Oke. Als ik het goed lees is die Xiaolai Li een rijke vent die er vroeg bij was in crypto. Maar maakt dat projecten als NEO, QTUM, EOS, Vechain en Binance nu direct fraudeleus omdat de founders van deze projecten een connectie hebben met deze zogeheten Xiaolai Li? Het is niet raar dat die man er vroeg bij was met deze projecten, aangezien hij een bekende is in crypto.
Nu heb ik wel altijd een beetje een nare smaak gehad bij NEO, ik vind die Da Hongfei maar een rare. Maar dat KPN een node draait en gasten van CoZ (zoals Ethan Fast) dicht betrokken zijn bij NEO geeft me alweer vertrouwen.
Het team van QTUM ken ik niet, dus kan ik niet over oordelen. Idem dito voor EOS.
Vechain? Vertrouw ik. Sunny is een grote naam bij Louis Vouton (schrijf je dat zo?). Ook dat DNV GL samenwerkt met Vechain wekt vertrouwen.
Binance? Vertrouw ik ook. CZ is vaak in de media en op TV, zoals bijvoorbeeld op Bloomberg. Als hij fraudeleus zou zijn, had ie zich niet in de schijnwerpers gezet.
Natuurlijk verdienen de CEO's van deze projecten goud geld. Sterker nog: ze hebben groot gelijk coins te dumpen op hoge prijzen, mits dat duidelijk in de whitepapers omschreven was.