@Verwijderd agh ja .. een keer raden waar we nu in de hot bubble zitten:P

[ Voor 3% gewijzigd door twain4me op 27-01-2019 21:29 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 3% gewijzigd door twain4me op 27-01-2019 21:29 ]
Verwijderd
Ik denk de take off. Niet dat ik nog meer fomo aan wil wakkeren natuurlijktwain4me schreef op zondag 27 januari 2019 @ 21:28:
@Verwijderd agh ja .. een keer raden waar we nu in de hot bubble zitten:P
[Afbeelding]
Precies, en het mooie is dat de ontwikkelingen dermate snel zijn dat de switch naar HF en dus een ander doel dan speculeren gemaakt gaat worden voor de "new paradigm" fase 🤣.Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2019 @ 21:31:
[...]
Ik denk de take off. Niet dat ik nog meer fomo aan wil wakkeren natuurlijk
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Verwijderd
Als het geen toeval is, dan is het vrij kut...Taro schreef op zondag 27 januari 2019 @ 22:28:
NPXS wordt gedumped en HOT mooned op hetzelfde moment, toeval?
Onzin natuurlijk. Iedereen, en jij ook weet dat XRP De Bitcoin van zijn troon gaat stoten. Grote banken staan te springen om Ripple werkzaam te zien en zullen hun hele vermogen in XRP stoppen.Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2019 @ 21:21:
Luister jongens HOT is echt lekker aan het gaan, en ik gun het iedereen die er in zit, maar iedere keer als een coin een dikke pump krijgt is die coin helemaal de toekomst. Eerst was het MDA, toen NANO, toen XRP, etc. etc.
Blah blah...
Verwijderd
bijna 45 ineens een extra 100 miljoen in het orderboek
Moet je nagaan hoe hard er weer gedipt gaat worden als er weer 100 of 200 van BTC afgaatTominatie schreef op maandag 28 januari 2019 @ 00:21:
vraag me wel af waarom de altmarkt zo rood is. Bitcoin heeft nog helemaal geen daling gepakt
Dat wil ik niet zientias86 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 00:24:
[...]
Moet je nagaan hoe hard er weer gedipt gaat worden als er weer 100 of 200 van BTC afgaat
Ik denk dat geld uit die alts wordt gehaald voor de runs van de lowcaps die we nu zien. Iets als ETH en LTC hebben mooie dingen laten zien, maar nu die stilstaan of zakken zou ik er persoonlijk ook geld uithalen en stoppen in dingen als HOT.Tominatie schreef op maandag 28 januari 2019 @ 00:21:
vraag me wel af waarom de altmarkt zo rood is. Bitcoin heeft nog helemaal geen daling gepakt
Dat iets een lowcap heeft wil niet perse zeggen dat het niks is.Tominatie schreef op maandag 28 januari 2019 @ 00:31:
Fuck al die (lowcap) shitcoins, daar begin ik niet aan.
Snap ook niet waarom die uberhaubt op binance staan. De meeste zijn al dood in de zin van: community/project/funds etc....
Blijf bij je toekomst en dat zijn niet de shillcoins hier.Tominatie schreef op maandag 28 januari 2019 @ 00:31:
Fuck al die (lowcap) shitcoins, daar begin ik niet aan.
Snap ook niet waarom die uberhaubt op binance staan. De meeste zijn al dood in de zin van: community/project/funds etc....
Zeker weten maar de meeste vind ik niks. Zo'n Pundi X of Everex dat zijn naar mijn mening onnodige altcoins, iedergeval ik zie de waarde niet. Zo'n HOT bijvoorbeeld is wel interessant maar ook daar ben ik sceptisch. Ik zou graag eerst iets moois willen zien behalve de babbels.Malawolar schreef op maandag 28 januari 2019 @ 00:34:
[...]
Dat iets een lowcap heeft wil niet perse zeggen dat het niks is.
Klopt, daarom blijf ik ook ver weg van de meeste.Teveel lucht
Tegen de tijd dat iets wat laat zien ben je te laat met investeren in ieder geval. Daarom is het zaak om je nu te verdiepen in veelbelovende projecten, die kunnen inderdaad misgaan, maar wie niet waagt wie niet wint. Mocht een HOT ooit 10 cent waard worden, is nu het moment waarop je je slag kan slaan. Instappen vanaf een cent zijn dan leuke gains, maar geen mega moon.Tominatie schreef op maandag 28 januari 2019 @ 00:40:
[...]
