[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 140 ... 156 Laatste
Acties:
  • 437.427 views

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
wehave schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 18:25:
[...]

tja soms kan je de TA gebruiken om je punt te maken en soms niet.. ;)
ADA is heel duidelijk bezig met een retrace naar de vorige support. Wanneer ie nog niet eens in de buurt zit van support zeggen gewoon kopen is niet zo handig.
bie100 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 18:28:
[...]

ja ja dat was ik verdien ik straf? ( denk er nog steeds zo over vrijheid van meningsuiting of zo iets ) :O
Als jij dat wil zeggen moet je dat vooral doen. Alleen wel lekker lullig voor de persoon die hier komt vragen of het verstandig is om te kopen en nog met onderbouwing qua TA ook. Dan zeggen gewoon kopen en fuck TA is nogal slecht advies.

Edit: Of je nou zelf iets met TA doet of niet boeit ook helemaal niet. De grote jongens doen het allemaal in ieder geval wel. Dan als kleine vis er tegen in gaan is meestal niet verstandig. Daarom vind ik het slecht advies geven.

[ Voor 12% gewijzigd door PilatuS op 19-04-2019 18:30 ]

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09:45
PilatuS schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 18:29:
[...]

ADA is heel duidelijk bezig met een retrace naar de vorige support. Wanneer ie nog niet eens in de buurt zit van support zeggen gewoon kopen is niet zo handig.

[...]

Als jij dat wil zeggen moet je dat vooral doen. Alleen wel lekker lullig voor de persoon die hier komt vragen of het verstandig is om te kopen en nog met onderbouwing qua TA ook. Dan zeggen gewoon kopen en fuck TA is nogal slecht advies.
heb toch niet gezegd dat ik gelijk heb jij wacht af of je gelijk heb en komt er op terug beetje zielig of niet?

• PilatuS
  • Niet online
bie100 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 18:31:
[...]

heb toch niet gezegd dat ik gelijk heb jij wacht af of je gelijk heb en komt er op terug beetje zielig of niet?
Mijn eerste reactie is op dezelfde vraag als een paar dagen terug. Nou geef ik eens antwoord ipv jij.

• bie100
PilatuS schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 18:32:
[...]

Mijn eerste reactie is op dezelfde vraag als een paar dagen terug. Nou geef ik eens antwoord ipv jij.
ach jongen doe niet zo zielig het was van mijn kant gewoon een geintje neem nog een glas azijn

• PilatuS
  • Niet online
bie100 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 18:34:
[...]

ach jongen doe niet zo zielig het was van mijn kant gewoon een geintje neem nog een glas azijn
Misschien even vermelden dat het een geintje was. De vraag was: ADA kopen of niet. Jij hebt ja gezegt, maar nu is het een geintje ?

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Die gekke BTC lijkt eindelijk eens wat te gaan doen. En dat op goede vrijdag. Benieuwd waar de volgende resistance zit.

Edit: er vanuit gaande dat we er nu wel stevig doorheen gaan.

[ Voor 21% gewijzigd door Bartvandelaar op 19-04-2019 18:40 ]

Rookworst zonder r is ook worst.

• bie100
PilatuS schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 18:36:
[...]

Misschien even vermelden dat het een geintje was. De vraag was: ADA kopen of niet. Jij hebt ja gezegt, maar nu is het een geintje ?
had je verder moeten lezen maar goed dat doe je niet en roep gewoon wat is je goed recht btw, wat ik me wel af vraag is als die echt om hoog wat geknald of je er ook op terug gekomen was maar goed je weet het antwoord al :)

• PilatuS
  • Niet online
bie100 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 18:39:
[...]

had je verder moeten lezen maar goed dat doe je niet en roep gewoon wat is je goed recht btw, wat ik me wel af vraag is als die echt om hoog wat geknald of je er ook op terug gekomen was maar goed je weet het antwoord al :)
Whatever kerel. Ik zie dezelfde vraag voorbij komen en reageer er op voordat er weer hetzelfde wordt gezegt.

• desaff
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 29-06 13:14
Goedenavond,

Ik heb een jaar geleden in crypto gezeten en toen eruit gestapt. Nu weer een mooie tijd om erin te stappen. Kunnen jullie coins aanraden? Doel is niet daytraden maar voor aantal maanden of langere tijd vasthouden.

Alvast bedankt

• bie100
PilatuS schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 18:43:
[...]

Whatever kerel. Ik zie dezelfde vraag voorbij komen en reageer er op voordat er weer hetzelfde wordt gezegt.
ow zo lief van je _/-\o_ maar goed verwacht ook niet dat ze mijn serieus nemen doe ik ook niet als het om een TA gaat btw of die nou klopt of niet ik val niemand er over aan zo zand er over heb eieren om te schilderen }:O

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
@desaff Het beste is om de afgelopen tig pagina's even terug te lezen. Ga nooit op iemands advies af, do your own research. En als je het niet weet: Bitcoin, altijd goed.

