Daar zeg je wel wat over die airdrop. Ik herinner met NEO dat op een bepaald moment alleen maar steeg omdat als je NEO in bezit had, je dan ONT kreeg. Zodra die snapshot was geweest daalde NEO constant. Zou met XLM kunnen zijn dat het gewoon uit de gratie is en dan helpt zeker selling pressure van zo'n gratis $25 dollar niet.Swaha schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 22:39:
[...]
Een tijdje geleden is er toch ergens een actie geweest met XLM airdrops twv. +/- 25 dollar?
Dat heeft wellicht ook invloed op de huidige prijs?
Anyway, leuke coin om in de gaten te houden lijkt me
Precies dit.PilatuS schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 20:54:
[...]
Dat zei ik over XRP ook toen ie weinig waard was. Er was iemand die zei dat ie meer dan een dollar ging doen, ik zei: No fricking way. We weten hoe dat is gedaan
Je weet het gewoon echt nooit met die dingen in crypto. Als dit inderdaad een 2e XRP gaat worden en als BTC een nieuwe bullrun gaat doen, het zou mij niets verbazen. Niet dat ik denk dat het waarschijnlijk is, maar ik weet ook dat het niet onmogelijk is.
XRP is altijd waar ik direct aan denl als mensen roepen dat iets onmogelijk is.
Daarbij komt in dit geval denk een idee dat iedereen zou moeten omarmen. Waar een ieder wat aan kan hebben.
Dat is in het geval van XRP absoluut niet het geval.
Als ze bij Holo voor elkaar krijgen wat ze in gedachten hebben zal die ene dollar een schijntje blijken.
Maar voor die tijd ben ik er al uit.
Ik heb ze eruit gegooid met flink verlies (wederom sell low.. kutzooi)! Mag niet klagen want holo maakt veel goed.
Toch hoor ik het graag als jullie denken dat er weer een goed instapmoment is ontstaan voor XLM, geloof nog wel in het project..
Zo dan. Alles of niets. Mijn stack HOT verdubbeld. Ruime SL geplaatst. Als ie afgaat ben ik een goede 0.10 btc kwijt, maar wie niet waagt....Ik hoop deze nacht weer een stijging te zien...Zo niet, jammer dan. Maar zo wel, dan wordt het leuk.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Hoe staat je stop loss?B-Bandit schreef op zondag 27 januari 2019 @ 00:16:
Zo dan. Alles of niets. Mijn stack HOT verdubbeld. Ruime SL geplaatst. Als ie afgaat ben ik een goede 0.10 btc kwijt, maar wie niet waagt....Ik hoop deze nacht weer een stijging te zien...Zo niet, jammer dan. Maar zo wel, dan wordt het leuk.
Ben wel benieuwd welke volgende "coin" hier gepromoot gaat worden na Holo,
binnenkort heeft niemand er meer over zoals eerder bij andere "veelbelovende" coins.
binnenkort heeft niemand er meer over zoals eerder bij andere "veelbelovende" coins.
Ja dat gaat al jaren zo. XVG / NANO / ICX / RED / IOST / IOTA / RLC / ZIL, ze zijn allemaal een keer de revue gepasseerd.RaptorXS schreef op zondag 27 januari 2019 @ 00:39:
Ben wel benieuwd welke volgende "coin" hier gepromoot gaat worden na Holo,
Vergeet vooral VET nietPHPResource schreef op zondag 27 januari 2019 @ 00:42:
[...]
Ja dat gaat al jaren zo. XVG / NANO / ICX / RED / IOST / IOTA / RLC / ZIL, ze zijn allemaal een keer de revue gepasseerd.
Bizar.. dat ik die vergeet. Laat ik dan vooral ook XRP en Bcashmeuk benoemen!
Een idee wat iedereen zou moeten omarmen zou in dit geval gewaardeerd moeten/kunnen worden met een prijs van boven een dollar?? Pfoe... Ik denk dat het belangrijker is dat er op korte termijn eens een project global uitgerold gaat worden zodat iedereen kan zien wat de toegevoegde waarde is. En met toegevoegde waarde bedoel ik niet dat de waarde van een munt stijgt.burnebie schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 23:41:
[...]
Precies dit.
XRP is altijd waar ik direct aan denl als mensen roepen dat iets onmogelijk is.
Daarbij komt in dit geval denk een idee dat iedereen zou moeten omarmen. Waar een ieder wat aan kan hebben.
Dat is in het geval van XRP absoluut niet het geval.
Als ze bij Holo voor elkaar krijgen wat ze in gedachten hebben zal die ene dollar een schijntje blijken.
Maar voor die tijd ben ik er al uit.
Ik heb het idee dat heel wat mensen bezit van aandelen en crypto als hetzelfde zien. Maar het werkt wel even iets anders.... Probeer het anders maar eens even te visualiseren met Unilever, en de producten die in de schappen staan van de supermarkten. Als die x1000 gaan, denk ik dat die niet heel veel meer verbruikt gaan worden.
VET heeft haar marketing gewoon goed op orde, ze zijn een kei in het benoemen van usecases voor blockchain. En eigenlijk is daar helemaal niks mis mee, ik heb het idee dat zij wel in de top5 staan van bedrijven die blockchain al echt gebruiken. Althans, waarvoor cryptomunten te koop zijn waar ook mee gespeculeerd kan worden op exchanges.
Maargoed, we hebben allemaal gezien wat de waarde gedaan heeft van VET na de lancering van mainnet…
Ik probeer alleen de mensen hier te waarschuwen, pak je winst of je wordt gepakt.
dat is vast niet voor iedereen een probleem
Toch nog even wakker blijven. Heb het idee dat er een rode candle op ons staat te wachten. Maar waarschijnlijk sideways.
Klopt, maar glijmiddel en vaseline zijn niet echt gebruikelijk in crypto.twain4me schreef op zondag 27 januari 2019 @ 01:20:
[...]
dat is vast niet voor iedereen een probleem
Meestal word je hard en meedogenloos verrast
[ Voor 41% gewijzigd door Swaha op 27-01-2019 01:27 ]
Wat een prachtig voorgevoel ook hé. Huts daar gaan we. RIP
Op welke exchange kijk je? Op Binance zie ik een dump van 3565 naar 3539, en daar staat ie nu weer op 3561.
Niks aan de hand joh Tom, laat je niet gek maken he! Lekker sideways gaan, niks mis mee. Valt trouwens op dat die dip helemaal niks gedaan heeft voor HOT
Oh en over dat promoten? Valt wel mee toch? Zie hier meer mensen ingesprek over een coin die ze holden en wat daarmee in de toekomst gedaan wordt. Het is natuurlijk logisch dat als een coin, welke dat dan ook is, hele grote gains laat zien dat daar over gesproken wordt.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
@DAMAGE ja idd maar met dat sideways zonder volume krijg ik zoals @New Yorker zegt enorme flashbacks naar de 6k regio.
Dus ergens maak ik me wel een beetje druk, zeker als je dan die rode candle ziet verschijnen. Op bitmex kaatste die rond de 3520 pas weer omhoog. Maar als je dan ook weer de bounce ziet.... pffffffffffff - daar wordt je niet vrolijk van. Ik sta er echt niet van te kijken als we binnenkort met enorm geweld naar beneden knallen.
Maar als dit een 6k scenario'tje wordt zullen we nog wel een tijdje sideways gaan.
Dus ergens maak ik me wel een beetje druk, zeker als je dan die rode candle ziet verschijnen. Op bitmex kaatste die rond de 3520 pas weer omhoog. Maar als je dan ook weer de bounce ziet.... pffffffffffff - daar wordt je niet vrolijk van. Ik sta er echt niet van te kijken als we binnenkort met enorm geweld naar beneden knallen.
Maar als dit een 6k scenario'tje wordt zullen we nog wel een tijdje sideways gaan.
Nou als HOT zo populair en trending is, koop ik maar een plukje. Weet dat het al veel gestegen is, maar iets wat trending is.. Ben benieuwd..
Je bent niet bang....Marthusiast schreef op zondag 27 januari 2019 @ 02:40:
Nou als HOT zo populair en trending is, koop ik maar een plukje. Weet dat het al veel gestegen is, maar iets wat trending is.. Ben benieuwd..
Nope, maar ik gooi er ook maar een paar tientjes in.. meer een gokje..
[ Voor 6% gewijzigd door Marthusiast op 27-01-2019 02:53 ]
ZIL was cleared for takeoff, en hij stijgt vooralsnog lekker door
.
Hmm zit te twijfelen. 100 in TRX of 100 in HOT? (speelgeld dus als ik het verlies jammer dan)
Als je al geld durft te steken in TRX en het 100 dollar speelgeld is, ga dan all the way en doe het op Bitmex met een leveraged long op TRX met SL. Ik heb 0,0 TRX of HOT just sayin.Danster schreef op zondag 27 januari 2019 @ 06:22:
Hmm zit te twijfelen. 100 in TRX of 100 in HOT? (speelgeld dus als ik het verlies jammer dan)
Hmm ben een complete noob als ik naar bitmex kijk zal me er toch maar eens in verdiepen dusSahara schreef op zondag 27 januari 2019 @ 06:37:
[...]
Als je al geld durft te steken in TRX en het 100 dollar speelgeld is, ga dan all the way en doe het op Bitmex met een leveraged long op TRX met SL. Ik heb 0,0 TRX of HOT just sayin.
29 sats. Die raakt ie niet zo snel. Helaas geen stijging vannacht. Maar ook geen (grote) daling. We kijken het even aan.
Voor wat betreft de popi jopi coins, zo gaat dat inderdaad. Nu moet ik zeggen dat ik zelf weinig heb verkocht afgelopen jaar en alleen maar bijkoop...
