Verwijderd
Waar kan ik 'investeren'?Yaksa schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 02:49:
Ik ga een nieuwe side coin introduceren. The Black Tulip with the smell of Red Roses.
Komt binnenkort op de markt, maar mensen kunnen zich nu al inschrijven. Succes gegarandeerd.
Overigens is het een altcoin, geen 'side coin'. Of beter gezegd: shitcoin.
Verder -1 voor de tulpenmanie vergelijking.
Verwijderd
het maakt het overall plaatje niet goed, maar wel beter.
en nu zit ik al vanaf 11 euro te zeggen dat hij niet hoger gaat, dat hij straks wel in het rood moet gaan en een gigantische drop krijgt... maar wat een lijn heeft hij vanaf 5 maart op de uurs chart gemaakt.
Ik vind het knap dat je zo lang kunt holden en niet verkoopt! Ben je wel van plan om binnenkort je winst te pakken, bijvoorbeeld door een stop loss die je telkens opschuift? Of blijf je in de hold modus?Verwijderd schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 08:43:
ik zit met in bnb vanaf een euro of 6...
en nu zit ik al vanaf 11 euro te zeggen dat hij niet hoger gaat, dat hij straks wel in het rood moet gaan en een gigantische drop krijgt... maar wat een lijn heeft hij vanaf 5 maart op de uurs chart gemaakt.
Verwijderd
met spijt moet ik zeggen dat toen ik bnb kocht de prijs tussen de 4 tot 5 euro in zat, en helaas veel te weinig gekocht
ach, achteraf zijn we allemaal multimiljardair ieder mijn zijn of haar preferred muntje
Heb lang geleden gekocht voor 1.60 per stuk. Heb ooit mijn inleg + 100% winst eruit gehaald, maar er is nog veel over dat alleen maar stijgt nu. Twijfel om nu weer een stukje weg te halen. De stijging is zo hard dat er wel een correctie moet komen... denk ik...Verwijderd schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 08:43:
ik zit met in bnb vanaf een euro of 6...
PSN/Steam: Xamsix
[ Voor 38% gewijzigd door Hexxagon op 07-03-2019 09:30 ]
Verwijderd
BNB 9k EOY.
Helemaal gek. Dikke vette fomo. Koop dan!
Dan stop ik met werken en geef jou 10 bnb
Ik lul ook zomaar wat
9k sat?Verwijderd schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 10:07:
Laat ik er dan een bullish maar realistisch schepje bovenop doen:
BNB 9k EOY.
Helemaal gek. Dikke vette fomo. Koop dan!
Kloot, dan werk ik nog even door met n 2e baantje
Ik lul ook zomaar wat
Verwijderd
Amerikaanse dollars mijn vriend. Inflatie van de dollar meegerekend natuurlijk, wanneer usa de fysieke oorlog met China is gestart, tegen de hefst van dit jaar.
Het is natuurlijk geen belegging advies, gewoon een ietwat ruwe schatting gebaseerd op de ontwikkelde skills van de ervaring die ik heb opgebouwd de afgelopen jaren. (nergens op gebaseerd dus)
Ok, ok... het was gewoon een domme opmerking. Geen idee wat BNB gaat doen.
Maar persoonlijk ga ik die meuk echt niet kopen nu. Stel dat bitcoin nog even een 3200tje doet, dan zakt alles weer in elkaar als een kaartenhuisje.
U zei eerder iets over slechte aankoopmomenten? Ik zou zeggen dat je dan die meuk juist nu moet kopenVerwijderd schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 10:36:
[...]
Amerikaanse dollars mijn vriend. Inflatie van de dollar meegerekend natuurlijk, wanneer usa de fysieke oorlog met China is gestart, tegen de hefst van dit jaar.
Het is natuurlijk geen belegging advies, gewoon een ietwat ruwe schatting gebaseerd op de ontwikkelde skills van de ervaring die ik heb opgebouwd de afgelopen jaren. (nergens op gebaseerd dus)
Maar persoonlijk ga ik die meuk echt niet kopen nu. Stel dat bitcoin nog even een 3200tje doet, dan zakt alles weer in elkaar als een kaartenhuisje.