Ps. dan wel de échte Bitcoin, dus niet een nep Bitcoin zoals Bitcoin Cash ofzo. Ik zeg het voor de zekerheid maar even ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 19-04-2019 18:52 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-12 23:37
Je zou haast kwaad worden van deze manipulatie.. Maarja, beter met de whales mee zwemmen dan maar..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• PilatuS
  • Niet online
Stokstaart schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 18:53:
Je zou haast kwaad worden van deze manipulatie.. Maarja, beter met de whales mee zwemmen dan maar..
Kan je mij vertellen waar je manipulatie ziet ? Ik vermoed omdat BTC niet doorzet, maar waarom zou dat manipulatie zijn ? De markt draait vrijwel volledig op bots en traders die constant ping pong doen tussen support en resistance. Iedere high is een plek om te verkopen als ie daar niet doorheen komt. Heeft niets te maken met manipulatie, maar dat is gewoon de markt en alle traders die winst pakken.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Stokstaart Welke manipulatie bedoel je?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 22:08

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Taro denk dat hij bedoelt dat bij elke poging omhoog de boel weer naar beneden gedrukt wordt. Maar dat is nu eenmaal het verloop van Crypto op deze resistance levels. Daar moet je even doorheen knallen. Het kruit om te sellen op die punten raakt een keer op als maar genoeg mensen het blijven kopen. En dan knalt hij er doorheen.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• PilatuS
  • Niet online
Keesdegrote schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 18:06:
ADA is ook aardig gedaald. Mooi instapmoment? Wat denken jullie?
Om maar even iets meer info te geven.

Zoiets als onderstaand lijkt mij een goede mogelijkheid.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/C3rHxWSB5EucYCsKhh6FNCzQ/full.jpg

Ik wacht even af om te zien wat ie in het grijze zone gaat doen. Zo rond de 1450 sats of 1400 tot 1350. Dit is wel afhankelijk van wat BTC gaat doen. Stel BTC zou dumpen wordt het een ander verhaal. Kan BTC zich gedragen is het voor mij zien waar ie precies goed bounced en op wat voor een manier om daar te kopen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@DAMAGE Dat kan inderdaad. Maar je kunt het ook gewoon als ongereguleerde marktwerking zien. Ik kan er geen moment boos om worden, speel er op in, speel het spel mee, niet boos worden op whales, gewoon als een feit zien en doooooooor....

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Dikke sellwall rond 5300 :F :F :O fucking veel beren
desaff schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 18:47:
Goedenavond,

Ik heb een jaar geleden in crypto gezeten en toen eruit gestapt. Nu weer een mooie tijd om erin te stappen. Kunnen jullie coins aanraden? Doel is niet daytraden maar voor aantal maanden of langere tijd vasthouden.

Alvast bedankt
Alles gaat toch omhoog.. top 100

[ Voor 139% gewijzigd door A87 op 19-04-2019 19:21 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Taro ja precies dat!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Stokstaart
DAMAGE schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 19:08:
@Taro denk dat hij bedoelt dat bij elke poging omhoog de boel weer naar beneden gedrukt wordt. Maar dat is nu eenmaal het verloop van Crypto op deze resistance levels. Daar moet je even doorheen knallen. Het kruit om te sellen op die punten raakt een keer op als maar genoeg mensen het blijven kopen. En dan knalt hij er doorheen.
Inderdaad dit. Maar vanaf een bepaald niveau net als gisteravond. Continu zijwaarts totdat de 5.3k wordt gebroken, dan wordt er opeens iemand heel alert. En ik vermoed een whale (of meerdere) die een paar hele dikke shorts heeft staan.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Stokstaart Waarschijnlijk gewoon geprogrammeerde bots, erg effectief, niet tijdrovend en levert veel op.

• TrasherNL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09-2021
PilatuS schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 18:36:
[...]

Ik moet zeggen dat ik die grappig bedoelde slechte adviezen ook zeker niet op prijs stel. Op internet is niet duidelijk dat het als grap bedoeld is. Mensen kunnen dit als serieus advies opvatten en aardig de mist in gaan.

Ik zou ook graag een regel voor dit topic willen zien dat 'grappige' adviezen van een "/s" worden voorzien, zodat mensen straks niet de top gaan kopen want "f*ck TA/logica" of op BitMEX 100X long gaan want "groene pilaren".

Ik volg dit topic al een aantal jaar en heb ook mijn eigen mening, weet wie de trollen zijn waar geen zinnig woord uitkomt en wie er standaard de grappen maken. Iemand die net komt kijken heeft deze ervaring niet en gaat zo binnen 5 minuten REKT op BitMEX.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Met de aantekening dat Taro een dikke whale is. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@TrasherNL Als je geld gaat investeren in iets lijkt het mij verstandig om gewoon helemaal geen adviezen van niemand niet aan te nemen maar gewoon lekker zelf research te doen. Als je al op basis van een anders advies gaat lopen traden of wat dan ook ben je al niet goed bezig.

Edit: Vergeet ook niet dat dit het slowchat topic is waar af en toe een grapje en een minder serieuze post voor komen. Dat kun je niemand hier kwalijk nemen omdat dit nu juist de plaats is waar wat luchtiger over de materie gesproken kan worden. Mensen hebben daar óók behoefte aan.

[ Voor 34% gewijzigd door DAMAGE op 19-04-2019 19:42 ]

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
TrasherNL schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 19:36:
[...]

Ik moet zeggen dat ik die grappig bedoelde slechte adviezen ook zeker niet op prijs stel. Op internet is niet duidelijk dat het als grap bedoeld is. Mensen kunnen dit als serieus advies opvatten en aardig de mist in gaan.

Ik zou ook graag een regel voor dit topic willen zien dat 'grappige' adviezen van een ... worden voorzien, zodat mensen straks niet de top gaan kopen want "f*ck TA/logica" of op BitMEX 100X long gaan want "groene pilaren".

Ik volg dit topic al een aantal jaar en heb ook mijn eigen mening, weet wie de trollen zijn waar geen zinnig woord uitkomt en wie er standaard de grappen maken. Iemand die net komt kijken heeft deze ervaring niet en gaat zo binnen 5 minuten REKT op BitMEX.
Ik zou zo ie zo niet advies vragen welke coin te kopen altijd DYOR dan kan je ook niemand de schuld geven achteraf mocht het fout gaan.
Niemand heeft een glazenbol die werkt.