Had tot een week geleden een evengrote stack ZIL, NANO, HOT, BTC. Deze week is HOT meer dan verdubbeld en gisteren dus gokje gewaagd door de BTC tijdelijk in te ruilen voor meer HOT.
Vorige maand deed ZIL een beetje haar best.
Volgende maand wellicht NANO. Kwestie van geduld allemaal. Dit zijn voor mij persoonlik in elk geval de coins waarvan ik geloof dat ze een toekomst hebben.
En ohja, ik weet niet van elke coin wat ie doet en ga het zeker niet zelf gebruiken. Maar who cares, ik zit erin voor het geld. Ik beleg ook met aandelen en bezit een flinke hoop Apple. Koop zelf niks van het merk maar geloof sterk in hun capaciteit om aan anderen te verkopen en veel winst te maken
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Zo, BNB vliegt ook omhoog 
Ik dacht parkeer die 100 even
Ik dacht parkeer die 100 even
[ Voor 38% gewijzigd door Danster op 27-01-2019 08:00 ]
Ik heb mijn HOT stack ook maar vergroot in de hoop dat ie de komende dagen nog wat doorgroeit. Hij blijft voorlopig opvallend stabiel. Ook een SL ingesteld. Een groot gedeelte blijf ik van af en hodl ik een aantal jaar.
Ik vind het geen traditionele pump en dump actie, waardoor ik vertrouwen heb dat ie gaat doorgroeien of in ieder geval stabiel blijft.
Ik vind het geen traditionele pump en dump actie, waardoor ik vertrouwen heb dat ie gaat doorgroeien of in ieder geval stabiel blijft.
[ Voor 39% gewijzigd door radem205 op 27-01-2019 08:53 ]
Een TRX die LTC inhaalt op CMC, tijd voor slux om weer eens normaal te gaan werken, heb het wel een beetje gezien het hele crypto verhaal, lol en spanning is we wel een beetje af voor mij, stap wel weer eens in als BTC boven de 4k komt.
Hebben jullie dat ook? Regelmatig mooie groene alts maar mijn alts en portfolio blijven zakken. Echt moeilijk om dan je buy low sell high principe toe te passen.
Misschien toch maar wat fiat naar HOT of TRX sturen.
Misschien toch maar wat fiat naar HOT of TRX sturen.
ja schiet niet echt opSlux schreef op zondag 27 januari 2019 @ 09:04:
Een TRX die LTC inhaalt op CMC, tijd voor slux om weer eens normaal te gaan werken, heb het wel een beetje gezien het hele crypto verhaal, lol en spanning is we wel een beetje af voor mij, stap wel weer eens in als BTC boven de 4k komt.
Lekker hoor BNB, toch wel aardig onderweg naar de 7,7 Dollar nu, al op de helft van dat doel sinds gisteren 
ADA zakt overigens behoorlijk hard weg. Zit er nu helemaal niet meer in, ook niet in losse wallets (kon weer niet holden en maar goed ook...). Denk dat ik er weer een aantal in ga slaan voor een korte termijn stijging.
Twijfel is er wel, het is weer zondag, dus vandaag een mooie grote rode candle?
Edit: ADA en NEO ingeslagen, met sl erop.

ADA zakt overigens behoorlijk hard weg. Zit er nu helemaal niet meer in, ook niet in losse wallets (kon weer niet holden en maar goed ook...). Denk dat ik er weer een aantal in ga slaan voor een korte termijn stijging.
Twijfel is er wel, het is weer zondag, dus vandaag een mooie grote rode candle?
Edit: ADA en NEO ingeslagen, met sl erop.
[ Voor 66% gewijzigd door Taro op 27-01-2019 09:33 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Alts zakken ineens. Tot een paar dagen terug stegen ze lekker, laatste paar dagen stilstand, nu daling. Dus ik voorspel een BTC sprongetje naar beneden.
Same here, 85% BNB van de hand gedaan. Bij ADA & NEO een Stop loss precies onder een enorme buy order op maar enkele regels van de huidige waarde staan. Als ze die inslikken of als die wordt opgegeten ben ik eruit.
ADA gaat op zich nog wel prima trouwens.
Edit: En daar gaat BNB naar beneden...
Ik heb een buy order op Bitcoin gezet in de 3.620 USDT regionen. Mocht er ondanks de verwachting dat het een rode candle wordt een mega groene candle ontstaan, dan pak ik die toch mooi mee.
ADA gaat op zich nog wel prima trouwens.
Edit: En daar gaat BNB naar beneden...
Ik heb een buy order op Bitcoin gezet in de 3.620 USDT regionen. Mocht er ondanks de verwachting dat het een rode candle wordt een mega groene candle ontstaan, dan pak ik die toch mooi mee.
