Ik hoop het ook ja, 10 dagen bezig zijn om je geld te krijgen ofzoChris.nl schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 19:29:
[...]
En max 'slechts' €100.000 per dag kunnen opnemen. Ik hoop dat ik ooit last van die grens krijg daar
Ja en dan opeens een bank die begint te piepen..hoe kom je aan het geld? En dan kalm zeggen oh er komt nog veeeeel meerChris.nl schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 19:29:
[...]
En max 'slechts' €100.000 per dag kunnen opnemen. Ik hoop dat ik ooit last van die grens krijg daar
Nog betere tip, pas kopen na een dump.
Ik heb nog wat erc20 munten op een wallet staan (imtoken) maar om die munten naar een exchange te krijgen heb ik een beetje gas nodig. Heeft iemand een idee hoe ik zo goedkoop mogelijk aan een beetje ether kom? Als ik dat via binance zou doen kost me dat meteen een flinke withdrawal fee.
Wow. Mijn alts op Binance lopen echt goed de laatste dagen. Weet niet wat er aan de hand is maar het gaat beter dan in lange tijd. Helaas staat 40% van mijn portfolio op Cryptopia, ik heb door de laatste berichten wel goede hoop dat dat weer terug gaat komen - maar ik kan er niet mee traden en dat zuigt behoorlijk
satos.nl? coinbase?Jarrean schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 19:42:
Ik heb nog wat erc20 munten op een wallet staan (imtoken) maar om die munten naar een exchange te krijgen heb ik een beetje gas nodig. Heeft iemand een idee hoe ik zo goedkoop mogelijk aan een beetje ether kom? Als ik dat via binance zou doen kost me dat meteen een flinke withdrawal fee.
Ja schrik daar niet vanPHPResource schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 17:40:
[...]
Oef heb je de circulation supply gezien?.. Ik ken het project overigens niet, is het wat?
https://kinecosystem.org/
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
12 biljoen coins. dus 10 miljoen is 4 euro? geintje
Ah die had ik vorig jaar mei al een keer, maar heb ze toen verkocht (in die tijd wilde de CEO de munt nog even stabiel houden meen in).HaruHaru schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 20:14:
[...]
Ja schrik daar niet vanzijn rank is niet gek laag voor zo een tarief. Ik heb er ongeveer 3mil gekocht (wil er ongeveer 10mil), als die 2 nulletjes opschuift gaat ie al weg
(hoger natuurlijk)
Maar nu je het zegt heb ik er een miljoen gekocht voor 30 eu. Het zal me gaan benieuwen wat de toekomst brengt!
Precies, geen geld toch? Ik wil ze toch HODLen voor lange termijnMarthusiast schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 20:44:
[...]
Ah die had ik vorig jaar mei al een keer, maar heb ze toen verkocht (in die tijd wilde de CEO de munt nog even stabiel houden meen in).
Maar nu je het zegt heb ik er een miljoen gekocht voor 30 eu. Het zal me gaan benieuwen wat de toekomst brengt!
Vind dit wel interessant:Specy schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 19:46:
Wow. Mijn alts op Binance lopen echt goed de laatste dagen. Weet niet wat er aan de hand is maar het gaat beter dan in lange tijd.
The pump cycles look something like this: High market cap coins always go first. Money flows into mid caps, as the high caps hit the first major resistance. Low caps (~$10M market cap) are the last to go but usually pump the hardest.
Tis voor niks! En idd, als die een paar nullen omhoog opschuift... Zeker een project met een use-case, dus adoptie zou er inmiddels moeten zijn (zoals gezegd, half jaartje geleden dat ik naar KIN keek).HaruHaru schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 20:49:
[...]
Precies, geen geld toch? Ik wil ze toch HODLen voor lange termijnDus een paar miljoen stuks achter houden kan geen kwaad met zo een tarief
En ja, idd, gewoon lekker HODLen..
[ Voor 3% gewijzigd door Marthusiast op 16-01-2019 20:54 ]
Haha ik kan niet ontkennen dat ik veel op dit forum loer en vindt het leuk dat we met een groepje crypto fanaten dagelijks lullen over moon en lambo’s.Machlah schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:30:
[...]
Volgens mij ben jij meer verslaafd aan dit forum dan aan crypto
Off:
Gaat er nog wat gebeuren met bitcoin?
Ik zie ETH weer in een fuik lopen, RSI's weer mooi in 't midden, dus zal zo weer een move komen. BTC dan uiteraard ook. Welke kant op mag je zelf beoordelenTominatie schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 21:13:
[...]
Off:
Gaat er nog wat gebeuren met bitcoin?
Klinkt goed #fomo modus. Maar alsnog, hoe groot is de kans dat die 2 nulletjes opschuift? Ze zijn overigens niet verhandelbaar op binance, hoe heb jij ze aangeschaft?HaruHaru schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 20:14:
[...]
Ja schrik daar niet vanzijn rank is niet gek laag voor zo een tarief. Ik heb er ongeveer 3mil gekocht (wil er ongeveer 10mil), als die 2 nulletjes opschuift gaat ie al weg
(hoger natuurlijk)
Charles geeft een interessante toelichting over Shelley (ADA):
Kan toch bijna niet anders dan dat Coinbase binnenkort ADA gaat listen? Ze hebben nu ook al een paar weken geen ERC-20 coins gelist.
