Prepare for the next ATH
Banken hebben we inderdaad niet nodig maar regulering wel, vooral voor de grotere partijen die erVerwijderd schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 21:40:
[...]
Ja toch. Bitcoin heeft al die sjieke bende ook helemaal niet nodig. Gewoon fuck de banks enzo.
Knallen maarrrrr.
misschien wel op zitten te wachten.
Dus fuck ook de ABN met hun nieuwe wallie!
Verwijderd
Fuck die grotere partijen ook maar meteen dan met die betuttelende regulaties en otc handel.RaptorXS schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 21:46:
[...]
Banken hebben we inderdaad niet nodig maar regulering wel, vooral voor de grotere partijen die er
En China ook. Met hun nieuwjaar.
Nog steeds te duur om mijn bags te verdubbelen.
Weg
En wallstreet met hun bonusVerwijderd schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 21:48:
[...]
Fuck die grotere partijen ook maar meteen dan met die betuttelende regulaties en otc handel.
Revolucion !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Net als in Venezuela nu !!!!!!!!!Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 21:48:
[...]
Fuck die grotere partijen ook maar meteen dan met die betuttelende regulaties en otc handel.
En ja, bij gebrek aan kubieke meters papiergeld zijn de crypto's daar booming.
Verwijderd
Pak de alu-hoedjes en gele hesjes!!! Gauw!!!RaptorXS schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 21:53:
[...]
Revolucion !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Net als in Venezuela nu !!!!!!!!!
En ja, bij gebrek aan kubieke meters papiergeld zijn de crypto's daar booming.
De dollar gaat vallen!
Zal pas echt interessant worden als banken straks een 'hybride' rekening gaan aanbieden. Eentje waarbij je IBAN ook meteen je wallet is.RaptorXS schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 21:46:
[...]
Banken hebben we inderdaad niet nodig maar regulering wel, vooral voor de grotere partijen die er
Stel je het volgende voor: theoretisch even een Ethereum wallet met EURO stable tokens.
Dan is je saldo nog steeds in briefgeld uit de muur te trekken. Maar kan je ook bijv. met EURO stable coins afrekenen bij een Bol.com of Booking.com.
Voor banken en bedrijven interessant want dan kan je de dure middle man Adyen, Visa, Mastercard etc etc uitschakelen? Voor ons als crypto fans: dan hoef je je geld ook niet meer naar Kraken te boeken, vervolgens een werkdag of een paar uur wachten, om vervolgens in XRP te gaan, dat naar Binance te sturen. Dat kan dan direct naar Binance toe
Lastig te implementeren, maar de eerste bank die zo'n type wallet aanbied ga ik zeker overwegen, al is het maar vanwege adoptie. Wie dan de saldo's van EURO stable coins bij gaat houden is een 2e, dan toch de ECB?
Ik zie wel mogelijkheden, laat ik het zo zeggen. Wellicht zijn dit de eerste stapjes op glad ijs van de ABN.
EDIT: en ik denk ook de echte 'believers' zo'n wereld voor zich zien. Waarbij alles tokenized is en 24/7 "transactie-baar". Je niet meer afhankelijk bent van de werkdagen van de banken, of over night runs. Hoe je de checks & balances van de huidige betalingscontroles dan implementeert is ook nog een lastige. Transparanter en traceerbaar is het dan overigens wel via de blockchain. Ook in de huidige bankwereld zie je genoeg transacties fout gaan, zie ING's recente schikking.
[ Voor 29% gewijzigd door Timberly2 op 23-01-2019 22:09 ]
Allemaal toekomstmuziek en inderdaad interessante tijden maar bedenk dit, hoe banken zitten te klooien om zo "innovatief" mogelijk over te komen....Timberly2 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 21:56:
[...]
Zal pas echt interessant worden als banken straks een 'hybride' rekening gaan aanbieden. Eentje waarbij je IBAN ook meteen je wallet is.