Verwijderd
Inderdaad. Eigenlijk moet ik er nu juist een bagje van halen. Zou prachtig aansluiten bij de overige instapmomenten.Sahara schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 11:02:
[...]
U zei eerder iets over slechte aankoopmomenten? Ik zou zeggen dat je dan die meuk juist nu moet kopen.
De mooiste uit de verzameling is toch wel GVT, met een aanschaf van 28 dollar per stuk.
Ik denk dat ik nog even wacht tot BNB ook rond de 30 dollar staat.
Je moet jezelf toch proberen te overtreffen vind ik dan.
Jezelf overtreffen, nouja je hebt in elk geval de beste bedoelingen, best intentions (https://www.youtube.com/watch?v=TOcvH4b0Opk)Verwijderd schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 11:05:
[...]
Inderdaad. Eigenlijk moet ik er nu juist een bagje van halen. Zou prachtig aansluiten bij de overige instapmomenten.
De mooiste uit de verzameling is toch wel GVT, met een aanschaf van 28 dollar per stuk.
Ik denk dat ik nog even wacht tot BNB ook rond de 30 dollar staat.
Je moet jezelf toch proberen te overtreffen vind ik dan.
Verwijderd
Nog harder dan december 2017?Hexxagon schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 11:45:
We weten iig dat volgende run harder gaat, want de nieuws laatste tijd is wel positief. Wallet op S10, JP morgan met zijn eigen stable coin, etc. Gaat sneller
Pfoe heb er nu al zin in!
Yep, anders zou je al je BTC al moeten verkopen op 10k als je er niet in geloofd. Als je vasthoudt van 20k naar 3,5k en niet geloofd, dan tjaa. xD xD xDVerwijderd schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:07:
[...]
Nog harder dan december 2017?
Pfoe heb er nu al zin in!![]()
Tzt kost een halfje witbrood ook wel 1000 dollar..Verwijderd schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 10:36:
[...]
Had toch wel wat verwacht maar hij zakt alleen maar..
[ Voor 31% gewijzigd door Pelox op 07-03-2019 13:24 ]
Zero.
Die gaat vanzelf wel weer een keertje over een paar maanden ofzo.Pelox schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 13:22:
Helaas zit ik nog in Hot.. verkeerde keuze de afgelopen weken..
Rookworst zonder r is ook worst.
Verwijderd
Ik ben bij je.. gedeelde smart is halve smart ..Pelox schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 13:22:
Helaas zit ik nog in Hot.. verkeerde keuze de afgelopen weken..
Me threeVerwijderd schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:02:
[...]
Ik ben bij je.. gedeelde smart is halve smart ..
Is dat niet die gast die eind december 2017 XVG op USD 1.70 zette per eind januari 2018?Dean The Vee schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:28:
BNB Analyse van Haejin Lee. Wees voorzichtig
YouTube: Haejin Bollinger Bands (HBB)
Verwijderd
Vanmorgen weer ingestapt. Wilde het al eerder doen rond 2050 sats, maar was weer eens eigenwijs.
Verwacht nog wel een stijging richting de S10 release morgen.
Die gast heeft altijd verschillende scenario's die hij uitstippelt. Daarnaast heeft iedereen het weleens mis, maar deze gast een stuk minder vaak dan jij en ik bij elkaar.Danster schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:35:
[...]
Is dat niet die gast die eind december 2017 XVG op USD 1.70 zette per eind januari 2018?
JohHexxagon schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:32:
BNB is vast niet gestegen uit goede analyses van wat TA.
[ Voor 19% gewijzigd door Dean The Vee op 07-03-2019 15:01 ]
Voor de S10 release hoeft je het niet persé te doen, inmiddels is al duidelijk dat je Enjin wel kunt downloaden uit de Samsung Store maar dat deze niet pre-installed staat. Ik heb zelf wel een potje Enjin staan omdat ook de release in de Unity store om de hoek is en ik nog wel wat nieuwe announcements verwacht vanuit hun hoek.Verwijderd schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:49:
Nog iemand in ENJ ?
