten hebben een misleidende investering in Bitcoin gedaan en nu staan ze flink in het rood.'

Rechter: 'Buy low, sell high.'

'Ja edelachtbare dat klopt, maar mijn cliënten zijn misleid door de exchanges en brokers. Er is nergens duide...'

Rechter: 'Ik zal u even onderbreken, uw cliënten hebben gewoon een dikke vette noobish buy high gedaan.' *slaat met hamertje omdat het kan* 'Vette FOMO, dikke greed, eigen schuld dikke bult. Had je maar wat meer op Reddit moeten zitten voor je inkocht.'

'Maar edelachtbare, ik...'

Rechter: 'Flikker op scamboy, mijn vonnis luidt: HODL.'

HODL? U bedoeld holden? Is uw vonnis nu werkelijk het holden van een extreem volatiele investering?

Rechter: 'Nee HODL. Moon, lambo. BTC 100k EOY.' *slaat wederom met hamertje omdat het kan* 'Koop DOGE, much investment, such gains. Very lambo.'

• Tominatie
  • Niet online
hahahaha :')

• PilatuS
  • Niet online
Het mooie van rechters hier in NL is sowieso dat ze niet alleen naar de wet kijken, maar ook naar de geest van de wet en naar wat redelijk en onredelijk is. De conclusie zal sowieso zijn dat iedereen dondersgoed kon weten wat ze aan het doen waren en dat brokers daarom ook niet aansprakelijk zijn, laat staan de brokers die netjes aangeven dat er risico's aan zitten voordat mensen kochten. #kansloos.

• twain4me

twain4me

Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 23:55:
Ik zie de rechtzaak ook echt helemaal voor me:
Rechter: funds are safu?

Verwijderd

PilatuS schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 23:58:
Het mooie van rechters hier in NL is sowieso dat ze niet alleen naar de wet kijken, maar ook naar de geest van de wet en naar wat redelijk en onredelijk is. De conclusie zal sowieso zijn dat iedereen dondersgoed kon weten wat ze aan het doen waren en dat brokers daarom ook niet aansprakelijk zijn, laat staan de brokers die netjes aangeven dat er risico's aan zitten voordat mensen kochten. #kansloos.
Persoonlijk denk ik dat die rechtzaak er nooit komt en dat die gladjakker wegloopt met het geld van mensen die al in een benarde situatie zitten. Op hun site staat blijkbaar ook letterlijk in de disclaimer dat ze uit de rechtzaak terug kunnen treden wanneer ze willen.

Gewoon dikke scam.

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 00:02:
[...]

Persoonlijk denk ik dat die rechtzaak er nooit komt en dat die gladjakker wegloopt met het geld van mensen die al in een benarde situatie zitten. Op hun site staat blijkbaar ook letterlijk in de disclaimer dat ze uit de rechtzaak terug kunnen treden wanneer ze willen.

Gewoon dikke scam.
Dat denk ik ook, maar mocht het toch zover komen is bij de rechter kansloos. En ja het is een scam en dat weet die gast er achter ook meer dan prima. Laat staan die vrouw uit dat filmpje, die weet het net zo goed.

Ik hoop dat dit even gaat lopen en dat die 2 samen over een paar jaar voor de rechter staan :P

• twain4me

twain4me

Ja is scam, dacht het bij het eerste filmpje al, na bezoek aan de website wist ik het bijna zeker, nu weet ik het helemaal zeker.
En anders is hij gewoon heel erg dom, dat kan natuurlijk ook.

Geheel offtopic,

Wij maken grapjes over de rechter, in italie zijn ze lachwekkend van zichzelf...

https://nos.nl/artikel/22...-verkracht-te-worden.html

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
twain4me schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 00:09:
Ja is scam, dacht het bij het eerste filmpje al, na bezoek aan de website wist ik het bijna zeker, nu weet ik het helemaal zeker.
En anders is hij gewoon heel erg dom, dat kan natuurlijk ook.

Geheel offtopic,

Wij maken grapjes over de rechter, in italie zijn ze lachwekkend van zichzelf...

https://nos.nl/artikel/22...-verkracht-te-worden.html
Iets met mijn...

Weg

• Tominatie
  • Niet online
In dat filmpje zegt ie dat er al een stuk of 100 mensen zijn aangemeld.

Toch zonde hé, gooi je gewoon 65 euro's mee weg. Daar kan je toch heerlijk wat extra bitcoin van halen voor de hodl.

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 00:11:
In dat filmpje zegt ie dat er al een stuk of 100 mensen zijn aangemeld.
En dat op dag 1 ook nog. Er komen er nog wel 100'en zo niet 1000'en bij. Mensen zien het als een klein bedrag om misschien 10x of meer dan dat bedrag hopen terug te krijgen. De kans dat ze hun geld terug zien is kleiner dan dat BTC morgen weer op 20k staat :P
Toch zonde hé, gooi je gewoon 65 euro's mee weg. Daar kan je toch heerlijk wat extra bitcoin van halen voor de hodl.
That's the spirit !

