Sahara schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 00:33:
[...]
Ben benieuwd hoelang je je crypto retirement vol kan houden. Ik gok dat je binnen nog geen 2 weken weer all-in weer terug bent.
Ben ik ook wel benieuwd naar. We gaan het meemakenSahara schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 00:33:
[...]
Ben benieuwd hoelang je je crypto retirement vol kan houden. Ik gok dat je binnen nog geen 2 weken weer all-in weer terug bent.
Ik denk dat dit een zelfde pump was als net na het begin van de vorige Bart, piekje van 19.30u eergisteren.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Verwijderd
Crypto is net als GHB. Je weet dat je er (financieel) kapot aan gaat maar toch wil je die volgende (moon) shot. Niks mis met af en toe een goede crypto binge, mits de andere zijde van je dubbelleven er niet onder lijdt.
Soms een midweekje bijkomen met veel fruit, koekjes, thee, wat schoolwerk etc... Wanneer je in je auto zit en je beurs trekt voor een rood stoplicht is het tijd voor een milde detox.
En daarna vrolijk dooorrrrrrr op die hopium.
Soms een midweekje bijkomen met veel fruit, koekjes, thee, wat schoolwerk etc... Wanneer je in je auto zit en je beurs trekt voor een rood stoplicht is het tijd voor een milde detox.
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 00:53:
Crypto is net als GHB. Je weet dat je er (financieel) kapot aan gaat maar toch wil je die volgende (moon) shot. Niks mis met af en toe een goede crypto binge, mits de andere zijde van je dubbelleven er niet onder lijdt.

Nah, dat is gewoon jouw beleving.Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 00:53:
Crypto is net als GHB. Je weet dat je er (financieel) kapot aan gaat.
Stratis laat toch een mooie stijging zien de afgelopen dagen. Maar daar kan nog meer bij. Ik zei dat ik dit keer niet te snel zou verkopen, dus zit er nog steeds in. Mijn handen jeuken wel om winst te pakken
Zal hij weer die 40k aantikken, ik hoop het wel nu alles wat groener is.

Ik zit er ook nog in. Zit te twijfelen om een deel te verkopencursquidHome schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 07:51:
Stratis laat toch een mooie stijging zien de afgelopen dagen. Maar daar kan nog meer bij. Ik zei dat ik dit keer niet te snel zou verkopen, dus zit er nog steeds in. Mijn handen jeuken wel om winst te pakken![]()
Lekker blijven zitten tot de Moon jongens!Casio Ridder schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 08:28:
[...]
Ik zit er ook nog in. Zit te twijfelen om een deel te verkopen
Hoi,
Ik heb laaang geleden (vlak na de aankondiging) een blockchain.com account gemaakt en 25 euro XLM 'geclaimed'. Deze XLM heb ik nog steeds niet gekregen. Ik weet dat er op dit forum leden zijn die deze XLM wel hebben gekregen.
Zijn er meer mensen met dit probleem? Heb ik wellicht iets vout kunnen doen wat niet zo voor de hand ligt?
Ik heb laaang geleden (vlak na de aankondiging) een blockchain.com account gemaakt en 25 euro XLM 'geclaimed'. Deze XLM heb ik nog steeds niet gekregen. Ik weet dat er op dit forum leden zijn die deze XLM wel hebben gekregen.
Zijn er meer mensen met dit probleem? Heb ik wellicht iets vout kunnen doen wat niet zo voor de hand ligt?
Same here, nooit meer iets van vernomen.gjtokkel schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 08:29:
Hoi,
voel hetzelfde maar ik gok toch op nog een mooie stijging naar de 40k.Casio Ridder schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 08:28:
[...]
Ik zit er ook nog in. Zit te twijfelen om een deel te verkopen
& @Casio RiddercursquidHome schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 07:51:
Stratis laat toch een mooie stijging zien de afgelopen dagen. Maar daar kan nog meer bij. Ik zei dat ik dit keer niet te snel zou verkopen, dus zit er nog steeds in. Mijn handen jeuken wel om winst te pakken![]()
Zet gewoon een stop loss? Dan pak je alsnog de winst als hij daalt. Stijgt hij verder, dan stel je de stop loss steeds hoger in.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
goed puntTaro schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 08:55:
[...]
& @Casio Ridder
Zet gewoon een stop loss? Dan pak je alsnog de winst als hij daalt. Stijgt hij verder, dan stel je de stop loss steeds hoger in.
@Taro wat voor marge hou jij meestal vast voor je stop loss?
@cursquidHome Ik scroll in het orderbook altijd een stukje naar beneden, kijk naar de grafiek, trek een lijntje onder het laagste bedrag/weerstand en zoek daarbij een grote order. Dan zet ik de stop loss altijd 1 sat of cent onder die grote order. Als die of wordt opgegeten, of wordt weggehaald, dan breekt vaak de pleuris uit en wil je echt uitstappen.
Dan het verschil tussen de Stop en Limit: Gewoon groot genoeg. Bij bijvoorbeeld Bitcoin doe ik daar vaak 150-200 Dollar tussen.
Edit: Ondertussen hebben we een mooie groene candle
Dan het verschil tussen de Stop en Limit: Gewoon groot genoeg. Bij bijvoorbeeld Bitcoin doe ik daar vaak 150-200 Dollar tussen.
Edit: Ondertussen hebben we een mooie groene candle