Kan toch bijna niet anders dan dat Coinbase binnenkort ADA gaat listen? Ze hebben nu ook al een paar weken geen ERC-20 coins gelist.
[ Voor 32% gewijzigd door Taro op 16-01-2019 21:24 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Bitcoin die langzaam terug zakt en de alts die er weinig van aan lijken te trekken? Betekent dat eigenlijk nog iets speciaals? De afgelopen dagen bij een daling van bitcoin daalden de alts explosief mee. Ik dacht een paar uur geleden in ieder geval de +/- 7% winst van het BTC potje veilig te stellen, aangezien BTC wat aan het zakken was. Toch zijn ze nog iets verder gestegen. Helaas is mijn ADA buy order niet af gegaan gisteren, dus de stijging van vandaag gemist.
Philakone zit op dit moment in een short positie op ETH. We hebben de afgelopen 3 dagen een mooie driehoek gemaakt (ETH, maar ook BTC) waarvan hij denkt dat ie omlaag gaat breken. Met wat we zien ben ik het met hem eens aangezien het omhoog breken op wat bulltraps na niet wil lukken.
[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 16-01-2019 21:27 ]
Je kan ze kopen via YoBit of Mercatox.com. Ik heb het via Mercatox gedaan. 75Euro aan BTC gestuurd, getrade voor KIN en opgeslagen op een externe wallet.PHPResource schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 21:18:
[...]
Klinkt goed #fomo modus. Maar alsnog, hoe groot is de kans dat die 2 nulletjes opschuift? Ze zijn overigens niet verhandelbaar op binance, hoe heb jij ze aangeschaft?
De kans is wel groot dat de prijzen zullen stijgen. ze hebben usecase en word naar mijn weten ook al gebruikt. zie website
Best populair op internet, KIN.
Wacht maar. Straks gewoon een fucking grote pump.
TA is leuk maar is zeker de laatste tijd amper te gebruiken op Bitcoin.
De driehoek waar ik het net over had met Bitfinex prijzen:

De groene blokken zijn dus kleine bulltrap spikes die niet willen doorzetten omhoog.

De groene blokken zijn dus kleine bulltrap spikes die niet willen doorzetten omhoog.
[ Voor 23% gewijzigd door PilatuS op 16-01-2019 21:33 ]
TA is helemaal niet leukTominatie schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 21:28:
Ik zie veel clips voorbij komen van: afgelopen 4 jaar ging het zo, toen waren we hier blabla dus dan gaan we straks zo bla bla. nooit uitgekomen. Mensen vergeten: Er zijn veeeeeel meer mensen in de markt nu. Wat in de afgelopen 4 jaar behaald is, kan nu makkelijk behaald worden in 1 jaar. Zoveel mensen bijgekomen, zo veel bedrijven. zo veel munten etc etc etc. Gewoon afwachten
ik hoop dat het goed komt voor je!Specy schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 19:46:
Wow. Mijn alts op Binance lopen echt goed de laatste dagen. Weet niet wat er aan de hand is maar het gaat beter dan in lange tijd. Helaas staat 40% van mijn portfolio op Cryptopia, ik heb door de laatste berichten wel goede hoop dat dat weer terug gaat komen - maar ik kan er niet mee traden en dat zuigt behoorlijk
ik heb daar ook coins staan( ook omdat andere opties kucoin of hitbtc ) waren . en je moet een keuze maken welke exchange je neemt . ik hou er niet van om op elke exchange mijn gegevens in te vullen.
ik krijg de laaste tijd phishing mails enkel op m'n mail adres van crypto , ik zou niet weten hoe ze aan mijn gegevens komen anders dan een exchange want ik gebruik dat mail adress nergens anders voor.
De afgelopen weken/maanden heb ik erg vaak verkocht als er een rode afgrond aan leek te komen. De afgelopen dagen heb ik dat niet meer gedaan en steeds laag ingekocht en hoog verkocht. Best wel leuk rendement en ik krijg toch langzaam aan wat meer vertrouwen in de lange termijn. < 2.800 regionen zie ik niet zo snel meer gebeuren, maar sluit ik alsnog niet uit. Ik heb nu ook een stuk ADA en ONT extern opgeslagen, mogelijk daalt dit nog wel verder, maar, het blijft een relatief lage prijs waar je waarschijnlijk op de lange termijn erg blij mee mag zijn.Tominatie schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 21:28:
Ik zit voor het overgrote deel in fiat (Sinds mijn post van een paar uur geleden alweer wat sell orders geraakt), maar, het feit dat ik in dalen durf in te kopen ipv er van uit te gaan dat ze nog dieper worden zegt al wel iets. Aan de andere kant vertrouw ik het nog niet voldoende om echt te blijven zitten.
TA heeft inderdaad nu weinig zin en Philakone stond al >1% verlies op zijn short, ik hoop deze keer dat het nog veel meer wordt
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Welke gekke plek heeft hij geshort dan.Taro schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 21:40:
[...]
TA heeft inderdaad nu weinig zin en Philakone stond al >1% verlies op zijn short, ik hoop deze keer dat het nog veel meer wordt
Het ziet er niet bepaald bullish uit op het moment..