• Tominatie
  • Niet online
Dat rechtenstudentje is gewoon een slimme oplichter. Met al dat opgehaalde geld koopt ie waarschijnlijk zelf de bitcoin dip en wacht tot moon, lambo om daarna een foto'tje te sturen naar zijn "cliënten" met hem in een lambo.

Henk & Ingrid weer rekt.

Het leven is hard. Hodl.

[ Voor 64% gewijzigd door Tominatie op 13-03-2019 14:49 ]

• New Yorker
  • Niet online
Hij wil ondertussen ook een lambo.

Weg

• Tominatie
  • Niet online
bitcoin moooon lambo sooooon

zit al een tijdje te loeren op binance btc/usdt en het wil maar niet uitbreken. Bij elke stijging richting de 3900 wordt ie weer naar onder gedrukt en rond de 3870 wordt ie weer omhoog gedrukt.

Ik wil nog wat bijkopen maar ik twijfel een beetje. Heb opzich wel 'n goed gevoel maar ik zou toch graag wat confirmatie willen zien van de bulls.

• New Yorker
  • Niet online
Enjin maakt een bart?

Weg

• PilatuS
  • Niet online
Die coin is leuk bezig, maar ik zie er geen Bart in.

Een echte Bart is dit (samen met de inversed Bart)

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/toj8377lpel11.jpg

Dus de koers die omhoog gaat, vlak is en dan terug gaat naar waar ie vandaan kwam. Of bij de inversed Bart omlaag, vlak en terug omhoog.

• oNo

oNo

Maar waarom doet ENJ dat? Is er ergens nieuws geweest? (na vorige week)

Ik vind het niet erg. Ben een ENJ semi hodler, en de afgelopen dagen waren best zwaar. Heb terwijl die laag stond en ik verlies had gewoon bijgekocht... }:O ... yolo

Edit: die gaat los, zo kan ik toch niet gaan slapen... :z *O*

[ Voor 12% gewijzigd door oNo op 13-03-2019 00:52 ]

• PilatuS
  • Niet online
oNo schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 00:49:
Maar waarom doet ENJ dat? Is er ergens nieuws geweest?
De ene na de andere coin pumpt. Gisteravond gingen er zo'n 15 stuks de lucht in. Blijkbaar is deze nu weer aan de beurt. Tuurlijk heeft nieuws die eerste pump veroorzaakt, maar er is geen nieuws nodig voor iedere pump of iedere run terug omhoog.

• oNo

oNo

Ik vraag me af, hoeveel levert zo'n georganiseerde pump en dump nou op als je de macht hebt om zoiets te doen.

En wat tuig je er allemaal voor op? (samen met andere whales, bots, etc)

En hoe kan je als "rat" ;) daar nou wat kruimels tussenweg halen? Of is het gewoon puur geluk dat je een zooitje van die coins in je pf hebt zitten voor de pump?

• PilatuS
  • Niet online
oNo schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 01:03:
Ik vraag me af, hoeveel levert zo'n georganiseerde pump en dump nou op als je de macht hebt om zoiets te doen.

En wat tuig je er allemaal voor op? (samen met andere whales, bots, etc)

En hoe kan je als "rat" ;) daar nou wat kruimels tussenweg halen? Of is het gewoon puur geluk dat je een zooitje van die coins in je pf hebt zitten voor de pump?
Tijdje geleden hier een link over gepost, over hoe dat in zijn werk gaat. Kan het alleen zo niet meer vinden.

Het zijn sowieso meestal de lowcaps die normaal maar 100 tot 1000BTC volume hebben. Daar zijn de orderboeken zo dun van dat als je met wat ladders aan de slag gaat je met een paar ton genoeg kan doen. Kijk voor gein eens naar XZC bijvoorbeeld. Gisteren was echt een gekkenhuis, de ene naar de andere ging de lucht in en ook vandaag meerdere coins 50 tot 100% zien doen.

Je kan er wel geld mee pakken, maar je moet er op tijd bij zijn. Ik heb wat coins open staan die lowcap zijn en nog geen pump hebben gehad. Beginnen ze dan te lopen met volume kan je instappen. Alleen ook dat is zeer link. De ene doet 100% in 3 uur en de andere doet 30% en terug naar 0% in 5 minuten.

Edit: Een andere tactiek kan dit zijn: Kijk naar de lowcap coins die al enige tijd vlak zijn. Dus die een bodem hebben gevonden en niets doen. Dan inkopen en en verkooppunten instellen. Dat laatste is heel lastig alleen omdat de ene 30% doet en de andere 150%. Een alert instellen op 15% kan wat zijn als je het handmatig wil doen. Deze pumps zijn natuurlijk wel echt het wilde westen.

Neem deze nou van vandaag:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Vh5bU2a2zxj1p4HKJF9irGXS/full.jpg

Of deze van gisteren:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8BxAwo7zWJU8qcdpi50oce86/full.jpg

Gaat nergens over dit. Instappen op iets dat al op meer dan 30% staat kan je 100% opleveren, of je gaat 30% in de min. Die 30% in de min kan ook echt binnen 2 minuten gebeuren. Er is een reden dat genoeg traders niets met lowcaps doen.

