[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 156 Laatste
Acties:
  • 436.532 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Yaksa schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 01:48:
[...]

BTC is er idd nog wel. Maar inmiddels wel behoorlijk gekelderd. Waar moet die dikke run vandaan komen dan?
Als BTC niet dood gaat, dus onder de zeg 500 dollar valt, komt er wel weer een nieuwe run. Pak de 2013 tot 2015 correctie maar, tot nu toe is die vrijwel volledig gelijk aan deze. BTC moet een bodem vinden en dan langzaam omhoog gaan. Zodra dat gebeurt zal de volgende dikke run wel weer komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Het digitale goud oftewel Bitcoin gaat sowieso naar nieuwe ATH's. Duurt wel een tijdje.

Mensen zijn ook gewoon greedy, zet bitcoin een overtuigende bodem komt het treintje weer op stoom. Gezien de enorm kleine supply gaat het al enorm hard als er 5 miljoen mensen 1 bitcoin willen hebben.

Gewoon accumuleren boys. Komt goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:30
Tominatie schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 01:50:
@Yaksa Mee eens hoor. De meeste alts zullen er niet meer zijn over een tijdje denk ik. De 1 naar de andere gaat er al vandoor met een exit scam en dergelijke. Ik zou persoonlijk ook geen enkele altcoin holden, toch is het erg leuk om ermee te speculeren zoals recent op ETH. Daar is heel veel gratis geld op te maken.

Maar wat vind jij van bitcoin dan? Zie jij die geen nieuw ATH meer zetten? Ik denk van wel namelijk.
Maar we zullen het achteraf pas weten.
Ik kijk er met een schuin oog naar.
Wetende dat resultaten uit het verleden geen garantie bieden voor de toekomst.
En al helemaal niet met 'munten' waarmee je niet kunt betalen, die je niet kunt inwisselen bij de Nederlandse Bank en waar de hypotheekverlener niet op zit te wachten. Ik heb dus ook nog geen rijksdaalder geïnvesteerd in dit soort zaken.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:31
Yaksa schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 02:03:
[...]
En al helemaal niet met 'munten' waarmee je niet kunt betalen, die je niet kunt inwisselen bij de Nederlandse Bank en waar de hypotheekverlener niet op zit te wachten. Ik heb dus ook nog geen rijksdaalder geïnvesteerd in dit soort zaken.
Maar je wilt wel, je zit in de ontkenningsfase. Waarom ben je anders hier en lees je mee, alleen om ons te kunnen waarschuwen :?

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]
Klopt helemaal. Is met iedere munt ook zeker het geval en ook met BTC. Het is alleen zo dat het of compleet naar 0 gaat of naar een nieuwe ATH, er zit gewoon niets tussen in. Voor BTC denk ik dat de kans hoger is dan 80% dat ie naar een nieuwe ATH gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
[...]
Snap ik. Het is goed om er kritisch naar te kijken, altcoins holden is sowieso iets wat ik niemand zou aanraden. Ermee traden om meer BTC te verdienen d.m.v. goed risk management/TA/ etc. kan wel leuk zijn.

Bitcoin is wel iets wat ik vrienden of mensen zou kunnen aanraden om te gaan holden, wel met een grote disclaimer: ENORM VOLATIEL EN RISICOVOL EN STOP ER GEEN GELD IN WAT JE NIET KAN MISSEN.

Maarja het blijft natuurlijk een uiterst onzekere markt maar gezien de belangstelling van grote partijen en ontwikkelingen heb ik het idee dat de grote jongens Bitcoin zeker een leuk dingetje vinden. Denk dat 't wel een "here to stay" dingetje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
[...]
Miss is NLG wel wat voor jou, je kan er mee betalen in Groningen ergens en het klinkt lekker vertrouwd.

BPT intussen in de Top 200 _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaksa
Tominatie schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 02:09:
[...]

Snap ik. Het is goed om er kritisch naar te kijken, altcoins holden is sowieso iets wat ik niemand zou aanraden. Ermee traden om meer BTC te verdienen d.m.v. goed risk management/TA/ etc. kan wel leuk zijn.

Bitcoin is wel iets wat ik vrienden of mensen zou kunnen aanraden om te gaan holden, wel met een grote disclaimer: ENORM VOLATIEL EN RISICOVOL EN STOP ER GEEN GELD IN WAT JE NIET KAN MISSEN.

Maarja het blijft natuurlijk een uiterst onzekere markt maar gezien de belangstelling van grote partijen en ontwikkelingen heb ik het idee dat de grote jongens Bitcoin zeker een leuk dingetje vinden. Denk dat 't wel een "here to stay" dingetje is.
Klopt, en aangezien ik vooralsnog geen geld heb wat ik kan missen ga ik er ook geen geld in stoppen.
Ik had natuurlijk voor 10 jaar geleden moeten luisteren naar iemand die zei: Je gaat je geld vertienvoudigen binnen een paar jaar. Maar ja, die geloofde ik toen niet. En nu is de grote hype denk ik wel over.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Over een aantal jaar heeft iedere belegger/investeerder standaard wat bitcoin in de portfolio en staat ie op 50k. Nog steeds met de gewende volatilteit en barts omhoog en omlaag haha.

Nee als we in dat stadium komen wordt het zo'n saai koersverloop waarbij 1% al moon is en -2% al een dramatisch week. Geniet nu dus nog maar even van de extreme volatiliteit. Heerlijk.

