[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 156 Laatste
Acties:
  • 437.637 views

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Stokstaart schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:01:
[...]

Verwacht je niet weer een tijd sideways? Aangezien we zo relatief snel weer gebounced zijn van de laatste drop?
Ik stap nu niet uit. De laatste paar keer greep ik telkens flink mis omdat het toch bleef stijgen. Ik wacht rustig af.

Zero.

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12 19:47
Pelox schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:07:
[...]

Ik stap nu niet uit. De laatste paar keer greep ik telkens flink mis omdat het toch bleef stijgen. Ik wacht rustig af.
Tree voor tree voor tree omhoog en dan met de lift naar beneden.😂

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Stokstaart Dat kan maar zo, maar, sideways heb je niets aan. Ik blijf overigens tussendoor wel BNB ritjes maken, in ieder geval voor 80% in USDT op het moment.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Stokstaart schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:01:
[...]
Verwacht je niet weer een tijd sideways? Aangezien we zo relatief snel weer gebounced zijn van de laatste drop?
Sideways kan altijd, maar vergeet ook niet die enorme rode candle omlaag waarbij ETH bijvoorbeeld viel met 20%. Die candle kwam na zo'n 8 uur toen de top er was. We zien inderdaad wel veel sideways de laatste tijd, maar vergeet niet dat het ook anders kan :)

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-12 02:06

oNo

Tja, al meerdere malen het gevoel gehad "Ja, nu niet kopen want veel hoger gaat het niet worden, te riscovol". Van de week een zooitje ETH, LTC en BNB gekocht (3% stable over en vanmorgen 10% stable)
En vandaag zat ik een keer helemaal lekker met de groene staven.

Nu 80% stable en van de rest een deel BNB omdat die wat anders beweegt dan BTC (en de rest) 100% stable ga ik niet meer doen. No coins feeds fomo!

• PilatuS
  • Niet online
oNo schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:54:
Tja, al meerdere malen het gevoel gehad "Ja, nu niet kopen want veel hoger gaat het niet worden, te riscovol". Van de week een zooitje ETH, LTC en BNB gekocht (3% stable over en vanmorgen 10% stable)
En vandaag zat ik een keer helemaal lekker met de groene staven.
Kopen na een hoop rood is wel even anders dan na een hoop groen he :P Ik heb gisteravond ook gekocht, maar puur omdat we op mooie support zaten en een dikke run omlaag hadden gehad met daarna nog een kleinere run omlaag. Dat maakt de kans op omhoog veel groter dan na een dikke groene candle. Niet dat het niet verder omhoog kan, maar het risico is nu gewoon groter dan na een hoop rood.

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Eth heeft er weer zin in!

• PilatuS
  • Niet online
Mooie run inderdaad. En toen gooide BTC roet in het eten. 3 dollar er af in een minuut, geen probleem :X

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-12 23:07
Wow nou dit waren ff zenuwslopende momenten. Van 120 dollar verlies met m´n short ETH naar 26 dollar winst en dat in 15 minuten tijd. Short gesloten en nu ff op adem komen. Damn, soms heb je geluk nodig en heb je ook geluk :Y

• oNo

oNo

Ik zag em ook gaan en heb m'n stop loss mee zitten schuiven. Alles verkocht op ~139.
Ik was te laat om de dip er na op ~133 te kopen. Het was al net weer wat hoger terug gestuiterd toen ik op de buy knop klikte.

Daarna een SL ingesteld voor het beetje BNB wat ik nog heb en lekker gaan slapen na een mooie groene dag :-)

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Dat is lekker wakker worden zo...
Voor de daytraders... veel succes!
Voor de hodlers, keep hodling.
:)

[ Voor 7% gewijzigd door RaptorXS op 06-03-2019 07:49 ]

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:40
Het kan nog steeds naar beneden :Y

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:14
Net wat LINK gekocht. Kijken of die wat kan gaan doen. Ben uit LTC en ONT.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
LED-Maniak schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 08:58:
Het kan nog steeds naar beneden :Y
Valt mee?

Weg

• Sahara
Deze plotselinge pumps kan je denk ik op Bitmex mooi mee inspelen als je een Stop Limit Buy order toepast, dat je dan beetje hoger je stop zet dan de current koers en wanneer hij opstijgt je dan wordt aangetikt. Immers je kan in de grafiek telkens die stop omhoog of omlaag schuiven.

Edit: Wat mij bij Bitmex ook opvalt is dat als het heel druk wordt, dat hun systeem dan overloaded wordt en je geen orders kan invoeren. Het is daarom denk ik een goed idee om meteen na het bijv. long gaan, onmiddelijk een sell order in het orderboek te gooien, zodat je bij een spike up meteen wordt uitgevoerd i.p.v. meldingen krijgt dat Bitmex overloaded is wanneer je winst wilt nemen.