Het grootste probleem met zulke pumps als je er naar kijkt terwijl het gebeurt is dat op de 1 minuut er constant momenten zijn dat je rode candles krijgt van één of meerdere procenten. De ene keer gaat het zeg 2% omlaag en worden ze opgekocht om door te schieten omhoog. De andere keer valt de boel door en wordt die 3% binnen enkele seconden 5% of meer. Dan kan die 5% omlaag weer worden opgekocht om door te gaan naar 20% in de plus, of het zakt gewoon lekker 10% of meer door. Wat ik wel heb gezien is dat de eerste munten die gaan het meestal het beste doen. Zodra er 5 coins tegelijk gaan pumpen is de kans op dik omhoog klein geworden. Gaat er een enkele munt pumpen stappen er genoeg traders op waarbij de kans op verder omhoog groot is. Hoe dan ook, het is extreem risicovol. Tuurlijk wil iedereen wel even 20% pakken en laat staan 100%, maar als je 10% pakt en geen verlies maakt mag je al heel blij zijn. Vrijwel niemand pakt de volle 50% of 100% of wat het dan ook is.

Persoonlijk zou ik zeggen: Of je bent er voor de pump bij, of misschien wanneer ie net begint. Anders niet doen. De kans op verlies is extreem groot. Tuurlijk is het klote een munt van 40% naar 80% te zien gaan, maar vergeet niet de kans op 40% verlies.

[ Voor 47% gewijzigd door PilatuS op 13-03-2019 01:57 ]

• oNo

oNo

Inderdaad. Alles wat snel komt gaat ook weer snel.

De afgelopen 3 maanden langzaamaan m'n pf naar 132% gebracht. Nu met een deel daar van in de wat volatile ENJ. De afgelopen dagen was dat van +18 BNB naar -24 BNB en nu rond break even. Dat vind ik al behoorlijk wat. Heb de BTC ATH gekte van vorig jaar niet meegemaakt) Het voelt als een aardig risico om te holden. De moeizaam verdiende winst kan nog zo ineens verdampen...

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 00:02:
[...]

Gewoon dikke scam.
Idd, als er 1 ding scam is aan heel dit verhaal, zijn het die advocaten wel!

• PilatuS
  • Niet online
dabla schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 02:14:
[...]

Idd, als er 1 ding scam is aan heel dit verhaal, zijn het die advocaten wel!
Precies.

Het punt is dat die advocaten echt niet dom zijn. Ze weten dondersgoed dat wat ze claimen nooit gaat lukken. En precies dat maakt het een scam/oplichting. Ze weten dat het geld wat ze ontvangen en waarmee ze zichzelf betalen van mensen komt die nooit een cent terug gaan zien. Toch kiezen ze er bewust voor dat geld te ontvangen om zichtzelf er rijker van te laten worden. Hell, zelfs Bitconnect was minder erg. Als je daarmee slim aan de gang was gegaan had je er nog beter van kunnen worden, dat gaat hier niet gebeuren.

• Hexxagon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-12-2025
De gehele MC van crypto is niet echt veranderd sinds aantal weken, dus alle 100% en meer wat je ziet is gewoon P&D. Waarschijnlijk als je een uptrend ziet en denkt signalen te horen ben je al te laat, want het is puur een kleine insider groepje die coördineert en meestal weten we 't laatste lacht :'( ;w

Je zou kunnen gokken welke volgende coin een Polispay back up krijgt, maar goed we weten ook hoe het afliep met MCO en TenX.

[ Voor 17% gewijzigd door Hexxagon op 13-03-2019 06:25 ]

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Bij IOST hebben ze me Telegram admin gemaakt, die gaat zeker de afgrond in dus :+ Sell while you can :+

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-01 10:10
Mooie samenvatting van Edward Morra die ik op Telegram volg:

“Some people now might find themselves realising that everyone is making big profits left and right and altseason this and that. However, this is not true. Be very careful, this is NOT a trending market, these alts pumps are really random. A lot of them will fail their retests/pullbacks and go for a full retrace. You make your own decisions with your money, but I think that "take-profits-and-run" is the most wise strategy for now. Be careful when buying back lower after you sold, it might not even bounce back. Better find another coin that hasn't pumped yet and ride it instead. Treat current market as disposable utensils (you know these plastic cheap forks and spoons), use them only once and throw it away. It might just end up as the big bull trap/exit pump.
https://www.tradingview.com/x/oUT6WMtr/

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Danielson schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 08:45:
[...]

Onderhoud = Geen trading = Laag volume.
Hij doet nog steeds niet mee met de big coins zo te zien, zakt zelfs verder weg, als ze niet zoveel pairs hadden dan doet binance weinig, beetje pump en dump exchange aan het worden.

Nog mensen hier die in Dash zitten ? maakt leuke ritjes de laatste tijd nieuwe melkkoe voor mij geworden, ben zelfs even van LTC helemaal overgestapt naar Dash

[ Voor 19% gewijzigd door Slux op 13-03-2019 08:38 ]

• Sahara
Slux schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 08:30:
[...]