Verwijderd

TrasherNL schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 19:36:
[...]

Ik zou ook graag een regel voor dit topic willen zien dat 'grappige' adviezen van een worden voorzien, zodat mensen straks niet de top gaan kopen want "f*ck TA/logica" of op BitMEX 100X long gaan want "groene pilaren".

Voor een coin met groene pilaren toekomst is BCHSV een interessante investering. Stond op veel exchanges en de man achter deze coin schijnt Satoshi te zijn.

BOVENSTAAND DOORGESTREEPTE TEKST IS (SLECHTE) GRAP EN GEEN BELEGGINGSADVIES!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Crypts Dik ben ik niet :) Ik moet daarnaast eerlijk zeggen dat ik regelmatig afroom richting mijn bankrekening en dat in vakanties, gadgets, de spaarrekening, de hypotheek, hobby's (helaas stuk voor stuk bodemloze putten) en andere nuttige zaken steek. Anders was ik misschien inmiddels wel een echte whale ja O-)

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 19:50:
[...]

Voor een coin met groene pilaren toekomst is BCHSV een interessante investering. Stond op veel exchanges en de man achter deze coin schijnt Satoshi te zijn.

BOVENSTAAND DOORGESTREEPTE TEKST IS (SLECHTE) GRAP EN GEEN BELEGGINGSADVIES!
ik zie het niet echt als een slechte grap eerder heel aannemelijk ;)

• PilatuS
  • Niet online
Advies vragen zonder eigen onderzoek is inderdaad niet heel verstandig, maar dat betekend niet dat je geen verantwoordelijkheid hebt als je toch advies geeft. En ja, ik geef ook wel eens advies, maar daar zet ik altijd kanttekeningen bij. Ik ga niet zeggen koop nu dit of verkoop nu dit.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik geef eigenlijk alleen adviezen over hoe goedkoop in te stappen, hoe je het saldo bij kunt houden en waar je rekening mee moet houden (Vooruitzichten voor Bitcoin in het algemeen, zoals een bearmarket, bullmarket, etc.). Welke coins men op welk moment moet kopen moet men toch echt zelf bepalen.

Ooit in het verleden een aantal familieleden geholpen met coins te kopen, die gingen er daarna vanuit dat ik ook voor ze ging daytraden... Ik heb toen heel duidelijk gemaakt dat ze of moesten holden, of dat ze beter hun geld terug konden laten storten. Inmiddels staan ze op >90% verlies...

Gewoon nooit aan beginnen, als iemand niet weet welke coin hij/zij moet kopen: Bitcoin kopen, want daar kan je eigenlijk weinig verkeerd mee doen, behalve als die ooit naar 0 gaat. Shit happens, want dat voelen we dan allemaal.

Verwijderd

Taro schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 20:04:
Ik geef eigenlijk alleen adviezen over hoe goedkoop in te stappen, hoe je het saldo bij kunt houden en waar je rekening mee moet houden (Vooruitzichten voor Bitcoin in het algemeen, zoals een bearmarket, bullmarket, etc.). Welke coins men op welk moment moet kopen moet men toch echt zelf bepalen.

Ooit in het verleden een aantal familieleden geholpen met coins te kopen, die gingen er daarna vanuit dat ik ook voor ze ging daytraden... Ik heb toen heel duidelijk gemaakt dat ze of moesten holden, of dat ze beter hun geld terug konden laten storten. Inmiddels staan ze op >90% verlies...

Gewoon nooit aan beginnen, als iemand niet weet welke coin hij/zij moet kopen: Bitcoin kopen, want daar kan je eigenlijk weinig verkeerd mee doen, behalve als die ooit naar 0 gaat. Shit happens, want dat voelen we dan allemaal.
Zo is dat.

Beste advies: lees je in, neem een klein bedrag wat je missen kunt en ga het proberen.

Mensen willen vaak graag dat het allemaal vanzelf gaat, wel een graantje meepikken, maar geen moeite ervoor hoeven doen.

Zo werkt het niet. Iedereen hier heeft geleerd met vallen en opstaan.

En sommigen liggen nog steeds op de grond met open botbreuken in de hoop dat ze ooit weer op kunnen staan zegmaar.

Verwijderd

Jongens. Hadden jullie dit niet in november kunnen zeggen.
Sinds die tijd ga ik all in op al jullie adviezen...

Best druk,. Het ene moment vol in Ada. Om door te schuiven naar abc en sv. Om daarna via hot naar zil te gaan en weer terug.
Telkens switchen wanneer iemand een advies heeft, bijna een dagtaak..

Ben wel happy met mijn bnb.. gekocht op 18dec voor 5euro....
Helaas niet all-in.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06-12 10:45

sourcecode

Prepare for the next ATH

Rode pasen ?

Prepare for the next ATH

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nee, even opladen om de definitieve groene candle door de resistance heen te rammen.

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 20:25:
[...]

Nee, even opladen om de definitieve groene candle door de resistance heen te rammen.
HA ! :+

Verwijderd

Welke munt is HA?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@PilatuS Ik bedoelde Euro vs Dollar op de wereldwijde markt uiteraard, ik heb het hier niet over cryptocurrency O-)

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 20:27:
@PilatuS Ik bedoelde Euro vs Dollar op de wereldwijde markt uiteraard, ik heb het hier niet over cryptocurrency.
Ah ok, verkeerde topic dan :P

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Gaat lekker zie ik d:)b

Die 5.3k gaat er toch binnenkort een keertje aan zou je denken. :Y

• Crypts
Ik wist gewoon dat je dit eruit zou pikken. ;)
Volgens mij begrijpen we elkaar verder wel en spelen we in verschillende speeltuinen dus dat bijt ook niet. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 24-11 08:47
Tominatie schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 20:33:

Over een maand. Tijd van accumuleren

• Tominatie
  • Niet online
lighting_ schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 20:35:
[...]