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Weinig tijd, dus eerste 25 min op 1,5x speed gekeken. Wat een baas is die Charles he.. Hij kan het voor ieder publiek uitleggen en op elk abstractieniveau. Zeldzaam, zulke leiders.Taro schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 21:22:
Charles geeft een interessante toelichting over Shelley (ADA):
[YouTube: AMA 01/15/2019]
Ik las je laatste post en helemaal mee eens. Spotprijzen voor ADA nu. Lekker accumuleren. Ik verwacht hier echt heel, heel veel van.
Zie:LED-Maniak schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 21:42:
[...]
Welke gekke plek heeft hij geshort dan.Moet wel heel gek gegaan zijn.
Het ziet er niet bepaald bullish uit op het moment..
Tot nu toe heeft ie een 100% winrate voor dit jaar met iets van 6k of 7k verdient. Als die driehoek omlaag breekt dan gaat zijn short in het groen. Breekt ie omhoog dan wordt het inderdaad zijn eerste verlies.Taro schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 21:40:
[...]
Edit: Wat betreft TA. Die driekhoek waar ie iedere keer perfect op bounced en waar jij je winst vandaan hebt is ook TA toch ?
[ Voor 12% gewijzigd door PilatuS op 16-01-2019 21:48 ]
Sjeezus, wat zingt hij vals.. de BTC koers schrikt zich zo kapot, let maar op. MOON!
Onderaan de driehoek met een fakeout omlaag waarschijnlijk. Dan toch weer een bounce omhoog en daarom nu in de min. De range is nu wel lekker strak geworden dus heel ver omhoog zonder breakout kan ook niet. Daarom zou ie hem wel open laten staan en pas sluiten mocht het toch omhoog breken.LED-Maniak schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 21:42:
[...]
Welke gekke plek heeft hij geshort dan.Moet wel heel gek gegaan zijn.
Munt. Cryptomunt om precies te zijn.Pelox schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 22:14:
Het gaat weer gokken worden zie ik, kop of munt!
Ik heb de rest zojuist in Bitcoin gestoken, gewoon omhoog knallen aub.
Edit: Goedzo! Nu ff doorpakken met die handel.
Edit: Goedzo! Nu ff doorpakken met die handel.
[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 16-01-2019 22:21 ]
PilatuS schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 22:23:
En weer zo'n fakeout.

Help dan ook mee door te investeren ipv te hopen dat anderen die bullrun voor je startenPilatuS schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 22:23:
En weer zo'n fakeout.

Ik ga niet de whales en mensen met grotere zakken dan mij helpen aan hun winst. Die driehoek is gewoon heel simpel: Bounced ie op de bodem, kopen. Komt ie er niet door aan de bovenkant, verkopen. Terug omlaag om te zien of ie weer bounced of niet. Zodra de eerste high en low er is gaan de traders hun lijnen trekken en zo is de driehoek geboren. Ik ga die niet countertraden.Taro schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 22:25:
[...]
Help dan ook mee door te investeren ipv te hopen dat anderen die bullrun voor je starten
Als de bullrun begint ga ik heel graag mee door fulltime in coins zitten, maar zolang de bearmarket nog springlevend is zie ik het niet als een optie. If you can't beat them, join them
@PilatuS Ik begrijp je helemaal, maar alle individuele kleine traders samen hebben ook grote zakken. Waarschijnlijk schrik je ervan als je ziet/hoort hoeveel er alleen al bij de mensen op dit forum aan de zijkant geparkeerd staat in fiat. Of men er extra in wil steken als er weer een bullrun start.
Het gaat om het sentiment, de bereidheid om te investeren en hoop te hebben op een hogere koers. Als jij zo denkt doen anderen dat ook. Daardoor gaat die triangle naar beneden uitbreken en wordt je vermoeden bevestigd. Ik weet dat ik ook aan heb gegeven dat we verder dalen, maar, ik bereik een punt dat ik vind dat het gewoon weer omhoog moet gaan
Jij alleen gaat het verschil niet maken, ik ook niet, maar, ik denk dat hier wel >250 Bitcoin reageert en meeleest. Dat is alsnog niet voldoende, maar, als iedereen nu een plukje Bitcoin ipv alleen alts koopt en weer instapt, dan kan het best rap gaan.
Ik ga in ieder geval weer bullish handelen, verzamelen en de pf uitbreiden. Wel veilig, want het kan natuurlijk nog steeds hard en ver omlaag. En hopelijk kunnen we @Tominatie ook overhalen om te blijven en bullish te worden
Het gaat om het sentiment, de bereidheid om te investeren en hoop te hebben op een hogere koers. Als jij zo denkt doen anderen dat ook. Daardoor gaat die triangle naar beneden uitbreken en wordt je vermoeden bevestigd. Ik weet dat ik ook aan heb gegeven dat we verder dalen, maar, ik bereik een punt dat ik vind dat het gewoon weer omhoog moet gaan
Jij alleen gaat het verschil niet maken, ik ook niet, maar, ik denk dat hier wel >250 Bitcoin reageert en meeleest. Dat is alsnog niet voldoende, maar, als iedereen nu een plukje Bitcoin ipv alleen alts koopt en weer instapt, dan kan het best rap gaan.