Hij doet nog steeds niet mee met de big coins zo te zien, zakt zelfs verder weg, als ze niet zoveel pairs hadden dan doet binance weinig, beetje pump en dump exchange aan het worden.

Nog mensen hier die in Dash zitten ? maakt leuke ritjes de laatste tijd nieuwe melkkoe voor mij geworden, ben zelfs even van LTC helemaal overgestapt naar Dash
Ik maak af en toe een ritje met Ontology. Maar jij handelt enkel met usd geloof ik.
Ritjes met DASH die je maakt door limiet ordertjes laag in het boek te leggen zodat het misschien wordt aangetikt en dan voor 1 procent of meer hoger te verkopen? En weer overnieuw?

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Sahara schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 09:12:
[...]

Ik maak af en toe een ritje met Ontology. Maar jij handelt enkel met usd geloof ik.
Ritjes met DASH die je maakt door limiet ordertjes laag in het boek te leggen zodat het misschien wordt aangetikt en dan voor 1 procent of meer hoger te verkopen? En weer overnieuw?
Alleen EUR voor mij, klopt op kraken speel ik veel met leverage op het moment, is leuk spelen daar al blijft het een draak van een exchange, was instapt rond de 70 Euro staat nu inmiddels op de 81.50 was een leuke rit daar naar toe, hoop trades achter de rug.

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Op Binance en Coinbase alles in fiat staan en vanaf 3854 een 10x leverage Bitcoin short lopen die nu al op >4.50% in het groen staat. Nou hopen dat er geen enorme bounce komt, want dan ervaar ik direct hoe het voelt om rekt te gaan...

Edit: 8% al aangetikt 8) Twijfel of ik niet uit moet stappen.

[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 13-03-2019 11:26 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

Verwijderd

Taro schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 11:16:
dan ervaar ik direct hoe het voelt om rekt te gaan...
Bitmexschade.nl
Getrektschade.nl

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2019 11:58 ]

• Sahara
Taro schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 11:16:
Op Binance en Coinbase alles in fiat staan en vanaf 3854 een 10x leverage Bitcoin short lopen die nu al op >4.50% in het groen staat. Nou hopen dat er geen enorme bounce komt, want dan ervaar ik direct hoe het voelt om rekt te gaan...

Edit: 8% al aangetikt 8) Twijfel of ik niet uit moet stappen.
Dat is mooi! Ik zit sinds $133,21 short met m'n ETH, nu op +18% winst. Maar zoals Kirby zegt zitten we hier niet voor de "soup and the sandwich" maar om het hele restaurant mee te nemen :+ . Ik hou m'n short ETH aan, het kost anders dan met de XBT short niks aan funding om de ETH short aan te houden (krijg zelfs geld bijgeschreven elke 8 uur aan funding costs). Niks gaat in één go naar beneden, beetje up en dan weer down.

• oNo

oNo

En vervolgens sta je in de keuken aan de afwas... :+

• A87
  • Niet online

A87

jezus Christus waarom gaat ark omhoog als ik in fiat zit. Goed bezig verlies om niets :F.
En litebit 24 uur te laat met uitbetalen lekker. Verdomme 3 dubbeltjes

[ Voor 72% gewijzigd door A87 op 13-03-2019 13:11 ]

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-01 08:16
Ik weet niet waar jij dat ziet maar ik ben al 0,9 ETH kwijt sinds vanochtend, aan PF waarde :)
Ah, je hebt het aangepast naar alleen ARK. Da's andere koek haha

[ Voor 25% gewijzigd door Soeski op 13-03-2019 13:15 ]

• A87
  • Niet online

A87

Soeski schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 13:14:
Ik weet niet waar jij dat ziet maar ik ben al 0,9 ETH kwijt sinds vanochtend, aan PF waarde :)
Ah, je hebt het aangepast naar alleen ARK. Da's andere koek haha
??? ah aangepast

[ Voor 26% gewijzigd door A87 op 13-03-2019 13:37 ]

• PilatuS
  • Niet online
De pumpcoin van vandaag is blijkbaar ONG. Heeft toch even 75% gedaan, hoewel dat nu alweer 50% is.

• Tominatie
  • Niet online
Heb ff weer wat BTC bijgekocht oOo

Van mij mogen deze prijzen echt nog wel het hele jaar aanhouden. 300€ is toch ~0.1 btc per maand at the moment, echt nice. Het is trouwens wel grappig; sinds de berenmarkt ben ik een stuk meer gaan werken. Die bitcoin prijs geeft net dat kleine beetje motivatie om toch die extra uurtjes per week te draaien. :)

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/czYANFPU5qb2mP3Q22/giphy.gif

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:04:
De pumpcoin van vandaag is blijkbaar ONG. Heeft toch even 75% gedaan, hoewel dat nu alweer 50% is.
En dat alleen maar vanwege die trading competitie :+

Gek marktje blijft het.
Wanneer wordt Bitcoin is de pumpcoin van vandaag? Die ouwe reus mag ook wel een keertje wakker worden.

