Zondag vanaf 17u zoals gewoonlijkPelox schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 14:02:
Gaan we nog wat beweging zien vandaag of dit weekend of moeten we weer wachten op 'manipulatie maandag'?

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Zondag vanaf 17u zoals gewoonlijkPelox schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 14:02:
Gaan we nog wat beweging zien vandaag of dit weekend of moeten we weer wachten op 'manipulatie maandag'?
6% public sale. Ze mogen ze lekker houdensourcecode schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 16:08:
Wie gaat er hier ook een bag BTT aanschaffen via binance?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Hebben een nieuw artikel geplaatst op Medium. 300k NFC labels hebben ze besteld en meer nieuws.xileS schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 16:26:
Wat is er met WABI aan de hand ineens
Rookworst zonder r is ook worst.
inzoemen en met 100X leverage gaan werkenBartvandelaar schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 20:34:
Saaaaaaai. Gaaaaaaap. Niet te doen.
[ Voor 58% gewijzigd door dabla op 18-01-2019 20:49 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
WABIIIIIIIxileS schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 16:26:
Wat is er met WABI aan de hand ineens
mooie gok gedaan dandotcom87 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 21:20:
[...]
WABIIIIIII
gekocht op 3113 sat
verkocht op 3484, 3700 en 4095
Deze momenten beginnen meer en meer terug te komen!
Prepare for the next ATH
Helaas nog te vroeg verkocht, maar men targets zet ik op voorhand uit.
Kirby ? who the fuck is kurby?Taro schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 21:06:
Kirby verwacht dat we de 200 MA lijn gaan testen en er mogelijk voor het eerst in 3-4 jaar doorheen zullen zakken:
[YouTube: 💦FLOOD GATES ABOUT TO OPEN on Bitcoin (BTC)?!- Crypto Market Trading Analysis & Cryptocurrency News]
Prepare for the next ATH
leg is uit ?
Prepare for the next ATH
Godmiljaar!
Kirby is een trader die vaak extreem bearish doelen uit zijn reet tovert en die verpakt als waarheden, maar zelf nooit verlies maakt. Hij roept vaak maar wat en soms krijgt ie gelijk, maar even zovaak ook niet. Iets met korreltje zout nemen..
Met OAX zijn wel lekkere winstjes te pakken seg!dotcom87 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 21:27:
[...]
Helaas nog te vroeg verkocht, maar men targets zet ik op voorhand uit.
Net nog even op OAX meegelift, gekocht op 4320, de helft verkocht op 4707 en SL staat nu op buy price. Hopelijk halen we de 4955 nog
HODL...
[ Voor 3% gewijzigd door New Yorker op 18-01-2019 23:34 ]
Weg
[ Voor 89% gewijzigd door A87 op 18-01-2019 23:36 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Die dude schreeuwt altijd moord en brand
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Duidelijke waarschuwing .A87 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 23:35:
Iedereen is blut, buy the dip.
Wie was die kerel die zijn auto had verkocht toen bitcoin op 7-9k stond ofso ? ouch
Weg
op reddit was een die ging zijn huis verkopen ging van 260K naar 9kNew Yorker schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 23:41:
[...]
Duidelijke waarschuwing .
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
REKTA87 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 23:52:
[...]
op reddit was een die ging zijn huis verkopen ging van 260K naar 9k
Weg
Op 20k kon hij 13 btc's kopen en die zijn nu kleine 47k waard, nog steeds rekt maar wat mis ik, hoe komt men op 9k?A87 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 23:52:
[...]
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Alles in shitcoins gestopt ipv btc? (of verhaal flink aangedikt voor dramatisch effect)Gondor schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 00:05:
[...]
Op 20k kon hij 13 btc's kopen en die zijn nu kleine 47k waard, nog steeds rekt maar wat mis ik, hoe komt men op 9k?