Stel je het volgende voor: theoretisch even een Ethereum wallet met EURO stable tokens.
Dan is je saldo nog steeds in briefgeld uit de muur te trekken. Maar kan je ook bijv. met EURO stable coins afrekenen bij Booking.com (mits zij accepteren).
Voor banken en bedrijven interessant want dan kan je de dure middle man Adyen, Visa, Mastercard etc etc uitschakelen?
Lastig te implementeren, maar de eerste bank die zo'n type wallet aanbied ga ik zeker overwegen, al is het maar vanwege adoptie. Wie dan de saldo's van EURO stable coins bij gaat houden is een 2e, dan toch de ECB?
Ik zie wel mogelijkheden, laat ik het zo zeggen. Wellicht zijn dit de eerste stapjes op glad ijs van de ABN.
(Dan hoef je je geld ook niet meer naar Kraken te boeken, vervolgens een werkdag of een paar uur wachten, om vervolgens in XRP te gaan, dat naar Binance te sturen). Dat kan dan direct naar Binance toe
EDIT: en ik denk ook de echte 'believers' zo'n wereld voor zich zien. Waarbij alles tokenized is en 24/7 "transactie-baar". Je niet meer afhankelijk bent van de werkdagen van de banken, of over night runs. Hoe je de checks & balances dan implementeert is ook nog een lastige.

[quote]
Tikkie
Overigens loopt voorbeeld-app Tikkie niet helemaal lekker, aangezien het vandaag te maken kreeg met een privacylek. De betaalapp van de bank maakte het mogelijk om de bankrekeningnummers van miljoenen gebruikers in te zien. De kwetsbaarheid werd vandaag door RTL Nieuws gevonden in de nieuwe functie Tikkie Pay.
ABN AMRO heeft het bestaan van de kwetsbaarheid bevestigd en de functie offline gehaald. De bank is van plan om Tikkie Pay in een aangepaste en veiligere vorm terug te brengen. Wanneer is nog niet bekend. De normale versie van Tikkie blijft beschikbaar. (nieuws van vandaag).
Rabobank
Een klein jaar geleden bleek dat ook de Rabobank overwoog een veilige plek voor de opslag van cryptovaluta’s te ontwikkelen. Dat experiment stierf een stille dood, volgens geruchten onder druk van de toezichthouder. De Rabobank kon dat volgens het FD deze middag niet bevestigen.
Bron: https://bitcoinmagazine.n...-bitcoin-of-cryptowallet/
[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 23-01-2019 22:17 . Reden: typo ]
Bizar joh.. Bijna all time low van vorig jaar geevenaard. ADA/BAT en andere alts blijven nog redelijk overeind
En als we gaan, dan gaan we hard. Binnen een paar uurtjes richting de 3.200 zou mij niet verbazen en dat is toch -10%. Natuurlijk ook weer een grote kans dat we morgenochtend op 3585 staan of zelfs hoger, maar, ik gok er toch wel op dat de daling niet lang meer op zich laat wachten...
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Dat werd tijd.Taro schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 22:27:
Ik verwacht ergens de komende 3-4 uur wel een mega rode candle. Aan de andere kant valt de daling na dit nieuws mij nog redelijk mee en als ik bij Bitcoin sell orders van 55 stuks zie staan die in 1x worden opgegeten, dan kan het eigenlijk wel alle kanten op. Maar, we stevenden toch waarschijnlijk al op een afgrond af die nu voor mijn gevoel alleen nog maar sneller dichterbij aan het komen is.
En als we gaan, dan gaan we hard. Binnen een paar uurtjes richting de 3.200 zou mij niet verbazen en dat is toch -10%. Natuurlijk ook weer een grote kans dat we morgenochtend op 3585 staan of zelfs hoger, maar, ik gok er toch wel op dat de daling niet lang meer op zich laat wachten...