[ Voor 40% gewijzigd door Taro op 27-01-2019 10:19 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Las op Reddit de volgende post over XLM, kan fud zijn, maar ook niet: Is the Stellar team dumping millions on the market? https://reddit.com/r/Cryp...g_millions_on_the_market/
Ik hoop echt dat dit niet weer een laffe daling blijkt te zijn, gevolgd door een pumpje om daarna weer door te kabbelen. Sorry voor iedereen die er sinds de 20k Bitcoin in zit, maar laat die rode candle maar gewoon doorzetten.
Daar is ie! Nee toch niet. Zucht...
Ah, een whale kan de spanning niet meer aan, 115 Bitcoin in de uitverkoop op Binance. Lukte niet via een limit order, dus zo te zien op de market sell knop gedrukt
Daar is ie! Nee toch niet. Zucht...
Ah, een whale kan de spanning niet meer aan, 115 Bitcoin in de uitverkoop op Binance. Lukte niet via een limit order, dus zo te zien op de market sell knop gedrukt
[ Voor 34% gewijzigd door Taro op 27-01-2019 10:57 ]
De koers gaat de laatste tijd alleen maar naar beneden. Geen idee wat er precies achter zit. De koers heeft een tijd op de helft van xrp gestaan, maar de laatste tijd daalt het een stuk harder.Sahara schreef op zondag 27 januari 2019 @ 10:35:
Las op Reddit de volgende post over XLM, kan fud zijn, maar ook niet: Is the Stellar team dumping millions on the market? https://reddit.com/r/Cryp...g_millions_on_the_market/
Voor de zekerheid 50% van mijn XLM in BTC gestopt. Ben benieuwd welke van die 2 hoger in fiat waarde gaat staan.
[ Voor 38% gewijzigd door New Yorker op 27-01-2019 11:15 ]
Weg
HODL tijdperk is nu echt begonnen denk ik
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Dit is pas een echte HODL coin!
https://300tokensparta.com
https://300tokensparta.com
[ Voor 27% gewijzigd door New Yorker op 27-01-2019 11:35 ]
Weg
Beetje olie op het vuur op deze regenachtige zondag, nog 3 shitcoins te gaan en TRX is #4
Met januari 2018 nog vers in het geheugen denk ik dat een paar aandelen Palm Invest je momenteel meer rendement gaan opleveren.Danster schreef op zondag 27 januari 2019 @ 06:22:
Voorzie momenteel persoonlijk geen enkele stijging of een reden daartoe de komende maanden. De chart over een half jaar of jaar laat verder ook weinig te hopen over.

Ben zelf juni 2018 uitgestapt, maar wel blijven volgen en constateer dat crypto vanaf maart 2018 als die zgn. “kikker in kokend water” metafoor is gebleken.
Ik wacht zelf wel even tot we echt stevig doorstijgen (6/7/8k) of een nieuw dieptepunt bereiken. (2 weken door en door rood bijvoorbeeld) Tot die tijd gaat er geen euro in.
Onzin.Turbo-Puppy schreef op zondag 27 januari 2019 @ 11:58:
[...]
Met januari 2018 nog vers in het geheugen denk ik dat een paar aandelen Palm Invest je momenteel meer rendement gaan opleveren.
Voorzie momenteel persoonlijk geen enkele stijging of een reden daartoe de komende maanden. De chart over een half jaar of jaar laat verder ook weinig te hopen over.![]()
Ben zelf juni 2018 uitgestapt, maar wel blijven volgen en constateer dat crypto vanaf maart 2018 als die zgn. “kikker in kokend water” metafoor is gebleken.
Ik wacht zelf wel even tot we echt stevig doorstijgen (6/7/8k) of een nieuw dieptepunt bereiken. (2 weken door en door rood bijvoorbeeld) Tot die tijd gaat er geen euro in.
Heb begin december een aantal K aan BNB gekocht. Nu toch zo'n 50% rendement op deze investering. Verder ook wat meegelift op Link, maar gister net iets te laat verkocht dus had meer kunnen zijn.
Er valt zeker wel geld te verdienen in deze markt.
Niet als je weet wat je doet en aangezien een aantal hier elkaar maar napraat en aan 'greencandle chasing' doet om vervolgens het deksel op de neus te krijgen, is het niet zo gek dat het sentiment zakt. Teveel mensen doen aan emo-trading. Ieder zijn ding, maar dan niet achteraf klagen over bears dit en whales dat..........Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2019 @ 12:30:
[...]
Mee eens. Maar ook serieus snel te verliezen..
De meeste hier zitten er niet in vanaf december, maar hebben nog verliezen van >80%. Opnieuw geld inbrengen en rendement pakken momenteel kan altijd natuurlijk, en het is doorgaans ook meer geluk dan wijsheid, maar met (tien)duizenden euro's verlies is het allemaal relatief voor hen.rvT schreef op zondag 27 januari 2019 @ 12:19:
[...]
Onzin.
Heb begin december een aantal K aan BNB gekocht. Nu toch zo'n 50% rendement op deze investering. Verder ook wat meegelift op Link, maar gister net iets te laat verkocht dus had meer kunnen zijn.
Er valt zeker wel geld te verdienen in deze markt.