Zeker weten maar de meeste vind ik niks. Zo'n Pundi X of Everex dat zijn naar mijn mening onnodige altcoins, iedergeval ik zie de waarde niet. Zo'n HOT bijvoorbeeld is wel interessant maar ook daar ben ik sceptisch. Ik zou graag eerst iets moois willen zien behalve de babbels.
Het is hier meer een daghandelaar topic geworden hopende op snelle winsten.Malawolar schreef op maandag 28 januari 2019 @ 00:54:
[...]
Tegen de tijd dat iets wat laat zien ben je te laat met investeren in ieder geval. Daarom is het zaak om je nu te verdiepen in veelbelovende projecten, die kunnen inderdaad misgaan, maar wie niet waagt wie niet wint. Mocht een HOT ooit 10 cent waard worden, is nu het moment waarop je je slag kan slaan. Instappen vanaf een cent zijn dan leuke gains, maar geen mega moon.
Babbels met een doel / of een droom zoals die van HOT zijn een stuk beter te verteren dan de "mijn muntje is de tofste snelste goedkoopste" babbels van nagenoeg elk ander muntje.Tominatie schreef op maandag 28 januari 2019 @ 00:40:
[...]
Zeker weten maar de meeste vind ik niks. Zo'n Pundi X of Everex dat zijn naar mijn mening onnodige altcoins, iedergeval ik zie de waarde niet. Zo'n HOT bijvoorbeeld is wel interessant maar ook daar ben ik sceptisch. Ik zou graag eerst iets moois willen zien behalve de babbels.
Zeker weten, maar de meeste vind ik niet mooi, zo'n gestreepte of gekrulde dat zijn naar mijn mening onnodige tulpenrassen, in ieder geval ik zie de waarde niet. Zo'n gevlekte is wel interessant, maar ook daar ben ik sceptisch. Ik zou graag iets moois willen zien, een echt zwarte tulp, behalve de babbels.Tominatie schreef op maandag 28 januari 2019 @ 00:40:
[...]
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Weg
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
GRIN lijkt inderdaad wel een project om in de gaten te houden, nieuw soort blockchain van wat ik ervan begreep, maar waar op die sapphire link staat dat die gpu speciaal ervoor gemaakt is?Qwerty-273 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 07:43:
Hmmzz dat GRIN is wel apart, een mining algo (Cuckatoo) dat behoorlijk wat ram vraagt op je GPU. En elke x maanden voorzien zal worden van een update om ASICs tegen te werken. Zelfs Sapphire heeft een gpu gericht op GRIN vrijgegeven (je kan hem natuurlijk ook voor andere gpu miners gebruiken zoals sapphire ook aangeeft)
http://www.sapphiretech.com/page.asp?IDno=6367&lang=eng
Kan bijna niet anders zo te zienlighting_ schreef op maandag 28 januari 2019 @ 09:38:
Gaat het eindelijk dalen
Verwijderd
Ik ben de laatste die geduld heeft....Zeker als het om bounces gaat kan het snel gaan, dus ben ik ook snel en niet zuinig.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2019 @ 09:54:
Goede morgen iedereen
Echt onwijs kut geslapen. Mijn Pundi waarde dropt alarm ging af.
Maar niet zo erg dat ik er iets aan moet doen.
Tuurlijk op fiat heb ik een stapje terug gedaan, maar had eigenlijk meer verwacht.
@B-Bandit ik vind de instap op hot via BTC/ETH (mindere maten) altijd zo shitty. Je staat dan weer achter in de rij met 1 miljard voor je of zo... Wat is jou geheim? Gewoon meer geduld hebben?
[ Voor 7% gewijzigd door B-Bandit op 28-01-2019 10:16 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
of gewoon geduld hebben en achteraan aanlsuiten. Ik denk dat het doel van je handel belangrijk is. Hoe jij het aangeeft dan handel je voor snel resultaat. Dan is je advies idd het beste. Als je geduld hebt dan moet je meer naar trend kijken en geloven in je eigen onderzoek.Ik heb al paar keer 10% gepakt de afgelopen maanden met HOT. maarja geduld is zeker nodig in dat verhaal. Nu HOT hotB-Bandit schreef op maandag 28 januari 2019 @ 10:14:
[...]
Ik ben de laatste die geduld heeft....Zeker als het om bounces gaat kan het snel gaan, dus ben ik ook snel en niet zuinig.
Ik handel eigenlijk nooit in hot/btc, tenzij ik haast heb.
