Ik bedoel precies wat er staatjostefa schreef op zondag 20 januari 2019 @ 20:40:
Hardware bedoel je
Leuke ETH dump op Binance net. De 1min candle voor die dump had 38 ETH aan volume, die met de dump 1527 nadat iemand even 500 ETH er uit gooide
volgende week kan nog wel eens interessant gaan worden als we zo de week sluiten met een “morning star patern”
Poeh.. spannend weer.. what to do.. what to do.. zit nu net all in maar heb ineens twijfels.. misschien toch maar naar fiat vanavond?
Zero.
Ja nu lees ik het goed, excuses.anboni schreef op zondag 20 januari 2019 @ 20:47:
[...]
Ik bedoel precies wat er staat(toegegeven, de zinsbouw had misschien wat simpeler gekund)
Heeft er iemand ervaring met een yubico key of een vergelijkbaar iets. Werkt dit ongeveer hetzelfde als een ledger nano s, dus met een backup seed voor het geval ik hem verlies?
Het gaat weer omhoog.Pelox schreef op zondag 20 januari 2019 @ 21:51:
Poeh.. spannend weer.. what to do.. what to do.. zit nu net all in maar heb ineens twijfels.. misschien toch maar naar fiat vanavond?
Weg
als jij naar fiat gaat, blijf ik zittenPelox schreef op zondag 20 januari 2019 @ 21:51:
SELL SELL SELLPelox schreef op zondag 20 januari 2019 @ 22:19:
[...]
Ik blijf zitten en gooi er nog wat extra fiat tegenaan!
Ik ben short gegaan met x3 leverage, welterusten!
Ik snap wel dat je er hier in wil zitten mocht het een reversed Bart worden, maar stap dan in als de support wordt getest en die het blijft houden. Dan sta je nu op een kleine winst en gooi je een stop loss op ietjes winst. Lukt de breakout niet heb je ietsjes winst. Koop je hier en lukt de breakout niet heb je gelijk verlies. Los van dat is het testen van weerstand wat we nu doen iets dat constant gebeurt. In de praktijk haalt 80% van zulke pogingen het niet en gaat het terug naar sideways waar we vandaag kwamen. Kopen op weerstand is gokken dat ie breekt en gelijk op verlies staan als ie niet breekt. Been there, done thatBever! schreef op zondag 20 januari 2019 @ 22:33:
[...]
Ach het traden zonder enig idee hoe is toch normaal hier?
Een YubiKey is iets anders dan een Ledger Nano.jostefa schreef op zondag 20 januari 2019 @ 21:56:
[...]
Heeft er iemand ervaring met een yubico key of een vergelijkbaar iets. Werkt dit ongeveer hetzelfde als een ledger nano s, dus met een backup seed voor het geval ik hem verlies?
Een Yubi kan niet zelfstandig een transactie tekenen, daarbij moet de private key bekend zijn op de computer.
Een Ledger, Trezor of Keepkey kan dat wel, en kan de private key het apparaat niet verlaten. Je kan een Ledger of Trezor op een geïnfecteerde pc in een webcafe in Nigeria veilig gebruiken. Mits je niet onder dwang van fysiek geweld je pincode en je hardware wallet af moet geven nadat de piraten op je scherm gezien hebben hoeveel BTC er in je wallet zit.
Om nog een stapje verder te gaan, je kan een Ledger Nano X dus ook gebruiken met de telefoon van iemand anders, zonder dat je bang bent dat die ander er met je munten vandoor gaat. Zolang de andere persoon je pincode niet heeft, kan hij er niks mee - behalve wellicht dt hij na de transactie nog kan zien wat je public adressen zijn en dus kunt zien hoeveel bitcoin of andere dingen je hebt. Dat ligt aan hoe ze de mobile wallet app maken en of het makkelijk is om die data er weer uit te gooien.
[ Voor 24% gewijzigd door DaCoTa op 20-01-2019 22:46 ]
Als ik de diagrammen bekijk dan krijg je een challenge van de server en die signeer je met de u2f usb key en die wordt gevalideerd door de server. Ik ga wel even op onderzoek uit, zag net ook dat je zelf een key kan maken.DaCoTa schreef op zondag 20 januari 2019 @ 22:38:
[...]
Een YubiKey is iets anders dan een Ledger Nano.
Een Yubi kan niet zelfstandig een transactie tekenen, daarbij moet de private key bekend zijn op de computer.
Een Ledger, Trezor of Keepkey kan dat wel, en kan de private key het apparaat niet verlaten. Je kan een Ledger of Trezor op een geïnfecteerde pc in een webcafe in Nigeria veilig gebruiken. Mits je niet onder dwang van fysiek geweld je pincode en je hardware wallet af moet geven nadat de piraten op je scherm gezien hebben hoeveel BTC er in je wallet zit.