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 16-01-2019 09:51 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Inmiddels zo'n afname van de portfolio gehad dat het voor mij de dood of de gladiolen is geworden!Machlah schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 08:29:
[...]
Lekker blijven zitten tot de Moon jongens!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Ook nooit meer iets van vernomen .gjtokkel schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 08:29:
Hoi,
Hmm, duurt wel een beetje heel erg lang. Zo kan ik ook 150 miljoen weggeven... sja...
Maar ja... gegeven paard en bek en zo...
Ik heb ze wel gekregen, een week of 2 na mijn aanmelding geloof ik. Al is die $25 inmiddels nog maar $10 waardgjtokkel schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 08:29:
Hoi,

ik kon het niet laten, ook ik ben toch met wat in BNB gegaan. Ik hoor jullie hier al een paar keer zeggen dat dit wel wat stijging kan verwachten en met de signalen die ik zie hoe ze hun exchange aan het uitbreiden zijn. Ben ik toch ook bull over BNB.
Helaas heb ik mijn LINK veel te vroeg weggedaan. Ik verwachte een maand geleden nog wel een dip maar hij is nooit zo laag meer gekomen. En inmiddels is hij 100% in de plus dus ik durf niet meer. Maar is zeker een coin om in de gaten te houden. Ik ben best positief over hoe deze het doet gezien de markt.
Helaas heb ik mijn LINK veel te vroeg weggedaan. Ik verwachte een maand geleden nog wel een dip maar hij is nooit zo laag meer gekomen. En inmiddels is hij 100% in de plus dus ik durf niet meer. Maar is zeker een coin om in de gaten te houden. Ik ben best positief over hoe deze het doet gezien de markt.
Binance lanceert een Euro exchange: https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360022037951.
Je moet overigens wel een nieuw account aanmaken. Als je snel registreert maak je daarnaast kans op 20 Euro gratis tegoed.
Ze ondersteunen echter nog geen BNB, dus de fee's zullen wel wat hoger zijn.
Ps. mocht iemand zich willen inschrijven, ik heb wel een mooi referral linkje via PM
Je moet overigens wel een nieuw account aanmaken. Als je snel registreert maak je daarnaast kans op 20 Euro gratis tegoed.
Ps. mocht iemand zich willen inschrijven, ik heb wel een mooi referral linkje via PM
[ Voor 66% gewijzigd door Taro op 16-01-2019 11:29 ]
Top!
Ben benieuwd hoeveel volume die gaat krijgen.
Volgens mij moet je wel een nieuw account aanmakenTaro schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 10:47:
Binance lanceert een Euro exchange: https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360022037951.
Edit: ja dat moet en ook weer je documenten uploaden
[ Voor 9% gewijzigd door shovelhead1340 op 16-01-2019 12:46 ]
Ik lul ook zomaar wat
Gaat de Euro door dit nieuws naar de maan?Taro schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 10:47:
whoehoe.. AE naar de maan (zal tijd worden)
Ik heb ook zo'n mooi referral linkjeTaro schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 10:47:
Als ik het trouwens eerder had gezien, had ik jouw referral ook wel gebruikt...
Als ze ook nog andere coins via fiat pairs gaan aanbieden, gaat Blockport ferme concurrentie hebben.
Ja, nieuwe account is nodig, met nieuwe KYC. API is alleen nog public, geen private. Of tenminste, ik kan geen API key aanmaken, alles is verder hetzelfde.shovelhead1340 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 11:00:
