[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 156 Laatste
Acties:
  • 436.529 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:50
LAMBOOOOOOOOOO :D:D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Gekke holo... Ikke wil instappen op 15... Niet 22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-09 01:44
Wanneer gaat DLT moonen mejongeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Nog steeds een triest volume

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Nogal ja. Sommige 1 min candles op Binance zijn 6 of 7 BTC.

We zitten helaas even in een nogal irritante tijd nu. Dagen sideways en dan een pump of dump gevolgt door meer sideways. Ben bang dat dit pas gaat stoppen als we de bearmarket achter ons laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dat HOT gaat wel als de brandweer zeg hey vandaag. Lekker hoor!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:50
DAMAGE schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:06:
Dat HOT gaat wel als de brandweer zeg hey vandaag. Lekker hoor!
Eindelijk zeg... Mag ook wel eens hehe. Alleen, waarom?

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
B-Bandit schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:17:
[...]

Eindelijk zeg... Mag ook wel eens hehe. Alleen, waarom?
Omdat de low cap altcoins als laatste pumpen en dat is nu en daar hoort HOT ook bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Mijn laatste inleg op HOT is al bijna 100% gegaan. mooi man.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:20

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
DAMAGE schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:21:
Mijn laatste inleg op HOT is al bijna 100% gegaan. mooi man.
ik kocht op 11 sat.. 8)

was nu mijn hele pf maar HOT >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@twain4me Baas boven baas he! ik was er neeeeet iets later bij maar alsnog een koopje wat mij betreft. Die HOT gaat de komende tijd nog wel omhoog. Moet toch minimaal wel een cent halen zou je denken. Hoe stom price predictions ook zijn. Maar we gaan het zien. Ik maak me er ook niet te druk om al die crypto's. Het heeft allemaal tijd nodig. Duurt gewoon ff voordat we echt resultaten gaan zien maar komt wel goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:29:
Die HOT gaat de komende tijd nog wel omhoog. Moet toch minimaal wel een cent halen zou je denken.
Ben bang dat ook HOT afhankelijk is van wat BTC gaat doen. De highcaps hebben hun pump na de bodem gehad, daarna de midcaps en nu de lowcaps. Stel BTC gaat weer een bodem zoeken zal iedere coin mee gaan en is die winst van HOT zo weer weg. Gaat BTC de weg omhoog vinden dan kan HOT inderdaad prima lekker doorgaan. Het is natuurlijk nogal balen dat iedere coin zo afhankelijk van BTC, maar dat hoort er gewoon bij. We hebben de volledige cyclus van alle coins vanuit de low nu gehad aangezien we nu met de lowcaps bezig zijn, dan is het zien of de weg omhoog gevonden kan worden of niet. Zo niet gaat alles bloeden als BTC daarmee begint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@PilatuS dat is een terugkerend fenomeen ja. Maar ik maak me daar niet zo druk om, het is toch allemaal vrij lange termijn dat we weer echt winsten gaan zien. BTC zal inderdaad omhoog moeten maar denk dat we daar nog wel even op kunnen wachten. Nu alweer benieuwd waar we ergens midden van het jaar staan. We willen het liever niet horen maar het kan maar zo dat we dan nog steeds rond dit level blijven dobberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:36:
We willen het liever niet horen maar het kan maar zo dat we dan nog steeds rond dit level blijven dobberen.
Of een nieuwe low maken waarbij sommige munten nog even -40% of meer gaan doen. Geen idee of het zo is, maar helaas wel prima mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de volgende btc dip koop ik weer iets meer holo.
Lekker weg zetten net al zil.

Had zil eigenlijk al onder de 600 verwacht... Maar houd zich groot momenteel.

Eigenlijk stiekem zijn dit gewoon mijn 2 muntjes die alles dips vanaf dec good zijn doorgekomen bij mij.
Zitten nog ruim boven inkoop, en zelfs tijdens de dip zijn ze niet op inkoop gekomen.... Zilliqa en holo. Hierbij hernoemd naar pension voorziening 2060.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Kan zeker @PilatuS ! Alles is mogelijk. Ik heb er alleen wel vertrouwen in dat we de echte bodem wel gehad hebben. Maar ja helaas zegt dat allemaal zo weinig in deze markt. We zullen geduld moeten hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:20

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
DAMAGE schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:29:
@twain4me Baas boven baas he! ik was er neeeeet iets later bij maar alsnog een koopje wat mij betreft. Die HOT gaat de komende tijd nog wel omhoog. Moet toch minimaal wel een cent halen zou je denken. Hoe stom price predictions ook zijn. Maar we gaan het zien. Ik maak me er ook niet te druk om al die crypto's. Het heeft allemaal tijd nodig. Duurt gewoon ff voordat we echt resultaten gaan zien maar komt wel goed.
Heeft weinig met skill te maken ik heb echt alle geluk gehad, mijn buy order(tje) is echt vlak voor die eerste piek afgegaan :X
Ik was zo dom om de order in sat te plaatsen en dus in die enorme wacht rij gestaan op 11 sat |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 18:04

