Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik breng het zoals het is. sorryjostefa schreef op maandag 28 januari 2019 @ 22:02:
laatste zin zegt alles
Geen ongefundeerde en gegarandeerde kan alleen maar omhoog HOT moontalk
[ Voor 4% gewijzigd door tias86 op 28-01-2019 22:08 ]
Edit: En 100 dollar rijker

[ Voor 21% gewijzigd door PilatuS op 28-01-2019 22:15 ]
Inderdaad, maar als je het over shitcoins hebt zeg. Hij kan naar de 40 dollar toe de komende tijd, maar misschien ook naar de 100. High risk, high reward zegmaarNew Yorker schreef op maandag 28 januari 2019 @ 22:17:
Bitcoin SV is ook goedkoop.
Verwijderd
oja, die had ook wat eind deze maand. mmm denk denk denkPilatuS schreef op maandag 28 januari 2019 @ 22:09:
en heb een stapel ZIL gekocht.
en die had ik even gedumpd voor iets anders vrees ik
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2019 22:21 ]
Ik vind ZIL toch wel erg interessant voor de langere termijn. Hele dikke ALS ze het kunnen waarmaken, maar indien dat lukt zie ik het als technisch de beste munt. Hij gaat niet even 10% doen zoals HOT doet, maar hoop dat het wat gaat worden en ie mooie groei kan laten zien over langere tijd.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2019 @ 22:21:
[...]
oja, die had ook wat eind deze maand. mmm denk denk denk
en die had ik even gedumpd voor iets anders vrees ik
Verwijderd
maar wel relatief stabiel omhoog.
maar uitgestapt, en als ik nu instap verlies ik een beetje.
en dit is dus het moment dat geduld tegen je kan werken.
blijf ik wachten tot hij zakt, of stap je in.
1ste geval zakt hij niet en stap ik ook niet in.
2de geval stap je mogelijk te hoog in...
met alle logische gevolgen achteraf.... vooral als je niet in stapt.. die 20sat drop maakt eigenlijk niet zo uit.
oke, keuze gemaakt dus thanks, uitschrijven van mogelijkheden werkt goed
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2019 22:30 ]
Wikipedia: Spoofing (finance)
Laten we met z´n allen gaan spoofen. Krachten bundelen en ZIL en HOT opdrijven..Timberly2 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 22:50:
Iets beter bekend onder de term 'spoofing':
Wikipedia: Spoofing (finance)
Tot dat iemand een dikke marketsell doet in je spoof en jij met een bag zit terwijl er verder wordt gedumpt.Sahara schreef op maandag 28 januari 2019 @ 22:53:
[...]
Laten we met z´n allen gaan spoofen. Krachten bundelen en ZIL en HOT opdrijven..
Daarom zag je een tijd terug gasten de boel pumpen met meerdere grote orders op 4 stapjes van elkaar. Die munt ging als een trap omhoog en iedere marketsell werd opgevangen. Ding deed iets van 100% ofzo en toen deden die gasten even een marketsell waarbij de prijs met 40% viel in 5 seconden.
Conclusie: Whales zijn kudt
Geef het nog een jaartje..PilatuS schreef op maandag 28 januari 2019 @ 22:56:
[...]
Tot dat iemand een dikke marketsell doet in je spoof en jij met een bag zit terwijl er verder wordt gedumpt.
Daarom zag je een tijd terug gasten de boel pumpen met meerdere grote orders op 4 stapjes van elkaar. Die munt ging als een trap omhoog en iedere marketsell werd opgevangen. Ding deed iets van 100% ofzo en toen deden die gasten even een marketsell waarbij de prijs met 40% viel in 5 seconden.
Die gasten zouden die van een signal P&D groep opereren, of staat dat er los van? Ik herinner wel wat je schrijft, dat heb ik ook een paar keer gezien, daar aan mee doen is net Russische roulette.PilatuS schreef op maandag 28 januari 2019 @ 22:56:
[...]
Tot dat iemand een dikke marketsell doet in je spoof en jij met een bag zit terwijl er verder wordt gedumpt.