Om nog een stapje verder te gaan, je kan een Ledger Nano X dus ook gebruiken met de telefoon van iemand anders, zonder dat je bang bent dat die ander er met je munten vandoor gaat. Zolang de andere persoon je pincode niet heeft, kan hij er niks mee - behalve wellicht inzien van je balans.
Een andere manier om ernaar te kijken is dit: een Yubi heeft geen scherm. Dus je weet nooit 100% zeker waar je je handtekening onder zet. Een Yubi zorgt ervoor dat jij kunt aantonen dat jij ook jij bent.jostefa schreef op zondag 20 januari 2019 @ 22:47:
[...]
Als ik de diagrammen bekijk dan krijg je een challenge van de server en die signeer je met de u2f usb key en die wordt gevalideerd door de server. Ik ga wel even op onderzoek uit, zag net ook dat je zelf een key kan maken.
Een hardware wallet is om voor jou zeker te weten dat je de transactie ondertekend met je private key die jij wilt ondertekenen, zonder risico dat je je private key lekt. Daarom toont een Ledger het adres en het bedrag ook op zijn scherm, omdat je niet blindelings ergens een handtekening onder wilt zetten. Om diezelfde reden zit er een scherm op een pinautomaat: je typt niet blindelings je pincode in, je wilt wel weten of je €2 voor je koffie gaat betalen en niet €2000,-.
Mooie video over longterm market-cycles.. Als (haha jaja 'als') het langetermijn patroon zich herhaalt zouden we wel eens dicht bij de bodem kunnen zitten. Is het niet deze maand, dan volgende maand. Ik ben benieuwd!
YouTube: Bitcoin's 4 Year Cycle - Opportunity (Original Author)
Zegt 'ie daar in het begin nou dat de crypto markt interessant is voor cycle analyse omdat het minder wordt gemanipuleerd dan andere markten??Marthusiast schreef op maandag 21 januari 2019 @ 01:03:
Mooie video over longterm market-cycles.. Als (haha jaja 'als') het langetermijn patroon zich herhaalt zouden we wel eens dicht bij de bodem kunnen zitten. Is het niet deze maand, dan volgende maand. Ik ben benieuwd!

Ik ga het bij HODL houden. Mijn trade winsten worden volgende dag weer ongedaan gemaakt..
Volgende keer dat ik mijn bags ga aanvullen is als BTC naar 2500-3000 gaat

Weg
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Bij mij idemChris.nl schreef op maandag 21 januari 2019 @ 02:27:
Ik hodl ook vrolijk door. PF is al een tijdje stabiel, elke sat winst zakt BTC heerlijk in waarde 🤣
Ik heb trouwens ook niet de tijd/mogelijkheid om te traden dus hodl en markt in de gaten houden.
Ken het gevoel, traden is nu quasi onmogelijk met al die Bart moves, is letterlijk geen lijn op te trekken. Heb mij net hetzelfde voorgenomen sinds vorige week.New Yorker schreef op maandag 21 januari 2019 @ 02:12:
Ik ga het bij HODL houden. Mijn trade winsten worden volgende dag weer ongedaan gemaakt..![]()
Dat heb ik ook een maandje oid. volgehouden omdat ik een mooi rond aantal BTC had. Toen donderde alles vanaf 4k in elkaar en dacht ik toch eens ergens op een piekje te verkopen (FOMO). Dat mislukte natuurlijk en nu sta ik weer 0.021BTC achterdabla schreef op maandag 21 januari 2019 @ 11:03:
[...]
Ken het gevoel, traden is nu quasi onmogelijk met al die Bart moves, is letterlijk geen lijn op te trekken. Heb mij net hetzelfde voorgenomen sinds vorige week.

Dode boel hier, goed teken. De mensen die snel geld willen verdienen er uit, focussen op legalisatie en technische ontwikkeling. Langzaam accumuleren en hier en daar een mooie trade maken. Ondertussen langzaam ADA, HOT, IOTA, IOST, BTC, BNB, MAKER en ZIL opkopen.
Voor nu ja, maar we hebben Henk en Ingrid wel nodig om straks aan te kunnen verkopen op een gigantische ATH.Malawolar schreef op maandag 21 januari 2019 @ 13:37:
Dode boel hier, goed teken. De mensen die snel geld willen verdienen er uit, focussen op legalisatie en technische ontwikkeling. Langzaam accumuleren en hier en daar een mooie trade maken. Ondertussen langzaam ADA, HOT, IOTA, IOST, BTC, BNB, MAKER en ZIL opkopen.
Hoezo verkopen? Je koopt ze toch zodat je later van de functionaliteit van al die netwerken gebruik kunt maken?TuutjDrie schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:38:
[...]
