[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 156 Laatste
Acties:
  • 436.527 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 11:54
Slux schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:05:
[...]

Je had beter de X kunnen bestellen :X
De S kan je er maar een paar op kwijt
Op de X zit te veel poespas op waardoor hij gevoeliger is om kapot of gekraakt te worden.
Trouwens voor de prijs van de X heb je 2 S 'en.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:19
[...]

Dat klopt niet, je kan een app eraf gooien maar dan staat de private key van je munten er nog wel op. Dus je kunt alle beschikbare munten op dezelfde Ledger Nano S kwijt. En opnieuw installeren van een app duurt iets van 10 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Wat TRX nieuws,:
Tweedaagse Topevenement Tron (TRX) NiTRON Summit begint vandaag
en
Speculaties over de aankondiging van de BitTorrent (BTT) Airdrop
Naast de lijst met gastsprekers worden er veel TRON aankondigingen verwacht tijdens het NiTRON evenement. Een van de belangrijkste aankondiging voor de TRON-community is hoe de BitTorrent Token (BTT) met succes in het Tron-platform wordt geïntegreerd. De meeste Tron-investeerders zijn ook al op de hoogte van de BTT-airdrop voor alle houders van TRON (TRX).

Veel communityleden denken dat het tijdens dit evenement bekend wordt gemaakt.
Bron: https://www.cryptosjop.nl...on-summit-begint-vandaag/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Thaam schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:09:
[...]

Op de X zit te veel poespas op waardoor hij gevoeliger is om kapot of gekraakt te worden.
Gevoeliger om gekraakt te worden weet ik niet (hoewel Bluetooth) maar die ingebouwde accu zie ik inderdaad ook als extra point of possible failure. Zeker als je hem jaren in de kast wil laten liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10:06

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
DaCoTa schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:13:
[...]

Dat klopt niet, je kan een app eraf gooien maar dan staat de private key van je munten er nog wel op. Dus je kunt alle beschikbare munten op dezelfde Ledger Nano S kwijt. En opnieuw installeren van een app duurt iets van 10 seconden.
Ergens ook nog gelezen dat sommige mensen dit express doen, in sommige landen is het "normaal" om mensen te dwingen in te loggen. de app niet op de nano, dan denkt de crimineel mogelijk dat er geen wallet van is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
twain4me schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:18:
[...]

Ergens ook nog gelezen dat sommige mensen dit express doen, in sommige landen is het "normaal" om mensen te dwingen in te loggen. de app niet op de nano, dan denkt de crimineel mogelijk dat er geen wallet van is.
Dat zou inderdaad wat nagels/marteling kunnen schelen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Thaam schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:09:
[...]

Valt toch wel mee, mocht hij stuk gaan heb je altijd nog je restore words en hij is een stuk gebruiksvriendelijker ik zie zelf niet zo waarom hij gevoeliger zou zijn om gekraakt te worden ?

Nu loop ik altijd te klopten met de S omdat er maar een paar coins op kunnen en als ik onderweg ben ik het een heel gedoe om de andere wallets te laden vind ik zelf.

Ok de prijs die paar tientjes komt een crypto bellegert ook wel over heen toch ? ik loop nog bij de voedsel bank en kan hem ook kopen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

tias86 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 15:07:
[...]

Wanneer de "koers" niet omhoog gaat?
Haha de 'koers' stijgt hier gelukkig nog goed. Zodra de 'candle' echter groen wordt is het wel tijd voor de dokter denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 15:23:
Ik wist niet dat opblaaspopen ook al konden praten :X
Bots zijn er niet alleen voor trading he. Mooi spul te krijgen hoor. Jammer dat ze (nog) niet afwassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Iemand anders hier ook problemen met het ontvangen van de Binance verificatie SMS ? Heb het echt al 10x geprobeerd de afgelopen uren, maar nog niet één SMS ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Liftoff?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je kan er genoeg opzetten op de nano s, alleen wat meer werk met app erop/ eraf van de verschillende crypto’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:47
PilatuS schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:28:
Iemand anders hier ook problemen met het ontvangen van de Binance verificatie SMS ? Heb het echt al 10x geprobeerd de afgelopen uren, maar nog niet één SMS ontvangen.
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Misschien dat het aan mijn provider ligt dan, maar wel lekker irritant zo.