[ Voor 41% gewijzigd door Sahara op 06-03-2019 12:01 ]

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-12 15:05
Ben je wat nieuws aan het lezen over trx omdat iemand vroeg wie trx had.
Kom je tegen dat een btt airdrop icm trx zit.

https://medium.com/bittor...for-tron-trx-8bbd194f8a87

Alles wat je bij krijgt is meegenomen.

AnimeAdicted

• New Yorker
  • Niet online
Op 7 days is XLM ook een stable coin

Weg

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 22:08

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nog wat gemist? Bullrun al gestart?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
DAMAGE schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 14:37:
Nog wat gemist? Bullrun al gestart?
Yep, bullrun is net gestart, 5k by tonight :+

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
dabla schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 14:53:
[...]

Yep, bullrun is net gestart, 5k by tonight :+
5k sats? :+

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Zijn er nog mensen into airdrops? Heb er hier eentje https://robocalls.io/signup-for-news/ Snel en simpel.

[ Voor 8% gewijzigd door Greymore1 op 06-03-2019 16:44 ]

• PilatuS
  • Niet online
Greymore1 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 16:41:
Zijn er nog mensen into airdrops? Heb er hier eentje https://robocalls.io/ Snel en simpel.
Nee dank je. Heb geen vertrouwen in mensen die gratis geld aan het weggeven zijn.

• Greymore1
PilatuS schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 16:44:
[...]

Nee dank je. Heb geen vertrouwen in mensen die gratis geld aan het weggeven zijn.
Wel grappig, want ONT gaf ook "gratis geld" weg. :+

• PilatuS
  • Niet online
Greymore1 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 16:46:
[...]

Dus ?

Kwam laatst hier ook nog iets anders voorbij. Gratis coins, maar wel even je ID door sturen. Ja, dag :w

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:11
PilatuS schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 16:44:
[...]

zo is dat weg met de regering ;)

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Greymore1 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 16:46:
[...]

Die van ONT bleek leuk ja, was alleen niet van te voren aangekondigd.

99% van die kut airdrops zijn geen kut waard en worden dat ook niet.

Zo

• Sahara
PilatuS schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 16:56:
[...]

Dus ?

Kwam laatst hier ook nog iets anders voorbij. Gratis coins, maar wel even je ID door sturen. Ja, dag :w
ONT was wel een mega mooie vangst als je toen enkel je email adres op die verdomde mailing lijst had gezet.. of misschien wel een paar keer, hoeveel duizend gratis ONT had je toen kunnen krijgen?

Maar idd. voor 25 dollar je ID kaart/selfie verkopen is zoals Trump het zou zeggen een bad deal :r .

• Greymore1
Sahara schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 17:02:
[...]

ONT was wel een mega mooie vangst als je toen enkel je email adres op die verdomde mailing lijst had gezet.. of misschien wel een paar keer, hoeveel duizend gratis ONT had je toen kunnen krijgen?

Maar idd. voor 25 dollar je ID kaart/selfie verkopen is zoals Trump het zou zeggen een bad deal :r .
Hoeft hier alleen je ETH adres te geven, though. En nee, geen private key. Hun angel investor had gisteren voor iets van 25,000$ aan CYFM op buyers gedropt op IDEX. Dat was wel een uniek momentje. Hij was het zat dat IDEX bots steeds de prijs omlaag drijven, tot zelfs 10 gwei, waarop hij "aankondigde" die buy orders eens te gaan fillen. Even voordat hij dat deed kocht hij CYFM tot en met 35 gwei op. MFTU en CYFM zijn van hem.

• PilatuS
  • Niet online
Greymore1 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 17:12:
[...]
Hoeft hier alleen je ETH adres te geven, though.
En je emailadres :P

• Greymore1
Ja meestal he, geef je niet je main adres op.

Trouwens goede voortgang bij Telcoin: https://mailchi.mp/afb0527cf731/newsletter-14

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik bedenk met net opeens, ik ben begin 2018 ingestapt, dat Tron ook een AirDrop zou doen bij 1 miljoen subscribers op hun website. Had me wel toen aangemeld. Geen idee of dat er ooit van is gekomen. Justin heeft wel vaker wat geroepen volgens mij. Iemand hier bekend mee?

Rookworst zonder r is ook worst.

• Klaas25
  • Laatst online: 01-12 19:47
De baas van Ripple zit gewoon aan tafel met de IMF. Meneer Larsen zal wel eventjes vertellen hoe het moet :)

• RaptorXS
Gaan we dit weekend weer door de 4K met de Bitcoin..........of toch een stukje lager?
Stay tuned, we gaan het meemaken. ;)

• oNo

oNo

Wat denk je zelf dan @RaptorXS ?
En waarom?

Ik heb een "ach het gaat voorlopig toch niet hoger gevoel". Kijk bijvoorbeeld naar LTC, lekker onlogisch, net als wel meer.

Het enige dat vooralsnog alleen maar omhoog gaat, mits voldoende uitgezoomd, is BNB.

• RaptorXS
oNo schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 18:50:
Wat denk je zelf dan @RaptorXS ?
En waarom?
Als longtime hodler maakt het me niet zoveel uit.

