[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 141 ... 156 Laatste
Acties:
  • 437.425 views

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Timberly2 schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 08:14:
[...]

Mooie aan de BNB is dat die z'n eigen marketcap elk kwartaal onderuit haalt door de burn. Langzaam maar zeker. Toch al 11mln coins uit roulatie, in huidige koersen is dat marketcap van 275mln~~ eraf.

Kijk ook maar eens naar aandelen die vanuit cash-flow positieve positie aan share-buyback doen. Visa en Mastercard, en zet die grafieken ook op lange termijn. Mede omdat EOS/LTC/BTC/ETH nog elke dag nieuwe munten printen, printen ze marketcap bij gelijke koers. Dat gaat dus niet op, zittende coin holders verwateren daarmee. BNB print niet alleen, ze burnen, dus gaat dubbelop de goeie kant op. Hele spelletje draait om vraag en aanbod.

Vaak hoor ik mensen als tegenargument zeggen: "Ja maar BNB is niet gedecentraliseerd" , boeiend zou ik voor nu zeggen, daar werken ze aan. Meeste gedecentraliseerde systemen presteren ook niet goed en op de koop toe krijg je dus continue verwatering. Kan het wel gedecentraliseerd zijn, maar dat maakt het nog geen goeie investering.
Een BTC en LTC printen niet bij en verwateren niet plus het limitet is niet zoals een XRP.
BNB is een exchnage muntje al vaker over gehad zodra binace niet meer in de picture is wordt hun pump muntje net zo hard gedumpt, het voegt verder niks toe zoals een BTC of LTC.

Ohja van een BTC en LTC zijn er zo ie zo veel minder in omloop dan je denkt want er is een hoop verloren gegaan over de jaren, daar hoeven ze niet voor te burnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 20-04-2019 08:24 ]

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-12 17:59
aan de ene kant worden mijn ALTS/BNB rekt, en aan de andere kant mijn ALTS/BTC.

Ik weet niet hoe ik me moet voelen :D

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12 12:35
Slux schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 08:21:
[...]

Een BTC en LTC printen niet bij en verwateren niet plus het limitet is niet zoals een XRP.
BNB is een exchnage muntje al vaker over gehad zodra binace niet meer in de picture is wordt hun pump muntje net zo hard gedumpt, het voegt verder niks toe zoals een BTC of LTC.

Ohja van een BTC en LTC zijn er zo ie zo veel minder in omloop dan je denkt want er is een hoop verloren gegaan over de jaren, daar hoeven ze niet voor te burnen.
Oke, het is geen printen maar minen. Ook goed, elke dag komen er 1800 BTC bij voor het BTC netwerk. Dan is dat fantastisch decentraal (ook vraagtekens bij te zetten gezien centralisatie miners), maar als investeerder is dat niet wenselijk.

Van BNB kan je ook zeggen dat er coins verloren gaan, alleen zullen dat er minder zijn omdat het nieuwer is. Als je als waardering het moet hebben van mensen die private keys kwijtraken is dat mijn insziens niet een argument om te kopen.

Wat betreft als Binance faalt dan gaat de coin zeker hard onderuit, het is in dat opzicht ook een groter risico. Maar met de DEX en een team dat al zo goed als decentraal werkt zijn ze steeds lastiger qua single point of failure om onderuit te halen. Langzaam maar zeker, en met een chain die tenminste wel schaalt komen ze er wel verwacht ik.

Nogmaals, vanuit decentralisatie is het niet de sterkste, maar vanuit investeringsoogpunt vind ik het verreweg de interessantste coin. Huidige waardering loopt overigens wel weer snel op, maar het waarderen van blockchains en coins is sws bijzonder. EDIT2: en zolang Pinterest, Zoom, Lyft en alle andere Unicorns voor tientallen miljarden naar de beurs gaan, zonder winst, is de waardering van BNB met 5mrd op total supply zo gek nog niet.

