[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 144 ... 156 Laatste
Acties:
  • 436.807 views

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Bartvandelaar schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 22:19:
[...]

Luid en duidelijk. En dan nog als er adoptie zou komen vraag ik me af hoeveel adoptie er voor nodig is om de prijs van VET en VTHO te laten stijgen. Maar dat is een andere discussie.
Drukke dag vandaag dus weinig zin om er verder inhoudelijk op in te gaan maar mocht je het overwegen...Mocht VET stijgen met een 10% dan gaan ze ook wel 20% op dit soort nieuws. Doe ermee wat je wil. :)

Het doet verder niks met de onderliggende waarde want die is er niet. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 00:39
LTC gaat ook weer down the drain.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Sahara schreef op woensdag 24 april 2019 @ 00:31:
LTC gaat ook weer down the drain.
M'n buyorders zijn iedergeval gehit.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ebVmlhs.png

Ben benieuwd of deze support houdt.

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tyGTWYJ.png

ICX denkt ook nog ff: leuk die stijging van BTC, maar ik wil minimaal -10% staan vandaag. _O-

Wat'n drama die alts.

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
En Btc herstelt weer redelijk vooralsnog. Ik blijf me erover verbazen.

• Tominatie
  • Niet online
Swaha schreef op woensdag 24 april 2019 @ 00:45:
En Btc herstelt weer redelijk vooralsnog. Ik blijf me erover verbazen.
BTC is echt ijzersterk. Ik verbaas me er ook over.
Hopelijk vloeit er binnenkort wat kapitaal naar de alts, dan krijg je weer een levendig en lekker te traden marktje.

Alles blijf echt enorm achter op BTC. ETH, LTC, Iota, Ada noem maar op..

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Vergeet niet de enorme runs die genoeg alts hebben gemaakt toen BTC niets deed. ADA op de daily bijvoorbeeld staat nog steeds gigantisch in de plus tegenover de low. Die munt maakt nu alleen even een flinke correctie. Ik vind het ook niet vreemd dat mensen bij zo'n dikke run van BTC hun alts verkopen en in BTC stoppen. Traders springen toch altijd van munt naar munt en traders bepalen voor het grootste deel de koers. Doet ADA het goed ? Bam, iedereen naar ADA. Doet LTC het goed, iedereen naar LTC. En zo zie je verschillende munten om de beurt dikke runs maken. Nu BTC aan de beurt is gaat het geld daar in en doet de rest het slecht.

Edit: BAT is ook mooi om te zien. Op het moment dat BTC de candle omlaag deed schoot die juist omhoog. Dat zie je niet vaak bij alts. BAT is nu even de munt waar iedereen op springt. Heeft wel even een correctie gedaan, maar ging vanavond ook even van -2% naar +12%.

[ Voor 17% gewijzigd door PilatuS op 24-04-2019 01:02 ]

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
LTC lijkt me wel redelijk uitgedaald. Zou daar nu wel graag in willen stappen, mede omdat hij nu zo laag staat. Maar als BTC dumpt (staat toch vrij hoog met die hele stijging) ben je met LTC denk ik wel de sjaak...

• Sahara
ggj87 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 01:13:
LTC lijkt me wel redelijk uitgedaald. Zou daar nu wel graag in willen stappen, mede omdat hij nu zo laag staat. Maar als BTC dumpt (staat toch vrij hoog met die hele stijging) ben je met LTC denk ik wel de sjaak...
Als BTC daalt, staat LTC zo op 69 usdt. Iets met achter de feiten aanlopen, zal wel weer opkrabbelen, maar na zo een stijging van BTC (5% notabene weer).. hoe lang nog gaat dat goed.

Edit: nieuwe day low voor LTC. Markt is super zenuwachtig zo te zien.

[ Voor 6% gewijzigd door Sahara op 24-04-2019 01:37 ]

• ggj87
Oei, dat was mijn kooporder al op 73,50.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
p0st schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 22:02:
[...]

Yeah same here, maar ik weet 1 ding zeker; als ik nu mijn alts verkoop voor BTC gaan sowieso de alts weer pumpen, dus ik laat het maar zo :9
Had je niet kunnen verkopen joh? Er is nu €1k waarde van m'n IOST bag geschoren... (Nog steeds €3k winst dat dan weer wel)

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 20:44

Bever!

3

Btc. Weer ff naar 3400 en dan zijn de alts helemaal stuk

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Bever! schreef op woensdag 24 april 2019 @ 07:02:
Alts gaan nu ook stuk omdat btc dominance omhoog gaat.

Weg

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Bever! schreef op woensdag 24 april 2019 @ 07:02:
Zou zomaar kunnen.

XRP = trash

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10 12:38
Zucht... velen zullen balen dat ze LTC nu al hebben verkocht... en ik? ik ga ze uitlachen.

Panic sellers, please fill my LTC bags.

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

• Sahara
HaruHaru schreef op woensdag 24 april 2019 @ 07:40:
Zucht... velen zullen balen dat ze LTC nu al hebben verkocht... en ik? ik ga ze uitlachen.