Ik ga in ieder geval weer bullish handelen, verzamelen en de pf uitbreiden. Wel veilig, want het kan natuurlijk nog steeds hard en ver omlaag. En hopelijk kunnen we @Tominatie ook overhalen om te blijven en bullish te worden
@Taro Snap je helemaal hoor en je hebt ook wel wat goede punten, maar we weten beide dat we in de bearmarket zitten en we heel dik omlaag kunnen gaan. Jij en ik staan niet op -80%, de mensen die zijn blijven zitten en bleven hopen op herstel wel. Ja, alle kleine traders samen kunnen een bullrun voor elkaar krijgen, maar als maar 10% er aan mee zou doen gebeurt het gewoon niet. Tot dat ik zie dat de bullmarket begonnen is ga ik er gewoon niet fulltime inzitten, had ik dit wel gedaan had ik op dik verlies gestaan. Het is helaas gewoon niet anders dan dat de massa en grote jongens op een bepaalde manier traden, daar tegen in gaan klinkt heel nobel, maar is ook gewoon zeer onverstandig.
Ik zeg trouwens niet dat we omlaag gaan breken hoor, alleen dat dit mij op dit moment het meest waarschijnlijke lijkt. Mocht die dikke candle komen die de weerstand breekt help ik wel die candle iets groter te maken
Ik zeg trouwens niet dat we omlaag gaan breken hoor, alleen dat dit mij op dit moment het meest waarschijnlijke lijkt. Mocht die dikke candle komen die de weerstand breekt help ik wel die candle iets groter te maken
Ik heb nu expres al een paar dagen niet meer gekeken naar Crypto Kirby en Karl (The Moon) mede dankzij tijdgebrek, maar ik weet grofweg al dat vermoedelijk Kirby denkt dat het naar 3k gaat en Karl dat het up gaat. Beiden toen TA, maar zolang BTC beetje daalt, beetje stijgt, krijgen de alts veel ruimte om te moonen. De whales zijn uiteindelijk diegene die de dienst uitmaken, elke TA-er denkt het te weten wat er gaat gebeuren, maar de whales bepalen wat er gebeurt.
Wel, de 'whales' willen ook wel een keer rijk worden, dus zullen ze (als ze genoeg geaccumuleerd hebben) de prijzen ooit weer moeten opdrijven.
Ik geloof echter niet in een 'whale' die een significant effect op de prijs heeft, er zijn vele 'whales' en die doen allemaal wat anders.
Ik geloof wel in gecoordineerde pump-en-dump acties. Maar ook dan: prijs zal toch een keer omhoog moeten willen die acties wat opleveren, niet?
Ik geloof echter niet in een 'whale' die een significant effect op de prijs heeft, er zijn vele 'whales' en die doen allemaal wat anders.
Ik geloof wel in gecoordineerde pump-en-dump acties. Maar ook dan: prijs zal toch een keer omhoog moeten willen die acties wat opleveren, niet?
Vind zelf deze TA wel goed: YouTube: Chart Vampire Live Stream
Die laat gewoon netjes zien wat er mogelijk voor mij en dan beide kanten op. Voor mij is het nu gewoon zien welke kant op die kleine driehoek breekt. We gaan het vrij snel zien.
Die laat gewoon netjes zien wat er mogelijk voor mij en dan beide kanten op. Voor mij is het nu gewoon zien welke kant op die kleine driehoek breekt. We gaan het vrij snel zien.
[ Voor 26% gewijzigd door PilatuS op 16-01-2019 23:06 ]
Nee hoor, die prijzen mogen ook omlaag om flink te verdienen. Net welk makkelijker is.Marthusiast schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 23:02:
Wel, de 'whales' willen ook wel een keer rijk worden, dus zullen ze (als ze genoeg geaccumuleerd hebben) de prijzen ooit weer moeten opdrijven.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Ik denk dat de mensen met echt diepe zakken flink geduld hebben. Die accumuleren gewoon lekker de hele weg omlaag en vinden het denk ik ook niet erg om een jaartje te moeten zitten op die coins. Een nieuwe bullmarket is gewoon heel ver weg. Ik denk dat pas bij 7k oid die echt gaat beginnen. Tussen de 6k en zeg 3k kunnen we makkelijk nog maanden blijven hangen, zelfs een vol jaar zou niet vreemd zijn.Marthusiast schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 23:02:
Maar ook dan: prijs zal toch een keer omhoog moeten willen die acties wat opleveren, niet?
Klopt, short term wel idd, maar in de long-run ook? Wat denk je?LED-Maniak schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 23:09:
[...]
Nee hoor, die prijzen mogen ook omlaag om flink te verdienen. Net welk makkelijker is.
Dat denk ik dus ook.. (vwb geduld).PilatuS schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 23:09:
[...]
Ik denk dat de mensen met echt diepe zakken flink geduld hebben. Die accumuleren gewoon lekker de hele weg omlaag en vinden het denk ik ook niet erg om een jaartje te moeten zitten op die coins. Een nieuwe bullmarket is gewoon heel ver weg. Ik denk dat pas bij 7k oid die echt gaat beginnen. Tussen de 6k en zeg 3k kunnen we makkelijk nog maanden blijven hangen, zelfs een vol jaar zou niet vreemd zijn.