Gisteravond een paar miljoen hot via eth eruit gegooid. Dat gaat bijna instant....vervolgens direct omgezet naar btc. Ik laat dit overigens op Binance staan omdat je snel handelt via de app.
Vanochtend werd ik dus wakker met een paar meldingen dat HOT gedaald was. Ik openen en licht teleurgesteld dat het op 40sat was blijven steken. Nou toen ik een kwartier later keek zag ik vol ongeloof het orderboek tussen 38 en 39 sat staan. Ik zag de buy zijde echter sterk afnemen en ging afwachten. Toen hij op 36/37 stond heb ik direct voor nagenoeg een hele btc HOT aangekocht op 37 sats. Gewoon voor het volle pondje dus, omdat die order direct vervuld werd. Daarna bleef hij even hangen en enkele minuten later stond hij weer op 40. Als ik de order voor 36 erin had gehangen had ik misschien niks gehad, nu heb ik toch weer een leuke winst.
Moraal van het verhaal, achteraan instappen bij HOT levert geen handelsmogelijkheden op. Daarom ook alleen handelen als je het idee hebt dat er flinke stappen gemaakt gaan worden. Ik heb overigens gisteren verkocht omdat ik vond dat ik de rit wel flink genoeg had uitgezeten. Dus wilde wat winst nemen om bij een drop in te kunnen kopen. Had ik echt niet de volgende ochtend al verwacht.
Mijn reguliere handelen doe ik dus altijd via HOT/ETH. Je betaalt ongeveer het gemiddelde van de HOT/BTC koers. Bij snelle acties doe ik dat direct via welke munt ik heb staan. Toevallig was dat nu btc, maar was het ETH geweest had ik het daarmee gedaan. Maar ik stap dan zeker niet achteraan in.....
Klopt, ik geef daarom ook bij voorkeur geen advies. Maar Emiel vroeg heel specifiek hoe ik snel handelde en vandaar dat ik toelichtte hoe dat het beste gaat, en dan moet je inderdaad niet voor het onderste van de kan gaancursquidHome schreef op maandag 28 januari 2019 @ 10:24:
[...]
of gewoon geduld hebben en achteraan aanlsuiten. Ik denk dat het doel van je handel belangrijk is. Hoe jij het aangeeft dan handel je voor snel resultaat. Dan is je advies idd het beste. Als je geduld hebt dan moet je meer naar trend kijken en geloven in je eigen onderzoek.Ik heb al paar keer 10% gepakt de afgelopen maanden met HOT. maarja geduld is zeker nodig in dat verhaal. Nu HOT hotis kan je makkelijker snellere waves pakken.
Ik merk omdat het niet mijn dagelijkse werk is dat geduld goed werkt bij mij.B-Bandit schreef op maandag 28 januari 2019 @ 10:27:
[...]
Klopt, ik geef daarom ook bij voorkeur geen advies. Maar Emiel vroeg heel specifiek hoe ik snel handelde en vandaar dat ik toelichtte hoe dat het beste gaat, en dan moet je inderdaad niet voor het onderste van de kan gaan![]()
Dat gezegd hebbende handel ik normaal ook zo, maar dat is meer omdat ik geen geduld heb....
Ah, nee doe dit zeker niet als werk. Maar heb veel ervaring met grote sommen geld investeren in opties (en verliezen) en schroom daarom risico niet zo. Ik ben juist afgestapt van daytraden en doe nu aan koopjes signaleren en tijdig (proberen) uitstappen.cursquidHome schreef op maandag 28 januari 2019 @ 10:59:
[...]
Ik merk omdat het niet mijn dagelijkse werk is dat geduld goed werkt bij mij.
Doe jij dit als werk? Lijkt mij lastig (in de zin dat je de markt goed in de gaten moet houden) maar respect als je zo kan leven. Dan heb je ook de tijd om er bovenop te zitten. Soms zou ik dat wel willen om dit fulltime te kunnen doen, maar denk dat ik de pijn van geld verliezen dan niet aan kan. Want dan moet je er van leven. Voor mij is het nu extra en zou mooi zijn als ik er iets aan overhou over 5 jaar.