Succes. Hopelijk krijg je gelijk, maar gezien de slachting onder de Alts, zoals bijvoorbeeld bij ONT of ZIL, zal het nog veel erger worden zodra BTC weer gaat dalen, dan wordt LTC ongeacht de halving niet gespaard imho.

• HaruHaru
Sahara schreef op woensdag 24 april 2019 @ 07:49:
[...]

Succes. Hopelijk krijg je gelijk, maar gezien de slachting onder de Alts, zoals bijvoorbeeld bij ONT of ZIL, zal het nog veel erger worden zodra BTC weer gaat dalen, dan wordt LTC ongeacht de halving niet gespaard imho.
oh dat ongeacht. maar ik hodl tot de next moon. dus ik zal ook LTC kopen als die 100 dollar zou zijn, nu is het fijner omdat ik meer terug krijg :D

Verwijderd

Hmm, mijn alt potje is ook behoorlijk aan het zakken geweest (in btc).
Van december tot april + 35%
April... - 20% :(

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:46

p0st

Dutch Reefer

Chris.nl schreef op woensdag 24 april 2019 @ 02:25:
[...]

Had je niet kunnen verkopen joh? Er is nu €1k waarde van m'n IOST bag geschoren... (Nog steeds €3k winst dat dan weer wel)
Ik zit net te denken, tijd om mijn zakje IOST weer wat aan te vullen ten koste van andere coins :9

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
HaruHaru schreef op woensdag 24 april 2019 @ 07:40:

Afbeeldingslocatie: https://media2.giphy.com/media/12IOWYBrqTZCg0/giphy.gif

• Tominatie
  • Niet online
Wat een slachting
Maar weer wat bijhalen vandaag 😅

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:41
Tominatie schreef op woensdag 24 april 2019 @ 08:51:
Wat een slachting
Ja ik heb ook nog een klein boetepotje liggen, wellicht dat ik vandaag wat van ga halen..

Zero.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-10 17:18
Tominatie schreef op woensdag 24 april 2019 @ 08:51:
Wat een slachting
Ow. Wat is er vannacht gebeurd? BTC bijna niet bewogen maar alts 2% gedaald? Dat zie je niet vaak... BTC dominance is wel lekker hoog in ieder geval.

Verwijderd

Gelukkig gaat DOGE altijd goed.

1 DOGE = 1 DOGE

Much wow. Such value. Very stable.

• HaruHaru
yeeytje, BTC dominance blijft ook maar stijgen.

is dat de reden waarom alts fiat waarde ook daalt? Ik dacht dan dat eigenlijk alleen alt/btc waarde zou dalen.

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-10 21:11
Als BTC hard stijgt gaan mensen alles even in BTC omzetten. Dat BTC stijgt is op de langere termijn gewoon perfect voor Alts. Nu heerlijk goedkoop inslaan en als BTC dadelijk zijn plasje gedaan heeft gaat veel van die BTC waarde richting de alts voor mensen die flinke risico's nemen en bizarre rendementen proberen te halen. Zo ging het de vorige bull markt ook. Kijk in eerste instantie eens naar de totale market cap van crypto's. Die blijft lekker stijgen dus uiteindelijk is het alleen maar goed. En al dat paniek hier constant over 5% daling ofzo. Had je begint februari gekocht had je nog steeds een mooi rendement gehad. Laat staan als je 2 jaar terug of nog langer geleden ingestapt was. Gewoon lange termijn denken. Gemiddeld rendement is daarmee hoger dan daytrades. Dus tenzij je een expert / grote geluksvogel bent...

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:44

RyuuPro

That Damn Fly

Hmm, ik heb een maand lang niet naar de koersen gekeken.
Maar zo te zien moet ik weer eens wat aandacht eraan gaan besteden.
Ik merk dat er weer wat leven is in de brouwerij :7

Kaze Ni Nare

• Tominatie
  • Niet online
Oh jee. Moet je XRP ook zien.😵

• Pelox
Oepsje schreef op woensdag 24 april 2019 @ 09:24:
Zo ging het de vorige bull markt ook. Kijk in eerste instantie eens naar de totale market cap van crypto's. Die blijft lekker stijgen dus uiteindelijk is het alleen maar goed.
precies! vooral als je naar de grafiek van LTC kijk zie je veel vergelijkingen met de grafiek van okt 2017! Spannend!

Zero.

• Rrehorst
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-10-2022
Tominatie schreef op woensdag 24 april 2019 @ 09:49:
Oh jee. Moet je XRP ook zien.😵
Ja en ETH en EOS, damn

• Pelox
Ja en de rest, damn

Zero.

• ggj87
Dit is een van de laatste supports coor XRP, daarna is het de 4000 sat voor de grote stijging naar 78ct.

