[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 156 Laatste
Acties:
  • 436.531 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:47
De VET boot even gemist. Paar dagen terug ze weg gedaan om lager terug te kopen :S.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
DJ-Promo schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 14:46:
De VET boot even gemist. Paar dagen terug ze weg gedaan om lager terug te kopen :S.
Dropt vanzelf wel weer, al betreft het wel een 8-week high

[ Voor 7% gewijzigd door Rookert25 op 22-01-2019 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 08:46

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:07
klote sneeuw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
Had gemist dat Lerider weg is bij NEO, jammer dat reden van discussie onderling niet naar buiten komt; leidt alleen maar tot speculatie.

Vond NEO altijd wel mooi project, mis alleen praktische toepassing bij derdepartijen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:13
Rookert25 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 16:23:
[...]

Had gemist dat Lerider weg is bij NEO, jammer dat reden van discussie onderling niet naar buiten komt; leidt alleen maar tot speculatie.

Vond NEO altijd wel mooi project, mis alleen praktische toepassing bij derdepartijen.
vond? :/

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
En vind, het is niet dood opeens :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ook wel een beetje drastisch he @Tominatie; omdat Tron een kut-streek uithaalt moeten alle alts naar de klote of zijn ze allemaal kut. Sowieso; elke coin mag van mij bestaan. Het maakt mij helemaal geen zak uit. Ik heb niks met TRX. Ik heb er niets van. Maar waarom zou het niet mogen bestaan? Als coins maar vaak genoeg iets kuts doen dan lopen de kopers vanzelf wel weg. Eigenschuld dikke bult. Blijven er mensen intrappen en toch investeren en gaan ze daardoor naar de klote? Ook eigenschuld dikke bult. Ik zie het probleem allemaal niet zo. Dat er sukkels zijn die nog steeds blijven investeren in iets zonder iets goed te checken dat is niet mijn probleem.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
DAMAGE schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 17:32:
Ook wel een beetje drastisch he @Tominatie; omdat Tron een kut-streek uithaalt moeten alle alts naar de klote of zijn ze allemaal kut. Sowieso; elke coin mag van mij bestaan. Het maakt mij helemaal geen zak uit. Ik heb niks met TRX. Ik heb er niets van. Maar waarom zou het niet mogen bestaan? Als coins maar vaak genoeg iets kuts doen dan lopen de kopers vanzelf wel weg. Eigenschuld dikke bult. Blijven er mensen intrappen en toch investeren en gaan ze daardoor naar de klote? Ook eigenschuld dikke bult. Ik zie het probleem allemaal niet zo. Dat er sukkels zijn die nog steeds blijven investeren in iets zonder iets goed te checken dat is niet mijn probleem.
Alts, 1 grote tering bubbel. Ok kort door de bocht maar bijna alles kan van mij echt naar de pleuris. Behalve bitcoin en nog wat legitieme alts die echt iets willen proberen/een doel hebben.
Ik vind de altcoins die daadwerkelijk iets met de technologie willen doen helemaal top. Verdienen het ook om verder te bestaan/investeerders te werven. Het gros van de altcoins is helaas gewoon een money grab en het uitmelken van de blockchain hype. Dat zie je alleen al terug aan de enorme hoeveelheden exit scams.

Ik vind alts niet kut, ik vind het alleen een bubbel. Heb genoeg aan de alt-bubbel verdiend, dus waarom zou ik ze kut vinden? :+

Toch moet je gewoon oppassen met alts. Het blind holden van een project moet je wel blijven doen met een kritische invalshoek. De 2017 bullrun was natuurlijk compleet gestoord. Elke altcoin met een website waarop stond "next level blockchain-solution" kreeg een +100%. Ik ben ook zelf nog heel lang in die waan blijven hangen van gratis geld etc.. Dus heb daardoor ook veel meer zien verdampen dan nodig was als ik niet zo'n naïeve holder was geweest.

Voor bitcoin heb ik 100% vertrouwen in een lange termijn groei maar voor derest mwah. Al blijft het natuurlijk leuk om te speculeren op alts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ook bitcoin kan morgen over zijn. Het blijft allemaal speculeren. Nergens heb je garanties.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:11
Vertrouw het niet, net alles verkocht voor udst. Laat die megadip maar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BCH zit in de lift, kijken waar het ritje eindigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Afbeeldingslocatie: https://static.cnews.fr/sites/default/files/styles/image_640_360/public/clown_ca_it_pennywise_remake.jpg?itok=Jrx3F0aK

DUMP IT
bitcoin terug naar 10 euro

[ Voor 67% gewijzigd door A87 op 22-01-2019 18:48 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 18:37:
BCH zit in de lift, kijken waar het ritje eindigd
Volgens de ''kenners'' min 350USD …. :X

Voor mij mag bcash trash zo snel mogelijk op deadcoins.com komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 18:43:
[...]
Voor mij mag bcash trash zo snel mogelijk op deadcoins.com komen
Gelukkig wordt aan jou niks gevraagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
DAMAGE schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 18:17:
Ook bitcoin kan morgen over zijn. Het blijft allemaal speculeren. Nergens heb je garanties.
True, maar als je daarvan uitgaat..