Voor nu ja, maar we hebben Henk en Ingrid wel nodig om straks aan te kunnen verkopen op een gigantische ATH.
Ik verkoop mijn bags straks gewoon aan theaters, artiesten en andere event organizers. Geen Henk en Ingrid voor nodig. Maar ze mochten ze zin hebben om de koers flink op te pompen geen problemen mee.
(edit: klopt niet helemaal uiteindelijk kopen Henk en Ingrid mijn bags wel, alleen dat weten ze niet)
(edit: klopt niet helemaal uiteindelijk kopen Henk en Ingrid mijn bags wel, alleen dat weten ze niet)
[ Voor 19% gewijzigd door tias86 op 21-01-2019 15:00 ]
Het interesseert mij geen reet aan wie ik verkoop, als diegene mij maar minstens een ton per bitcoin betaalt.
* Luuk wacht geduldig af.
* Luuk wacht geduldig af.
crypto kent maar 1 theatervoorstelling dat is de theatervoorstelling met een traan en een lachtias86 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:55:
Ik verkoop mijn bags straks gewoon aan theaters, artiesten en andere event organizers. Geen Henk en Ingrid voor nodig. Maar ze mochten ze zin hebben om de koers flink op te pompen geen problemen mee.![]()
Was het maar theater.. kon je na afloop er nog om lachen ; )bie100 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 16:14:
[...]
crypto kent maar 1 theatervoorstelling dat is de theatervoorstelling met een traan en een lach
Tja, wie voor het eind van de voorstelling de zaal verlaat krijgt geen toegift mee.tias86 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 16:16:
[...]
Was het maar theather.. kon je na afloop er nog om lachen ; )
En als je nou na 30 min de zaal verlaat, na 35 weer terugkomt, na 57min weer weggaat en net voor het einde weer op je plek zit? krijg je dan een toegift?Chris.nl schreef op maandag 21 januari 2019 @ 16:19:
[...]
Tja, wie voor het eind van de voorstelling de zaal verlaat krijgt geen toegift mee.
Zero.
Beetje zoals Europarlementariërs. Even inklokken om 2 minuten later weer het gebouw te verlaten met een bonnetje voor “onkosten”.Pelox schreef op maandag 21 januari 2019 @ 16:36:
[...]
En als je nou na 30 min de zaal verlaat, na 35 weer terugkomt, na 57min weer weggaat en net voor het einde weer op je plek zit? krijg je dan een toegift?
Ik denk het wel, al zal je misschien achteraf de clou een beetje missenPelox schreef op maandag 21 januari 2019 @ 16:36:
[...]
En als je nou na 30 min de zaal verlaat, na 35 weer terugkomt, na 57min weer weggaat en net voor het einde weer op je plek zit? krijg je dan een toegift?
Misschien is dat weg te strepen tegen een binnenpretje of twee.
[ Voor 8% gewijzigd door Chris.nl op 21-01-2019 16:40 ]
Valt mee hoor. Ik lees alle berichten hier met veel plezier. Ik reageer niet overal op maar ik vermaak me kostelijk.Malawolar schreef op maandag 21 januari 2019 @ 13:37:
Ik heb voorlopig toch meer een artiesten-ingang gevoel bij crypto...bie100 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 16:14:
[...]
crypto kent maar 1 theatervoorstelling dat is de theatervoorstelling met een traan en een lach
De tijd leert of het tij keert
15 berichten sinds 11 uur vanmorgen is inderdaad wel héél weinig.Malawolar schreef op maandag 21 januari 2019 @ 13:37:
Dode boel hier, goed teken.
Helaas heb ik geen slowchatposts-btckoers grafiek om n beetje TA op los te laten
Ik lul ook zomaar wat
Geen berichten = BTC koers gaat zijwaarts
m00000n!!!1 = BTC koers stijgt
Memes en
= BTC koers daalt
Memes en
Weekend volume.ggj87 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 19:03:
Geen berichten = BTC koers gaat zijwaarts
Memes en![]()
= BTC koers daalt
Weg
Er is weinig positief nieuws om hier te delen, dat is wel jammer.
Denk dat het o.a. daaraan ligt.
65 miljoen volume per 24 uur op binance. we naar lagere zones ben ik bang ...
[ Voor 28% gewijzigd door jostefa op 21-01-2019 19:14 ]
Dat..en drukte op het werk en prive..er is meer dan crypto gelukkigRaptorXS schreef op maandag 21 januari 2019 @ 19:07:
Er is weinig positief nieuws om hier te delen, dat is wel jammer.
Ik snap niet waarom iedereen het steeds over dat volume heeft, dat er op Binance toevallig wat minder volume is wil niet zeggen dat het weg is, middels arbitrage komt dat toch wel weer op z'n pad. Daarbij is het gemiddelde volume per 24 uur de laatste maand elke dag hoger geweest dan juli, augustus, september, oktober, november en december. Kijk eerst eens naar de cijfers voor u wat roept.