Vanmorgen weer ingestapt. Wilde het al eerder doen rond 2050 sats, maar was weer eens eigenwijs.
Verwacht nog wel een stijging richting de S10 release morgen.
V.w.b. BNB verwacht ik enerzijds dat de hype van de afgelopen dagen wel weer wat afzwakt en we wel weer terug kunnen zakken naar hoog 12 of laag 13 dollar, maar verwacht niet dat het heel hard zal gaan. Er komt veel moois aan en zolang Binance niet gehackt wordt zal de vraag waarschijnlijk hoger blijven dan het aanbod.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Kwestie van stoploss straks wel telkens aanpassen naar boven.Hexxagon schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:22:
[...]
Yep, anders zou je al je BTC al moeten verkopen op 10k als je er niet in geloofd. Als je vasthoudt van 20k naar 3,5k en niet geloofd, dan tjaa. xD xD xD
Trouwens kost dat ook geld telkens aanpassen?
AnimeAdicted
Kost niets. Alleen het uitvoeren van een order kost geld. Orders plaatsen zonder uitvoeren kan je onbeperkt doenOffens1490 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:35:
[...]
Kwestie van stoploss straks wel telkens aanpassen naar boven.
Trouwens kost dat ook geld telkens aanpassen?
Durf nu even nergens in te stappen met LTC en BNB al hoog.
PilatuS in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7"p0st schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 17:40:
Unpopular opinion: In potentie is BNB (veel) meer waard dan Bitcoin Cash en/of Litecoin zodra de Binance Chain operationeel is; omdat het veel duidelijkere usecases heeft. Dat is: zolang funds are safu blijven
Ja BNB heeft enorm veel potentie, maar is ook volledig afhankelijk van Binance en BTC is dat niet
Verder is een van mijn favoriete upcoming coins IOST ook lekker bezig, Binance ondersteunt ook de main net token swap die zeer binnenkort van start gaat: https://medium.com/iost/t...-has-arrived-3a769c47e84a
Al met al heb ik mijn portfolio redelijk gespreid over 4 projecten, zijnde: QASH (Liquid), BNB, Enjin en IOST. Ben benieuwd naar de nabije toekomst en of BTC een beetje bullish blijft of dat we toch nog weer gaan consolideren richting de lage 3000 dollar...
Helemaal waar! Beetje eng wel, maar toch... Ik vergeleek het bewust ook niet met BTC maar met LTC/BCASHPilatuS schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 17:49:
[...]
PilatuS in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7"
Ja BNB heeft enorm veel potentie, maar is ook volledig afhankelijk van Binance en BTC is dat niet
[ Voor 22% gewijzigd door p0st op 07-03-2019 17:54 ]
LTC en Bcash met elkaar vergelijken ?! Ga je mond spoelenp0st schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 17:52:
Ik vergeleek het bewust ook niet met BTC maar met LTC/BCASH
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Zojuist 75% BNB @ 15.30 USDT verkocht (andere sell order dus gisteravond uiteindelijk niet geplaatst), daar ga ik mogelijk wel spijt van krijgen, maar die gaat waarschijnlijk binnen een paar uurtjes wel weer iets naar beneden en dan koop ik ze weer terug.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Want op Binance hebben de door jou genoemde alts ENJ en IOST alleen maar BTC en ETH trading pairs.
Ik heb zoiets van als je niet met een stable coin (of fiat) kan traden ga je de bubbel echt in en verdwijnt het gevoel met real life waarde.
Oh ik rijd de golven, al sinds begin 2017 dus daar ga ik niet mee stoppenoNo schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 18:04:
@p0st Hoe bekijk je de trends dan?
Want op Binance hebben de door jou genoemde alts ENJ en IOST alleen maar BTC en ETH trading pairs.
Ik heb zoiets van als je niet met een stable coin (of fiat) kan traden ga je de bubbel echt in en verdwijnt het gevoel met real life waarde.