Ik hodl geen bitcoin omdat ik denk dat deze markt naar 0 gaat. Ik verwacht op de lange termijn gewoon dat Bitcoin zijn dominantie stukje bij stukje gaat terugwinnen. De alt-bubbel zal alleen maar verliezen.

Ben iedergeval benieuwd naar 2019. When moon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 18:44:
[...]

Gelukkig wordt aan jou niks gevraagd :)
Vraag dan ook niet waar het ritje eindigt :+

Maar even serieus waarom bcash ? zie jij nog dat mensen positief zijn in die coin ? ik heb geprobeerd naar iets positiefs te zoeken maar kom echt niks en niemand meer tegen.

Zelfs onze bcash profeet is van het toneel verdwenen lijkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 18:51:
[...]
Maar even serieus waarom bcash ?
Ik heb er nog geld in zitten, te veel om nu te dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
De charts op Binance zijn nu helemaal vreemd aan het doen. Bij sommige coins gaat het niet verder terug dan uren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:57
PilatuS schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 18:53:
De charts op Binance zijn nu helemaal vreemd aan het doen. Bij sommige coins gaat het niet verder terug dan uren.
Oh mooi! Alleen maar groene kaarsen dus! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
TuutjDrie schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 18:37:
Vertrouw het niet, net alles verkocht voor udst. Laat die megadip maar komen.
Het is jammer dat bitcoin die 3.6k niet ff vol kan breken. Maar die enorme wick van 3.4k naar +3.5k geeft toch wel enig vertrouwen. Gretige kopers genoeg, alleen stopt dat dan weer in de hogere regiones van de 3.5k. Zo blijf je een beetje eindeloos hangen wat naar mijn mening uiteindelijk naar benden gaat uitbreken.

Hoop dat de bulls nog wat kunnen forceren d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 18:52:
[...]

Ik heb er nog geld in zitten, te veel om nu te dumpen.
Dat is niet leuk ik hoop dat je het nog terug krijgt, ok dan eerst even terug naar een ATH en dan op naar deadcoin.com beter idee ? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Goedenavond en:
Is de rust rond de Bitcoin (BTC) stilte voor de storm?
Vers van de pers en hier te lezen: https://www.apparata.nl/n...tilte-voor-de-storm-29779
:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-09 23:15
Geen pijl op te trekken, wat gebeurd er allemaal, in enkele uren van 3550 naar 3430 naar 3600, wat een geweld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:57
Binnenkort doorbraak van de $3600 en op naar de $4k! (ik hoop het)

Plaatje ziet er nu wel positief uit, uitgebodemd op $3400 en nu mooi rustig steeds in stappen omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
BPT blijft ook lekker gaan, die 10eu referal tip die ik paar weken geleden poste is inmiddels al 40 eu waard Mits je toen had gepmt. Kan nog steeds btw je krijgt alleen minder tokens nu.

[ Voor 20% gewijzigd door tias86 op 22-01-2019 20:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Vlizzjeffrey schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 20:18:
Geen pijl op te trekken, wat gebeurd er allemaal, in enkele uren van 3550 naar 3430 naar 3600, wat een geweld.
Toch waren er een aantal mensen die precies dit zagen aankomen. Even een tik omlaag naar rond de 3400 en dan een run omhoog.

Op basis van die info heb ik dit gepost: PilatuS in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7"

ETH is ook echt exact daar gebounced waar hij in die tweet aangeeft.

[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 22-01-2019 21:00 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:Uhm ja, laten we geen bully filmpjes gaan delen hier. De binding met crypto is ook ver te zoeken 8)7. Ik haal even de bezem door het topic.

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 22-01-2019 21:53 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Coins zoals ARK hangen nu echt veel te lang in een sideways bodem.

[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 22-01-2019 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
A87 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 22:03:
Coins zoals ARK hangen nu echt veel te lang in een sideways bodem.
hoe groot is je ark stack ondertussen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Tominatie schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 22:04:
[...]

hoe groot is je ark stack ondertussen?
Aangezien er maar 100 miljoen van zijn groot zat, ondanks de lachwekkende prijs.
Zat ergens in de top 2000 grootste wallets

[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 22-01-2019 22:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:47
Kan bijna niet wachten om bags te vullen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Waar blijven de grote groepen kopers?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jostefa
Salaris wordt morgen gestort.

Edit: en wallstreet bonus

[ Voor 34% gewijzigd door jostefa op 22-01-2019 22:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Groepen kopers coming soon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

.oisyn schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 21:50:
[modbreak]Uhm ja, laten we geen bully filmpjes gaan delen hier. De binding met crypto is ook ver te zoeken 8)7. Ik haal even de bezem door het topic.[/]
Ja, want een video met een dikke reference naar Bitconnect is verder te zoeken dan de random "pump, dump, buy my shitcoin" circlejerk waar deze slowchat langzaamaan in verandert. Just saying <3

In other news; de vermeende KYC lek lijkt toch 1 groot verzonnen verhaal, moet zeggen dat ik 'm wel even kneep toen het leek alsof er 100.000'en KYC documenten gelekt zouden zijn van verschillende grote exchanges ;(

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Moon soon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

jostefa schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 22:14:
Salaris wordt morgen gestort.