En dat terwijl er nu nog iets heters de top 60 is binnen gestormd. EMPOWR coin met jawel, 382346% omhoog in een week. Als je hier me je vingers aan zit, dan zul je op de blaren zitten
Het zijn sowieso wat gasten samen of één iemand met diepe zakken. Worden ook bots voor gebruikt om die walls te plaatsen en te verplaatsen met de stapjes. Daar aan mee doen is inderdaad niets meer dan gokken. Misschien doet die munt als ie op 20% staat 40%, of 100% of misschien 200%, maar wanneer de dump komt gaat het hard en ben je zwaar de lul als je er dan nog in zit.Sahara schreef op maandag 28 januari 2019 @ 22:59:
[...]
Die gasten zouden die van een signal P&D groep opereren, of staat dat er los van? Ik herinner wel wat je schrijft, dat heb ik ook een paar keer gezien, daar aan mee doen is net Russische roulette.
All-in ! Als ik deze zie is dit geen pump en dump. Blijft maar groeien,blabla1986 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 23:00:
Wat een hitte rond HOT.
En dat terwijl er nu nog iets heters de top 60 is binnen gestormd. EMPOWR coin met jawel, 382346% omhoog in een week. Als je hier me je vingers aan zit, dan zul je op de blaren zitten
Ik ook, als het lukt wat ze beloven.. denk dat ie inderdaad alleen maar omhoog blijft gaanBever! schreef op maandag 28 januari 2019 @ 23:04:
[...]
All-in ! Als ik deze zie is dit geen pump en dump. Blijft maar groeien,als deze 1 cent wordt!
Gewoon btc naar 500k dan wint iedereenPilatuS schreef op maandag 28 januari 2019 @ 23:09:
HOT mag naar 1 cent als ZIL naar een dollar gaat. Deal ?
Heb vandaag wel weer wat ETH ingeslagen. Weet nog niet of ik meer GET, VET of toch ook eens wat SHA ga halen.
Ik ben toch denk ik al een jaar lang aan het zeggen dat BTC naar 1000 USD gaat en BCH naar 100?Tominatie schreef op maandag 28 januari 2019 @ 21:39:
Bitcoin Cash gaat ook richting afgrond. When moon? @Kain_niaK
Zit nog met 0,17 BCH opgescheept die ik ooit perongeluk heb gekocht. Nu €15 waard, was eerst nog €30 dacht ik. Keurig rendement.
Verkoop al je crypto en begin fiat op de sparen. De bodem van de markt kun je niet timen dus je zult moeten wachten tot er herstel is voor je weer koopt. Voor er herstel kan komen komt er eerst een grote dikke purge die 99% van alle coins killt. Ik heb geen idee wanneer maar ik hoop binnen de komende 24 maanden.
Als je naar dit plaatje kijkt dan zie je meteen wat er nog allemaal gaat gebeuren.

Tether is 2/3 van de vraag naar crypto. vraag en aanbod is erg belangrijk voor de prijs. Tether is 2 big 2 fail en uiteindelijk gaat er heus wel iets mee gebeuren en dan gaat de markt nog eens met 80% onderuit.
(Brock Pierce, Craig Sellars, Philip Potter, Giancarlo Devasini , Charlie Lee als er iets met die mensen gebeurt stop Tether met hoe het momenteel werkt)
Totale market cap naar 20 miljard. Bitcoin van 3500 dollar naar 700 dollar. Teminste na hersel, in het begin zal de markt zwaar in paniek zijn en ik zie Bitcoin nog wel onder de 500 USD.
Dan gaat 95% van alle crypto startups onderuit. En overleven alleen de bedrijven die een business model hebben waar ze iets van waarde creëren. Die kunnen overleven.
Het internet zelf is tijdens de dot com bubble ook door die phase heen gegaan. Bitcoin in 2017/2018 werd 99% hype, 1% substance.
Hoeveel van jullie gebruiken hier dagelijks of wekelijks of maandelijks crypto voor andere doeleinden dan trading en speculeren?
En als JULLIE het al niet doen, waarom denk je dan dat er andere mensen zijn die het WEL doen?
[ Voor 8% gewijzigd door Kain_niaK op 28-01-2019 23:18 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
AHH goed idee, eentje voor de ceo van het huis.. misschien toch maar een bredere carport bouwen.