True, het is "full bubble wave surfing", maar daar heb ik mee leren leven
Ik doe dus (meestal) niet aan stop-losses, al te vaak meegemaakt dat je stop/loss wordt getriggerd en daarna de waarde weer stijgt
Dus ik ben van de ronde (en even) getallen als het gaat om aantallen coins, de enige waarbij ik dit redelijk los kan laten is BNB omdat je deze ook gebruikt voor fees
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik vind het prettiger met limit orders te werken om zo wat marge op te bouwen. En dan eventueel een keer een stop order.
Prepare for the next ATH
standaard accumulatie truukjeSahara schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 20:14:
ZIL is niet echt populair op het moment. Enorme sell walls bij ZIL in het orderboek van 83 BTC van 434 - 443 sats.
Mooi
En als regulatie / de sec geen vat krijgt op binance.p0st schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 17:40:
Unpopular opinion: In potentie is BNB (veel) meer waard dan Bitcoin Cash en/of Litecoin zodra de Binance Chain operationeel is; omdat het veel duidelijkere usecases heeft. Dat is: zolang funds are safu blijven
ik worstel er ook mee........Sahara schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 20:14:
ZIL is niet echt populair op het moment. Enorme sell walls bij ZIL in het orderboek van 83 BTC van 434 - 443 sats.
en twijfel echter.....
Prepare for the next ATH
Was dat een PUMP ? viel erg mee tochBever! schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 21:32:
wat had je dan verwacht na mainnet pump? is toch standaard..
Prepare for the next ATH
Precies, usecase, deflatoir karakter door continue burn. In tegenstelling tot een litecoin en bcash die dankzij mining elke dag nieuwe coins de markt op spuwen. Coins die allemaal opgekocht moeten worden tegen huidige koers, om de koers gelijk te houden. Dat is al een enorm vliegwiel in je voordeel.p0st schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 17:40:
Fees van binance zijn % wise, dus gaan mooi mee met de inflatie.
Verder, iedereen met de binance app op z'n telefoon, en dat zijn er genoeg hier op het forum. Zijn in principe klaar om toekomstige binance chain gebruiker te worden. Gooi een QR code scanner op de binance app, zodat je direct vanaf je funds een bedrag kan overmaken?
Enorme adoptie vanaf dag 1. Zoveel tractie krijgen andere coins of chains nauwelijks. Enorme headstart. En als Binance dat lukt, dat hun coin nieuwe medium of exchange wordt, wat bitcoin nu vooral is, dan is huidige koers echt een lachertje. Dit is allemaal upside, nog los van het feit dat de exchange ondertussen enorm winstgevend is. Oke, je bent geen aandeelhouder, maar die coin burn maakt het voorlopig een opdrogende supply. Bij steeds meer usecase en daarmee demand. We zullen het zien. Korte termijn wellicht een correctie, mag van mij, koop ik weer bij op 12-13 $
[ Voor 12% gewijzigd door Timberly2 op 07-03-2019 21:49 ]

UTXO is mensen die bitcoin HODL of dumpen.
groene lijn
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Hier snap ik echt geen reet vanA87 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 22:08:
[Afbeelding]
UTXO is mensen die bitcoin HODL of dumpen.
groene lijn
Help me even wat verder op weg als je wilt.
Rookworst zonder r is ook worst.