En als het toch helemaal doodbloed, 't was een mooi avontuur.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
tias86 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 02:12:
[...]

Miss is NLG wel wat voor jou, je kan er mee betalen in Groningen ergens en het klinkt lekker vertrouwd.
Ik ben helemaal klaar met NLG puur door die shit shillers die hier voorbij zijn gekomen. NLG is daar ook niet de enige munt van waar ik klaar mee ben. Ik heb echt een hekel aan shillers die munten promoten zonder enige onderbouwing voor de toekomst en wat je er mee kan in de praktijk.
Yaksa schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 02:14:
[...]
En nu is de grote hype denk ik wel over.
Voor heel veel coins die veel te veel omhoog zijn gegaan denk ik ook. Voor BTC en misschien wat andere coins die wat kunnen worden denk ik dat de vorige bullrun nog niets is van wat we kunnen gaan zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
PilatuS schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 02:18:
[...]

Ik ben helemaal klaar met NLG puur door die shit shillers die hier voorbij zijn gekomen. NLG is daar ook niet de enige munt van waar ik klaar mee ben. Ik heb echt een hekel aan shillers die munten promoten zonder enige onderbouwing voor de toekomst en wat je er mee kan in de praktijk.

[...]

Voor heel veel coins die veel te veel omhoog zijn gegaan denk ik ook. Voor BTC en misschien wat andere coins die wat kunnen worden denk ik dat de vorige bullrun nog niets is van wat we kunnen gaan zien :)
Is die zoveel geshillt ja? Heb er ook niks mee zelf, zie sowieso niet het nut van 568 verschillende cryptovalutas

[ Voor 6% gewijzigd door tias86 op 23-01-2019 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
tias86 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 02:19:
[...]
Is die zoveel geshillt ja?
Toen BTC aan zijn bullrun van zeg 5k naar 15k bezig was, nogal ja. Iedere dag kwam er wel weer iemand voorbij met die meuk. Van wat ik zo weet was het gewoon een fork van LTC met een andere naam en meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Die gozer achter Gulden, Rijk plasman is een gladjanus. Die had laatst nog iemand aangeklaagd omdat ie kritiek had geuit via twitter.

Z'n pa is een advocaat dus dat is dan wel zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
PilatuS schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 02:22:
[...]

Toen BTC aan zijn bullrun van zeg 5k naar 15k bezig was, nogal ja. Iedere dag kwam er wel weer iemand voorbij met die meuk. Van wat ik zo weet was het gewoon een fork van LTC met een andere naam en meer niet.
Oh, herinner mij voornamelijk vechain hier als grootste shill, maar ben ook nog niet zo lang actief hier dus daar zal het aanliggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
tias86 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 02:28:
[...]

Oh, herinner mij voornamelijk vechain hier als grootste shill, maar ben ook nog niet zo lang actief hier dus daar zal het aanliggen.
Er zijn genoeg coins hier langs gekomen die flink werden geshilled, NLG was daar puur één van. Helaas wordt tot op de dag van vandaag bepaalde meuk geshilled.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
PilatuS schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 02:29:
[...]

Er zijn genoeg coins hier langs gekomen die flink werden geshilled, NLG was daar puur één van. Helaas wordt tot op de dag van vandaag bepaalde meuk geshilled.
Tja life is hard ; )

Loopring pumpt ook hard en met volume, ken het verder niet

[ Voor 9% gewijzigd door tias86 op 23-01-2019 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik heb gewoon een hekel aan shillers, maakt niet uit voor welke coin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Sommige shillers houden nu een winterslaap.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
Lichtelijk off topic maar alsnog: Als non investeerder in Crypto Currancy zou ik zeggen: "Stroop de kunstmarkt af, koop een schilderij/tekening/gouache/zeefdruk of kunstwerk van een erkend schilder/kunstenaar. Valt waarschijnlijk meer winst uit te halen de aankomende jaren".

[ Voor 6% gewijzigd door Yaksa op 23-01-2019 02:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tias86
PilatuS schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 02:34:
[...]

Ik heb gewoon een hekel aan shillers, maakt niet uit voor welke coin :P
Ik ook _eigenlijk Maar het ligt eraan hoe iemand iets brengt, en of er nog enige nuance/realisme in het verhaal zit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Yaksa schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 02:37:
Lichtelijk off topic maar alsnog: Als non investeerder in Crypto Currancy zou ik zeggen: "Stroop de kunstmarkt af, koop een schilderij/tekening/gouache/zeefdruk of kunstwerk van een erkend schilder/kunstenaar. Valt waarschijnlijk meer winst uit te halen de aankomende jaren".
Misschien. Aan de andere kant: Koop 1 BTC en wacht 5 jaar :)
tias86 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 02:38:
[...]

Ik ook _eigenlijk Maar het ligt eraan hoe iemand iets brengt, en of er nog enige nuance/realisme in het verhaal zit.
Klopt. Prima als iemand in een coin gelooft met onderbouwing. Alleen zonder onderbouwing en met blind geloof ben ik er gewoon klaar mee :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Yaksa schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 02:37:
Das teveel moeite.
Je koopt in een paar minuutjes 1 bitcoin op blockport, verstuurt het naar je ledger en wacht rustig af totdat de moon gains aanwezig zijn.

Ja of we gaan nooit meer omhoog. Tis een gokje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
PilatuS schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 02:39:
[...]