Ik herinner dat jouw berekeningen de vorige keer goud waard bleken te zijn m.b.t. XRP!Yub schreef op maandag 28 januari 2019 @ 23:13:
Weer een zak XRP gekocht: 3,5 maand uiteindelijk gewacht.. Nu was het juiste moment volgens eigen berekeningen. Mocht het eventueel nog eens min 5 of 10 of 15 procent doen, geen probleem. Het begint weer langzaam aan langer daglicht te worden. Mensen zullen uiteindelijk weer uit de depressie komen zodra de zon weer meer gaat schijnen, en het leven en crypto weer iets als positief zien.
Ging ie toen niet 30 of 40% ofzo ?Sahara schreef op maandag 28 januari 2019 @ 23:15:
[...]
Ik herinner dat jouw berekeningen de vorige keer goud waard bleken te zijn m.b.t. XRP!
Zo iets ja. Iedereen verklaarde hem voor gek toen, maar ff daarna BAM 40% erbij.
Ik begon als een zuur oud mannentje te worden en moest me leren indentificeren met lotgenoten van de huisarts..Kain_niaK schreef op maandag 28 januari 2019 @ 23:10:
Hoeveel van jullie gebruiken hier dagelijks of wekelijks of maandelijks crypto voor andere doeleinden dan trading en speculeren?
Ik ga crypto komende 5 jaar zeker niet als valuta gebruiken. Groei zit vooral in zakelijke dApps en andere B2B productenKain_niaK schreef op maandag 28 januari 2019 @ 23:10:
[...]
Ik ben toch denk ik al een jaar lang aan het zeggen dat BTC naar 1000 USD gaat en BCH naar 100?
Verkoop al je crypto en begin fiat op de sparen. De bodem van de markt kun je niet timen dus je zult moeten wachten tot er herstel is voor je weer koopt. Voor er herstel kan komen komt er eerst een grote dikke purge die 99% van alle coins killt. Ik heb geen idee wanneer maar ik hoop binnen de komende 24 maanden.
Als je naar dit plaatje kijkt dan zie je meteen wat er nog allemaal gaat gebeuren.
[Afbeelding]
Tether is 2/3 van de vraag naar crypto. vraag en aanbod is erg belangrijk voor de prijs. Tether is 2 big 2 fail en uiteindelijk gaat er heus wel iets mee gebeuren en dan gaat de markt nog eens met 80% onderuit.
(Brock Pierce, Craig Sellars, Philip Potter, Giancarlo Devasini , Charlie Lee als er iets met die mensen gebeurt stop Tether met hoe het momenteel werkt)
Totale market cap naar 20 miljard. Bitcoin van 3500 dollar naar 700 dollar. Teminste na hersel, in het begin zal de markt zwaar in paniek zijn en ik zie Bitcoin nog wel onder de 500 USD.
Dan gaat 95% van alle crypto startups onderuit. En overleven alleen de bedrijven die een business model hebben waar ze iets van waarde creëren. Die kunnen overleven.
Het internet zelf is tijdens de dot com bubble ook door die phase heen gegaan. Bitcoin in 2017/2018 werd 99% hype, 1% substance.
En als JULLIE het al niet doen, waarom denk je dan dat er andere mensen zijn die het WEL doen?
Wel grappig dat uitgerekend jij (day trader) aan wat het einde lijkt van een flinke pump nu nog in HOT stapt.PilatuS schreef op maandag 28 januari 2019 @ 22:09:
In de hoop dat BTC sideways blijft gaan of misschien omhoog of maar een kleine daling doet, heb ik maar wat alts gekocht. Ik ben nu ook HOT miljonair en heb een stapel ZIL gekocht.
Edit: En 100 dollar rijkerMoet natuurlijk nog maar zien of het zo blijft, maar damn zeg.
Hoop dat je winst pakt maar t lijkt mij behoorlijk tricky
Je hebt gelijktias86 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 23:51:
[...]
Wel grappig dat uitgerekend jij (day trader) aan wat het einde lijkt van een flinke pump nu nog in HOT stapt.
Hoop dat je winst pakt maar t lijkt mij behoorlijk tricky
Ik kijk het verder weer even aan om te zien wat BTC doet. Het zou mij niets verbazen als HOT ondanks de pump toch door weet blijven te gaan, beetje als de XRP hype zegmaar.
Kain_niaK schreef op maandag 28 januari 2019 @ 23:10:
[...]
Ik ben toch denk ik al een jaar lang aan het zeggen dat BTC naar 1000 USD gaat en BCH naar 100?
[Afbeelding]
Kan je dit misschien verduidelijken? Wat hebben die mensen met Tether te maken en waarom zou 't anders gaan werken? De Tether FUD is zo ouderwets, ik vertrouw het handeltje ondertussen wel. Trouwens, stel Tether is idd niks waard (=niet gebacked), dan zijn de USDT traders de lul maar zal de prijs van Bitcoin daar toch weinig van merken? Mensen verkopen dan hun BTC gewoon niet meer voor Tether.Tether is 2/3 van de vraag naar crypto. vraag en aanbod is erg belangrijk voor de prijs. Tether is 2 big 2 fail en uiteindelijk gaat er heus wel iets mee gebeuren en dan gaat de markt nog eens met 80% onderuit.
Wat wel lullig is, de mensen in Tether worden dan bagholder. Dus de paniek zou wel groots zijn natuurlijk, dus indirect kan het invloed hebben lijkt me
Hier idem...spurt lijkt er even uit. Wellicht nog een verrassing vannacht, maar so be it. Heb mijn stack terug gebracht tot aan de btc waarde die hij had voor de pump...vind het wel weer best zo. Leuk aan verdiend. Misschien morgen weer terugkopen als ie op 36 sats staatPilatuS schreef op maandag 28 januari 2019 @ 23:56:
[...]
Je hebt gelijkBen er op 1404 in ETH uitgegaan toen ie niet verder wou
![]()
Ik kijk het verder weer even aan om te zien wat BTC doet. Het zou mij niets verbazen als HOT ondanks de pump toch door weet blijven te gaan, beetje als de XRP hype zegmaar.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ik had de hoop op nog minimaal 1x een dikke candle, maar toen ie keihard stopte rond de 1400 en de chart vlak ging worden was ik er uit. Op de 5 min had ie 5 candles die niet verder kwamen, dan moet het bijna wel omlaag.B-Bandit schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 00:02:
[...]
Hier idem...spurt lijkt er even uit. Wellicht nog een verrassing vannacht, maar so be it. Heb mijn stack terug gebracht tot aan de btc waarde die hij had voor de pump...vind het wel weer best zo. Leuk aan verdiend. Misschien morgen weer terugkopen als ie op 36 sats staat
Kirby we are goooooing to the MOOOOOOON. LOLOLOLTominatie schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 00:06:
Ben benieuwd of dit herstel doorblijft gaan, zie toch rustig aan wat groene candles verschijnen.
haha, ik hoop oprecht dat die kerel een keer rekt gaat met zijn beren praat.Sahara schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 00:07:
[...]
Kirby we are goooooing to the MOOOOOOON. LOLOLOL
Fuck bears. DIE
De shorts op Bitfinex staan plus 8,7%, misschien valt daar wat uit te squeezen, maar dat is vermoedelijk ijdele hoop omdat de longs nog hoger staan.
[ Voor 36% gewijzigd door Sahara op 29-01-2019 00:15 ]
Het is denk moeilijker om vanaf hier omlaag te gaan dan omhoog, dus ik denk dat zoiets best mogelijk is.Sahara schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 00:14:
Hopelijk dat een whale in de komende uren en dag(en) ff zijn spaarvarken leeg schudt en benut om een mega groene candle neer te zetten.
Laat maar komen.
Ik kijk vooral naar LTC en ETH. Van die 2 denk ik dat als BTC dik omhoog gaat die het meeste zullen doen. In de tijd dat BTC 30 dollar omhoog is gegaan heeft ETH 2 dollar gedaan en LTC zelfs 60 cent.Tominatie schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 00:09:
ETH en Nano worden degene die ik in de gaten hou.
Vooral ETH staat echt heel laag, had niet verwacht 'm snel weer tegen de $100 aan te zien na die mooie run.
Edit: Ik voeg XRP ook maar even toe als ik zo zie wat die deed.
[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 29-01-2019 00:24 ]
Als je naar de daily kijkt was dit support voor de val naar 3150.ggj87 schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 00:34:
Er wordt toch nog even gas gegeven. Had het niet verwacht. 3400 lijkt toch support te bieden.