IOST is zeker lekker bezig. 10 maart is/begint de tokenswap op de meeste grote exchanges, op Binance maar ook KuCoin e.d. De software wallets staan klaar, desktop / hardware wallets wordt deze maand aangekondigd. 10 maart komen ook de eerste DApps beschikbaar (vooralsnog spellen) maar deze maand zal ook de DDEX exchange op mainnet draaien. Daarnaast krijgt IOST zijn eigen stablecoin, dat is het paradepaardje van bijvoorbeeld MKR, maar IOST doet dat er gewoon 'bij'. Voten/Staken gaat lucratief worden (passief inkomen) terwijl het daadwerkelijk gebruiken van het ecosysteem betaalbaar blijft voor developers en eindgebruikers. En bla bla bla, IOST wordt een volledig ecosysteem met ook deflationaire karaktertrekjes.p0st schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 17:52:
Verder is een van mijn favoriete upcoming coins IOST ook lekker bezig, Binance ondersteunt ook de main net token swap die zeer binnenkort van start gaat: https://medium.com/iost/t...-has-arrived-3a769c47e84a
An sich zit ik er bovenop met m'n tunnelvisie, 'k heb mezelf voorgenomen de komende dagen een topic over IOST te maken met alle informatie, links en plaatjes om het te onderbouwen. Wordt vervolgd 😁
[ Voor 4% gewijzigd door Chris.nl op 07-03-2019 22:25 . Reden: Plaatje bij het praatje ]
Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1
meer of minder HODL >GROENE LIJNBartvandelaar schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 22:12:
[...]
Hier snap ik echt geen reet van
Help me even wat verder op weg als je wilt.
Zwart is prijs obvious
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 07-03-2019 22:16 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
nvmA87 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 22:15:
[...]
meer of minder HODL >GROENE LIJN
Zwart is prijs obvious
[ Voor 21% gewijzigd door Danster op 08-03-2019 06:36 ]
Nouja dan maar wat anders zoeken.
Ik vraag me af wat hier aan de hand is haha
Edit: https://www.coindesk.com/...sung-partnership-confirma
[ Voor 20% gewijzigd door p0st op 08-03-2019 08:17 ]
Al met al geen slechte Crypto week. Redelijk herstel op meerdere fronten. BTC enigszins stabiel en lichtjes omhoog. Paar grote coins zoals NEO en ICX weer voorzichtig omhoog.
Persoonlijk voel ik het sentiment wel draaien.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
Dan kan ik je nu feliciteren met een mooie winstp0st schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 15:31:
[...]
Voor de S10 release hoeft je het niet persé te doen, inmiddels is al duidelijk dat je Enjin wel kunt downloaden uit de Samsung Store maar dat deze niet pre-installed staat. Ik heb zelf wel een potje Enjin staan omdat ook de release in de Unity store om de hoek is en ik nog wel wat nieuwe announcements verwacht vanuit hun hoek.
Al mijn sell orders zijn vannacht al afgegaan tussen 3500 - 4000 sats. Dit had ik niet verwacht!
Je had moeten dca’en en moeten holden. Dat is het aller best voor de crypto sphere. Niemand weet wat een goed instap moment is.DJ-Promo schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:03:
BNB is even gestopt met moonen. Iemand een idee wat een goed instap moment is?
[ Voor 7% gewijzigd door DeeSung op 08-03-2019 09:32 ]
Verwijderd
Niet echt, nog steeds een laag volume.. helaas.Pelox schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 08:05:
Hoera! Hot is wakker!
Lijkt alweer wat af te koelen !tias86 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:53:
ENJ gaat weer als een raket.. had ik toch niet moeten verkopen..
En ik ben erg benieuwd wat jullie van die munt vinden en verwachten.
Verwijderd
Is die laatst niet gehackt door 40 rovers?jolandacb schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:59:
Weet iemand een veilige exchange waar de alibaba coin (ABBC) wordt verkocht?
Verwijderd
Ik wist niet eens dat die bestond. Prijs is nu ook behoorlijk hoog, staat los van alibaba en aliexpress overigens.jolandacb schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:59:
Weet iemand een veilige exchange waar de alibaba coin (ABBC) wordt verkocht?
Weinig interesse in persoonlijk.
https://cointelegraph.com...-in-complex-supply-chains
Dat alibaba interesse heeft in blockchain staat los van deze coin.
Staat ook op allemaal alibaba exchanges. gok dat 90% van het volume fake/washtrading is als het niet meer is.Verwijderd schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:26:
[...]
Ik wist niet eens dat die bestond. Prijs is nu ook behoorlijk hoog, staat los van alibaba en aliexpress overigens.