Weg
Geen Bitcoin ETF: Cboe trekt aanvraag VanEck/SolidX terug
Bron: https://lekkercryptisch.n...vraag-VanEck-SolidX-terug
Ziet ernaar uit dat de aanvragers al de indruk hadden dat deze zou worden afgekeurd. En om de schade te beperken deze keuze te hebben genomen. Wellicht met een beter voorstel straks een grotere kans op approval te maken.RaptorXS schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 22:35:
[...]
Geen Bitcoin ETF: Cboe trekt aanvraag VanEck/SolidX terug
Bron: https://lekkercryptisch.n...vraag-VanEck-SolidX-terug
[ Voor 8% gewijzigd door PHPResource op 23-01-2019 22:38 ]
gok ik ook zo. en eh, waren we niet in 2017 op ATH zonder dit? waarom zou het niet nog een keer kunnenPHPResource schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 22:37:
[...]
Ziet ernaar uit dat de aanvragers al de indruk hadden dat deze zou worden afgekeurd. En om de schade te beperken deze keuze te hebben genomen. Wellicht met een beter voorstel straks een grotere kans op approval te maken.
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
http://prntscr.com/mba7oh
Ben benieuwd. Zal me niet verbazen als 'ie tegen alle verwachting in toch omhoog gaat.
OceanEx exchange (VeChain) lijkt niet meer geblokkeerd te zijn in China en KYC zou open staan voor Chinezen. Deze kunnen al tijden niet meer (zonder VPN) traden. Ben benieuwd wat hiervan klopt en wat impact is
Geen idee, maar die piek maakt gewoon onderdeel uit van de koers... We zullen het zien. Als 'ie naar onder knalt tel ik in het vervolg die uitschieters niet meer mee. Als 'ie omhoog beweegt dan welggj87 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 23:29:
Mag je die ene piek daarin meetellen?
Edit:
Ben er i.i.g. niet zodanig van overtuigd dat ik long ga op dit moment. Heb er verder ook nog niemand over gehoord, dus zal wel weinig betekenis hebben.
[ Voor 18% gewijzigd door toilet_paper op 23-01-2019 23:39 ]
Dat denk ik ook. Markt lijkt nu meer zijwaarts te gaan dan naar beneden. Mogelijk zal de waarde nog wel vallen, maar of we in dezelfde put komen als op 15 december betwijfel ik.PHPResource schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 23:32:
Mij bekruipt steeds meer het gevoel dat we nu echt op de bodem zitten.. Kijk naar hoe relatief klein de dump is n.a.v. deze recente negatieve berichtgeving.. Stemt hoopvol
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Kan niet anders dan een P&D.
[ Voor 12% gewijzigd door radem205 op 24-01-2019 05:30 ]
En is nu weer 29! Awesome. Dit is een HODL coin...80% stijging al deze week!radem205 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 05:22:
Wat is er vannacht met hot gebeurd joh? Schiet opeens naar 29 sats om nu weer terug te keren naar 26/27 sats.
Kan niet anders dan een P&D.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
Zakken zal hij zeker maar tot hoe ver. Vorige keer had ik hem op 19 gezet en zo ver was hij ook gegaan. Nu dus weer leuk winstje.Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 06:21:
Dat was schrikken toen ik daarnet nr mijn PF keek. Wat is er met HOT gebeurd zeg . Verstand zegt nu verkopen maar denk toch dat ik weer ga holden ... tot aan 10cent 😁
Zero.
Orderboek is flinterdun beide kanten op en er is geen enkele aanleiding voor deze stijging. Anyways, mijn verkooptargets zijn nog lang niet gehaald.Pelox schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 07:35:
Gelukkig ook op 19 teruggekocht. Gisteren had ik even de boel verkocht maar toch snel besloten om terug te kopen.
mijn target is wel geraakt en ik ben er deels uit. Met mijn nieuwe strategie haal ik er misschien niet altijd alles uit maar +30% vind ik voor nu toch wel erg lekker.deppenboks schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 07:48:
[...]
Orderboek is flinterdun beide kanten op en er is geen enkele aanleiding voor deze stijging. Anyways, mijn verkooptargets zijn nog lang niet gehaald.
Verwijderd
Ja ik ook. Uiteraard gaat hij zakken maar ik verwacht op termijn een gestage groei.Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 09:03:
Swing traden op HOT kan lucratief zijn, maar er is geen pijl op te trekken. Ik verwacht dat de koers gestaag blijft stijgen en een boost krijgt bij het daadwerkelijke uitleveren van de Holoport. Dus ik blijf in de HODL modus.
Zero.
dat verwacht ik ook dus ik pak mijn procenten, maar ik verkoop nooit 100%.Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 09:03:
Swing traden op HOT kan lucratief zijn, maar er is geen pijl op te trekken. Ik verwacht dat de koers gestaag blijft stijgen en een boost krijgt bij het daadwerkelijke uitleveren van de Holoport. Dus ik blijf in de HODL modus.
Als we vandaag geen (al te grote) daling krijgen, kan het wel eens interessant gaan worden...
Verwijderd
Ik dacht dat we hadden besproken dat ik van mijn 1.2 miljoen holo
2 miljoen holo ging maken. Maar dan op 15sat....
Nu kom ik er achter dat ik beter gister op 19sat had kunnen bij kopen....
Nou ja. Volgend keer een realistisch bijkoopmoment bedenken.
dat moet wel lang geleden zijn geweest. 5 sat staat hij al lang niet meer op. Dan heb je toen der tijd de rit naar 24 sat ook moeten aankijken?TuutjDrie schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 10:14:
Ik heb Holo verkocht op 11 sats na aankoop op 5 (toen nog op IDEX). Shit happens.
Jazeker, dat is wel pijnlijk. Maar ja, op andere coins die ik er voor in de plaats heb gekocht ook wel leuke ritjes gemaakt.cursquidHome schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 10:30:
[...]
dat moet wel lang geleden zijn geweest. 5 sat staat hij al lang niet meer op. Dan heb je toen der tijd de rit naar 24 sat ook moeten aankijken?
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Eth en btc trekken allebei ook wat bij de laatste minuten.DAMAGE schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 12:16:
Ja dat HOT gaat echt als een raket zeg. Dat BTC blijft mooi hangen maar de rest van mijn zooi laat iig ff zien hoe het moet. Dan maar op die manier wat winst maken. Ik vind helemaal mooi.
Ga zo denk ik toch maar eens een deel van mijn HOT omzetten in btc.. het probleem is alleen dat je erg veel geduld moet hebben om weer aanboord te springen.. of je moet een market buy doen.
[ Voor 21% gewijzigd door Pelox op 24-01-2019 12:32 ]
Zero.
Of je handelt gewoon in ETH....dat doe ik al vanaf dag 1. Vanochtend een minihandeling verricht. Helft verkocht op 880 gwei en teruggekocht op 850, daarna een kwart op 860 eruit en weer erin op 830. Toch mooi 100.000 extra HOT mee verkregen. Helemaal eruit durfde ik niet aan omdat de laatste pump nog geen week geleden niet werd gevolgd door een dump (en juist wel de pump van vandaag).Pelox schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 12:22:
[...]
Eth en btc trekken allebei ook wat bij de laatste minuten.
Ga zo denk ik toch maar eens een deel van mijn HOT omzetten in btc.. het probleem is alleen dat je erg veel geduld moet hebben om weer aanboord te springen.. of je moet een market buy doen.
Ik moet zeggen dat ie behoorlijk sterk blijft liggen...dit had ik niet verwacht!
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ja eth is een veel betere keuze iddB-Bandit schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 12:49:
[...]
Of je handelt gewoon in ETH....dat doe ik al vanaf dag 1. Vanochtend een minihandeling verricht. Helft verkocht op 880 gwei en teruggekocht op 850, daarna een kwart op 860 eruit en weer erin op 830. Toch mooi 100.000 extra HOT mee verkregen. Helemaal eruit durfde ik niet aan omdat de laatste pump nog geen week geleden niet werd gevolgd door een dump (en juist wel de pump van vandaag).
Ik moet zeggen dat ie behoorlijk sterk blijft liggen...dit had ik niet verwacht!
Ps. Staat een redelijke buy wall +2000 eth op usdt/eth binance @116.01 denk dat hij zo wel zal verdwijnen en dan vallen we mogelijk iets omlaag.. en weg is ie.
[ Voor 10% gewijzigd door Pelox op 24-01-2019 13:06 ]
Zero.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
https://www.want.nl/samsung-galaxy-s10-fotos-bitcoin-wallet/
Tsja na het lezen van het artikel snap ik dat wel.Bank hoeft misgelopen bitcoinwinst niet te vergoeden
Bron: https://www.telegraaf.nl/...inwinst-niet-te-vergoeden
RaptorXS schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 16:12:
Vers van de pers:
[...]
Tsja na het lezen van het artikel snap ik dat wel.
Wat een figuur. Hij had genoeg tijd om even te bellen met de bank e.d. maar nee hoor, 3 jaar later nog eens beetje lopen miepen.De bank vindt de klacht van de man sowieso te laat. Bovendien had hij, een paar weken nadat hij aanvankelijk bitcoins had willen kopen en er contact met de bank was geweest, tegen nagenoeg dezelfde koers wel gewoon bitcoins kunnen kopen. Het is volstrekt onduidelijk waarom hij dat niet heeft gedaan.
[ Voor 8% gewijzigd door -Skyhawk- op 24-01-2019 16:29 ]
Dit is in de categorie: Postcodeloterij aanklagen zodra de straatprijs valt en je hebt zelf geen loten.-Skyhawk- schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 16:22:
[...]
[...]
Wat een figuur. Hij had genoeg tijd om even te bellen met de bank e.d. , maar nee hoor, 3 jaar later nog eens beetje lopen miepen.
Hoe bedoel je te laat? Dat mijn wallet net even uit stond of zo? Hmm. Is trouwens RDD. Vreemd. Heb het nog niet eerder gezien namelijk.DJ-Promo schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 15:28:
Welke coin? Kan zijn dat je net te laat was en de coins naar iemand anders zijn gegaan.
13 km te hard snelweg incl correctie 120 euro.... 7km te hard snelweg 52 euro :

Dat is een hoop coins door de plee 476 Arken
[ Voor 29% gewijzigd door A87 op 24-01-2019 16:53 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
A87 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 16:51:
Zozo, de belastingdienst wilt er ook hard tegenaan. 2 verkeersboetes gehad.
13 km te hard snelweg incl correctie 120 euro.... 7km te hard snelweg 52 euro :
Dat is een hoop coins door de plee 476 Arken.. daar betaalde mijn moeder nog zo'n 1500 euro voor lol

[ Voor 217% gewijzigd door A87 op 25-01-2019 03:06 ]
Nu ik dat plaatje hier boven zie. Hoe mooi zou het zijn als dit bij de Rabobank was?RaptorXS schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 16:12:
Vers van de pers:
[...]
Tsja na het lezen van het artikel snap ik dat wel.
Ik wens toezending van het proces-verbaal dat aan de beschikking(en) ten grondslag ligt zodat ik inhoudelijk kan ingaan op het verwijt dat mij gemaakt wordt. Ik ga niet akkoord met de opgelegde sanctie(s) en wens mij bij de rechter te verweren. MET VERZOEK de genoemde beschikkingen te vernietigen.

[ Voor 146% gewijzigd door A87 op 24-01-2019 17:08 ]
In het Engels maar dit gebeurt er dan:DAMAGE schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 16:27:
[...]
Hoe bedoel je te laat? Dat mijn wallet net even uit stond of zo? Hmm. Is trouwens RDD. Vreemd. Heb het nog niet eerder gezien namelijk.
It means your computer was staking those coins, but someone's computer verified it faster so they got the reward instead of you, it happens from time to time
Heb ik wel vaker bij 1 van mijn stake coins, je krijgt dan wel snel een nieuwe reward.
Wordt eens tijd dat staking echt wat opleverdDJ-Promo schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 17:13:
[...]
Heb ik wel vaker bij 1 van mijn stake coins, je krijgt dan wel snel een nieuwe reward.
Des te meer circulating supply je krijgt, waardoor de prijs verwatert en je pf dus of gelijk blijft in waarde, of afneemt. Staken moet sober blijven, anders kent het meer nadelen dan voordelen.A87 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 19:05:
[...]
Wordt eens tijd dat staking echt wat opleverd
Yup iedereen wil rijk worden en meer gratis coins. Maar een rendement boven 8% wordt in het bedrijfsleven als verdacht gezien. Sommige blockchains (EOS anyone?) zijn daardoor ontbetaalbaar / onaantrekkelijk geworden. Een blockchain moet wel aantrekkelijk blijven voor developers en gebruikers.Taro schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 19:07:
[...]
Des te meer circulating supply je krijgt, waardoor de prijs verwatert en je pf dus of gelijk blijft in waarde, of afneemt. Staken moet sober blijven, anders kent het meer nadelen dan voordelen.
In mijn ogen zou een gezond blockchain bedrijf maximaal iets van 8% rendement (extra tokens) moeten kunnen opleveren door te staken.
De cryptomarkt kan duizenden procenten rendement opleveren. Maar een crypto bedrijf zou imo sobere rendementen moeten opleveren, anders komen er inderdaad nadelen om de hoek kijken.
Waar baseer je dat op dan ?PilatuS schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 20:39:
Mocht BTC omhoog gaan breken gaat LTC helemaal leuke dingen doen. Waar het de laatste tijd ETH was is het nu LTC.
Prepare for the next ATH
Ben Pilatus niet maar misschien?? hierom, de halving...
Bron: https://www.litecoinblockhalf.com/Reward-Drop ETA date: 08 Aug 2019 11:04:39
In mijn ogen 1000 euro per coinChris.nl schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 20:33:
[...]
In mijn ogen zou een gezond blockchain bedrijf maximaal iets van 8% rendement (extra tokens) moeten kunnen opleveren door te staken.
[ Voor 6% gewijzigd door Qwerty-273 op 24-01-2019 21:21 ]
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Verbazingwekkend gaf gisteren het nieuws dat een toch wel belangrijke ETF niet doorgaat geen
echte koersdaling van de BTC en andere crypto's.
Dat geeft vertrouwen en hebben we misschien de bodem bereikt?
Ik weet het niet en geef geen adviezen
ETF is reclame van '' KIJK ONS EENS, wij hebben een organisatie die zich ooit met crypto gaat bezig houden''tias86 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 21:43:
Dat ETF geouwehoer duurt nu al zo lang dat niemand het meer interesseert.
Een zo'n ETF baas is zon meisje van 24 ofso.
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 24-01-2019 22:05 ]
Sowieso GA87 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 22:03:
[...]
ETF is reclame van '' KIJK ONS EENS, wij hebben een organisatie die zich ooit met crypto gaat bezig houden''
Een zo'n ETF baas is zon meisje van 24 ofso.
Verwijderd
Ja, blij dat we straks lekker HOLOnet hebben via de HOLOport. Echt vet.
Hoop ook dat HOLOflix even wat nieuwe series uitbrengt. En de nieuwe HOLOphone wel een jackplug heeft.
Prepare for the next ATH
Over 2 maanden 15 sats. Remind me!sourcecode schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 22:43:
De HOLO Hype kan zo weer over zijn
Edit: dan zijn we al geswapt zeker?
[ Voor 9% gewijzigd door Bartvandelaar op 24-01-2019 22:50 ]
Rookworst zonder r is ook worst.
Verwijderd
Nee toch? Flippening is hier hoor. Dit is die toekomst shit die in je schoot rolt. Holo is de google van de dotcom tijden.sourcecode schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 22:43:
De HOLO Hype kan zo weer over zijn
Bam. Realisatie.
Verwijderd
Ja gaat zn gangetje he.Bartvandelaar schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 22:52:
Alles goed thuis Jaap?
De cryptoslet in Jaapio is onhoudbaarBartvandelaar schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 22:52:
Alles goed thuis Jaap?
Verwijderd
Hahaha ik laat deze buitenkans even schieten. Ik geloof dat er wel wat gasten van het forum inzaten toch? Lekkere pump hoorBartvandelaar schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 22:56:
Gewoon 500 euro van de gezamenlijke rekening kapot gooien op HOLO. Gaan ze lopen zeuren zeggen dat je er wederom ingefomoot bent. Heb je 16 shitcoins in je portfolio...

Zitten wel wat mensen in hier ja. Zeker zieke pump. Hopelijk klapt die een keer naar 1 cent. Zijn er wel wat mensen blij hier volgens mij.Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 22:58:
[...]
Hahaha ik laat deze buitenkans even schieten. Ik geloof dat er wel wat gasten van het forum inzaten toch? Lekkere pump hoor
Verwijderd
Zodra ik weer een handje vol centjes te besteden heb koop ik zeker nog wat pareltjes.
Zit nu baldiep in de peper buisness. Dat is ook zo'n bodemloze put en het gaat natuurlijk weer helemaal uit de hand lopen...
Maargoed het houdt je van de straat.
Verwijderd
Zou toch mooi zijnBartvandelaar schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 23:01:
[...]
Zitten wel wat mensen in hier ja. Zeker zieke pump. Hopelijk klapt die een keer naar 1 cent. Zijn er wel wat mensen blij hier volgens mij.

GVT deed het ook even leuk maar die is totaal weer de afgrond ingezakt.
Geduld is een schone zaak. Zal mij benieuwen hoe dit jaar verloopt, het zijn als hodler (met prachtige inkoopmomenten
Zeker. En ik heb het vermoeden dat het voorlopig zo ook wel blijft. Zie BTC niet 1,2,3 naar een nieuwe ATH gaan.Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 23:12:
[...]
Zou toch mooi zijnvan mij mag ie naar de moon en beyond!
GVT deed het ook even leuk maar die is totaal weer de afgrond ingezakt.
Geduld is een schone zaak. Zal mij benieuwen hoe dit jaar verloopt, het zijn als hodler (met prachtige inkoopmomenten) maar wat saaie tijden vind ik...
Verwijderd
Ik denk het ook niet. De pijn is nog te vers. Er lopen nog wel wat bagholders rond hier en daar.Bartvandelaar schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 23:16:
[...]
Zeker. En ik heb het vermoeden dat het voorlopig zo ook wel blijft. Zie BTC niet 1,2,3 naar een nieuwe ATH gaan.
Maar ik denk nog steeds dat we binnen nu en een jaar of 5 echt wel nieuwe ATH's gaan hitten. Ik hoop alleen op wat vuurwerk tussen die tijd
Ik denk wel dat een goedkeuring een dikke boost omhoog zal geven, maar dat het voor de zoveelste keer niet goedgekeurd wordt lijkt niemand meer te boeien inderdaad.tias86 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 21:43:
Dat ETF geouwehoer duurt nu al zo lang dat niemand het meer interesseert.
Heb zelf overigens geen HOLO, gratz aan iedereen die dat wel heeft/had
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Eén van de best werkende producten in crypto... met een marketcap van 2 miljoen. En ze gaan binnenkort internationaal... ik begrijp nog steeds niet dat dit onder de radar blijft
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!