[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 145 ... 156 Laatste
Acties:
  • 436.802 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Moest er ook wel om grinniken, het is een beetje flauw en puberaal maar mijn God... We moeten onszelf ook weer niet al te serieus gaan nemen toch? :D

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ondertussen op planeet BAT. Welke daling ? Gaat alles omlaag ja, i don't give a flying f :P

Dat ding schiet zelfs omhoog op de minuut wanneer BTC omlaag gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-10 17:18
In ieder geval zijn de alts gestopt met dalen en stijgen zelfs lichtjes. Dat is meestal het teken dat de BTC daling ten einde loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thebackstab
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 24-10 12:50
er komt een mooi moment aan om ADA terug te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Laatst online: 22:03

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Zodan, dat is rood :')

[ Voor 10% gewijzigd door twain4me op 24-04-2019 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-10 14:50

raq

Tering zeg, de btc waarde van m'n portfolio. Zwaar de afgrond in vandaag, ik kan ook geen alts verkopen als ze gestegen zijn, te greedy.
Moet daar toch maar eens een strategie voor bedenken en me er aan houden.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:01
Die kut-alts trekken mijn BTC omlaag :(

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Voor het eerst sinds lange tijd weer ZIL gekocht. Zat zo enorm mooi op support waarbij de candle er onder direct werd opgekocht. Ding doet ook gelijk even een candle, damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Sommige alts blijven maar ATL's neerzetten. Zou dit dan de lang verwachte altcoin purge zijn?

Ik ben in die zin blij dat ik vooral in LTC en BTC zat de laatste tijd.. heb nu ook een plukje XRP die ik vandaag gekocht heb en zit nog te kijken voor een zak goedkope IOTA's mocht ie m'n buyorders hitten. (5000-4500 sat).

Nano is trouwens ook beastmode hé, prachtige trendlijn omhoog die hij blijft aanhouden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Hoezo ongeschikt? Hij kan net zo goed fout gokken. Ik denk zelf ook niet dat we de 3k nog gaan zien. We kunnen best nog een stuk zakken maar dan zal de 4k regionen als een goede support gaan fungeren. Maar wat ik zeg; hij kan net zo goed fout zitten en dan alsnog hoger in moeten kopen. Er waren ook een boel mensen die dachten dat we zelfs de 2.8k gingen zien. Je kunt soms ook gewoon blijven wachten op price targets die nooit komen. Uiteindelijk weet niemand wat goed is. Daarom kijk ik ook naar de longterm en koop ik dips. Blijkt het achteraf nog verder te zakken koop ik nog iets bij. In mijn optiek de meest safe manier. Dollar cost averagen. Stapsgewijs geld er in stoppen. Zo hoef je ook nooit bang te zijn dat je de bodem mist. Want eerlijk is eerlijk zelfs de beste TA’er weet die niet.
TuutjDrie schreef op woensdag 24 april 2019 @ 16:28:
[...]

Wel respect voor je visie, ik zou nu toch al knap zenuwachtig worden of ik niet de BTC-boot heb gemist. Misschien ben ik ook ongeschikt voor crypto. >:)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
Wonderlijk. Een jaar geleden ofoz zat ik in paniek naar mijn ingestorte portfolio te kijken.
Vandaag zag ik ‘m weer de afgrond in gaan en dacht ... komt wel goed.
Had een kooporder voor ada op 1281.
Dacht dat hij dat niet ging halen. Dus wel en het lijkt per ongeluk goed getimed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:23
Richh schreef op woensdag 24 april 2019 @ 21:23:
Die kut-alts trekken mijn BTC omlaag :(
Vertel mij wat, balance met 25% gedaald. Wel hoger dan eerst maar nog :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
WTF ZIL :P Dikke pump, dikke dump. Dan 11 candles van 1 minuut waarvan er 1tje een volume heeft van 9600 ZIL en de andere 10 met 0 volume. Dan weer een dikke pump. Die pumps zijn ook gewoon even tussen de 3 en 5%. De trader in mij kon het niet laten om die swings te pakken. Nu weer kijken waar terug te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-10 11:26