Overigens is jou 50% het resultaat van een stijging tussen november en afgelopen week ... was je 2 maanden eerder ingestapt dan had je nu op 25/30% verlies gestaan. BNB maakt nu een leuk sprintje afgelopen maand, maar ook die is gewoon hard onderuit gegaan over heel 2018. (van €13 nar €6 momenteel)
Ik moet zeggen dat BTC de laatste 5 weken stabiel binnen een bepaalde bandbreedte beweegt. Natuurlijk krijg je het deksel op je neus als ie doorzakt, maar als je orders om BTC te kopen rondom 3530-3542 in het orderboek legt dan tikt ie het wel om de zoveel tijd aan om daarna weer op te veren. En voor de alts geldt denk ik dat alts die nieuws op het programma hebben staan in de komende weken (tenminste als je sinds begin januari rekent) als bijv. een Mainnet dat die wel rendement kunnen opleveren.
Tot slot een quote van de SAS: "Who dares wins", die quote geldt zeker wel voor crypto, helemaal in deze volatiele perioden.
Tot slot een quote van de SAS: "Who dares wins", die quote geldt zeker wel voor crypto, helemaal in deze volatiele perioden.
Even geen forum gekeken het week. Ziet ik gewoon dat @Turbo-Puppy er weer is. Gekkenhuis. Welkom terug kerel. Heb je LTC shil wel gemist.
Rookworst zonder r is ook worst.
Deze markt balanceert echt op 't randje. When buyers? Op deze manier wordt het helemaal niks.
Als ik die bitcoin-vader was zou ik toch echt ff wat uitcashen. Kan je tenminste nog een huis ervan kopen
Als ik die bitcoin-vader was zou ik toch echt ff wat uitcashen. Kan je tenminste nog een huis ervan kopen
Denk dat iedereen nog een despair-fase verwacht.. Een drop naar sub 3k ofzo.Tominatie schreef op zondag 27 januari 2019 @ 14:04:
Deze markt balanceert echt op 't randje. When buyers? Op deze manier wordt het helemaal niks.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ja idd, had nooit verwacht dat we nog in zo'n stadium zouden komen. Onder de 3k klinkt zo treurig, alsof we echt nooit meer omhoog gaan.Stokstaart schreef op zondag 27 januari 2019 @ 14:28:
[...]
Denk dat iedereen nog een despair-fase verwacht.. Een drop naar sub 3k ofzo.
Van 1000 naar 200 klinkt zoveel minder extreem. 20000 naar <3000, damn.

Verwijderd
Er valt momenteel inderdaad wel serieus geld te verdienen met crypto, maar dan moet je constant traden en weten wat je doet. En zelfs dan is er altijd de dreiging van een giga rode candle die op de loer ligt.
Voor de actieve traders die een leuk bedrag als speelgeld hebben zijn er zat procenten te pakken.
Voor de average Joe die wat kopen wil om te hodlen tot moon net als vroegah met Bitcoin is het weinig tot niet interessant. Daarvoor is de markt op dit moment te onzeker. Dat de ATH's 80 tot 95% teruggevallen zijn zegt natuurlijk niets, het kan vanaf hier nog 95% dalen en vanaf dat punt x10 gaan. Dan is het in feite ook moon, terwijl we dan nog lager staan dan nu.
Het is gewoon kut met peren momenteel.
Voor de actieve traders die een leuk bedrag als speelgeld hebben zijn er zat procenten te pakken.
Voor de average Joe die wat kopen wil om te hodlen tot moon net als vroegah met Bitcoin is het weinig tot niet interessant. Daarvoor is de markt op dit moment te onzeker. Dat de ATH's 80 tot 95% teruggevallen zijn zegt natuurlijk niets, het kan vanaf hier nog 95% dalen en vanaf dat punt x10 gaan. Dan is het in feite ook moon, terwijl we dan nog lager staan dan nu.
Het is gewoon kut met peren momenteel.
Klopt, verliezen hoort erbij. Je kan niet al je trades winnend afsluiten. Maar het moment van uitstappen/ je verlies nemen bepaal je toch echt zelf.
Ikzelf ben ook als noob in december 2017 ingestapt en toch sta ik nu nog maar op -16%
Heb dan ook enorm veel gelezen/geleerd afgelopen jaar. Is naar mijn idee ook nodig wil je succesvol zijn de komende jaren, ondanks dat dit maar een 'hobby' is.
Mijn belangrijkste les is geweest om al het zogenaamde nieuws links laten liggen. Is alleen maar clickbait.
Komende jaren zal het kaf van het koren worden gescheiden onder de alts en ook bij de traders. Er zullen er een hoop met verlies blijven zitten. Maar dat kan ook niet anders, wanneer anderen winst maken.
Wow idd!radem205 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:01:
Jonge jonge, die hot blijft maar gaan
Mensen zoeken wellicht een uitweg? Bitcoin blijft maar wankelen en zojuist nog maar eens de 3.5k getest. De 3.5k support houdt maar de bounces stellen niks voor, ben benieuwd hoelang dit nog door blijft gaan.