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:42:
Ik heb er alleen wel vertrouwen in dat we de echte bodem wel gehad hebben.
Ik helaas nog niet. Een bounce die niet heel groot was tot 4.2k. Daarna een flinke val waarbij de retest niet verder kwam dan 4.1k en toen hard faalde. Het lage volume en totaal gebrek aan langzaam omhoog. Zou graag zien dat we de low niet hertesten, maar zo ziet het er niet echt naar uit. Mochten we door kunnen stijgen tot boven die 4.2k dan wordt het anders, maar tot die tijd wijst alles eerder op toch omlaag tegenover omhoog. Maar goed, alles kan inderdaad dus we gaan het zien :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ben een paar dagen geleden all-in gegaan, heb een aantal keren de billen bij elkaar moeten knijpen, maar is tot nu toe een prima keuze geweest. Stop losses ruim ingesteld en steeds naar boven bijgesteld. Iedere keer als Bitcoin 30-40 Dollar daalt neig ik ernaar de stop loss te verwijderen en direct een market sell uit te voeren, maar, ik kan tot nu toe die neiging weerstaan. Dat is toch die bullish ipv bearish houding aannemen, dat bearish gevoel loslaten werkt tot nu toe wel goed.

De vraag is echter nog steeds hoe lang dat bearish gevoel aanwezig blijft. Als ik conform de verwachtingen van bijvoorbeeld Kirby zou handelen, dan stond ik er nu minder goed voor. Maar dat kan over 10 minuten weer ongedaan gemaakt worden door de moeder van alle drops.

BNB doet het ook goed, niet omdat whales bijkopen zodat het daarna verkopen van Bitcoin en Ethereum goedkoper is, maar, omdat Bitcoin omhoog gaat, of er in alts wordt geïnvesteerd. Er worden ook behoorlijke hoeveelheden alts ingeslagen, de grootte van bepaalde buy orders is echt niet mis.

Ook als het nog tijden sideways blijft gaan vind ik het prima. Het moet nu echt wel zwaar dippen wil ik weer verkopen. Kijk eens hoeveel hoger bepaalde alts alweer staan sinds hun low van weken/maanden geleden. Vaak toch al wel 1,5-2x zo hoog. Misschien is dat over 2-3 weken wel 2-3x zo hoog.

Ik hou er ergens nog steeds rekening mee dat we richting de 2.800 regionen en lager kunnen gaan, maar, in de praktijk gaan we gemiddeld alweer een aantal weken/maanden omhoog sinds de echte lows en verder door stijgen kan maar zo werkelijkheid worden.

Kortom: De stop losses staan ingesteld voor als de pleuris uitbreekt, maar, ik hou er ergens ook wel weer rekening mee dat er betere tijden aankomen :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:51:
Ik hou er ergens nog steeds rekening mee dat we richting de 2.800 regionen en lager kunnen gaan, maar, in de praktijk gaan we gemiddeld alweer een aantal weken/maanden omhoog sinds de echte lows en verder door stijgen kan maar zo werkelijkheid worden.
Ik denk dat we het snel zullen weten. Helemaal nu we aan het einde van de omhoog cyclus zitten met de lowcaps die hun stijgingen aan het maken zijn. Dan is het of door omhoog, of terug flink omlaag. We zitten ook mooi in het midden van de low en top van de bounce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:27
Biersteker schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 16:48:
[...]

Welke windows XP software bedoel je dan? (Gringoldminer?), En welke shady software?

met grin-server icm grin-miner is er echt werkelijk niets aan de hand.
Oke en probeer nu eens een echte coin als Veil te minen. Ik ben benieuwd of je systeem binnen 1 of 3 sec vast loopt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Taro schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:51:
Ben een paar dagen geleden all-in gegaan, heb een aantal keren de billen bij elkaar moeten knijpen, maar is tot nu toe een prima keuze geweest. Stop losses ruim ingesteld en steeds naar boven bijgesteld. Iedere keer als Bitcoin 30-40 Dollar daalt neig ik ernaar de stop loss te verwijderen en direct een market sell uit te voeren, maar, ik kan tot nu toe die neiging weerstaan. Dat is toch die bullish ipv bearish houding aannemen, dat bearish gevoel loslaten werkt tot nu toe wel goed.