Ik heb een "ach het gaat voorlopig toch niet hoger gevoel". Kijk bijvoorbeeld naar LTC, lekker onlogisch, net als wel meer.
Vergeet de halvening niet, ongeveer begin augustus

Het enige dat vooralsnog alleen maar omhoog gaat, mits voldoende uitgezoomd, is BNB.
Heb geen BNB, is alleen op Binance maar te verhandelen toch?

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
RaptorXS schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 18:58:
[...]

Nee.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Crypts
RaptorXS schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 19:28:
[...]

achja...

[...]

Je hebt gelijk
Is een beetje flauw maar je loopt ook al even mee. ;)

Overigens is bnb voor zover dat kan best een sure bet. Dat vond ik al voordat eea via andere exchanges verhandelbaar werd maar dat is alleen maar beter geworden.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Wordt tijd dat LTC weer eens door de 50 Euro gaat *O*

Slux is nog steeds verbaast dat bcash nog in de top 10 staat, wordt tijd dat een XMR of Dash daar komen.

• RaptorXS
Slux schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 19:38:
Wordt tijd dat LTC weer eens door de 50 Euro gaat *O*

Slux is nog steeds verbaast dat bcash nog in de top 10 staat, wordt tijd dat een XMR of Dash daar komen.
Foei, dacht dat we het hier altijd over dollars hebben/hadden ipv euro's.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
RaptorXS schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 19:45:
[...]

Foei, dacht dat we het hier altijd over dollars hebben/hadden ipv euro's.
Lekker handig over dollars praten als je de hypotheek en boodschappen in Euro's moet betalen. ;)

Gaat hier puur on de Euro's niks USD of slutoshies of hoe ze ook heten.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-12 19:31

sourcecode

Prepare for the next ATH

Zo ff cryptopia gechecked, mijn potje OPQ opacity is gelijk gebleven :)

Prepare for the next ATH

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-12 14:05
sourcecode schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 20:02:
Zegt nog niks, dit zijn de voor-de-hack portfolio's.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gisteren werd hier nog benoemd, en volgens hun Twitter ook, dat je nu nog je oude saldo ziet. Of die coins er daadwerkelijk nog zijn is dus nog niet zeker.

Sorry dat ik je avond verpest :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Crypts schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 19:33:
[...]

Is een beetje flauw maar je loopt ook al even mee. ;)

Overigens is bnb voor zover dat kan best een sure bet. Dat vond ik al voordat eea via andere exchanges verhandelbaar werd maar dat is alleen maar beter geworden.
Verhandelbaar op andere exchanges is uiteindelijk zo waardevol als Bincance een succesvol bedrijf blijft/blijk. Maar idd, BNB is een relatieve "sure bet".

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12 12:55
Ben mijn een poging aan het doen mijn 2FA gereset te krijgen 8)7 Volgens mij nog was EOS hier staan die eigen voor de short gehaald had, maar weet het niet zeker meer _O-

• Crypts
Chris.nl schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 20:41:
[...]

Verhandelbaar op andere exchanges is uiteindelijk zo waardevol als Bincance een succesvol bedrijf blijft/blijk. Maar idd, BNB is een relatieve "safe bet".
Zat nog even te twijfelen om dat toe te voegen maar goed, dit is een slowchat en geen investeringskanaal. Je hebt helemaal gelijk, bnb is Binance en Binance is bnb. Gaat dat mis dan is een investering in bnb compleet waardeloos. :)

Voor nu is het al even een aardig winstgevende coin maar direct gerelateerd aan het succes van Binance. ;)

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

blijft mooi om te zien met die BNB, ik zit er niet in,maar heb wel het gevoel van had ik maar..........
in een bear markt 2x gaan......

wel een lekkere sell wat op de 14

[ Voor 11% gewijzigd door sourcecode op 06-03-2019 21:07 ]

Prepare for the next ATH

• DJ-Promo
  • Laatst online: 21:14
Zit telkens met een klein zakje BNB die weg doe als die weer leuk is gestegen. Makkelijk omhoog gaan zo. Had beter mijn hele PF erin kunnen gooien :P.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Om Cardano te kunnen staken heb je een hoofdserver en een paar relaynodes nodig. Daarnaast moet je een domeinnaam aan de hoofdserver koppelen. Gisteravond dus maar even een paar leuke Cardano stake/staking domeinen geregistreerd als stap 1.

Een enkele staking node zou ik nog wel lokaal willen draaien, maar een publieke versie inclusief 3 relaynodes natuurlijk niet. Ik vind het geen probleem om ergens een dedicated VM/VPS te regelen/huren en in te richten, maar 4 stuks alleen beheren/onderhouden heb ik de tijd niet voor.

Wie zou het leuk vinden om dit samen met mij op te zetten? Of is er iemand die wat servercapaciteit (geen gedeelde webserver, echt een aparte VM met puur als doel ADA te staken) en tijd wil sponsoren? Stuur mij maar even een DM.