Edit: Zojuist een SMS naar mijzelf verzonden en die komt gewoon aan, vermoed toch Binance dan. Is trouwens ook niet de eerste keer dat ze niet aankomen of pas na 3 minuten.

[ Voor 30% gewijzigd door PilatuS op 17-01-2019 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 14:21

NoE

Que?

hmm, lees net pas dat Cryptopia gehacked is, poeff, Linda's kwijt??... heb geen mail mogen ontvangen trouwens... wrange is dat ik onlangs nog bezig was met een wallet (Ton had het over staken o.a.) maar door omstandigheden (kinderen/fam) nog niet verder doorgezet... tja...

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-09 23:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:39

Bever!

3

Zil raket is ook weer bijgetankt, op naar de 680..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 18:04
freaking whales

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Zelfs VET beweegt. Dat is opzich al bijzonder.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Ping pong all over again, is nu al zot tijdje bezig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:53
PilatuS schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:28:
Ik had hetzelfde paar weken terug, op een gegeven moment kreeg ik melding dat ik te vaak sms code had gevraagd ofzo. Ik had zelfs 2fa reset procedure gestart en support gemaild. En omdat ik een video van mezelf moest sturen heb ik maar tot de volgende dag gewacht. Toen kreeg ik weer sms'jes.

Edit: support vertelde dat er aan hun kant geen enkel uitgaande sms naar mijn nummer was geregistreerd. Dat was voor mij de reden om het nog een keer te proberen, 24 uur later.

[ Voor 13% gewijzigd door Gondor op 17-01-2019 17:38 ]

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 17:34
Rebbelx schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:04:
Net een Ledger Nano S aangeschaft...Stilaan tijd om alles van exchange te halen en voor lange tijd veilig op te bergen ;-)
#MeToo :+ Komt vanavond binnen als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Gondor schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 17:37:
[...]

Ik had hetzelfde paar weken terug, op een gegeven moment kreeg ik melding dat ik te vaak sms code had gevraagd ofzo. Ik had zelfs 2fa reset procedure gestart en support gemaild. En omdat ik een video van mezelf moest sturen heb ik maar tot de volgende dag gewacht. Toen kreeg ik weer sms'jes.

Edit: support vertelde dat er aan hun kant geen enkel uitgaande sms naar mijn nummer was geregistreerd. Dat was voor mij de reden om het nog een keer te proberen, 24 uur later.
Heb de support nu ook maar gemailed. Heb er al vaker problemen mee gehad, maar nu kom ik er al meer dan 4 uur niet in. Kan nog wel op de telefoon wat doen, maar dat werkt ook niet fijn en die login gaat ook weer een keer verlopen. Krijg toch wel erg de neiging het uit te gaan zetten want het is de zoveelste keer dat er problemen mee zijn. In het verleden was het dan nog wel zo dat na een tijdje ze toch binnen kwamen, maar vandaag helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:19
NoE schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:50:
hmm, lees net pas dat Cryptopia gehacked is, poeff, Linda's kwijt??... heb geen mail mogen ontvangen trouwens... wrange is dat ik onlangs nog bezig was met een wallet (Ton had het over staken o.a.) maar door omstandigheden (kinderen/fam) nog niet verder doorgezet... tja...
Updates op https://twitter.com/Cryptopia_NZ

Alles zit dicht ivm politieonderzoek, kan best zijn dat ze een doorstart maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Laatst online: 09:58
PilatuS schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 17:43:
[...]

