Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
want?lighting_ schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 19:56:
Icx gaat echt naar 0
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Nee er is een windows client, werkt ook super eenvoudig. Was aan de slag in twee minuten..Taro schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 20:59:
[...]
Op Linux neem ik aan? Of Windows met VM? Met welke videokaart(en) en hoeveel mine je er per dag/week/maand (naar verwachting)?
Leuk project inderdaad!
Google grin goldminer
eerlijk gezegd weerhoudt mij dit ervan om dit soort projecten te minen, kost gewoon veels te veel stroom.Bever! schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 21:14:
[...]
Nee er is een windows client, werkt ook super eenvoudig. Was aan de slag in twee minuten..
Google grin goldminer
kijk eens naar JSEcoin, zo hoort minen te zijn
ik draai JSEcoin op 2 windows tablets, waarbij ik er 1 connect via 4G
Prepare for the next ATH
Ik zou liever ZIL minen, maar kreeg het niet aan de gang op Linux. Leek me leuk om eens wat te minen, en een interessant project vandaar..sourcecode schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 21:19:
[...]
eerlijk gezegd weerhoudt mij dit ervan om dit soort projecten te minen, kost gewoon veels te veel stroom.
kijk eens naar JSEcoin, zo hoort minen te zijn![]()
ik draai JSEcoin op 2 windows tablets, waarbij ik er 1 connect via 4G
Edit: En de rest nu ook.
[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 15-01-2019 21:31 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
[ Voor 81% gewijzigd door Pelox op 15-01-2019 21:33 ]
Zero.
Rookworst zonder r is ook worst.
Ik heb het echt met je te doenPelox schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 21:31:
mijn schuld.. sorry.. stap letterlijk 2 min geleden in.. het is ook g**verdomme altijd hetzelfde. Iemand haat mij echt.
ETH trok BTC ook naar beneden toch? Tenminste daar leek het op.PilatuS schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 21:36:
ETH even 7 dollar er af.
Het is werkelijk waar niet normaal.. ik stap in klets omlaag, ik stap uit, bam omhoog.. keer op keer op keer! vandaag 250 euro 400 poef weg. Ik blijf mooi zitten, fuck dit! Dan maar naar de klote!
[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 15-01-2019 21:40 ]
Zero.
Leek het inderdaad op. BTC moest de beslissing nog nemen om te vallen, maar ETH had al gekozen.Bartvandelaar schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 21:38:
[...]
ETH trok BTC ook naar beneden toch? Tenminste daar leek het op.
Alles dumpt, dus ik zou die connectie tussen dat nieuws en ETH niet durven maken.Klaas25 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 21:40:
ETH fork uitgesteld. Dump incoming!!!!
ETH? Gaat het goed met je? Denk maar even de dip kopen, je weet het niet.
3580 op Binance was de sleutel. Al meerdere keren getest, dan er onder is BAM.PHPResource schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 21:41:
Waar komt die BTC dump toch opeens vandaan hé? Waarom precies op dit moment, Grote market sell van iemand of?..
Prepare for the next ATH
Ik hoop het de ene whale denk sell, de nieuwe russische whale denkt BUY hoppa gaan.......PHPResource schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 21:46:
Bounce incoming
Prepare for the next ATH
Verwijderd
Meer info. Bron misschien?Klaas25 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 21:40:
ETH fork uitgesteld. Dump incoming!!!!
Aan roeptoeters heeft niemand iets....
En om dat te bewijzen. BTC fork aangekondigd.
Die daalt alleen maar.
Las ook rare verhalen over icx.
Maar met crypto is 99% scam heb ik de indruk.
[ Voor 14% gewijzigd door Pelox op 15-01-2019 21:49 ]
Zero.
Ik voel een epische bounce aankomen maarja, moeilijk hoor.
Tip voor de volgende keer en zeker niet lullig bedoelt. Als je instapt zo rond de support, direct een stop loss zetten net onder die support. Je hoeft maar even een biertje te gaan halen en je staat op -4%. Met die stop loss had het ook -1% kunnen zijn. Iedere keer als het fout gaat kijken wat je anders had kunnen doenPelox schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 21:48:
Denk maar niet dat ik er uit ga, ik sleep jullie allemaal mee de afgrond in! Ik hodl de moeder tot 0.