[...]
Volgens mij moet je wel een nieuw account aanmaken
Edit: ja dat moet en ook weer je documenten uploaden
Voorlopig is dat nog niet het geval, en bieden ze ook geen ideal oid. Dus je moet 1-5 dagen wachten op je EURO storting. Plus Blockport word all-in-one en bied nu al ideal,sepa,sofort en meerdere coins plus de top5 met euro-pairs, Binance bied nu een gewone binance een binace met fiat gateway, weer account maken en kyc doen dus, en zo meteen ook nog een dex begint een beetje omslachtig te worden naar mijn mening.darkownage schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 12:50:
Als ze ook nog andere coins via fiat pairs gaan aanbieden, gaat Blockport ferme concurrentie hebben.
Ik bedoel waarom geen fiat gateway in de huidige binance implementeren? Ipv weer nieuwe site, account kyc 2fa, etc?
[ Voor 8% gewijzigd door tias86 op 16-01-2019 13:07 ]
ETH doet ook ff een sprintje zie ik. 
Ik ga toch maar niet stoppen, ik heb echt het gevoel dat de bodem zo dichtbij is dat uitcashen gewoon zonde is.
Ik ga toch maar niet stoppen, ik heb echt het gevoel dat de bodem zo dichtbij is dat uitcashen gewoon zonde is.
Goed dat ik de moeder gehodl heb.Tominatie schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:11:
Zero.
Zei het je
ETH soon weer op $130 mocht bitcoin een beetje meewerken.
bummer, het inkoopmoment op 103€ voor ETH weer gemist vannacht...
PSN - ps4 : sir_kowlier
Waarom stel je dan geen buy order in?kowlier schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:14:
Zero.
Oeh op een haartje, ik zag m nog in de 104 range bungelen gisteren.kowlier schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:14:

Grrr.. had gisteravond mijn Ethertjes niet mogen verkopen. Was maar 50% van totale pf maar wel gemiddeld voor 116.50 gekocht waarvan een par zelfs op 116.03! Het vervelende is dat bijna niemand lijkt te weten waar het nu allemaal heen gaat, dus wat is dan het beste? Kopen bij elke dump en hopen op het beste?
i did, maar hij is nooit meer zo laag geraakt vannacht
was niet thuis en heb de dump net gemist.
PSN - ps4 : sir_kowlier
Het beste is om mijn trades te counter traden, dan heb je de grootste winkans.ggj87 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:16:
Grrr.. had gisteravond mijn Ethertjes niet mogen verkopen. Was maar 50% van totale pf maar wel gemiddeld voor 116.50 gekocht waarvan een par zelfs op 116.03! Het vervelende is dat bijna niemand lijkt te weten waar het nu allemaal heen gaat, dus wat is dan het beste? Kopen bij elke dump en hopen op het beste?
Zero.
headphone rip:Pelox schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:17:
[...]
Het beste is om mijn trades te counter traden, dan heb je de grootste winkans.
ADA gaat er weer voor
ik wil niet voorlopen op de situatie maar heb een gevoel dat ada het goed gaat doen in de toekomst.
[ Voor 37% gewijzigd door Thebackstab op 16-01-2019 13:26 ]
Gisteren ging het precies zo:
Met uitzondering van het stuk met gun etc.
Met uitzondering van het stuk met gun etc.
[ Voor 16% gewijzigd door Pelox op 16-01-2019 13:27 ]
Zero.
Met ADA kun je de laatste tijd precies weinig mis doen, als er een stijging is, gaat die meestal lekker mee 
@Taro met zijn sloot van gisteren zal blij zijn
Verwijderd