Misschien. Aan de andere kant: Koop 1 BTC en wacht 5 jaar :)

[...]

Klopt. Prima als iemand in een coin gelooft met onderbouwing. Alleen zonder onderbouwing en met blind geloof ben ik er gewoon klaar mee :P
Blind geloof in geld. Was dat niet iets dat je met plaatsengeld in de kerk een plekje in de hemel kon veroveren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Yaksa schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 02:43:
[...]

Blind geloof in geld. Was dat niet iets dat je met plaatsengeld in de kerk een plekje in de hemel kon veroveren?
Ik geloof nergens blind in. Ik probeer altijd zo realistisch en kritisch mogelijk te zijn om welke coin het ook gaat, ook BTC. Daarom zeg ik ook dat BTC naar 0 kan gaan, ook al denk ik van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:38

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik zie Bitcoin (en Monero) ook niet naar 0 gaan tenzij er een kritieke software bug aan het licht komt. Het is een ideaal middel om snel en veilig relatief anoniem geld de wereld over te zenden. Hierdoor zal het dus ook altijd de interesse hebben voor minder legitieme doeleinden welke dus eigenlijk een waarborg zijn tegen een drop naar 0.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistertimmy952
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07-07 13:31
Tominatie schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 02:15:
Over een aantal jaar heeft iedere belegger/investeerder standaard wat bitcoin in de portfolio en staat ie op 50k. Nog steeds met de gewende volatilteit en barts omhoog en omlaag haha.
Ik wil je niet uit je droom halen maar ik ken geen 1 van men mede aandeelhouders die ooit interresse heeft gehad in crypto... De enige die dat wel hadden waren juist degene die nooit iets van investeren kende. Je bent vrij zeker van een volgende ATH maar geen idee vanwaar die moet komen. De mensen die in crypto interresse hebben zijn inmiddels op de hoogte van het bestaan. En hebben hun verbrand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
mistertimmy952 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 03:12:
[...]

Ik wil je niet uit je droom halen maar ik ken geen 1 van men mede aandeelhouders die ooit interresse heeft gehad in crypto... De enige die dat wel hadden waren juist degene die nooit iets van investeren kende. Je bent vrij zeker van een volgende ATH maar geen idee vanwaar die moet komen. De mensen die in crypto interresse hebben zijn inmiddels op de hoogte van het bestaan. En hebben hun verbrand.
Ehm ik weet natuurlijk niet in welke business je zit maar ik ken wel degelijk een groot aantal in mijn tak van sport (Financials). Waar ze op zitten te wachten is voornamelijk regelgeving. Zodat dat duidelijk is stappen ze wel in. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
[...]

Dan leef je in een kleine wereld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:07
Slux schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 07:30:
[...]

Dan leef je in een kleine wereld ;)
dat kan andersom ook zijn sneeuw schuiven bah :O

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
We zitten ondertussen al even in een bearmarket... Ik dacht ik post eens een feel good filmpie.

YouTube: Crypto - Teeka Tiwari on what has been happening and what to expect

Ik kikkerde er in elk geval enorm van op. Wie een uurtje vrij heeft...zeker eens bekijken :-) Als er maar een paar % uitkomt van deze man zijn voorspellingen lacht de toekomst ons toe :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 18:04
@tias86 BPT is een Nederlandse token, toch?

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:13
Rebbelx schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 08:31:
We zitten ondertussen al even in een bearmarket... Ik dacht ik post eens een feel good filmpie.

Ik kikkerde er in elk geval enorm van op. Wie een uurtje vrij heeft...zeker eens bekijken :-) Als er maar een paar % uitkomt van deze man zijn voorspellingen lacht de toekomst ons toe :-D
Heb je een samenvatting van het verhaal :)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 14:06
Rebbelx schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 08:31:

Ik ben geen fan van Palm Beach Confidential maar hij weet t wel mooi te brengen.

[ Voor 6% gewijzigd door shovelhead1340 op 23-01-2019 09:01 ]

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier HOLO early adopters die een Holoport gaan aanschaffen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
HaruHaru schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 08:38:
@tias86 BPT is een Nederlandse token, toch?
Nederlandse token maar ze sturen je ID op naar amerika voor KYC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 08:59:
Holoport? niet van gehoord, even googlen. Wat gebeurt er met huidige coins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
HaruHaru schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 09:03:
[...]

Nou met de holoport krijg je Holofuel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

zie link met informatie over de Holoports https://holo.host/host/. Verwachting is uitlevering eind 1e kwartaal van 2019. Huidige coins 1:1 swap naar HoloFuel. Via deze Holoport kun je HoloFuel verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
DeeSung schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 09:04:
[...]

ja ok, is een hardware. Ik zie mezelf geen hardware aanschaffen :P, maar volgens mij had ik gehoord/gelezen dat HOT eventueel word omgezet?

Edit: RTFM, Haru :) nevermind what i said.

[ Voor 7% gewijzigd door HaruHaru op 23-01-2019 09:09 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Laatst online: 09-09 11:16
Pelox schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 08:50:
[...]