Focus is ervan leren, succesvol neerzetten en de opbrengst netjes onder iedereen verdelen. Het % dat met anderen gedeeld wordt zal dus hoog zijn. Met andere woorden: Geen gelukszoekers aub :)

Verder wel interessant om te zien, door het TCP/IP protocol (icm de snelheid van UTP/glasvezel/licht/grootte van de blocks en vertraging door switches en Internet Exchanges) kan je nooit binnen bijv. 1 seconde een transactie via de blockchain voltooien als de servers verspreid over de wereld staan en er een minimaal aantal confirmations nodig is, omdat het versturen van de blocks tussen verschillende delen van de wereld al meer tijd in beslag neemt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/S005jWKpr4LdeXVc2jza5PFZ/full.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 06-03-2019 21:28 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
BNB zo door de 14 USDT heen? Kan nog wel een mooie groene candle worden...

Ik durf niet 100% van mijn pf van BNB te voorzien, mocht er ooit nieuws komen dat Binance bijv. gehacked is dan ben je echt de sjaak. Maar, 20% durf ik nog wel aan.

• Bartvandelaar
Zit het ook even te bekijken, zal er wel doorheen gaan snel lijkt me.

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:20:
Die 14 is wel aardige weerstand. Niet eens door die dikke wall, maar meer op de weekly chart.

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:41
Ik krijg een beetje een BTC FOMO gevoel. Ik verwachte nog een diepere daling, maar hij gaat langzaam aan stabiel omhoog. :)

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Thaam schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:33:
Ik krijg een beetje een BTC FOMO gevoel. Ik verwachte nog een diepere daling, maar hij gaat langzaam aan stabiel omhoog. :)
nee er is geen pijl op te trekken

Prepare for the next ATH

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Taro schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:20:

Ik durf niet 100% van mijn pf van BNB te voorzien, mocht er ooit nieuws komen dat Binance bijv. gehacked is dan ben je echt de sjaak. Maar, 20% durf ik nog wel aan.
Heb ik net gedaan die 20% 8)

Prepare for the next ATH

• Chris.nl
  • Niet online
Crypts schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 20:46:
[...]

Zat nog even te twijfelen om dat toe te voegen maar goed, dit is een slowchat en geen investeringskanaal. Je hebt helemaal gelijk, bnb is Binance en Binance is bnb. Gaat dat mis dan is een investering in bnb compleet waardeloos. :)

Voor nu is het al even een aardig winstgevende coin maar direct gerelateerd aan het succes van Binance. ;)
Als Binance mis gaat (gehackt wordt bijvoorbeeld) dan denk ik dat je geen BNB holder hoeft te zijn om dat toch even flink in je portfolio te voelen.... 😅 Laten we duimen dat BNB / Binance dus een succesverhaal blijft.

• RaptorXS
RaptorXS schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 18:58:
[...]

Ik zeg alleen, pas op met 1 op 1 gerelateerde crypto's met 1 exchange, meer niet.

• PilatuS
  • Niet online
Het maakt weinig uit of je BTC op Binance hebt staan of niet als Binance wordt gehacked. Als zo'n grote speler een groot probleem heeft is het Mt.Gox all over again.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PilatuS schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:26:
[...]

Die 14 is wel aardige weerstand. Niet eens door die dikke wall, maar meer op de weekly chart.
Inmiddels gelukt, ik zet een sell order voor 50% rond de 14.92 (vlak onder de volgende weerstand) vannacht en een stop loss voor de resterende 50% rond de 14.125 (weer even wachten totdat we daarboven zitten).

De fomo begint hier en daar nu wel toe te slaan vermoed ik. BNB heeft de afgelopen dagen al >20% laten zien, 1 USDT erbij is daarbij vergeleken peanuts, dus wie weet :)

• RaptorXS
PilatuS schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:45:
Het maakt weinig uit of je BTC op Binance hebt staan of niet als Binance wordt gehacked. Als zo'n grote speler een groot probleem heeft is het Mt.Gox all over again.
Dit ging specifiek over de BNB en niet over andere crypto's gezien hun correlatie met Binance.
Onzin dus.

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:50:
[...]

Inmiddels gelukt, ik zet een sell order voor 50% rond de 14.92 (vlak onder de volgende weerstand) vannacht en een stop loss voor de resterende 50% rond de 14.125 (weer even wachten totdat we daarboven zitten).

De fomo begint hier en daar nu wel toe te slaan vermoed ik. BNB heeft de afgelopen dagen al >20% laten zien, 1 USDT erbij is daarbij vergeleken peanuts, dus wie weet :)
Inderdaad er boven, maar met een hoop moeite tot nu toe en geen dikke vette candle er door. Die 14 is op de weekly natuurlijk ook 14ish. Ben benieuwd of ie inderdaad mogelijk nog een dollar erbij kan doen, zou leuk zijn :)

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:51:
[...]