Dat het volume in Bitcoins hoger is is niet raar aangezien ze veel goedkoper zijn.
De alts blijven het wel geweldig doen. Door die Cryptopia-hack was ik 39% van mijn portfolio kwijt (in ieder geval voorlopig), maar op de resterende 61% heb ik de afgelopen 10 dagen 10.5% winst gepakt. Vooral bij Binance (als die nou ook nog gehacked wordt ben ik echt de sjaak, ik heb 65% van wat ik nu nog heb op Binance staan). Dat is een hogere winst dan ik in maanden gezien heb! Nog altijd niks vergeleken met januari-maart vorig jaar, maar veel beter dan alles vanaf juli of zo.
De alts blijven het wel geweldig doen. Door die Cryptopia-hack was ik 39% van mijn portfolio kwijt (in ieder geval voorlopig), maar op de resterende 61% heb ik de afgelopen 10 dagen 10.5% winst gepakt. Vooral bij Binance (als die nou ook nog gehacked wordt ben ik echt de sjaak, ik heb 65% van wat ik nu nog heb op Binance staan). Dat is een hogere winst dan ik in maanden gezien heb! Nog altijd niks vergeleken met januari-maart vorig jaar, maar veel beter dan alles vanaf juli of zo.
Toch nog iets positief nieuws gevonden:
en..Bitcoin whales kopen enorme hoeveelheden BTC
Bron: https://www.crypto-inside...-enorme-hoeveelheden-btc/Zijn bevindingen zijn niet volledig ongegrond aangezien Grayscale Investments in december aankondigde meer dan 200.000 BTC, 1% van de totale voorraad, in beheer te hebben. Het feit dat de meerderheid van de klanten van Grayscale Investments financiële instituties zijn, maakt dat nieuws nog interessanter.
Oh, dat is wel helemaal pijnlijk zeg. Partijen die zoveel inkopen, en nog steeds zo'n dramatische koers.
Daar is niks pijnlijks aan. Die lui hebben gewoon hele andere kanalen waarin ze handelen, waardoor ze de koers op dit moment minder beinvloeden. Het wordt pas interessant als ze het tijd vinden om de waarde op te gaan bouwen.eamelink schreef op maandag 21 januari 2019 @ 20:20:
Oh, dat is wel helemaal pijnlijk zeg. Partijen die zoveel inkopen, en nog steeds zo'n dramatische koers.
OTC?anboni schreef op maandag 21 januari 2019 @ 20:34:
[...]
Daar is niks pijnlijks aan. Die lui hebben gewoon hele andere kanalen waarin ze handelen, waardoor ze de koers op dit moment minder beinvloeden. Het wordt pas interessant als ze het tijd vinden om de waarde op te gaan bouwen.
Weg
Geef er een naampje aan. Het loopt in ieder geval niet via de exchanges waar jij en ik toegang toe hebben
Ik zou me kunnen voorstellen dat ze alle BTC opkopen die payment processors omwisselen voor webshops die betalingen in BTC accepteren. Dan betalen ze gewoon de dagkoers (want de webshop wil gewoon z'n dollars of euros zien, en zeker niet de volatiliteit van BTC doormaken), maar dat is op geen enkele exchange te zien.
@anboni , stel dat dat zo is en ze zouden de dagkoers betalen, dan betalen ze toch gewoon ongeveer de prijs zoals die op de verschillende exchanges geldt? Ofwel: als ze de dagkoers zouden betalen merken ze net zoveel van de volatiliteit als jij en ik.. Of zie ik iets over het hoofd?
Als je 5000 btc wil kopen op een normale exchange krijg je een groene kaars van jewelste. Daarom kopen ze otcMarthusiast schreef op maandag 21 januari 2019 @ 21:05:
@anboni , stel dat dat zo is en ze zouden de dagkoers betalen, dan betalen ze toch gewoon ongeveer de prijs zoals die op de verschillende exchanges geldt? Ofwel: als ze de dagkoers zouden betalen merken ze net zoveel van de volatiliteit als jij en ik.. Of zie ik iets over het hoofd?
OTC is gewoon vraag en aanbod met mogelijk misschien wel wat korting op de huidige prijs als er flinke hoeveelheden worden gekocht. En misschien een wat hogere prijs als het OTC aanbod lager is dan de vraag. Het is maar net wat aanbieder en koper overeen komen onderling. Tuurlijk wordt er gekeken naar de huidige prijs, maar er speelt vast meer mee.
Als je zeg 10k BTC wil verkopen schiet dat via een exchange totaal niet op, dus ik vermoed dat het bij voldoende aanbod wel iets goedkoper weg gaat.