Edit: Volg iemand op Twitter die handelt puur op deze basis. Geen fib levels of wat dan ook, maar puur kijken naar support en resistance op basis van lange horizontale lijnen. Werkt best goed
[ Voor 26% gewijzigd door PilatuS op 29-01-2019 00:39 ]
Rookworst zonder r is ook worst.
waarom deze daling, is toch nodig om de winsten te verzilveren?Bartvandelaar schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 08:37:
Nothing fucks you harder than life... Crypto komt aardig in de buurt.
ps: Ik ben het er mee eens hij mag nu wel weer stijgen want mijn STRAT winst van 20% heb ik gepakt. Ga maar weer naar de moon
of te wel:
All-in, hodl de moeder en moon, lambo

[ Voor 14% gewijzigd door Pelox op 29-01-2019 09:07 ]
Zero.
Jij durf het..Pelox schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 09:06:
Inmiddels 1 derde deel van mijn hot in eth gestoken en sinds gisteren ook weer met mijn handelspotje in eth gestapt.. even in de gaten houden nu, hopelijk vinden we weer snel de weg naar "boven".
of te wel:
All-in, hodl de moeder en moon, lambo![]()
Weg
Ach ja.. het boeit me niet zoveel meer eigenlijk..
Zero.
ligt er aan is voor veel mensen veel geld

100 euro.. Ja klopt ik ben 14.
De waarde van mijn pf veranderd met meer dan honderd euro per minuut, in de huidige markt dus het gaat om wat meer.
Maar ik hap weer te snel want het zal wel weer een grapje zijn..
[ Voor 13% gewijzigd door Pelox op 29-01-2019 10:10 ]
Zero.
Gebruikt wordt om met te traden tegens andere paren maar niet als valutaRebbelx schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 10:03:
Zonet beslissing genomen om al mijn alts om te zetten naar tether..Zodra BTC nog een serieuze dip doet, koop ik met dat geld BTC op. Heb geen vertrouwen meer in de alts. Heel 2018 heb ik die zitten opkopen en het verlies is grandioos in die projecten die met alle respect veel op papier staan hebben maar bij vele is het gewoon ook daar bij gebleven. Steek het liever in BTC, niet de beste coin maar wel diegene met een blockchain die wel al jaren up and running in en waar ook effectief gebruik van gemaakt wordt.
Verwijderd
dat kan niet, volgens de tweakers inschrijving moet je minimaal 16 jaar zijn.
'' 2 oktober 2002'' ingeschreven.. dus 2 okt 2019 bent u 17
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2019 10:09 ]
Haha ja precies. Mijn leeftijd is altijd uit te lezen aan het jaartal dus dan weet je hetVerwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 10:08:
[...]
dat kan niet, volgens de tweakers inschrijving moet je minimaal 16 jaar zijn.
'' 2 oktober 2002'' ingeschreven.. dus 2 okt 2019 bent uw 17![]()
![]()
Zero.
Weg
Wat nou als het anders is. Wat nou als in werkelijkheid alles langzaam naar 0 gaat, af en toe een opleving door early winstnemers die nu weer deels instappen en een klein percentage nieuw geld. Tussendoor een hoop manipulatie door whales die reeds zoveel winst hebben genomen dat ze "doorspelen" met de resterende BTC maar die ook langzaam hun BTC-belang afbouwen (zie ook artikel over whale-accounts die in de afgelopen maanden weer actief werden). Ondertussen pakken ze langzaam ons geld af door de manipulatie.
De gevestigde orde (techbedrijven als IBM) pikt de nuttige onderdelen van de blockchaintechniek op, inclusief een aantal medewerkers van een aantal projecten en de wereld is een betere plek door blockchain. Maar je coins zijn niks meer waard.
Met dit scenario lijkt toch niemand rekening te houden. Steken we onze koppen niet te veel in het zand, waarbij we ons vasthouden aan het herstel in het verleden?
[ Voor 11% gewijzigd door BTC100K2021 op 29-01-2019 10:30 ]
beloven ook weer genoeg
Prepare for the next ATH
Kan natuurlijk allemaal zeer zeker, echter een digitale versie van goud zal ALTIJD BTC zijn.TuutjDrie schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 10:28:
De consensus hier lijkt te zijn: ook al gaat BTC naar 1K, het komt wel weer goed (zit zelf ook in dit kamp), maar een hoop alts gaan het niet redden.