Dit ging specifiek over de BNB en niet over andere crypto's gezien hun correlatie met Binance.
Onzin dus.
Ik heb het niet tegen jou maar tegen Chris.nl.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Nou weer wachten op de volgende BTC wave :)

Prepare for the next ATH

• PilatuS
  • Niet online
sourcecode schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:58:
Nou weer wachten op de volgende BTC wave :)
Ik mis de tijd dat BTC gewoon 2 of 3% omhoog of omlaag ging op een dag en dan dagen lang. Nu is het dikke move, sideways en weer een dikke move. En dan is sideways tot soms wel een week.

• RaptorXS
PilatuS schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:03:
[...]

Ik mis de tijd dat BTC gewoon 2 of 3% omhoog of omlaag ging op een dag en dan dagen lang. Nu is het dikke move, sideways en weer een dikke move. En dan is sideways tot soms wel een week.
Volgens jou en vele *experts* op Youtube gaan we omlaag toch, om daarna naar de moon te gaan?
Ik lach erom. :)

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:07:
[...]

Volgens jou en vele *experts* op Youtube gaan we omlaag toch, om daarna naar de moon te gaan?
Heb je weer aan de azijn gezeten ? Niets beters te doen weer en maar gaan trollen ?

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-12 21:25
ik lach als ik naar de charts van afgelopen 4 maanden kijk, het is letterlijk 1 grote grap.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Vlizzjeffrey schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:09:
ik lach als ik naar de charts van afgelopen 4 maanden kijk, het is letterlijk 1 grote grap.
Dus ?

Prepare for the next ATH

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:20

Bever!

3

Volgende vier jaar cyclus is gestart man. Enjoy the ride

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12 12:35
RaptorXS schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:44:
[...]

Ik zeg alleen, pas op met 1 op 1 gerelateerde crypto's met 1 exchange, meer niet.
Naja, als het straks een DEX is, dan is dat risico al kleiner. Het team zelf is ook volledig gedecentraliseerd. Het risico is er zeker.
Echter is de positie van de infrastructuur, ook historisch op aandelenmarkten, verreweg het interessantste. Zie ook aandelenkoersen van Visa, Mastercard of aandelenbeurzen NASDAQ etc. Uitermate winstgevend, dankzij netwerk effect en liquiditeit kopers/verkopers trekken elkaar aan, kan je er niet om heen. Binance doet dit dunnetjes over op globale schaal.
Maar deze stijging gaat bijna te hard zou je zeggen. Heb op 13$ al wat verkocht .Wel FOMO om dat terug te ploegen maar laat de buy-order netjes staan op 12,4$.. We zien wel waar het eindigt.

EDIT:
Ander hersenspinsel: straks met hun eigen blockchain heeft Binance al wel gigantisch veel gebruikers/adoptatie. Waar andere projecten worstelen om real life traction te krijgen, heeft binance dit al wel. Iedereen met binance account en een app op de mobiele telefoon (van iig de traders onder ons) gebruiken de app in veel gevallen dagelijks. Je koopt hiermee dus ook een toekomstige coin met reeds een van de grootste groep actieve gebruikers? Die ook nog eens een uiterst winstgevende exchange draait. 25$ voor deze coin is zo gek nog niet, dit riep ik in december'17 & december'18 overigens ook, wil hier geen FOMO aanjagen op deze koersen. :*)

Implementeer ff vanuit de 'funds' positie in de app ook een QR scanner zodat je straks meteen vanuit je BNB positie kan betalen bij Crypto accepting winkels, of naar TV reclames met QR voor goede doelen, of op internet adds, etc etc. Bingo? Match made in heaven qua headstart van gebruikersaantallen en accounts?

@Taro in dat opzicht als coin met decentrale exchange en eigen blockchain, daarmee in toekomst een meer decentrale propositie, is max 20% aan de lage kant??

[ Voor 50% gewijzigd door Timberly2 op 06-03-2019 22:28 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
RaptorXS schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:07:
[...]

Waarom is een dergelijke opmerking nou weer nodig? Je legt hem woorden in de mond die niet correct zijn, om er daarna nog een draai aan te geven en hem door de laatste opmerking onnodig in een hoek te drukken en jezelf superieur neer te zetten.

Ik waardeer je echt, maar stop hier aub mee, het is onnodig.

Verwijderd

Ik hoor hier niemand over blockmason (BCPT)? Komt hier en daar met nieuws voorbij en gaat lekker de laatste dagen (en ik zie hem zelf daardoor nog wel wat verder gaan), maar hier op het forum lees ik er amper of nooit over volgens mij?
Is er een reden voor dat hij niet zo populair is?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2019 22:24 ]

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:23:
Ik hoor hier niemand over blockmason (BCPT)? Komt hier en daar met nieuws voorbij en gaat lekker de laatste dagen (en ik zie hem zelf daardoor nog wel wat verder gaan), maar hier op het forum lees ik er amper of nooit over volgens mij?
De laatste 2 weken ongeveer gaat de ene na de andere lowcap altcoin hard de lucht in. Andere proberen zo'n run te maken en falen terwijl sommige doorschiet en 30 tot 100% doen. Maar of dat nou echt te maken heeft met de coin zelf en of die coin iets gaat worden ? Ik denk zelf van niet.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Verwijderd schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:23:
welkom hier :)

een PUMP is het geweest zoals anderen ?