Over een maand. Tijd van accumuleren
Denk dat het sneller gaat gebeuren. Ik hoopte/ging er vanuit dat we hier nog wel een tijd sideways zouden gaan maar de bulls lijken toch elke dag steeds meer aan te dringen.

Maar laten we hier nog maar minimaal 5 daagjes heen en weer bewegen, kan ik nog mooi wat bijhalen. :Y

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Nee doe maar groene Pasen :+

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:04

Bever!

3

Taro schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 20:04:

Gewoon bitcoin is het beste advies voor iemand die het verder niet volgt.

• Crypts
Bever! schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 20:45:
[...]

Gewoon bitcoin is het beste advies voor iemand die het verder niet volgt.
Nee.

Beste advies is niet instappen als je het niet gaat volgen of enigszins interesseert. :)

• anboni
  • Laatst online: 10:16
Crypts schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 20:55:
[...]
Beste advies is niet instappen als je het niet gaat volgen of enigszins interesseert. :)
Nee :( Hoe moeten we anders een nieuwe ATH gaan zetten? Dat moeten we juist hebben van nieuwe instappers, of ze het nou volgen of niet 8)

• PilatuS
  • Niet online
Crypts schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 20:55:
[...]

Nee.

Opzich heb je gelijk. Alleen aan de andere kant: Voor een bedrag wat je kan missen kopen en lekker gaan holden tot moon of rekt zullen de meeste hier denk ik niet als een slecht plan zien. Ik denk dat de meeste meer geloven in moon dan rekt op lange termijn :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@anboni Ondanks dat het niet leuk en aardig klinkt, is dat inderdaad wel een feit. Een nieuwe instapper zal geld investeren, waardoor uiteindelijk iemand op de top dit zichzelf kan toe-eigenen tijdens het uitstappen.

Uiteindelijk is de één zijn winst, de ander zijn verlies. Hopelijk speelt iedereen met geld dat ze kunnen verliezen en het simpele principe buy low, sell high, speelt hier natuurlijk voor 100% in mee. Iedereen die nu instapt zal als er een bullrun volgt en als je niet eindeloos hold, zijn winst pakken, dat zal het verlies van een latere instapper zijn.

Als ik dit zo zeg voelt het eigenlijk niet goed waar we mee bezig zijn...

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 21:10:
@anboni Ondanks dat het niet leuk en aardig klinkt, is dat inderdaad wel een feit. Een nieuwe instapper zal geld investeren, waardoor uiteindelijk iemand op de top dit zichzelf kan toe-eigenen tijdens het uitstappen.

Uiteindelijk is de één zijn winst, de ander zijn verlies. Hopelijk speelt iedereen met geld dat ze kunnen verliezen en het simpele principe buy low, sell high, speelt hier natuurlijk voor 100% in mee. Iedereen die nu instapt zal als er een bullrun volgt en als je niet eindeloos hold, zijn winst pakken, dat zal het verlies van een latere instapper zijn.

Zolang mensen zich van bewust zijn is het geen probleem. Helaas waren de meeste zich dat niet toen BTC over de 15k ging. Heel erg balen voor die mensen, dat wel.

• anboni
  • Laatst online: 10:16
Crypto is in het verleden (zeker eind 2017) ook wel een piramidespel genoemd. Die benaming is natuurlijk niet geheel uit de lucht gegrepen en ook niet geheel onterecht, in ieder geval als je naar de huidige situatie kijkt. Als je ervan uit gaat dat cryptomunten in de toekomst een echt nut krijgen als betaalmiddel (of betrouwbare, lange termijn, store of value), dan verandert dat beeld natuurlijk.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

ruud veltkamp zijn tradingbot, wow
YouTube: CES Show 2019 - Cryptohopper, The Crypto Trading Bot - Booth Interview

[ Voor 91% gewijzigd door A87 op 20-04-2019 01:50 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41

Hey hey heyyy!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-12 17:59
Tominatie schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 20:33:

zolang we er tegenaan blijven beuken, breekt ie wel een keer :P

• ggj87

Ik zat nog eens te denken aan de uitspraak 'Sell in May and come back in September'. Heb even het filmpje van Alessio Rastani terug gezocht waarin hij laat zien hoe de maanden scoren door de jaren heen. Tot nu toe klopt het weer aardig goed.

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/omeIP16.png

Wat ik wel interessant vind is het feit dat de short term supports steeds hoger liggen. Daarnaast lijken we nu zelfs het onderste gedeelte van deze weerstandszone als support te veroveren. De bulls zullen nog een fikse klus krijgen met die 5.3-5.4k maar het geeft vertrouwen.

Hoe vaker je een support test hoe zwakker die wordt geld natuurlijk ook voor een weerstand. We blijven die 5.3k maar testen, uiteindelijk breekt ie gewoon en hopelijk met genoeg volume waardoor we 't de bears gelijk moeilijk kunnen maken in de $54xx :Y)

Heb zelf nog een kleine buyorder gezet op $5195 (~€4620) mocht er een dumpje komen.

We gaan het meemaken. oOo

Moon, lambo.

• Crypts
@anboni
Daarom ben ik ook gewoon eerlijk en dat voelt juist wel goed. Ik geef geen advies anders dan niet doen, gewoon niet doen. Crypto's zijn verre van stabiel en dat gaan ze ook niet worden op de korte termijn. Wil je ermee verdienen? Dat kan prima maar dat kost je tijd. There's no such thing as a free... Dat dus. :)

• Stokstaart
Let op de market sell orders die nu gaan komen..