Wat nou als het anders is. Wat nou als in werkelijkheid alles langzaam naar 0 gaat, af en toe een opleving door early winstnemers die nu weer deels instappen en een klein percentage nieuw geld. Tussendoor een hoop manipulatie door whales die reeds zoveel winst hebben genomen dat ze "doorspelen" met de resterende BTC maar die ook langzaam hun BTC-belang afbouwen (zie ook artikel over whale-accounts die in de afgelopen maanden weer actief werden). Ondertussen pakken ze langzaam ons geld af door de manipulatie.
De gevestigde orde (techbedrijven als IBM) pikt de nuttige onderdelen van de blockchaintechniek op, inclusief een aantal medewerkers van een aantal projecten en de wereld is een betere plek door blockchain. Maar je coins zijn niks meer waard.
Met dit scenario lijkt toch niemand rekening te houden. Steken we onze koppen niet te veel in het zand, waarbij we ons vasthouden aan het herstel in het verleden?
Ik denk, al kan dat natuurlijk de wens der gedachten zijn, dat dit zeker een veel te pessimistisch scenario is.TuutjDrie schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 10:28:
De consensus hier lijkt te zijn: ook al gaat BTC naar 1K, het komt wel weer goed (zit zelf ook in dit kamp), maar een hoop alts gaan het niet redden.
Natuurlijk zal het heel cryptolandschap in haar aanloop naar volwassenheid nog drastisch veranderen en zullen inderdaad veel projecten verdampen of weggeconcurreerd worden door bedrijven zoals IBM. Toch - en dat zagen we ook tijdens de internetbubbel en de volwassenheid die daarop volgde - zie je vaak dat start-ups of bedrijven in het nauw het beste in staat zijn om de grote innovaties te bedenken. Deze bedrijven opereren vaak vanuit een 'niets te verliezen modus', wat creativiteit bevorderd en bovendien weinig bureaucratie kent. Een bedrijf als IBM zie ik voornamelijk succesvolle private chains afleveren. Mochten ze ook potentieel succesvolle public chains gaan lanceren, dan neem ik aan dat wij daar als investeerder baat van kunnen hebben. Daarbij heeft een crypto als Bitcoin inmiddels al z'n gevestigde naam, vergis je niet in de kracht van branding. Volgens mij is inherent aan deze hele 'revolutie' dat het nier per se de machtige spelers hoeven te zijn die hier als een soort 'winner takes all' de markt kapot gaan beuken. Ik kan het gruwelijk mis hebben natuurlijk...
[ Voor 3% gewijzigd door Weakhand op 29-01-2019 10:56 ]
Nee, want dan ga je voorbij aan de hele wens ('noodzaak') die allerlei mensen en partijen (denken te) hebben om een onafhankelijke, gedistribueerde, door de gemeenschap beheerde versie van geld (of breder: de vastlegging van digitaal bezit en/of aanspraak ergens op) te hebben.TuutjDrie schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 10:28:
Natuurlijk gaan alle tech-reuzen uiteindelijk aan de haal met de blockchain technologie. Maar uiteindelijk zijn ook niet alle websites achter de AOL/MSN/Yahoo-portal gekomen en heeft de 'vrijheid' van het 'open internet' (waarbij je wel op veel zaken consensus en afstemming moet hebben, o.a. over standaarden en voor de blockchain/bezit/geld over 'waarde') bewezen dat het zich niet laat vatten achter één of een paar grote techreuzen (ook niet met de macht van Google, Facebook, Amazon, Microsoft en Apple nu).
Jij loopt al even mee, toch? Waar is Rashanna gebleven?!Kain_niaK schreef op maandag 28 januari 2019 @ 23:10:
[...]
[Afbeelding]
Hoe kom je er op dan Tether 2/3 van de vraag naar crypto is? Hoezo een daling van 80%? En wat bedoel je met de laatste zin in deze quote?Tether is 2/3 van de vraag naar crypto. vraag en aanbod is erg belangrijk voor de prijs. Tether is 2 big 2 fail en uiteindelijk gaat er heus wel iets mee gebeuren en dan gaat de markt nog eens met 80% onderuit.
Ik ben het overigens met je eens dat we nog een stuk omlaag kunnen!
[ Voor 13% gewijzigd door GrazendeKoe op 29-01-2019 11:43 ]
Haha ja ben blij dat ik heel veel geld in mijn huis heb gestoken anders was mijn verlies helemaal gigantisch geweest

Zero.
achteraf is altijd makkelijk praten voor hetzelfde geld had je drie huizen kunnen kopen als je het wel gedaan hadPelox schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 11:43:
[...]
Haha ja ben blij dat ik heel veel geld in mijn huis heb gestoken anders was mijn verlies helemaal gigantisch geweest
Ja klopt, alleen wilde ik liever de zekerheid van direct een mooi huis dan de gok nemen en de kans hebben om onder een brug te wonen met mijn gezinbie100 schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 11:51:
[...]
achteraf is altijd makkelijk praten voor hetzelfde geld had je drie huizen kunnen kopen als je het wel gedaan had
Zero.
ja natuurlijk om je hele hebben en houden erin te steken lijkt mijn ook niet goedPelox schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 11:53:
[...]
Ja klopt, alleen wilde ik liever de zekerheid van direct een mooi huis dan de gok nemen en de kans hebben om onder een brug te wonen met mijn gezin
Ach onder de juiste brug heb je ook stromend waterPelox schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 11:53:
[...]
Ja klopt, alleen wilde ik liever de zekerheid van direct een mooi huis dan de gok nemen en de kans hebben om onder een brug te wonen met mijn gezin
en vrienden zonder tandenSahara schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 11:57:
[...]
Ach onder de juiste brug heb je ook stromend water
Bitcoin heeft alles mee om in waarde te blijven stijgen.
- Dalende inflatie, met name de halving in 2020 is super interessant. 1.80% inflatie per jaar t.o.v. de huidige ~4% gaat er naar mijn mening voor zorgen dat de prijs stabielere bewegingen gaat maken, misschien zelfs wel stabiele prijsgroei over een langere tijd. De inflatie van Bitcoin ligt dan zelfs lager dan die van Goud en Fiat. De perfecte store of value wellicht!
- Adoptie, de bullrun in 2017 heeft ons wel geleerd dat de technologie van bitcoin nog niet klaar was voor een massa van mensen. However, de ontwikkelingen liggen ook niet stil. Achter de schermen werd toen al heel lang gewerkt aan het lightning network.
Ik zou dit artikel lezen: https://www.bitcoinspot.n...t-het-en-wat-lost-het-op/
Het komt echt wel goed, Bitcoin zal alleen maar groter worden... de community zal alleen maar groeien... het kost alleen veel tijd. Adoptie zal alleen groeien.
Moon, not soon. Maar ik weet zeker dat Bitcoin here to stay is en dat we ooit weer op de maan staan.
DYOR, lees artikelen, luister bijv. ook naar verhalen van mensen die de berenmarkt van 1000 naar 200 hebben meegemaakt........
Het kan echt wel onder de 3k of 2k maar op termijn 100k.
Ik accumuleer gewoon lekker en probeer de dalingen te vermijden in shorts of in fiat. Maar altijd met het plan weer terug in te kopen. Lange termijn visie boyszzszs
Als we onder de 3k gaan sta ik gretig met geld langs de zijlijn. Dan ga ik gewoon de bitcoins opkopen die Henk en Ingrid met -90% van de hand doen omdat ze er klaar mee zijn. Die zien we dan over 'n aantal jaar vertellen: "godverdomme, had gewoon moeten holden nu staat bitcoin weer op 20k"
Verwijderd
:-) Enige wat ik waarsschijnlijk nooit van de hand ga doen is BTC.Tominatie schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 13:09:
Ik zit zelf ook in de "moet ik nog positief blijven fase?" en merk dat iedereen begint te twijfelen aan de bull die in hem zit. Maar gasten, ook al ben je misschien een beetje klaar met crypto/ben je in een soort fase van "dit komt nooit meer goed" - het is zonde om nu te stoppen.
Bitcoin heeft alles mee om in waarde te blijven stijgen.
- Dalende inflatie, met name de halving in 2020 is super interessant. 1.80% inflatie per jaar t.o.v. de huidige ~4% gaat er naar mijn mening voor zorgen dat de prijs stabielere bewegingen gaat maken, misschien zelfs wel stabiele prijsgroei over een langere tijd. De inflatie van Bitcoin ligt dan zelfs lager dan die van Goud en Fiat. De perfecte store of value wellicht!
- Adoptie, de bullrun in 2017 heeft ons wel geleerd dat de technologie van bitcoin nog niet klaar was voor een massa van mensen. However, de ontwikkelingen liggen ook niet stil. Achter de schermen werd toen al heel lang gewerkt aan het lightning network.
Ik zou dit artikel lezen: https://www.bitcoinspot.n...t-het-en-wat-lost-het-op/
Het komt echt wel goed, Bitcoin zal alleen maar groter worden... de community zal alleen maar groeien... het kost alleen veel tijd. Adoptie zal alleen groeien.
Moon, not soon. Maar ik weet zeker dat Bitcoin here to stay is en dat we ooit weer op de maan staan.
DYOR, lees artikelen, luister bijv. ook naar verhalen van mensen die de berenmarkt van 1000 naar 200 hebben meegemaakt........
Het kan echt wel onder de 3k of 2k maar op termijn 100k.![]()
Ik accumuleer gewoon lekker en probeer de dalingen te vermijden in shorts of in fiat. Maar altijd met het plan weer terug in te kopen. Lange termijn visie boyszzszs
Als we onder de 3k gaan sta ik gretig met geld langs de zijlijn. Dan ga ik gewoon de bitcoins opkopen die Henk en Ingrid met -90% van de hand doen omdat ze er klaar mee zijn. Die zien we dan over 'n aantal jaar vertellen: "godverdomme, had gewoon moeten holden nu staat bitcoin weer op 20k"
#me2Rebbelx schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 13:15:
[...]
:-) Enige wat ik waarsschijnlijk nooit van de hand ga doen is BTC.
Alts hold ik niet, alleen leuk om te traden af'n toe.
Ik wel, als we over een jaar of drie op 100k+ staan.Rebbelx schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 13:15:
[...]
:-) Enige wat ik waarsschijnlijk nooit van de hand ga doen is BTC.
https://bitnewstoday.com/...k-place-switcheo-reports/
Goed spul, koers geeft ook geen kik.An unintentional fork of the NEO cryptocurrency took place, due to which most of the public nodes stopped at block 3,293,299 — the announcement was made by Switcheo, the NEO-oriented crypto exchange, in its Telegram-channel recently.
Hebben mensen nu neoNEO?DaCoTa schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 13:50:
[...]
https://bitnewstoday.com/...k-place-switcheo-reports/
[...]
Goed spul, koers geeft ook geen kik.
Been talking on telegram with "the crew". Essentially yes there was a block issue earlier today and the network is running correctly. However a number of the block explorers are having issues reconnecting to the node so need to sync again.
Verwijderd
ik ben zelf opzoek naar een bullbar van arb voor een nissan navara.Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 13:13:
Ik maak al een paar maanden gebruik van de abot functie bij ARB en dat is elke maand zo'n 20% rendement. Dat lijkt bijna te mooi om waar te zijn. Kan iemand mij uitleggen wat het risico nou is of is het gewoon zo dat zo lang arbitrage bestaat dit gewoon door kan gaan?
maar ik denk dat we het niet over het zelfde hebben.
Waar heb jij het over en welke site/handel?
ik heb het over bull bars voor een auto https://www.arb.com.au/
[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2019 14:17 ]
Het breken van 6k deden we ook een enorme tijd over, de 3k zal alleen maar langer duren als we 'm al breken.
#sideways2019
Als we sideways blijven dit jaar vind ik dat al positief genoegVerwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 14:26:
positief blijven...:)
Dat geeft mij het nodige vertrouwen iedergeval.
En dan in 2020 richting de halving weer wat groei omhoog, ik teken ervoor.
Een <3k zou ik jammer vinden, maar ook niet erg. Ik zorg er wel voor dat ik de juiste posities inneem.
Gaat lekker bij Cryptopia.

Cryptopia compromised in another attack by hackers; loses 180k worth of Ethereum [ETH]
.. goede zaak dit .. blij dat ik er niet veel had staan .. maar toch is wel zonde..zal wel allemaal weg zijnTominatie schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 14:35:
https://ambcrypto.com/cry...0k-worth-of-ethereum-eth/
Gaat lekker bij Cryptopia.![]()
[...]

[ Voor 4% gewijzigd door 798Patrick_R op 29-01-2019 15:08 ]
Laat maar vallen, koop ik mooi bij!PilatuS schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 15:43:
HOT is bezig met de support testen. Eens zien of rond de 1160/1170 in ETH te houden is.
#dropitlikeitshot
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 29-01-2019 16:04 ]
Zero.
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!