Heb de support nu ook maar gemailed. Heb er al vaker problemen mee gehad, maar nu kom ik er al meer dan 4 uur niet in. Kan nog wel op de telefoon wat doen, maar dat werkt ook niet fijn en die login gaat ook weer een keer verlopen. Krijg toch wel erg de neiging het uit te gaan zetten want het is de zoveelste keer dat er problemen mee zijn. In het verleden was het dan nog wel zo dat na een tijdje ze toch binnen kwamen, maar vandaag helemaal niets.
Is het dan geen optie om Google Authenticator oid te gebruiken? Die werkt bij mij tenminste altijd probleemloos met Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
anboni schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 17:56:
[...]
Is het dan geen optie om Google Authenticator oid te gebruiken? Die werkt bij mij tenminste altijd probleemloos met Binance.
Dat moet ik inderdaad maar gaan doen. Dit schiet helaas niet op zo. Heb nu de reset volledig aangevraagd en maar hopen dat dit geen dagen gaat duren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

PilatuS schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 17:59:
[...]

Dat moet ik inderdaad maar gaan doen. Dit schiet helaas niet op zo. Heb nu de reset volledig aangevraagd en maar hopen dat dit geen dagen gaat duren :P
Ik heb dat ook paar weken geleden precies hetzelfde gehad, uiteindelijk maar een reset gedaan :)
foto van jezelf maken met a4 waarop je wat moet schrijven etc...

Toen dacht als er maar geen pump komt van 700 $ 8) 8) 8)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
sourcecode schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 18:03:
[...]

Ik heb dat ook paar weken geleden precies hetzelfde gehad, uiteindelijk maar een reset gedaan :)
foto van jezelf maken met a4 waarop je wat moet schrijven etc...

Toen dacht als er maar geen pump komt van 700 $ 8) 8) 8)
Die stappen heb ik nu ook volledig doorlopen. Wel cool gemaakt die app op de telefoon die je gezicht scanned en je verteld hoe je moet bewegen.

Op dit moment kan ik er op mijn telefoon nog wel in, maar geen idee wanneer die weer gaat verlopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
Zodra ik weer sms'jes van binance kreeg heb ik het uit gezet en authenticator aangezet. Sms is per definitie onbetrouwbaar, geen enkel garantie dat het aankomt en het kost de provider niets. Moet je nagaan hoeveel providers vroeger bergen aan geld hebben verdiend aan sms bundels. Maar dat is offtopic.

Back to crypto, wanneer bodem, sta al paar dagen aan de zijlijn met veel buyorders. Btc en alts staan evenhoog als ik ze heb verkocht behalve ada :'(

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Holy crap dat hebben ze snel gedaan. Kan mijn account weer in omdat 2FA uitstaat. Beter dan die 2 dagen waar ze het over hadden. Netjes hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

TRON gaat ff UP :)
hoopp mensen die zeker ook die airdrop willen heben

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Niemand kan meer huilen dat XRP niet gebruikt (gaat) worden!

https://twitter.com/mercu...tatus/1085915009048145920

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik heb ETH gekocht. Toevallig gaan we ook omlaag seriously wtf.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hoezo niet gebruikt gaat worden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:38
anboni schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 17:56:
[...]

Gebruik dan Authy, want die kan je back-uppen. Google authenticator niets! Tenzij je root hebt op je android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Wie roept er nou uit dat het niet gebruikt gaat worden? Het is de 2de grootste coin.... Degene die dat roept, snapt crypto volgens mij niet :)

@New Yorker je lijkt me broer wel,.... of ben je hem ook stiekem :P ?

[ Voor 9% gewijzigd door HaruHaru op 17-01-2019 18:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dacuuu schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 18:56:
[...]

Gebruik dan Authy, want die kan je back-uppen. Google authenticator niets! Tenzij je root hebt op je android.
De QR code voor Google authenticator sla ik gewoon als plaatje op in mijn wachtwoordmanager. Mocht ik een nieuwe telefoon hebben, toon alle plaatjes en scannen maar. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
  • Laatst online: 12-05 21:26
HaruHaru schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 18:57:
[...]

Wie roept er nou uit dat het niet gebruikt gaat worden? Het is de 2de grootste coin.... Degene die dat roept, snapt crypto volgens mij niet :)

Lol bijdehand. Dan wordt elke shitcoin ook gebruikt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
Dacuuu schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 18:56:
[...]

Volgens mij hoeft je de authenticator (google of authy) niet te backupen.
Je krijgt een key te zien (ook een qr) bij het eerste keer aanzetten, als je de key veilig opslaat of de qr code print kun je daarmee op elke andere toestel met authenticator geldige codes genereren voor dat account.

Maar inderdaad authy werkt ook op binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:38
Martine schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 18:58:
[...]

De QR code voor Google authenticator sla ik gewoon als plaatje op in mijn wachtwoordmanager. Mocht ik een nieuwe telefoon hebben, toon alle plaatjes en scannen maar. :)
Dat klopt, maar als je dus die QR niet meer hebt, wat veel mensen hebben, dan heb je wel wat aan een backup :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
Dacuuu schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 19:04:
[...]

Dat klopt, maar als je dus die QR niet meer hebt, wat veel mensen hebben, dan heb je wel wat aan een backup :-p
Uitzetten en meteen weer opnieuw aanzetten en je hebt je code. Zo heb ik het gedaan, bij de eerste was ik er niet bewust van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Mijn hele portfolio is zowat longterm, maar ik had nog een kleine 50 USDT op mijn binance accountje staan, besloten om maar is in BTC/USDT te gaan traden, laatste 3 dagen totaal +20% gepakt hiermee. Bijna elke 2 uur verkoopt mijn sellorder, waarna ik na een uur of 1 a 2 weer meer kan terug kopen.

Dit gaat natuurlijk binnenkort mis wanneer ik in BTC zit en hij dropt ineens weer 200 dolaar oid...

[ Voor 14% gewijzigd door RonaldMuijs op 17-01-2019 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
HaruHaru schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 18:57:
[...]

Ik heb geen broer.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Tsja zo heb je voor elke coin wel een youtube clip. Laat ieder lekker in z'n waarde :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
RonaldMuijs schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 19:11:
Mijn hele portfolio is zowat longterm, maar ik had nog een kleine 50 USDT op mijn binance accountje staan, besloten om maar is in BTC/USDT te gaan traden, laatste 3 dagen totaal +20% gepakt hiermee. Bijna elke 2 uur verkoopt mijn sellorder, waarna ik na een uur of 1 a 2 weer meer kan terug kopen.

Dit gaat natuurlijk binnenkort mis wanneer ik in BTC zit en hij dropt ineens weer 200 dolaar oid...
Doe hetzelfde eens met ETH :P Waar BTC 20 dollar doet, doet ETH 1 dollar of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
New Yorker schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 18:48:
Ik heb ETH gekocht. Toevallig gaan we ook omlaag seriously wtf.
9 euro winst gemaakt dat ging snel...

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

moon ?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Die is gestopt... althans 😂

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu dus

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2019 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
Ik luisterde vandaag toevallig naar Radio 10. En daar word de hele dag door (4 a 5 keer) Wel reclame gemaakt door Litebit als crypto platform. Ik handel zelf niet met Litebit maar toch leuk om te horen dat het zo onder de aandacht gebracht word. Had het nooit eerder op andere radiostations gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:09
Thaam schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 20:35:
Ik luisterde vandaag toevallig naar Radio 10. En daar word de hele dag door (4 a 5 keer) Wel reclame gemaakt door Litebit als crypto platform. Ik handel zelf niet met Litebit maar toch leuk om te horen dat het zo onder de aandacht gebracht word. Had het nooit eerder op andere radiostations gehoord.
Litebit is sinds een maand of 2 bezig met tv en radio reclame. Ook op 538 na het weerbericht bijvoorbeeld.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
Ik heb gisteren op skyradio en radio538 gehoord dat verkeersinformatie mogelijk was gemaakt door litebit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:47
Gondor schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 20:37:
Ik heb gisteren op skyradio en radio538 gehoord dat verkeersinformatie mogelijk was gemaakt door litebit.
niet mogelijk gemaakt door litbit maar door de hoge kosten die je moet betalen als klant >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Klaas25 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 19:03:
[...]