Weinig interesse in persoonlijk.
https://cointelegraph.com...-in-complex-supply-chains
Dat alibaba interesse heeft in blockchain staat los van deze coin.
Verwijderd
Daar kan ik me niet over uitlaten. Ik weet weinig over deze coin, en ook niet wat die gaat doen. Die keuze zul je zelf moeten maken. Het kan heel goed dat deze 400% gaat doen, er kan ook heel goed 99,9% vanaf gaan.jolandacb schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:52:
Oke, bedankt.
Niet verstandig dus deze aan te schaffen?
Maak je keuze niet op basis van misleidende informatie, de naam doet vermoeden alsof deze coin iets te maken heeft alibaba.com, dat is dus niet zo. In mijn optiek een projectje met misleidende naam, daarmee hopend op snelle gains.
Ik zou me er eens goed in verdiepen met info van diverse onafhankelijke bronnen, voordat je iets aanschaft.
Cryptonex is er ook zo 1 https://coinmarketcap.com/currencies/cryptonex/#markets

https://www.reddit.com/r/...our_winrar_or_lose_coins/
[ Voor 60% gewijzigd door Kain_niaK op 08-03-2019 12:23 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
wat is de reden waarom jij dat gebruikt ?HaruHaru schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 11:53:
Yeey, Bitvavo is geupdate
Prepare for the next ATH
Ik koop en verkoop mijn munten daar...
[ Voor 19% gewijzigd door HaruHaru op 08-03-2019 12:06 ]
Yes, en de kosten zijn nu verlaagd.dCY schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 12:47:
[...]
En erg makkelijk... daar betaal ik wel extra voor.
Is toch gewoon een broker net zoals litebit, bitcoinmeester ?
maar wel goedkoper dus ?
Prepare for the next ATH
Ze zijn nu ook exchange, maar ze hebben de oude manier van handelen (met kleine aanpassingen) ook behouden. lekker laag drempelig en inmiddels niet meer heel erg duur.
Ik heb er ook mijn (dure) peuterstapjes gezet in crypto, en gebruikte de account vooral nog als opslag om risico te spreiden voor kortere termijn hodl coins die niet in MEW paste en ik niet meer op binance wilde, maar ook geen wallets oid wilde aanmaken
mijn baby stapjes waren bij bitmymoney
deze mail kregen we
https://www.bitcoinsaltcoins.nl/bitvavo-exchange-nl-crypto-beurs-mijn-mening/
[ Voor 21% gewijzigd door twain4me op 08-03-2019 13:22 ]
Gisteren ingestapt telt dat ook.
Ik had wat wazige coins nog omgewisseld zal hooguit 40 euro zijn wat ik erin had gestopt.
AnimeAdicted
Dan zeker goed bezig geweest gisteren.New Yorker schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:37:
Als je een man bent dan koop je het.
Offtopic w*f jouw signature youtube filmpje ik heb er geen woorden voor. Ieder zijn ding
AnimeAdicted
mmm ik hoop op wat vuurwerkSahara schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:18:
Die sell walls bij ZIL staan er weer. Het is wel duidelijk dat de whales de prijs stukje bij beetje naar beneden drukken.
Prepare for the next ATH
Ik vind um geniaal. Gruwelijk om te zien, maar als je um afspeelt zonder beeld klinkt het nog goed ook.Offens1490 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:50:
[...]
Dan zeker goed bezig geweest gisteren.
Offtopic w*f jouw signature youtube filmpje ik heb er geen woorden voor. Ieder zijn ding
HOP
Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1
Verwijderd
en bedankt... grappig hoe mensen zich laten sturen... jij vermeld het en ik klik...Offens1490 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:50:
[...]
vuurwerk? ik heb wel wat meer nodig om met zil weer plus te staan... zeg maar een thermo nucleaire explosie of zo iets.....
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2019 14:25 ]
idem! top nummertje!Verwijderd schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:23:
[...]
en bedankt... grappig hoe mensen zich laten sturen... jij vermeld het en ik klik...
.
Zero.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!