Qua bull-market, ach, het kan zo gek lopen en alle kanten op.. Uiteindelijk zijn we (weet ik) het eens dat die run er wel weer een keer gaat komen
Zoals altijd is natuurlijk alles mogelijk, maar ik denk wel dat de weg omhoog nog lang en zwaar is. Aan de andere kant, omdat alles mogelijk is, kan de 4.2k breken en door naar 8k in 3 weken ook gewoon.Marthusiast schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 23:13:
[...]
Qua bull-market, ach, het kan zo gek lopen en alle kanten op.. Uiteindelijk zijn we (weet ik) het eens dat die run er wel weer een keer gaat komen
En of die run komt !
Daar denk ik ook wel eens aan, maar 3400-4200 is een flinke range, waarin ''ze'' vast heel veel verdiend hebben.Marthusiast schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 23:02:
Ik denk ook dat die pumps en dumps ook zijn om de markt aan te voelen, zodat ze goed kunnen analyseren wat de reactie is en die reacties van die verschillende pumps en dumps goed met elkaar kunnen vergelijken.
Ik geloof in ieder geval dat het een zeer ingewikkeld spelletje is met vele factoren die ze zo goed mogelijk proberen te analyseren en daarop reageren, natuurlijk doen wij dat ook, maar bij de whales zal dat vast wel heel diep gaan.
De volgende BTC halvering is nog erg ver weg, en de vorige pump werd ook wel een beetje geïnitieerd door de halving, vele denken daardoor ook daar de volgende ath pas weer komt bij/na de volgende halving.
[ Voor 8% gewijzigd door Vlizzjeffrey op 16-01-2019 23:19 ]
Jij op 100% en ik op > 250%PilatuS schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 23:15:
[...]
Laat straks op de 10k alle n00bs maar weer komen in dit topic terwijl wij al op 100+% winst staan
Deze ken ik niet, ga ik eens volgen. Forflies vind ik ook OK. Die verteld ook heel duidelijk.PilatuS schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 23:03:
Vind zelf deze TA wel goed: YouTube: Chart Vampire Live Stream
YouTube: Forflies
Vers van de pers, 1 minuut geleden:Kirby!
Wat gaat het worden:
[YouTube: 😱 Bitcoin (BTC) To See EXTREME ACTION HERE?! - Crypto Market Trading Analysis & Cryptocurrency News]
Samenvatting: Waarschijnlijk omlaag, zowel Bitcoin als Ethereum.
Wat gaat het worden:
[YouTube: 😱 Bitcoin (BTC) To See EXTREME ACTION HERE?! - Crypto Market Trading Analysis & Cryptocurrency News]
Samenvatting: Waarschijnlijk omlaag, zowel Bitcoin als Ethereum.
[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 16-01-2019 23:41 ]
Ik heb het idee met Kirby dat hij 60% van z'n tekst herhalend monteert in z'n filmpjes. Als hij één ding zegt, als je z'n filmpjes eerder hebt gezien, weet je 9 van de 10 keer wat z'n volgende zin wordt. Ik blijf er bij dat bij 3150 Kirby met z'n über bearish verhaal mij en een hoop anderen definitely op het verkeerde been heeft gezet... hij verwachtte een drop naar sub 2000, en het tegenovergestelde gebeurde. Kirby vertelt veel, maar vertelt nooit wat voor posities hij heeft, alleen achteraf en dan zie ik hem zelden een trade met verlies sluiten, ik heb af en toe m'n bedenkingen met zijn handelswijze.Taro schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 23:23:
Vers van de pers, 1 minuut geleden:Kirby!
Wat gaat het worden:
Dat is met bijna alle YouTubers zo. Ze moeten hun kijkers zo lang mogelijk laten kijken om geld te verdienen, dus veel filmpjes waarin uiteindelijk weinig wordt gezegd.
Het is voor hem natuurlijk ook het verkopen van zijn signalengroep waar ie leuk aan kan cashen. Er zijn heel veel traders die zo'n betaalde groep hebben voor soms wel 100'en euro's per maand. Iemand als Philakone verkoopt alleen zijn cursus om te leren traden, hij heeft geen betaalde groep. Verder toont ie veel van zijn trades vooraf of tijdens op zijn Twitter. Er zijn gewoon veel traders die posten op Twitter of YouTube om juist die betaalde kanalen te promoten. Nou zou het bij Philakone wel zo kunnen zijn dat ie sommige trades gewoon niet post, maar voor mij is hij wel de meest transparante trader die je kan volgen. Genoeg posities laat hij gewoon zien op coins met genoeg volume of hij sluit zijn posities in een video. Hij is niet voor niets uitgeroepen tot trader van het jaar door Bitcoin.com.Sahara schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 23:49:
[...]
Ik heb het idee met Kirby dat hij 60% van z'n tekst herhalend monteert in z'n filmpjes. Als hij één ding zegt, als je z'n filmpjes eerder hebt gezien, weet je 9 van de 10 keer wat z'n volgende zin wordt. Ik blijf er bij dat bij 3150 Kirby met z'n über bearish verhaal mij en een hoop anderen definitely op het verkeerde been heeft gezet... hij verwachtte een drop naar sub 2000, en het tegenovergestelde gebeurde. Kirby vertelt veel, maar vertelt nooit wat voor posities hij heeft, alleen achteraf en dan zie ik hem zelden een trade met verlies sluiten, ik heb af en toe m'n bedenkingen met zijn handelswijze.