sourcecode

Prepare for the next ATH

PilatuS schreef op woensdag 24 april 2019 @ 22:15:
WTF ZIL :P Dikke pump, dikke dump. Dan 11 candles van 1 minuut waarvan er 1tje een volume heeft van 9600 ZIL en de andere 10 met 0 volume. Dan weer een dikke pump. Die pumps zijn ook gewoon even tussen de 3 en 5%. De trader in mij kon het niet laten om die swings te pakken. Nu weer kijken waar terug te kopen :)
heeft misschien met die AMA te maken ?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 00:39
PilatuS schreef op woensdag 24 april 2019 @ 22:15:
Natuurlijk heb ik die gemist.. zag die buywalls van meer dan 10 miljoen ZIL en was niet ingelogged en toch te laat. Maar @DAMAGE hier heb je een +1 puntje, als ik had geDCA-ed dan had ik wel mee kunnen profiteren. Maar het blijft ZIL, na een pump dumpt het langzaam weer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
sourcecode schreef op woensdag 24 april 2019 @ 22:25:
[...]
heeft misschien met die AMA te maken ?
Zou kunnen inderdaad. Ook is het mainnet bezig met de swap van de ETH chain naar de mainchain van ZIL. Verder heeft ZIL/BTC op Binance een ATL gemaakt waarbij de candle onder de vorige low direct werd opgekocht. Nou zegt het niets over de toekomst, maar lager dan dit is ZIL nog nooit geweest en het team is toch best goed bezig. Genoeg teams die nergens komen met ontwikkelingen, maar ZIL doet het daar toch best goed.
Sahara schreef op woensdag 24 april 2019 @ 22:27:
[...]

Natuurlijk heb ik die gemist.. zag die buywalls van meer dan 10 miljoen ZIL en was niet ingelogged en toch te laat. Maar @DAMAGE hier heb je een +1 puntje, als ik had geDCA-ed dan had ik wel mee kunnen profiteren. Maar het blijft ZIL, na een pump dumpt het langzaam weer.
Ik vertrouw BTC voor geen meter op dit moment. Mocht BTC hier in een betere positie zitten dan wat ik er nu persoonlijk van vind zou het ZIL holden vanaf hier zijn geweest. Net deed ie alleen zo'n dikke candle waarbij ik het niet kan laten winst te pakken zodra er rood kwam. Daarna nog een swing gemaakt met beide een leuke winst.

Normaal is een ATL kopen die dik wordt gekocht op de low en dan holden een heel goed plan. Alleen als BTC verder zou gaan zakken dan stelt die low inderdaad ook niets meer voor. Misschien koop ik straks weer in met een stop limit voor de nacht afhankelijk van wat BTC laat zien.

Die swings pakken moest je ook wel net bij zijn. Heb gekocht op 0.01892 en weer uit op 0.01993 en 0.002. Daarna nog een swing gepakt met iets minder winst.

De mooie run die ZIL eerder dit jaar heeft laten zien is nu niets meer van over, maar ik denk dat er echt wel weer zoiets in zit :) Wanneer alleen geen idee van met wat BTC aan het doen is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik vertrouw BTC ook voor geen ene meter, vooral omdat BTC zo hard is gestegen zonder echte daling. Zolang BTC maar boven 5200usd bungelt is er niets aan de hand, maar daaronder.... Vind dat maar een verdomd eng diep donker gat. Waar bears maar al te graag gebruik van gaan maken gok ik. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Tijd voor slux om weer wat crypto te kopen vandaag,
Dus als je geen geld wilt verliezen, moet je deze coins dus niet kopen :P

BTC
LTC
bcash
XMR
Dash
ADA
NANO
ITC
En heel klein beetje XRP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op woensdag 24 april 2019 @ 21:36:
Sommige alts blijven maar ATL's neerzetten. Zou dit dan de lang verwachte altcoin purge zijn?

Ik ben in die zin blij dat ik vooral in LTC en BTC zat de laatste tijd.. heb nu ook een plukje XRP die ik vandaag gekocht heb en zit nog te kijken voor een zak goedkope IOTA's mocht ie m'n buyorders hitten. (5000-4500 sat).

Nano is trouwens ook beastmode hé, prachtige trendlijn omhoog die hij blijft aanhouden.
Erg blij met NANO en BNB in mijn portfolio. Die gaan prima wat mij betreft.

GVT is de grootste verliezer. De tering die is echt overleden.

Heb me er wat in verdiept, het blijkt dus dat er veel managers op het platform verlies maken. En tevens worden Bitcoin en Ethereum ook geaccepteerd als betaalmiddel voor investering. Wat de GVT token weer overbodig maakt.

Lekker bezig daar gasten.

Ach ja, hodl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:28
Slux schreef op donderdag 25 april 2019 @ 08:27:
Tijd voor slux om weer wat crypto te kopen vandaag,
Dus als je geen geld wilt verliezen, moet je deze coins dus niet kopen :P

BTC
LTC
bcash
XMR
Dash
ADA
NANO
ITC
En heel klein beetje XRP
Vandaag eerst maar eens mijn vakantie betalen, als er nog wat over is gaat er misschien nog iets naar mijn fiatpotje.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10 12:38
ik word de predictions wel een beetje moe. Mensen houden zich bezig wat er vroeger was gebeurt en hoe het nu zal gaan, maar vergeten de feit hoeveel meer spelers er nu zijn.

Kap daar gewoon mee en enjoy the ride.