• A87
  • Niet online

A87

Afbeeldingslocatie: http://www.tegelspreukmaker.nl/tilegenerator.php?tt=Die%20coins%20maken%20mij%20blut%5Bn%5DGODVERDOMME&fs=100&yp=50&lh=120&ltt=1&tg=1&tk=003370&bf=&fx=0&fy=0&se=0

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
XRP/BTC lijkt wel een hartslagmonitor.

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03-2025
Heeft er iemand al fiat gestort op Binance.je?
Ik afgelopen vrijdag, maar het staat er nog steeds niet op.

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Worstkaas schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:31:
Heeft er iemand al fiat gestort op Binance.je?
Ik afgelopen vrijdag, maar het staat er nog steeds niet op.
Nee, heb er alleen de gratis 20 Euro als ETH afgehaald. Zou niet weten waarom je daar zou handelen, is erg duur en weinig volume.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• A87
  • Niet online

A87

kut litebit nooit meer. ga ik naar die site staat er weer order geannuleerd :F
Belde ze net op met dreigen met advocaat '' en nu doen jullie wat!'' en nu staat order wel weer open

Wat een achterlijk volk daar, allemaal stagiares ofso. En liegen dat ik mijn geld al zou hebben om half 1 vanmiddag (ook zelfde bank)

[ Voor 255% gewijzigd door A87 op 13-03-2019 14:49 ]

• Hexxagon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-12-2025
Taro schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:37:
[...]

Nee, heb er alleen de gratis 20 Euro als ETH afgehaald. Zou niet weten waarom je daar zou handelen, is erg duur en weinig volume.
Waarom niet Bitstamp? Beetje normale T&C's (London based) vergeleken met die Amerikaanse tenten en genoeg volume om te traden. @Worstkaas @A87 Ik heb al paar x withdrawed en werkt gewoon prima zonder gedoe. 1 werkdag.

Trouwens, waarom zijn invites van BI3p hier toegestaan op forum, maar referrals niet? Heeft tweakers iets met Bl3p?

[ Voor 8% gewijzigd door Hexxagon op 13-03-2019 14:53 ]

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-12-2025
A87 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:42:
Belde ze net op met dreigen met advocaat '' en nu doen jullie wat!'' en nu staat order wel weer open

Wat een achterlijk volk daar, allemaal stagiares ofso. En liegen dat ik mijn geld al zou hebben om half 1 vanmiddag (ook zelfde bank)
Gebruik dan ook geen brokers maar stort geld op Kraken/Bitstamp en koop ETH en ga dan verder naar Binance ofzo.

• A87
  • Niet online

A87

Rookert25 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:59:
[...]

Gebruik dan ook geen brokers maar stort geld op Kraken/Bitstamp en koop ETH en ga dan verder naar Binance ofzo.
Was alleen omdat er een grote pump was wilde in 10 seconden van mijn coins af.

naar binance sturen duurt echt wel langer, ben je zo weer een uur verder met alles

[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 13-03-2019 15:10 ]

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Effect.ai gaat van Neo naar Eos. De swap wordt 1 to 1. Alvast Inslaan die handel en mooi verkopen aan Eos hodlers.

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03-2025
Taro schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:37:
[...]

Als ik een keer een enorme klapper maak wil ik via zoveel mogelijk exchanges fiat naar binnen harken.

Verwijderd

A87 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:09:
[...]

naar binance sturen duurt echt wel langer, ben je zo weer een uur verder met alles
Je hebt ook van die coins die min of meer gelijk staan aan fiatwaarde. Stablecoins noemen ze die geloof ik.

Of wil je die niet gebruiken? Sowieso is Litebit een baggerboel. Is net als zo'n SRV wagen die door je buurt rijd waar je boodschappen kan halen, makkelijk, maar stervensduur.

• DeeSung
  • Niet online
A87 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:42:

Gebruik litebit ook, nog nooit wat verkocht though. Jouw ervaring voelt voor mij aan alsof het een 1 way street is. Meer mensen die wellis wat verkocht hebben daar?

YouTube: Cryptocurrencies Are Making A Huge Comeback

DataDash praat tussen 2:30 en 3:45 over O3 labs die de O3 mobile wallet maakt voor Neo.
De aller beste mobile wallet wat ik tegengekomen ben. Mooi dattie dat ook ziet.

[ Voor 18% gewijzigd door DeeSung op 13-03-2019 15:24 ]

• PilatuS
  • Niet online
DeeSung schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:19:
[...]

Gebruik litebit ook, nog nooit wat verkocht though. Jouw ervaring voelt voor mij aan alsof het een 1 way street is. Meer mensen die wellis wat verkocht hebben daar?
Brokers als Litebit of Bitcoinmeester zijn belachelijk duur qua fee's. Meestal op aankoop zo'n half tot 1 procent. Alleen op verkoop zo'n 2 tot 3%. Bij iets als Binance is dat 0.075% op zowel aankoop als verkoop. Nog niet eens 0.2% tegenover 3% of meer verschil tussen aankoop en verkoop is nogal wat.

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
DeeSung schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:19:
[...]

lang geleden wel is wat verkocht ja.
Zonder problemen.