Ik was nieuwsgierig een maand geleden wat Kirby dan vraagt van z'n VIP's. Als het nou zoals bij die Pump en Dump groepen éénmalig een 0,06 BTC was dan zou je voor de grap kunnen aanmelden. Maar Kirby vraagt voor z'n "services" normaal 0,85 BTC per maand, of 3,25 BTC per jaar of 7,55 BTC voor lifetime. Met dat soort bedragen kan ik moeilijk voorstellen dat hij überhaupt veel VIP's heeft.PilatuS schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 00:10:
[...]
Het is voor hem natuurlijk ook het verkopen van zijn signalengroep waar ie leuk aan kan cashen. Er zijn heel veel traders die zo'n betaalde groep hebben voor soms wel 100'en euro's per maand. Iemand als Philakone verkoopt alleen zijn cursus om te leren traden, hij heeft geen betaalde groep. Verder toont ie veel van zijn trades vooraf of tijdens op zijn Twitter. Er zijn gewoon veel traders die posten op Twitter of YouTube om juist die betaalde kanalen te promoten. Nou zou het bij Philakone wel zo kunnen zijn dat ie sommige trades gewoon niet post, maar voor mij is hij wel de meest transparante trader die je kan volgen. Genoeg posities laat hij gewoon zien op coins met genoeg volume of hij sluit zijn posities in een video. Hij is niet voor niets uitgeroepen tot trader van het jaar door Bitcoin.com.
Philakone ben ik enthousiast over, hij lult tenminste niet over watercoolers maar is informatief, oprecht en eerlijk in zijn fimpjes. Ik volg Philakone ook.
Die gekke NANO is qua koers ook echt zo dood als een pier hé?
Holy shitSahara schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 00:28:
[...]
Maar Kirby vraagt voor z'n "services" normaal 0,85 BTC per maand, of 3,25 BTC per jaar of 7,55 BTC voor lifetime. Met dat soort bedragen kan ik moeilijk voorstellen dat hij überhaupt veel VIP's heeft.

Ik vind hem ook zeer interessant om te volgen. Een prima kerel die het leuk vind om te laten zien wat ie doet, maar die wel puur naar trades kijkt en niet gaat zeggen wat er precies gaat gebeuren de komende week. Hij zoekt gewoon mogelijkheden en hoe groter de kans hoe meer geld ie er in stopt en bijna altijd heeft ie gelijk.Philakone ben ik enthousiast over, hij lult tenminste niet over watercoolers maar is informatief, oprecht en eerlijk in zijn fimpjes. Ik volg Philakone ook.
Er lopen nogal wat idioten rond zoals die Bitcoin-Fund-Manager die ik dan wel volg voor zijn info, maar waar ik wel van weet dat ie een bekende oplichter is. Dat is dan ook maar één persoon in deze wereld die geld probeert te verdienen aan mensen die zelf niet de kennis hebben of die kennis niet kunnen vergaren. Wat dat betreft vind ik Philakone ook gewoon de beste trader, die cursus die hij verkoopt leert je traden zoals hij doet en ik vind dat 10x beter dan mensen die je niets leren en signalen geven voor veel geld.
Tja, je weet wat ze zeggen: Give a man a fish and he'll eat for a day. Teach a man how to fish and you lose a great business opportunityPilatuS schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 00:50:
[...]
die cursus die hij verkoopt leert je traden zoals hij doet en ik vind dat 10x beter dan mensen die je niets leren en signalen geven voor veel geld.
Vraagje: bij Binance he, als je daar een limit sell order invoert. En het orderboek zegt bijv:
$100 - 100 stuks van munt x
$90 - 100 stuks van munt x
$80 - 100 stuks van munt x
$70 - 200 stuks van munt x
(buy orders dus)
en ik heb 500 stuks munt x in de verkoop.
Stel dat ik een limit sell order van $70 - 500 stuks invoer,
wordt die dan van boven naar onder gevuld? Of koop ik alleen specifiek voor die $70? In dat geval zijn er 300 te weinig namelijk..
Weten jullie vast!
(buy orders dus)
wordt die dan van boven naar onder gevuld? Of koop ik alleen specifiek voor die $70? In dat geval zijn er 300 te weinig namelijk..
Weten jullie vast!
Dan koop je de 200 voor $70 en komt er een sell order van 300 voor $70 in de boeken te staan.Marthusiast schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 01:10:
Vraagje: bij Binance he, als je daar een limit sell order invoert. En het orderboek zegt bijv:
(buy orders dus)
Weten jullie vast!
Ok dank! En die wordt dan ws snel door de bovenste 3 buyers opgekocht dus..
Als je verkoopt voor een drop en daarna terug koopt dan heb je nogsteeds hetzelfde getal in fiat. Je hebt echter wel meer munten gekregen maar als de prijs daarna niet weer omhoog gaat maak je dus alsnog geen winst. Besef.LED-Maniak schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 23:09:
[...]
Nee hoor, die prijzen mogen ook omlaag om flink te verdienen. Net welk makkelijker is.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ik zag dat laatst ook in de filmpjes van Sunny Decree staan maar dat heeft hij inmiddels weer weg gehaald dus ik ga er maar vanuit dat het een grapje was want het was ook echt beachelijk duurSahara schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 00:28:
[...]
Ik was nieuwsgierig een maand geleden wat Kirby dan vraagt van z'n VIP's. Als het nou zoals bij die Pump en Dump groepen éénmalig een 0,06 BTC was dan zou je voor de grap kunnen aanmelden. Maar Kirby vraagt voor z'n "services" normaal 0,85 BTC per maand, of 3,25 BTC per jaar of 7,55 BTC voor lifetime. Met dat soort bedragen kan ik moeilijk voorstellen dat hij überhaupt veel VIP's heeft.
Philakone ben ik enthousiast over, hij lult tenminste niet over watercoolers maar is informatief, oprecht en eerlijk in zijn fimpjes. Ik volg Philakone ook.

I'm available for consulting at the rate of 0.1 BTC per hour. Please contact me on facebook for more info.
Donderdag... doorgaans gaat het dan naar beneden. Toch? 
Alsnog benieuwd of het anders zal zijn vandaag.

Alsnog benieuwd of het anders zal zijn vandaag.
Hmm, het was duidelijk te laat op de avond, ik had het verkeerdom. De buy orders worden gevuld vanaf de hoogste prijs, dus dan maak je met een verkoop order van 500 voor $70 dus dit hele boek leeg.Marthusiast schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 01:16:
Ok dank! En die wordt dan ws snel door de bovenste 3 buyers opgekocht dus..
(buy orders dus)
En je hebt dus in totaal $41000 gekregen voor de verkoop van 500, met een gemiddelde prijs van $82.
... denk ik... Ik moet er altijd zo goed over nadenken welke kant op wat gaat :-)
Ik las hier volgens mij onlangs een bericht dat iemand begonnen was met het minen van Grin.. Doe dit niet op je main system en doe dit vooral niet op je windows systeem, tenzij je graag je systeem volledig opnieuw wilt installeren indien je daarna ook andere coins wilt gaan minen.
Die windows xp software verprutst je systeem;
instant freeze wanneer je andere coins gaat minen
buffering bij streaming (netflix, ziggo etc etc)
Vervelende is; je komt er niet vanaf. Zelf met een aantal mining tool devs gesproken en alles komt door Grin met de bijbehorende shady software.
Die windows xp software verprutst je systeem;
instant freeze wanneer je andere coins gaat minen
buffering bij streaming (netflix, ziggo etc etc)
Vervelende is; je komt er niet vanaf. Zelf met een aantal mining tool devs gesproken en alles komt door Grin met de bijbehorende shady software.
nou STRATIS, zak nu maar door je hoeven
. De sprint naar 40k geloof ik niet meer in en we gaan denk eerst weer zakken. Ik heb mijn winst gepakt en koop weer low bij

Mannen, vrouwen. No panic, laat maar lekker zakken, dan BTFD & HODLen.
Zoals de grote wijze man ooit zei: Predicting rain doesn't count, building an ark does.
Zoals de grote wijze man ooit zei: Predicting rain doesn't count, building an ark does.
als er zo lang geen berichten zijn op dit forum dan zit er toch echt een daling aan te komenHaruHaru schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 09:57:
Mannen, vrouwen. No panic, laat maar lekker zakken, dan BTFD & HODLen.
Het bouwen van de ark ben ik mee bezig maar dan moet het wel af en toe zakken zodat ik meer en meer coins kan inslaan voordat de ark boot naar de moon gaat.
nee nee, geen hidden pun
Daar hebben ze shorten met een hefboom voor uitgevonden.DAMAGE schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 03:02:
[...]
Als je verkoopt voor een drop en daarna terug koopt dan heb je nogsteeds hetzelfde getal in fiat. Je hebt echter wel meer munten gekregen maar als de prijs daarna niet weer omhoog gaat maak je dus alsnog geen winst. Besef.
goed om te zien dat BTC toch weer omhoog kruipt
Prepare for the next ATH
Dat valt wel mee hoorsourcecode schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 12:06:
goed om te zien dat BTC toch weer omhoog kruipt
Ah dank voor de (extra) moeite! Dat is gunstiger en ook meer conform mijn verwachting..DaCoTa schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 09:12:
[...]
Hmm, het was duidelijk te laat op de avond, ik had het verkeerdom. De buy orders worden gevuld vanaf de hoogste prijs, dus dan maak je met een verkoop order van 500 voor $70 dus dit hele boek leeg.
(buy orders dus)
En je hebt dus in totaal $41000 gekregen voor de verkoop van 500, met een gemiddelde prijs van $82.
... denk ik... Ik moet er altijd zo goed over nadenken welke kant op wat gaat :-)
Dit roep je nu al weken achter een. Denk dat we het onderhand wel wetenTominatie schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 13:23:
ik vind het er allesbehalve goed uit zien.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
ben je nou nog hier?Tominatie schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 13:23:
Verwijderd
Zorg er gewoon voor dat je niet afhankelijk bent van wat de prijs gaat doen. Dus bvb long in alts en short op btc, met een goeie stop loss.