BTC staat bekend om zijn vallen en stijgen. Dus ja, verbaas je gewoon niet als die weer valt en weer enorm stijgt. Gek genoeg, blijven we dat hier wel doen :)

[ Voor 15% gewijzigd door HaruHaru op 25-04-2019 09:06 ]

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:02
HaruHaru schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:05:
[...]

ik word de predictions wel een beetje moe. Mensen houden zich bezig wat er vroeger was gebeurt en hoe het nu zal gaan, maar vergeten de feit hoeveel meer spelers er nu zijn.

Kap daar gewoon mee en enjoy the ride.

BTC staat bekend om zijn vallen en stijgen. Dus ja, verbaas je gewoon niet als die weer valt en weer enorm stijgt. Gek genoeg, blijven we dat hier wel doen :)
Wat je eigenlijk zegt is dat het bepalen van een strategie onzin is?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Stokstaart schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:45:
[...]

Wat je eigenlijk zegt is dat het bepalen van een strategie onzin is?
Hoe vaak heeft zo een strategie voor je echt gewerkt? Zag jij de pump aankomen? nee, ik ook niet. alle "strategie briefjes" gingen in vlammen op.

Ik zeg niet, gebruik het niet, maar hou op met predicten wat er gaat gebeuren op lange termijn. dat weet je niet. vooral nu niet meer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rrehorst
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-10-2022
HaruHaru schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:49:
[...]

Hoe vaak heeft zo een strategie voor je echt gewerkt? Zag jij de pump aankomen? nee, ik ook niet. alle "strategie briefjes" gingen in vlammen op.

Ik zeg niet, gebruik het niet, maar hou op met predicten wat er gaat gebeuren op lange termijn. dat weet je niet. vooral nu niet meer.
Juistem, goed gezegd. Ik vind het wel grappig om te zien wat die gasten allemaal zeggen, maar vaak schetsen ze 2 scenario's. Of we volgen de lijn omhoog, of de lijn omlaag. Op deze manier hebben ze altijd wel gelijk... Nutteloos imo.

Edit: Daarnaast zie ik veel TA'ers in tijden dat er daadwerkelijk wat gebeurd niks meer posten en als de boel weer bijna stil staat ineens weer allerlei scenario's posten. Juist op de momenten dat er echt wat gebeurd, als je wilt weten wat zij denken, is het stil...

Nog een edit: TA'ers, no hard feelings, blijf het leuk vinden om evengoed in de gaten te houden wat jullie zeggen. :P

[ Voor 22% gewijzigd door Rrehorst op 25-04-2019 10:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HaruHaru
Rrehorst schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:57:
[...]

Juistem, goed gezegd. Ik vind het wel grappig om te zien wat die gasten allemaal zeggen, maar vaak schetsen ze 2 scenario's. Of we volgen de lijn omhoog, of de lijn omlaag. Op deze manier hebben ze altijd wel gelijk... Nutteloos imo.
Thanks.

Het is niet altijd nutteloos, op korte termijn kan je vaak inschatten, maar lange termijnen moete ze mee ophouden. Zoals je zegt, 2 soms 3 scenario's en dan zeggen: See, I told you so....
maar als mensen behoefte hebben om strategie te plannen. doe het vooral. Its a free crypto world :)

Met alts op korte termijn is vaak goed, vooral omdat ze reageren op nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
HaruHaru schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:49:
[...]

Dus jouw SL's staan nu even strak als twee maanden geleden en je portfolio heeft dezelfde samenstelling als in december?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HaruHaru
Stokstaart schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:05:
[...]

Dus jouw SL's staan nu even strak als twee maanden geleden en je portfolio heeft dezelfde samenstelling als in december?
SL staat voor Sell Limit toch?

Ik ben een zware HODLer, ik trade amper. ik blijf accumuleren totdat mijn vrouw vraagt waarom ze lange tijd geen nieuwe schoenen heeft kunnen kopen :)

ik wacht totdat BTC en mijn Alts op waarde zijn wanneer ik tevreden ben met mijn winst. Dat kan nog lang duren :P of niet....

[ Voor 12% gewijzigd door HaruHaru op 25-04-2019 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-10 14:50

raq

Nieuwe spotlight bij Kucoin is bekend gemaakt en KCS is weer vertrokken.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
HaruHaru schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:10:
[...]

Ik ben een zware HODLer, ik trade amper. ik blijf accumuleren totdat mijn vrouw vraagt waarom ze lange tijd geen nieuwe schoenen heeft kunnen kopen :)

ik wacht totdat BTC en mijn Alts op waarde zijn wanneer ik tevreden ben met mijn winst. Dat kan nog lang duren :P of niet....
SL = stop loss (verkopen als de prijs een bepaalde waarde onder de huidige bereikt).

Maar hoe is HODL geen strategie? Gebaseerd op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Stokstaart schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:18:
[...]