BTC zal bouncen tot 3600 denk ikTominatie schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 21:49:
Pohhh ik twijfel om nu ETH te kopen al wel een fikse daling.
[ Voor 33% gewijzigd door Eegee op 15-01-2019 21:51 ]
Verwijderd
Ummm ik ben in de war. Jij was toch out 4 het moment...Tominatie schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 21:49:
Of is out het nieuwe in... Nou ja.n ik snap het niet meer.
Neem nog een wijntje en.blijf aan de lijn staan.
Je bedoelt zoals gisteren, sl en hoppa bounce? Ja dat ging heel goed ja. Ik had niet eens de tijd om het te doen trouwens.. klik buy.. bam omlaag.PilatuS schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 21:50:
[...]
Tip voor de volgende keer en zeker niet lullig bedoelt. Als je instapt zo rond de support, direct een stop loss zetten net onder die support. Je hoeft maar even een biertje te gaan halen en je staat op -4%. Met die stop loss had het ook -1% kunnen zijn. Iedere keer als het fout gaat kijken wat je anders had kunnen doen
[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 15-01-2019 21:57 ]
Zero.
Jaaa ik spring er morgen definitief voor een tijdje uit maar moet wachten op bitmex withdrawal, die hebben maar 1 tijd elke dag waar ze bitcoin versturen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 21:51:
[...]
Ummm ik ben in de war. Jij was toch out 4 het moment...
Of is out het nieuwe in... Nou ja.n ik snap het niet meer.
Neem nog een wijntje en.blijf aan de lijn staan.
Ik ben ingestapt met stoploss op 115.Tominatie schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 21:49:
Ik ga nu ook deels instappen. SpannundddBartvandelaar schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 21:55:
[...]
Ik ben ingestapt met stoploss op 115.
@ 117.07 ingestapt. Ik kijk het even aanTominatie schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 21:49:
Ik doe net voor het eerst DCA op ETH. Gaat tot nu toe best goed alleen nu even geen rode candles meerTominatie schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 21:49:
Bij ETH kan zomaar weer $10 omhoog als bitcoin een beetje meewerkt. Hodl.
Buy the panic.
Probeer gewoon iedere keer als er iets fout gaat te zien waarom het fout gaat. Ander simpel voorbeeld: BTC is de hele dag al bezig die support te testen. Een paar uur terug nog 4x op een rij. Zodra de pump is geweest zal de support worden getest en dat gaat de eerste 2x of 3x vrijwel altijd goed en dan kan je gerust daar kopen, maar hoe langer ie die support blijft testen hoe groter de kans dat ie er doorheen zakt. Als je gaat traden probeer dan zulke dingen te zien en daar mee om te gaan. Iedere fout die ik heb gemaakt, en geloof mij, dat zijn er flink wat geweest, probeer ik van te leren en te zien waarom het verkeerd ging. Doe je dat niet kom je nooit verder en blijf je geld verliezen. Ik snap dat het enorm klote is, maar doe er iets mee zodat het je niet nog een keer gebeurt.Pelox schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 21:53:
[...]
Je bedoelt zoals gisteren, sl en hoppa bounce? Ja dat ging heel goed ja. Ik had niet eens de tijd om het te doen trouwens.. klik buy.. bam omlaag.
Komt ook wel goed joh.Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 22:04:
ETH gaat gewoon verder omhoog
Heerlijk die paniek.
Ik doe helemaal niks meer. Ik hodl en zie wel over 2 jaar.Tominatie schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 22:00:
@Pelox komt wel weer goed
Bij ETH kan zomaar weer $10 omhoog als bitcoin een beetje meewerkt. Hodl.
Buy the panic.
Zero.
Met een beetje geluk maak ik overigens mijn 101 USDT verlies van gisteren goed. Ik was blijkbaar de enige die zijn hoofd boven het maaiveld uit wilde steken om de Bitcoin koers omhoog te helpen
SL vanmiddag ging helaas niet af (130 usdt), maar eigenlijk wou ik ook wel in eth blijven voor de fork. Alleen niet zo.
