Bespaar jezelf die moeite. ZIL bloedt eerder dan het stijgt. Weggegooide Satoshis imho.Nurksis schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 08:13:
Volledig op ZIL nu..
Mijn PF is in BTC waarde gedaald, maarja zolang ADA mee stijgt met BTC vind ik het uiteindelijk niet erg. Maar ADA moet wel blijven meestijgenPHPResource schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 09:12:
Ik vind het enthousiasme hier nog lauwtjes sinds gisteravond moet ik zeggen. MOON LAMBO!!!
@Tominatie , echt jammer dat we tezos weg gedaan hebben. Zie het stijgen pfffffffff ik had de hoop op eerst nog een daling. Ik durf het nu niet meer aan om in te stappen.
Bijkomen van de paas BBQ's denk ik.PHPResource schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 09:12:
Ik vind het enthousiasme hier nog lauwtjes sinds gisteravond moet ik zeggen. MOON LAMBO!!!
Ja bizar.. Toch te veel mensen die nog in USDT of weer in USDT zijn gestaptDanster schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 09:24:
[...]
Bijkomen van de paas BBQ's denk ik.Ben wel benieuwd of we die 6k gaan breken.
In sats ga ik niet echt lekker, ik verwacht echter dat dit nog wel weer bijtrekt in de komende dagen.PHPResource schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 09:34:
[...]
Ja bizar.. Toch te veel mensen die nog in USDT of weer in USDT zijn gestapt
Sorry, was te druk bezig om m'n Tesla configuratie bij elkaar te klikkenPHPResource schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 09:12:
ps. blij dat ik vorige week afscheid heb genomen van mijn Arkjes..
[ Voor 23% gewijzigd door Pelox op 23-04-2019 10:03 ]
Zero.
Dan heb ik blijkbaar de verkeerde Alts.PHPResource schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 10:09:
Toegegeven hier in sats ook wel iets verlies nu, maar in fiat waarde heerlijke stijging!
Alleen ADA toont een groei van een 3 a 4 %.. Andere 5 alts verliezen van tot 8%. Ik merk sowieso dat mijn FIAT waarde bijna altijd in waarde daalt als BTC een flinke stijging toont.
maar, het maakt dan toch alsnog niet uit? btc waarde is hoger. sat waarde naar alt daalt omdat btc stijgt, maar uiteindelijk krijg je zelfde waarde toch terug als je omzet in btc? want prijs waarde...??PHPResource schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 10:09:
Toegegeven hier in sats ook wel iets verlies nu, maar in fiat waarde heerlijke stijging!
correct me if i am wrong tho. wellicht zie ik het helemaal verkeerd.
Ligt eraan welke strategie je hanteert. Als je een hogere fiat waarde nastreeft maakt het inderdaad niets uit. Is je doel zoveel mogelijk BTC vergaren dan kan zo´n forse stijging pijnlijk zijnHaruHaru schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 10:21:
[...]
maar, het maakt dan toch alsnog niet uit? btc waarde is hoger. sat waarde naar alt daalt omdat btc stijgt, maar uiteindelijk krijg je zelfde waarde toch terug als je omzet in btc? want prijs waarde...??
@technoaddict Balen man. Mijn portfolio is ook grotendeels BTC, wellicht verklaart dat het
[ Voor 7% gewijzigd door PHPResource op 23-04-2019 10:24 ]
Omdat als BTC stijgt, alts dalen en als BTC daalt, alts harder dalen, met als gevolg dat je nog meer fiat waarde kwijt bent.HaruHaru schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 10:21:
[...]
maar, het maakt dan toch alsnog niet uit? btc waarde is hoger. sat waarde naar alt daalt omdat btc stijgt, maar uiteindelijk krijg je zelfde waarde toch terug als je omzet in btc? want prijs waarde...??
Hoeveel fiat paren een munt ook heeft - zie bijvoorbeeld ETH - Bitcoin dicteert de markt, Alleen als BTC tijdje sideways gaat op een leuke resistance zie je dat alts knallen t.o.v. BTC.
Verwijderd
Wanneer je in een boel alts zit om meer stijging dan Bitcoin te genereren en de sats waarde daalt, betekend het dat je beter in all-in Bitcoin had kunnen zitten om de grootste waardestijging te pakken.HaruHaru schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 10:21:
[...]
Maar ik heb van alles wat, dus zolang het stijgt hoor je mij niet klagen. Sat waarde was flink aan het herstellen maar helaas is die weer flink aan het schommelen bij mij. Sommige van mijn alts stijgen wat sneller dan BTC, andere lopen achter op BTC en een aantal stijgen min of meer gelijk mee. Vooral BNB gooit nu roet in het eten. Maarja, je kunt niet alles hebben.
Fiatwaarde gaat heerlijk
Ik blijf toch met een gedachte zitten dat het op een bepaald moment ==over== is met de stijging en er een enorme correctie komt. Maar die correctie blijft al die tijd uit. Maar als ie een keer komt, dan gaan alle alts heel diep door het putje, dan in zowel dollar en in sats waarde, dubbel dan.Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 10:30:
[...]
Wanneer je in een boel alts zit om meer stijging dan Bitcoin te genereren en de sats waarde daalt, betekend het dat je beter in all-in Bitcoin had kunnen zitten om de grootste waardestijging te pakken.
Maar ik heb van alles wat, dus zolang het stijgt hoor je mij niet klagen. Sat waarde was flink aan het herstellen maar helaas is die weer flink aan het schommelen bij mij. Sommige van mijn alts stijgen wat sneller dan BTC, andere lopen achter op BTC en een aantal stijgen min of meer gelijk mee. Vooral BNB gooit nu roet in het eten. Maarja, je kunt niet alles hebben.
Fiatwaarde gaat heerlijk
Grotendeels in BTC, ongeveer 25% in USDT. Geen idee wanneer ik dat moet omzetten in BTC. Het stijgt, maar iedere keer als ik wil kopen bij een daling ben ik maar bang dat ik weer 'catch the falling knife' ga doen. En een lage order instellen blijkt steeds te laag dus ja. Alts kopen is nogal riskant om dezelfde reden.PHPResource schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 10:38:
Zijn hier nog mensen die nog (grotendeels) in USDT/stablecoin zitten? Of inmiddels allemaal wel in-geFOMO'd?
Een correctie klinkt alsof de stijging van nu een soort van ongegrond of onterecht is. Maar het is toch allemaal een kwestie van vertrouwen? Blijkbaar wint het vertrouwen en daardoor groeit de waarde van leading BTC.
Als alles nu keihard gaat dalen, dan noem je dat toch een daling (door verlies in vertrouwen)? En geen "correctie"?
Rookworst zonder r is ook worst.
In combinatie met panic sells en stoplossesBartvandelaar schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 10:46:
Mensen nemen hun winst. Dat uit zich dan in een ‘correctie’.
Een harde stijging of daling buiten de trendlijn wordt vaak gevolgd door een daling op stijging die de marktkoers weer 'in het gareel' trekt. Dat noemt men een correctie.technoaddict schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 10:43:
Kan iemand mij uitleggen waarom men over "Correcties" schrijft?
Een correctie klinkt alsof de stijging van nu een soort van ongegrond of onterecht is. Maar het is toch allemaal een kwestie van vertrouwen? Blijkbaar wint het vertrouwen en daardoor groeit de waarde van leading BTC.
Als alles nu keihard gaat dalen, dan noem je dat toch een daling (door verlies in vertrouwen)? En geen "correctie"?
Dat is ook fijn, want een te lange moon-missie zorgt vanzelf dat men zijn handen van die markt af haalt. Op lange termijn is het dus gezond om af en toe even te corrigeren.