https://twitter.com/whale_alert/status/1085356293265739776
https://www.google.com/se...&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Popt de transactie wel op maar zodra je de link klikt bestaat de pagina niet meer, beetje vreemd...
Dank je even wat procenten mee gepakttwain4me schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 12:37:
whoehoe.. AE naar de maan (zal tijd worden)
Binance Jersey withdraw kost ook 20 EURO
Dat is bij alle Nederlandse exchanges/brokers goedkoper volgens mij.
Binace Jersey deposit 8 EURO
Gratis bij Blockport bv
https://www.binance.je/fees.html
Dus leuk zo'n ref link maar cashen kan je het niet..
Binace Jersey deposit 8 EURO
[ Voor 11% gewijzigd door tias86 op 16-01-2019 13:43 ]
Bij kraken 9 cent.tias86 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:40:
Binance Jersey withdraw kost ook 20 EURODat is bij alle Nederlandse exchanges/brokers goedkoper volgens mij.
Binace Jersey deposit 8 EUROGratis bij Blockport bv
Deposit zelfs gratis.
[ Voor 3% gewijzigd door New Yorker op 16-01-2019 13:44 ]
Weg
Dat is wel duur ja. Op coinbase is storten gratis maar opnemen kost wel wat al weet ik niet hoeveel.tias86 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:40:
Binance Jersey withdraw kost ook 20 EURODat is bij alle Nederlandse exchanges/brokers goedkoper volgens mij.
Rare pump btw. Zal toch geen bulltrap worden? Het stijgt niet echt door. Begin dit soort dingen wel een beetje beu te worden. Begin vorig jaar was alles veel natuurlijker qua stijgingen en dalingen. Nu is het kris kras door elkaar..
Remember, remember, de Litecoin halving:
Bron: https://www.litecoinblockhalf.com/Reward-Drop ETA date: 08 Aug 2019 14:01:29
Support your locals! Helemaal als ze qua prijs ook zeer competitief zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door tias86 op 16-01-2019 13:50 ]
nou ik ga ook geen gebruik maken van binance jersey.
geen zin in nog een account erbij + verificatie proces. Ik blijf lekker bij de normale binance en kraken/blockport als fiat gateway.
geen zin in nog een account erbij + verificatie proces. Ik blijf lekker bij de normale binance en kraken/blockport als fiat gateway.
Wat Litecoin accumuleren is dan misschien geen gekke gedachte.RaptorXS schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:45:
Remember, remember, de Litecoin halving:
[...]
Bron: https://www.litecoinblockhalf.com/
Die sloot is nu wel de Amazone geworden jadarkownage schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:27:
Met ADA kun je de laatste tijd precies weinig mis doen, als er een stijging is, gaat die meestal lekker mee
Ik probeer onder de 4cent bij te kopen indien mogelijk, het is nog wel geen sloot maar goed, we doen verder
Want ADA onder de 4 cent lijkt tegenwoordig een koopje te zijn, gaat meestal snel terug boven die 4 cent.
Volgens mij ben jij meer verslaafd aan dit forum dan aan cryptoTominatie schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:11:
Gebruiken veel andere sites geen percentage? Dacht dat coinbase 3% ofzo wilde hebben bij een withdrawal...tias86 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:40:
Als dat zo is, dan is binance pas vanaf een bepaald bedrag gunstig....
En laten we eerlijk zijn.... Op het moment dat je 1000+ euro kan opnemen... wat is die 20 euro dan... (wat niet wilt zeggen dat er eventueel makkelijkere mogelijkheden zijn)