Edit: en wallstreet bonus
de huursubsidie van 300 kwam al xd

[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 22-01-2019 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
Ik betaal alleen maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
When dip

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Die ellende krijg ik over 10 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Wat *are* you just saying?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:50
Wanneer gaat stellar weer eens wat doen?!

Offtopic: laatst eens een herberekening gedaan m.b.t. de totale inleg in crypto, bleek iets meer te zijn dan gedacht. Ergo; boos vrouwtje en een week op de bank }:O

[ Voor 66% gewijzigd door PHPResource op 22-01-2019 22:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
XLM heeft inderdaad geen reet laten zien. Genoeg munten zoals ETH hebben een mooie run gemaakt vanaf de BTC bodem. XLM heeft ook wel iets gedaan, maar geen mooie run zoals andere munten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:57
"I [suspect] that we are throwing more and more of our resources, including the cream of our youth, into financial activities remote from the production of goods and services, into activities that generate high private rewards disproportionate to their social productivity. I suspect that the immense power of the computer is being harnessed to this 'paper economy', not to do the same transactions more economically but to balloon the quantity and variety of financial exchanges." --James Tobin, July 1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 17:07
PilatuS schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 22:52:
XLM heeft inderdaad geen reet laten zien. Genoeg munten zoals ETH hebben een mooie run gemaakt vanaf de BTC bodem. XLM heeft ook wel iets gedaan, maar geen mooie run zoals andere munten.
Stellar heeft op basis van Total Supply, ruim 100miljard coins dan ook een impliciete marketcap van 10 miljard. Wat absurd veel is natuurlijk.
Dus het is niet zo dat we al echt kunnen spreken van koopjes.

Overigens constateer ik een significant probleem, de governance. Hoe financier je dev-teams en zorg je dat de boel ordentelijk bij elkaar blijft.
Aandeelhouders, commissarissen, bestuurders, klanten, publieke opinie, OR, vakbonden en alle bijbehorende wetten en regelgeving etc etc houden elkaar in het bedrijfsleven in evenwicht (althans, dat is de bedoeling/gedachte en dit werkt in de meeste westelijke landen ook redelijk).

Dit ontbreekt volledig bij crypto omdat niemand ergens wettelijk recht op heeft, veel teams hebben waarschijnlijk geld door op de hype golf van 2017 flink voorraad te verkopen. Maar die cashposities zijn eindig. We gaan nog veel meer ellende meemaken vrees ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Timberly2 op 22-01-2019 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Timberly2 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 22:57:
[...]
Stellar heeft op basis van Total Supply, ruim 100miljard coins dan ook een impliciete marketcap van 10 miljard. Wat absurd veel is natuurlijk.
Hetzelfde kan je zeggen van XRP of ETH. Het is gewoon opvallend dat die coins wel een run hebben gedaan en XLM niet. Dit is wel iets wat ik zeg los van de coin zelf, marketcap of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
PilatuS schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 22:59:
[...]

Hetzelfde kan je zeggen van XRP of ETH. Het is gewoon opvallend dat die coins wel een run hebben gedaan en XLM niet. Dit is wel iets wat ik zeg los van de coin zelf, marketcap of wat dan ook.
Eens, maar ik denk dat in potentiële toepassing XRP en ETH dan ook stukken interessanter zijn, ETH door netwerkeffect en XRP praktische toepassing bij banken.
Wie gebruikt er Lumens, vond de desktop app in 2017 iig een draak van een programma. Maar goed, voordat we te negatief worden, er zijn kansen genoeg in de remittance markt. Het wachten is op een project wat echt gaat doorbreken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Timberly2 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 23:01:
[...]
Eens, maar ik denk dat in potentiële toepassing XRP en ETH dan ook stukken interessanter zijn, ETH door netwerkeffect en XRP praktische toepassing bij banken.
Ben ik het niet mee eens. Voor mij zijn alle coins op dit moment eigenlijk nuteloos en daar hoort BTC ook bij, maar die zie ik nog als digitaal goud. ETH wordt ook gewoon echt nergens voor gebruikt en XRP wordt misschien door banken gebruikt in de toekomst wat het voor een consument nutteloos maakt. Verder zullen banken nooit XRP van consumenten gaan kopen en vind ik zelf dat de waarde van XRP puur is gebasseerd op wat Ripple doet. XLM staat voor mij in hetzelfde rijtje als XRP en ETH en nog 99% van de andere coins. Misschien wordt het wat in de toekomst, maar verder is het allemaal nutteloos op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
PilatuS schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 23:04:
[...]