Tot nu toe krabbel ik langzaam weer terug na grote verliezen. Maar een deel aflossen van mijn hypotheek leek me dit jaar toch verstandiger en meer zekerheid
Vreemd, dat is een ander artikel. Maar nu via http://www.sapphiretech.com/page.asp?IDno=6397&lang=engVlizzjeffrey schreef op maandag 28 januari 2019 @ 08:42:
GRIN lijkt inderdaad wel een project om in de gaten te houden, nieuw soort blockchain van wat ik ervan begreep, maar waar op die sapphire link staat dat die gpu speciaal ervoor gemaakt is?
en https://gpuminer.sapphire...n-RX-570-16GB-Blockchain/SAPPHIRE Technology Launches 16GB Blockchain Graphics Card to Support GRIN Coin and other Cryptocurrencies
[ Voor 6% gewijzigd door Qwerty-273 op 28-01-2019 11:19 ]
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Als je direct in wilt stappen omdat je gelooft in een stijging en niet achteraan in de rij wilt zitten koop je toch gewoon de laagste ask prijs, in plaats van achter aansluiten bij de hoogste bid prijs? Zeker bij een relatief lage sat prijs van HOT, scheelt dat 1 sat ten opzichte van achter in de rij aansluiten, waardoor je mogelijk nooit inkoopt. En bij direct verkopen kun je ook genoegen nemen met de hoogste bid, wat in de praktijk bij HOT/BTC 1 sat minder is dan de hoogste bid. En voor HOT/ETH geldt hetzelfde alleen dan is het verschil net wat meer dan 1 gwei.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2019 @ 09:54:
@B-Bandit ik vind de instap op hot via BTC/ETH (mindere maten) altijd zo shitty. Je staat dan weer achter in de rij met 1 miljard voor je of zo... Wat is jou geheim? Gewoon meer geduld hebben?
Met de huidige volatiliteit moet je behoorlijk diepe zakken hebben om een werkbaar buffertje te hebben zodat je niet bij 1 of 2 mindere dagen weer werk moet gaan zoeken 😂. Maar ben wel benieuwd inderdaad of er hier mensen zijn die het hun fulltime job hebben gemaakt. Dat er hier pre-2013 mensen zijn die uitgecashed hebben en nog een beetje lopen te spelen dat weet ik wel zeker.... maar echte daytraders wiens ziel en zaligheid er vanaf hangt? Denk het niet.ThaddeusX schreef op maandag 28 januari 2019 @ 11:33:
Zijn er mensen die aan daytrading doen? En hiermee een fulltime salaris mee kunnen verdienen?
Lijkt me interessant om dit als fulltime job te kunnen doen.
[ Voor 15% gewijzigd door GrazendeKoe op 28-01-2019 12:41 ]
Weg
Ligt er ook aan hoeveel je nodig hebt per dag. Als je met swing traden 100 euro per dag verdiend kan dat best genoeg zijn.ThaddeusX schreef op maandag 28 januari 2019 @ 11:33:
Zijn er mensen die aan daytrading doen? En hiermee een fulltime salaris mee kunnen verdienen?
Lijkt me interessant om dit als fulltime job te kunnen doen.
Komen nu 86000 per dag bij.TuutjDrie schreef op maandag 28 januari 2019 @ 10:36:
Wat is de totale supply dan van Grin coin?
Verwijderd
1 grin per secondetias86 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 13:23:
[...]
Komen nu 86000 per dag bij.
Wat meer info: https://lekkercryptisch.n...-wat-je-erover-weten-moet
let je wel op wat ze van de tokens gratis weggeven aan TRX houders..GrazendeKoe schreef op maandag 28 januari 2019 @ 12:41:
Zijn er mensen hier die gaan meedoen met de BTT tokens sale die vandaag plaatsvindt om 16.00 uur? Ik vind het helemaal niet zo'n gek idee om mensen die torrents seeden te belonen met tokens. Vraag is natuurlijk wel wat de waarde van zo'n token wordt op de markt.
ICO vindt plaats via de Binance Launchpad. Weet iemand of de tokens direct te traden zijn?
Jep, I know. Zie hier ook andere details: https://launchpad.binance.com/details.html?projectId=40.twain4me schreef op maandag 28 januari 2019 @ 13:34:
[...]
let je wel op wat ze van de tokens gratis weggeven aan TRX houders..
spoeling zou wel eens heel dun kunnen worden. (heb er geen cijfers van)
Ik vind het belonen van torrents seeden helemaal geen gek idee. Zelf seedde ik ook nooit door als mijn download klaar was.tias86 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 13:47:
BTT is gewoon money grab en Sun heeft 60% van de 900 miljard tokens in handen..
Naast het feit dat trx gewoon shit is eth code kopieren white paper plagiaat, circulating supply oppompen om in de top 100 te komen etc.
En sinds wanneer heeft bittorrent een token nodig? Of een probleem dat tron ineens zou moeten oplossen?