Ik ben nu inmiddels 5 dagen aan het Glenn Hoddlen. Uiteraard volg ik dit topic wel en de koers ook. Maar niet zo impulsief bezig zijn en rustig kijken is erg lekker moet ik zeggen.
Als ik gratis een deposit kan doen, en een withdraw van 2 euro oid bij Nederlandse broker?exchange kan doen waarom zou ik dan veel te veel betalen bij een CB of Binance Jersey?Zeara schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:33:
[...]
Gebruiken veel andere sites geen percentage? Dacht dat coinbase 3% ofzo wilde hebben bij een withdrawal...
Als dat zo is, dan is binance pas vanaf een bepaald bedrag gunstig....
En laten we eerlijk zijn.... Op het moment dat je 1000+ euro kan opnemen... wat is die 20 euro dan... (wat niet wilt zeggen dat er eventueel makkelijkere mogelijkheden zijn)
Waarbij je ook nog is 1-5 dagen op je geld moet wachten, terwijl dit met ideal instant op mijn account staat? En niet alleen op werkdagen tussen 8-5 maar altijd.
[ Voor 3% gewijzigd door tias86 op 16-01-2019 15:20 ]
Bitcoinmeester doet dit via ideal, best handigtias86 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:47:
[...]
Als ik gratis een deposit kan doen, en een withdraw van 2 euro oid bij Nederlandse broker?exchange kan doen waarom zou ik dan veel te veel betalen bij een CB of Binance Jersey?
Waarbij je ook nog is 1-5 dagen op je geld moet wachten, terwijl dit met ideal instant op mijn account staat?
Bijna alle brokers/exchanges in Nederland hebben ideal, zit alleen nog wat prijsverschil en aanbod van coins tussen.alki schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:48:
[...]
Bitcoinmeester doet dit via ideal, best handig
Heb je een bunq rekening? Dan heb je binnen enkele minuten euro's van Bitcoinmeester op je bunq rekening staan!alki schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:48:
[...]
Bitcoinmeester doet dit via ideal, best handig
Nu gaat het voorlopig alleen de andere kant op.

Vergelijk de prijzen tussen LiteBit en Bitcoinmeester maar eens inderdaad. Zit nog een aardig verschil tussen als het om aanzienlijke bedragen gaat.tias86 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:49:
[...]
Bijna alle brokers/exchanges in Nederland hebben ideal, zit alleen nog wat prijsverschil en aanbod van coins tussen.

Coinbase rekent 0,10 of 0,15 Euro voor het overschrijven van Euro's naar je bankrekening, verder niets.
Doe zelf zaken met Blockport en bevalt mij prima, en popt vaak als goedkoopst uit de kast.pdg-domination schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:51:
[...]
Vergelijk de prijzen tussen LiteBit en Bitcoinmeester maar eens inderdaad. Zit nog een aardig verschil tussen als het om aanzienlijke bedragen gaat.
Maar leuke ref link actie van Binance Jersey maak nu account en krijg 20 euro.. wil je het hebben dan kost het je ook 20 euro
[ Voor 14% gewijzigd door tias86 op 16-01-2019 14:57 ]
Litebit moet ergens die TV reclames van betalenpdg-domination schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:51:
[...]
Vergelijk de prijzen tussen LiteBit en Bitcoinmeester maar eens inderdaad. Zit nog een aardig verschil tussen als het om aanzienlijke bedragen gaat.
Het ging mij meer om je profit naar euros te storten
Op aankoop valt het meestal nog wel mee. Wel meer dan een exchange met zo'n 0.5% tot 1%, maar opzich nog redelijk te doen. Ga je echter kijken naar de marge op verkoop heb je het snel over 3%pdg-domination schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:51:
[...]