Heb je een samenvatting van het verhaal :)
Tuurlijk..de grote lijnen:
- Grote geld (oa Wall Street) moet nog komen. Reden dat dat op dit moment nog niet is gekomen is omdat de correcte infrastructuren nog niet beschikbaar waren.
- Kijkt met argusogen naar Bakkt/ICE
- Zegt dat de bullrun van 2017 niks gaat zijn met wat nog moet komen
- Is ervan overtuigd dat je met een beperkte inlage grote opbrengsten gaat kunnen genereren
- Als er zo een bullrun al mogelijk was met kleine investeerders moet je eens nagaan wat er gaat gebeuren met deze markt als het grote kapitaal gaat komen.
- Luister nooit naar de negatieve berichtgeving in de media, achter de schermen worden er miljoenen uitgegeven voor het opzetten van bepaalde omgevingen om het grote geld aan te trekken. Denk je echt dat ze dit doen om er amper winst mee te maken
- Wall Street is enorm GREEDY en waren stikjaloers toen ze in 2017 zagen hoe deze kleine markt het mogelijk maakt om giga winsten te genereren. Nu willen ze hun deel van de koek bij de volgende bullrun.
- Last but not least..is het zijn overtuiging dat op dit moment mensen er geen besef van hebben hoe groots dit eventueel kan worden. Men kijkt er van een afstand naar en denkt dat het nooit iets gaat worden. Hij is overtuigd van wél.

Dit en nog andere zaken...Zoals ik al zei...sommige zaken uiteraard uit zijn context misschien getrokken maar de brave man is ervan overtuigd dat we nog wat gaan meemaken. Uiteraard is niet alles wat hij zegt correct...Voorspelde oa eind 2018 40K Bitcoin... En we weten hoe dat liep. Echter was hij wel iemand die van in het prille begin NEO en ETH aanraadde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Wat betreft holoport etc. Je kan uiteraard ook gebruik maken van je eigen hardware als het eenmaal zover is.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
HaruHaru schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 09:07:
[...]

ja ok, is een hardware. Ik zie mezelf geen hardware aanschaffen :P, maar volgens mij had ik gehoord/gelezen dat HOT eventueel word omgezet?
Hoeft ook niet. Software kan ook op je pc draaien.

Ander groot nieuws is dat abn amro bezig is met zijn eigen crypto wallet genaamd Wallie.
Kost je maar 5 euro per maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
DeeSung schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 09:09:
[...]

Ander groot nieuws is dat abn amro bezig is met zijn eigen crypto wallet genaamd Wallie.
Een wallet die 5 euro per maand kost? Haha daarom wil ik juist zo min mogelijk met die banken te maken hebben, zakkenvullers.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
[...]

never ever!! We proberen juist met de crypto iets afstand te nemen van de bank. :D en 5 euro nog wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 09:10:
[...]

Een wallet die 5 euro per maand kost? Haha daarom wil ik juist zo min mogelijk met die banken te maken hebben, zakkenvullers.
Moet je The Big Short kijken op netflix. Gaat over de crisis in 2008 en hoe dat tot stand is gekomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
DeeSung schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 09:15:
[...]

Moet je The Big Short kijken op netflix. Gaat over de crisis in 2008 en hoe dat tot stand is gekomen.
Ja vorige week gezien! :Y

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[...]

Ik ken er in mijn omgeving anders genoeg. En de meesten hebben er flink aan verdiend.
Het gaat verder niet om 'interesse' in crypto maar om geld verdienen. Het bedrijf Philips of Shell interesseert mij geen reet, maar als ik met het aandeel geld kan verdienen, prima. Als de markt straks weer stijgt stappen veel mensen gewoon weer opnieuw in om een ritje te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
@mistertimmy952 @Luuk het mooie is, juist de grote niet-crypto investeerders komen deze kan op. Zoals Luuk het zegt, het gaat om geld verdienen, niet om interesse, nou misschien een beetje dan.. Maar, denk je dat de ATH van 2017 door niet-investeerders kwam? juist de grote spelers die juist niet zwaar actief zijn in de crypto hebben voor de ath gezorgd. Die zijn namelijk extra rijk geworden. zij konden het aanschaffen op 10k en weer verkopen op 19k, niet de standaard IT nerd die digitale crypto mooi vind. die wacht dat zijn wallet een miljoen laat zien. Kijk naar filmpjes van The Modern Investor op YT. :D

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• p0st
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

[...]

Gast, je logo is van Holo maar je weet niet wat er speelt, hoe het ecosysteem überhaupt werkt en/of gaat werken :9

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
p0st schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 10:00:
[...]

Gast, je logo is van Holo maar je weet niet wat er speelt, hoe het ecosysteem überhaupt werkt en/of gaat werken :9
stop laughing :P ik heb het gewoon gemist ok :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Laatst online: 17:38

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

[...]

Hahaha, een bank mijn Bitcoin geven :o :'( Ik hoop juist dat we deze sector de nek om kunnen draaien >:)
Not your keys.....

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18:41

raq

DeeSung schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 09:04:
[...]

Met Astrix van panoramix krijg je Elixer.

Als je die zin leest zonder achtergrondkennis denk je: "Die zijn gek, wat een onzin". Maar goed, dat zeiden ze 3jr geleden ook over BTC

edit: tnx Bie, we moet je jeugd van tegenwoordig wel de juiste informatie meegeven. zie verder hier voor de bouwstenen tot een succesvol toverdrankje, is mdma, ghb of al die andere troep niets bij.

[ Voor 29% gewijzigd door raq op 23-01-2019 11:02 ]

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
raq schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 10:38:
[...]

Met Astrix krijg je Elixer.