Totaal geen support/antwoord gehad dus en er wordt wel gevraagd om een nieuw ticket in te leggen en weer achteraan in de rij te gaan staan. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt.Hello,
Due to it has taken longer than usual to get your response of the ticket. Therefore, it is supposed that the issue has been closed already. If you still require customer support agent to assist you, please submit a new ticket.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Klinkt als: "U stelde een vraag over een product, maar dat product is inmiddels uitverkocht en niet meer leverbaar. Het staat u vrij om een vraag over een ander product te stellen".Da_maniaC schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 01:28:
Deze week echt de meest waardeloze customer service ervaring van mijn hele leven gehad op binance. Ik mail ze met een vraag... na 4 dagen nog geen enkel antwoord. Op dag 5 komt er een mail binnen met het volgende:
[...]
Totaal geen support/antwoord gehad dus en er wordt wel gevraagd om een nieuw ticket in te leggen en weer achteraan in de rij te gaan staan. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Misschien is er ergens iets fout gegaan. Met het probleem dat ik zeer recent had kreeg ik binnen 30 minuten al de eerste reply en was het binnen enkele uren opgelost. Zou gewoon even opnieuw mailen.Da_maniaC schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 01:28:
Deze week echt de meest waardeloze customer service ervaring van mijn hele leven gehad op binance. Ik mail ze met een vraag... na 4 dagen nog geen enkel antwoord. Op dag 5 komt er een mail binnen met het volgende:
[...]
Totaal geen support/antwoord gehad dus en er wordt wel gevraagd om een nieuw ticket in te leggen en weer achteraan in de rij te gaan staan. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Nee zo'n mail heb ik niet gehad. Ik zal het nog wel een keer proberen.PilatuS schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 01:41:
[...]
Misschien is er ergens iets fout gegaan. Met het probleem dat ik zeer recent had kreeg ik binnen 30 minuten al de eerste reply en was het binnen enkele uren opgelost. Zou gewoon even opnieuw mailen.
Even los van dat. Toen ik via de site een ticket had aangemaakt kreeg ik een email waarop ik moest antwoorden. Heb je ook zo'n mail gehad en heb je daar een reply op gegeven ? Toen ik die reply had verzonden kreeg ik dus juist enorm snel antwoord.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Hoe snel is de transfer van binance.com naar .je? Leuke arbitrage kans als het snel gaat met zulk laag volume daar .Taro schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 09:11:
Allemaal flatlines en enorm laag volume bij o.a. NEO, ADA, ONT en ETH, erg benieuwd waar dit heen gaat.
Binance.je staat ook helemaal stil, maar 379 Euro trading volume op Bitcoin/Euro in 24 uur tijdIemand hier die het inmiddels gebruikt? De enige reden dat ik het nu zou gebruiken zou zijn door er BTC of ETH heen te sturen om funds te scheiden. Maar, ik zou om uit te betalen dan alsnog BTC naar Coinbase overschrijven. Dus echt traden zie ik niemand daar nu doen met deze kosten en zonder BNB support.
Enige voordeel van deze flatline: Er valt niets te zien, dus mooi even tijd aan andere dingen besteden
All-in op ark?A87 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 23:52:
[...]
Ik vermoed dat ETH er binnen 20 minuten beschikbaar is. Je zou inderdaad al iets klaar kunnen zetten om een eventuele kans te pakken. Maar, de trade fee is wel een stukje hoger dan op .com met 0.1% vs 0.075%, dus neem die mee in de berekening.Bever! schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 09:17:
[...]
Hoe snel is de transfer van binance.com naar .je? Leuke arbitrage kans als het snel gaat met zulk laag volume daar .
Ik zit er nog in, paar dagen terug op 0.70 cent ingekocht. ik denk dat de waarde nog wel hoger zal zijn later op de dag.Greymore1 schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 09:57:
Zitten er nog mensen in Strat? break-out geloof ik.
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Mijn ervaring is juist andersom: een ticket wat een paar maanden geleden automatisch was gegenereerd en waar ik per mail op had geantwoord, is volgens hun ticketsysteem door mij onbeantwoord gebleven. Bij m'n latere ticket heb ik steeds m'n reacties direct in zendesk ingevuld, dat leek beter te werken. (En ondanks dat het ticket volgens zendesk als closed was, kreeg ik een paar dagen later dezelfde reactie als @Da_maniaC )PilatuS schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 01:41:
[...]