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 09:52:
Dit is een van de laatste supports coor XRP, daarna is het de 4000 sat voor de grote stijging naar 78ct.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0W0UkN7.png

Ik ga sowieso een zakje kopen in de zone waar XRP zich nu bevind. Kan het niet laten.

Mocht 'ie nog verder zakken is de volgende supportzone tussen de 4500-4000 sat. Ik ga nu gewoon DCA'en met die XRP.

Verwijderd

Wat is dit voor ongein?

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:28
Zoom maar eens uit bij Nano, dit kan ook gaan moonen komende weken

• ggj87
alki schreef op woensdag 24 april 2019 @ 10:01:
Zoom maar eens uit bij Nano, dit kan ook gaan moonen komende weken
Viel me ook al op, zit in een duidelijke channel up.

• Pelox
Ik dacht dat de OP=OP Voordeelshop failliet was! ha niets is minder waar!

Zero.

• Tominatie
  • Niet online
Eerst zak XRP gehaald op 5400 sat, m'n tweede buy staat net onder de 5200 sat en de volgende buys zullen pas weer rond de 4500-4000 sat geplaatst worden.

De dood of de gladiolen. Ik voel me nu al rekt.

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7LHBCYB.png

Litecoin heeft hier ook enorme support nu. Als 'ie daar doorheen breekt weet ik het ook niet meer.. _O-

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
XRP.. zeg het al een tijd, maar die is nog steeds veel en veels teveel waard qua marketcap in vergelijking met een ADA, XLM, BNB en Dash. Niet zo gek dat die blijft dalen, zou die pas echt weer bijkopen als er nog 80% af gaat.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:22

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

XRP is momenteel een vallend mes, ver weg van blijven.

• dotcom87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:34
TuutjDrie schreef op woensdag 24 april 2019 @ 10:26:
XRP is momenteel een vallend mes, ver weg van blijven.
Momenteel trade ik geen enkele ALT. Ga het even vanaf de zijlijn bekijken en wachten tot de BTC dominance daalt.

Verwijderd

En daar gingen de stop-losses weer. Voorlopig lekker in usdt. Kan nu alle kanten op?
Bounce of de afgrond in.

• BTC100K2021

BTC100K2021

Feitelijk gezien is er niks aan de hand, we zitten met BTC op 5500 nog steeds op een mooie stijging t.o.v. vorige week. Toch breekt ineens de pleuris uit.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-10 15:01

ScreamGT

joejoe

Ik heb nog maar eens een zakje XRP en ADA gekocht. Hodl

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Pelox
Boetepotje zojuist in LTC gestoken.. ik hoop dat ik mijzelf niet weer een boete moet geven..

Zero.

• Specy
Ouch. Ik had het kunnen en moeten weten: Dit was dus de bekende ALT-daling voordat BTC gaat dalen. Was al een tijdje niet meer voorgekomen...

• Rrehorst
Specy schreef op woensdag 24 april 2019 @ 10:48:
Ouch. Ik had het kunnen en moeten weten: Dit was dus de bekende ALT-daling voordat BTC gaat dalen. Was al een tijdje niet meer voorgekomen...
Maar als het al een tijdje niet meer gebeurd was, hoe had je dan "kunnen" weten dat het nu wel zo was...? En zo hard daalt het nou toch ook weer niet? Of ben ik de enige die denkt dat we het gewoon nog steeds heel goed doen met BTC? Tuurlijk de alts krijgen ff een klap te verwerken maar dat gebeurd toch zo vaak? Komt wel weer goed...

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/l3lAXSb.png

IOTA heeft net ook m'n persoonlijke buyzone gehit: 4500-5000 sat. Daar heb ik ook BTC voor klaarstaan met meerdere buys.

Deze extreme alt daling is misschien niet eens zo slecht, het bied iedergeval mooie kansen om een paar leuke projectjes op te pikken voor bodem(?) prijzen. ;)

• Pelox
Rrehorst schreef op woensdag 24 april 2019 @ 10:54:
[...]

Maar als het al een tijdje niet meer gebeurd was, hoe had je dan "kunnen" weten dat het nu wel zo was...? En zo hard daalt het nou toch ook weer niet? Of ben ik de enige die denkt dat we het gewoon nog steeds heel goed doen met BTC? Tuurlijk de alts krijgen ff een klap te verwerken maar dat gebeurd toch zo vaak? Komt wel weer goed...
Uiteindelijk komt alles goed en zo niet dan is het jammer..

Zero.

• Sahara
Het is gezien de Alts een bui die je al had zien aankomen toen BTC zo makkelijk meerdere procenten per dag steeg. Die meerdere procenten gaan er ook weer af en dan worden de Alts nog een paar keer extra gefileerd tot op en onder het bot. Nu alts kopen is zelf gefileerd worden imho in sats en in dollars bij een dalende BTC.