SL = stop loss (verkopen als de prijs een bepaalde waarde onder de huidige bereikt).

Maar hoe is HODL geen strategie? Gebaseerd op?
Ik kijk niet naar TA's. Daar heb ik het de hele tijd over gehad :D & heb geen SL.
I just wait and enjoy the ride. Ik zie wel wanneer die een nieuwe ATH legt. En als dat als strategie word gezien, dan hierbij, dan is dat mijn strategie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
HaruHaru schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:10:
[...]

Als mede-hodler hier een gratis advies uit de beleggingswereld:
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Niemand heeft een glazen bol hier en ook de bekende Youtubers niet.
Waarom iemand gebruik maakt van TA tooltjes, daar heb ik me al jaren over verbaasd.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
RaptorXS schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:21:
[...]

Waarom iemand gebruik maakt van TA tooltjes, daar heb ik me al jaren over verbaasd.
;)
Daar ben ik het mee eens. Het is zeker geen garantie. :) stukje geluk hoop ik ook op :D

#hopium :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 27-10 17:05
[...]

;)
Als je op youtube kijk zal je zien dat iedereen bij TA het over dezelfde heeft. Wave moving average volume. Vergelijken met verleden. Maar idd niemand kan voorspellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:35
[...]

;)
ik voorspel 1 ding vandaag regen maar goed kan ook maar zo zijn dat het droog blijft _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Aardige spike naar beneden zojuist.. Redelijk opgevangen maar het gaat erom spannen komende uren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
PHPResource schreef op donderdag 25 april 2019 @ 11:46:
Aardige spike naar beneden zojuist.. Redelijk opgevangen maar het gaat erom spannen komende uren :(
ag, een kleine 50 dollar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:07
Over TA gesproken, WABI lijkt zo ook weer te gaan uitbreken naar boven.
http://prntscr.com/ngnuwg
(WABIBTC 15m, tradingview)
Maar ja, ik kan er natuurlijk ook naast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:14
toilet_paper schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:09:
Die staat al op een gezonde +20% vandaag. Zou mooi zijn, mijn zakkie staat nog -5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
toilet_paper schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:09:
Lijkt meer een resistance waar hij denk ik niet doorheen gaat beuken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:07
PHPResource schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:11:
[...]

Lijkt meer een resistance waar hij denk ik niet doorheen gaat beuken?
Imma give it some time.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XA4DB
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 23:13
Moon! ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe ook niet aan TA.
Trackers kopen en voorlopig met rust laten is mijn strategie (ISIN: SE0007525332)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Mooi hoe BTC elk dipje opvangt. :Y
Alts trekken ook weer wat aan bij mij, zoals LTC die in de meest logische zone gebounced is gisteren.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wiSq4fq.png

ook een mooie hammer candle trouwens. :)

Het gokje op XRP pakt tot dusver ook niet slecht uit. Iedergeval valt 'ie niet meer naar beneden als een baksteen.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Nee, die is terug naar vallen als een blaadje (wat al maanden bezig is) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotcom87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:20
Gisteren avond zwaar aan het kopen geweest:

- UTK
- CAPP
- ACAT
- AMB
- EMC2
- CELR
- OMG
- PHX
- MTL
- QLC
- THETA
- AST
- DNT

Tijd om een beetje te hodlen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
dotcom87 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 14:26:

- UTK
- CAPP
- ACAT
- AMB
- EMC2
- CELR
- OMG
- PHX
- MTL
- QLC
- THETA
- AST
- DNT

Dacht alle bekende coins wel gezien te hebben maar deze zijn allemaal nieuw voor mij.

Sterkte ik hoop voor je dat het goed uitpakt je hebt wel lef nodig voor die coins ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
MTL zit al maanden in mijn PF en heeft flinke klappen gehad... sta nu nog -56% ofzo. Zeker lef :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotcom87
Slux schreef op donderdag 25 april 2019 @ 14:31:
[...]

Dacht alle bekende coins wel gezien te hebben maar deze zijn allemaal nieuw voor mij.

Sterkte ik hoop voor je dat het goed uitpakt je hebt wel lef nodig voor die coins ;)
Zijn er een paar bij van KuCoin en ook eentje van Bittrex.
Hopen dat die ook nog op andere plaatsen gelist worden, dan pumpen die sowieso al lekker >:)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online

- UTK
- CAPP
- ACAT
- AMB
- EMC2
- CELR
- OMG
- PHX
- MTL
- QLC
- THETA
- AST
- DNT

Das een flink shitcoin buffet. :+

Was EMC(2) niet een scam? Zoiets kan ik me herinneren, is wel alweer 2 jaar geleden. :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dotcom87
Tominatie schreef op donderdag 25 april 2019 @ 14:35:
[...]