Edit: En als de website dan gewoon een linkje is naar Binance voor zulke fee's wordt het helemaal leuk. Je koopt op die site waar er direct wordt gekocht op Binance, verkoop je weer wordt het verkocht op Binance. Dat dan tegen een fee van zo'n 4% totaal ipv 0.15%.
[ Voor 21% gewijzigd door PilatuS op 16-01-2019 15:06 ]
Bron: https://nieuws.btcdirect....bakkt-en-bitcoin-etf/amp/Amerikaanse shutdown ontregelt voortgang Bakkt en Bitcoin ETF
“Ik denk dat de shutdown voor vertraging gaat zorgen,” zegt Vince Molinari van tradingplatform Templum. “Het kan misschien wel weken of zelfs maanden duren voordat de zaken teruggaan, het kan langer duren, afhankelijk van hoe lang de shutdown van kracht is.”
Met dank aan BTCDirect.
Hoort imo ook een beetje bij de crypto starterskit.alki schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:56:
[...]
Litebit moet ergens die TV reclames van betalen![]()
Het ging mij meer om je profit naar euros te storten
- Litebit account, check
- Gatehub account met 20 XRP locked, check
Zo ben ik iig wel begonnen
Binance heeft een deel van de gestolen coins bij Cryptopia gefrozen:
https://cryptonewsreview....stolen-in-cryptopia-hack/
bitmymoney idioot steekt zijn hand opChris.nl schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 15:54:
[...]
Hoort imo ook een beetje bij de crypto starterskit.
- Litebit account, check
Check!Chris.nl schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 15:54:
[...]
- Litebit account, check
Wat een dombos, steel je miljoenen ga je ze sellen op een van de grootste exchanges...Specy schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 15:57:
Binance heeft een deel van de gestolen coins bij Cryptopia gefrozen:
Het liefst dan ook nog sturen naar geverifieerde accounts zodat je meer dan 2BTC tegelijk kan storten/withdrawen.alki schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 15:59:
[...]
Wat een dombos, steel je miljoenen ga je ze sellen op een van de grootste exchanges...
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Dan is het not my key principe van excanges ineens niet zo heel erg meer...
zou die proof of key meneer nu ook meekijken?
Of maak ik nu een denkfout
zou die proof of key meneer nu ook meekijken?
Of maak ik nu een denkfout

[ Voor 12% gewijzigd door twain4me op 16-01-2019 16:12 ]
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Helemaal ikChris.nl schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 15:54:
[...]
- Litebit account, check

Ik voelde zelfs na 3 dagen en echte expert omdat elke coin die ik (tijdens de bullrun) kocht steeg als een malle. Man man man, als ik m'n eigen berichten uit die tijd teruglees
Of die gulden fanboys.Chris.nl schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 16:35:
[...]
Ik voelde zelfs na 3 dagen en echte expert omdat elke coin die ik (tijdens de bullrun) kocht steeg als een malle. Man man man, als ik m'n eigen berichten uit die tijd teruglees
Weg
Haha hier ook :
- Litebit account check
- Denken dat Verge de mega privacy coin wordt check
- Litebit account check
- Denken dat Verge de mega privacy coin wordt check
v Account aanmaken via referral bij Coinbase
v €10 gratis geld
v Voor €143 1 LTC kopen bij Coinbase à €5 fee
v 1 week later verkopen met verlies
x Winst gemaakt
v €10 gratis geld
v Voor €143 1 LTC kopen bij Coinbase à €5 fee
v 1 week later verkopen met verlies
x Winst gemaakt
Gaat niet echt goed vandaag met BTC, of vinden jullie van wel? Eerst sideways, dan een ambitieuze pump en vervolgens kakt de boel weer langzaam in. Op deze manier voel ik straks weer een dikke dump aankomen. Of niet. Valt geen pijl op te trekken zo. Vergelijk de grafiek van BTC van het laatste half jaar maar eens met die van 2017 oid. Ziet er zo anders uit en dan heb ik het niet over de richting van de koers maar alle Bart pump en dumps.
@ggj87 Mee eens. Als omhoog komen keer op keer niet lukt, dan moet het bijna wel flink omlaag. We zijn er nog niet, maar het ziet er inderdaad nogal zwak uit nu.
Het gaat me ook om al die Barts. Tot een half jaar terug ofzo waren alle bewegingen veel vloeiender, net als in andere markten. Maar nu gaat alles steeds recht omhoog, sideways en dan weer verder recht omhoog of omlaag. Dat is echt een muntje opgooien. Ik denk dat we zo in de anger fase komen want op deze manier word ik het ook wel een beetje beu.PilatuS schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 16:54:
@ggj87 Mee eens. Als omhoog komen keer op keer niet lukt, dan moet het bijna wel flink omlaag. We zijn er nog niet, maar het ziet er inderdaad nogal zwak uit nu.
Valt me ook op dat veel TA's ook niet meer goed te volgen zijn. InvestingScope heeft bijv. veel fout gehad terwijl hij vorig jaar juist bijna alles goed had.
Klopt inderdaad. Had het er gisteren of de dag er voor ook over, dat langzaam omhoog of omlaag er niet meer is. Of sideways, of dikke pumps en dumps. Denk dat we de bearmarket achter ons moeten laten wil het mogelijk weer een beetje normaal worden. En inderdaad de markt is nu ook lastiger te voorspellen. Support en resistance klopt nog wel gewoon goed, maar er zitten zo enorm veel vreemde moves bij het allemaal wat minder logisch verloopt dan eerst.ggj87 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 17:08:
[...]
Het gaat me ook om al die Barts. Tot een half jaar terug ofzo waren alle bewegingen veel vloeiender, net als in andere markten. Maar nu gaat alles steeds recht omhoog, sideways en dan weer verder recht omhoog of omlaag. Dat is echt een muntje opgooien. Ik denk dat we zo in de anger fase komen want op deze manier word ik het ook wel een beetje beu.
Valt me ook op dat veel TA's ook niet meer goed te volgen zijn. InvestingScope heeft bijv. veel fout gehad terwijl hij vorig jaar juist bijna alles goed had.
Kom maar op met die dubbel top! Lekker terug naar de 3200