Persoonlijk ben ik erg overtuigd van het scalability verhaal bij HOT, dat zou echt een doorbraak in massa adoptie kunnen betekenen. Neem daarbij het gegeven dat dit een platform coin is, waarop zo goed als elk decentraal concept zou kunnen worden ontwikkeld en voila, je hebt de compleet zieke stijging rationeel verklaard. En als HOT gaat leveren is dit pas het begin van de stijging, dan lachen we over een paar jaar over dit kleine steile lijntje van begin 2019. Ik ben all-in, op hoop van zegen.
Nou BTC weet ook niet echt wat ie wil. Nog niet echt een overtuigende daling, maar de alts zijn al wel behoorlijk gedaald dus dat lijkt een kwestie van tijd.
Gefeliciteerd aan de HOT HODLers, wat een lekkere stijging zo zeg!
Gefeliciteerd aan de HOT HODLers, wat een lekkere stijging zo zeg!
Als je de alts bekijkt lijkt het echt alsof BTC al een 200$ daling achter de rug heeft.
Behalve HOT natuurlijk, die blijft maar gaan. NIET NORMAAL
Maar da's dan ook geen blockchain had ik gelezen, da's iets compleet nieuws.
We weten helaas ook allemaal wat bloedende alts meestal aangeven.Tominatie schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:33:
Als je de alts bekijkt lijkt het echt alsof BTC al een 200$ daling achter de rug heeft.
Yep daar gaat 'ie, ben benieuwd. Verwacht nu toch echt geen bounce meer tot boven de 3.5k.
Wat een geweld ineens, in 1 minuut tijd zo'n 1040BTC erdoor, ofwel 3,6mio op binance.Tominatie schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:36:
Yep daar gaat 'ie, ben benieuwd. Verwacht nu toch echt geen bounce meer tot boven de 3.5k.
$2.6M liquidated LONG @ $3494
Auw, dat doet vast pijn. Hij krijgt in ieder geval wel weer een rotschop omhoog. Mario time op amfeed
Auw, dat doet vast pijn. Hij krijgt in ieder geval wel weer een rotschop omhoog. Mario time op amfeed
Zo rond de 3475 op Binance is erg belangrijk. Daar zit nog wel wat mooie support, daar onder zie ik het niet snel meer goedkomen.
Blijkbaar onderschat ik dit level? Toch'n "mooie" bounce.
Beter krijgen we nu een 'most' hated rally.Tominatie schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:40:
Blijkbaar onderschat ik dit level? Toch'n "mooie" bounce.
Wel klaar met dat niveau 3400-3800. Tijd voor chaos en volatiliteit (upwards dan).
Ik geloof niet meer dat HOT een pump en dump actie is. HOT werd naar mijn idee lange tijd kunstmatig gehouden. Het lijkt erop dat de handrem eraf is. Ik vind het ook echt een veelbelovende techniek, die zich inderdaad onderscheid van blockchain. Uiteraard zit ik erin om geld te verdienen, maar ik ondersteun ook het gedachtegoed van het team.Tominatie schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:33:
Als je de alts bekijkt lijkt het echt alsof BTC al een 200$ daling achter de rug heeft.![]()
De holoports die uitgeleverd gaan worden zien er ook goed uit. In een later stadium kan iedereen op een Linux bak als host fungeren. Ik denk dat dan de adoptie echt gaat plaatsvinden.
Edit: pfff, hij gaat als een malle. Je portfolio in een paar dagen tijd x2,5 zien gaan is toch wel erg lekker na afgelopen jaar.
[ Voor 6% gewijzigd door radem205 op 27-01-2019 15:57 ]
Vergeet niet dat er nog 8 andere coins zijn die 100% of meer hebben gedaan terwijl HOT dat deed. Zijn die andere coins dan ook allemaal geen pumps ? Als HOT nou de enige was zou je kunnen zeggen dat het meer is dan een pump, maar andere low cap coins doen in dezelfde tijd precies hetzelfde wat HOT doet. Misschien blijft HOT doorzetten en is het inderdaad zo, maar tot die tijd zie ik geen verschil met andere lowcap coins die 100+% doen.radem205 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:53:
[...]
Ik geloof niet meer dat HOT een pump en dump actie is.
[ Voor 12% gewijzigd door PilatuS op 27-01-2019 15:58 ]
Dit is meerdere keren achter elkaar 50% van een coin die al in de top 50 stond, dat is echt wat anders dan een enkel pumpje van 2x 40%.PilatuS schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:57:
[...]
Vergeet niet dat er nog 8 andere coins zijn die 100% of meer hebben gedaan terwijl HOT dat deed. Zijn die andere coins dan ook allemaal geen pumps ? Als HOT nou de enige was zou je kunnen zeggen dat het meer is dan een pump, maar andere low cap coins doen in dezelfde tijd precies hetzelfde wat HOT doet. Misschien blijft HOT doorzetten en is het inderdaad zo, maar tot die tijd zie ik geen verschil met andere lowcap coins die 100+% doen.