• DeeSung
  • Niet online
PilatuS schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:21:
[...]

Brokers als Litebit of Bitcoinmeester zijn belachelijk duur qua fee's. Meestal op aankoop zo'n half tot 1 procent. Alleen op verkoop zo'n 2 tot 3%. Bij iets als Binance is dat 0.075% op zowel aankoop als verkoop. Nog niet eens 0.2% tegenover 3% of meer verschil tussen aankoop en verkoop is nogal wat.
Sinds wnnr kan je daar met euros en ideal betalen?
wehave schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:22:
[...]

lang geleden wel is wat verkocht ja.
Zonder problemen.
Hun financiele situatie kan heel anders zijn nu. Ff in de gaten houden.

[ Voor 21% gewijzigd door DeeSung op 13-03-2019 15:28 ]

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-12-2025
DeeSung schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:27:
[...]

Binance Jersey (binance.je)

[ Voor 7% gewijzigd door DaCoTa op 13-03-2019 15:30 ]

• DeeSung
  • Niet online
Weer kyc en wire transfers. Fok die shit heb ik al genoeg gedaan xD

• New Yorker
  • Niet online
DeeSung schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:27:
[...]

[...]

Hun financiele situatie kan heel anders zijn nu. Ff in de gaten houden.
Die gasten moesten dan maar minder snuiven of geen 2e lambo kopen.

Weg

• Sahara
Bart Simpson is er weer. Mooie dump, smaakt naar meer.

[ Voor 38% gewijzigd door Sahara op 13-03-2019 15:57 ]

• oNo

oNo

A87 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:09:
[...]
Dat is je toch gelukt dan? _O-

• PilatuS
  • Niet online
Echt he :) Pfff... Zak eens door of schiet omhoog, maar doe iets ! Weer zo'n lame ass Bartje zonder ergens heen te gaan.

• Tominatie
  • Niet online
Sahara schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:44:
Bart Simpson is er weer. Mooie dump, smaakt naar meer.
Nou idd, mooie bart op de 5 min chart! :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BQFUDHs.png

Dit gaat de heletijd zo; beetje stijgen en daarna beetje dalen dan weer beetje stijgen. Tis wachten op een uitbraak.

[ Voor 7% gewijzigd door Tominatie op 13-03-2019 15:59 ]

• A87
  • Niet online

A87

PilatuS schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:21:
[...]

Geen zin om de hele tijd al mijn spul op binance te hebben staan vertrouw het voor geen meter met die hacks.
Als ik dan een keer in 1klap snel alles kwijt wil is er alleen litebit

[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 13-03-2019 16:03 ]

Verwijderd

A87 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 16:03:
[...]

Geen zin om de hele tijd al mijn spul op binance te hebben staan vertrouw het voor geen meter met die hacks.
Parkeer je dan je Arken in de wallet van Litebit?

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 16:15:
[...]

nope

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 16:15:
[...]

Het scheelt dat Litebit nog nooit gehacked is.. :+

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 16:03:
[...]
Als Binance klapt gaat iedere coin kapot, of de coins nou wel of niet daar staan. Bij zo'n grote speler wordt het Mt.Gox 2.0. Verder kan je natuurlijk ook gewoon daar kopen en het dan versturen naar je eigen wallet. Tegenover die fee's en de trading fee's kan je flink wat doen tegenover de kosten van Litebit. Ik vind een verschil van tussen de 3% tot 4% op aankoop en verkoop gewoon compleet gek.

Maar je koopt dus bij Litebit en verzend de coins dan naar je eigen wallet ? Want het laten staan op Litebit is natuurlijk helemaal gelijk aan het laten staan op Binance, alleen dan tegen een flink hogere fee met minimaal hetzelfde risico. Persoonlijk heb ik ook nog eens meer vertrouwen in Binance met hun coldwallets dan Litebit.

• Sahara
PilatuS schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 16:18:
[...]

Als Binance klapt gaat iedere coin kapot, of de coins nou wel of niet daar staan. Bij zo'n grote speler wordt het Mt.Gox 2.0. Verder kan je natuurlijk ook gewoon daar kopen en het dan versturen naar je eigen wallet. Tegenover die fee's en de trading fee's kan je flink wat doen tegenover de kosten van Litebit. Ik vind een verschil van tussen de 3% tot 4% op aankoop en verkoop gewoon compleet gek.