Prepare for the next ATH
Wilde het net aankaarten.sourcecode schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 22:07:
ZIL heeft sterk herstel zeg
Ik ook, verklaar mezelf zotTominatie schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 21:57:
[...]
Ik ga nu ook deels instappen. Spannunddd

Yooo ETH op deze prijs kan ik niet laten schieten, ik kan me die run naar $150 nog herinneren kort geleden.
Dan koop ik graag de paniek nu. Nu sowieso holden tot $130.

Op deze manier kan ik niet stoppen met crypto. Dat traden is toch ook machtig mooi
Zie niet waarom dat zou moeten, kan wel, moet niet.dabla schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 22:15:
BTC zou deze support toch moeten holden niet?
Ik zie terug naar 3300 of lager nog steeds als een goede optie.

Akkoord ik ook ma ni directPilatuS schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 22:16:
[...]
Zie niet waarom dat zou moeten, kan wel, moet niet.
Ik zie terug naar 3300 of lager nog steeds als een goede optie.
[ Voor 25% gewijzigd door dabla op 15-01-2019 22:25 ]
nee hoor ik ook alleen heeft die sok met losgeld van mij niet zoon heel groot effectTaro schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 22:05:
Zo, ook een sloot ADA erbij gekocht.
Met een beetje geluk maak ik overigens mijn 101 USDT verlies van gisteren goed. Ik was blijkbaar de enige die zijn hoofd boven het maaiveld uit wilde steken om de Bitcoin koers omhoog te helpen
https://www.coindesk.com/...to-security-vulnerability
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Of niet. Zul je zien dat 'ie zometeen weer naar boven gaat he. Had verkocht op 117.72.ggj87 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 22:18:
Bear flag op BTC? Dan stap ik uit.
zonder market buy gaat de koers natuurlijk niet omhoogTominatie schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 22:31:
ETH zit al op de brommer. Nog maar wat meer halen, hoop dat m'n buyorder nog gehit wordt op 117.50 zometeen.
Ik FOMO me straks vast wel in met n market buy.twain4me schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 22:33:
[...]
zonder market buy gaat de koers natuurlijk niet omhoog
Lol dacht dat je er even tussen uit ging?Tominatie schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 22:35:
[...]
Ik FOMO me straks vast wel in met n market buy.
Tis moeilijk als je die kansjes weer ziet verschijnen..... ETH weer zo goedkoop dat kan ik gewoon niet weerstaan.
Trade je nu bij Bitmex met leverage wat ETH betreft?Tominatie schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 22:38:
[...]
Tis moeilijk als je die kansjes weer ziet verschijnen..... ETH weer zo goedkoop dat kan ik gewoon niet weerstaan.
Ken het gevoel, heb dit bij btc ook net zoals ik aan @PilatuS zei. Deze keer hodl (grote bewegingen toch).Tominatie schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 22:38:
[...]
Op kraken & bitmex.Sahara schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 22:39:
[...]
Trade je nu bij Bitmex met leverage wat ETH betreft?
Morgen ga ik alles van bitmex naar kraken sturen, was namelijk ff vergeten dat zij maar 1 withdrawal ronde per dag hebben die om 14:00 Nederlandse tijd is.
En dan moet ik even kijken of ik alles naar de bank stuur of toch af en toe een trade doe.
Bron: https://www.crypto-inside...-gegevens-en-indicatoren/Bitcoin wordt bullish volgens historische gegevens en indicatoren.
We naderen het punt dat deze bearmarkt 420 dagen duurt. De vorige bearmarkt in 2015 werd op dat punt beëindigd en als de geschiedenis zich herhaalt, zal Bitcoin in een nieuwe bull-cyclus terechtkomen. Die zal eind 2019 kunnen beginnen.
RaptorXS schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 23:02:
Goedenavond en:
[...]
Bron: https://www.crypto-inside...-gegevens-en-indicatoren/

Nou, gewaagde voorspelling met 250k als de top van de volgende bullrun, begin 2022.
Ach, wilde gewoon even een positief berichtje plaatsen en ik heb geduldDaCoTa schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 23:12:
[...]
[Afbeelding]
Nou, gewaagde voorspelling met 250k als de top van de volgende bullrun, begin 2022.