Prepare for the next ATH

• RaptorXS
Taro schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:16:
[...]

Waarom is een dergelijke opmerking nou weer nodig? Je legt hem woorden in de mond die niet correct zijn, om er daarna nog een draai aan te geven en hem door de laatste opmerking onnodig in een hoek te drukken en jezelf superieur neer te zetten.

Ik waardeer je echt, maar stop hier aub mee, het is onnodig.
De woorden zijn wel correct gezien zijn reakties hier over de toekomst van de BTC koers.
Het waarom erachter, dat weet @PilatuS allang,de TA analyse erachter is hij al bijna mee gestopt.
Het waarom dat niet het klopt heb ik al vaak genoeg kenbaar gemaakt in de chat.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Timberly2 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:11:
[...]
@Taro in dat opzicht als coin met decentrale exchange en eigen blockchain, daarmee in toekomst een meer decentrale propositie, is max 20% aan de lage kant??
Risico spreiden en daarnaast stijgen bijv. ETH, ONT, NEO, ADA, EOS, BCHABC en LTC ook regelmatig erg snel. 20% blijkt misschien over 2 jaar een foute keuze (lees: minder goede keuze) te zijn geweest, maar, als er iets verkeerd gaat met Binance dan zit je té diep in BNB.

Liever iets minder rendement, dan teveel op 1 paard wedden. En laten we wel wezen, iedere grote speler wordt na verloop van tijd ingehaald door anderen, of er komen kleine schandaaltjes om de hoek kijken. Ook CZ kan een keer een fout maken of tegen een boom rijden. Elon Musk is ook jarenlang een perfect uithangbord geweest, totdat hij vorig jaar een Tweet postte over het opkopen van de aandelen van Tesla. Stel dat Charles van Cardano tegen een boom rijdt, of zijn vliegtuig stort neer (hij gebruikt nogal wat Airmiles...), dan stort de koers van ADA ook direct in, hoe goed de techniek ook is.

Hyves, MySpace, Yahoo, Geocities, ICQ, Atari, Sega, het waren vroeger allemaal paradepaartjes en nu niets (of veel minder) meer waard. Facebook maakt wel forse winsten, maar, steeds meer mensen verwijderen hun account. Over een paar jaar is Facebook ook minder dominant, neem dat maar van mij aan.

BNB heeft nu momentum, maar dat hoeft natuurlijk niet zo te blijven.

• Bartvandelaar
RaptorXS schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:29:
[...]

De woorden zijn wel correct gezien zijn reakties hier over de toekomst van de BTC koers.
Het waarom erachter, dat weet @PilatuS allang,de TA analyse erachter is hij al bijna mee gestopt.
Hij gaf toch laatst aan dat alles nog mogelijk is. Alleen denkt hij eerder dat het op termijn wat omlaag gaat dan omhoog. Correct me of i’m wrong.

• RaptorXS
Bartvandelaar schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:31:
[...]

Hij gaf toch laatst aan dat alles nog mogelijk is. Alleen denkt hij eerder dat het op termijn wat omlaag gaat dan omhoog. Correct me of i’m wrong.
Met het kan Vriezen of Dooien heb je altijd gelijk. :) Zeg dan niks toch?

• Bartvandelaar
RaptorXS schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:34:
[...]

Met het kan Vriezen of Dooien heb je altijd gelijk. :)
Veel meer opties zijn er ook niet echt nee. Maar ik heb persoonlijk niet echt het idee dat hij steeds zijn gelijk wil halen middels TA. Maar genoeg hierover, when moon Raptor?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
RaptorXS schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:29:
[...]

De manier van verwoorden is in dergelijke gevallen enorm belangrijk, iedere nuance doet ertoe. Zoals jij het verwoord is het niet correct. Je samenvatting of conclusie is té kort door de bocht en daarmee laat je het erop lijken dat hij dat ook zo heeft gezegd. Daarnaast speel je het op de man en geven deze woorden aan dat het een persoonlijke missie is geworden om hem en anderen zover te krijgen te stoppen met TA gerelateerde zaken in dit topic. Dat jij er geen waarde aan hecht en gewoon op x moment 2 Bitcoin aanschaft is jouw keuze en manier van handelen. Niets mis mee, je goed recht en waarschijnlijk ook een prima instapmoment geweest. Een ander maakt echter andere keuzes, handelt op een andere manier en die heb je te respecteren.

Je had ook kunnen zeggen: Maar jij verwacht toch dat we eerst nog een periode dalen en dat daarna mogelijk pas een volgende bullrun begint? Dat klinkt al heel anders en zou een correcte bewoording kunnen zijn.

Kies je woorden zorgvuldig, speel het niet op de man, dan wordt het hier een stuk gezelliger.