• ggj87
Ik denk dat we vanavond of vannacht nog een breakout zien. Kan niet eeuwig zo half sideways, langzaam omhoog kruipen.

• Stokstaart
ggj87 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 21:45:
[YouTube: The Best Time to Load Up on Bitcoin and Stocks]

Ik zat nog eens te denken aan de uitspraak 'Sell in May and come back in September'. Heb even het filmpje van Alessio Rastani terug gezocht waarin hij laat zien hoe de maanden scoren door de jaren heen. Tot nu toe klopt het weer aardig goed.
Dat ligt eraan hoe je trade.. Als ik kijk naar 2017 zou je dus willen verkopen op $ 2.300 en in September terug komen om vervolgens $ 3.200 te betalen.. Dan had ik toch liever gehodl'd vanaf mei..

• ggj87
Stokstaart schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 22:02:
[...]

Dat ligt eraan hoe je trade.. Als ik kijk naar 2017 zou je dus willen verkopen op $ 2.300 en in September terug komen om vervolgens $ 3.200 te betalen.. Dan had ik toch liever gehodl'd vanaf mei..
Ja eh, dat telt even niet mee he. Dat was in een dikke bullrun.

• Stokstaart
ggj87 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 22:05:
[...]

Ja eh, dat telt even niet mee he. Dat was in een dikke bullrun.
2016 ook maar even buiten beschouwing laten dan? :+

Ik denk dat je de trend mee moet wegen, we zitten nu in een opwaartse trend dus ik denk dat ik toch maar blijf zitten ;)

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 24-11 08:47
Stokstaart schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 22:02:
[...]

En in 2018 had je wel goedkoper ingekocht.
Ik zie vaak zijn analyses maar val daar bij wijze van spreken al in slaap. Veel bla bla. Niemand verkoopt zijn pf in mei en gaat in oktober weer kopen.

• Stokstaart
lighting_ schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 22:13:
[...]

En in 2018 had je wel goedkoper ingekocht.
Ik zie vaak zijn analyses maar val daar bij wijze van spreken al in slaap. Veel bla bla. Niemand verkoopt zijn pf in mei en gaat in oktober weer kopen.
Ja maar toen zaten we in een dikke bear market, die moet je niet mee tellen :+

• ggj87
Pump en dump op Nano? Staat ineens ook een dikke buywall in van 43 BTC op Binance.

• PilatuS
  • Niet online
Ik ben hier zelf wat meer bearish geworden. Puur door die lelijke rejection candle.

• TrasherNL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09-2021
Lang paasweekend! :) Wat je de voorgaande jaren vaak zag tijdens lange weekends is dat uiteindelijk het geld van de retail handelaren op online exchanges op is totdat de banken weer open gaan. Dan kan het lastig zijn om de rally tot het eind van het weekend te ondersteunen.

Ik houd vooral rekening met het volgende scenario:

Stel dat de BTC prijs laat in het weekend ineens nog hard omhoog gaat, zou dit een move zijn die vooral vanuit de whales geïnitieerd wordt (Jan modaal heeft zijn coins al eerder gekocht en is nu fijn met de familie pasen aan het vieren). In dat geval zou er dus een snelle short squeeze kunnen komen, gevolgd door een dump onder het huidige prijsniveau om ook de slappe handjes en de longs tot verkoop te bewegen (de bulls hebben hun coins al gekocht en kunnen - als ze al pauze nemen van paasverplichtingen - niet van de lage prijs profiteren, maar staan ongeduldig hun coinbase en kraken te F5-en om te zien wanneer hun geld aankomt).

Tegen de tijd dat het betalingsverkeer op gang komt worden de sell walls weggehaald en goedkope coins opgekocht.

[Edit] Misschien een mooie gelegenheid om toch die gap en support richting 4500-4600 een keer uit te testen.

[ Voor 15% gewijzigd door TrasherNL op 19-04-2019 22:49 ]

• PilatuS
  • Niet online
Het paasweekend is inderdaad een prima keuze om eens wat leuke dingen uit te halen door de grote jongens. Sowieso zie je dat meestal in het weekend en wie weet of ze nu nog iets op de planning hebben staan.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mhm, 100% in fiat, alle stop losses afgegaan. Morgenochtend is waarschijnlijk alles weer groen... Stop limit buy orders zijn weer ingesteld, maar wel relatief hoog, dan maar wat minder winst als we stijgen, ik vertrouw het niet.

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Taro schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 22:52:
Mhm, 100% in fiat, alle stop losses afgegaan. Morgenochtend is waarschijnlijk alles weer groen... Stop limit buy orders zijn weer ingesteld, maar wel relatief hoog, dan maar wat minder winst als we stijgen, ik vertrouw het niet.
Vrij strak gezet dan zeker?

Rookworst zonder r is ook worst.

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 22:31:
[...]

Ik ben hier zelf wat meer bearish geworden. Puur door die lelijke rejection candle.
Hmm ja, is wel een pittige afwijzing idd maar naar mijn idee volkomen logisch op zo'n weerstandje als deze.
We zullen het zien. Ik zou het zelf niet erg vinden als we nog een dumpje maken.. geeft alleen maar meer tijd voor mij om bij te kopen op lage prijzen. :*)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ja, maar in dit geval op 5215 USDT gekocht, dus alsnog voldoende aan overgehouden.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik snap dat mensen wat meer bearish worden. Maar ik bekijk het van de andere kant. Ja, we worden gereject. Meestal is het dan zo dat het naar beneden gaat. Klopt. Dat is als je verder uitzoomed op de chart een gegeven. Maar omdat ik stiekem toch wat bullish ben geworden zoom ik wat minder ver uit en kijk alleen naar die data. Dan zou het mij ook niets verbazen als er straks gewoon vol doorheen geblazen wordt. Alles wordt namelijk ook redelijk rap weer opgekocht. Dat zijn dus nieuwe mensen die instappen en de prijs weer naar hetzelfde niveau stuwen waardoor er uiteindelijk mensen achter blijven die winst gepakt hebben. En zodra die zich gaan realiseren dat het beter is om toch weer in te gaan stappen kan er wel weer eens een dikke candle komen.