Das een flink shitcoin buffet. :+

Was EMC(2) niet een scam? Zoiets kan ik me herinneren, is wel alweer 2 jaar geleden. :$
shitcoin buffet is het zeker :)
EMC2 was geen scam afaik ;)

We zullen zien hoe het uitdraait...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Blij dat ik gisteren 2x winst heb gepakt op ZIL. Vannacht is ie weer helemaal terug omlaag gegaan. Als BTC zich blijft gedragen zie ik weer een mooi moment om terug in te stappen :)

- UTK
- CAPP
- ACAT
- AMB
- EMC2
- CELR
- OMG
- PHX
- MTL
- QLC
- THETA
- AST
- DNT

Je gaat voor 900% of niets ? :P

Hoop dat het goed uitpakt voor je :) Ben wel benieuwd hoe zo'n pakket het de komende tijd gaat doen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dotcom87
PilatuS schreef op donderdag 25 april 2019 @ 14:46:
Blij dat ik gisteren 2x winst heb gepakt op ZIL. Vannacht is ie weer helemaal terug omlaag gegaan. Als BTC zich blijft gedragen zie ik weer een mooi moment om terug in te stappen :)

[...]

Je gaat voor 900% of niets ? :P

Hoop dat het goed uitpakt voor je :) Ben wel benieuwd hoe zo'n pakket het de komende tijd gaat doen.
Something like that! Ik zal het hier regelmatig laten weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-10 22:42
Ik ben op zoek naar een handig app op met m'n telefoon af en toe wat crypto te kopen. Ik heb wirex geprobeerd maar dan zit ik met het probleem dat ik m'n raboreader moet gebruiken met m'n creditcard (rabobank meh). Iets als litebit.eu is dan handiger want dat werkt met ideal en heb ik geen reader voor nodig. Maar die is een beetje gaar op mobiel.

Wat gebruikt men hier?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrehorst
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-10-2022
Pkunk schreef op donderdag 25 april 2019 @ 14:52:
Ik ben op zoek naar een handig app op met m'n telefoon af en toe wat crypto te kopen. Ik heb wirex geprobeerd maar dan zit ik met het probleem dat ik m'n raboreader moet gebruiken met m'n creditcard (rabobank meh). Iets als litebit.eu is dan handiger want dat werkt met ideal en heb ik geen reader voor nodig. Maar die is een beetje gaar op mobiel.

Wat gebruikt men hier?
Ik ben het met je eens dat LiteBit een beetje gaar op Mobile is, maar het werkt wel heel makkelijk en snel...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

opdat wij @Tominatie zijn avatar nooit zullen vergeten

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/d045335b673d1a4615d9f3c934626ace/tenor.gif?itemid=10455920

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
https://lekkercryptisch.n...olgende-halte-55.000-euro
Bitcoin wordt steeds schaarser. En dus steeds meer waard. Volgende halte $55.000 euro?
Is het lezen wel waard. :)
Hodl.

@twain4me haha, als BTC over de $6000 gaat zal ik 'm weer als avatar gebruiken. :Y) B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Wat gebruikt men hier?
Geen idee hoe het op de moble is, maar ik ben wel vrij blij met bitvavo (ideal+ nederlands)
(als ik me niet vergis ook goedkoper trouwens)

[ Voor 4% gewijzigd door twain4me op 25-04-2019 15:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Tominatie schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:00:
https://lekkercryptisch.n...olgende-halte-55.000-euro

[...]

@twain4me haha, als BTC over de $6000 gaat zal ik 'm weer als avatar gebruiken. :Y) B)
Dan hoop ik nog meer dat we er snel overheen gaan, Ik kan er niet aan wennen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykarasahin
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-05-2019

Wat gebruikt men hier?
Probeer blockport.io eens. Je kunt er ook met ideal betalen. Is van Nederlandse komaf. Mobiel werkt super vindt ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bitcoin schaarser betekend een hogere waarde. True.
Maar waar ligt het kantelpunt? Als er nog maar bijvoorbeeld 3 miljoen of minder over zijn schiet het ook niet echt op lijkt me..
Is dat een risico op de lange termijn?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Nou ik heb er een paar BTC apart gezet.
Daar kom ik niet aan. Misschien dat ik na de halving 2020 klein stukje verkoop.
Maar de grootste deel wacht ik wel tot 2025.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:00

Wat gebruikt men hier?
bitcoinmeester.nl heeft ook ideal en goedkoper dan litebit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
alki schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:22:
[...]

bitcoinmeester.nl heeft ook ideal en goedkoper dan litebit
Bitvavo goedkoper als BTCmeester en LiteBit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
HaruHaru schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:25:
[...]

Bitvavo goedkoper als BTCmeester en LiteBit.
Zit bijna 30 euro verschil tussen Bitvavo en Bitonic. Best veel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online

Wat gebruikt men hier?
Wat wil je precies doen ? Crypto kopen om te holden, of om na niet al te lange tijd weer te verkopen ?