Als je zeg 10k BTC wil verkopen schiet dat via een exchange totaal niet op, dus ik vermoed dat het bij voldoende aanbod wel iets goedkoper weg gaat.
[ Voor 17% gewijzigd door PilatuS op 21-01-2019 21:10 ]
Ja, de opkopers wel, die 200k BTC whales uit dat eerdere bericht. Die doen het daarom, omdat ze speculeren op een nieuwe ATH in de toekomst. De payment processors en webshops hebben helemaal geen interesse in of belang bij die speculatie, die willen gewoon nu de harde fiat valuta op hun bank zien.Marthusiast schreef op maandag 21 januari 2019 @ 21:05:
Verwijderd
Maar waar moet het geld voor de toekomstige bullrun dan vandaan komen?
Henk en Ingrid?
Henk staat 12k verlies en Ingrid wil een nieuwe keuken.
Henk en Ingrid?
Als crypto volgend jaar weer wat positiever in het nieuws komt begint het langzaam.. en als de koersen dan eind 2020 al flink zijn gestegen zijn Henk en Ingrid weer geinteresseerd om in 2021 in te stappen..
Henk en Ingrid zijn niet slim.
Wees niet als Henk en Ingrid.
Henk en Ingrid zijn niet slim.
Wees niet als Henk en Ingrid.
Ik vermoed dat pas 2% of minder van alle Henken en Ingrids op de wereld hier aan mee hebben gedaan. BTC moet uit het dal komen en weer wat mooie maanden laten zien, dan staat de nieuwe lichting mensen weer in de rijVerwijderd schreef op maandag 21 januari 2019 @ 21:16:
Henk en Ingrid?
@PilatuS en tegen die tijd tegen lekkere hoge prijzen/stuk ;-)
Marthusiast koopt de grote dips tot de bodem aan toe.
Marthusiast is slim.
Wees als Marthusiast.
Marthusiast koopt de grote dips tot de bodem aan toe.
Marthusiast is slim.
Wees als Marthusiast.
Volgende keer dump ik alles bij de ATH.
Was me niet helemaal duidelijk dat we echt nog in het prille begin zitten van crypto.... 2013 14 15 16 all over again.
Geen buy the dip meer
, dure les
Was me niet helemaal duidelijk dat we echt nog in het prille begin zitten van crypto.... 2013 14 15 16 all over again.
Geen buy the dip meer

[ Voor 78% gewijzigd door A87 op 21-01-2019 21:39 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik ook, maar waar dat is ?A87 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 21:38:
Volgende keer dump ik alles bij de ATH.
21k ? 40k ? 80k ? 100k ? 500k ?
De enige manier om zo dicht mogelijk bij de ATH te verkopen is wachten op de grote val en dan proberen de top van de dead cat te pakken, maar dat kost je zo'n 20% als je al gelijk hebt. Verkopen op 40k als de ATH 100k wordt kost je meer, maar beide manieren zijn natuurlijk tricky. Iedereen wil op de ATH verkopen, maar die weet je pas flink achteraf.
Ik hou het maar even op als het veel te goed gaat. BTC heeft richting de ATH echt zieke dagen gehad met 100'en dollars. Lijkt mij een mooi moment om alvast 50% er uit te gooien
Er waren ook echt veel te veel mensen in dit topic die dat als een goede manier zagen. Zowel op 15k als 6k en alles er tussen in.Geen buy the dip meer, dure les
[ Voor 30% gewijzigd door PilatuS op 21-01-2019 21:45 ]
Mijn plan is mogelijk wat simpeler: ik verkoop een deel als het op een koers staat die een behoorlijke deuk in onze hypotheek kan slaan. Daarna verkoop ik waarschijnlijk steeds een beetje als het weer een mooi niveau bereikt (100k, 500k, 1m
)
BTC loopt weer een beetje in een punt wilde ik net zeggen
Wow, net de NAV-pump goed getimed, helaas maar voor €5,18 
Maar toch 16% gepakt in een minuutje
Maar toch 16% gepakt in een minuutje

[ Voor 8% gewijzigd door Eegee op 21-01-2019 22:39 ]
@PilatuS , wat denk jij, zit er (over een periode van tussen nu en komende 4 weken) een drop naar 2.8k(btc in usdt op Binance) aan te komen, blijven we rond de 3.5k of gaan we langzaam richting 4k?
[ Voor 8% gewijzigd door Marthusiast op 21-01-2019 22:52 ]
Wel leuk dat ze weer bij elkaar zijn!Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2019 @ 21:16:
Henk en Ingrid?
Zero.