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Oef heb je de circulation supply gezien?.. Ik ken het project overigens niet, is het wat?HaruHaru schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 16:17:
Naast HOT, ga ik ook KIN hodlen@PHPResource Doe je mee?
of heb je al?
Yep. Ik doe niks meer. Heb ook geen tijd om iets te doen nu.. Zo de kinderen eten geven, in bad doen en naar bed brengen.. vanaf 20.30 ben ik vrij.
[ Voor 25% gewijzigd door Pelox op 16-01-2019 18:10 ]
Zero.
Bull run incomming?
https://www.telegraaf.nl/...e-bitcoin-gaat-lang-duren
En serieuzer nieuws
https://www.nyse.com/index
En serieuzer nieuws
[ Voor 21% gewijzigd door Danster op 16-01-2019 18:39 ]
Hij zegt dat ADA een goede investering is, dus heb nog meer bijgekochtDanster schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 18:34:
Bull run incomming?![]()
En serieuzer nieuws
Edit: Nu 100% in ADA, ONT, ETH en Bitcoin, wel met stop losses. NEO doet het tov ONT erg slecht. Als we los gaan, dan wissel ik iets naar ZIL, NANO en QTUM. Die laatste doet het gemiddeld erg goed, staat op Binance vaak in de top 10 en op groen, al hoor ik er weinig over.
[ Voor 28% gewijzigd door Taro op 16-01-2019 19:12 ]
Verwijderd
Misschien interessant voor de Delta app gebruiker, interview met CEO Delta.
YouTube: OST LIVE #059: Nicolas Van Hoorde, CEO of Delta Cryptocurrency Portf...
YouTube: OST LIVE #059: Nicolas Van Hoorde, CEO of Delta Cryptocurrency Portf...
Binance rekent €20 voor EUR withdrawal, terwijl Kraken dat allang voor €0.09 kan. Je komt eindelijk met zo een nieuw platform en dan vraag je zo een prijs?Tominatie schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:48:
nou ik ga ook geen gebruik maken van binance jersey.
Nog erger:
Binance Deposit EUR fee: €8
Kraken Deposit EUR fee: FREE
[ Voor 15% gewijzigd door Malarky op 16-01-2019 19:24 ]
Bij BL3P is het EUR0,50 bij storten en EUR1,00 bij opnames
[ Voor 5% gewijzigd door AlterMann op 16-01-2019 19:26 ]
@Malarky Daarnaast kan je geen BNB gebruiken en is de trading fee 0,1%, een stuk hoger dan hun bestaande oplossing. Ik blijf nog wel even in Dollars handelen.
Gratis tip
STRAT gaat nu weer om hoog
😜
STRAT gaat nu weer om hoog
😜
En max 'slechts' €100.000 per dag kunnen opnemen. Ik hoop dat ik ooit last van die grens krijg daarAlterMann schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 19:25:
Bij BL3P is het EUR0,50 bij storten en EUR1,00 bij opnames
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)