Maar je koopt dus bij Litebit en verzend de coins dan naar je eigen wallet ? Want het laten staan op Litebit is natuurlijk helemaal gelijk aan het laten staan op Binance, alleen dan tegen een flink hogere fee met minimaal hetzelfde risico. Persoonlijk heb ik ook nog eens meer vertrouwen in Binance met hun coldwallets dan Litebit.
Ik heb ook vertrouwen in CZ's Binance. Zijn staat van dienst is op het zachts gezegd impressive:

Career Changpeng Zhao (CZ)

After college, Zhao began working for the Tokyo Stock Exchange, developing software for matching trade orders. He also worked at Bloomberg Tradebook where he was a developer of futures trading software.[3]

In 2005, he moved to Shanghai where he founded Fusion Systems,[4] known for "some of the fastest high-frequency trading systems for brokers."[3]

Beginning in 2013, he worked for various cryptocurrency projects including Blockchain.info and also served as chief technology officer of OKCoin.[3]

In 2017, Zhao left OKCoin to start a cryptocurrency exchange called Binance. He launched the company in July 2017, following a $15 million funding raised during an initial coin offering.[2] In less than eight months, Zhao grew Binance into the world's largest cryptocurrency exchange by trading volume, as of April 2018.[1][2] In February 2018, Forbes Magazine placed him third on their list of "The Richest People In Cryptocurrency".[1][3][5] As of September 2018, his net worth is estimated at $1.4 billion.[6]

• PilatuS
  • Niet online
Tussen Mt.Gox en nu is er ook een hoop anders geworden. Bij Mt.Gox had één persoon een hotwallet met alle BTC en alleen die persoon had er toegang toe. Dat ging dacht ik om meer dan 100.000 BTC. Los van het hotwallet verhaal waren die BTC's gewoon voor altijd weg geweest als de enige persoon die er toegang tot had onder een bus was gekomen. Ik ga niet zeggen dat er niets met Binance kan gebeuren en dat het 100% veilig is. Er kan natuurlijk altijd iets fout gaan, maar in vergelijking met Mt.Gox zijn het qua beveiliging nu wel andere tijden.

• A87
  • Niet online

A87

Oh nee litebit net gebeld hebben ze nog steeds niets overgemaakt :F :F :F :F :F :F :F :F
man man wat een stelletje eikels. Steeds een ander persoon die geen idee heeft waar je voor belt.
Door dat gekloot 10% misgelopen

[ Voor 128% gewijzigd door A87 op 13-03-2019 17:08 ]

• A87
  • Niet online

A87

Sahara schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 16:30:
[...]

Ik heb ook vertrouwen in CZ's Binance. Zijn staat van dienst is op het zachts gezegd impressive:
Zijn hoofd ziet er ook betrouwbaar uit. Lijkt beetje op grey alien :+
https://cdn.coingape.com/...2/19132213/CZ-678x381.png
https://i.ytimg.com/vi/5WzidH8CDwA/hqdefault.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door A87 op 13-03-2019 17:11 ]

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 01-01 11:17
Vitalik ziet er helemaal raar uit.

• Sahara
Ik begrijp eigenlijk er geen moer van waarom men brokers gebruikt die zulke hoge tarieven hanteren. Misschien is het simpelweg omdat men niet beter weet dat er ook crypto exchanges bestaan die wel concurrerend zijn. Maar als men het niet weet... dan is dat dus nieuw geld van Henk en Ingrid dat de crypto instroomt.

• oNo

oNo

Sahara schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 17:18:
Ik begrijp eigenlijk er geen moer van waarom men brokers gebruikt die zulke hoge tarieven hanteren. Misschien is het simpelweg omdat men niet beter weet dat er ook crypto exchanges bestaan die wel concurrerend zijn. Maar als men het niet weet... dan is dat dus nieuw geld van Henk en Ingrid dat de crypto instroomt.
Overal waar (het grote) geld is krioelen er ratten om de de kruimels op te eten.

En dan ben ik een mini-mier die de nog kleinere kruimels weg draagt...

• A87
  • Niet online

A87

Sahara schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 17:18:
makkelijk te vinden op google search enso.

op zich is het wel handig. Stel je zit in een coin die 70% omhoog knalt en je hebt 1 minuut de tijd om er op te verdienen. is litebit wel handig

• New Yorker
  • Niet online
Leuk maar in 2017 kon je 10x winsten pakken met litebit.

Weg

• Sahara
A87 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 17:44:
[...]

makkelijk te vinden op google search enso.

op zich is het wel handig. Stel je zit in een coin die 70% omhoog knalt en je hebt 1 minuut de tijd om er op te verdienen. is litebit wel handig
Hoe moet ik dit interpreteren? Je zit in een coin die 70% omhoog knalt, in welk opzicht profiteer je ervan een account bij Litebit te hebben? Enige dingetje die ik denk gelezen te hebben is dat je bij Litebit snel via iDEAL geld kan storten en kan kopen. Maar als ik mij goed herinner dan was het tijdens het staartje van de bullrun vaak de klacht over Litebit dat ze geen coins meer op voorraad hadden. Zelfde gold overigens ook voor Bitonic op een paar dagen rondom kerst 2017.

[ Voor 5% gewijzigd door Sahara op 13-03-2019 17:51 ]

• A87
  • Niet online

A87

Sahara schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 17:50:
[...]

Hoe moet ik dit interpreteren? Je zit in een coin die 70% omhoog knalt, in welk opzicht profiteer je ervan een account bij Litebit te hebben? Enige dingetje die ik denk gelezen te hebben is dat je bij Litebit snel via iDEAL geld kan storten en kan kopen. Maar als ik mij goed herinner dan was het tijdens het staartje van de bullrun vaak de klacht over Litebit dat ze geen coins meer op voorraad hadden. Zelfde gold overigens ook voor Bitonic op een paar dagen rondom kerst 2017.
Hm, Kopen zit je met een limiet , verkopen niet.
Hoeso niet profitieren?