Ben ik het niet mee eens. Voor mij zijn alle coins op dit moment eigenlijk nuteloos en daar hoort BTC ook bij, maar die zie ik nog als digitaal goud. ETH wordt ook gewoon echt nergens voor gebruikt en XRP wordt misschien door banken gebruikt in de toekomst wat het voor een consument nutteloos maakt. Verder zullen banken nooit XRP van consumenten gaan kopen en vind ik zelf dat de waarde van XRP puur is gebasseerd op wat Ripple doet. XLM staat voor mij in hetzelfde rijtje als XRP en ETH en nog 99% van de andere coins. Misschien wordt het wat in de toekomst, maar verder is het allemaal nutteloos op dit moment.
Eens, dat is het ook.
Twijfel daarom ook nog wel wat aan BNB coin. Dit is de enige waar ze serieus geld verdienen. Maar als blijkt dat blockchain eindig is, en daarmee ook de handel vanzelf zal uitsterven, zal Binance dat ook. Maar de tijd gaat het uitwijzen, mocht er wel iets doorbreken dan is de kans groot dat het ook op Binance verhandeld zal worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Timberly2 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 23:06:
[...]
Eens, dat is het ook.
Twijfel daarom ook nog wel wat aan BNB coin. Dit is de enige waar ze serieus geld verdienen. Maar als blijkt dat blockchain eindig is, en daarmee ook de handel vanzelf zal uitsterven, zal Binance dat ook. Maar de tijd gaat het uitwijzen, mocht er wel iets doorbreken dan is de kans groot dat het ook op Binance verhandeld zal worden.
Ik vind het sowieso vreemd dat BNB het relatief slecht doet. Heb gelezen hoe je er over denkt en ben het daar ook mee eens, maar toch doet ie vrij weinig terwijl er weet ik veel hoeveel van die dingen op een dag gekocht worden om te burnen voor fee's. Wil niet eens weten hoeveel van die dingen ik al heb verbrand, maar de koers van BNB doet vrij weinig.

Denk zelf wel dat Binance en dus ook BNB het de komende jaren wel goed blijft doen. Ik verwacht sowieso niet dat BTC dood gaat en denk ook dat er wel weer een nieuwe ATH komt. Alleen al op BTC kan Binance prima draaien gezien de BTC dominance. Alleen als BTC dood gaat zal Binance mee gaan, tot die tijd ben ik daar niet bang voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
BNB was ooit 0,09 toen was het een mooi koopje;)

Hoop dat BPT ook zo'n run gaat doen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
tias86 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 23:14:
BNB en tig andere coins :P Weet nog dat ik van plan was ETH te kopen, maar toen ging ie van 10 naar 100 en vond ik het te risky om nog te doen. Wat heeft ETH gedaan 1400 ofzo ? _O- Dit is met zo enorm veel coins zo gegaan, wat XRP heeft laten zien is helemaal belachelijk, maar ja, dat is crypto. Zelfde met de XLM airdrop die ik heb gekregen, voor iedere BTC kreeg je enorm veel XLM toen, heb het gekregen en gedumpt voordat ie keer veel te veel ging doen :P Ik vraag mij af of we dit ooit nog zo gaan zien. Dus niet x10 of x50, maar x1000 of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-09 12:24
tias86 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 23:14:

Hoop dat BPT ook zo'n run gaat doen
Wat is het voordeel van BPT? Wat heeft BPT wat Binance niet heeft? Enig idee? Is BPT niet een soort van Bitonic? Ik heb geen idee, dus per saldo zijn dit allemaal n00b vragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
PilatuS schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 23:20:
[...]

BNB en tig andere coins :P Weet nog dat ik van plan was ETH te kopen, maar toen ging ie van 10 naar 100 en vond ik het te risky om nog te doen. Wat heeft ETH gedaan 1400 ofzo ? _O- Dit is met zo enorm veel coins zo gegaan, wat XRP heeft laten zien is helemaal belachelijk, maar ja, dat is crypto. Zelfde met de XLM airdrop die ik heb gekregen, voor iedere BTC kreeg je enorm veel XLM toen, heb het gekregen en gedumpt voordat ie keer veel te veel ging doen :P Ik vraag mij af of we dit ooit nog zo gaan zien. Dus niet x10 of x50, maar x1000 of meer.
Ja het was echt te gek voor woorden, maar dat verklaart ook gelijk waarom mensen nu nog steeds helemaal dol zijn op een bepaalde coin.
Ik zie dat persoonlijk ook niet nog een keer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
PilatuS schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 23:20:
[...]

Koop ZIL en misschien maak je nog zo'n run mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Sahara schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 23:23:
[...]

Wat is het voordeel van BPT? Wat heeft BPT wat Binance niet heeft? Enig idee? Is BPT niet een soort van Bitonic? Ik heb geen idee, dus per saldo zijn dit allemaal n00b vragen.
Exchange token, zie het meer als een alternatief voor CoinBase, zij willen ook hun diensten naar US uitbreiden dit jaar, en social/copytrading implementatie. En voldoende liquide door connecten met meerdere exchanges Binance gaat daar ook bijkomen.
Ik zie wel potentie voor verdere groei, maar voor de serieuze pump is een bullrun nodig, maar dat geld ook voor de rest van de coins.

Dat je Binance of Coinbase verslaat zie ik nver nooit gebeuren, maar een x percentage marktaandeel afpakken moet lukken.

[ Voor 8% gewijzigd door tias86 op 22-01-2019 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Sahara schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 23:29:
[...]

ehh 189m marketcap, daar is ook een MOUNT EVEREST aan fomo voor nodig omdat die coin naar de moon en daar voorbij te janken. :') *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 23:29:
[...]