De vraag is echter nog steeds hoe lang dat bearish gevoel aanwezig blijft. Als ik conform de verwachtingen van bijvoorbeeld Kirby zou handelen, dan stond ik er nu minder goed voor. Maar dat kan over 10 minuten weer ongedaan gemaakt worden door de moeder van alle drops.

BNB doet het ook goed, niet omdat whales bijkopen zodat het daarna verkopen van Bitcoin en Ethereum goedkoper is, maar, omdat Bitcoin omhoog gaat, of er in alts wordt geïnvesteerd. Er worden ook behoorlijke hoeveelheden alts ingeslagen, de grootte van bepaalde buy orders is echt niet mis.

Ook als het nog tijden sideways blijft gaan vind ik het prima. Het moet nu echt wel zwaar dippen wil ik weer verkopen. Kijk eens hoeveel hoger bepaalde alts alweer staan sinds hun low van weken/maanden geleden. Vaak toch al wel 1,5-2x zo hoog. Misschien is dat over 2-3 weken wel 2-3x zo hoog.

Kortom: De stop losses staan ingesteld voor als de pleuris uitbreekt, maar, ik hou er ergens ook wel weer rekening mee dat er betere tijden aankomen :)
Ik ben zelf afgelopen week grotendeels uitgestapt omdat ik (voornamelijk overdag) nu gewoon de tijd niet heb om de markt in de gaten te houden. Heb er absoluut geen spijt van, want in USDT heb ik geen "verliesstress." Moet wel zeggen dat ik aangenaam verrast ben hoe de markt zich gehouden heeft de afgelopen dagen! Ben heel benieuwd of dat beloond wordt met een correctie naar boven of naar beneden.

Ik kijk het nog heel even aan, en denk persoonlijk een correctie naar beneden. Hoeft helemaal geen 300 dollar te zijn, maar naar 3500 ofzo zou ideaal zijn. Dat is een verdomd mooi moment om in te stappen, want er is nu weer een datum bekend waar naartoe gewerkt kan worden, 27 februari. Het moet heel raar lopen wil de prijs van BTC net voor 27 februari lager zijn dan nu. ;) daarna kan alles gebeuren en is de kans best groot dat we echt flink omlaag gaan. Sell the news blijft toch een dingetje zeg maar.

Qua altcoins hou ik vooral NEO in de gaten, heb het idee dat die op springen staat. Reageert de laatste tijd behoorlijk heftig op stijgingen van BTC, ik zie NEO nog wel een "ETH'je" als we omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 01:26
Het blijft erg stil rond Cryptopia...... Hier ook, zaten er hier maar weinig mensen daar? Ik heb bij ons in het kantoorgebouw eens rondgevraagd, en meerdere mensen hadden behoorlijke hoeveelheden geld (tienduizenden euro's) daar staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Specy schreef op zondag 20 januari 2019 @ 02:28:
Het blijft erg stil rond Cryptopia...... Hier ook, zaten er hier maar weinig mensen daar? Ik heb bij ons in het kantoorgebouw eens rondgevraagd, en meerdere mensen hadden behoorlijke hoeveelheden geld (tienduizenden euro's) daar staan.
Tja, blijft sneu voor je.

Heb je de Cryptopia etherscan adressen waar je tokens naar verzond voor de hack al gecheckt? Staat er nog iets op? Verder is het hier en elders ook opvallend stil (crypto in het algemeen).... Ik vind het wel ok, het is wat het is, tijd bestaat alleen omdat anders alles tegelijkertijd gebeurt, cliché of twee kan je ook niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Specy schreef op zondag 20 januari 2019 @ 02:28:
Ik hoop niet na advies erover van uwes. ;)
Hopelijk komt het goed. :)

[ Voor 3% gewijzigd door RaptorXS op 20-01-2019 03:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Bitcoin cash onder EOS.

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

PilatuS schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 21:50:
[...]