Lol bijdehand. Dan wordt elke shitcoin ook gebruikt. :+
vele shitcoins worden ook gebruikt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Ik wist niet dat je in de Binance app kon in en uitzoomen door te knijpen. Dat is handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
wanneer komt de dip?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

ggj87 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 21:06:
Ik wist niet dat je in de Binance app kon in en uitzoomen door te knijpen. Dat is handig :)
knijpen ? 8)7

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ja, met 2 vingers op de kaart in en uitzoomen net als bij bijv. Google Maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 21:06:
Als je met één vinger drukt en blijft drukken krijg je ook een mooie lijn waarmee je toppen en dalen kan bepalen. Normaal zie je alleen de high en low op de chart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 18:33
Wilde nog VET terug kopen maar die staat al wat te hoog. Wat doet smartcash? Die zakt alleen maar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Pas maar op met die bejubelde DX.Exchange..

https://www.ccn.com/is-dx...nked-to-shady-spotoption/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
IoTeX list op bittrex... zou dat nog een leuke moon worden? _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
PilatuS schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 21:21:
[...]

Als je met één vinger drukt en blijft drukken krijg je ook een mooie lijn waarmee je toppen en dalen kan bepalen. Normaal zie je alleen de high en low op de chart.
Datwist ik. Ze hebben die lijn helaas aangepast zodat hij niet meer automatisch de grafiek volgt. Dat vond ik altijd wel handig. Je kunt nu echter wel de toppen en dips zien met die lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Opnieuw een moon poging?

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Alleen alweer zo'n langzaam klimmen laag volume poging. Zodra ie bij de weerstand komt is het gelijk weer einde verhaal. Misschien nog een poging 2 anders weer omlaag.

Edit: En dat was poging 2, even omhoog, selloff en weer omlaag :P

[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 18-01-2019 00:41 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 21:45
Pfff hij zit gewoon te wachten tot ik ga pitten. En als ik dan mijn ogen dicht doe, en allemaal groene en rode staafjes voor mijn ogen zie en weer eens droom over die lambo die telkens wegrolt als ik mijn arm uitsteek, breekt 'ie uit. Sneaky bastard.
En orders plaatsen iets boven en onder de koers zie ik momenteel ook niet zitten.
Je zult zien, die worden dan getriggered, en dan gaat 'ie gauw de andere kant op.
BTC is soms net mijn vriendin. Je hebt van die dagen dat je elkaar niet kunt luchten of zien.
Dus maar negeren voor vandaag.
Nightynight folks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
toilet_paper schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 01:26:
Pfff hij zit gewoon te wachten tot ik ga pitten. En als ik dan mijn ogen dicht doe, en allemaal groene en rode staafjes voor mijn ogen zie en weer eens droom over die lambo die telkens wegrolt als ik mijn arm uitsteek, breekt 'ie uit. Sneaky bastard.
En orders plaatsen iets boven en onder de koers zie ik momenteel ook niet zitten.
Je zult zien, die worden dan getriggered, en dan gaat 'ie gauw de andere kant op.
BTC is soms net mijn vriendin. Je hebt van die dagen dat je elkaar niet kunt luchten of zien.
Dus maar negeren voor vandaag.
Nightynight folks.
Broertje van @Verwijderd ?