Even los van dat. Toen ik via de site een ticket had aangemaakt kreeg ik een email waarop ik moest antwoorden. Heb je ook zo'n mail gehad en heb je daar een reply op gegeven ? Toen ik die reply had verzonden kreeg ik dus juist enorm snel antwoord.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Hopelijk niet naar Kirby geluisterdPelox schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 11:39:
Of ik net verkocht had? Ja uiteraard.
Je bent niet de enige hoor... Ik handel de laatste tijd een beetje in btc/usdt, gooi elke keer 1,5% over de inkoopprijs. Dat was in dit geval 3625... Beetje jammer als je nu ziet dat ik er meer dan 3% op had kunnen pakken.Pelox schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 11:39:
Of ik net verkocht had? Ja uiteraard.
Die kans is heel groot, mss tot 4.2 maar denk inderdaad best al bij 4K winst nemen.Thebackstab schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 11:46:
Btc max 4K en dan down , vergeet geen winst te nemen 🤪
Gewoon stop verhogendabla schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 11:48:
[...]
Die kans is heel groot, mss tot 4.2 maar denk inderdaad best al bij 4K winst nemen.
Zero.
Los van het nieuws, is BNB in mijn ogen een stuk minder risicovol dan alle andere coins.Sahara schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:46:
Ik las op een of andere Telegram groep iemand iets schrijven over dat het wellicht een goed idee is om een zooitje BNB te kopen, of BTC in te ruilen voor BNB omdat op 19 januari het Binance Blockchain Week in Singapore begint (https://www.binancefair.com/). Kan misschien wel wat vuurwerk vandaan komen. Misschien komt er meer info over hun DEX aan. Ik ga wel wat BNB kopen.
[ Voor 17% gewijzigd door Timberly2 op 19-01-2019 11:55 ]
Volgende keer stoplimitPelox schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 11:50:
Had wel een klein winstje hoor. Had toch echt een daling verwacht.. net zoals 99% van de ta waarzeggers.
Idem hier. Ik had overigens ook al verkocht.Pelox schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 11:50:
Had wel een klein winstje hoor. Had toch echt een daling verwacht.. net zoals 99% van de ta waarzeggers.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Die komt nu denk ikBushalte schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 12:02:
[...]
Idem hier. Ik had overigens ook al verkocht.
Voor hetzelfde geld was dit een rode kaars. Het kon alle kanten op.
Zero.
Nee, ik verwacht nog niet. Eerst weer tijdje sideways.
Klopt net als dat geen kant kiezen ook een gok is.oNo schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 13:08:
Waarom verwacht men een richting? Zowel up als down.
Ben nu een week aan het hodlen en je weet dat er een deze dagen een beweging gaat komen, maar welke kant is gewoon niet te voorspellen. En als je af gaat op iedereen die z'n gevoel hier post, daar in meegaan is hetzelfde als gokken.
Zero.
Gewoon een gevoel. Niet dat jij daar iets mee hoeft te doen. Maar ik had in elk geval even niets meer aan munten in bezit.oNo schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 13:08:
Waarom verwacht men een richting? Zowel up als down.
Ben nu een week aan het hodlen en je weet dat er een deze dagen een beweging gaat komen, maar welke kant is gewoon niet te voorspellen. En als je af gaat op iedereen die z'n gevoel hier post, daar in meegaan is hetzelfde als gokken.
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Mogelijk noodtoestand.HaruHaru schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 15:28:
Ik denk (correct me if i am wrong) dat als De Heer Trump de shutdown weer opheft dat alles weer een tikje fijner zal lopen. Vanavond NL tijd 21:00 uur gaat hij een verklaring geven, hopelijk is het goed nieuws.
Weg
ps , ze sprak ook het woord "shitcoins" uit, foei.Oh nee.. | Binance Jersey, Vergunningen, Roger Ver & Technische Analyse - Misss Bitcoin
Nog iets nieuws/interessants te melden of praat ze zoals gewoon de ta's van afgelopen week na?RaptorXS schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 16:17:
Stilletjes hier dus even wat nieuws van Madelon Vos:
[...]
ps , ze sprak ook het woord "shitcoins" uit, foei.![]()
Bron: YouTube: 🏝 Oh nee.. | Binance Jersey, Vergunningen, Roger Ver & Technische An...
Zero.
Haar TA is maar 5 van de 23 minuten.Pelox schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 16:24:
[...]
Nog iets nieuws/interessants te melden of praat ze zoals gewoon de ta's van afgelopen week na?
Welke windows XP software bedoel je dan? (Gringoldminer?), En welke shady software?LopendeVogel schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 09:20:
Ik las hier volgens mij onlangs een bericht dat iemand begonnen was met het minen van Grin.. Doe dit niet op je main system en doe dit vooral niet op je windows systeem, tenzij je graag je systeem volledig opnieuw wilt installeren indien je daarna ook andere coins wilt gaan minen.
Die windows xp software verprutst je systeem;
instant freeze wanneer je andere coins gaat minen
buffering bij streaming (netflix, ziggo etc etc)
Vervelende is; je komt er niet vanaf. Zelf met een aantal mining tool devs gesproken en alles komt door Grin met de bijbehorende shady software.
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Volgens mij wel logisch. Alles wat met geld stromen te maken heeft willen ze natuurlijk in de gaten houden.Marthusiast schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 16:41:
Ze stipt oa het 'vergunningen' aspect voor crypto aanbieders in Nederland aan, dat is imo iig een erg interessant onderwerp en ik ben benieuwd of de crypto aanbieders in Nederland gezamelijk nog actie gaan ondernemen om dat te voorkomen. Ze heeft wel een aantal valide punten imo wat dit betreft.
Wat vooral 'raar' is aan dit onderwerp is dat de overheid aangeeft dat dit soort maatregelen nodig zijn tegen oa terrorisme en witwassen. Ik betwijfel dat nogal (maar wie ben ik). Ik bedoel: de cash euro is imo anoniemer dan crypto (waar je de geldstroom gewoon kan volgen op de blockchain). Moet je dan ook een vergunningenbeleid voor euro's starten?
Zou de overheid niet bezig zijn te verbloemen dat ze bezig zijn met toekomstige belastingmaatregelen?
Affijn, zette me iig aan het denken.
Die vent stuurt iedereen naar rektcity met zn watercooler dr bij haha 😂😂😂
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Hier hetzelfde al een dag of 2.Taro schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 17:56:
Ik heb overigens sinds vanochtend problemen met Binance: De grafieken zijn niet compleet, de candles lijken allemaal kleine moonshotjes en als ik F5, dan klopt het weer. Gebeurt alleen met het wisselen tussen tabs. Jullie ook last van?
Wat denk je dat ze kunnen doen dan? Een paar kleine klotebedrijfjes gaan daar echt niets tegen beginnen, zeker omdat dit in principe volgt uit regelgeving op europees niveau.Marthusiast schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 16:41:
ik ben benieuwd of de crypto aanbieders in Nederland gezamelijk nog actie gaan ondernemen om dat te voorkomen.
https://www.internetconsu...ingamld4/reacties/datum/1Marthusiast schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 16:41:
Ze stipt oa het 'vergunningen' aspect voor crypto aanbieders in Nederland aan, dat is imo iig een erg interessant onderwerp en ik ben benieuwd of de crypto aanbieders in Nederland gezamelijk nog actie gaan ondernemen om dat te voorkomen.
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Lachwekkend, europees nivo stelt niks voor op cryptogebied.anboni schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 17:59:
[...]
Wat denk je dat ze kunnen doen dan? Een paar kleine klotebedrijfjes gaan daar echt niets tegen beginnen, zeker omdat dit in principe volgt uit regelgeving op europees niveau.