Ik helaas nog niet. Een bounce die niet heel groot was tot 4.2k. Daarna een flinke val waarbij de retest niet verder kwam dan 4.1k en toen hard faalde. Het lage volume en totaal gebrek aan langzaam omhoog. Zou graag zien dat we de low niet hertesten, maar zo ziet het er niet echt naar uit. Mochten we door kunnen stijgen tot boven die 4.2k dan wordt het anders, maar tot die tijd wijst alles eerder op toch omlaag tegenover omhoog. Maar goed, alles kan inderdaad dus we gaan het zien :)
En dat alles zegt niet heel veel over of we de bodem gehad hebben of niet. Niemand weet of we nu verder omhoog gaan of niet. Qua technicals zeg je inderdaad dat het lager kan. Maar het mooie er aan is dat niemand dat exact weet. Net zo goed dat we weten dat heel veel Youtube volgers van Crypto Kirby nu nar rektcity zijn gegaan. Want die gingen op basis van zijn videos short en toch gingen we een stukje long. Maar goed hij maakt dan altijd een nieuw videotje en zegt dan dat hij zijn matties al lang het betere signal heeft gegeven. Dus snel centjes over maken en subscriben, want dan weten zij ook wanneer ze hun koers moeten aanpassen. Wij weten hier hopelijk allemaal dat dat bullshit is, maar toch. Niemand weet het exact. Dat is het moraal van het verhaal. De markt doen gewoon lekker wat het zelf wil. En tot dus ver heb ik nog niet echt iets gezien waardoor ik zeg dat we nog verder naar beneden gaan. Als we naar beneden gaan dan weten we wel dat dat zal komen door een hele dikke grote rode staaf die niemand heeft zien aankomen. Want dat is ook de lering die we uit de afgelopen periode kunnen trekken. De meesten doen dat af als 'gemanipuleerd'. Maar dat zijn natuurlijk gewoon diepe portemoneetjes die een wijziging in de koers willen zien. Want die weten ook dat als zij centen eruit trekken, dan gaan er stop losses af, en dan kunnen ze hoe dan ook onderaan goedkoper inkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:50
HOT gaat weer lekker opeens. Vreemd spektakel wederom, enorme buy orders kwamen voorbij om vervolgens ook weer volledig gedumpt te worden (in 5 minuten van 22 sats naer 24 sats en weer terug naar 22 sats)

[ Voor 19% gewijzigd door PHPResource op 20-01-2019 06:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
PHPResource schreef op zondag 20 januari 2019 @ 05:53:
HOT gaat weer lekker opeens. Vreemd spektakel wederom, enorme buy orders kwamen voorbij om vervolgens ook weer volledig gedumpt te worden (in 5 minuten van 22 sats naer 24 sats en weer terug naar 22 sats)
En weer naar 25 sats.... gerucht dat ze een announcement met Mozilla gaan doen, dat zou toch wat zijn al ben ik een beetje sceptisch. Heb mezelf beloofd er niets mee te doen tot mijn targets bereikt zijn. Maar de handen jeuken om nu even te scalpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hot chill terug naar de 16 aub.
Je bent aan het uitsloven..... ( Ik ik wil nog extra inkopen niet op je top)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 01:26
RaptorXS schreef op zondag 20 januari 2019 @ 03:32:
[...]

Ik hoop niet na advies erover van uwes. ;)
Ha, gelukkig niet! Andersom :) En ook nog mensen die er pas kort zitten en er nog coins hadden staan
voordat we elkaar kensen. Daarom had ik ook wel meer "slechtoffers" hier verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:48
Tja wat nu he.. Toch maar een deel hot verkopen of gewoon hodl??

Toen ik op 17 had verkocht kon ik gelukkig nog op tijd terugkopen. Stel dat hij gewoon blijft gaan.. keuzes keuzes..

[ Voor 48% gewijzigd door Pelox op 20-01-2019 09:04 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Pelox schreef op zondag 20 januari 2019 @ 09:03:
Tja wat nu he.. Toch maar een deel hot verkopen of gewoon hodl??

Toen ik op 17 had verkocht kon ik gelukkig nog op tijd terugkopen. Stel dat hij gewoon blijft gaan.. keuzes keuzes..
HODL. sws hodl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
deppenboks schreef op zondag 20 januari 2019 @ 08:59:
[...]

En weer naar 25 sats.... gerucht dat ze een announcement met Mozilla gaan doen, dat zou toch wat zijn al ben ik een beetje sceptisch. Heb mezelf beloofd er niets mee te doen tot mijn targets bereikt zijn. Maar de handen jeuken om nu even te scalpen.
Dat gerucht gaat al een jaar rond. Geloof er niet zoveel van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2019 @ 09:02:
Hot chill terug naar de 16 aub.
Je bent aan het uitsloven..... ( Ik ik wil nog extra inkopen niet op je top)
Top? dit is lang niet zijn top ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Was helaas weer voor korte duur :'( die pumps worden ook minder dus er is nog hoop dat ie helemaal verdwijnt *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaruHaru schreef op zondag 20 januari 2019 @ 09:06:
[...]

Top? dit is lang niet zijn top ;)
Tuurlijk als hij volgend jaar op 100 euro staat is het niet zijn top.

Maar ik stap liever in op een periode van stabiel 17 ofzo dan nu kopen wat over 10 min een piek blijkt te zijn....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2019 @ 09:11:
[...]

Tuurlijk als hij volgend jaar op 100 euro staat is het niet zijn top.