Als je die zin leest zonder achtergrondkennis denk je: "Die zijn gek, wat een onzin". Maar goed, dat zeiden ze 3jr geleden ook over BTC
nee met Panoramix krijg je Elixer :O

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Ik kocht mijn eerste 10 euro Bitcoin in januari 2014, volgens mij naar aanleiding van een nieuwsbericht waar ik voor het eerst over Bitcoin hoorde. De maanden er na zag ik de koers naar beneden tuimelen en vond ik het 'niks aan'. Vervolgens ben ik in april 2017 weer ingestapt nadat ik een vriend over Ethereum hoorde. Had ik in 2014 maar gewoon door gezet... Dan had ik ICO's als bijv. Ethereum, Stratis en noem het maar op mee kunnen pakken.

Puntje bij paaltje: Die fout maak ik niet weer. Ik blijf Bitcoin & crypto volgen, want ook ik geloof in nieuwe all time highs voor Bitcoin. Hierdoor zullen alts in fiat waarde meestijgen en komt er weer FOMO bij de 'normale burger'.

Een hele andere vraag. Het Lightning Network groeit behoorlijk snel en ik wil ook bijdragen door een LN node te gaan draaien. Maar is het zo dat als je een LN node draait je juíst ook channels kan openen? Ja toch?

PS: Goed om te zien dat dit topic een stuk rustiger is geworden. In de hoogtijdagen van 2017 was dit topic niet bij te houden. Zegt ook wel iets over het feit dat het bijna tijd wordt om te accumuleren en te wachten voor een volgende run. Dan komen alle quick rich jochies weer terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Wat leuk om eens zo een bericht te lezen in plaats van dagelijks dezelfde troep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:21
Ik denk dat heel wat mensen dat denken :+ Voor mezelf: had ik m'n miners in 2011 nog maar een paar maanden langer laten doordraaien.. Of 'had ik in 2012 maar voor E100 aan BTC ingekocht'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Laatst online: 22:57
GrazendeKoe schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 11:16:
Een hele andere vraag. Het Lightning Network groeit behoorlijk snel en ik wil ook bijdragen door een LN node te gaan draaien. Maar is het zo dat als je een LN node draait je juíst ook channels kan openen? Ja toch?
Ja, een node is er juist om channels te kunnen openen en daarna om betalingen mee te doen of te ontvangen. Vooralsnog heb je ook een full bitcoin node nodig, dus zou daar eerst mee beginnen. Een goede manier om te beginnen is de https://github.com/PierreRochard/node-launcher, als je niet meteen een dedicated machine in wilt richten. Daarnaast heb ik ook https://github.com/wbobeirne/joule-extension in gebruik, werkt erg soepel.

Een leuke proof of concept van microtransactions ingebouwd in een game: https://medium.com/@BR_Ro...nguinshooter-6d36cc34de0c

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:50
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 08:59:
Ik heb het overwogen, maar vind ze wel aan de prijzige kant. Het is een tof concept, je verdient geld door je hardware beschikbaar te stellen voor de rekenkracht en opslag t.b.v. apps. Een soort mining maar dan anders :-)

https://store.holo.host/
De NANO is wel scherp geprijsd maar die heeft dan weer geen harde schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
[...]

Ik ga er zelf een oaar bouwen, schijnt behoorlijk simpel te zijn (linux erop knallen, software insralleren en klaar is klara. Holoports krijgen wel wat prioritised voordeeltjes maar die zijn nihil in het grotere verhaal

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Machlah schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 11:27:
[...]

Wat leuk om eens zo een bericht te lezen in plaats van dagelijks dezelfde troep!
Not sure if sarcastic... :/

Wat betreft het bovenstaande over Teeka van Palm Beach... Ik ontvang ook zijn mails en moet er altijd een beetje om lachen. Wat hij in grote lijnen schetst KAN werkelijkheid worden ja. De redenatie dat de grote partijen (ICE bijv., maar ook anderen) infrastructuur aan het bouwen zijn zegt m.i. ook wel wat. Vergeet alleen niet dat Palm Beach ook gewoon wil scoren en geld verdienen door middel van abonnees aan hun te binden.

Ik heb wel een eigen redenatie waarom Bitcoin weer een all time high zou kunnen bereiken. De market cap van Bitcoin is heel erg klein. Beetje beursgenoteerd bedrijf is meer waard dan Bitcoin. Hier liggen dus kansen voor de mensen met veel geld. Jeff Bezos, Warren Buffet, Bill Gates zouden hoogstpersoonlijk alle Bitcoin van de wereld kunnen kopen. Wall Street heeft geld, doen er alles aan om nog meer geld te verdienen maar weten vooral ook hoe het spelletje werkt. Zelf denk ik, na anderhalf jaar mij verdiept te hebben in crypto en beleggen, het spelletje ook te begrijpen.

Het grote geld is volgens mij gewoon bezig een zo groot mogelijk percentage van alle Bitcoin in handen te krijgen. Dit doen ze door te verkopen op of nabij de all time high (jaja technische analyse, RSI was net zo hoog als toen in december 2013, 'sell the news' met de futures lancering, alle media-aandacht alleen al wat een signaal om te verkopen, de schilder die nooit economische les had stapte ook in). Vervolgens kregen we na de ATH een mega dump van 50% naar $10k en ontstond er een relief rally naar $17k. Toen begon het spel van de prijs omloog te drukken maar zo af en toe een rally aan Bitcoin te geven om de kleine belegger hoop te geven om deze vervolgens de deksel op de neus te geven waardoor panic sells onstonden en de prijs dumpte. Ik ben er heilig van overtuigd dat de grote spelers zo de newbies er uit geschud hebben terwijl ze zelfs steeds meer Bitcoin accumuleerden.