Ps. ik heb nog een mooie Chrome plug-in voor jullie allebei, dan kan je bepaalde posts hiden ;)

• twain4me
  • Laatst online: 22:12

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
RaptorXS schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:34:
[...]

het kan Vriezen of Dooien
Als je op je muil gaat ben je te laat met strooien. Hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen?

Je bent echt niet verplicht om bij elke scheet die @PilatuS laat je mening over TA te geven.
Slaat echt nergens op. Je bent nu alleen maar de voorzet voor een flamewar aan het geven door express info te verdraaien/ achterhouden en het voegt helemaal geen klote toe.

edit: Ohw gelukkig @Taro heeft dezelfde mening, en die schrijft sneller en met minder dyslectie, dus ik kan nu stoppen *O*
Taro schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:43:
[...]

Ps. ik heb nog een mooie Chrome plug-in voor jullie allebei, dan kan je bepaalde posts hiden ;)
Daarom reageer je niet meer op mijn poezen plaatjes -O- ;)

• twain4me

twain4me

Dan gaan we nu weer over tot de orde van de dag.

Afbeeldingslocatie: https://external-preview.redd.it/RXkLsh_Fb8KmYYsuAD6CQE1VHhhp1jyBhIOa8cbZl_0.jpg?width=960&crop=smart&auto=webp&s=5cf3f8438c10fcb00bee7fd071eef51c204a8633

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
BNB gaat al richting de 14.5 USDT, stop loss en stop profit orders zijn ingesteld :)

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 23:12:
BNB gaat al richting de 14.5 USDT, stop loss en stop profit orders zijn ingesteld :)
Ben nu wel erg benieuwd wat er bij de 15 gaat gebeuren. Ergens zou je zeggen een dikke rode candle te moeten krijgen, maar hij blijft maar gaan :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PilatuS schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 23:20:
[...]

Ben nu wel erg benieuwd wat er bij de 15 gaat gebeuren. Ergens zou je zeggen een dikke rode candle te moeten krijgen, maar hij blijft maar gaan :)
Dergelijke 1D candles zijn niet lang houdbaar. Ik verwacht tussendoor en vlak voor de 15 echt wel rode candles. Afijn, in beide gevallen prima met deze tactiek, behalve als hij boven de 15 USDT uitkomt vannacht en daarna weer onder de 14 zakt, zonder dat ik tussendoor winst op die 50% heb kunnen pakken.

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 23:24:
[...]

Dergelijke 1D candles zijn niet lang houdbaar. Ik verwacht tussendoor en vlak voor de 15 echt wel rode candles. Afijn, in beide gevallen prima met deze tactiek, behalve als hij boven de 15 USDT uitkomt vannacht en daarna weer onder de 14 zakt, zonder dat ik tussendoor winst op die 50% heb kunnen pakken.
Je weet dat de rode candle komt, die komt altijd, maar waar is altijd de vraag. Zo rond de 9.8 was de vorige high voor de grote val dus daar kan wel wat mee en dat laten de charts ook zien. Alleen zodra ie daar doorheen schiet word het lastig en moet je helemaal terug naar de vorige high wat ook minder betrouwbaar is. Het blijft mij toch verbazen wat munten in crypto soms laten zien. Dan denk je, hier zal het toch wel stoppen, maar dan knalt de boel nog even lekker door. :P

• oNo

oNo

Is het niet dat je bij de BNB alle theorieën enz. gewoon los moet laten en beter een dansje kan gaan doen?

Soms helpt kennis juist niet.

Het maakt mij allemaal niet uit, zo lang die maar omhoog blijft gaan. Af en toe een kort dipje is prima hoor ;)

• RaptorXS
twain4me schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:56:
[...]

Als je op je muil gaat ben je te laat met strooien. Hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen?

Je bent echt niet verplicht om bij elke scheet die @PilatuS laat je mening over TA te geven.
Slaat echt nergens op. Je bent nu alleen maar de voorzet voor een flamewar aan het geven door express info te verdraaien/ achterhouden en het voegt helemaal geen klote toe.

edit: Ohw gelukkig @Taro heeft dezelfde mening, en die schrijft sneller en met minder dyslectie, dus ik kan nu stoppen *O*

[...]

Daarom reageer je niet meer op mijn poezen plaatjes -O- ;)
In het verleden werd me door de TA experts verteld om de BTC bij 500 euro te verkopen 8)7
Je kan toch echt wel beter je eigen plan trekken zonder de *TA experts".

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-12 07:50
Lastig om te bepalen wat wijze keuzes zijn in de crypto wereld. Altijd aardig wat BNB gehad, toen op het hoogtepunt rond kerst een gedeelte verkocht. Rest gehold en dat staat nu bijna weer op de waarde van toen.

Slimme keuze zou waarschijnlijk zijn om het te verkopen. Maar ik was er vrij vroeg bij, op Slack ooit nog heel kort een op een met CZ kunnen spreken, toen het allemaal net begon. Het voelt toch een beetje als dat ene bedrijf dat het wel allemaal gaat overleven.