Maar ik stap liever in op een periode van stabiel 17 ofzo dan nu kopen wat over 10 min een piek blijkt te zijn....
Nou zo ver keek ik eigenlijk ook niet, maar je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
25 stats is best verleidelijk om te verkopen.. :X

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Pelox schreef op zondag 20 januari 2019 @ 09:17:
25 stats is best verleidelijk om te verkopen.. :X
Als je er voor in bent om op korte termijn winst te maken, doe het :)

Ik zit er voor de lange termijn in :D

ik had ze gekocht toen ze 0.00035 cent waren ps :D

[ Voor 8% gewijzigd door HaruHaru op 20-01-2019 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
Jullie weten wel dat in het komend jaar HOT wordt omgezet naar Holofuel? Holofuel wordt ontworpen om als stabiele munt te fungeren die zich baseert op de prijs die hosters willen hebben voor het hosten van apps op hun server. Laten we hopen dat ie op een dag stabiliseert rond de 1 dollar (niet onwaarschijnlijk volgens Arthur Brock).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
HaruHaru schreef op zondag 20 januari 2019 @ 09:18:
[...]

Als je er voor in bent om op korte termijn winst te maken, doe het :)

Ik zit er voor de lange termijn in :D

ik had ze gekocht toen ze 0.00035 cent waren ps :D
Ik zit er ook al een tijd in en ook voor de lange termijn.. wil alleen niet weer mijn winsten zien verdampen..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
radem205 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 09:28:
Jullie weten wel dat in het komend jaar HOT wordt omgezet naar Holofuel? Holofuel wordt ontworpen om als stabiele munt te fungeren die zich baseert op de prijs die hosters willen hebben voor het hosten van apps op hun server. Laten we hopen dat ie op een dag stabiliseert rond de 1 dollar (niet onwaarschijnlijk volgens Arthur Brock).
Als deze stabiliseert rond 1 dollar, ben ik al blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Pelox schreef op zondag 20 januari 2019 @ 09:30:
[...]

Ik zit er ook al een tijd in en ook voor de lange termijn.. wil alleen niet weer mijn winsten zien verdampen..
Crypto is gewoon zelfde als een slechte relatie met een prachtige vrouw/man. Keeps beating you down mentally, but you cant let it go ;)

Edit: sry voor dubbele post onder mekaar

[ Voor 5% gewijzigd door HaruHaru op 20-01-2019 09:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• radem205
HaruHaru schreef op zondag 20 januari 2019 @ 09:30:
[...]

Anders ik wel. Ik blijf gewoon hodlen en hoop op het beste.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

radem205 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 09:28:
Nope. Had ik geen idee van. Ik zag goedkoop muntje, stabiel, en dacht laat ik er 1 miljoen van kopen...:)
HaruHaru schreef op zondag 20 januari 2019 @ 09:30:
[...]

Man op 25cent ben ik Happy. Wordt het wel een 2de hands Lamborghini of een cheap nieuwe....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2019 @ 09:38:
[...]

Nope. Had ik geen idee van. Ik zag goedkoop muntje, stabiel, en dacht laat ik er 1 miljoen van kopen...:)

[...]

Man op 25cent ben ik Happy. Wordt het wel een 2de hands Lamborghini of een cheap nieuwe....
Met 1 cent ben ik al heel tevreden :)

[ Voor 10% gewijzigd door Pelox op 20-01-2019 09:40 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Hebben we het over deze HOT ?

Total Supply
177.619.433.541 HOT

Als Arthur Brock zou ik ook zeggen dat het een 1 USD muntje zou worden :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaruHaru
Oh shit, vrouwtje is wakker geworden. even alle crypto sites sluiten..... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op zondag 20 januari 2019 @ 09:42:

Total Supply
177.619.433.541 HOT

Exact die. To the Moon. Maar eerst naar 15sat aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Slux schreef op zondag 20 januari 2019 @ 09:42:

Total Supply
177.619.433.541 HOT

Precies, 1 cent zou heel mooi zijn en dan vier ik feest!

Maar goed.. als xrp het kan kan holo het ook.

update* inmiddels 33,33333% van ledger naar binance gestuurd. Ik wacht nog even met verkopen, maar nu kan ik er in ieder geval snel bij.

[ Voor 23% gewijzigd door Pelox op 20-01-2019 10:24 ]

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:07
HaruHaru schreef op zondag 20 januari 2019 @ 09:45:
Oh shit, vrouwtje is wakker geworden. even alle crypto sites sluiten..... :o
dat heb ik met andere sites :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Mooi om holo zo te zien stijgen, maar hier gaat een correctie op komen. Dergelijke stijgingen zien we vaker en dan komt altijd een daling. Ik zit te wachten op de daling O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holo gaat m.i. nog zakken naar de 17/18 sat, maar ik ben er van overtuigd dat de échte lift off binnenkort gaat plaatsvinden. Mooi project met veel potentie! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:58
LopendeVogel schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 22:39:
[...]

Oke en probeer nu eens een echte coin als Veil te minen. Ik ben benieuwd of je systeem binnen 1 of 3 sec vast loopt.
Aah op die fiets "een echte coin zoals <randomcoin>"

mining rigs draaien hier op grin als een zonnetje, mining pool ook, 6 blokken binnen sinds launch. enige downtime was upscalen van de mining pool.

Geen enkele miner is vast gelopen hier, dus ik snap niet echt waarom je FUD aan het verspreiden bent.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

REVERSE MOON ACTIVATED!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Net als ik wil inloggen op Binance, niet even ietsje later nee, net ervoor ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar dan ah gevonden ik dacht we zitten toch nog steeds in de 80... ja maar wel 100 lager..

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2019 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Lol ik had nog een buyorder op 3573 usdt staan, precies aangetikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Biersteker schreef op zondag 20 januari 2019 @ 11:42:
[...]

Aah op die fiets "een echte coin zoals <randomcoin>"

mining rigs draaien hier op grin als een zonnetje, mining pool ook, 6 blokken binnen sinds launch. enige downtime was upscalen van de mining pool.

Geen enkele miner is vast gelopen hier, dus ik snap niet echt waarom je FUD aan het verspreiden bent.
FUD of lees je mijn berichten half?

Probeer nu eens een ANDERE coin te minen, zoals Veil (Veil=voorbeeld). De mensen achter veil zijn tevens de mensen achter pivx, alleen gaat Veil veel verder. Het is maar wat je random noemt.

Ik hoop iig niet dat je de command setx voor de worksize toegepast hebt zoals geadviseerd wordt :D

[ Voor 8% gewijzigd door LopendeVogel op 20-01-2019 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
RonaldMuijs schreef op zondag 20 januari 2019 @ 12:46:
Lol ik had nog een buyorder op 3573 usdt staan, precies aangetikt.
Daar is 'ie al weer door gezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat hij nog wel verder gaat. Of 1x diep.
Of nog een paar stapjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:58
LopendeVogel schreef op zondag 20 januari 2019 @ 13:12:
[...]

FUD of lees je mijn berichten half?

Probeer nu eens een ANDERE coin te minen, zoals Veil (Veil=voorbeeld). De mensen achter veil zijn tevens de mensen achter pivx, alleen gaat Veil veel verder. Het is maar wat je random noemt.

Ik hoop iig niet dat je de command setx voor de worksize toegepast hebt zoals geadviseerd wordt :D
? Ik vraag je welke miner je bedoelt met die "vage xp crap". Geen reactie.
De enige opensource miner grin-miner draait ook echt alleen op linux.

Setx word ook niet geadviseerd.

Dus op mijn vraag aan jou, wat er "mis" is met grin, is het antwoord letterlijk: "Andere devs zeggen dit, zonder bron", en "Ga andere coins minen" en dan ook nog met een "Veil gaat veel verder dan argument".

Sorry,maar dat is echt shillen en fudden.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

LopendeVogel schreef op zondag 20 januari 2019 @ 13:12:
[...]

De mensen achter veil zijn tevens de mensen achter pivx, alleen gaat Veil veel verder. Het is maar wat je random noemt.
Gaat men dan nu uit pivx stappen en in veil? MAW pivx dump?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
ggj87 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 13:19:
[...]

Daar is 'ie al weer door gezakt.
Had hem direct weer verkocht voor 3600. Precies goed gegaan, twijfel nu alleen of ik een nieuwe buyorder rond 3400-3450 ga zetten of dat ik eerst even toe kijk wat de markt doet.

[ Voor 21% gewijzigd door RonaldMuijs op 20-01-2019 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Sando schreef op zondag 20 januari 2019 @ 13:40:
[...]

Gaat men dan nu uit pivx stappen en in veil? MAW pivx dump?
Naar mijn weten niet. Een deel van de pivx club is bezig met Veil ( + een lading nieuwe devs etc ). Pivx loopt gewoon door. Veil is dus niet pivx 2.0 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Dit had ik dan ook letterlijk niet zien aankomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op zondag 20 januari 2019 @ 05:36:
[...]
En dat alles zegt niet heel veel over of we de bodem gehad hebben of niet.
Het zegt ook niets, maar wat ik aangeef vind ik wel een hoop hints dat de bullmarket nog flink ver weg is.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Even voor de mensen die een ledger nano s hebben (en het nog niet wisten, volgens mij werd het in deze thread nog niet gemeld):
Er is een firmware update uitgebracht: versie 1.5.5 (die de ledger oa zou voorbereiden zodat ook ADA er (in de toekomst) mee kan worden beheerd).