Ik zie wel wat in ZIL hoor :) Als ze waar kunnen maken wat ze zeggen kan het een Bitcoin killer zijn als er adoptie van komt. Als XRP 1 dollar kan doen moet ZIL dat ook kunnen :)

Edit: Ik sluit ook niet uit dat coins x1000 kunnen doen hoor. Ik denk wel dat wat we tijdens de vorige run hebben gezien dat tig coins x1000 deden, dat we dat niet meer gaan zien.

[ Voor 20% gewijzigd door PilatuS op 22-01-2019 23:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
De ICO-bubbel komt niet meer terug denk ik, men weet inmiddels ook wel dat je daar je geld niet in moet gaan stoppen. Tenzij je #rekt wil gaan.

De alt-bubbel heeft ook wel zijn piek gehad, men gaat nu echt niet meer investeren aan de hand van wat vage ideeën op whitepapers en buzzwords op websites. Alts moeten gaan bewijzen dat ze waarde verdienen aan de hand van een verdienmodel dat hun token waarde geeft. Zo niet blijft het een speculanten speeltje die dood bloed eenmaal van binance gedelist.

2017 gaat zich niet meer herhalen denk ik. Tenzij men nog een keer zo'n immense bubbel gaat creëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
PilatuS schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 23:37:
[...]

Ik zie wel wat in ZIL hoor :) Als ze waar kunnen maken wat ze zeggen kan het een Bitcoin killer zijn als er adoptie van komt. Als XRP 1 dollar kan doen moet ZIL dat ook kunnen :)
Ik ook zeker wel, alhoewel mijn onderbuikgevoel nog steeds zegt dat dit een soort van "XVG2" is. Wordt echt enorm gehyped. En dat maakt mij ook helemaal niks uit, het is meer de kunst om op het juiste moment in te stappen. Maar nog veel belangrijker om op het juiste moment uit te stappen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesdewit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-06 20:46
Tominatie schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 14:36:
[...]

Here I am. Nog steeds geen reden om bullish te zijn boys. Maar ik merk dat ik mijn beren-visie even niet teveel moet ventileren gezien de reacties na m'n laatste post. 8)

Sorry als ik tevaak meld dat ik bearish ben maar ik bekijk het elke dag weer en zie telkens hetzelfde deprimerende zooitje.

En dan zie ik ook nog eens dat Tron, een next level shitcoin fork van ETH de hele markt eruit pumpt door 1 grote scam/money grab airdrop. Man man man.

De zogenaamde BTT airdrop (verdeling):

Private Sale 2%
Partnerships 4%
Public Sale 6%
Seed Sale 9%
BitTorrent Airdrop 10%
TRON Airdrop 10.1%
TRON Foundation 20%
BitTorrent Ecosystem 19.9%
Team 19%

Dus 10,1% van 't totale aantal tokens gaat naar TRX holders op een ratio van 1:1. Dan gaat er ook nog 10% van de BTT tokens in een potje voor aidrops om hype te creëren. Derest beland allemaal in de zakken van onze vriend Justin Sun en de teamleden. Het is werkelijk waar een schande gewoon, dat zoiets mag. Dat hele BTT gebeuren is gewoon 1 grote money grab. Die hele token is nergens voor nodig en zal geen toegevoegde waarde hebben. Weer een shitcoin waar tientallen miljoenen aan verdiend gaat worden. Zo zuig je de hele markt leeg en ben ook echt helemaal klaar met dit soort praktijken.

Alts, 1 grote tering bubbel. Ok kort door de bocht maar bijna alles kan van mij echt naar de pleuris. Behalve bitcoin en nog wat legitieme alts die echt iets willen proberen/een doel hebben.

Dit artikel ook wel interessant om te lezen:
https://breakermag.com/fo...ts-token-can-run-on-tron/

Tron bestaat uit veel marketing en babbels en verder helemaal niks, dat deze shitcoin een waardering heeft van 2 miljard laat mij aleen maar zien wat voor'n bubbel deze markt nog is. Pas als dit soort shitcoins verdwijnen en de bitcoin dominantie toeneemt is de bubbel geknapt naar mijn mening. :)
Zeker veel geld verloren en nu een gefrustreerd mannetje LOL.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
keesdewit schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 23:44:
[...]

Nee, hij is realistisch en jij lult maar wat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swaha
[...]

Ik noem dat niet gefrustreerd, ik noem dat realistisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Swaha schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 23:42:
[...]

Ik ook zeker wel, alhoewel mijn onderbuikgevoel nog steeds zegt dat dit een soort van "XVG2" is. Wordt echt enorm gehyped. En dat maakt mij ook helemaal niks uit, het is meer de kunst om op het juiste moment in te stappen. Maar nog veel belangrijker om op het juiste moment uit te stappen. :)
Dat het enorm gehyped wordt is niet waar, Zilliqa doet niet aan announcements over announcements zoals Justin Sun dat wel doet. Zilliqa heeft academisch onderlegde programmeurs en geen hobby programmeurs zoals Verge dat wel heeft. Ik denk dat ZIL een no nonsense club is die pas iets naar buiten brengt als het af is, Verge brengt hun Wraith protocol naar buiten vol met bugs, ZIL stelde paar maanden terug hun mainnet notabene uit.. wat een sell off tot gevolg had. Nee ik denk dat ZIL één van de weinige projecten is waarbij men integer is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
[...]