Kan je van een pump spreken als ie al een week constant aan het groeien is? Ik ben het met je eens dat de groei erg hard gaat. Maar zoals gezegd heb ik het idee dat ie kunstmatig laag werd gehouden.PilatuS schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:57:
[...]
Vergeet niet dat er nog 8 andere coins zijn die 100% of meer hebben gedaan terwijl HOT dat deed. Zijn die andere coins dan ook allemaal geen pumps ? Als HOT nou de enige was zou je kunnen zeggen dat het meer is dan een pump, maar andere low cap coins doen in dezelfde tijd precies hetzelfde wat HOT doet. Misschien blijft HOT doorzetten en is het inderdaad zo, maar tot die tijd zie ik geen verschil met andere lowcap coins die 100+% doen.
Ben ik toch niet helemaal met je eens. Deze blijft, lijkt het, toch wat structureler groeien met slechts mini-correcties tussendoor. Dat zijn pumps zonder dumps.PilatuS schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:57:
[...]
Hij gaat inderdaad mooier omhoog dan andere munten, maar er zijn ook andere munten die over langere tijd groei hebben laten zien zonder 2x een pump.Malawolar schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:59:
[...]
Dit is meerdere keren achter elkaar 50% van een coin die al in de top 50 stond, dat is echt wat anders dan een enkel pumpje van 2x 40%.
Genoeg andere coins laten hetzelfde zien, maar bij HOT zou het anders zijn, dat is mijn punt. Misschien is het zo, maar vind dat nogal voorbarig in de tijd waar bakken met lowcap coins pumpen.radem205 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:59:
[...]
Kan je van een pump spreken als ie al een week constant aan het groeien is? Ik ben het met je eens dat de groei erg hard gaat. Maar zoals gezegd heb ik het idee dat ie kunstmatig laag werd gehouden.
Hij doet het inderdaad mooier dan andere munten, maar ook hier kan een dikke dump komen. Ik vind het voorbarig om te spreken van meer dan een pump in de tijd waar genoeg coins pumpen.Weakhand schreef op zondag 27 januari 2019 @ 16:00:
[...]
Ben ik toch niet helemaal met je eens. Deze blijft, lijkt het, toch wat structureler groeien met slechts mini-correcties tussendoor. Dat zijn pumps zonder dumps.
Klopt, ik wil ook voorzichtig zijn met euforie, maar kan niet onderdrukken hier wel erg bullish signalen te zien. Neem bijv. dat hij zojuist overtuigend boven zijn 6 maandelijkse high is geschoten. We gaan duidelijk nieuwe plafonds zoeken op deze manier.PilatuS schreef op zondag 27 januari 2019 @ 16:04:
[...]
Hij doet het inderdaad mooier dan andere munten, maar ook hier kan een dikke dump komen. Ik vind het voorbarig om te spreken van meer dan een pump in de tijd waar genoeg coins pumpen.
Tsja, definieer pump. Wat we hier zien is denk ik met name FOMO. En terecht....de groei is er nog niet uit. Ook de lage prijs helpt mee bij de perceptie van mensen.
1 objectief gegeven overigens is dat HOT gelanceerd is in augustus 2018, temidden van een sterk dalende BTC en zo goed als alle alts die bleedden. Was er destijds erg blij mee omdat in elk geval iets steeg in mijn pf. HOT heeft nog geen bullmarket gekend!
Hij wordt in elk steeds bekender. Van plek 50 in CMC nu naar 27. Dat trekt de aandacht...
Ben wel tevreden. Vanochtend uitgebreid en bijna 20% op die investering nu. Inmiddels de SL op het aankoopbedrag gezet (36sats). Verlies wordt het niet meer
1 objectief gegeven overigens is dat HOT gelanceerd is in augustus 2018, temidden van een sterk dalende BTC en zo goed als alle alts die bleedden. Was er destijds erg blij mee omdat in elk geval iets steeg in mijn pf. HOT heeft nog geen bullmarket gekend!
Hij wordt in elk steeds bekender. Van plek 50 in CMC nu naar 27. Dat trekt de aandacht...
Ben wel tevreden. Vanochtend uitgebreid en bijna 20% op die investering nu. Inmiddels de SL op het aankoopbedrag gezet (36sats). Verlies wordt het niet meer
[ Voor 13% gewijzigd door B-Bandit op 27-01-2019 16:30 ]
Wat een heerlijke zondag. 6-2 en HOT on the run.
Voetjes omhoog, niks meer aan doen.
Voetjes omhoog, niks meer aan doen.
Bitcoin wil overduidelijk niet omlaag... Massaal instappen dan maar?