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12:10
Sahara schreef op woensdag 24 april 2019 @ 11:07:
Het is gezien de Alts een bui die je al had zien aankomen toen BTC zo makkelijk meerdere procenten per dag steeg. Die meerdere procenten gaan er ook weer af en dan worden de Alts nog een paar keer extra gefileerd tot op en onder het bot. Nu alts kopen is zelf gefileerd worden imho in sats en in dollars bij een dalende BTC.
zie ik dat nu verkeerd/? de alts t.o.v. BTC staan nu toch relatief laag in sats. dus je BTC omzetten naar Alts is juist voordelig? tenzij ze nog veel verder dalen...

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xZMm1Ln.png

BTC probeert zijn eerdere weerstand wel als support te houden iedergeval, vrij sterk sein naar m'n mening.
Ben benieuwd :)

• Pelox
Sahara schreef op woensdag 24 april 2019 @ 11:07:
Ik kijk naar het grote plaatje en dan is er op dit moment vrij weinig aan de hand. Een klein dipje that's it.. hopelijk staan we volgende week of misschien volgende maand weer een stukje hoger dan gisteren.

Zero.

• Sahara
jasper7878 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 11:14:
[...]

zie ik dat nu verkeerd/? de alts t.o.v. BTC staan nu toch relatief laag in sats. dus je BTC omzetten naar Alts is juist voordelig? tenzij ze nog veel verder dalen...
Alleen als BTC vanaf nu een paar dagen zijwaarts gaat bewegen dan zit je safe. Als BTC stijgt of daalt ben je fucked met een Alt. En gezien de snelle stijging van BTC in de laatste tijd is een daling/correctie van BTC waarschijnlijker dan een zijwaarts move. Maar iedereen hier heeft een andere mening :D.

• HaruHaru
Pelox schreef op woensdag 24 april 2019 @ 11:16:
[...]

Ik kijk naar het grote plaatje en dan is er op dit moment vrij weinig aan de hand. Een klein dipje that's it.. hopelijk staan we volgende week of misschien volgende maand weer een stukje hoger dan gisteren.
ze hoeven van mij niet in zeer korte tijd enorm te stijgen :D stap voor stap lijkt me gezonder :D

ik moet gewoon meer accumuleren :D vandaar mijn reactie :P

edit: vandaag mag de daily candle van mij wel rood zijn :P zolang het maar geen lange paal is :P

[ Voor 9% gewijzigd door HaruHaru op 24-04-2019 11:21 ]

• Tominatie
  • Niet online
Ah uiteindelijk weten we 't allemaal niet.

Dat we nu al boven de 5000 staan terwijl we een tijdje terug nog deprimerend ronddobberde ergens in de 3k zone had ik ook echt never nooit verwacht. 7(8)7

• Malawolar
Bijzonder hoe er zo'n pessimistische sfeer hangt, BTC is ijzersterk, er komt een correctie op de alts na een stijging van 300% en BTC blijft maar omhoog klimmen. Het is juist hartstikke mooi om te zien dat het niet in 1x naar de maan vliegt.

• HaruHaru
Malawolar schreef op woensdag 24 april 2019 @ 12:04:
Bijzonder hoe er zo'n pessimistische sfeer hangt, BTC is ijzersterk, er komt een correctie op de alts na een stijging van 300% en BTC blijft maar omhoog klimmen. Het is juist hartstikke mooi om te zien dat het niet in 1x naar de maan vliegt.
ik denk dat de meeste hier juist positief zijn. Alts menstrueren gewoon erger nu. das alles :D

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Vandaag nog maar wat Nash halen. Zie veel potentie in die token.

Daarnaast Switcheo nu ze ondertussen op Neo, Eth en Eos zitten met cross chain compatibility binnenkort.

Nash & Switcheo zullen tradingfees onderverdelen aan hun token holders.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 20:44

Bever!

3

Btc gaat het echt niet houden hoor. Wave 5 incoming

• Specy
I hope so. Alts blijven dalen. Heb in sats inmiddels een van de grootste dalingen ooit te pakken (sinds ik begonnen ben eind 2017).

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:39
Ff rondje short BTC nu!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:53
Ben ik de enige die dit infeite gewoon ziet als een normale beweging op een markt die stilaan uit zijn bear periode gaat en de weg inslaat van zijn bull periode ? Een bull periode start toch echt niet van de ene dag op de andere met hyperbolisch te gaan ?!

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Jongens, dit is toch niet zo’n enorme daling? Als we nu over €500 spreken, oké, maar dit zijn gewoon de weak hands naar mijn mening.
Maar goed, wie ben ik 😂

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:58
Winstneming is gezond, ik vermoed dat het voor nu blijft bij deze $200 drop en dat we weer stilletjes opkrabbelen richting $5.8k. Vanaf daar komen we weer in een zone waar mensen een correctie verwachten en dus winst gaan nemen..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• BTC100K2021

BTC100K2021

Feit is wel dat je als hodler van alts wordt genaaid door bots en stoplosses bij dit soort drops. Zodra mijn PF weer enigszins is hersteld in sat-waarde ga ik voorlopig lekker BTC hodlen.