Een piek kan 1 minuut duren dan wil je toch snel de coins dumpen of niet dan...

[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 13-03-2019 18:01 ]

• Sahara
A87 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 17:55:
[...]

Hm, je hebt geen account nodig om te verkopen op litebit! Kopen zit je met een limiet , verkopen niet.
Hoeso niet profitieren?

Een piek kan 1 minuut duren dan wil je toch snel de coins dumpen of niet dan...
Ik dump op Binance. Maar jij dumpt ze dan op Litebit. Alright. Denk dat ik op Binance nevertheless goedkoper dump.

• A87
  • Niet online

A87

Ik heb mijn fiat nu op mijn rekening, WAT ZAL IK DOEN.. ik heb ff geen flaauw idee.

probleem 1.. bitcoin kan ineens 30-40% zakken of als een speer omhoog.
probleem 2.. ark is in een uptrent maar er lijkt maar geen correctie te komen om laag in te stappen.......wtf joh! het gaat alleen maar omhoog en omhoog en omhoog

[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 13-03-2019 18:07 ]

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-01 17:07
Ik heb maar weer eens wat gekocht. Ik had meer vuurwerk naar beneden verwacht de afgelopen tijd, nu kan het de aankomende week nog zomaar gebeuren. Maar de kans om naar $4560 te herstellen als hoogste punt neemt ook toe.

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
A87 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 18:07:
Ik heb mijn fiat nu op mijn rekening, WAT ZAL IK DOEN.. ik heb ff geen flaauw idee.

probleem 1.. bitcoin kan ineens 30-40% zakken of als een speer omhoog.
probleem 2.. ark is in een uptrent maar er lijkt maar geen correctie te komen om laag in te stappen.......wtf joh! het gaat alleen maar omhoog en omhoog en omhoog
Ik zou me vooral niet gek laten maken?

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-12-2025
Iemand ervaring met GSMG crypto trading bot?

Ik heb een bescheiden budget om mee te day traden maar mijn profit is mager en ik vind dat ik er veel tijd in moet steken om er wat leuks uit te halen. Een trading bot lijkt me een oplossing maar ik vind de licentie vaak te duur. GSMG bot springt er voor mij uit omdat je alleen fee's betaald (wel 25%) over trades met winst. GSMG levert de de software en verdient aan mijn positieve trades. Kortom er is een incentive voor de maker om het programma zo succesvol mogelijk te maken.

Ik kan er alleen vrij weinig over terug vinden, weinig reviews of nadere info. De website zelf is ook erg karig echter kom ik met een omweg wel op deze hulp site: https://help.gsmg.io.

Iemand hands-on ervaring. Het riekt mij nog te veel naar scam, alhoewel het principe me wel aanspreekt.

• Sahara
Swaha schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 18:15:
[...]

Ik zou me vooral niet gek laten maken?
Eensch. Ik herinner een bepaald persoon hier helaas nog wel die NEO kocht toen 't op $15 ofzo stond en nog geen 2 dagen later in de single digits bevond. Ik heb het gevoel dat we nu op een zelfde moment in de crypto geschiedenis staan waarbij in de komende dagen / weken er weer een zachte gecontinueerde downtrend of een harde selloff volgt. Net zoals we gezien hebben na die lange stabiele support op de 6k.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Sahara schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 17:50:
Maar als ik mij goed herinner dan was het tijdens het staartje van de bullrun vaak de klacht over Litebit dat ze geen coins meer op voorraad hadden. Zelfde gold overigens ook voor Bitonic op een paar dagen rondom kerst 2017.
Wat Litebit betreft zat ik in die periode idd +/- zo'n drie kwartier op F5 te klikken totdat er weer wat XRP oid beschikbaar was. Minimale aankoopbedrag was €100 en ik slikte het als zoete koek.

Hopelijk krijgen we ooit weer van die taferelen, want dan gaat er (voor ons) iets goed 🤫

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1

• A87
  • Niet online

A87

Sahara schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 18:24:
[...]

Eensch. Ik herinner een bepaald persoon hier helaas nog wel die NEO kocht toen 't op $15 ofzo stond en nog geen 2 dagen later in de single digits bevond. Ik heb het gevoel dat we nu op een zelfde moment in de crypto geschiedenis staan waarbij in de komende dagen / weken er weer een zachte gecontinueerde downtrend of een harde selloff volgt. Net zoals we gezien hebben na die lange stabiele support op de 6k.
hier zit ik dus ook mee

• Sahara
Karl (The Moon) heeft het eveneens over een mogelijke correctie die eraan kan komen middels TA.., "to make the majority suffer":

[YouTube: Bitcoin Correction Coming! | ETH Not A Security? | Galaxy S10 Does NOT Support Bitcoin... | Trezor]

[ Voor 5% gewijzigd door Sahara op 13-03-2019 18:46 ]

Pagina: 1 ... 68 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!