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
Goedemorgen, zie het nodige groen en het weekend moet nog beginnen.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Ik hoop dat TRON nog wat vuurwerk brengt als afsluiting op het summit

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:03
sourcecode schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 09:06:
Ik hoop dat TRON nog wat vuurwerk brengt als afsluiting op het summit
Sell the news

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Op litebit wordt zoveel troep verkocht though.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
DeeSung schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 09:34:
Op litebit wordt zoveel troep verkocht though.
Inderdaad zelfs een XRP staat erbij :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thaam
Slux schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 09:36:
[...]

Wat dacht je van BTC. Meuk is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 09:36:
[...]

Kun je zelfs op je Ledger nano s zetten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:28
Het doet mij goed dat de hele cryptomarkt een pas op de plaats heeft gemaakt tijdens mijn afwezigheid de afgelopen dagen.

Mijn kooporder op WANchain is net geraakt dus vanaf nu kunnen we wat mij betreft weer een mooie jump omhoog maken.

[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 18-01-2019 11:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

SELL SELL SELL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Gaan we nog wat beweging zien vandaag of dit weekend of moeten we weer wachten op 'manipulatie maandag'?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casio Ridder
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 12-09 13:50
Pelox schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 14:02:
Gaan we nog wat beweging zien vandaag of dit weekend of moeten we weer wachten op 'manipulatie maandag'?
Om moe van te worden :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:47
saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Volume gaat langzaam omlaag.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nRealsus
  • Laatst online: 18-07 12:47
Meer Tweakers die uitkijken naar Neon exchange? vanavond om 18.15 een livestream vanuit Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
nRealsus schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 14:42:
Meer Tweakers die uitkijken naar Neon exchange? vanavond om 18.15 een livestream vanuit Amsterdam.
Que?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 07:39

Bever!

3

nRealsus schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 14:42:
Wat maakt het bijzonder? Wat mij betreft mogen er wel wat exchanges verdwijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ik dacht dat het iets met Neo te maken had.. Neo, neon wallet etc.. jammer.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nRealsus
Pelox schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 15:01:
[...]

Ik dacht dat het iets met Neo te maken had.. Neo, neon wallet etc.. jammer.
Zelfde makers, City of Zion. Ben mede daardoor erg benieuwd naar de UI van deze DEX. In combinatie dat ze zijn goedgekeurd als security in Liechtenstein maakt dit best een interessant project.

[ Voor 25% gewijzigd door nRealsus op 18-01-2019 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
nRealsus schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 15:02:
[...]

Zelfde makers, City of Zion. Ben mede daardoor erg benieuwd naar de UI van deze DEX.
Hmm.. toch interessant wellicht ;)

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
Ethos pump & dump aan de gang ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
High performance decentralised regulated exchange die de komende jaren mainstream moet worden. Zie jullie over 3 jaar! Bags loaded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Trent900 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 15:27:
[...]

High performance decentralised regulated exchange die de komende jaren mainstream moet worden. Zie jullie over 3 jaar! Bags loaded.
Bags loaded met exchange? :+

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nRealsus
Trent900 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 15:27:
[...]

Well done 8) zie je daar!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Deze topic reeks loopt bijna lang genoeg om te kunnen reageren op "Ik spreek je over één jaar weer"-opmerkingen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Wie gaat er hier ook een bag BTT aanschaffen via binance?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Wat is er met WABI aan de hand ineens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12-09 18:17
Pelox schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 14:02:
A.s. maandag een hele dikke moon. Gegarandeerd!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blord
  • Laatst online: 09:14

Blord

Hello Kitty !

Matadores schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 16:53:
[...]

A.s. maandag een hele dikke moon. Gegarandeerd!!
Dit is letterlijk bedoeld. Zoek op maansverduistering as maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Maak je niet druk, de Televaag melde ook al zoiets:
DNB valt fraude met crypto’s aan
Bron: https://www.telegraaf.nl/...t-fraude-met-crypto-s-aan

Hoog bullshit gehalte :)
Pagina: 1 ... 12 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!