Ga je holden dan is iets als Litebit opzich wel ok. Alleen ga je na een korte tijd weer verkopen ga je kapot aan fee's. Brokers zoals LiteBit en Bitcoinmeester rekenen zo'n half tot 1% op aankoop, maar op verkoop zit je ergens tussen de de 2% en 3%. Als je een beetje gaat handelen kan je beter 1x kopen bij zo'n broker en dan handelen op iets als Binance die een app heeft die prima werkt. Daar betaal je dan alleen 0.075% aan fee's op zowel aankoop als verkoop. Dat is nogal een extreem verschil tegenover die brokers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Laatst online: 27-10 17:05
Soeski schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:30:
[...]

Zit bijna 30 euro verschil tussen Bitvavo en Bitonic. Best veel!
Op een hele btc is dat bijna verwaarloosbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
PilatuS schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:32:
[...]

Wat wil je precies doen ? Crypto kopen om te holden, of om na niet al te lange tijd weer te verkopen ?

Ga je holden dan is iets als Litebit opzich wel ok. Alleen ga je na een korte tijd weer verkopen ga je kapot aan fee's. Brokers zoals LiteBit en Bitcoinmeester rekenen zo'n half tot 1% op aankoop, maar op verkoop zit je ergens tussen de de 2% en 3%. Als je een beetje gaat handelen kan je beter 1x kopen bij zo'n broker en dan handelen op iets als Binance die een app heeft die prima werkt. Daar betaal je dan alleen 0.075% aan fee's op zowel aankoop als verkoop. Dat is nogal een extreem verschil tegenover die brokers.
Well said. en zorg dat je minstens 1 BNB heb voor wat goedkopere fees tijdens traden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
lighting_ schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:32:
[...]

Op een hele btc is dat bijna verwaarloosbaar.
Dat is wel zo, maar als je de keuze hebt... waarom zou je die 30 eu niet pakken dan? Met verkopen geldt het andersom natuurlijk... dan wil je op een "dure" broker zitten haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
HaruHaru schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:36:
[...]

Well said. en zorg dat je minstens 1 BNB heb voor wat goedkopere fees tijdens traden
Inderdaad wat BNB kopen en het vinkje voor korting met BNB aanzetten :) Dan in de gaten houden dat je altijd wat BNB hebt. Scheelt toch weer 25% op de fee's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-10 13:59
Algemeen vraagje:
Sinds m'n crypto-ontmaagding een tijd geleden ben ik alleen maar aan het accumuleren geweest, maar heb nog nooit een crypto weer omgezet in fiat (en dan bedoel ik euro's, géén USDT). Ik was niet van plan op korte termijn fiat op te nemen, maar ooit wil ik dat wel doen. In aanloop naar dat moment ben ik benieuwd wat jullie ervaringen zijn hieromtrent, en met welke partijen/exchanges.

Op dit moment is Kraken de enige exchange waar ik bij zit en waarvan ik weet dat zij ook fiat uitkeren. Welke (grote) exchanges doen dit nog meer, en wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-10 14:02

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2019 @ 08:41:
[...]

Erg blij met NANO en BNB in mijn portfolio. Die gaan prima wat mij betreft.

GVT is de grootste verliezer. De tering die is echt overleden.

Heb me er wat in verdiept, het blijkt dus dat er veel managers op het platform verlies maken. En tevens worden Bitcoin en Ethereum ook geaccepteerd als betaalmiddel voor investering. Wat de GVT token weer overbodig maakt.

Lekker bezig daar gasten.

Ach ja, hodl.
GVT gaat hem inderdaad niet meer worden ben ik bang. Veel verliezende traders EN een cap op inschrijving winstgevende traders zijn inderdaad dodelijk (ongelimiteerd instappen in $ en in aantal users op winstgevende traders is juist DE toegevoegde waarde van het hele idee i.m.o). Koers op de 1D voorspelt ook weinig goeds. De P&D's steeds kleiner met als slot een dump van 100K naar 70K sats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Soeski schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:37:
[...]
... dan wil je op een "dure" broker zitten haha.
Dat denk je, maar dan word je gewoon de andere kant op genaaid. Dan geven ze je een k-prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gefiat, altijd alleen maar de andere kant op. Er valt ook, na 1,5 jaar crypto, niks te fiatten overigens... zo goed gaat het :)
Maar dat heb je als je in december 2017 instapt en de stijging en koersen van dat moment "normaal" vindt, want... geen referentiekader... nu weet je wel beter :)