[ Voor 31% gewijzigd door BTC100K2021 op 24-04-2019 14:43 ]

• Stokstaart
TuutjDrie schreef op woensdag 24 april 2019 @ 14:42:
Feit is wel dat je als hodler van alts wordt genaaid door bots en stoplosses bij dit soort drops. Zodra mijn PF weer enigszins is hersteld in sat-waarde ga ik voorlopig lekker BTC hodlen.
Als je hodler bent kijk je niet naar vandaag, dan kijk je naar EOY of zomer 2020. Maar dat is mijn mening..

• BTC100K2021

BTC100K2021

Stokstaart schreef op woensdag 24 april 2019 @ 14:43:
[...]

Als je hodler bent kijk je niet naar vandaag, dan kijk je naar EOY of zomer 2020. Maar dat is mijn mening..
Klopt helemaal, ik ben een hodler die de koersen toch dagelijks volgt en dan is het wel zuur.

• PilatuS
  • Niet online
De meeste alts vandaag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HeTEsaov6FGMN2upVMAgz43c/full.jpg

• Stokstaart
TuutjDrie schreef op woensdag 24 april 2019 @ 14:44:
[...]

Klopt helemaal, ik ben een hodler die de koersen toch dagelijks volgt en dan is het wel zuur.
Ja ik vind het ook niet leuk om te zien.. Zeker niet als je beseft dat je je bags zwaarder had kunnen maken met alleen genoeg tijd om uit en weer in te stappen.. Maar ik heb vertrouwen in de keuzes die ik heb gemaakt en dat de gekozen strategie uiteindelijk vruchten gaat afwerpen. Als we richting een nieuwe bull market gaan zijn deze dalingen een lachertje. Lekker naar buiten gaan, richten op de studie of werk en genieten van het vooruitzicht straks je munten te verkopen aan de FOMO'ers die einde bullrun de markt in willen 8)

• Pelox
TuutjDrie schreef op woensdag 24 april 2019 @ 14:44:
[...]

Daar heb ik ook een handje van.. maar heb geleerd om op dit soort dagen gewoon niet meer te kijken. Uit het oog uit het hart!

Zero.

• Sahara
Pelox schreef op woensdag 24 april 2019 @ 14:51:
[...]

Daar heb ik ook een handje van.. maar heb geleerd om op dit soort dagen gewoon niet meer te kijken. Uit het oog uit het hart!
Ik heb geleerd op dit soort dagen niet op de buy knop te drukken.. omdat ik innerlijk er heilig van overtuigd ben dat dit minidipje van BTC nog geen correctie was. En alts weak as fuck zijn en je vermoedelijk een paar dagen van nu -nog- goedkoper alts of BTC kan kopen.

• Rrehorst
Sahara schreef op woensdag 24 april 2019 @ 15:07:
[...]

Ik heb geleerd op dit soort dagen niet op de buy knop te drukken.. omdat ik innerlijk er heilig van overtuigd ben dat dit minidipje van BTC nog geen correctie was. En alts weak as fuck zijn en je vermoedelijk een paar dagen van nu -nog- goedkoper alts of BTC kan kopen.
Ben jij sowieso niet degene die al vanaf 4200 in USDT zit?

• Sahara
Rrehorst schreef op woensdag 24 april 2019 @ 15:12:
[...]

Ben jij sowieso niet degene die al vanaf 4200 3623 in USDT zit?
Yup. En m'n tijd komt nog wel.

• HaruHaru
Sahara schreef op woensdag 24 april 2019 @ 15:13:
[...]

op welke waarde verwacht jij btc?

• Pelox
HaruHaru schreef op woensdag 24 april 2019 @ 15:21:
[...]

op welke waarde verwacht jij btc?
Wanneer? >:)

Zero.

• HaruHaru
ja of/en wanneer? :9

[ Voor 8% gewijzigd door HaruHaru op 24-04-2019 15:28 ]

• Malawolar
Sahara schreef op woensdag 24 april 2019 @ 15:13:
[...]

Dan mag die wel op hele korte termijn extreem gaan dippen, want na de halvening (in 400 dagen) gaat die de eerste 5 jaar daar niet meer onder komen

• HaruHaru
Malawolar schreef op woensdag 24 april 2019 @ 15:29:
[...]

Dan mag die wel op hele korte termijn extreem gaan dippen, want na de halvening (in 400 dagen) gaat die de eerste 5 jaar daar niet meer onder komen
Velen hopen nog op btc met waarde van 2K of zelfs 1.2K. Uiteraard blijft het crypto en is alles mogelijk. maar de kans is zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer klein. Als BTC zou dalen naar 1.2k is er serieus is slechts aan de hand met het netwerk of gewoon met Crypto in het algemeen. Er zijn buywalls op 4400, 4200. 4000, 3800, 3200 3199, 3K. We gaan sinds 15 december 2017 alleen maar omhoog. Bijna een 2de bottom gehad, wat al bullish is. En ja, de halvening. Maar goed, like i said, het blijft crypto, echter lijkt het me niet dat het zal gebeuren.