Een 'correctie' is een term uit de normale beurswereld en ik krijg er zelf altijd een beetje jeuk van op plaatsen waar de zon nooit schijnttechnoaddict schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 10:43:
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Omdat een stijging van 25% sinds 4000 van BTC als een soort van index fors is, helemaal als je er vanuit gaat dat die 20k BTC vanuit 4000 naar 4800 het werk was van een individu, dan kan je op een gegeven moment hoogtevrees krijgen.technoaddict schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 10:43:
Velen FOMO'n in, plus shorters die via een stop loss terugkopen zorgen dat BTC sneller stijgt. Maar het is een tweebaansweg, de laatste tijd zijn het enkel en alleen de shorters die geliquideerd worden, de openstaande BTC short en long contracten bij Bitfinex zijn nu voor het eerst in een lange tijd aan elkaar gelijk, de shorts zijn zelfs iets hoger dan de longs. Op een bepaald moment denk ik toch wel dat er een long squeeze komt. Het kan niet forever continu zo omhoog gaan.
Edit: En als die long squeeze er komt dan kan je maar beter in USDT of in een stable coin zitten, want dat gaan alle alts en BTC hard onderuit.
[ Voor 5% gewijzigd door Sahara op 23-04-2019 11:10 ]
Ik zit nog in FIAT. Ben benieuwd wat het wordt.PHPResource schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 10:38:
Zijn hier nog mensen die nog (grotendeels) in USDT/stablecoin zitten? Of inmiddels allemaal wel in-geFOMO'd?
Nice.. vanaf wanneer?Rechtzodiegaat schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 12:13:
[...]
Ik zit nog in FIAT. Ben benieuwd wat het wordt.
een LAMBO?Rechtzodiegaat schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 12:13:
[...]
Ik zit nog in FIAT. Ben benieuwd wat het wordt.
Voor mij is mijn fiat op het moment BNB, dat heeft het afgelopen half jaar goed uitgepakt.PHPResource schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 10:38:
Sterker nog, ik had meer in mijn 'fiat' moeten laten zitten want de gemaakte uitstapjes (BTC, VEN, en wat anderen) zijn minder hard gestegen dan BNB
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ah, FUN is groen! +10%
Toch nog iets gevonden! (Op ETH weliswaar)
Maar idd, de BTC waarde gaat heel hard omlaag, ik haal elk uur een nieuwe All Time Low in mijn PF in sats waarde. In dollars blijft het stabiel, maar ik heb niks aan dollars. Ik wil BTC
Toch heb ik nog wel vertrouwen in Blockport als exchange alleen zijn ze wel flink de mist in gegaan.
1) Investeerders het idee geven dat er veel was uitgecashed na de ICO terwijl er feitelijk ~9M is verdampt door de ETH daling.
2) Doen alsof de STO noodzakelijk is om toegang te krijgen tot de markt in de VS terwijl het eigenlijk ook vooral financiële redenen heeft. They need funds to stay alife.
Maargoed, ik ben een tevreden gebruiker en ga zelf nu ook 2500 BPT halen om de fee's met 50% te verlagen. Nu BPT zo flink gezakt is wel de moeite waard denk ik.
Dit zou ook top zijn!Tom, [23.04.19 13:20]
[Forwarded from Tom]
hello I have a question: when does blockport switch to its own exchange? This year?
Tom, [23.04.19 13:20]
[Forwarded from David (Community Manager)]
Matter of week or less potentially. We're in testing now.
En uh, bitcoin een hele mooie uitbraak gehad zeg!
Nog meegedaan aan de STO? ik blijf er ook bij dat nergens zo makkelijk en zo goedkoop BTC te krijgen is als bij Blockport, best een prestatie tegenover al die andere platformen. (Coinbase is duurder, Litebit ook). Kraken bijvoorbeeld scheelt iets, maar dat is weer lastig met overmaken. Qua gebruiksgemak/prijs verhouding is het gewoon top, helemaal als je er niet zoveel van begrijpt met exchanges etc.Tominatie schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:28:
De blockport token is ook goed rekt gegaan zeg. De terechte FUD van laatst heeft wel zijn uitwerking gehad..
Toch heb ik nog wel vertrouwen in Blockport als exchange alleen zijn ze wel flink de mist in gegaan.
1) Investeerders het idee geven dat er veel was uitgecashed na de ICO terwijl er feitelijk ~9M is verdampt door de ETH daling.
2) Doen alsof de STO noodzakelijk is om toegang te krijgen tot de markt in de VS terwijl het eigenlijk ook vooral financiële redenen heeft. They need funds to stay alife.
Maargoed, ik ben een tevreden gebruiker en ga zelf nu ook 2500 BPT halen om de fee's met 50% te verlagen. Nu BPT zo flink gezakt is wel de moeite waard denk ik.
[...]
Dit zou ook top zijn!![]()
En uh, bitcoin een hele mooie uitbraak gehad zeg!
Mee eens. Snel met iDeal geld erop en kopen met een 0.3% fee. met 2500 BPT is dat 0.15%.Malawolar schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:34:
[...]
Nog meegedaan aan de STO? ik blijf er ook bij dat nergens zo makkelijk en zo goedkoop BTC te krijgen is als bij Blockport, best een prestatie tegenover al die andere platformen. (Coinbase is duurder, Litebit ook). Kraken bijvoorbeeld scheelt iets, maar dat is weer lastig met overmaken. Qua gebruiksgemak/prijs verhouding is het gewoon top, helemaal als je er niet zoveel van begrijpt met exchanges etc.
Daarnaast wordt het vooral leuk wanneer ze echt hun eigen interne exchange hebben, nu gebruiken ze nog API's naar bitfinex, bitstamp, kucoin... soort van enorm goedkope broker is het nu.
Over een weekje waarschijnlijk al op eigen benen!
(aldus community manager)
Ben benieuwd hoe de exchange er helemaal uit gaat zien (welke functies het heeft) etc..
Ken ik niet maar hoorde er laatst ook hele goede verhalen over. Als ik 't zo bekijk lopen zij eigenlijk al voor op Blockport en dat zonder ICO funds (geloof ik?)mengenli schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:44:
En bitvavo dan? Is Bitvavo duurder dan Blockport?
Misschien dat ik me daar ook eens moet gaan aanmelden. Hoe meer fijne fiat-gateways, hoe beter.
Als ik voor 12:00 EUR overmaak naar Kraken vanuit mobiele bankapp staat het er om 15 uur op? Easy toch.Malawolar schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:34:
[...]
Nog meegedaan aan de STO? ik blijf er ook bij dat nergens zo makkelijk en zo goedkoop BTC te krijgen is als bij Blockport, best een prestatie tegenover al die andere platformen. (Coinbase is duurder, Litebit ook). Kraken bijvoorbeeld scheelt iets, maar dat is weer lastig met overmaken. Qua gebruiksgemak/prijs verhouding is het gewoon top, helemaal als je er niet zoveel van begrijpt met exchanges etc.
ik gebruik Bitvavo. Beste imo & goedkoopste.Tominatie schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:47:
[...]
Ken ik niet maar hoorde er laatst ook hele goede verhalen over. Als ik 't zo bekijk lopen zij eigenlijk al voor op Blockport en dat zonder ICO funds (geloof ik?)![]()
Misschien dat ik me daar ook eens moet gaan aanmelden. Hoe meer fijne fiat-gateways, hoe beter.
VOorbeeld: ik wou voor 50 euro ZIL kopen. Bij Bitcoinmeester kreeg ik er 2550 ZIL voor. bij bitvavo 2658.
Exchange functie van Bitvavo vind ik ook goed.
Edit: en de coinswap functie is ook wel fijn
[ Voor 4% gewijzigd door HaruHaru op 23-04-2019 13:54 ]
Zelfs de grote als BCH,LTC,EOS niet.
Aangezien ik redelijk diep in LTC zit voel ik deze BTC stijging niet echt.
Maargoed alsnog beter dan de kleinere alts die echt extreem rode cijfers aantikken...

Told you.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Maar ik blijf die grens van 6k eng vinden.. Ik blijf het "gevoel" hebben dat "we" er ons helemaal op verrot gaan lopen.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Net als op de 4, 4.2, 4.6, 5, 5,4?twain4me schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 14:31:
Minder dan 10% verwijderd van de 6k ... begin feb. stonden we nog op 3400 echt bizar snel gegaan..
Maar ik blijf die grens van 6k eng vinden.. Ik blijf het "gevoel" hebben dat "we" er ons helemaal op verrot gaan lopen.
Zero.
nope, alleen de 6k
Ja ik ben er ook wel bang voor, maar je weet het nooit met deze markt
Zero.
gelukkig maar, de hele dag naar de koers van mc donalds kijken wens je niemand toe
* hmr droomde nog lang en gelukkig
[ Voor 28% gewijzigd door hmr op 23-04-2019 14:55 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Pupp. Thanks. Het filmpje heeft mij serieus goed geholpen bij de verkrachting die ik momenteel door de alts onderga..... Man ik merk er bijna niks van.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 21:21:
[...]
Speciaal voor jou...![]()
[YouTube: Making Anal Sex More Pleasurable]
Ik blijf in hold modus meer dankzij jou filmpje. Andes had ik al lang geleden en panieksale gedaan, vlak voor de stijging.
😀 Beetje humor is toch niet verkeerd,.
Wist niet dat je al dik in de 60 wasDAMAGE schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 14:23:
De alts stijgen vroeg of laat wel mee. Maak mij daar niet zo druk om. Geduld. Nog een paar jaar en ik kan met pensioen!
Zero.
Crypto jaren tellen dubbel
Edit: Een buyorder van in totaal 15miljoen Fun/ETH. Holy shit
[ Voor 45% gewijzigd door Klaas25 op 23-04-2019 15:24 ]
Nou, omdat het "Fun" is..... hahahaha
Fun intended.HaruHaru schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 15:24:
[...]
Nou, omdat het "Fun" is..... hahahaha..... Nee?..ok.....

Ik hou IOTA in de gaten.
XRP heeft trouwens zoals verwacht de 6000 sat support gebroken, heeft wel een enorme bullish divergence maargoed... De 6000 sat was het meest logische punt om te bouncen/voor een reversal te gaan. Denk zelf dat 'ie nog verre van klaar is met dalen.
En m'n geliefde LTC komt ook in mooi terrein om wat extra bij te halen.
Heb er wel vertrouwen in.
IOTA echt al héél lang niet meer gehad maar die hou ik in de gaten, die staat historisch gezien gewoon zo laag.. ik moet er dan wel wat van kopen hé.
Ik denk dat LTC ook nog wel flink zal stijgen over paar maandjes zoals je zegt ivm halvening.Tominatie schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 16:11:
@HaruHaru Idd, Litecoin heeft het ff niet meer.. maar ik blijf gewoon bijhalen als ik een mooi bijkoopmomentje spot. Of dat uiteindelijk goed uitpakt zie ik over 2 á 3 maandjes wel. 1 v/d weinige (grote) alts waar echt iets leuks gaat gebeuren (halvening).
Heb er wel vertrouwen in.
IOTA echt al héél lang niet meer gehad maar die hou ik in de gaten, die staat historisch gezien gewoon zo laag.. ik moet er dan wel wat van kopen hé.
IOTA, same story. Heel lang niet meer aangeraakt en dacht, dit keer neem ik maar is wat meer mee
Ik heb wel een sell order staan op 31 euro cent. (even in cents ipv sats)
hodl.
ach tis lekker weerRaptorXS schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 16:24:
Wederom een saai dagje hier vandaag, niks gekocht of verkocht.
hodl.
Prepare for the next ATH
Ik ook niet, maar ik zou gewoon BTC moeten kopen en een Sell Stop Limit order moeten plaatsen +/- 100 dollar onder de huidige koers en dan gewoon moeten hodlen. Maar kan mijzelf er nog niet toe dwingen om het ook daadwerkelijk te doen..sourcecode schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 16:45:
vertrouw het voor geen ene meter
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Lekker een ijsje gegeten en omdat het kan, een toefje slagroom erop.
Maar het gaat lekker zo met de crypto's.
In de EU kan je toch alleen eur pair traden?Crypts schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 18:15:
Heb er nooit zo op gelet maar ik zie net dat er ruim een half procent verschil in stijging tussen btc/eur en btc/usd zit op Coinbase? Zijn er nog handigerts hier die daar leuk gebruik van (kunnen) maken of komen deze verschillen omdat het omwille van de fees niet meer interessant is?
Je zou de USD koers kunnen gebruiken om de euro koers te voorspellen. Ben daar ooit mee aan het pielen geweest maar kreeg er niet echt geweldige resultaten mee (het helpt niet dat er maar heel weinig euro-trade is).Crypts schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 18:15:
Heb er nooit zo op gelet maar ik zie net dat er ruim een half procent verschil in stijging tussen btc/eur en btc/usd zit op Coinbase? Zijn er nog handigerts hier die daar leuk gebruik van (kunnen) maken of komen deze verschillen omdat het omwille van de fees niet meer interessant is?
42,004,966,728 XRP
Is dat circulating supply? Of doen ze dat alleen om de market cap op te pompen?Slux schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 19:18:
En weer even een paar honderd miljoen XPR 's erbij, gaat best hard zo.
42,004,966,728 XRP
Dat is nog niet eens de helf van de circulating supply wat op de markt gaat komen.lighting_ schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 19:36:
[...]
Is dat circulating supply? Of doen ze dat alleen om de market cap op te pompen?
marketcap zal eerder een dump dan een pump van krijgen door emisies, wordt wel veel opgevangen maar eens houdt het op met de support.
Je kan natuurlijk de circ supply "eeuwig" vast zetten. De total supply constant verhogen waardoor de market cap omhoog gaat.Slux schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 19:39:
[...]
Dat is nog niet eens de helf van de circulating supply wat op de markt gaat komen.
marketcap zal eerder een dump dan een pump van krijgen door emisies, wordt wel veel opgevangen maar eens houdt het op met de support.
Lijkt mij niks aan de hand. Of heeft cmc een kpi daarvoor?
[ Voor 6% gewijzigd door lighting_ op 23-04-2019 19:45 ]
Well..
https://www.tradingview.com/x/mtGtwUBr/
[ Voor 10% gewijzigd door HaruHaru op 23-04-2019 19:46 ]
Dat kan, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Als XRP hodler heb je daar ook totaal geen invloed op.lighting_ schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 19:44:
[...]
Je kan natuurlijk de circ supply "eeuwig" vast zetten.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik heb gemerkt dat zulke dingen net werken als een gebogen buis met water. Als je aan de ene kant gaat duwen, gaat het aan de andere kant omhoog en vice versa. Waarom dat zo is met koersen weet ik niet precies, want je zou denken dat alles toch wel een soort van eigen marktje is, maar het lijkt wat dit betreft meer op natuurkunde. Bij LTC en ETH gaat het ook zo; als BTC harder stijgt, gaan die BTC paren omlaag, stijgen ETH en/of LTC harder dan BTC dan stijgt het BTC paar. De BTC paren geven dus eigenlijk aan hoe de munt ten opzichte van BTC presteert.PilatuS schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 19:52:
XRP/USDT ziet er wel een stuk minder slecht uit trouwens. Ook niet geweldig, maar minder extreem dan in BTC. Wanneer BTC stijgt en XRP gelijk blijft gaat ie in BTC alleen maar omlaag. In USDT staat ie iets hoger dan een paar maanden terug.
waarom het is heel simpel en je kan het zien aankomen..........
Prepare for the next ATH
Weer een mooi verpakt verhaaltje van ze.Bartvandelaar schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:08:
https://www.reddit.com/r/...=share&utm_medium=ios_app
Nou ineens wel weer een samenwerking???
Hier heb je een hele lijst van deelnemers daar zitten al wat bedrijven tussen die echt gespecialiseerd zijn op bijvoorbeeld km teller registratie en zo ook een IBM.
https://dlt.mobi/
[ Voor 22% gewijzigd door Slux op 23-04-2019 20:23 ]
vooral dgd maakt op de 4h chart een nagenoeg perfecte bubble graph.Swaha schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:31:
Wat maken de altcoins een diepe buiging voor Koning Bitcoin!
Goody... BMW weer van stal gehaald? Ook grappig dat Vechain de samenwerking confirmed en niet andersom.Bartvandelaar schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:08:
https://www.reddit.com/r/...=share&utm_medium=ios_app
Nou ineens wel weer een samenwerking???
Weg
ach straks weer 160New Yorker schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:03:
Heel lang geleden dat we dicht bij 200 miljard marketcap waren.
[ Voor 5% gewijzigd door sourcecode op 23-04-2019 21:07 ]
Prepare for the next ATH
Maar die kerel die op het podium staat is toch van BMW? Probeer hier trouwens niet te shillen hoor. Meer even voor mezelf duidelijk te krijgen wat jullie mening hierover zijn.Slux schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:17:
[...]
Weer een mooi verpakt verhaaltje van ze.
Hier heb je een hele lijst van deelnemers daar zitten al wat bedrijven tussen die echt gespecialiseerd zijn op bijvoorbeeld km teller registratie en zo ook een IBM.
https://dlt.mobi/
Zero.
Kun je nagaan als BTC en ETH ook weer gaan zakken... oef/ouch/nooooo
Yeah same here, maar ik weet 1 ding zeker; als ik nu mijn alts verkoop voor BTC gaan sowieso de alts weer pumpen, dus ik laat het maar zoSoeski schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:48:
Sja, dip. Ik zit vol in de alts dus ik zie dit al als een dip. De alts zakken harder dan BTC en ETH stijgen, dus situatie dubbel-genaaid. Sats waarde én USD waarde zakt.
Kun je nagaan als BTC en ETH ook weer gaan zakken... oef/ouch/nooooo
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
De alts moeten het vooral hebben van hun technologische voorsprong.
Probleem is dat dit altijd weer wordt ingehaald door andere/nieuwe alts.
En, Bitcoin is gewoon, uh, Bitcoin.
Klopt dat hij werkt bij BMW maar dan wel in Azië op een positie dat hij diverse partijen kan testen om een mogelijke samenwerking aan te gaan maar dat betekent nog lang niet dat men in München dingen adopteert en invoert? Ik zie het als pilot in een geïsoleerd deel van de wereld op dit vlak, leuk maar zegt helemaal niks zolang die dikke bierbuiken in Duitsland hun fiat niet geven.Bartvandelaar schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:13:
[...]
Maar die kerel die op het podium staat is toch van BMW? Probeer hier trouwens niet te shillen hoor. Meer even voor mezelf duidelijk te krijgen wat jullie mening hierover zijn.
Luid en duidelijk. En dan nog als er adoptie zou komen vraag ik me af hoeveel adoptie er voor nodig is om de prijs van VET en VTHO te laten stijgen. Maar dat is een andere discussie.Crypts schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 22:09:
[...]
Klopt dat hij werkt bij BMW maar dan wel in Azië op een positie dat hij diverse partijen kan testen om een mogelijke samenwerking aan te gaan maar dat betekent nog lang niet dat men in München dingen adopteert en invoert? Ik zie het als pilot in een geïsoleerd deel van de wereld op dit vlak, leuk maar zegt helemaal niks zolang die dikke bierbuiken in Duitsland hun fiat niet geven.
Zo'n 30% stijging is nodig schat ik. Want dan ben ik er vanaf met leuke winstBartvandelaar schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 22:19:
[...]
Luid en duidelijk. En dan nog als er adoptie zou komen vraag ik me af hoeveel adoptie er voor nodig is om de prijs van VET en VTHO te laten stijgen. Maar dat is een andere discussie.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!