[ Voor 33% gewijzigd door Soeski op 25-04-2019 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Soeski schreef op donderdag 25 april 2019 @ 16:58:
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gefiat, altijd alleen maar de andere kant op. Er valt ook, na 1,5 jaar crypto, niks te fiatten overigens... zo goed gaat het :)
Maar dat heb je als je in december 2017 instapt en de stijging en koersen van dat moment "normaal" vindt, want... geen referentiekader... nu weet je wel beter :)
Wees blij dat je zo laat bent ingestapt, mensen die de vorige run ( 2013 )instapten of waren gestapt kregen te maken met MT-Gox ;)

XRP = trash

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Soeski
Het blijft altijd een gox, het is crypto :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Veel nieuwe namen vandaag, Henk en Ingrid are coming! Bullrun has started.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Malawolar schreef op donderdag 25 april 2019 @ 17:42:
Veel oude namen bedoel je ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TuutjDrie schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:49:
[...]

GVT gaat hem inderdaad niet meer worden ben ik bang. Veel verliezende traders EN een cap op inschrijving winstgevende traders zijn inderdaad dodelijk (ongelimiteerd instappen in $ en in aantal users op winstgevende traders is juist DE toegevoegde waarde van het hele idee i.m.o). Koers op de 1D voorspelt ook weinig goeds. De P&D's steeds kleiner met als slot een dump van 100K naar 70K sats.
Ik zie het ook somber in, maarja het was ook een risicovolle. Wie weet wat er nog gebeuren gaat, het plukje wat ik heb hodl ik tot het eind der tijden.

Mocht bitcoin een miljoen gaan doen ben ik misschien nog break even ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Malawolar schreef op donderdag 25 april 2019 @ 17:42:
nee na de zomer

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54

Analyse over XRP en Dash. Vooral voor XRP ziet het er slecht uit.

@Tominatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

mm zit toch eens te kijken maar bitvavo rekent 4922 en litebit 4980, das nogal een verschil.............
wie koopt er hier bij bitvavo ?

[ Voor 13% gewijzigd door sourcecode op 25-04-2019 18:33 ]

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 18:27:
[YouTube: Another Failed Rally in These Two Cryptos?]

Analyse over XRP en Dash. Vooral voor XRP ziet het er slecht uit.

@Tominatie
Wel interessant idd. Ik heb XRP gisteren gekocht op 5400 sat en pakt tot dusver niet slecht uit. Maar die USD chart van XRP ziet er idd niet super uit al kan het nog steeds een leuk gokje zijn om nu in te slaan gezien de enorm lange support die hij daar heeft..

Blijft natuurlijk gokken. Alessio heeft wel een punt met het constant testen van supportlevels, dat heeft in het verleden vaak negatief uitgepakt.

Ik kijk het nog even aan & anders verkoop ik m'n zak XRP en gooi ik het in LTC :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Heb het idee dat BTC wel weer omhoog wil gaan.

Heb m'n XRP maar verkocht @ggj87. Die gaat never nooit het tempo van BTC bijbenen.
Hopelijk kan ik nog wat LTC oppakken rond de 0.013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Tominatie schreef op donderdag 25 april 2019 @ 19:02:
Heb het idee dat BTC wel weer omhoog wil gaan.

Heb m'n XRP maar verkocht @ggj87. Die gaat never nooit het tempo van BTC bijbenen.
Hopelijk kan ik nog wat LTC oppakken rond de 0.013.
Nee laatste hik en danb rap omlaag.........

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@sourcecode we zullen 't zien.

Moet je dit trouwens zien:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RpMzg7a.png

Heerlijk als je buy orders zijn gevuld. Das een beste spike omlaag BTC/USD kraken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021

BTC100K2021

Graag maak ik van de gelegenheid gebruik om een zeer mooi project binnen Komodo onder de aandacht te brengen, namelijk de Barterdex (projectnaam ook wel: Hyperdex of in de volksmond Komodo DEX). Dit in reactie op één van de Tweakers die mij enkele dagen geleden vroeg waarom ik Komodo technisch superieur vind t.o.v. veel andere coins.

https://dexstats.info/index.php en een lijst met supported coins: https://dexstats.info/coins.php

Versie 2 van het project, de marketmaker 2.0 (beta-versie start binnenkort), zal atomic swaps ondersteunen. Uniek ten opzichte van bijvoorbeeld de Binance DEX is dat geen BNB-achtige constructie wordt afgedwongen. De fee (die laag is) wordt in de native coin voldaan. Deze neutrale en open aanpak (ook met het oog op de mogelijkheden om een eigen GUI te bouwen op de techniek) zal op lange termijn succesvol zijn (op korte termijn zou een KMD-DEX coin of iets dergelijks lucratiever zijn).

De Barterdex kent een onderliggende ASSET die recht geen op 50% van de betaalde FEE via de dex (Revshares). Als houder van de DEX asset (max. supply 1.000.000, dit is tevens de circulating supply) krijg je periodiek 50% van de betaalde fee uitgekeerd. Stel je hebt 100 DEX coins dan krijg je periodiek: betaalde fee x 50% x 100/1.000.000 uitgekeerd in je wallet (als je wederom de vergelijking maakt met Binance, dan krijgen dus alle DEX hodlers een deel van de fee en niet alleen CZ).

Er worden momenteel al meerdere GUI's ontwikkeld (Chainmakers is hier één van), allen gebouwd op de MM2 DEX asset (er kunnen dus meerdere DEX'en ontstaan die gebruik maken van dezelfde onderliggende techniek).

Zie ook de discord van Komodo (https://discord.gg/aKeBZG), ik ben geen computertechnicus dus ik kan het waarschijnlijk niet enorm goed uitleggen.

De DEX asset wordt momenteel op 1 exchange verhandeld, maar er nauwelijks aanbod (https://www.coinexchange.io/market/DEX/BTC). De holders (richlist: https://dexstats.info/richlist.php?asset=DEX) hebben kennelijk vertrouwen in het project (mijn mening). Ik heb recentelijk een aantal DEX OTC kunnen kopen via één van de teamleden van Komodo.

Zeer cool project die ik hier even wilde delen, misschien zijn er stiekem al meer Tweakers betrokken bij dit project als tester o.i.d.).

Ik zou het ook zeer interessant vinden om ook van andere coins wat meer diepgaande posts te zien van onderliggende projecten.

Disclaimer: ik heb dus een bescheiden positie in de DEX asset, het is ook absoluut geen koopadvies (grote aantallen kun je sowieso niet kopen, daar ga je geen verkopers voor vinden).

Edit: heb ik weer, zit ik een heel verhaal te tikken en dan zie ik dat 3 uur geleden ook dit is gepubliceerd: https://maltablockchainsu...ity-through-a-dex-system/

[ Voor 15% gewijzigd door BTC100K2021 op 25-04-2019 21:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Tominatie schreef op donderdag 25 april 2019 @ 19:10:
@sourcecode we zullen 't zien.

Moet je dit trouwens zien:
[Afbeelding]

Heerlijk als je buy orders zijn gevuld. Das een beste spike omlaag BTC/USD kraken. 8)7
Leuk als daar je koop order af gaat, op 1 of andere manier gebeurt dat best vaak bij kraken en heb ik er ook een paar keer flink geluk mee gehad. 8)
Blijft een tricky exhange waar je goed moet opletten imo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Slux schreef op donderdag 25 april 2019 @ 19:17:
[...]

Leuk als daar je koop order af gaat, op 1 of andere manier gebeurt dat best vaak bij kraken en heb ik er ook een paar keer flink geluk mee gehad. 8)
Blijft een tricky exhange waar je goed moet opletten imo
Idd. Kraken heeft echt veel spikes die extreem naar boven of beneden gaan. Daarom zou ik ook nooit met een SL werken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Offtopic: weet iemand waarom de euro zo zwak presteert t.o.v. de dollar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 14:45
Tominatie schreef op donderdag 25 april 2019 @ 19:28:
Offtopic: weet iemand waarom de euro zo zwak presteert t.o.v. de dollar?
Ik denk door positieve ontwikkelingen tussen USA en China, Dollar zal wel sterker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

sourcecode schreef op donderdag 25 april 2019 @ 18:32:
mm zit toch eens te kijken maar bitvavo rekent 4922 en litebit 4980, das nogal een verschil.............
wie koopt er hier bij bitvavo ?
ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ik zie ineens matic erin staan. Wat is dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Wat kost het om van bitcoin meester naar binance te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Ladonna schreef op donderdag 25 april 2019 @ 19:51:
Wat kost het om van bitcoin meester naar binance te sturen?
0.0005 btc naar mijn weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021

BTC100K2021

Ladonna schreef op donderdag 25 april 2019 @ 19:46:
Ik zie ineens matic erin staan. Wat is dat
De nieuwe shitcoin ICO van Binance: https://info.binance.com/.../Matic%20Token#detail1122

Dat ze het woord lottery weer gebruiken in de header is al :+

[ Voor 11% gewijzigd door BTC100K2021 op 25-04-2019 20:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 30-10 06:36
Kon het niet laten om vandaag toch weer wat ADA in te slaan. Alles blijft voorlopig nog laag. Ik zie het nog steeds als een een mooi koopmoment. Tuurlijk kunnen we weer een dip krijgen, maar de weg omhoog ligt IMO veel eerder voor de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Goedenavond, heerlijk rustig voor de ogen, die groene koersen.
Wanneer 6K voor de BTC ? ;)

Edit, misschien aankomend weekend al wel 8)

[ Voor 20% gewijzigd door RaptorXS op 25-04-2019 21:38 ]

Pagina: 1 ... 145 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!