Ik had zelfs gelezen op twitter met leuke grafiekjes dat is 800$ zou worden, nou, dan is bij iedereen de vertrouwen weg.

PS; de persoon die zijn btc verkoopt op 5500 en daalt naar 4500 die nog geen buy order hebben, zullen zelfs eventueel instappen met marketbuy :P

en lets not forget : alle positieve nieuws dat naar buiten komt over btc en toekomstige features.

[ Voor 12% gewijzigd door HaruHaru op 24-04-2019 15:35 ]

• Malawolar
HaruHaru schreef op woensdag 24 april 2019 @ 15:33:
[...]

Velen hopen nog op btc met waarde van 2K of zelfs 1.2K. Uiteraard blijft het crypto en is alles mogelijk. maar de kans is zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer klein. Als BTC zou dalen naar 1.2k is er serieus is slechts aan de hand met het netwerk of gewoon met Crypto in het algemeen. Er zijn buywalls op 4400, 4200. 4000, 3800, 3200 3199, 3K. We gaan sinds 15 december 2017 alleen maar omhoog. Bijna een 2de bottom gehad, wat al bullish is. En ja, de halvening. Maar goed, like i said, het blijft crypto, echter lijkt het me niet dat het zal gebeuren.

Ik had zelfs gelezen op twitter met leuke grafiekjes dat is 800$ zou worden, nou, dan is bij iedereen de vertrouwen weg.

PS; de persoon die zijn btc verkoopt op 5500 en daalt naar 4500 die nog geen buy order hebben, zullen zelfs eventueel instappen met marketbuy :P

en lets not forget : alle positieve nieuws dat naar buiten komt over btc en toekomstige features.
Eens, niks is uitgesloten natuurlijk. Maar nog hopen op een BTC onder de 3k op korte termijn is volgens mij gewoon je kop in het zand steken omdat je er te laat bij bent. Een dip van 6k naar 4k zou best kunnen hoor, maar nu nog 50% van BTC (voor de halvening)? Nee ik geef het nog niet eens 1% kans dat dat gebeurt.

• Sahara
Ik ga in de komende 2 maanden nog steeds uit van een BTC in de 3XXX regionen en misschien daaronder, ik weet dat mijn verwachting hier absoluut niet populair is, maar dat is dan maar zo. Ik verwacht in elk geval dat de slachting onder de alts nog lang niet voorbij is.

En @Malawolar als jij dat struisvogelpolitiek noemt dan is dat jouw mening. Er staat een hoop fiat op de zijlijn en gezien het niet toenemende volume na die 20k BTC buys is die fiat nog niet weer de markt in gestroomd, dus dat zegt genoeg.

[ Voor 31% gewijzigd door Sahara op 24-04-2019 15:40 ]

• HaruHaru
Sahara schreef op woensdag 24 april 2019 @ 15:36:
Ik ga in de komende 2 maanden nog steeds uit van een BTC in de 3XXX regionen en misschien daaronder, ik weet dat mijn verwachting hier absoluut niet populair is, maar dat is dan maar zo. Ik verwacht in elk geval dat de slachting onder de alts nog lang niet voorbij is.
Nee nee, dont get me wrong. Iedereen heeft zijn eigen visie en dat respecteer ik. Ik zie er zelf zeer weinig kans in. Ik zeg niet dat het niet kan, de kans is alleen heel klein. Verder heel prima als je dat wilt doen in ieder geval :D Er zijn heeel veeel mensen die dat denken, dus toch is er iets wat em naar beneden kan laten dalen. FUD misschien? of gewoon slechte marketing :D

:)

PS: ik ga dan in ieder geval extra ETH en LTC kopen :D

[ Voor 13% gewijzigd door HaruHaru op 24-04-2019 15:51 ]

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 30-10 06:36
Sahara schreef op woensdag 24 april 2019 @ 15:36:

En @Malawolar als jij dat struisvogelpolitiek noemt dan is dat jouw mening. Er staat een hoop fiat op de zijlijn en gezien het niet toenemende volume na die 20k BTC buys is die fiat nog niet weer de markt in gestroomd, dus dat zegt genoeg.
Ik vind je visie op zich goed, ik had een grote daling wat eerder verwacht. Ik ben met 3400 dollar in BTC gestapt, maar zoals het er nu naar uit ziet zie ik hem niet meer onder de 4k komen. Volg vooral je eigen visie, maar wees tegelijkertijd ook alert. Zelfs mensen van Bitconnect staken hun "hoofd in het zand" na tips (lees: waarschuwingen) van anderen.

Ik zit best voor een groot deel in XLM terwijl het grote gros voor XRP gaat. Ik heb daar zo mijn eigen ideeen over. Niet dat XRP gaat moonen, maar het is gewoon het gehele plaatje waar je achter moet staan.

Enige kudde die ik iemand kan aanraden om te volgen is de BTC kudde. Ik verwacht BTC over 2 jaar op 70k dus is 5k voor een BTC nog steeds low. ;)

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Thaam schreef op woensdag 24 april 2019 @ 16:06:
[...]
Ik zit best voor een groot deel in XLM terwijl het grote gros voor XRP gaat. Ik heb daar zo mijn eigen ideeen over. Niet dat XRP gaat moonen, maar het is gewoon het gehele plaatje waar je achter moet staan.
XLM is ook beter qua product, alleen als investering nog niet zo vind ik zelf want er is pas 20% van alle coins op de markt, nu moet ik ook zeggen dat ik me er niet helemaal in verdiept heb hoe het met de overige coins zit maar dat is voor mij de reden dat ik geen XLM LT heb.

XRP is een ballontje wat langzaam aan het leeglopen is, die huidige waarde van de marketcap is complete onzin, leuk voor korte ritjes maar LT is het de slechte investering die je maar kan doen.
Pas als alles op de markt gedumpt is kan het aantrekkelijk zijn om een XRP en XLM LT in je PF te hebben imo

• Pelox
Slux schreef op woensdag 24 april 2019 @ 16:19:
[...]

XLM is ook beter qua product, alleen als investering nog niet zo vind ik zelf want er is pas 20% van alle coins op de markt, nu moet ik ook zeggen dat ik me er niet helemaal in verdiept heb hoe het met de overige coins zit maar dat is voor mij de reden dat ik geen XLM LT heb.

XRP is een ballontje wat langzaam aan het leeglopen is, die huidige waarde van de marketcap is complete onzin, leuk voor korte ritjes maar LT is het de slechte investering die je maar kan doen.
Pas als alles op de markt gedumpt is kan het aantrekkelijk zijn om een XRP en XLM LT in je PF te hebben imo
Ik ben sinds een maand of 2 volledig uit xlm. Van xrp heb nog een klein zakje over, deze gaan er bij een eerst volgend bumpje gelijk uit. Mijn focus ligt nu op btc, eth, ltc, ada en als wildcards holo en neo. De rest ruil ik steeds beetje bij beetje in.

Zero.

• Sahara
Thaam schreef op woensdag 24 april 2019 @ 16:06:
[...]

Ik vind je visie op zich goed, ik had een grote daling wat eerder verwacht. Ik ben met 3400 dollar in BTC gestapt, maar zoals het er nu naar uit ziet zie ik hem niet meer onder de 4k komen. Volg vooral je eigen visie, maar wees tegelijkertijd ook alert. Zelfs mensen van Bitconnect staken hun "hoofd in het zand" na tips (lees: waarschuwingen) van anderen.

Enige kudde die ik iemand kan aanraden om te volgen is de BTC kudde. Ik verwacht BTC over 2 jaar op 70k dus is 5k voor een BTC nog steeds low. ;)
Thanks voor je reactie. Reken maar dat ik het in de gaten hou en ik heb ook een paar alt coins op het oog die ik in m'n portfolio wil voor the endgame, waaronder ONT, ZIL, ADA en BTC.

Maar op korte termijn kan BTC best richting de 6k stijgen, maar ik denk dat gezien de lange tijd het duurde voordat BTC door die 6k heen brak, dat daardoor die weerstand op 6k best dik is en het is denk ik überhaupt de vraag of BTC daar doorheen kan komen zonder een stevige correctie doorgemaakt te hebben i.v.m. gebrek aan momentum.

Ik kan mij voorstellen dat onder de 3k wellicht niet meer gebeurt, maar onder de 4k zie ik het wel komen en als ie niet lager gaat, dan moet ik mijn plan beetje aanpassen en gaan DCA-en. Maar vanuit hier door en niet meer lager zie ik niet gebeuren.

• BTC100K2021

BTC100K2021

Sahara schreef op woensdag 24 april 2019 @ 16:25:
[...]

Thanks voor je reactie. Reken maar dat ik het in de gaten hou en ik heb ook een paar alt coins op het oog die ik in m'n portfolio wil voor the endgame, waaronder ONT, ZIL, ADA en BTC.

Maar op korte termijn kan BTC best richting de 6k stijgen, maar ik denk dat gezien de lange tijd het duurde voordat BTC door die 6k heen brak, dat daardoor die weerstand op 6k best dik is en het is denk ik überhaupt de vraag of BTC daar doorheen kan komen zonder een stevige correctie doorgemaakt te hebben i.v.m. gebrek aan momentum.