Denk dat we rond de vorige low wel gaan zien. Misschien iets hoger, misschien iets lager. Een retest van de vorige low is gewoon waarschijnlijk, maar dat zei ik een paar weken terug ook al toen mensen het hadden over een nieuwe bullrun omdat we van 3.1k naar 3.7k waren gegaan. Wat er in de tussentijd gebeurt, geen idee. Het is mogelijk nog even een mooie run omhoog te maken voordat we daar komen, als we daar komen. Het blijft een als, maar ik denk van wel.Marthusiast schreef op maandag 21 januari 2019 @ 22:51:
@PilatuS , wat denk jij, zit er (over een periode van tussen nu en komende 4 weken) een drop naar 2.8k(btc in usdt op Binance) aan te komen, blijven we rond de 3.5k of gaan we langzaam richting 4k?
Thx @PilatuS , ik zit nogal in dubio. Ik verwacht ook nog een dip, en ik heb nog een smak ADA op Binance staan. Nu in tether stappen en op 2.8k (BTC koers in usdt) terugkopen lijkt dus een kans (geen daytrading dus, maar even wachten tot dit komende weken gebeurt). Dat zou een winst van min 15% (in ADA) opleveren (ws meer omdat ADA harder daalt als BTC daalt). Volumes op Binance zijn iig erg laag valt me op. Maargoed, als BTC ineens naar 4k schiet kost het me een deel van mijn ADA positie.
Alternatief is niks doen en bij een eventuele (genoemde) dip nog een smak ADA bij te kopen om de gem. prijs te drukken. Daar heb ik veel ervaring mee opgedaan vorig jaar, maar dat wordt wel saai ;-)
Ik twijfel te veel merk ik.
Alternatief is niks doen en bij een eventuele (genoemde) dip nog een smak ADA bij te kopen om de gem. prijs te drukken. Daar heb ik veel ervaring mee opgedaan vorig jaar, maar dat wordt wel saai ;-)
[ Voor 3% gewijzigd door Marthusiast op 21-01-2019 23:24 ]
Blijft ook heel lastig. Als we de bodem weer op gaan zoeken is het prima mogelijk dat we eerst nog even een run omhoog doen, of in ieder geval even wat stijgen voordat we er heen gaan. Ik hou met beide rekening en ga even zien wat de rit omlaag gaat doen die nu bezig lijkt te zijn. Genoeg mensen die denken dat we vrijwel in 1x naar de bodem gaan, andere denken nog even 1 tik omlaag en dan weer een kleine run omhoog. Ik heb geen idee, maar zit wel te kijken naar een long mocht er support worden gevonden die een rally omhoog kan geven. (ETH rond de 110 en BTC rond de 3400)Marthusiast schreef op maandag 21 januari 2019 @ 23:23:
Thx @PilatuS , ik zit nogal in dubio. Ik verwacht ook nog een dip, en ik heb nog een smak ADA op Binance staan. Nu in tether stappen en op 2.8k (BTC koers in usdt) terugkopen lijkt dus een kans (geen daytrading dus, maar even wachten tot dit komende weken gebeurt). Dat zou een winst van min 15% (in ADA) opleveren (ws meer omdat ADA harder daalt als BTC daalt). Volumes op Binance zijn iig erg laag valt me op. Maargoed, als BTC ineens naar 4k schiet kost het me een deel van mijn ADA positie.
Thx, ja lastig.. Nou kijken of ik in usdt durf te blijven. ADA verkocht rond BTC 3500 usdt op Binance.
Edit.. en weer teruggekocht, kostte me een paar ADA
Edit.. en weer teruggekocht, kostte me een paar ADA
[ Voor 21% gewijzigd door Marthusiast op 21-01-2019 23:36 ]
Persoonlijk zit er gewoon vrijwel niet in. Alleen af en toe een run pakken als ik denk dat die kan komen. Overdag wat kleine trades. Het blijft een bearmarket waar ik er voor het grootste deel van de tijd niet in zit. Pas bij een bullmarket wil ik er weer voor het grootste deel van de tijd wel inzitten.
Ben wel benieuwd naar die 3400ish BTC en 110ish ETH support. Als je de 6 of 12 uur chart pakt zitten we net boven die belangrijke support over langere termijn. Als we daar komen en bouncen kan het een leuke run omhoog geven.
Dit geeft het goed aan: https://twitter.com/SalsaTekila/status/1087473218850639872
Is dan voor ETH, maar ook BTC heeft zo'n langere termijn lijn.
Ben wel benieuwd naar die 3400ish BTC en 110ish ETH support. Als je de 6 of 12 uur chart pakt zitten we net boven die belangrijke support over langere termijn. Als we daar komen en bouncen kan het een leuke run omhoog geven.
Dit geeft het goed aan: https://twitter.com/SalsaTekila/status/1087473218850639872
Is dan voor ETH, maar ook BTC heeft zo'n langere termijn lijn.