Laten we dat doen. Wellicht dat we dan morgen de 20k weer aantikken.Taro schreef op zondag 27 januari 2019 @ 17:38:
Verwijderd
jep , van usdt naar btc om naar npxs te gaan...Taro schreef op zondag 27 januari 2019 @ 17:38:
gewoon omdat het geen drol kost, en iemand heeft dat muntje verteld dat hij de nieuwe holo kan zijn...
nu googleen wat npxs wi/kan/doet/mag etc
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2019 17:58 ]
@PilatuS je begint nu wel erg bearish tekenen te vertonen
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
go Holo
go Pundi x
ben me maar even aan het inlezen.. pundi doet wat..
ben er nog niet exact achter wat het is... wel dat wat het is makkelijker moet kunnen door pundi x
go Pundi x
ben er nog niet exact achter wat het is... wel dat wat het is makkelijker moet kunnen door pundi x
Verwijderd
Interessant...Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2019 @ 18:35:
go Holo
go Pundi x
*drukt 5k in pundi x*
Hoezo dat dan ?DAMAGE schreef op zondag 27 januari 2019 @ 18:01:
@PilatuS je begint nu wel erg bearish tekenen te vertonen
Oh ik zat jullie discussie/gesprek over o.a. HOT te lezen en moest daar toen aan denken. Denk dat we blij moeten zijn dat we weer wat overtuigend groen zien in Cryptospace. Denk dat het best de start kan zijn van iets moois! Het geld vloeit de markt weer in. Lekker man.
Nog even en de hele markt veert weer op. Denk ik. Hoop ik.
Verwijderd
wil iemand pundi x even terug naar 12 sat sturen
kan ik ballsdeep gaan...
kan ik ballsdeep gaan...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2019 18:59 ]
Klinkt als een no brainer inderdaad. Future looks bright for Pumpie X
Ik vind het niet bearish om te zeggen dat we nog moeten zien of HOT die stijging die ie nu maakt door kan blijven zetten. We zien een mooie pump en dat is opzich wel een goed teken, maar of ie dat vol kan houden moet ik nog maar zien. Aan het einde van de cyclus pumpen de lowcaps alts en dat zien we nu, maar dan is het zien of BTC ook weer de weg omhoog kan vinden.DAMAGE schreef op zondag 27 januari 2019 @ 18:58:
Oh ik zat jullie discussie/gesprek over o.a. HOT te lezen en moest daar toen aan denken. Denk dat we blij moeten zijn dat we weer wat overtuigend groen zien in Cryptospace. Denk dat het best de start kan zijn van iets moois! Het geld vloeit de markt weer in. Lekker man.
Waarom zouden we omhoog gaan, alle TA-ers zeggen juist dat we omlaag moeten?PilatuS schreef op zondag 27 januari 2019 @ 20:41:
[...]
Ik vind het niet bearish om te zeggen dat we nog moeten zien of HOT die stijging die ie nu maakt door kan blijven zetten. We zien een mooie pump en dat is opzich wel een goed teken, maar of ie dat vol kan houden moet ik nog maar zien. Aan het einde van de cyclus pumpen de lowcaps alts en dat zien we nu, maar dan is het zien of BTC ook weer de weg omhoog kan vinden.
Verwijderd
Luister jongens HOT is echt lekker aan het gaan, en ik gun het iedereen die er in zit, maar iedere keer als een coin een dikke pump krijgt is die coin helemaal de toekomst. Eerst was het MDA, toen NANO, toen XRP, etc. etc.
Nu is dit wel een uitzonderlijke pump, (denk persoonlijk door de hoge supply, dus lekker cheap, schrikt niet snel af qua sats) die ook wel zal resulteren in een hogere gemiddelde waarde in sats na een correctie dan voor deze pump.
Maar wees op je hoede dat die correctie hoogstwaarschijnlijk wel gaat komen. Want waarom zou het dit keer wel anders gaan? Het is iedere keer weer buy the rumor sell the news. Echt altijd gewoon.
Voor de holders hoop ik van niet, maar dit patroon zie je iedere keer weer. Coin X pumpt x aantal dagen/weken, iedereen lyrisch want nieuwe bitcoin, dit keer anders want blabla, dikke correctie, orde van de dag.
Laat je niet verblinden door greed is alles wat ik probeer te zeggen.
Nu is dit wel een uitzonderlijke pump, (denk persoonlijk door de hoge supply, dus lekker cheap, schrikt niet snel af qua sats) die ook wel zal resulteren in een hogere gemiddelde waarde in sats na een correctie dan voor deze pump.
Maar wees op je hoede dat die correctie hoogstwaarschijnlijk wel gaat komen. Want waarom zou het dit keer wel anders gaan? Het is iedere keer weer buy the rumor sell the news. Echt altijd gewoon.
Voor de holders hoop ik van niet, maar dit patroon zie je iedere keer weer. Coin X pumpt x aantal dagen/weken, iedereen lyrisch want nieuwe bitcoin, dit keer anders want blabla, dikke correctie, orde van de dag.
Laat je niet verblinden door greed is alles wat ik probeer te zeggen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!