Stel, de grote jongens hebben in totaal straks 80% van alle Bitcoin in omloop in handen. Dan kunnen ze met een scheet de koers van Bitcoin pumpen (want er is nog maar 20% op de markt beschikbaar, orderboek sells zijn dus laaaaaaaag!). Na verloop van tijd tikken we de $20k weer aan, komt Bitcoin weer in het nieuws, stappen de particulieren met FOMO weer in en begint het spel opnieuw. Bij wijze van spreken komt het nieuws uit dat er in maart 2022 de eerste Bitcoin ETF gelanceerd gaat worden (soortgelijk nieuws als met de lancering van futures in december 2018) en moont Bitcoin naar $100k. Alle indicatoren schreeuwen dat Bitcoin overbought is, dus het slimme geld dumpt hun Bitcoin met dikke winsten op de domme particulieren. Het spel begint opnieuw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
PHPResource schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 11:54:
[...]

Ik heb het overwogen, maar vind ze wel aan de prijzige kant. Het is een tof concept, je verdient geld door je hardware beschikbaar te stellen voor de rekenkracht en opslag t.b.v. apps. Een soort mining maar dan anders :-)

wel interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
PHPResource schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 11:54:
[...]

Ja of je gaat in POS coins. Krijg je ook en hoef je niets voor te doen. Naja niets je moet ze wel op je wallet hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door DeeSung op 23-01-2019 12:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Nee hoor was oprecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het grotendeels met je eens. Zelf heb ik het gevoel dat we ergens dit jaar weer (flink) omhoog gaan. De vraag is alleen of we eerst weer terugvallen naar bijvoorbeeld 2k, of dat de bodem al bereikt is.
Van mijn totale inleg is helaas nog maar zo'n 50% over. Momenteel koop ik soms in stapjes wat bij en met kleine bedragen. Die nieuwe ATH zal er toch een keer komen!(?)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2019 13:05 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 13:04:
[...]

Ben het grotendeels met je eens. Zelf heb ik het gevoel dat we ergens dit jaar weer (flink) omhoog gaan. De vraag is alleen of we eerst weer terugvallen naar bijvoorbeeld 2k, of dat de bodem al bereikt is.
Van mijn totale inleg is helaas nog maar zo'n 50% over. Momenteel koop ik soms in stapjes wat bij en met kleine bedragen. Die nieuwe ATH zal er toch een keer komen!(?)
Ik denk niet dat we in 2019 omhoog gaan. Ga eens terug in de tijd van de Bitcoin koers, check alle bubbels en de hersteltijd. Eerste bubbel was op $1, toen $32, toen op $220, toen op $1200 en toen op $20k. Na elk van deze highs kwam een flinke retrace. Maar wat opvalt is dat de hersteltijd steeds iets langer duurt per bubbel maar dat de 'psychologie' in de koers vrijwel hetzelfde is.

Vorige bubbel was in december 2013 op $1200 (toen kwam Mt.Gox hack). Zo'n 14 maanden erna (feb. 2015) bereikte de koers een low. We zijn nu nog niet eens 14 maanden na de all time high van $20k. Vervolgens was geheel het jaar 2015 een jaar van consolidatie. In de zomer van 2015 nogmaals een wig naar bijna de low van feb. 2015. Vanaf het najaar 2015 (dus bijna 2 jaar na de all time high van december 2013!) begon de prijs weer te stijgen, vond de prijs support op de 50 MA op weekly tijdframe, was de RSI overbought en hadden we ongeveer tegelijk een golden cross (50 MA ging over de 200 MA heen op de dialy. Let wel: Bitcoin is nooit onder de 200 MA weekly geweest en die hebben we met de recente dip naar $3200 ook aangeraakt. Ik houd dus vooral de 200 MA weekly in de gaten, maar die kan gerust de komende weken nog verder naar beneden zakken.

Daarnaast geloof ik dat de Bitcoin ETF er niet dit kalenderjaar zal komen. Om meerdere redenen. Grote partijen hebben er baat bij dat die wat verder in de toekomst ligt. Waarom? Meer onzekerheid in de markt, wat de prijs laat zakken, waardoor de grote jongens nog meer Bitcoin kunnen inslaan.

Ook zit het hele Tether verhaal me niet lekker. Bitfinex/Tether laten gewoon geen degelijk audit doen, vreemd... Ondertussen schieten andere stablecoins als paddestoelen uit de grond, die het veel beter voor elkaar hebben dan Tether. Stel, Tether klapt nog wel... Wie zegt dat we dan niet een soortgelijk effect krijgen als wat de Mt.Gox hack destijds had op de prijs in 2013/2014?

Als ik een ding geleerd heb in de afgelopen anderhalf jaar is dat je zeer geduldig moet zijn.

Just my two satoshi's. Iedereen heeft een eigen idee erbij.
DaCoTa schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 11:49:
[...]

Ja, een node is er juist om channels te kunnen openen en daarna om betalingen mee te doen of te ontvangen. Vooralsnog heb je ook een full bitcoin node nodig, dus zou daar eerst mee beginnen. Een goede manier om te beginnen is de https://github.com/PierreRochard/node-launcher, als je niet meteen een dedicated machine in wilt richten. Daarnaast heb ik ook https://github.com/wbobeirne/joule-extension in gebruik, werkt erg soepel.