Op zich wel, het kan in ieder geval voor een basis van vertrouwen zorgen bij de massa. Daarbij moet er bij voorkeur wel een balans gevonden worden, zodat innovatie niet verstikt wordt door de regulering. Als een bedrijf tientallen medewerkers extra in dienst moet nemen om aan alle regels te kunnen voldoen, schiet dat niet erg op natuurlijk. Dan komen we nooit van die klotebanken af
Tot die tijd, als je boven de (gezamelijke) vrijstelling zit in Box 3 bij je aangifte, je crypto's netjes aangeven.anboni schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 18:12:
[...]
Op zich wel, het kan in ieder geval voor een basis van vertrouwen zorgen bij de massa. Daarbij moet er bij voorkeur wel een balans gevonden worden, zodat innovatie niet verstikt wordt door de regulering. Als een bedrijf tientallen medewerkers extra in dienst moet nemen om aan alle regels te kunnen voldoen, schiet dat niet erg op natuurlijk. Dan komen we nooit van die klotebanken af
Dat sowieso. Heb ik in 2017 met terugwerkende kracht tot 2013 gedaan. Alleen een beetje jammer dat ze dit jaar m'n voorlopige aangifte 2018 een op een hebben doorgetrokken naar 2019, terwijl de cryptowaarde behoorlijk verdampt is en het reeds naar fiat omgezette deel van de crypto inmiddels in grond en stenen zit. Heb intussen al een nieuwe voorlopige aangifte ingevuld, maar kreeg vandaag alsnog een voorlopige aanslag voor een aantal K euros...RaptorXS schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 18:26:
[...]
Tot die tijd, als je boven de (gezamelijke) vrijstelling zit in Box 3 bij je aangifte, je crypto's netjes aangeven.
Heb hier nog nooit iets erover met de Belastingdienst/bank gehad ondanks dat er toch wel eens met behoorlijke bedragen geschoven werd/wordt.anboni schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 18:31:
[...]
Dat sowieso. Heb ik in 2017 met terugwerkende kracht tot 2013 gedaan. Alleen een beetje jammer dat ze dit jaar m'n voorlopige aangifte 2018 een op een hebben doorgetrokken naar 2019, terwijl de cryptowaarde behoorlijk verdampt is en het reeds naar fiat omgezette deel van de crypto inmiddels in grond en stenen zit. Heb intussen al een nieuwe voorlopige aangifte ingevuld, maar kreeg vandaag alsnog een voorlopige aanslag voor een aantal K euros...
Nee ik had het vanmorgen opgegeven en mijn buy order op 0.15 gecanceld. Direct hot gekocht voor 0.00000487 eth, pakt goed uit tot nu toe.Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 19:15:
Mmm mijn bijkoop op 15 plan gaat het niet worden.
Zero.
Ik wil geen dipje ondanks dat het erbij hoort maar ik heb geduld, het komt goedNew Yorker schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 19:30:
Eindelijk dipje.
Denk toch dat eth nog naar de 100 USD of lager gaat.New Yorker schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 19:30:
Eindelijk dipje.
Zero.
Verwijderd
Wij zijn goed uitgestapt.Pelox schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 19:33:
[...]
Denk toch dat eth nog naar de 100 USD of lager gaat.
Weg
Je bedoelt dat BTC even 20 dollar zakte?New Yorker schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 19:30:
Eindelijk dipje.
Volgens mij geeft dit dipje aan dat er geen sprake is van een bullflag op korte termijn. Kan dus wel wat meer worden dan 20 dollarMarthusiast schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 19:37:
[...]
Je bedoelt dat BTC even 20 dollar zakte?
Zero.
Lees her en der dat het anders kan zijn, maarja... wie ben ik? 27 februari dus.Deadline SEC voor beslissing over Bitcoin-ETF blijft staan ondanks shutdown VS
Vast omdat ze het antwoord al hebben.RaptorXS schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 20:12:
[...]
Lees her en der dat het anders kan zijn, maarja... wie ben ik? 27 februari dus.
Bron: https://www.crypto-inside...taan-ondanks-shutdown-vs/
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq