[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 156 Laatste
Acties:
  • 437.635 views

Verwijderd

BNB gaat echt helemaal loesoe in the sky's.

Wauw.

Verwijderd

Yaksa schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 02:49:
Ik ga een nieuwe side coin introduceren. The Black Tulip with the smell of Red Roses.
Komt binnenkort op de markt, maar mensen kunnen zich nu al inschrijven. Succes gegarandeerd.
Waar kan ik 'investeren'?

Overigens is het een altcoin, geen 'side coin'. Of beter gezegd: shitcoin.

Verder -1 voor de tulpenmanie vergelijking.

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:06

oNo

Ging...
Heb er al weer uit m'n fomo inkoopmoment.

Stom impulsief gedrag. Dat moet ik mee stoppen... :F

• Keesdegrote
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-11-2023
Helft van mn BNB verkocht op 15, gaat ie nog verder omhoog... Ach, gekocht op 10 dus toch leuk winstje gepakt :)

Verwijderd

ik zit met in bnb vanaf een euro of 6...
het maakt het overall plaatje niet goed, maar wel beter.

en nu zit ik al vanaf 11 euro te zeggen dat hij niet hoger gaat, dat hij straks wel in het rood moet gaan en een gigantische drop krijgt... maar wat een lijn heeft hij vanaf 5 maart op de uurs chart gemaakt.

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-12 19:04
Verwijderd schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 08:43:

en nu zit ik al vanaf 11 euro te zeggen dat hij niet hoger gaat, dat hij straks wel in het rood moet gaan en een gigantische drop krijgt... maar wat een lijn heeft hij vanaf 5 maart op de uurs chart gemaakt.
Ik vind het knap dat je zo lang kunt holden en niet verkoopt! Ben je wel van plan om binnenkort je winst te pakken, bijvoorbeeld door een stop loss die je telkens opschuift? Of blijf je in de hold modus?

Verwijderd

nee ik laat ze gewoon staan.geen winst pakkers, geen stoplos.. heb ze voor de fee korting en de tier meer niet. moet eerlijk zeggen, ik vergeet altijd naar bnb te kijken. (mocht hij nu morgen op 100 staan, oke, dan ga ik er nog eens over denken...

met spijt moet ik zeggen dat toen ik bnb kocht de prijs tussen de 4 tot 5 euro in zat, en helaas veel te weinig gekocht

ach, achteraf zijn we allemaal multimiljardair ieder mijn zijn of haar preferred muntje

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-12 07:50
Verwijderd schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 08:43:

Heb lang geleden gekocht voor 1.60 per stuk. Heb ooit mijn inleg + 100% winst eruit gehaald, maar er is nog veel over dat alleen maar stijgt nu. Twijfel om nu weer een stukje weg te halen. De stijging is zo hard dat er wel een correctie moet komen... denk ik...

PSN/Steam: Xamsix

• Hexxagon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-12 00:19
Zolang binance voor velen 1 van de beste exchanges blijft, gaat BNB gewoon stijgen. Totdat het ooit gehacked wordt. GG. Daarnaast is CZ (eigenaar Binance) wel prominent aanwezig in de space, dus voorlopig in deze bear verwacht ik alleen goede dingen van Binance.

[ Voor 38% gewijzigd door Hexxagon op 07-03-2019 09:30 ]

Verwijderd

Laat ik er dan een bullish maar realistisch schepje bovenop doen:

BNB 9k EOY.

Helemaal gek. Dikke vette fomo. Koop dan!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-12 15:40
Dan stop ik met werken en geef jou 10 bnb
*O* *O* *O*

Ik lul ook zomaar wat

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-12 21:22
Verwijderd schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 10:07:
Laat ik er dan een bullish maar realistisch schepje bovenop doen:

BNB 9k EOY.

Helemaal gek. Dikke vette fomo. Koop dan!
9k sat?

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-12 15:40
Kloot, dan werk ik nog even door met n 2e baantje

Ik lul ook zomaar wat

Verwijderd

Amerikaanse dollars mijn vriend. Inflatie van de dollar meegerekend natuurlijk, wanneer usa de fysieke oorlog met China is gestart, tegen de hefst van dit jaar.

Het is natuurlijk geen belegging advies, gewoon een ietwat ruwe schatting gebaseerd op de ontwikkelde skills van de ervaring die ik heb opgebouwd de afgelopen jaren. (nergens op gebaseerd dus)

Ok, ok... het was gewoon een domme opmerking. Geen idee wat BNB gaat doen.

Maar persoonlijk ga ik die meuk echt niet kopen nu. Stel dat bitcoin nog even een 3200tje doet, dan zakt alles weer in elkaar als een kaartenhuisje.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-12 23:07
Verwijderd schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 10:36:
[...]

Amerikaanse dollars mijn vriend. Inflatie van de dollar meegerekend natuurlijk, wanneer usa de fysieke oorlog met China is gestart, tegen de hefst van dit jaar.

Het is natuurlijk geen belegging advies, gewoon een ietwat ruwe schatting gebaseerd op de ontwikkelde skills van de ervaring die ik heb opgebouwd de afgelopen jaren. (nergens op gebaseerd dus)

Maar persoonlijk ga ik die meuk echt niet kopen nu. Stel dat bitcoin nog even een 3200tje doet, dan zakt alles weer in elkaar als een kaartenhuisje.
U zei eerder iets over slechte aankoopmomenten? Ik zou zeggen dat je dan die meuk juist nu moet kopen :P.

Verwijderd

Sahara schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 11:02:
[...]

U zei eerder iets over slechte aankoopmomenten? Ik zou zeggen dat je dan die meuk juist nu moet kopen :P.
Inderdaad. Eigenlijk moet ik er nu juist een bagje van halen. Zou prachtig aansluiten bij de overige instapmomenten.

De mooiste uit de verzameling is toch wel GVT, met een aanschaf van 28 dollar per stuk.

Ik denk dat ik nog even wacht tot BNB ook rond de 30 dollar staat.

Je moet jezelf toch proberen te overtreffen vind ik dan.

• Sahara
Verwijderd schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 11:05:
[...]

Inderdaad. Eigenlijk moet ik er nu juist een bagje van halen. Zou prachtig aansluiten bij de overige instapmomenten.

De mooiste uit de verzameling is toch wel GVT, met een aanschaf van 28 dollar per stuk.

Ik denk dat ik nog even wacht tot BNB ook rond de 30 dollar staat.

Je moet jezelf toch proberen te overtreffen vind ik dan.
Jezelf overtreffen, nouja je hebt in elk geval de beste bedoelingen, best intentions (https://www.youtube.com/watch?v=TOcvH4b0Opk) :)

• Hexxagon
We weten iig dat volgende run harder gaat, want de nieuws laatste tijd is wel positief. Wallet op S10, JP morgan met zijn eigen stable coin, etc. Gaat sneller

Verwijderd

Hexxagon schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 11:45:
We weten iig dat volgende run harder gaat, want de nieuws laatste tijd is wel positief. Wallet op S10, JP morgan met zijn eigen stable coin, etc. Gaat sneller
Nog harder dan december 2017? :9

Pfoe heb er nu al zin in! d:)b oOo

• Hexxagon
Verwijderd schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:07:
[...]

Nog harder dan december 2017? :9

Pfoe heb er nu al zin in! d:)b oOo
Yep, anders zou je al je BTC al moeten verkopen op 10k als je er niet in geloofd. Als je vasthoudt van 20k naar 3,5k en niet geloofd, dan tjaa. xD xD xD :+

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:38

Bever!

3

Verwijderd schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 10:36:
[...]

Tzt kost een halfje witbrood ook wel 1000 dollar.. :(

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Helaas zit ik nog in Hot.. verkeerde keuze de afgelopen weken..

Had toch wel wat verwacht maar hij zakt alleen maar..

[ Voor 31% gewijzigd door Pelox op 07-03-2019 13:24 ]

Zero.

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Pelox schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 13:22:

Die gaat vanzelf wel weer een keertje over een paar maanden ofzo.

Rookworst zonder r is ook worst.

Verwijderd

Pelox schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 13:22:

Ik ben bij je.. gedeelde smart is halve smart ..

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:12

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:02:
[...]

Ik ben bij je.. gedeelde smart is halve smart ..
Me three :+

Verwijderd

Kijk IPV van 100% smart.. al terug naar 33% smart

Ik begin me steeds beter te voelen.

• Dean The Vee
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-09-2024
BNB Analyse van Haejin Lee. Wees voorzichtig :)

YouTube: Haejin Bollinger Bands (HBB)

• Hexxagon
BNB is vast niet gestegen uit goede analyses van wat TA. Denk men moet meer een FA doen en kijken naar het sentiment in space. Hopelijk komt er een omslag, we zullen het snel zien. Maybe STEEM?