:+

Nee.
Ik probeer gewoon realistisch te kijken man, ik had eerst enorme oogkleppen op. Ik was enorm naïef en ik gooide geld gewoon in altcoins met het idee "ah straks weer +100%", nou dat ging goed totdat de berenmarkt zijn intrede deed. Heb door mijn oogkleppen veel winst zien verdampen wat gewoon zonde is.

Hoe gaat ie bij jou dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keesdewit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-06 20:46
Tominatie schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 23:52:
[...]

Nee.
Ik probeer gewoon realistisch te kijken man, ik had eerst enorme oogkleppen op. Ik was enorm naïef en ik gooide geld gewoon in altcoins met het idee "ah straks weer +100%", nou dat ging goed totdat de berenmarkt zijn intrede deed. Heb door mijn oogkleppen veel winst zien verdampen wat gewoon zonde is.

Hoe gaat ie bij jou dan?
Ik heb soms wat sarcastische humor. Sorry.

Hier gaat het top. Wij gaan deze maand onze exchange lanceren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
[...]

Nee.

Hoe gaat ie bij jou dan?
Als je een piepklein beetje research doet dan zie je dat trx en btt een grote shitshow is idd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
[...]

Nee.

Hoe gaat ie bij jou dan?
Gelukkig dat je idd de macht van Tether hebt omarmd i.p.v. het als een kwaad te zien :) Duurde wel lang voordat het op z'n plaats viel :P.

Maar er zal vast wel weer een alt bubble ontstaan in de toekomst, alleen dan met kwaliteitscoins, je ziet sowieso de top 40 coins stijgen, waarbij natuurlijk middels pump en dumps ook utter shitcoins van de laagste marketcaps op Binance van tijd tot tijd tientallen tot +100% erbij pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
tias86 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 23:59:
[...]

Als je een piepklein beetje research doet dan zie je dat trx en btt een grote shitshow is idd.
Daarom, TRX/BTT is 1 grote shitshow en het is pijnlijk om te zien. Hoop dat iedereen in crypto er lekker afblijft maar vrees het ergste. D'r gaan weer miljoenen in de zakken komen van meneer Justin Sun en zijn maten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Sahara schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 00:01:
[...]

Gelukkig dat je idd de macht van Tether hebt omarmd i.p.v. het als een kwaad te zien :) Duurde wel lang voordat het op z'n plaats viel :P.

Maar er zal vast wel weer een alt bubble ontstaan in de toekomst, alleen dan met kwaliteitscoins, je ziet sowieso de top 40 coins stijgen, waarbij natuurlijk middels pump en dumps ook utter shitcoins van de laagste marketcaps op Binance van tijd tot tijd tientallen tot +100% erbij pakken.
Mits die top 40 het overleeft tot DE nieuwe bullrun

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
Sahara schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 23:48:
[...]

Dat het enorm gehyped wordt is niet waar, Zilliqa doet niet aan announcements over announcements zoals Justin Sun dat wel doet. Zilliqa heeft academisch onderlegde programmeurs en geen hobby programmeurs zoals Verge dat wel heeft. Ik denk dat ZIL een no nonsense club is die pas iets naar buiten brengt als het af is, Verge brengt hun Wraith protocol naar buiten vol met bugs, ZIL stelde paar maanden terug hun mainnet notabene uit.. wat een sell off tot gevolg had. Nee ik denk dat ZIL één van de weinige projecten is waarbij men integer is.
Even vooropgesteld, ik wil totaal geen vergelijking trekken tussen ZIL en XVG qua aanpak. Ik bedoel ook niet dat ZIL zijn product zelf hyped, "men" verwacht gewoon erg veel van ZIL. En dat kan de prijs wel enorm opdrijven. Ik hoop dat ZIL zijn verwachtingen nakomt, en dat het product ook snel (en serieus) in gebruik genomen wordt. Dan hebben we het steeds minder over speculatie, en kan een munt steeds meer op waarde geschat gaan worden. En dat zal zeker een invloed op de prijs hebben, maar dat hoeft zeker geen positieve invloed te hebben. ;) Ik denk echt nog steeds dat de prijzen van (99% van) de alts zo gigantisch omlaag gaan vallen, als ze echt gebruikt gaan worden waarvoor ze volgens de whitepapers bedoeld zijn.

Niks mis mee hoor, ik lift er ook lekker op mee. Maar ik heb geen roze bril (meer) op en sluit niks uit voor de toekomst. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ZIL is prachtig als het wat gaat worden. Zelfs als ze alles kunnen doen wat ze denken te kunnen doen moeten we nog maar zien of het ook echt wat wordt. Ik hoop persoonlijk van wel omdat het mij geweldig lijkt een munt met blockchain te hebben en decentralisatie die ook echt bruikbaar is en gebruikt wordt. Alleen dat laatste moet ik nog maar zien als de rest wel gaat lukken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tias86
Ik lees alleen maar mensen die zeggen, als zil waar maakt wat ze beloven..

En als er adoptie komt.

Whats new?

Op basis van wat zou die coin wat waard moeten worden?

[ Voor 20% gewijzigd door tias86 op 23-01-2019 00:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
tias86 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 00:13:
Ik lees alleen maar mensen die zeggen, als zil waar maakt wat ze beloven..