- https://www.ledger.fr/201...w-nano-s-firmware-update/

Meesten van jullie zitten waarschijnlijk (nog) op versie 1.4.2 van de firmware.
Laatste dagen is er nogal wat onrust ontstaan omtrent deze update. Klachten:
-De ledger werd een baksteen (deed niks meer)
-Het updaten lukte niet vanwege overbelaste Ledger servers
-Er kunnen na de update (als die al lukt) MINDER apps tegelijk op.

Zie deze 2 threads op Reddit bijvoorbeeld:
- https://www.reddit.com/r/...no_s_155_firmware_update/
- https://old.reddit.com/r/...mcu_firmware_not_genuine/

Als je wil upgraden: jouw keuze. Mijn mening: even wachten totdat Ledger de problemen onder controle heeft en er positieve berichten van eindgebruikers verschijnen. Voor nu lijkt het allemaal een ramp!

[ Voor 7% gewijzigd door Marthusiast op 20-01-2019 15:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

@Marthusiast Bedankt voor de melding!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:10
Indien waar, nog meer slecht nieuws:

Hacked Customer Data From World Leading Cryptocurrency Exchanges For Sale On The Dark Web?
According to data shared with CCN, the hacker has an ad that has been online since July 2018, in which he claims to have hacked documents used in KYC checks – including identity cards and drivers’ licenses – from users of top exchanges like Bittrex, Poloniex, Bitfinex, and Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:07
PilatuS schreef op zondag 20 januari 2019 @ 14:25:
[...]

Het zegt ook niets, maar wat ik aangeef vind ik wel een hoop hints dat de bullmarket nog flink ver weg is.
inderdaad kan nog wel jaren duren zeg mijn gevoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
bie100 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 14:49:
[...]

inderdaad kan nog wel jaren duren zeg mijn gevoel
Zo lang denk ik zelf van niet, maar het zou helaas wel kunnen inderdaad.
from users of top exchanges like Bittrex, Poloniex, Bitfinex, and Binance.
Vaak bij zulk soort dingen is er maar één daadwerkelijk gehacked en doen ze alsof ze het allemaal zijn. Prima kans dat alles wat ze hebben, als ze al wat hebben, van maar één exchange komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:16
PilatuS schreef op zondag 20 januari 2019 @ 15:17:
Vaak bij zulk soort dingen is er maar één daadwerkelijk gehacked en doen ze alsof ze het allemaal zijn. Prima kans dat alles wat ze hebben, als ze al wat hebben, van maar één exchange komt.
Nouja, Binance heeft de ID verificatie uitbesteedt, ik vraag me af of Binance ueberhaupt zelf beschikt over de IDs. Dus tenzij al die exchange van dezelfde verificatie service gebruik maken en die gehacked is, zou ik het bericht met 'n korreltje zout nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BulkyBear
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 15:17
Marthusiast schreef op zondag 20 januari 2019 @ 14:40:
Even voor de mensen die een ledger nano s hebben (en het nog niet wisten, volgens mij werd het in deze thread nog niet gemeld):
Er is een firmware update uitgebracht: versie 1.5.5 (die de ledger oa zou voorbereiden zodat ook ADA er (in de toekomst) mee kan worden beheerd).

Als je wil upgraden: jouw keuze. Mijn mening: even wachten totdat Ledger de problemen onder controle heeft en er positieve berichten van eindgebruikers verschijnen. Voor nu lijkt het allemaal een ramp!
Gisteren de update gedaan. Geen problemen ervaren, loopt als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Hebben we support op 3400?

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:47
3500 usdt zo te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
We zitten weer zo'n 10% van de bodem af. To buy or not to buy? Lastig met al die Bartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
welke bodem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Het laagste punt sinds de 20k dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Storm300
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-12-2023
ggj87 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:20:
We zitten weer zo'n 10% van de bodem af. To buy or not to buy? Lastig met al die Bartjes.
Dit was wel een Bart met een laag voorhoofd en een matje in zijn nek......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Bij elke bart komen we weer hoger uit de laatste tijd dus 4k soon? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-09 23:15
normaal zag ik dat bitcoin in usd prijs duurder was dan in usd-t, maar nu is het andersom, iemand die snapt hoe dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:57
Vlizzjeffrey schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:58:
normaal zag ik dat bitcoin in usd prijs duurder was dan in usd-t, maar nu is het andersom, iemand die snapt hoe dat komt?
De waarde bij USD-T is groter als deze lager gewaardeerd is dan USD.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
Btc op het randje van nog een mooie drop en veel alts nog te ver weg van hun vorige low.
Nee nee ik blijf nog even fijn op mijn handen zitten.
2.8k euro de eerste voorzichtige buys maar eens plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
LED-Maniak schreef op zondag 20 januari 2019 @ 18:00:
[...]