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Is dat niet die gast die eind december 2017 XVG op USD 1.70 zette per eind januari 2018? :?

Verwijderd

Nog iemand in ENJ ?
Vanmorgen weer ingestapt. Wilde het al eerder doen rond 2050 sats, maar was weer eens eigenwijs.
Verwacht nog wel een stijging richting de S10 release morgen.

• Dean The Vee
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-09-2024
Danster schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:35:
[...]

Is dat niet die gast die eind december 2017 XVG op USD 1.70 zette per eind januari 2018? :?
Die gast heeft altijd verschillende scenario's die hij uitstippelt. Daarnaast heeft iedereen het weleens mis, maar deze gast een stuk minder vaak dan jij en ik bij elkaar.
Hexxagon schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:32:
BNB is vast niet gestegen uit goede analyses van wat TA.
Joh :F

[ Voor 19% gewijzigd door Dean The Vee op 07-03-2019 15:01 ]

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:03

p0st

Dutch Reefer

Verwijderd schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:49:
Nog iemand in ENJ ?
Vanmorgen weer ingestapt. Wilde het al eerder doen rond 2050 sats, maar was weer eens eigenwijs.
Verwacht nog wel een stijging richting de S10 release morgen.
Voor de S10 release hoeft je het niet persé te doen, inmiddels is al duidelijk dat je Enjin wel kunt downloaden uit de Samsung Store maar dat deze niet pre-installed staat. Ik heb zelf wel een potje Enjin staan omdat ook de release in de Unity store om de hoek is en ik nog wel wat nieuwe announcements verwacht vanuit hun hoek.

V.w.b. BNB verwacht ik enerzijds dat de hype van de afgelopen dagen wel weer wat afzwakt en we wel weer terug kunnen zakken naar hoog 12 of laag 13 dollar, maar verwacht niet dat het heel hard zal gaan. Er komt veel moois aan en zolang Binance niet gehackt wordt zal de vraag waarschijnlijk hoger blijven dan het aanbod.

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Goedemiddag en gogo Litecoin!! _/-\o_ *O*

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-12 15:05
Hexxagon schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:22:
[...]

Yep, anders zou je al je BTC al moeten verkopen op 10k als je er niet in geloofd. Als je vasthoudt van 20k naar 3,5k en niet geloofd, dan tjaa. xD xD xD :+
Kwestie van stoploss straks wel telkens aanpassen naar boven.

Trouwens kost dat ook geld telkens aanpassen?

AnimeAdicted

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Offens1490 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:35:
[...]

Kwestie van stoploss straks wel telkens aanpassen naar boven.

Trouwens kost dat ook geld telkens aanpassen?
Kost niets. Alleen het uitvoeren van een order kost geld. Orders plaatsen zonder uitvoeren kan je onbeperkt doen :)

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-12 21:25
Waves gaat alleen maar omhoog als BTC zakt of hoe zit dat?

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Unpopular opinion: In potentie is BNB (veel) meer waard dan Bitcoin Cash en/of Litecoin zodra de Binance Chain operationeel is; omdat het veel duidelijkere usecases heeft. Dat is: zolang funds are safu blijven :)

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik zie dat andere exchange tokens het opeens ook weer aardig goed doen, ben benieuwd wat er met die tokens gebeurd als BNB klaar is met zijn groei. :)

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:14
Allemaal aan het trade geweest en als ik dan terug kijk wat ik deze week in de plus heb getrade is het niet veel :P.
Durf nu even nergens in te stappen met LTC en BNB al hoog.

• PilatuS
  • Niet online
p0st schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 17:40:
Unpopular opinion: In potentie is BNB (veel) meer waard dan Bitcoin Cash en/of Litecoin zodra de Binance Chain operationeel is; omdat het veel duidelijkere usecases heeft. Dat is: zolang funds are safu blijven :)
PilatuS in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7"

Ja BNB heeft enorm veel potentie, maar is ook volledig afhankelijk van Binance en BTC is dat niet :)

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Ook ICON lijkt het goed te doen vandaag, schijnbaar zonder echt aanwijsbare reden anders dan een aangekondigd sponsorship in Japan. Beetje vreemd; wellicht mensen die handelen met voorkennis of speculatie op een announcement rondom Samsung?

Verder is een van mijn favoriete upcoming coins IOST ook lekker bezig, Binance ondersteunt ook de main net token swap die zeer binnenkort van start gaat: https://medium.com/iost/t...-has-arrived-3a769c47e84a

Al met al heb ik mijn portfolio redelijk gespreid over 4 projecten, zijnde: QASH (Liquid), BNB, Enjin en IOST. Ben benieuwd naar de nabije toekomst en of BTC een beetje bullish blijft of dat we toch nog weer gaan consolideren richting de lage 3000 dollar...
PilatuS schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 17:49:
[...]

PilatuS in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7"

Ja BNB heeft enorm veel potentie, maar is ook volledig afhankelijk van Binance en BTC is dat niet :)
Helemaal waar! Beetje eng wel, maar toch... Ik vergeleek het bewust ook niet met BTC maar met LTC/BCASH :)

[ Voor 22% gewijzigd door p0st op 07-03-2019 17:54 ]

• PilatuS
  • Niet online
p0st schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 17:52:
Ik vergeleek het bewust ook niet met BTC maar met LTC/BCASH :)
LTC en Bcash met elkaar vergelijken ?! Ga je mond spoelen :+

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
ONT gaat ook weer lekker de laatste minuten, weer door de 1 USDT heen, dat is 5 cent erbij binnen een half uur.

Zojuist 75% BNB @ 15.30 USDT verkocht (andere sell order dus gisteravond uiteindelijk niet geplaatst), daar ga ik mogelijk wel spijt van krijgen, maar die gaat waarschijnlijk binnen een paar uurtjes wel weer iets naar beneden en dan koop ik ze weer terug.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• oNo

oNo

@p0st Hoe bekijk je de trends dan?
Want op Binance hebben de door jou genoemde alts ENJ en IOST alleen maar BTC en ETH trading pairs.

Ik heb zoiets van als je niet met een stable coin (of fiat) kan traden ga je de bubbel echt in en verdwijnt het gevoel met real life waarde.

• p0st

p0st

Dutch Reefer

oNo schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 18:04:
@p0st Hoe bekijk je de trends dan?
Want op Binance hebben de door jou genoemde alts ENJ en IOST alleen maar BTC en ETH trading pairs.

Ik heb zoiets van als je niet met een stable coin (of fiat) kan traden ga je de bubbel echt in en verdwijnt het gevoel met real life waarde.
Oh ik rijd de golven, al sinds begin 2017 dus daar ga ik niet mee stoppen :9
True, het is "full bubble wave surfing", maar daar heb ik mee leren leven :+

Ik doe dus (meestal) niet aan stop-losses, al te vaak meegemaakt dat je stop/loss wordt getriggerd en daarna de waarde weer stijgt :9 ik heb dit wel een tijdje geprobeerd overigens.

Dus ik ben van de ronde (en even) getallen als het gaat om aantallen coins, de enige waarbij ik dit redelijk los kan laten is BNB omdat je deze ook gebruikt voor fees :P

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
En daar gaat NEO ook :) Mooi groen gebeuren zo.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• oNo

oNo

De stop orders tactiek vind ik ook ruk, het geeft je vaak een slecht.
Ik vind het prettiger met limit orders te werken om zo wat marge op te bouwen. En dan eventueel een keer een stop order.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-12 19:31

sourcecode

Prepare for the next ATH

wat gebeurt er allemaal :) bulls cashen voor de rit naar beneden ?

Prepare for the next ATH

• Sahara
ZIL is niet echt populair op het moment. Enorme sell walls bij ZIL in het orderboek van 83 BTC van 434 - 443 sats.

• Bever!

Bever!

3

Sahara schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 20:14:
ZIL is niet echt populair op het moment. Enorme sell walls bij ZIL in het orderboek van 83 BTC van 434 - 443 sats.
standaard accumulatie truukje

• Sahara
Bever! schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 20:37:
[...]

standaard accumulatie truukje
Mooi :) Hopelijk drukken ze de prijs nog ff onder de 400 sats, zodat we allemaal kunnen accumuleren >:)

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
En als regulatie / de sec geen vat krijgt op binance.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Sahara schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 20:14:
ik worstel er ook mee........
en twijfel echter.....

Prepare for the next ATH

• Bever!

Bever!

3

wat had je dan verwacht na mainnet pump? is toch standaard..

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Bever! schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 21:32:
wat had je dan verwacht na mainnet pump? is toch standaard..
Was dat een PUMP ? viel erg mee toch

Prepare for the next ATH

• Bever!