PSN/Steam: Xamsix

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
RaptorXS schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 23:55:
[...]

In het verleden werd me door de TA experts verteld om de BTC bij 500 euro te verkopen 8)7
De meeste TA experts heb je ook niet horen zeggen dat je op 19k je BTC moest verkopen. :) Ik ben van mening dat je altijd je eigen plan moet bepalen, maar TA kan je wel ondersteunen om dat plan te bepalen. Zeker mbt. support en resistant zones, dan is het nog altijd aan jezelf om te bepalen of je daar iets mee wilt doen.

• twain4me

twain4me

RaptorXS schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 23:55:
[...]

Doe dat dan!
Iemand die zijn eigen plan trekt hoeft iemand anders of zijn plan niet zwart te maken. Respecteer gewoon iemand anders zijn mening, zo moeilijk is dat niet, we zijn hier toch gewoon een zooi gabbers in de zelfde in de afgrond sortende bus (zoiets was het toch @Verwijderd ?)
Je gaat toch ook niet voor een religieus gebouw staan op een religieuse dag en daar iedereen aanspreken op wat ze volgens jouw verkeerd doen. Laat het los en leef je eigen leven.
Ja het is een discusie forum, maar sorry dat ik het zeg. Jij voert geen discussie.
In een discussie stel je vragen, je doet niet aan haha, zie je wel callouts en je speelt al helemaal niet op de man. Maar bovenal probeer je elkaars punten te begrijpen.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
https://www.tradingview.c...dy-to-confirm-the-bottom/

InvestingScope voorziet een lange consolidatiefase de komende maanden.

• Chris.nl
  • Niet online
RaptorXS schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:51:
[...]

Onzin dus.
Ik doelde wel op andere crypto's. Als Binance gehackt wordt dan wordt BNB waardeloos, maar ook ADA, BTC, IOST, MKR, XRP, IOTA, Linda, LTC, GET, Bobby en de rest krijgen dan een oorvijg. Het nieuws van een Binance hack en de reactie op dit nieuws die in het nieuws komt zal een vertrouwensdip veroorzaken, die voelbaar is in de portfolio. Hypothetisch babbelen over nieuws is een bepaalde wetenschap.

Ik denk dat je het bijna eens met ons was en je oerbrein even weerstand bood tegen een gevoel van saamhorigheid. Maar dank je, ik geniet soms van het vuurwerk!

• New Yorker
  • Niet online
BNB gaat sowieso dood maar btc gaat weer herstellen.

Weg

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

[YouTube: Lightning Roulette! (The first ever gambling video on the Lightning Network)]
Wat een bagger. ;(
Klinkt zo goed in theorie, in de praktijk werkt het voor geen meter.
Geloof je me niet? Probeer het zelf en plaats je bevindingen hier.
Ter vergelijking.

[ Voor 17% gewijzigd door Kain_niaK op 07-03-2019 02:33 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• PilatuS
  • Niet online
New Yorker schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 02:07:
BNB gaat sowieso dood maar btc gaat weer herstellen.
BNB is volledig afhankelijk van wat er met Binance aan de hand is. Zolang iedereen die bezig is met handelen op Binance 25% korting krijgt op de fee's met BNB zal BNB het goed blijven doen. BNB is Binance en zonder Binance is BNB dood. Zolang Binance echter goed blijft draaien zal BNB het goed blijven doen.

Verder totaal niet te vergelijken met BTC inderdaad, dat sowieso. BTC staat los van iedere exchange waar BNB volledig afhankelijk is van één enkele exchange en dus de gebruikers van die exchange. Als ik zeg 1000 euro moest stoppen in één van de twee voor de komende 10 jaar zou het BTC zijn niet BNB.

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:21
Ik ga een nieuwe side coin introduceren. The Black Tulip with the smell of Red Roses.
Komt binnenkort op de markt, maar mensen kunnen zich nu al inschrijven. Succes gegarandeerd.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

• oNo

oNo

En dan word je ineens even wakker. Nou @Taro , BNB gaat naar je sell limit, nu 14.88

Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
In elk geval ga ik weer verder slapen, ik heb m'n inleg al een dag in stable en de virtuele winst in deze vage coin ;) (ja, gerommel in de marge, 121 stuks)

En volgens mij heb ik een gave, ik word wel vaker wakker wanneer er iets gebeurt, vooral groen.

Edit: ennn....... rode actie!
Al denk ik dat toe terug komt een door de 15 heen gaat d:)b

[ Voor 11% gewijzigd door oNo op 07-03-2019 03:39 ]

• oNo

oNo

En door de 15. Mooie nep sell wall, die was ineens verdwenen.

Even wat strakke stop orders opvreten en terug denk ik.

Vage shit...

Edit: slapen gaat em niet meer worden. Ik had verkocht op net onder de 15. Maar een dikke fomo er achteraan en een par cent boven de 15 weer gekocht }:O

[ Voor 36% gewijzigd door oNo op 07-03-2019 05:10 ]

Pagina: 1 ... 62 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!