De waarde bij USD-T is groter als deze lager gewaardeerd is dan USD.
Maar nu is het andersom, de btc koers in USD-T is nu hoger dan in USD, normaal altijd ( laatste 8 weken dat ik er naar kijk) andersom. en tether staat precies op 1.0 usd op het moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Vlizzjeffrey schreef op zondag 20 januari 2019 @ 18:07:
[...]

Maar nu is het andersom, de btc koers in USD-T is nu hoger dan in USD, normaal altijd ( laatste 8 weken dat ik er naar kijk) andersom. en tether staat precies op 1.0 usd op het moment.
BTC is op Binance in USDT gelijk aan USD exchanges. Bitfinex daar in tegen heeft nog zijn 3% fee om uit te cashen is zit daarom hoger. In dit geval is het verschil dus niet door USDT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borealis
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-02-2021
Op de coinbase chart zijn we tot identiek hetzelfde punt gezakt als vorige week (3483usd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
Borealis schreef op zondag 20 januari 2019 @ 18:50:
[...]

Op de coinbase chart zijn we tot identiek hetzelfde punt gezakt als vorige week (3483usd)
Inderdaad, korte termijn bullflag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Morgen is het bloedmaan, een voorteken? :+

[ Voor 4% gewijzigd door dabla op 20-01-2019 19:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marthusiast
Marthusiast schreef op zondag 20 januari 2019 @ 14:40:

Eerder vandaag poste ik bovenstaande.
Omdat ik zelf 2 ledgers heb (en de vierentwintig woorden netjes had opgeschreven, dus risico is 0 voor mij) heb ik het eerst met 1 van de ledgers geprobeerd. Dat ging prima. De tweede ging ook prima. Geen problemen, zolang je deze instructies volgt:
https://support.ledger.com/hc/en-us/articles/360002731113

Ik merk idd wel dat er minder ruimte voor apps is, maarja die kan je gewoon wissen als je ruimte nodig hebt voor een andere app. Deze twee gaan de kluis weer in, heb een ledger nano x gepre-ordered om 'altijd' bij me te hebben. Daar kunnen heul veel appjes op :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 12:20
Marthusiast schreef op zondag 20 januari 2019 @ 20:00:
[...]

Ik merk idd wel dat er minder ruimte voor apps is, maarja die kan je gewoon wissen als je ruimte nodig hebt voor een andere app. Deze twee gaan de kluis weer in, heb een ledger nano x gepre-ordered om 'altijd' bij me te hebben. Daar kunnen heul veel appjes op :)
ik ben meer van plan om over te stappen naar de ethos app die is gratis...helaas kunnen er nog niet alle coins op dus dat is nog een nadeeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
Ziet er goed uit, die app kende ik nog niet @Michel242186 ..
Kan je die ook gebruiken met een ledger als key?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 12:20
Marthusiast schreef op zondag 20 januari 2019 @ 20:11:
Ziet er goed uit, die app kende ik nog niet @Michel242186 ..
Kan je die ook gebruiken met een ledger als key?
nee werkt niet samen met de ledger. Maar is net zo veilig als de ledger want je werkt ook met die 24 woorden die je als backup kunt gebruiken.

De app is nog vollop in ontwikkeling maar ziet er goed uit en een stuk goedkope dan de ledger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
Ik verwacht niet dat dat net zo veilig is als een ledger @Michel242186 ..
Als je een ledger gebruikt zit de (op basis van je 24 woorden) gegenereerde private key 'in' het kastje.
Deze wordt nooit blootgesteld aan het internet.
Je 'ondertekent' transacties op het kastje, wederom, helemaal losgekoppeld van het internet.

Hoe doen ze dat bij Ethos dan? Dan zit je private key in het appje?
Ofwel: ik denk dat een ledger wel degelijk veiliger is..

[ Voor 11% gewijzigd door Marthusiast op 20-01-2019 20:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:16
Michel242186 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 20:13:
[...]

Maar is net zo veilig als de ledger want je werkt ook met die 24 woorden die je als backup kunt gebruiken.
De veiligheid van de ledger zit 'm niet in de 24 woorden. Dat is puur je backup mechanisme voor als het device eens stuk gaat. Dat is ook nog eens geen ledger-specifiek ding, dat is gewoon een "bitcoin standaard" (BIP39)

De veiligheid van de ledger is dat het meer dan alleen een stukje software is. Een stuk software wat je private key bewaart, is per definitie onveilig want kwetsbaar. Bij een ledger staat je private key op die usb stick en wordt 'ie nooit door je computer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
Hardware bedoel je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Als ik het op 1 week zet zie ik gewoon 2x bart. Volgende week opnieuw?

Weg

Pagina: 1 ... 14 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!