En nu zitten we bvb in een tussen fase waar het niet duidelijk is wat de prijs gaat doen. Dan kan je vaak beter geen nieuwe trades openen, omdat de risk/reward een stuk slechter vergeleken met 3900-4200 short of 3100-3300 long. In die zones heb je veel meer duidelijkheid wat de prijs gaat doen als die door de resistance heen gaat of juist niet.
En nu zitten we bvb in een tussen fase waar het niet duidelijk is wat de prijs gaat doen. Dan kan je vaak beter geen nieuwe trades openen, omdat de risk/reward een stuk slechter vergeleken met 3900-4200 short of 3100-3300 long. In die zones heb je veel meer duidelijkheid wat de prijs gaat doen als die door de resistance heen gaat of juist niet.
Tja en wat is dan een goeie stop loss. blijft ook lastigVerwijderd schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 14:48:
Zorg er gewoon voor dat je niet afhankelijk bent van wat de prijs gaat doen. Dus bvb long in alts en short op btc, met een goeie stop loss.
Prepare for the next ATH
En je bent niet de enige die dit 'opvalt'.DAMAGE schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 14:18:
[...]
Dit roep je nu al weken achter een. Denk dat we het onderhand wel weten
We zien nu precies hetzelfde patroon in de koers van BTC als tussen 25 en 31 december.
Verwijderd
Dit zegt mijn vriendin ook altijd.Tominatie schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 13:23:
Verwijderd
Als je een trade wil openen kijk je waar de weerstand is, het laatste hoge of lage punt, waar de prijs niet voorbij gegaan is. dus bvb rond de 4250 of 3100. Je stoploss zet je dan voorbij het hoogste of laagste punt bvb 4300 of 3050. Daarna ga je kijken waar je een trade gaat openen, bvb long op 3200. Dan zou je stoploss 5% lager zijn dan je trade. En dan ga je bepalen hoeveel je maximaal wil verliezen. Dus als je maximaal 1% van je account wil verliezen dan zet je 20% in, in die trade. Dit is nu op de grote tijds schaal, maar op de kleinere schalen kan je het ook op die manier handelen en dan staat je stop meestal wat dichterbij.sourcecode schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 14:51:
[...]
Tja en wat is dan een goeie stop loss. blijft ook lastig
Je stoploss nooit verplaatsen als die bijna geraakt wordt! Je trade is dan gewoon niet gelukt en je begint weer opnieuw met een volgende trade.
Ze hebben inmiddels AI.Slux schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 15:23:
Ik wist niet dat opblaaspopen ook al konden praten
Weg
toch een plus punt dat ze niet praten toch?Slux schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 15:23:
Ik wist niet dat opblaaspopen ook al konden praten
Zeker maar ik lees dat die van jullie wel al kan praten, Slux is toe aan een nieuwe merk ikbie100 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 15:29:
[...]
toch een plus punt dat ze niet praten toch?
Ik zou er niet aan beginnen, voor je het weet beginnen ze te mekkeren over gelijke rechten en glazen plafonds.Slux schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 15:33:
[...]
Zeker maar ik lees dat die van jullie wel al kan praten, Slux is toe aan een nieuwe merk ik
Ik blijf wel bij mijn crypto muntjes heb ik veel meer plezier van
Ik snap trouwens niet dat TRX zo hoog staat, Justrin weer met een bericht uitgekomen dat ie morgen met nieuws komt ?
Ongelofelijk dat mensen daar nog intrappen, ze zijn zeker al zijn leugens vergeten
Ik snap trouwens niet dat TRX zo hoog staat, Justrin weer met een bericht uitgekomen dat ie morgen met nieuws komt ?
Ongelofelijk dat mensen daar nog intrappen, ze zijn zeker al zijn leugens vergeten
Er is wel geld mee te verdienen. Je hoeft die coin niet te hodlen hè.Slux schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 15:41:
Ik blijf wel bij mijn crypto muntjes heb ik veel meer plezier van![]()
Tron is tegenwoordig enorm populair voor te gebruiken op die dapps, gelijk tronbet en zo.
Het is natuurlijk een gouden zet van hem dat hij bittorrent heeft..........Slux schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 15:41:
Ik blijf wel bij mijn crypto muntjes heb ik veel meer plezier van![]()
Prepare for the next ATH
Daar heb je gelijk inCasio Ridder schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 15:44:
[...]
Er is wel geld mee te verdienen. Je hoeft die coin niet te hodlen hè.
Okay ik dacht dat het een andere torrent was, maar ik zie de link niet helemaal met TRX in deze ?sourcecode schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 15:51:
[...]
Het is natuurlijk een gouden zet van hem dat hij bittorrent heeft..........
Waar zit het verdien model ?
[ Voor 38% gewijzigd door Slux op 17-01-2019 16:05 ]
Net een Ledger Nano S aangeschaft...Stilaan tijd om alles van exchange te halen en voor lange tijd veilig op te bergen ;-)
Je had beter de X kunnen bestellenRebbelx schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:04:
Net een Ledger Nano S aangeschaft...Stilaan tijd om alles van exchange te halen en voor lange tijd veilig op te bergen ;-)

De S kan je er maar een paar op kwijt
[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 17-01-2019 16:07 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!