Daarnaast rent het personeel van Bittorrent weg direct na overname tron.
Je kan ook short gaan hechang1982 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 14:07:
Ik geloof nooit dat hier vandaag de dag iemand ze geld mee verdient met day trading
$0 is een bodem die 100% zeker isTominatie schreef op maandag 28 januari 2019 @ 14:14:
Zo de tering, bloedbadje. Ging er wel van uit gelukkig maar toch jammer om te zien.
Ergens moet toch een bodempje liggen?
Ik ook, in it for the money!, maar speculeer liever op projecten waar ik wat inzie.GrazendeKoe schreef op maandag 28 januari 2019 @ 14:03:
[...]
Ik vind het belonen van torrents seeden helemaal geen gek idee. Zelf seedde ik ook nooit door als mijn download klaar was.
Moneygrab? Wellicht. Maar ook hype. Ik ben een belegger/speculeerder.
Ik zit 2 jaar in de game, dus weet ongeveer hoe het allemaal werkt inmiddels gelukkig. Eerste coin die ik kocht was Ethereum op $45. Die ging moon. Dacht dat andere coins dat ook zouden doen en kocht Stratis op $7, niet wetende dat een jaar er voor de ICO was geweest tegen $0,007, haha.tias86 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 14:17:
[...]
Ik ook, in it for the money!, maar speculeer liever op projecten waar ik wat inzie.
Of dat gaat renderen moet nog blijkenMaar ik heb er vertrouwen in.
Maar t is ook deels als waarschuwing bedoeld, net zoals met grin, weet waar je je geld in stopt.
Zie zoveel mensen long term roepen en dan in coins investeren die al 100x of meer hebben gedaan, niet de beste strategie als je het mij vraagt.
Genoeg mensen die er dik aan verdienen hoor. Als er maar beweging in de koers zit dan is er geld te verdienen. Alleen als het stilstaat is er niets te verdienen. Aangezien de procenten je zowel omhoog als omlaag om de oren vliegen is er makkelijk geld te verdienen.chang1982 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 14:07:
Ik geloof nooit dat hier vandaag de dag iemand ze geld mee verdient met day trading
Doe ik ook, gaat het allemaal gruwelijk mis heb ik in iederegval geen bag met meuk waar ik me elke keer dat ik ze zie aan irriteer.tias86 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 14:17:
[...]
Ik ook, in it for the money!, maar speculeer liever op projecten waar ik wat inzie.
Wat een simpel artikeltje zeg, ik dacht echt dat er een diepgaand verhaal aan zat te komen.New Yorker schreef op maandag 28 januari 2019 @ 12:30:
Daling mogelijk veroorzaakt door Azië.
https://www.crypto-inside...uw-laagste-punt-van-2019/
Om dan verder totaal geen toelichting te geven over waarom de Aziaten verkopen, of hoe hij tot die conclusie is gekomen.Een paar uur geleden werd een belangrijk support-niveau op $3.600 verbroken waardoor de koers nog verder kelderde dan het afgelopen maanden al deed. Veel Aziatische beleggers zouden Bitcoin massaal verkopen, en dat zou dan ook de reden zijn dat de koers nu daalt.
Een munt die als embleem een rare smiley heeft zou ik al niet serieus nemen.DJ-Promo schreef op maandag 28 januari 2019 @ 14:31:
Snap de hype ook niet. Je ziet ook dat ie zomaar 25% naar beneden zakt. Ook komen er de komende tijd aardig wat extra coins aan wat niet goed zal doen voor de prijs.
Zoals ik gisteren al aangaf: clickbaitTominatie schreef op maandag 28 januari 2019 @ 14:36:
[...]
Wat een simpel artikeltje zeg, ik dacht echt dat er een diepgaand verhaal aan zat te komen.
[...]
Om dan verder totaal geen toelichting te geven over waarom de Aziaten verkopen, of hoe hij tot die conclusie is gekomen.![]()
Matig.
Ik denk dat NL koopkracht globaal gezien een natte scheet is.Tominatie schreef op maandag 28 januari 2019 @ 14:48:
De litebit reclame die je elke dag hoort heeft nog niet voor een effect gezorgd.
had je dat verwacht dan met die reclame? zie ook elke dag Gerard joling voorbij komen met de vriendenloterij en ik ken maar weinig mensen die er aan mee doenTominatie schreef op maandag 28 januari 2019 @ 14:48:
Deze daling is trouwens echt heel rustig en natuurlijk verlopen, niet zo'n enorme staaf uit het niks maar echt meerdere uren steeds wat lager met hier en daar een bounceje.
Weet nou niet of dat positief is, misschien wel. Maareh de kopers die er massaal opduiken zijn er nog steeds niet. De litebit reclame die je elke dag hoort heeft nog niet voor een effect gezorgd.
Verwijderd
wat bedoel je met zijn geld mee verdienen?chang1982 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 14:07:
Rijk worden lukt sommige mensen ook wel die met 20k of meer aan de slag gaan.
Verwijderd
Ik schiet een beetje in herhaling maar ik denk dat er veel bots ook kopen op de 200 MA weekly.Tominatie schreef op maandag 28 januari 2019 @ 14:48:
Deze daling is trouwens echt heel rustig en natuurlijk verlopen, niet zo'n enorme staaf uit het niks maar echt meerdere uren steeds wat lager met hier en daar een bounceje.
Weet nou niet of dat positief is, misschien wel. Maareh de kopers die er massaal opduiken zijn er nog steeds niet. De litebit reclame die je elke dag hoort heeft nog niet voor een effect gezorgd.
Laten we 't hopen. Wordt anders wel een beetje zielig.GrazendeKoe schreef op maandag 28 januari 2019 @ 15:08:
[...]
Ik schiet een beetje in herhaling maar ik denk dat er veel bots ook kopen op de 200 MA weekly.
Idem, al was ik iets eerder erin gegaan. Nu maar hodlenTuutjDrie schreef op maandag 28 januari 2019 @ 14:21:
Wat een kneus ben ik ook, gister vlak voordat alles rood werd terug uit USDT gekomen en ingestapt. Na 4 dagen BTC op 3600 (en ik in USDT) begon ik mij te vervelen (plus de kansen op alts die ik daar naar mijn gevoel door liet liggen, bijvoorbeeld de sprint van NANO gemist). We zijn nu 24 uur verder en er is weer een flinke hap uit mijn PF.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Waar ligt de 200 MA weekly ongeveer..GrazendeKoe schreef op maandag 28 januari 2019 @ 15:08:
[...]
Ik schiet een beetje in herhaling maar ik denk dat er veel bots ook kopen op de 200 MA weekly.
Zero.
Met iets als WAN zou ik zeer voorzichtig zijn. Net zoals XLM is die echt aan het doodbloeden lijkt wel. Beide laten wel dikke runs omlaag zien, maar stijgen doen ze vrijwel niet. Ik vraag mij af of zulke munten nog mooie dingen gaan laten zien. Misschien wel hele mooie dingen, maar ik stop liever geld in BTC, ETH of LTC.fast_ray schreef op maandag 28 januari 2019 @ 14:56:
Voor de mensen die hun zakken met alts aan willen vullen....... ICX en WAN staan een paar % van het laagste punt in de afgelopen 3 maanden.
Nu is de grote vraag of die bodem gaat houden of dat we daar met wat BTC dalingsgeweld dwars doorheen gaan......
Rijk vind ik persoonlijk al een woning hebben met douche, bed en verwarrming en je geen zorgen hoeven te maken over dingen als eten en of je de maand gaat redden. Voldoende geld hebben om je geen zorgen te hoeven maken over geld vind ik al rijk.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2019 @ 15:08:
wat is rijk?
dat zal verschillen van persoon tot persoon.
ik heb vrede met een bestaan. 50 euro per dag elke dag is meer dan voldoende voor waar ik zit.
en extreem rijk, ja ik hoop dat HOT dit jaar op 10 dollar staat,:)
Verwijderd
helemaal mee eens,PilatuS schreef op maandag 28 januari 2019 @ 15:22:
[...]
Rijk vind ik persoonlijk al een woning hebben met douche en je geen zorgen hoeven te maken over dingen als eten en of je de maand gaat redden. Voldoende geld hebben om je geen zorgen te hoeven maken over geld vind ik al rijk.
Die lijn kan echter wel gewoon gaan dalen he. Ik bedoel, 200 weken terug in de tijd zaten we ongeveer in mei 2015. Hoewel, nu ik verder denk.... Dan zou de 200 MA weekly moeten gaan stijgen op den duur omdat de prijs van Bitcoin vanaf eind lente 2015 weer begon te stijgen...Tominatie schreef op maandag 28 januari 2019 @ 15:10:
[...]
Laten we 't hopen. Wordt anders wel een beetje zielig.
[ Voor 33% gewijzigd door GrazendeKoe op 28-01-2019 15:43 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq