Weg
Verwijderd
Ik snap je. Heb een hele tijd moeten denken of ik ging verkopen en inkopen. Maar je kan er gewoon niet snel inkomen momenteel.Danster schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 08:19:
Congrats and de HOT' ers hier..waag me er nu even niet aan. resist FOMO..
Zelfs via eth ging het langzaam. Spijt dat ik 19sat hoog vond. En toen niet had gekocht...
Nou ja. Ik hoop dat hij even momentum gaat sparen om dit niveau, zodat hij na het weekend weer grote stappen kan doen. En dan iedereen nog mooi mag kunnen instappen.
Wel erg tevreden mee hoor. Zit er al sinds 180 gwei in
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ik hodl sowieso 2000 HOT voor altijd, wie weet tikt hij ooit de 19.000 dollar aan
Verwijderd
Dan moeten we tegen die tijd een nieuw HOT achtig muntje hebben.
Wat vinden jullie van Pundi X (NPXS). als HOT vervanger in de toekomst?
Ik zit in beide dus wat mij betreft goed. Of gewoon iets wat nu nog niet bestaatVerwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 08:54:
Als HOT de nieuwe BTC wordt.
Dan moeten we tegen die tijd een nieuw HOT achtig muntje hebben.
Wat vinden jullie van Pundi X (NPXS). als HOT vervanger in de toekomst?
Verwijderd
Jazeker. Dit is DE Turbo, de levende legende.Marthusiast schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 01:22:
Hey @Turbo-Puppy , ben jij DE @Turbo-Puppy ? Je kent mij niet, maar ik heb over je gehoord en velen misten je. Welkom terug!

Ik had een sell order staan voor HOT, die is afgegaan, maar had nog veel meer kunnen worden zie ik
Gelukkig de ADA, ETH en LTC sell orders ook geraakt, BNB helaas nog niet, die is tussendoor goed ingekakt en nu weer op het niveau van gisteravond. Dan hou ik die nog maar even.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Zero.
Wow wat een mooi getal
!
!!EDIT!!: we zijn nu al ruim 2 weken zijwaarts bezig. Trump heeft tijdelijk weer de gov geopend. zal het effect hebben de komende week?
Nog een Edit: ik zie nu veel YT vids over de prijs van XRP dat het niet klopt. en een paar nieuws artikelen. Any thoughts here?
[ Voor 40% gewijzigd door HaruHaru op 26-01-2019 09:46 ]
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

https://www.crypto-inside...-naar-1-250-zal-kelderen/
[ Voor 60% gewijzigd door New Yorker op 26-01-2019 09:57 ]
Weg
"een van de grootste wallstreetbanken",,,, i stopped reading..

Nog een paar cent erbij en BNB komt boven zijn niveau van 20-11-2018 uit, daarna hopelijk uitbraak richting de 7,70 Dollar.
[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 26-01-2019 10:48 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Als alles nou eens terug gaat naar het niveau van 20-11-2018, of liever 19-11-2018, dan hebben we een mooi weekend!Taro schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 10:09:
Go BNB
Nog een paar cent erbij en BNB komt boven zijn niveau van 20-11-2018 uit, daarna hopelijk uitbraak richting de 7,70 Dollar.
Het ADA/EUR potje zit nu voor 40% in ADA, gekocht op 0,0365 op 20 januari (perfect die dip gekocht blijkbaar). Vind alleen wel dat het relatief veel tijd kost om een mini beetje winst te halen met swing traden dat ik er over na denk om gewoon dat potje 100% in ADA te gooien en lekker vast te houden. Dan heb ik toch iets van 8% meer ADAs dan toen ik oorspronkelijk inkocht op 0,037 EUR (waarna uiteraard de koers even een duikvlucht maakte
Hey, bedankt dat je er op in gaat! Dus de bestanden zijn wel legitiem?DaCoTa schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 23:21:
[...]
Ik denk dat je een foutje hebt gemaakt:
code:
1 2 3 4 5 $ cat SHA256SUMS.asc | grep bitcoin-0.17.1-win64.zip 1abbe6aa170ce7d8263d262f8cb0ae2a5bb3993aacd2f0c7e5316ae595fe81d7 bitcoin-0.17.1-win64.zip $ cat bitcoin-0.17.1-win64.zip | sha256sum 1abbe6aa170ce7d8263d262f8cb0ae2a5bb3993aacd2f0c7e5316ae595fe81d7 -
En welkom to the light side! :-) Wat voor hardware ga je gebruiken voor je node?
Ik ben gisteren aan de hand van deze guide begonnen met het opzetten van een full node + lightning node op een Raspberry Pi! Ik moet alleen even een grote externe HD zien te scoren van minimaal 1 TB dus ik zit sinds gisteren in Vraag & Aanbod te lurken.
Goed nieuws. Ze willen de prijs naar beneden drukken om meer te kopen
Ik weet niet wat er met bitcoin aan de hand is maar die doet echt helemaaaaaaaaaaal niks. When moon?
TRX blijft ook maar pumpen, die gaat straks al richting de 800 sat niet eens zo heel ver verwijderd van de '2017 moon prijzen.
Als je de alts ziet denk je toch weleens: "hebben we een bodem?", maar als je dan bitcoin ziet begin ik toch te twijfelen. Tijd dat bitcoin ook weer eens een mooie stijging laat zien.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
JorzoR schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 12:58:
[...]
Goed nieuws. Ze willen de prijs naar beneden drukken om meer te kopenKlassieke tactiek
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
zou ik toch een doos kikkertjes kunnen kopen
[ Voor 17% gewijzigd door twain4me op 26-01-2019 14:18 ]
Dat zal niet zo heel lang meer duren denk ik, we gaan nu wel heel erg recht omhoog op de kaart.Pelox schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 14:25:
Damn Hot... wanneer laat je me weer bijkopen...
meestal is dat onhoudbaar.
uhu 10% per maand is primaVerwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 14:28:
Hot moet chillen.. niets tegen naar boven. Maar graan voorspelbaar en met mate.
Als dan hot even een flinke dip wil maken en eth even een leuke stijging pakttwain4me schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 14:28:
[...]
Dat zal niet zo heel lang meer duren denk ik, we gaan nu wel heel erg recht omhoog op de kaart.
meestal is dat onhoudbaar.
Zero.
dsan moet je hot met sat kopen anders betaal je nog teveelPelox schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 14:31:
[...]
Als dan hot even een flinke dip wil maken en eth even een leuke stijging pakt

Ik probeer ook de wave te pakken met wat ik al verkocht heb, maar de dalingen zijn niet zo groot. Die had ik groter verwacht. Het blijft best hoog allemaal.
MOON SOON
HOT blijft maar gaan. Ik heb het idee dat er binnenkort wat mensen een foto'tje gaan delen van hun lambo. Lekker hoor.
HOT en TRX zien er beide uit alsof ze een stukje zullen gaan dalen zo, ik blijf er even vanaf.
Ik heb zelf BNB ook vlak voor de 0.0019 van de hand gedaan. Kijk even naar WAN, daar ligt wellicht een kans. Die is net uit een triangle gebroken.Taro schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 14:54:
BNB mooi op tijd van de hand gedaan zo te zien. Nu nog weer even van een stapel ONT af zien te komen.
HOT en TRX zien er beide uit alsof ze een stukje zullen gaan dalen zo, ik blijf er even vanaf.
PS: Waar is Rashanna gebleven?
[ Voor 3% gewijzigd door GrazendeKoe op 26-01-2019 14:57 ]
Een derde keer lijkt het logisch dat hetzelfde gebeurt, dus zal het waarschijnlijk deze keer wel anders gaan
Zou kunnen inderdaad, maar vond het interessant om te posten. Het is een goede mogelijkheid om rekening mee te houden vind ik. Ik zie het eigenlijk wel zo gaan tenzij BTC door de 3660 weerstand heen kan komen.Taro schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 15:07:
[...]
Een derde keer lijkt het logisch dat hetzelfde gebeurt, dus zal het waarschijnlijk deze keer wel anders gaan
adapted at 0.00038PHPResource schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 14:11:
Tering wat een heeerlijk geweld bij HOT. Als early adaptor helemaal in m'n nopjes momenteel
Maar uiteindelijk wil ik wel eens die < 3k zien, ff kijken hoe het zich daar houdt en dan sta ik ook wel weer met wat geld te wachten voor een "koopje".
Carl van The Moon roept al een paar weken dat er nog een dump aan komt. Ik heb het ook al voorbij ziek komen bij andere TA's. Tot nu toe zijn dumps op BTC erg snel opgekocht.PilatuS schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 15:14:
[...]
Zou kunnen inderdaad, maar vond het interessant om te posten. Het is een goede mogelijkheid om rekening mee te houden vind ik. Ik zie het eigenlijk wel zo gaan tenzij BTC door de 3660 weerstand heen kan komen.
Bijna iedereen roept het maar tot nu toe is het vrij tamggj87 schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 15:29:
[...]
Carl van The Moon roept al een paar weken dat er nog een dump aan komt. Ik heb het ook al voorbij ziek komen bij andere TA's. Tot nu toe zijn dumps op BTC erg snel opgekocht.
Ik heb de actie bij WAN even op gang geholpen, eens even kijken wat er mogelijk isGrazendeKoe schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 14:56:
[...]
Kijk even naar WAN, daar ligt wellicht een kans. Die is net uit een triangle gebroken.
De alts doen het inderdaad goed met BTC die niet echt zakt. En inderdaad voornamelijk bots en scalpers die nu kopen en verkopen. Iedere leuke run omhoog geeft gelijk een selloff van de handelaars.Tominatie schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 15:27:
@PilatuS De alts geven wel een mooi/positief beeld maar als je dan kijkt naar bitcoin zie je eigenlijk alleen maar bot trading in deze range; het volume ligt ook wel erg laag. Heb het idee dat er maar heel weinig echte mensen aan het kopen/verkopen zijn. De henk en ingrids staan nog steeds niet met geld te strooien. Denk dus ook dat we uiteindelijk weer zo'n rode dildo zien maar hoop toch ook weer eens zo'n groene staaf.
Maar uiteindelijk wil ik wel eens die < 3k zien, ff kijken hoe het zich daar houdt en dan sta ik ook wel weer met wat geld te wachten voor een "koopje".
Maarja, wie gaat er nu dan ook kopen voor de langere termijn ? Die mensen zijn er wel, maar veel zijn het er niet. Ik denk dat de bodem opnieuw testen goed zou zijn. Als dat dan succesvol gaat is er mogelijk wat meer interesse om te kopen. Misschien gaan we vanuit hier wel verder omhoog hoor, maar verder dan de 4k zie ik het eigenlijk niet zomaar komen. Sinds we de top vanuit de low hebben gehad is het zo enorm zwak.
Opnieuw de bodem testen lijkt mij sowieso logisch en ook goed voor de lange termijn. Wanneer we dat doen als we dat doen, geen idee, dat durf ik niet te zeggen. Op dit moment zie ik eigenlijk 2 kampen, waarbij de ene denkt vanuit hier ongeveer naar de low te gaan en het andere kamp denkt eerst nog een run omhoog te zien. Wat ik echter niemand zie zeggen is vanuit hier naar een nieuwe high boven de 4.2k. Niet dat dit niet kan, maar als er zo weinig vertrouwen is dat dit kan gebeuren maakt dat de kans dat het wel gebeurt vrij klein. BTC moet toch wel even flink wat laten zien wil het gebeuren omdat mensen er dan vertrouwen in hebben. In deze tijd moet je het niet hebben van nieuwe mensen, maar van de echte traders en believers, als die mensen geen vertrouwen hebben wordt het lastig.ggj87 schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 15:29:
[...]
Carl van The Moon roept al een paar weken dat er nog een dump aan komt. Ik heb het ook al voorbij ziek komen bij andere TA's. Tot nu toe zijn dumps op BTC erg snel opgekocht.
De kleine dumps worden inderdaad gekocht door bots en scalpers, maar die zetten we een stop loss op 1 of 2% verlies, mocht het daar onder komen wordt het een hele dikke dump. Sowieso wordt alles dat wordt gekocht bij iedere kleine high ook weer gedumpt.
[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 26-01-2019 15:42 ]
De 2e keer was het al too obvious, zou wel straf zijn dat het nog een 3de keer zou gebeuren. Langs de andere kant denkt iedereen dat misschien en gebeurt het daarom alsnog, plus we zitten in een downtrend dus is wel de meest logische weg.Taro schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 15:07:
[...]
Heb ergens nog wel een hoopje op een test van de 3.6k, maar de weerstand in die hele 3.6-3.7k zone is behoorlijk groot en denk niet dat we daar doorheen komen in de huidige markt.
Nu gewoon je BTC aantal proberen te vergroten met de alts die het goed doen.. Daarna gewoon weer op tijd naar USDT als bitcoin er slechter en slechter uit begint te zien.
Ik denk dat mensen zich vergissen in de 200 MA weekly. Dat is flinke support gebleken voor Bitcoin, ook in de 2014/2015 bear market. Nu is het wel zo dat ie in die tijd een paar dagen onder de 200 MA weekly getrade heeft, maar dat waren op de weekly candles slechts wigs. Weekly sloot Bitcoin altijd boven deze lijn.Tominatie schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 15:51:
Als we weer richting de 3.5k gaan zie ik ons wel naar lagere regiones dalen. Na meerdere tests van 3.5k en zelfs een keer 3.4k met deze matige bounces tot gevolgd houdt 't een keer op.
Heb ergens nog wel een hoopje op een test van de 3.6k, maar de weerstand in die hele 3.6-3.7k zone is behoorlijk groot en denk niet dat we daar doorheen komen in de huidige markt.
Nu gewoon je BTC aantal proberen te vergroten met de alts die het goed doen.. Daarna gewoon weer op tijd naar USDT als bitcoin er slechter en slechter uit begint te zien.
Nu is het wel zo dat de 200 MA weekly nog verder kan dalen natuurlijk.
Omdat?Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 16:52:
Klaar voor de ZIL fomo van komende week
Verwijderd
Mmm. Had ik niet aan gedacht..PilatuS schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 16:58:
[...]
Mainnet launch, dus zou inderdaad kunnen.
En heb juist zil gedumpt om naar hot via eth te gaan..
Echt vind dat elke munt verplicht een usdt paar moeten hebben...
Maar goed. Thanks voor het vermelden. Even nadenken over een instap
Tenzij je natuurlijk Bitcoin of ETH maximalist bent, maar, ik ben EURO maximalist, dus stap er om die reden zeker niet in. Daarnaast begint "sell the news" steeds eerder, dus grote kans dat je een daling meepakt bij ZIL.
BTC is een ramp, het scenario/link dat @PilatuS postte zal uitkomen zo te zien.Tominatie schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 17:18:
Ik krijg weinig FOMO als ik BTC zo zie stuntelen, dus ZIL laat ik aan me voorbij gaan mits het er beter uit komt te zien.
begin een exchange..Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 17:06:
[...]
Echt vind dat elke munt verplicht een usdt paar moeten hebben...
Zit sinds BTC 4050 in ZIL,steeds wat bijgekocht, sta in USDT gezien op een plus van ca. 10%, omdat ZIL toch wel BTC heeft outperformed. Als ik in USDT was blijven zitten, dan had ik hetzelfde waarde in USDT gehad. Constant in Tether blijven, levert geen extra Tether op, en gezien het feit dat ZIL nog wel verder zou kunnen stijgen i.v.m. Mainnet of start van Coinbase Pro trading of andere aankondigingen denk ik dat in ZIL blijven een risico is die ik wel durf te nemen.Taro schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 17:12:
Stel: ZIL doet deze week +10%, maar, Bitcoin daalt 10% (3550->3200) en daardoor daalt ETH bijvoorbeeld 12%, dan kan je nu beter in fiat blijven zitten dan te hopen op een ZIL stijging.
Tenzij je natuurlijk Bitcoin of ETH maximalist bent, maar, ik ben EURO maximalist, dus stap er om die reden zeker niet in. Daarnaast begint "sell the news" steeds eerder, dus grote kans dat je een daling meepakt bij ZIL.
Bovendien werkt de marketing van Zilliqa iets anders dan de announcements over announcements van sommige andere coins. Zilliqa announced pas iets als ze het er is en tja dat zou na het Mainnet kunnen komen.
Mee eens hoor. Ik kijk het zelf nog even aan. Er zit sowieso wat weerstand op 630 sats en dat is maar 10 sats hoger dan nu. Hij heeft al een double top gemaakt, maar toch zou een nieuwe hogere top mij niets verbazen. Eens zien wat BTC gaat doen en of ZIL weer een run omhoog gaat maken. Mocht BTC zich gedragen dan durf ik een ZIL ritje wel aan.Taro schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 17:12:
Stel: ZIL doet deze week +10%, maar, Bitcoin daalt 10% (3550->3200) en daardoor daalt ETH bijvoorbeeld 12%, dan kan je nu beter in fiat blijven zitten dan te hopen op een ZIL stijging.
Edit: BNB gaat weer los!
[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 26-01-2019 18:08 ]
Nieuwe ATH voor BNB/ETH is in de maak zo lijkt het.Taro schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 18:04:
@Sahara Dat klinkt als een heel ander scenario dan nu nog instappen. Je was er dan dus op tijd bij
Niet gek gezien er bij ETH (en BTC en vele anderen) sprake is van flinke verwatering voor bestaande coinholders. BNB is dit omgedraaid, je belang % neemt met de dag toe door de coin burn.
Extreem sterk mechanisme, wat enorm onderschat wordt.
Visa en Mastercard koersen laten dat ook zien. Als je deze aandelen sinds IPO, de grafiek weergeeft op yahoo finance, dan zijn dat parels van grafieken. Tevens aanbieder van infrastructuur, tevens uitermate winstgevend.
Hoe komt een parel van zo'n grafiek tot stand (bij Mastercard zelfs een x20 vanaf IPO, en dat, voor je zou zeggen toch mature bedrijven ten tijde van beursgang), dat komt omdat continue winst draaien het mogelijk maakt om share buybacks te doen. Als zittende aandeelhouder is er geen betere manier vaak dan een stellige afspraak/belofte/beleid om aandelen terug in te kopen. Dit voorkomt ook dat management gekke dingen gaat doen met overnames. BNB heeft eenzelfde commitment dat er altijd 20% van de winst naar buyback gaat.
Ik zie BNB ook in 10 jaar tijd nog x10 gaan.
Het is wel een achtbaan met BTC en ZIL sinds de nacht na kerstavond. Maar ook een leermoment dat je op een bepaald moment maar gewoon moet accepteren dat als we naar de kloten gaan dat we dan naar de kloten gaan, want instappen en meteen uitstappen al dan niet via een SL - wanneer de shit de fan hit - en vervolgens dan zien dat het daarna toch weer herstelt dat heb ik nu te vaak meegemaakt, dus voor mij is het nu "go with the flow" en zie op het moment 12,2% winst in USDT. Maar dit kan morgen weer anders zijn. Het kan alsnog naar sub 3k, maar zelfs die terugtrekking van de ETF was geen echte sell-off meer waard, Ff een dip en daarna weer terug naar 3550.Taro schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 18:04:
@Sahara Dat klinkt als een heel ander scenario dan nu nog instappen. Je was er dan dus op tijd bij
Het scheelt enorm qua te nemen risico als je nu instapt dan je bijv. vorig jaar in januari instapte.
Welk scenario is dat?dabla schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 17:25:
[...]
BTC is een ramp, het scenario/link dat @PilatuS postte zal uitkomen zo te zien.
Verwijderd
10% voorspelbaar. Daar teken ik voor
Amen...Taro schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 17:12:
Hahah. Ik zou wel willen...
Van mij mag die munt voor eeuwig 11 sat zijn, ik hoef er geen stuiver aan te verdienen, Ik hoop gewoon echt zo dat ze het voor elkaar krijgen..Pelox schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 19:14:
Hot stopt nooit meer..
BNB zit ik al in, alleen nog niet zoveel. Misschien daar maar wat meer van halen, die blijft ook wel gaan, alleen een stuk minder hard dan HOT natuurlijk.Taro schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 19:28:
Stap dan nog even in bij BNB, die heeft nog wel even te gaan
Eind 2017 heb ik hem via Bittrex een stapel Guldens gestuurd, tussen toen en nu is hij er niet mee bezig geweest, maar, via via heeft hij over Holochain gehoord en het gonst dus rond dat die wel 1 Dollar per stuk waard zou kunnen worden
Zou mogelijk een verklaring kunnen zijn waarom HOT de laatste dagen zo stijgt, dat er toch in het niet-technische wereldje een XRP opvolger is gevonden met HOT. Wie weet, betekent in ieder geval dat er weer nieuw geld de markt binnenstroomt.
1 dollar? dan heeft HOT een marketcap van 130 miljard... lijkt me sterk, maar laten we het hopen, dan ben ik miljonair namelijk..Taro schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 20:36:
Een collega van mij stuurt zojuist een appje, hij geeft aan dat zijn pf lekker is gestegen de afgelopen 1-2 weken. Screenshotje erbij, etc. Blijkt hij dus onlangs voor een paar honderd Euro aan HOT te hebben gekocht...
Eind 2017 heb ik hem via Bittrex een stapel Guldens gestuurd, tussen toen en nu is hij er niet mee bezig geweest, maar, via via heeft hij over Holochain gehoord en het gonst dus rond dat die wel 1 Dollar per stuk waard zou kunnen worden
Zou mogelijk een verklaring kunnen zijn waarom HOT de laatste dagen zo stijgt, dat er toch in het niet-technische wereldje een XRP opvolger is gevonden met HOT. Wie weet, betekent in ieder geval dat er weer nieuw geld de markt binnenstroomt.
[ Voor 3% gewijzigd door Malawolar op 26-01-2019 20:40 ]
Kijk nog eens goed naar dat getalMalawolar schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 20:39:
[...]
1 dollar? dan heeft HOT een marketcap van 130 miljard... lijkt me sterk, maar laten we het hopen, dan ben ik miljonair namelijk..
Ik zie dat ik het fout heb. Dacht dat HOT veel meer coins had dan 133 miljard gezien de miljoenen die over de toonbank gaat.
[ Voor 18% gewijzigd door PilatuS op 26-01-2019 20:47 ]
Dan zijn er heel veel miljonairsMalawolar schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 20:39:
[...]
1 dollar? dan heeft HOT een marketcap van 130 miljard... lijkt me sterk, maar laten we het hopen, dan ben ik miljonair namelijk..
gaat niet gebeuren helaas..
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 26-01-2019 20:48 ]
Zero.
ga er voor de helft uit
Prepare for the next ATH
Dat zei ik over XRP ook toen ie weinig waard was. Er was iemand die zei dat ie meer dan een dollar ging doen, ik zei: No fricking way. We weten hoe dat is gedaan
Je weet het gewoon echt nooit met die dingen in crypto. Als dit inderdaad een 2e XRP gaat worden en als BTC een nieuwe bullrun gaat doen, het zou mij niets verbazen. Niet dat ik denk dat het waarschijnlijk is, maar ik weet ook dat het niet onmogelijk is.
Verwijderd
Info info info waar ga je uit?sourcecode schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 20:48:
ik vertrouw het nu niet
ga er voor de helft uit
Ik hoop het van harte!PilatuS schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 20:54:
[...]
Dat zei ik over XRP ook toen ie weinig waard was. Er was iemand die zei dat ie meer dan een dollar ging doen, ik zei: No fricking way. We weten hoe dat is gedaan
Je weet het gewoon echt nooit met die dingen in crypto. Als dit inderdaad een 2e XRP gaat worden en als BTC een nieuwe bullrun gaat doen, het zou mij niets verbazen. Niet dat ik denk dat het waarschijnlijk is, maar ik weet ook dat het niet onmogelijk is.

Zero.
Mijn vuistdiepe bag ZIL laat ik staan
XLM en ONT omgezet in USDT
Prepare for the next ATH
Kan xlm uberhaupt nog wel lager? xDsourcecode schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 20:56:
[...]
Mijn vuistdiepe bag ZIL laat ik staan
XLM en ONT omgezet in USDT
Je zou het bijna zeggen inderdaad. Man wat heeft die het slecht gedaan en tegenover andere coins die mooie runs hebben laten zien staat ie maar net boven de low.
Justin Sun (TRX) reageerde daarop dat xlm geen competitie is vanwege vermeende trage snelheid en 0 DApps.
Persoonlijk vind ik Justin Sun echt een droeftoeter en daarmee Tron een schimmig project. Waar de waarheid ligt? Tron schiet in ieder geval ondertussen de hemel in en Xlm zakt aardig weg.
Daar kan ieder weldenkend mens het alleen maar mee eens zijn. 90% is misschien nog wat conservatief, dat zou betekenen dat er nog steeds meer dan 200 verschillende coins over zouden blijven (uitgaande van de 2116 die CMC list). 95% is waarschijnlijk accurater.blabla1986 schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 22:04:
Jed McCaleb (xlm) begon onlangs een fitty , door te zeggen dat hij hoopt dat 90% van crypto troep is en dat alle scams zo snel mogelijk verdwijnen.
[ Voor 5% gewijzigd door anboni op 26-01-2019 22:11 ]
een coin dat alleen maar zakt zou ik niet aan zitten.ggj87 schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 19:38:
Mithril is er ook een om in de gaten te houden. Is alleen nog maar gezakt zonder stijging. Staat ook mooi op Binance.
99% van de markt is gewoon onzin en daar schaar ik XLM net zo goed onder. Leuk dat al die ego'tjes van altcoins elkaar gaan afbranden maar ze hebben allemaal nog niks bereikt. Dan kan je beter je mond houden.
of we gaan maaaaaanden lang zijwaarts en daarna alleen maar omhoog. onvoorspelbaar helaasTominatie schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 22:14:
Er was een tijd dat Bitcoin volatiel was. Wat'n saaie dooie boel, 6k all over again. De volgende "descending triangle" is al in de maak, fantastisch. Zin in.
99% van de markt is gewoon onzin en daar schaar ik XLM net zo goed onder. Leuk dat al die ego'tjes van altcoins elkaar gaan afbranden maar ze hebben allemaal nog niks bereikt. Dan kan je beter je mond houden.
Met Holofuel is er overigens gewoon een standaardwaarde, die gaan ze waarschijnlijk niet op 1 dollar zetten.Taro schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 20:36:
Een collega van mij stuurt zojuist een appje, hij geeft aan dat zijn pf lekker is gestegen de afgelopen 1-2 weken. Screenshotje erbij, etc. Blijkt hij dus onlangs voor een paar honderd Euro aan HOT te hebben gekocht...
Zie ik het verkeerd?Bever! schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 22:28:
Welke hype?
Heb toch het idee dat deze coin behoorlijk trending is. Veel berichten lees ik er iedergeval over.
Binnenkort is 't weer een andere coin die het stokje overneemt. Voor nu is HOT een HOT topic.
Een tijdje geleden is er toch ergens een actie geweest met XLM airdrops twv. +/- 25 dollar?
Dat heeft wellicht ook invloed op de huidige prijs?
Anyway, leuke coin om in de gaten te houden lijkt me
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!