Een leuke proof of concept van microtransactions ingebouwd in een game: https://medium.com/@BR_Ro...nguinshooter-6d36cc34de0c
Kan die op een RPi 3b+?

[ Voor 13% gewijzigd door GrazendeKoe op 23-01-2019 13:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Hoe zou het nu met die Lieberland gozert en zijn personal body guard gaan ?
Zo ie zo vraag ik me af hoe het met al die mensen uit die documentaire gaat vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Wat betreft toezichthouders; als de BTC gekocht is op een exchange dat aantoonbaar voldoet aan EU antiwitwasregelgeving en daarna naar de wallet van ABN wordt verplaatst met de nodige waarschuwingen over beleggingen (overbodig, want ABN AMRO verkoopt niks), dan zal zo'n AFM het wel best vinden.

Bij die beleggingsapp "BUX" zie je ook in kleine letters staan dat 72% van de mensen hun inleg verliest. Als BUX mag met waarschuwingen, dan mag je ook in crypto geld blijven stoppen verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Ja, alleen als je een full sync van bitcoin wil doen op een RPi dan duurt dat een aantal weken. Je kan hem wel op een grotere computer laten syncen en dan overzetten, als hij eenmaal bij is, heeft hij niet zoveel meer te doen. Zelf heb ik het op een Odroid HC1 met een Crucial MX500 draaien, en heb https://github.com/Stadicus/guides/tree/master/thundroid gebruikt om hem op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

Zijn er nog RLC fans die een worker VM draaien ?
Ik heb hun medium post eens zitten lezen

https://medium.com/iex-ec...r-hardware-for-rlc-tokens

En ik heb er interesse in namelijk

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Laatst online: 12-09 08:46
sourcecode schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 13:45:
Zijn er nog RLC fans die een worker VM draaien ?
Ik heb hun medium post eens zitten lezen

https://medium.com/iex-ec...r-hardware-for-rlc-tokens

En ik heb er interesse in namelijk
Ik heb de eerste 2 test rondes een VM laten draaien, alleen de reward's die je toen er voor terug kreeg was het niet echt waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

micmulder schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 13:48:
[...]

Ik heb de eerste 2 test rondes een VM laten draaien, alleen de reward's die je toen er voor terug kreeg was het niet echt waard...
Hoeveel RLC was het dan? en hoe was de verhouding ?
kan me namelijk voorstellen dat we nog in een vroeg stadium zitten, en als ze het commercieel breder gaan inzetten het alleen maar meer word

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Laatst online: 12-09 08:46
sourcecode schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 13:54:
[...]

Hoeveel RLC was het dan? en hoe was de verhouding ?
kan me namelijk voorstellen dat we nog in een vroeg stadium zitten, en als ze het commercieel breder gaan inzetten het alleen maar meer word
Pff is alweer een tijdje geleden, maar volgens mij 10 rlc voor gekregen. Je liet je vm draaien in een pool en dan moest je nog geluk hebben dat je een taak toegedeeld kreeg.. Per taak die je dan deed kreeg je 10rlc.

Kan best zijn dat het nu totaal veranderd is, was toen redelijk veel commentaar op namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
PayPie heeft deze week een mooie organische groei laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
ggj87 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 14:01:
PayPie heeft deze week een mooie organische groei laten zien.
Lol ik las PayPal.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Laatst online: 23:21
Iedere gelijkenis met een bestaand merk is dan ook geheel toevallig en berust absoluut niet op enige opzet :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Afschuwelijk nieuws voor de Moon en Lambo believers;
Lamborghini: flikker op met je Bitcoins
Bron: https://www.autoblog.nl/n...op-met-je-bitcoins-119557
:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
GrazendeKoe schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 13:15:
[...]

Ik denk niet dat we in 2019 omhoog gaan. Ga eens terug in de tijd van de Bitcoin koers, check alle bubbels en de hersteltijd. Eerste bubbel was op $1, toen $32, toen op $220, toen op $1200 en toen op $20k. Na elk van deze highs kwam een flinke retrace. Maar wat opvalt is dat de hersteltijd steeds iets langer duurt per bubbel maar dat de 'psychologie' in de koers vrijwel hetzelfde is.

Vorige bubbel was in december 2013 op $1200 (toen kwam Mt.Gox hack). Zo'n 14 maanden erna (feb. 2015) bereikte de koers een low. We zijn nu nog niet eens 14 maanden na de all time high van $20k. Vervolgens was geheel het jaar 2015 een jaar van consolidatie. In de zomer van 2015 nogmaals een wig naar bijna de low van feb. 2015. Vanaf het najaar 2015 (dus bijna 2 jaar na de all time high van december 2013!) begon de prijs weer te stijgen, vond de prijs support op de 50 MA op weekly tijdframe, was de RSI overbought en hadden we ongeveer tegelijk een golden cross (50 MA ging over de 200 MA heen op de dialy. Let wel: Bitcoin is nooit onder de 200 MA weekly geweest en die hebben we met de recente dip naar $3200 ook aangeraakt. Ik houd dus vooral de 200 MA weekly in de gaten, maar die kan gerust de komende weken nog verder naar beneden zakken.