PilatuS schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 23:31:
BTC gaat de vorige ATH breken. Wanneer geen idee, maar ik heb al het vertrouwen dat het gaat gebeuren. Misschien nog 2 maanden bearmarket of 2 jaar, het zal er wel ergens tussen in zitten. Laat de handelaars lekker handelen en de holders lekker holden. Vanuit het holders perceptief maakt het vrij weinig uit of je BTC koopt op 4k of 2k als ie 50+k gaat doen. (Ja, 2x zoveel BTC, maar niemand weet wat exact de bodem gaat zijn en of we die al hebben gehad.)
Bron: https://www.zerohedge.com...ebruary-or-has-it-alreadyCrypto-Bubble: Will Bitcoin Bottom In February Or Has It Already?
Als het zover komt dat de Britten zonder deal uit de EU stappen kan dat wel eens voor turbulentie zorgen op de aandelenbeurzen. De koersen zullen daardoor niet gaan stijgen...
De beurzen zijn de laatste paar weken wel weer wat gestegen, maar het zou me niet verbazen als ze de komende weken dan weer keihard onderuit gaan.
Ook Trump met zijn acties zorgt voor de nodige spanningen. Ik zie voorlopig nog geen mooie internationale handelsovereenkomsten gesloten gaan worden.
Wat heeft de grote kudde nog meer nodig om eens te gaan hedgen in crypto's...
We hebben even een mooie stijging nodig van zo'n 3k aan dollars per BTC, als lokkertje, terwijl de beurzen inzakken. Waar blijft die correctie naar 6k toch
Zou voor ons ook mooi zijn als de SEC ondanks de shutdown in de VS, op korte termijn de VanEck ETF proposal ziet goed te keuren. Ik denk dat de BAKKT launch daar ook enigszins van afhankelijk is. Of wordt gemaakt.
Dan wordt de boel wat toegankelijker voor de aandelenhandelaren.
Als alles een beetje gunstig samenvalt kan het wel eens mooi worden voor ons cryptobezitters.
Maar ja, er moeten wel een aantal dingen samenvallen die misschien niet voor iedereen leuk zijn.
Ach ja, als het uiteindelijk voor ome TP maar leuk is.
Maar dat zeg ik natuurlijk niet hardop.
If only....... ik ga korte termijn (2019) ervan uit dat we een jaar van de krab (sideways) gaan krijgen. Lange termijn zal het allemaal wel goed komen maar het is nog niet goed te zien wie de amazon en apple van deze bubbel gaan worden. BTC=yahoo?toilet_paper schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 23:49:
De Brexit deal van May is van tafel geveegd door het Britse parlement. Als er binnen 3 werkdagen geen nieuw akkoord ligt dan kan het nog wel eens raar gaan lopen.
Als het zover komt dat de Britten zonder deal uit de EU stappen kan dat wel eens voor turbulentie zorgen op de aandelenbeurzen. De koersen zullen daardoor niet gaan stijgen...
De beurzen zijn de laatste paar weken wel weer wat gestegen, maar het zou me niet verbazen als ze de komende weken dan weer keihard onderuit gaan.
Ook Trump met zijn acties zorgt voor de nodige spanningen. Ik zie voorlopig nog geen mooie internationale handelsovereenkomsten gesloten gaan worden.
Wat heeft de grote kudde nog meer nodig om eens te gaan hedgen in crypto's...
We hebben even een mooie stijging nodig van zo'n 3k aan dollars per BTC, als lokkertje, terwijl de beurzen inzakken. Waar blijft die correctie naar 6k toch
Zou voor ons ook mooi zijn als de SEC ondanks de shutdown in de VS, op korte termijn de VanEck ETF proposal ziet goed te keuren. Ik denk dat de BAKKT launch daar ook enigszins van afhankelijk is. Of wordt gemaakt.
Dan wordt de boel wat toegankelijker voor de aandelenhandelaren.
Als alles een beetje gunstig samenvalt kan het wel eens mooi worden voor ons cryptobezitters.
Maar ja, er moeten wel een aantal dingen samenvallen die misschien niet voor iedereen leuk zijn.
Ach ja, als het uiteindelijk voor ome TP maar leuk is.
Maar dat zeg ik natuurlijk niet hardop.