[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 21-01-2019 23:41 ]
BTC koers sinds 2014.
Het ziet er als je zo kijkt wel een beetje uit alsof we weer ongeveer op het punt zitten dat in 2014 het dal was. Overigens was de stijging vooraf toen VEEL stijler.
Het volume is ook veel groter dan het was toen het in 2017 rond de huidige koers hing.
Het ziet er als je zo kijkt wel een beetje uit alsof we weer ongeveer op het punt zitten dat in 2014 het dal was. Overigens was de stijging vooraf toen VEEL stijler.
Het volume is ook veel groter dan het was toen het in 2017 rond de huidige koers hing.

[ Voor 20% gewijzigd door Specy op 22-01-2019 01:41 ]
Dan kan die 2e test van 3k waar iedereen zo naar uit kijkt nog even op zich laten wachten. Zou wel goed voor de alts moeten zijn als BTC zo stabiel blijft als toen.
Gisteren een youtube filmpje gezien van een zekere Tone Vays waarin deze aangeeft hoe gelijkaardig de bearmarket van NU overeenkomstig is met deze van 2014. Hij geeft daarin aan dat het volgens hem NOG lager zal gaan naar een BTC van mss <2000 USD. Geeft aan dat hij moeite heeft met de te geloven dat het gewoon een exacte kopie zal zijn van 2014, gewoon omdat perfectie niet bestaat...Ondanks het feit dat ze op dit moment zo goed als perfect samenlopen. Die Tone Vays interviewde een zekere Murad Mahmudov, op vele vlakken waren ze het eens, op 1 echter totaal niet. Tone Vays was van menig dat de bubble die we gezien hebben en die geknapt is deze was overeenkomstig met de DOTcom bubble, die Murad zei dat we die nog MOETEN zien en het zware kapitaal nog moet komen. We gaan het zienSpecy schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 01:40:
BTC koers sinds 2014.
[Afbeelding]
[ Voor 19% gewijzigd door Rebbelx op 22-01-2019 08:37 ]
Net wat BTC gekocht en verstuurd naar Binance, eigenlijk met het idee om het snel om te zetten naar USDT om "fiat" klaar te hebben staan bij de volgende flinke dip, met een stop loss op 3460.
Gaat het omhoog dan gaat de stoploss na verloop van tijd ook omhoog.
Gaat het omhoog dan gaat de stoploss na verloop van tijd ook omhoog.
De tijd leert of het tij keert
Hmm veel rode alts bij een verder ´stabiele´ btc vreemd genoeg. Hele dikke buy walls bij Hot overigens
dat zijn al die mensen die HOT voor 16/17 SAT hebben gekocht. Die willen in ieder geval +10% winst binnen halen, als HOT weer verder gaat dalen.PHPResource schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 09:54:
. Hele dikke buy walls bij Hot overigens
Ben bang dat mensen er eindelijk achter zijn dat de blockchain niet het hosana verhaal is voor ieder "probleem". De markt zal nog wel een tijd dalen dan wel op dit niveau blijven, als het al stijgt. Iig de meeste alts zie ik niet meer veel stijgen de aankomende jaren.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik ook niet...daarom gewoon regelmatig wat BTC accumuleren. Of dat ooit effectief het betalingssysteem gaat worden waarvoor het ooit moest dienen betwijfel ik ten sterkste. Maar het gaat volgens mij effectief de digitale variant van goud worden. Er is teveel aan de gang achter de schermen voor dat allemaal in orde te krijgen. Bakkt, ETF,... Ik betwijfel ten zeerste of al die inspanningen gedaan worden voor iets wat men geen toekomst toedicht.hmr schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 10:19:
Ben bang dat mensen er eindelijk achter zijn dat de blockchain niet het hosana verhaal is voor ieder "probleem". De markt zal nog wel een tijd dalen dan wel op dit niveau blijven, als het al stijgt. Iig de meeste alts zie ik niet meer veel stijgen de aankomende jaren.
https://twitter.com/vechainitalia/status/1087431252469264386
VeChain is na Frankrijk in Italië aardig bezig qua naamsbekendheid. Niet de beste plek van EU om innovatief bezig te zijn, maar verificatie van wijnoorsprong door DNV GL dat wordt vastgelegd in VeChain dApp 'MyStory' heeft daar al wat voeten in aarde. Hier hoge manager van DNV GL bij start blockchaindenktank bij Italiaans ministerie van Economische Zaken die ook VeChain even noemt. Altijd goed voor bekendheid.
VeChain staat weer op hoogste punt in 3 weken nu
VeChain is na Frankrijk in Italië aardig bezig qua naamsbekendheid. Niet de beste plek van EU om innovatief bezig te zijn, maar verificatie van wijnoorsprong door DNV GL dat wordt vastgelegd in VeChain dApp 'MyStory' heeft daar al wat voeten in aarde. Hier hoge manager van DNV GL bij start blockchaindenktank bij Italiaans ministerie van Economische Zaken die ook VeChain even noemt. Altijd goed voor bekendheid.