En als er adoptie komt.

Whats new?
Is niets nieuws aan natuurlijk. Het punt met ZIL is alleen dat het mogelijk het TPS probleem op kan lossen. BTC is nutteloos door 7 TPS. Bcash is nutteloos door het proberen op te lossen door grotere blokken. Andere coins hebben of geen blockchain of geen decentralisatie wat het geen echte crypto maakt. ZIL is de eerste munt waarbij als het lukt en adoptie krijgt je alle voordelen van echte crypto hebt en niet tegen het TPS probleem aanloopt. Het hele probleem met vrijwel alle munten die zowel een blockchain hebben en decentralisatie hebben is dat het TPS probleem iedere keer weer zo'n problleem vormt dat grootschalige adoptie gewoon niet mogelijk is. Kijk maar naar BTC tijdens de bullrun, op sommige momenten mocht je 40 dollar betalen om een transactie er binnen 5 uur doorheen te krijgen. Dit is wat ZIL mogelijk kan veranderen. Alleen als dat lukt loop je nog tegen adoptie aan, maar het is in ieder geval mogelijk om echt te gebruiken en dat is heel wat.

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 23-01-2019 00:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
PilatuS schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 00:17:
[...]

Is niets nieuws aan natuurlijk. Het punt met ZIL is alleen dat het mogelijk het TPS probleem op kan lossen. BTC is nutteloos door 7 TPS. Bcash is nutteloos door het proberen op te lossen door grotere blokken. Andere coins hebben of geen blockchain of geen decentralisatie wat het geen echte crypto maakt. ZIL is de eerste munt waarbij als het lukt en adoptie krijgt je alle voordelen van echte crypto hebt en niet tegen het TPS probleem aanloopt. Het hele probleem met vrijwel alle munten die zowel een blockchain hebben en decentralisatie hebben is dat het TPS probleem iedere keer weer zo'n problleem vormt dat grootschalige adoptie gewoon niet mogelijk is. Kijk maar naar BTC tijdens de bullrun, op sommige momenten mocht je 40 dollar betalen om een transactie er binnen 5 uur doorheen te krijgen. Dit is wat ZIL mogelijk kan veranderen. Alleen als dat lukt loop je nog tegen adoptie aan, maar het is in ieder geval mogelijk om echt te gebruiken en dat is heel wat.
Amen :Y .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
Ik ben er heilig van overtuigd dat er adoptie van blockchain gaat komen, net als AI en IOT. Alleen de verwachtingen voor de korte termijn zijn nog te hoog. Geef het nog eens 10 a 15 jaar en kijk eens dan waar Blockchain allemaal voor gebruikt wordt. Ik denk voor toepassingen waar we nu nog geeneens over nagedacht hebben. :)

Komt echt wel goed hoor met Blockchain! Het is voor mij meer de vraag wat de waarde van cryptomunten gaat doen, BTC uitgezonderd dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
maar boys
zitten jullie erop te wachten om je crypto echt te gaan gebruiken?
ik zou mijn bitcoin echt niet snel hoeven/willen spenden in de supermarkt.

leuk als er adoptie is maar wie gaat het dan gebruiken haha. We investeren hierin voor de knaken die het ons oplevert toch. oOo

Of willen we de pizzaboy achterna? Moet je nagaan, spend je nu 1 bitcoin op een vakantie en is het over 10 jaar 50 vakanties waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Precies @Tominatie ! Dus de vraag is wat nu de waarde van een crypto project bepaalt. Dat vind ik bij sommige projecten heel moeilijk te zeggen.. En toch beweegt de prijs heftig.. Vaak omdat we de TA profeten volgen, maar op lange termijn zeer waarschijnlijk omdat er daadwerkelijk waarde wordt gecreeerd.
De vraag 'hoe dan' is voor elk project weer anders. En ja, er zit heel wat sh#t tussen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swaha
BTC vind ik dan nog anders dan de meeste altcoins, maar ga je VET, ICX, XLM, EOS, ONT etc. echt gebruiken? Ik geloof er niks van, is allemaal speculatie. En daar is niks mis mee, als je je er maar wel bewust van bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 00:30:
maar boys
zitten jullie erop te wachten om je crypto echt te gaan gebruiken?
ik zou mijn bitcoin echt niet snel hoeven/willen spenden in de supermarkt.

leuk als er adoptie is maar wie gaat het dan gebruiken haha. We investeren hierin voor de knaken die het ons oplevert toch. oOo

Of willen we de pizzaboy achterna? Moet je nagaan, spend je nu 1 bitcoin op een vakantie en is het over 10 jaar 50 vakanties waard.
Stiekem hoop ik op een crypto die gebruikt gaat worden, maar weet dat die kans klein is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
PilatuS schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 00:37:
[...]

Stiekem hoop ik op een crypto die gebruikt gaat worden, maar weet dat die kans klein is.
Er worden op dit moment cryptos gebruikt maar nog niet grote schaal.

En daarnaast cryptos/utility tokens die gebruikt en gekocht worden zonder dat de eind gebruiker er ook maar iets van weet.

[ Voor 19% gewijzigd door tias86 op 23-01-2019 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
tias86 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 00:38:
[...]