BTC sowieso, tot dat er misschien een keer een coin komt die het stokje overneemt. Vorig (2 jaar) jaar hadden we zogenaamd de ETH flippening die nooit is gekomen, andere noemen XRP weer, maar tot op heden blijft BTC gewoon de koning tot het tegendeel bewezen wordt. Ik zie eigenlijk alleen een coin het stokje overnemen als die ook echt adoptie krijgt onder consumenten, tot die tijd zal BTC de nummer 1 zijn. Ik zie het gewoon niet anders gaan persoonlijk.deppenboks schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 23:53:
[...]
het is nog niet goed te zien wie de amazon en apple van deze bubbel gaan worden.
edit en gone
[ Voor 15% gewijzigd door sourcecode op 16-01-2019 00:04 ]
Prepare for the next ATH
De nieuwe Baidu vinden van het stel gaat misschien makkelijker dan vallen alle niet china coins al afdeppenboks schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 23:53:
[...]
If only....... ik ga korte termijn (2019) ervan uit dat we een jaar van de krab (sideways) gaan krijgen. Lange termijn zal het allemaal wel goed komen maar het is nog niet goed te zien wie de amazon en apple van deze bubbel gaan worden. BTC=yahoo?
Ik verwacht veel van ADA (al gaat dat nog even duren voor het breed inzetbaar is voor (gewone) consumenten) en MIOTA (dan meer als ecosysteem waarin machines en IOT adopteren).. Dat zijn de Apple en Google voor mij.PilatuS schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 23:58:
[...]
BTC sowieso, tot dat er misschien een keer een coin komt die het stokje overneemt. Vorig (2 jaar) jaar hadden we zogenaamd de ETH flippening die nooit is gekomen, andere noemen XRP weer, maar tot op heden blijft BTC gewoon de koning tot het tegendeel bewezen wordt. Ik zie eigenlijk alleen een coin het stokje overnemen als die ook echt adoptie krijgt onder consumenten, tot die tijd zal BTC de nummer 1 zijn. Ik zie het gewoon niet anders gaan persoonlijk.
BTC is wat mij betreft de Yahoo.. , maar dan een Yahoo die wel heel veel waard gaat worden
ETH:
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON
lol
Ik durf eigenlijk niets te zeggen over welke coins ik denk die wel wat gaan worden of niet. Er zijn stapels coins met goede plannen en die daarom iets kunnen worden, maar welke dat ook gaan waarmaken ?, geen idee.Marthusiast schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 00:18:
[...]
Ik verwacht veel van ADA (al gaat dat nog even duren voor het breed inzetbaar is voor (gewone) consumenten) en MIOTA (dan meer als ecosysteem waarin machines en IOT adopteren).. Dat zijn de Apple en Google voor mij.
BTC is wat mij betreft de Yahoo.. , maar dan een Yahoo die wel heel veel waard gaat worden
Je zal maar een paniek seller zijn die aan mij heeft verkocht. De enorme bull power geeft me erg veel vertrouwen, hodl.
$130 by tomorrow.
Dacht dat je gestopt was met daytraden?Tominatie schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 00:28:
Jezus, ETH.
Je zal maar een paniek seller zijn die aan mij heeft verkocht. De enorme bull power geeft me erg veel vertrouwen, hodl.
$130 by tomorrow.

Nog niet. Morgen kan ik pas mijn bitcoin van bitmex afhalen vanwege dit:
"Submit your withdrawal by 13:00 UTC (about 13 hours) to be included in the day's batch."
Zij hebben maar 1 moment op de dag dat je je bitcoin kan versturen. Dusja, dan nog maar ff traden en meer bitcoin verdienen op ETH.
Ben benieuwd hoelang je je crypto retirement vol kan houden. Ik gok dat je binnen nog geen 2 weken weer all-in weer terug bent.Tominatie schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 00:31:
[...]
Nog niet. Morgen kan ik pas mijn bitcoin van bitmex afhalen vanwege dit:
"Submit your withdrawal by 13:00 UTC (about 13 hours) to be included in the day's batch."
Zij hebben maar 1 moment op de dag dat je je bitcoin kan versturen. Dusja, dan nog maar ff traden en meer bitcoin verdienen op ETH.
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!