Daarnaast geloof ik dat de Bitcoin ETF er niet dit kalenderjaar zal komen. Om meerdere redenen. Grote partijen hebben er baat bij dat die wat verder in de toekomst ligt. Waarom? Meer onzekerheid in de markt, wat de prijs laat zakken, waardoor de grote jongens nog meer Bitcoin kunnen inslaan.

Ook zit het hele Tether verhaal me niet lekker. Bitfinex/Tether laten gewoon geen degelijk audit doen, vreemd... Ondertussen schieten andere stablecoins als paddestoelen uit de grond, die het veel beter voor elkaar hebben dan Tether. Stel, Tether klapt nog wel... Wie zegt dat we dan niet een soortgelijk effect krijgen als wat de Mt.Gox hack destijds had op de prijs in 2013/2014?

Als ik een ding geleerd heb in de afgelopen anderhalf jaar is dat je zeer geduldig moet zijn.

Just my two satoshi's. Iedereen heeft een eigen idee erbij.

[...]

Kan die op een RPi 3b+?
je doet je naam geen eer aan met je essay lange reacties :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
GrazendeKoe schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 13:15:
Bitfinex/Tether laten gewoon geen degelijk audit doen, vreemd...
Dat is ook praktisch onmogelijk. Bron: de Winklevoss twins, jeweetwel, die van GUSD.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Van Tether was toch in ieder geval bewezen dat die miljarden die uitstaan in USDT er in USD ook echt zijn ? Sindsdien is het weer mooi naar de 1 USD gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
PilatuS schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:35:
Van Tether was toch in ieder geval bewezen dat die miljarden die uitstaan in USDT er in USD ook echt zijn ? Sindsdien is het weer mooi naar de 1 USD gegaan.
Nee is nog niet bewezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik genoeg bitcoins zou hebben zou ik er ook eigenlijk helemaal geen Lambo mee kopen.
Lambo's zijn eigenlijk best wel kutwagens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:40
Lekker dagje weer jongens. Nano kleine stijging na maanden van stilstand en HOT vliegt er weer eens vandoor. Kijken of er vandaag meer in zit dan afgelopen week.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 21:44

Bever!

3

https://lekkercryptisch.n...t-grote-deal-met-R3-Corda

ING op de blockchain

[ Voor 10% gewijzigd door Bever! op 23-01-2019 18:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
  • Laatst online: 12-05 21:26
En raad eens waar R3 een shitload aan digital assets van heeft? XRP. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

man man wat word er toch geschoven met munten :)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 21:44

Bever!

3

Klaas25 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 18:23:
[...]

En raad eens waar R3 een shitload aan digital assets van heeft? XRP. :+
Het corda r3 systeem werkt met alle (digitale) assets. Bedankt voor je eenzijdige shill post

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Maar waar moet dat bewijs aan voldoen?

We hebben een verklaring van de bank dat het bedrag idd op de rekening staat. We hebben een verklaring van journalisten van Bloomberg die een oude transactielog hebben ingezien, en die komen overeen met de publieke issues en burns van USDT op de omni chain. USDT is bovendien weer redeemable bij Tether zelf.

Je kunt natuurlijk zeggen dat dat op zich nog niets hoeft te betekenen, maar dat is feitelijk bij elke vorm van "bewijs" zo.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
.oisyn schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 19:03:
[...]

Maar waar moet dat bewijs aan voldoen?

We hebben een verklaring van de bank dat het bedrag idd op de rekening staat. We hebben een verklaring van journalisten van Bloomberg die een oude transactielog hebben ingezien, en die komen overeen met de publieke issues en burns van USDT op de omni chain. USDT is bovendien weer redeemable bij Tether zelf.

Je kunt natuurlijk zeggen dat dat op zich nog niets hoeft te betekenen, maar dat is feitelijk bij elke vorm van "bewijs" zo.
Dat dacht ik dus ook. Ik vind het voldoende en sindsdien is de koers van Tether ook weer prachtig stabiel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
[...]

Je hebt iets over HOLO in je handtekening staan en kent de Holoport niet? _/-\o_

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Als Ajax 75 mil voor de jong kan krijgen moet 100.000 voor 1 btc ook kunnen.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Maarja, AJAX heeft geen Bitcoins in dienst, heb er ook nog nooit een zien voetballen, jij?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaCoTa
Mag ik hier een animo-check doen voor een topic over Lightning Network? Ik wil wel een topic aanmaken als er mensen in geïnteresseerd in zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Zeker geinteresseerd @DaCoTa , ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

DaCoTa schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 20:24:
Mag ik hier een animo-check doen voor een topic over Lightning Network? Ik wil wel een topic aanmaken als er mensen in geïnteresseerd in zijn.
same here wil je dan praten over nodes etc... ?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 09:58
DaCoTa schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 20:24:
Ik zeg doen! Als je hulp nodig hebt met een TS met info, stuur even een DM, ik help graag daarbij, samen met wat collega's

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter

Nu snel naar beneden?

Edit: En de bots blijven veel opkopen :)

[ Voor 28% gewijzigd door Taro op 23-01-2019 21:04 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

hoop het niet |:( |:( |:(

gewoon up en schijt aan de sec

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sourcecode schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 21:04:
[...]

hoop het niet |:( |:( |:(

gewoon up en schijt aan de sec
Ja toch. Bitcoin heeft al die sjieke bende ook helemaal niet nodig. Gewoon fuck de banks enzo.

Knallen maarrrrr.
Pagina: 1 ... 17 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!