Er worden op dit moment genoeg cryptos gebruikt maar nog niet grote schaal.
Zonder grote schaal vind ik niet dat het echt boeiend is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Daarom. We willen gewoon naar de maan en lambo's.
Accepteer gewoon dat dit een heerlijke volatiele speculatieve bubbel is, iedereen koopt om er aan te verdienen. Niks mis mee.

Bitcoin 50k EOY
Zie jullie op de yachtparty.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tias86
PilatuS schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 00:40:
[...]

Zonder grote schaal vind ik niet dat het echt boeiend is.
Ik ook niet, als het maar opgegeven maar genoeg is voor moon vind ik het best. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@tias86 precies. Met tokens als BPT en GET heb je dan nog tokens die iets van value hebben buiten de speculatie om. Denk dat je dan meer kans heb op mooi rendement.

Maar met ETH, XRP enz. zit je ook prima, gewoon hopen op die maan gains. Komt goed boys. En uh als het toch naar de tering zakt gaan we gewoon zoeken naar de volgende hype waar lambo's te behalen zijn.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Lief dagboek: An sich geen slechte dag vandaag, m'n wc-eend coin is 7 sats gestegen en BTC heeft dat niet eens ongedaan gemaakt door in waarde te dalen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Chris.nl schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 00:52:
Lief dagboek: An sich geen slechte dag vandaag, m'n wc-eenc coin is 7 sats gestegen en BTC heeft dat niet eens ongedaan gemaakt door in waarde te dalen.
Morgen:

Lief dagboek: vandaag weer zwaar naar de tering, bitcoin -5% en m'n wc-eend coin doet er nog eens -10% bovenop. Ben weer beland waar ik 2 maanden geleden stond. I love this market"

moon soon hopelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
GET verwacht 1m miljoen (conservatief) tickets te verkopen dit jaar, keer 0.50 is 500k buyback =circa 10% of circulating supply

Wat je ook van het project vind maakt niet uit maar de cijfers zijn interessant.

En een van de weinige projecten die adoptie (mensen die een ticket kopen om naar theater/festival/concert whatever gaan) direct vertaald naar vraag naar het token.

Verwacht eind van het jaar een andere koers..

Anders voel ik mij echt een sukkel :D

Maar goed als je een vechain super X economic node voor 36k in de bull hebt gekocht en die nu kan verkopen voor 1000 dollar voel je jezelf ook niet al te best denk ik

[ Voor 15% gewijzigd door tias86 op 23-01-2019 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
https://www.coindesk.com/...ulas-lays-off-60-of-staff

60miljoen ico die wat personeel eruit trapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

OP reddit zo te zien zijn alle moon lambo boys wel weg.. de enige die nu overblijven zijn diegene die echt gaan moonen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 01:20:
OP reddit zo te zien zijn alle moon lambo boys wel weg.. de enige die nu overblijven zijn diegene die echt gaan moonen.
Zelfde hier heb ik het idee :)

De mensen die in crypto geloven zijn nog over. Alle: Wat moet ik kopen voor 50% gasten zijn al lang weg. Iedereen die er nu nog is geloofd in een nieuwe BTC ATH of iets anders heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Laatst online: 23:30
Ik lees hier mee, maar de laatste maanden zie ik steeds meer investeerders die hun centen zetten op tulpenbollen die nog bonter bloeien dan enige voorgangers.
Het enige wat daaraan nog ontbreekt is dat er gegarandeerd gouden randjes aan zitten.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Yaksa schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 01:41:
Ik lees hier mee, maar de laatste maanden zie ik steeds meer investeerders die hun centen zetten op tulpenbollen die nog bonter bloeien dan enige voorgangers.
Het enige wat daaraan nog ontbreekt is dat er gegarandeerd gouden randjes aan zitten.
Even puur BTC en niet andere coins: Of BTC gaat dood of BTC doet een nieuwe ATH. Ik ga voor het laatste. BTC heeft al 5x een dikke run gedaan met een 90+% correctie en is er nog steeds. Zie voorlopig niet waarom het nu anders zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

ZOlang die correctie 90+% is komen er nog wel 10 bullruns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Laatst online: 23:30
PilatuS schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 01:45:
[...]

Even puur BTC en niet andere coins: Of BTC gaat dood of BTC doet een nieuwe ATH. Ik ga voor het laatste. BTC heeft al 5x een dikke run gedaan met een 90+% correctie en is er nog steeds. Zie voorlopig niet waarom het nu anders zou zijn.
BTC is er idd nog wel. Maar inmiddels wel behoorlijk gekelderd. Waar moet die dikke run vandaan komen dan?

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tias86
Enige project dat gegarandeerd goud beloofde was bitconnect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@Yaksa Mee eens hoor. De meeste alts zullen er niet meer zijn over een tijdje denk ik. De 1 naar de andere gaat er al vandoor met een exit scam en dergelijke. Ik zou persoonlijk ook geen enkele altcoin holden, toch is het erg leuk om ermee te speculeren zoals recent op ETH. Daar is heel veel gratis geld op te maken.

Maar wat vind jij van bitcoin dan? Zie jij die geen nieuw ATH meer zetten? Ik denk van wel namelijk.
Maar we zullen het achteraf pas weten.
Pagina: 1 ... 16 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!