• Tominatie
  • Niet online
Die pump op XRP was ook een fake-outje dus @PilatuS

Ik geloof dat een reversal er nog niet echt in zit ondanks de maandenlange daling. _O-

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 23:30:
Die pump op XRP was ook een fake-outje dus @PilatuS

Ik geloof dat een reversal er nog niet echt in zit ondanks de maandenlange daling. _O-
Het werd dus toch die candle nummer 5 helaas.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UJiR0L8tOIR2Is7KvtGI4i3q/full.jpg

Ook nog vrij zwak want tegenover de rest is het niets. Toch heb ik genoeg traders gezien die gekocht hebben in de hoop op een mooie run. Nu maar weer terug naar die onderste lijn en dan hopen dat het goed gaat met BTC. Als BTC zou gaan vallen is die support voor XRP niets meer. No way dat ie dan er niet doorheen zakt. Zelfs met BTC die het goed doet is het nog maar de vraag hoe dit verder gaat.

• Tominatie
  • Niet online
@PilatuS Als de 6000-6200 sat support niet houdt heb ik als eerstvolgende supportzone de 5200-5600 sat. Dan praat je vanaf de huidige prijs toch al over een -10/-12% in sat-waarde. Dat gun ik de XRP holders niet ook nog eens. Laten we hopen dat de huidige support houdt!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gfaPH80.png

[ Voor 9% gewijzigd door Tominatie op 20-04-2019 00:04 ]

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 00:00:
@PilatuS Als de 6000-6200 sat support niet houdt heb ik als eerstvolgende supportzone de 5200-5600 sat. Dan praat je vanaf de huidige prijs toch al over een -10/-12% in sat-waarde. Dat gun ik de XRP holders niet ook nog eens. Laten we hopen dat de huidige support houdt!
5600 en dan 5200 inderdaad. De stap daarna is gelijk 4200. Zou inderdaad niet leuk zijn voor de XRP holders en verlies gun ik sowieso niemand :)

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-12 19:41
Op de 1h chart BTC-USDT zie je nu steeds een higher low, op zich wel bullish toch? (4h chart ook trouwens)

[ Voor 12% gewijzigd door PHPResource op 20-04-2019 00:15 ]

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 00:08:
[...]

5600 en dan 5200 inderdaad. De stap daarna is gelijk 4200. Zou inderdaad niet leuk zijn voor de XRP holders en verlies gun ik sowieso niemand :)
Op de huidige prijs koop ik geen XRP trouwens, hou 'm wel in de gaten maar ik vind het er maar slecht uit zien. Heb echt het idee dat er een flinke daling aan zit te komen (gezien het maandenlange koersverloop).. ook al is nu kopen geen gek idee natuurlijk. Op een prachtig support niveau staat 'ie.

Ik ben zelf toch vooral met Litecoin bezig. die heeft veel meer het momentum met de halvening die elke dag dichterbij komt. Nog maar 108 daagjes! Het zal mij ook echt niet verbazen als Litecoin een nieuwe ATH neer zet in BTC de komende tijd.

ADA begint ook wel weer interessant te worden, al hoor ik veel negatieve geluiden over de summit van laatst. Viel flink tegen, dus die lijkt het momentum ook compleet verloren te zijn.

ETH vind ik zelf ook niet interessant. Heb het idee dat de Binance Chain een enorme concurrent gaat worden. Wat ik zelf wel een slechte ontwikkeling zou vinden aangezien BNB totaal niet decentraal is. Lijkt een beetje op EOS met maar een heel kleine hoeveelheid nodes. :F

Daarnaast hoor ik al minimaal 2 jaar over PoS wat eraan zou moeten komen en ondertussen staat Vitalik als een debiel een beetje te dansen op een podium van een serieus event. Pff. :X

• PilatuS
  • Niet online
Los van BTC kijk ik meestal naar de coins waar de meeste beweging in zit om die te scalpen. Zo was BCH de laatste tijd echt geweldig samen met BNB en LTC. Mocht ETH dik gaan bewegen, of welke andere coin dan ook pak ik die mee. Eigenlijk alle highcaps vind ik wel prima als er maar beweging in zit.

ADA ben ik wel benieuwd naar. Die zit nu op of net boven de support waar je wat mag verwachten.

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
PHPResource schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 00:15:
Op de 1h chart BTC-USDT zie je nu steeds een higher low, op zich wel bullish toch? (4h chart ook trouwens)
De (x)h charts zien er gewoon erg goed uit, dat is zeker waar. Stapje voor stapje gaat het gewoon omhoog. Dumps worden nog steeds erg goed en snel opgevangen. Wat mij wel zorgen baart is dat er sinds de stijging vanaf 4200 usd geen echte serieuze support getest is. Zolang het omhoog gaat is dat geen probleem, maar ALS het omlaag gaat, dan kan het hard gaan.

Verder is het nu een lang weekend, ik meen me te herinneren dat dat meestal niet al te beste weekenden waren.

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 00:23:
Los van BTC kijk ik meestal naar de coins waar de meeste beweging in zit om die te scalpen. Zo was BCH de laatste tijd echt geweldig samen met BNB en LTC. Mocht ETH dik gaan bewegen, of welke andere coin dan ook pak ik die mee. Eigenlijk alle highcaps vind ik wel prima als er maar beweging in zit.

ADA ben ik wel benieuwd naar. Die zit nu op of net boven de support waar je wat mag verwachten.
True. Vindt bitcoin cash ondanks m'n tegenstrijdige fundamentele mening wel heel fijn traden de laatste tijd. Die heeft idd enorm momentum, was blijkbaar flink oversold.

Cardano kan een mooi instapmoment wezen idd. Het ding is: Ik hoor maar héél weinig van Shelley (de lancering van het PoS netwerk waarbij staken beschikbaar wordt voor Henk en Ingrid.)

In 2018 stond Shelley al op de planning; het duurt net als bij ETH zo ontiegelijk lang, niet normaal. Maargoed heb wel vertrouwen in Charles en het team alhoewel de summit van laatst dus heel erg tegenviel. Op reddit wordt ook flink gecensureerd helaas. De community is flink pissed en komt met terechte negatieve onderbouwde posts die direct verwijderd worden.

Het momentum lijkt Cardano (terecht) niet meer te hebben. ;)

Soms denk ik echt dat het voor altijd een enorm dure whitepaper blijft. :+

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Tominatie schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 00:32:

Soms denk ik echt dat het voor altijd een enorm dure whitepaper blijft. :+
Dat zou niet de enige zijn. :+

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-12 01:22
XRP lijkt wel een beetje te stabiliseren op dit niveau. Maar als BTC naar onderen gaat zoals @PilatuS al aangeeft, gaat XRP waarschijnlijk ook die lagere levels opzoeken.
Echter ik zit ff naar de daily chart van XRP te kijken en zie wel een duidelijke bullish divergence:
http://prntscr.com/ned5z4
Ik houd zelf XRP ff goed in de gaten. Als die naar boven gaat kan het wel eens hard gaan na zo een tijd van dalen. Zoiets als dec. 2018...

Edit: sept. 2018

• toilet_paper

• PHPResource
Poeh wat een heerlijke groene pegel daar zeg.. Als we dat toch weer eens mogen zien please

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Slux schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 17:23:
Ben ik echt de enigste die zich aan die trol stoort ?
Begint met de dag irritanter te worden.
Ik heb toch al een ban in dit topic dus ik kan het rustig benoemen... @A87 moet gewoon een verschrikkelijke rot trap dit topic uit krijgen. Iedereen frustreert zich aan zijn bijdrage die van geen enkele toegevoegde waarde zijn. Dit getuigd gewoon van slecht modereren. Hij heeft geeft geen enkele reden hier te zijn.

Kennelijk krijg je hier alleen een ban wanneer je zaken bij hun naam benoemt. Ik zal dit eens hoger op spelen want het feit hier hij nog steeds aanwezig mag zijn lijkt natuurlijk
Nergens op.

Ik zal @femme eens berichten.

• PHPResource
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 01:00:
[...]

Ik heb toch al een ban in dit topic dus ik kan het rustig benoemen... @A87 moet gewoon een verschrikkelijk rot trap dit topic uit krijgen. Iedereen frustreert zich aan zijn bijdrage die van geen enkele toegevoegde waarde zijn. Dit getuigd gewoon van slecht modereren. Hij heeft geeft geen enkele reden hier te zijn.

Kennelijk krijg je hier alleen een ban wanneer je zaken bij hun naam benoemt. Ik zal dit eens hoger op spelen want het feit hier hij nog steeds aanwezig mag zijn lijkt natuurlijk
Nergens op.

Ik zal @femme eens berichten.
Ik meen mij te herinneren dat hij al eens een ban heeft gehad in het verleden.
Nu wederom een ban lijkt me nog iets te crue, maar het is een feit dat zijn posts veelal bestaan uit domme oneliners, memes en interpunktieloze tekst.

• toilet_paper
Ach ja, iemand die op zijn verjaardag een pak hagelslag aan zijn mond zet omdat 'ie voor de rest niets in huis heeft moet je misschien ook niet te hard aanpakken.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ieder zijn ding

Weg

• toilet_paper
Mijn favo trade cointje van de laatste weken (WABI) begint ook weer lekker te schommelen zeg. Tegen mijn verwachting in. Ik had verwacht dattie nu wel uitgestuiterd zou zijn.
De combi van interessante coins uitzoeken, risico's inschatten, leveltjes tekenen, lage buyorders plaatsen en de sells een paar % hoger, stoplosses parkeren en dom wachten (waar ik best goed in blijk te zijn) heeft profits opgeleverd waardoor ik weleens denk: Wat als ik zou stoppen met mijn baan en de focus entirely op traden leg....
Doe ik voorlopig nog niet maar ik raak steeds meer van mening dat ik daar best eens geschikt voor zou kunnen zijn :-)
Prachtige hobby dit.

• PilatuS
  • Niet online
toilet_paper schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 02:35:
Mijn favo trade cointje van de laatste weken (WABI) begint ook weer lekker te schommelen zeg. Tegen mijn verwachting in. Ik had verwacht dattie nu wel uitgestuiterd zou zijn.
De combi van interessante coins uitzoeken, risico's inschatten, leveltjes tekenen, lage buyorders plaatsen en de sells een paar % hoger, stoplosses parkeren en dom wachten (waar ik best goed in blijk te zijn) heeft profits opgeleverd waardoor ik weleens denk: Wat als ik zou stoppen met mijn baan en de focus entirely op traden leg....
Doe ik voorlopig nog niet maar ik raak steeds meer van mening dat ik daar best eens geschikt voor zou kunnen zijn :-)
Prachtige hobby dit.
Iemand als Philakone zit nog een paar 100 af van zijn 10k target voor de maand met posities niet groter dan 10k tot 20k. (Alle trades hiervan zijn van te voren gepost op Twitter)

100 per dag is sowieso te doen met max 10k inleg en dat hoeft echt niet 10 uur per dag te zijn. Zolang er maar genoeg beweging in een aantal coins zit is zelfs met kleine scalps prima geld te verdienen met een uurtje of 2 tot 3 per dag.

• ggj87
Ik kom er net pas achter dat de Binance app op de pc ook allerlei tools heeft zoals fib levels etc. Klikte net toevallig op tools linksboven en zag ineens vanalles verschijnen. Handig om te weten voor in het vervolg :)

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-11 19:55
PilatuS schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 02:44:
[...]

Iemand als Philakone zit nog een paar 100 af van zijn 10k target voor de maand met posities niet groter dan 10k tot 20k. (Alle trades hiervan zijn van te voren gepost op Twitter)

100 per dag is sowieso te doen met max 10k inleg en dat hoeft echt niet 10 uur per dag te zijn. Zolang er maar genoeg beweging in een aantal coins zit is zelfs met kleine scalps prima geld te verdienen met een uurtje of 2 tot 3 per dag.
Totdat je winning streak een losing streak wordt ;) Been there done that. 95% van de traders verliest uiteindelijk.

De strategie die mijn bot hanteert doet nu 100€ per dag met een balans van .25 BTC voor al meer dan twee weken met enkel winnende posities, enkele maanden geleden verloor de bot meer dan dat hij won door een andere sentiment markt als dat er nu is.

Bij manual trading is dit inprincipe niet anders, je houdt je aan een werkende strategie, de markt veranderd en je strat werkt ineens niet meer dus je moet je aanpassen nadat je xx% hebt verloren.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Verwijderd

Nou luitjes, BNB op ATH in dollars.

Benieuwd waar dit schip gaat stranden. Of waar de raket heengaat natuurlijk... Het lijkt me niet dat dit zo door kan groeien.

Maar wel tevreden met BNB in de PF *O*

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 07:53:
Nou luitjes, BNB op ATH in dollars.

Benieuwd waar dit schip gaat stranden. Of waar de raket heengaat natuurlijk... Het lijkt me niet dat dit zo door kan groeien.

Maar wel tevreden met BNB in de PF *O*
Ja die gaat heerlijk. Als BTC ook weer flink gaat is 100 dollar voor BNB niet gek. Ga ik nu HOLD of sell ik even :/ .

Verwijderd

DJ-Promo schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 07:55:
[...]

Ja die gaat heerlijk. Als BTC ook weer flink gaat is 100 dollar voor BNB niet gek. Ga ik nu HOLD of sell ik even :/ .
Altijd lastig. Maar er is tussen BNB en EOS/LTC nog een grote gap in marketcap. (weet dat marketcap niets zegt) Dus bekijk ik het maar zo: er is nog ruimte om te groeien.

Het zou me niet verbazen als BNB inderdaad een 100+ gaat doen wanneer BTC de markt een bullrun in trekt.

Het zou me ook niet verbazen dat ie over een maand of wat terug is gezakt naar een dollar of 15...

Kan echt alle kanten op.

Maar wat een pump vanaf eind 2018 zeg... Bizar.

• Slux
  • Niet online
PilatuS schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 02:44:
[...]

Vind het maar een rare snuitert die philimon, hij post lang niet alles en laat alleen maar zijn gains zien, grote blaaskaak is het.
Dan post ie ook nog vaak van dit soort tweets om ze later te verwijderen en doet zich voor als the good samaritan om in the picture te blijven.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bmTkjhDgCtb7zojzLDfZmZ3B/full.png
Maja ieder zijn ding, zonder die TA van hem kan je het ook gewoon halen zo niet meer ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 20-04-2019 08:10 ]

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12 12:35
Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 07:59:
[...]

Altijd lastig. Maar er is tussen BNB en EOS/LTC nog een grote gap in marketcap. (weet dat marketcap niets zegt) Dus bekijk ik het maar zo: er is nog ruimte om te groeien.

Het zou me niet verbazen als BNB inderdaad een 100+ gaat doen wanneer BTC de markt een bullrun in trekt.

Het zou me ook niet verbazen dat ie over een maand of wat terug is gezakt naar een dollar of 15...

Kan echt alle kanten op.

Maar wat een pump vanaf eind 2018 zeg... Bizar.
Mooie aan de BNB is dat die z'n eigen marketcap elk kwartaal onderuit haalt door de burn. Langzaam maar zeker. Toch al 11mln coins uit roulatie, in huidige koersen is dat marketcap van 275mln~~ eraf.

Kijk ook maar eens naar aandelen die vanuit cash-flow positieve positie aan share-buyback doen. Visa en Mastercard, en zet die grafieken ook op lange termijn. Mede omdat EOS/LTC/BTC/ETH nog elke dag nieuwe munten printen, printen ze marketcap bij gelijke koers. Dat gaat dus niet op, zittende coin holders verwateren daarmee. BNB print niet alleen, ze burnen, dus gaat dubbelop de goeie kant op. Hele spelletje draait om vraag en aanbod.

Vaak hoor ik mensen als tegenargument zeggen: "Ja maar BNB is niet gedecentraliseerd" , boeiend zou ik voor nu zeggen, daar werken ze aan. Meeste gedecentraliseerde systemen presteren ook niet goed en op de koop toe krijg je dus continue verwatering. Kan het wel gedecentraliseerd zijn, maar dat maakt het nog geen goeie investering.

[ Voor 13% gewijzigd door Timberly2 op 20-04-2019 08:16 ]

Pagina: 1 ... 140 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!