Bever!

3

sourcecode schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 21:34:
[...]

Was dat een PUMP ? viel erg mee toch
2x prima toch

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12 12:35
Precies, usecase, deflatoir karakter door continue burn. In tegenstelling tot een litecoin en bcash die dankzij mining elke dag nieuwe coins de markt op spuwen. Coins die allemaal opgekocht moeten worden tegen huidige koers, om de koers gelijk te houden. Dat is al een enorm vliegwiel in je voordeel.
Fees van binance zijn % wise, dus gaan mooi mee met de inflatie.

Verder, iedereen met de binance app op z'n telefoon, en dat zijn er genoeg hier op het forum. Zijn in principe klaar om toekomstige binance chain gebruiker te worden. Gooi een QR code scanner op de binance app, zodat je direct vanaf je funds een bedrag kan overmaken?

Enorme adoptie vanaf dag 1. Zoveel tractie krijgen andere coins of chains nauwelijks. Enorme headstart. En als Binance dat lukt, dat hun coin nieuwe medium of exchange wordt, wat bitcoin nu vooral is, dan is huidige koers echt een lachertje. Dit is allemaal upside, nog los van het feit dat de exchange ondertussen enorm winstgevend is. Oke, je bent geen aandeelhouder, maar die coin burn maakt het voorlopig een opdrogende supply. Bij steeds meer usecase en daarmee demand. We zullen het zien. Korte termijn wellicht een correctie, mag van mij, koop ik weer bij op 12-13 $ :)

[ Voor 12% gewijzigd door Timberly2 op 07-03-2019 21:49 ]

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Afbeeldingslocatie: https://fs.bitcoinmagazine.com/img/images/delphidigital2.original.png

UTXO is mensen die bitcoin HODL of dumpen.
groene lijn

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
A87 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 22:08:
[Afbeelding]

UTXO is mensen die bitcoin HODL of dumpen.
groene lijn
Hier snap ik echt geen reet van :)

Help me even wat verder op weg als je wilt.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
p0st schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 17:52:
Verder is een van mijn favoriete upcoming coins IOST ook lekker bezig, Binance ondersteunt ook de main net token swap die zeer binnenkort van start gaat: https://medium.com/iost/t...-has-arrived-3a769c47e84a
IOST is zeker lekker bezig. 10 maart is/begint de tokenswap op de meeste grote exchanges, op Binance maar ook KuCoin e.d. De software wallets staan klaar, desktop / hardware wallets wordt deze maand aangekondigd. 10 maart komen ook de eerste DApps beschikbaar (vooralsnog spellen) maar deze maand zal ook de DDEX exchange op mainnet draaien. Daarnaast krijgt IOST zijn eigen stablecoin, dat is het paradepaardje van bijvoorbeeld MKR, maar IOST doet dat er gewoon 'bij'. Voten/Staken gaat lucratief worden (passief inkomen) terwijl het daadwerkelijk gebruiken van het ecosysteem betaalbaar blijft voor developers en eindgebruikers. En bla bla bla, IOST wordt een volledig ecosysteem met ook deflationaire karaktertrekjes.

An sich zit ik er bovenop met m'n tunnelvisie, 'k heb mezelf voorgenomen de komende dagen een topic over IOST te maken met alle informatie, links en plaatjes om het te onderbouwen. Wordt vervolgd 😁

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GdmlSi9EfSo9rOvQ4lhpN27b/full.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Chris.nl op 07-03-2019 22:25 . Reden: Plaatje bij het praatje ]

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Bartvandelaar schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 22:12:
[...]

Hier snap ik echt geen reet van :)

Help me even wat verder op weg als je wilt.
meer of minder HODL >GROENE LIJN

Zwart is prijs obvious

[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 07-03-2019 22:16 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
A87 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 22:15:
[...]

meer of minder HODL >GROENE LIJN

Zwart is prijs obvious
nvm 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Danster op 08-03-2019 06:36 ]

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
BAT gaat lekker.

Weg

• DJ-Promo
Had 2 dagen terug BAT gekocht en een iets te strakke verkoop erin gezet. Is dus al weg uit mijn PF.
Nouja dan maar wat anders zoeken.

• Pelox
Hoera! Hot is wakker!

Zero.

• New Yorker
  • Niet online
ENJ heeft snel 80% gemaakt 8)7

Weg

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Ik vraag me af wat hier aan de hand is haha

Edit: https://www.coindesk.com/...sung-partnership-confirma

[ Voor 20% gewijzigd door p0st op 08-03-2019 08:17 ]

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:06
Lekker hoor dat ENJ. Heb vorige week een klein beetje gekocht na de megastijging. Staat nu ook al op 80%. Maar zet relatief gezien geen zoden aan de dijk in mijn PF (0.03btc winst).

Al met al geen slechte Crypto week. Redelijk herstel op meerdere fronten. BTC enigszins stabiel en lichtjes omhoog. Paar grote coins zoals NEO en ICX weer voorzichtig omhoog.

Persoonlijk voel ik het sentiment wel draaien.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Verwijderd

p0st schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 15:31:
[...]
Voor de S10 release hoeft je het niet persé te doen, inmiddels is al duidelijk dat je Enjin wel kunt downloaden uit de Samsung Store maar dat deze niet pre-installed staat. Ik heb zelf wel een potje Enjin staan omdat ook de release in de Unity store om de hoek is en ik nog wel wat nieuwe announcements verwacht vanuit hun hoek.
Dan kan ik je nu feliciteren met een mooie winst ;)
Al mijn sell orders zijn vannacht al afgegaan tussen 3500 - 4000 sats. Dit had ik niet verwacht!

• DJ-Promo
BNB is even gestopt met moonen. Iemand een idee wat een goed instap moment is?

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
DJ-Promo schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:03:
BNB is even gestopt met moonen. Iemand een idee wat een goed instap moment is?
Je had moeten dca’en en moeten holden. Dat is het aller best voor de crypto sphere. Niemand weet wat een goed instap moment is.

[ Voor 7% gewijzigd door DeeSung op 08-03-2019 09:32 ]

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
ICX blijft ook lekker doorgaan!

• tias86
ENJ gaat weer als een raket.. had ik toch niet moeten verkopen..

Verwijderd

Niet echt, nog steeds een laag volume.. helaas.
tias86 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:53:
ENJ gaat weer als een raket.. had ik toch niet moeten verkopen..
Lijkt alweer wat af te koelen !

• jolandacb
  • Niet online
Weet iemand een veilige exchange waar de alibaba coin (ABBC) wordt verkocht?
En ik ben erg benieuwd wat jullie van die munt vinden en verwachten.

Verwijderd

jolandacb schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:59:
Is die laatst niet gehackt door 40 rovers?

Verwijderd

jolandacb schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:59:
Ik wist niet eens dat die bestond. Prijs is nu ook behoorlijk hoog, staat los van alibaba en aliexpress overigens.

Weinig interesse in persoonlijk.

https://cointelegraph.com...-in-complex-supply-chains

Dat alibaba interesse heeft in blockchain staat los van deze coin.

• tias86
Verwijderd schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:26:
[...]

Ik wist niet eens dat die bestond. Prijs is nu ook behoorlijk hoog, staat los van alibaba en aliexpress overigens.

Weinig interesse in persoonlijk.

https://cointelegraph.com...-in-complex-supply-chains

Dat alibaba interesse heeft in blockchain staat los van deze coin.
Staat ook op allemaal alibaba exchanges. gok dat 90% van het volume fake/washtrading is als het niet meer is.

• jolandacb
  • Niet online
Oke, bedankt.
Niet verstandig dus deze aan te schaffen?

Verwijderd

jolandacb schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:52:
Oke, bedankt.
Niet verstandig dus deze aan te schaffen?
Daar kan ik me niet over uitlaten. Ik weet weinig over deze coin, en ook niet wat die gaat doen. Die keuze zul je zelf moeten maken. Het kan heel goed dat deze 400% gaat doen, er kan ook heel goed 99,9% vanaf gaan.

Maak je keuze niet op basis van misleidende informatie, de naam doet vermoeden alsof deze coin iets te maken heeft alibaba.com, dat is dus niet zo. In mijn optiek een projectje met misleidende naam, daarmee hopend op snelle gains.

Ik zou me er eens goed in verdiepen met info van diverse onafhankelijke bronnen, voordat je iets aanschaft.

• tias86
Het feit dat die top100 :X coin het (volgens de cijfers op cmc) goed doet, en je er vervolgens hoe genaamd niemand over hoort, vind ik al veel zeggend.

Cryptonex is er ook zo 1 https://coinmarketcap.com/currencies/cryptonex/#markets

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Hey jongens. Patch je winrar!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nptpCchLoW7p6UCeoBMMLPoy/full.png
https://www.reddit.com/r/...our_winrar_or_lose_coins/

[ Voor 60% gewijzigd door Kain_niaK op 08-03-2019 12:23 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• New Yorker
  • Niet online
Gelukkig heb ik 7-Zip

Weg

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-12 12:49
Yeey, Bitvavo is geupdate

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

wat is de reden waarom jij dat gebruikt ?

Prepare for the next ATH

• HaruHaru
sourcecode schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 12:05:
[...]

wat is de reden waarom jij dat gebruikt ?
Ik koop en verkoop mijn munten daar...

[ Voor 19% gewijzigd door HaruHaru op 08-03-2019 12:06 ]

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:12

dCY

HaruHaru schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 12:06:
[...]

Ik koop en verkoop mijn munten daar...
En erg makkelijk... daar betaal ik wel extra voor.

• HaruHaru
dCY schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 12:47:
[...]

En erg makkelijk... daar betaal ik wel extra voor.
Yes, en de kosten zijn nu verlaagd.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

HaruHaru schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 12:49:
[...]

Yes, en de kosten zijn nu verlaagd.
Is toch gewoon een broker net zoals litebit, bitcoinmeester ?
maar wel goedkoper dus ?

Prepare for the next ATH

• Sahara
Die sell walls bij ZIL staan er weer. Het is wel duidelijk dat de whales de prijs stukje bij beetje naar beneden drukken.

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:12

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
@sourcecode

Ze zijn nu ook exchange, maar ze hebben de oude manier van handelen (met kleine aanpassingen) ook behouden. lekker laag drempelig en inmiddels niet meer heel erg duur.

Ik heb er ook mijn (dure) peuterstapjes gezet in crypto, en gebruikte de account vooral nog als opslag om risico te spreiden voor kortere termijn hodl coins die niet in MEW paste en ik niet meer op binance wilde, maar ook geen wallets oid wilde aanmaken :P (ja ik ben raar, ik weet het)

mijn baby stapjes waren bij bitmymoney :F

deze mail kregen we

https://www.bitcoinsaltcoins.nl/bitvavo-exchange-nl-crypto-beurs-mijn-mening/

[ Voor 21% gewijzigd door twain4me op 08-03-2019 13:22 ]

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-12 21:25
Wie durft er nu nog in ENJ te stappen :P

• New Yorker
  • Niet online
Als je een man bent dan koop je het.

Weg

• Offens1490
Vlizzjeffrey schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:24:
Wie durft er nu nog in ENJ te stappen :P
Gisteren ingestapt telt dat ook.

Ik had wat wazige coins nog omgewisseld zal hooguit 40 euro zijn wat ik erin had gestopt.

AnimeAdicted

• Offens1490
New Yorker schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:37:
Als je een man bent dan koop je het.
Dan zeker goed bezig geweest gisteren.

Offtopic w*f jouw signature youtube filmpje ik heb er geen woorden voor. Ieder zijn ding :p

AnimeAdicted

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Sahara schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:18:
Die sell walls bij ZIL staan er weer. Het is wel duidelijk dat de whales de prijs stukje bij beetje naar beneden drukken.
mmm ik hoop op wat vuurwerk :)

Prepare for the next ATH

• Chris.nl
  • Niet online
Offens1490 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:50:
[...]

Dan zeker goed bezig geweest gisteren.

Offtopic w*f jouw signature youtube filmpje ik heb er geen woorden voor. Ieder zijn ding :p
Ik vind um geniaal. Gruwelijk om te zien, maar als je um afspeelt zonder beeld klinkt het nog goed ook.

HOP

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1

• New Yorker
  • Niet online
Mijn idol :$

Weg

Verwijderd

Offens1490 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:50:
[...]

en bedankt... grappig hoe mensen zich laten sturen... jij vermeld het en ik klik...
sourcecode schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:57:
[...]

mmm ik hoop op wat vuurwerk :)
vuurwerk? ik heb wel wat meer nodig om met zil weer plus te staan... zeg maar een thermo nucleaire explosie of zo iets.....

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2019 14:25 ]

• Pelox
Verwijderd schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:23:
[...]

en bedankt... grappig hoe mensen zich laten sturen... jij vermeld het en ik klik...

.
idem! top nummertje!

Zero.

Pagina: 1 ... 63 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!