Ik kan mij voorstellen dat onder de 3k wellicht niet meer gebeurt, maar onder de 4k zie ik het wel komen en als ie niet lager gaat, dan moet ik mijn plan beetje aanpassen en gaan DCA-en. Maar vanuit hier door en niet meer lager zie ik niet gebeuren.
Wel respect voor je visie, ik zou nu toch al knap zenuwachtig worden of ik niet de BTC-boot heb gemist. Misschien ben ik ook ongeschikt voor crypto. >:)

• PilatuS
  • Niet online
Het heeft ook erg te maken met of er nog eens iets gedaan gaat worden zoals met die 20k BTC aankoop. Zonder die aankoop geloof ik er niets van dat we nu boven de 5k zouden zitten. Puur die ene aankoop heeft voor een 1000 dollar candle gezorgt terwijl daarvoor iedere 100 dollar een stijd was. Misschien worden die 20k BTC's weer gedumpt of misschien worden er ergens nog eens 20k gekocht. Persoonlijk had ik het idee dat we rond de 4200 hard op weg waren terug naar de lage 3k's te gaan, toen kwam die dikke order en schoten we er doorheen. Als we nu bijvoorbeeld niet meer onder de 4k gaan komen dan heeft iemand of een groep er voor gezorgt dat de nieuwe bullrun is begonnen en die actie mag dan wel de geschiedenisboeken in. Toch vraag ik mij af of zo'n pump op de wat langere termijn houdbaar is en echt voor een nieuwe bullrun kan zorgen. Als je naar de alts kijkt tijdens deze BTC run omhoog en niet naar BTC zou ik zeggen dat we nog heel diep in de bearmarket zitten. Iemand koopt even 20k BTC en we gaan in 1 klap van bearmarket naar bullmarket ? Ik weet het nog niet hoor.

• Pelox
PilatuS schreef op woensdag 24 april 2019 @ 16:34:
Het heeft ook erg te maken met of er nog eens iets gedaan gaat worden zoals met die 20k BTC aankoop. Zonder die aankoop geloof ik er niets van dat we nu boven de 5k zouden zitten. Puur die ene aankoop heeft voor een 1000 dollar candle gezorgt terwijl daarvoor iedere 100 dollar een stijd was. Misschien worden die 20k BTC's weer gedumpt of misschien worden er ergens nog eens 20k gekocht. Persoonlijk had ik het idee dat we rond de 4200 hard op weg waren terug naar de lage 3k's te gaan, toen kwam die dikke order en schoten we er doorheen. Als we nu bijvoorbeeld niet meer onder de 4k gaan komen dan heeft iemand of een groep er voor gezorgt dat de nieuwe bullrun is begonnen en die actie mag dan wel de geschiedenisboeken in. Toch vraag ik mij af of zo'n pump op de wat langere termijn houdbaar is en echt voor een nieuwe bullrun kan zorgen. Als je naar de alts kijkt tijdens deze BTC run omhoog en niet naar BTC zou ik zeggen dat we nog heel diep in de bearmarket zitten. Iemand koopt even 20k BTC en we gaan in 1 klap van bearmarket naar bullmarket ? Ik weet het nog niet hoor.
Nou ik doe het in ieder geval niet nog een keer.. geef het stokje graag over.

Zero.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Pff, aparte dag weer op cryptogebied.
Ik voorspelde voor de Paasdagen al oplopende koersen ivm het mooie weer.
Tja, en nu, met wat slechter weer op komst kan het inderdaad zo maar dalen.
Het kan vriezen of dooien, tot zover (wederom) mijn TA.
:) hodl.

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 30-10 06:36
RaptorXS schreef op woensdag 24 april 2019 @ 17:37:
Pff, aparte dag weer op cryptogebied.
Ik voorspelde voor de Paasdagen al oplopende koersen ivm het mooie weer.
Tja, en nu, met wat slechter weer op komst kan het inderdaad zo maar dalen.
Het kan vriezen of dooien, tot zover (wederom) mijn TA.
:) hodl.
Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1805/402925/9SldxOHR.jpg

• Stokstaart
Ik zie een mooi koopmoment rond 6800..

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-10 11:26

sourcecode

Prepare for the next ATH

Prepare for the next ATH

• RaptorXS
Lekker belangrijk en de boodschap is? Die staat er niet bij.
Grafiekjes op deze manier plaatsen, met verwijzing naar vrouwelijke anatomie, doe maar niet. :)

• Slux
  • Niet online
RaptorXS schreef op woensdag 24 april 2019 @ 19:43:
[...]

Lekker belangrijk en de boodschap is? Die staat er niet bij.
Grafiekjes op deze manier plaatsen, met verwijzing naar vrouwelijke anatomie, doe maar niet. :)
:?

Dit is toch wel 1 van de beste TA's die hier ooit geplaatst is, al zeg ik het zelf.

Met dank aan @Turbo-Puppy _/-\o_

• RaptorXS
Slux schreef op woensdag 24 april 2019 @ 19:46:
[...]

:?

Dit is toch wel 1 van de beste TA's die hier ooit geplaatst is, al zeg ik het zelf.

Met dank aan @Turbo-Puppy _/-\o_
Daar denken we dus fundamenteel anders over, dat kan. ;)

• Slux
  • Niet online
RaptorXS schreef op woensdag 24 april 2019 @ 19:52:
[...]

Daar denken we dus fundamenteel anders over, dat kan. ;)
Oh ja sorry ik was even vergeten dat jij altijd die TA's zo serieus nam :X
Pagina: 1 ... 144 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!