Als Vechain ooit 1 dollar doet, dan ... dan...Rookert25 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 10:28:
https://twitter.com/vechainitalia/status/1087431252469264386
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat heb ik met ZILhmr schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 10:59:
[...]
Als Vechain ooit 1 dollar doet, dan ... dan...
Prepare for the next ATH
Dat zijn dan een boel mensen die erop tijd in zaten. Wellicht zitten er ook een paar FOMO-ers tussen die denken dat er nog een run in zitcursquidHome schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 09:57:
[...]
dat zijn al die mensen die HOT voor 16/17 SAT hebben gekocht. Die willen in ieder geval +10% winst binnen halen, als HOT weer verder gaat dalen.
Lijken wel een club mensen die BTC niet lager willen
Prepare for the next ATH
Nou idd, zeer sterke buy houdt het stabiel. Ik heb dat overigens vaak alsnog mis zien gaan, eerst 1 prik die de resistance test en daarna een diepe steek die 'm doorbreekt. Volume is obviously gemanipuleerd dus ik gok 80 procent kans op een nieuwe forse daling binnen 24-48u.sourcecode schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 12:56:
Lijken wel een club mensen die BTC niet lager willen
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Gewoon alle stop losses die afgaan om de zwakke handen er uit te schudden, dat kan natuurlijk ook. Die mogen nu allemaal duurder terugkopen. Waarna het weer daalt, en ze weer achter de feiten aan lopen.
Het wilt niet echt stijgen ondanks die enorme duw omhoog vanaf 3450.
Klopt het is dood.ggj87 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 13:58:
Het wilt niet echt stijgen ondanks die enorme duw omhoog vanaf 3450.
Weg
Laat mijn buy order eth/usdt op 111.91 nou zijn afgegaan op binance. Nu hopelijk doorstijgen.
*update: Ik weet niet hoe het kan maar schijnbaar was mijn order gisteravond al afgegaan.. bijzonder want ik heb die dip niet gezien.
*update: Ik weet niet hoe het kan maar schijnbaar was mijn order gisteravond al afgegaan.. bijzonder want ik heb die dip niet gezien.

[ Voor 64% gewijzigd door Pelox op 22-01-2019 14:44 ]
Zero.
Here I am. Nog steeds geen reden om bullish te zijn boys. Maar ik merk dat ik mijn beren-visie even niet teveel moet ventileren gezien de reacties na m'n laatste post.Marthusiast schreef op maandag 21 januari 2019 @ 22:07:
@Tominatie kom maar weer terug, ze worden bullish hierboven
Sorry als ik tevaak meld dat ik bearish ben maar ik bekijk het elke dag weer en zie telkens hetzelfde deprimerende zooitje.
En dan zie ik ook nog eens dat Tron, een next level shitcoin fork van ETH de hele markt eruit pumpt door 1 grote scam/money grab airdrop. Man man man.
De zogenaamde BTT airdrop (verdeling):
Private Sale 2%
Partnerships 4%
Public Sale 6%
Seed Sale 9%
BitTorrent Airdrop 10%
TRON Airdrop 10.1%
TRON Foundation 20%
BitTorrent Ecosystem 19.9%
Team 19%
Dus 10,1% van 't totale aantal tokens gaat naar TRX holders op een ratio van 1:1. Dan gaat er ook nog 10% van de BTT tokens in een potje voor aidrops om hype te creëren. Derest beland allemaal in de zakken van onze vriend Justin Sun en de teamleden. Het is werkelijk waar een schande gewoon, dat zoiets mag. Dat hele BTT gebeuren is gewoon 1 grote money grab. Die hele token is nergens voor nodig en zal geen toegevoegde waarde hebben. Weer een shitcoin waar tientallen miljoenen aan verdiend gaat worden. Zo zuig je de hele markt leeg en ben ook echt helemaal klaar met dit soort praktijken.
Alts, 1 grote tering bubbel. Ok kort door de bocht maar bijna alles kan van mij echt naar de pleuris. Behalve bitcoin en nog wat legitieme alts die echt iets willen proberen/een doel hebben.
Dit artikel ook wel interessant om te lezen:
https://breakermag.com/fo...ts-token-can-run-on-tron/
Tron bestaat uit veel marketing en babbels en verder helemaal niks, dat deze shitcoin een waardering heeft van 2 miljard laat mij aleen maar zien wat voor'n bubbel deze markt nog is. Pas als dit soort shitcoins verdwijnen en de bitcoin dominantie toeneemt is de bubbel geknapt naar mijn mening.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!