EDIT: en wat BTC precies heeft bijgedragen aan de wereld, anders dan introduceren blockchain, ben ik nog zoekende naar. Wat betreft transacties is het maar voor een fractie van alle wereldwijde transacties geschikt en verbruikt het naar verhouding enorm veel resources.

[ Voor 11% gewijzigd door Timberly2 op 20-04-2019 08:34 ]

• Slux
  • Niet online
Timberly2 schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 08:30:
[...]

Oke, het is geen printen maar minen. Ook goed, elke dag komen er 1800 BTC bij voor het BTC netwerk. Dan is dat fantastisch decentraal (ook vraagtekens bij te zetten gezien centralisatie miners), maar als investeerder is dat niet wenselijk.

Van BNB kan je ook zeggen dat er coins verloren gaan, alleen zullen dat er minder zijn omdat het nieuwer is. Als je als waardering het moet hebben van mensen die private keys kwijtraken is dat mijn insziens niet een argument om te kopen.

Wat betreft als Binance faalt dan gaat de coin zeker hard onderuit, het is in dat opzicht ook een groter risico. Maar met de DEX en een team dat al zo goed als decentraal werkt zijn ze steeds lastiger qua single point of failure om onderuit te halen. Langzaam maar zeker, en met een chain die tenminste wel schaalt komen ze er wel verwacht ik.

Nogmaals, vanuit decentralisatie is het niet de sterkste, maar vanuit investeringsoogpunt vind ik het verreweg de interessantste coin. Huidige waardering loopt overigens wel weer snel op, maar het waarderen van blockchains en coins is sws bijzonder. EDIT2: en zolang Pinterest, Zoom, Lyft en alle andere Unicorns voor tientallen miljarden naar de beurs gaan, zonder winst, is de waardering van BNB met 5mrd op total supply zo gek nog niet.

EDIT: en wat BTC precies heeft bijgedragen aan de wereld, anders dan introduceren blockchain, ben ik nog zoekende naar. Wat betreft transacties is het maar voor een fractie van alle wereldwijde transacties geschikt en verbruikt het naar verhouding enorm veel resources.
Je weet dat er maar max 21milloen btc zijn en er nooit meer bij kunnen komen toch ? en dat het netwerk zich aanpast ?

Waarom zou een BNB een betere investering zijn ? wat kan je ermee? een BTC of LTC hebben een veel betere store of value dan een BNB imo.

Ik wil nog wel eens zien hoe het over 10 jaar is met BNB als ze burnen en ze opraken, dan zullen ze er vast wel een berg bij printen of ze releasen een 2.0 versie, zulke dingen kan je niet met een BTC of LTC.

Zonder BTC had jouw geliefde BNB muntje niet bestaan hoor ;)

Klopt dat de wereld er nog niet mee kan betalen maar er wordt wel aan gewerkt, en dat het veel resources gebruikt tja, heb je een idee wat het reguliere fiat systeem verbruikt, wat dacht je van personeel, kantoorpanden, servers, transport, beveiliging, stroom, bonussen enz enz.

Persoonlijk zie ik het ook nooit gebeuren dat het als betaal middel wordt gebruikt door de wereld maar ik zie het juist als investering zoals goud.

• Slux
  • Niet online
Timberly2 schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 08:30:
[...]
EDIT2: en zolang Pinterest, Zoom, Lyft en alle andere Unicorns voor tientallen miljarden naar de beurs gaan, zonder winst, is de waardering van BNB met 5mrd op total supply zo gek nog niet.
Serieus ?

Verwijderd

BNB FTW!!!

• HaruHaru
bnb mag wel even pauze nemen. me alts bloeden uit :P ,

damn, als me alts verkopen, heb ik wel heerlijk veel bnb er bij :D

• Timberly2
Slux schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 08:46:
[...]

Je weet dat er maar max 21milloen btc zijn en er nooit meer bij kunnen komen toch ? en dat het netwerk zich aanpast ?

Waarom zou een BNB een betere investering zijn ? wat kan je ermee? een BTC of LTC hebben een veel betere store of value dan een BNB imo.

Ik wil nog wel eens zien hoe hjet over 10 jaar is met BNB als ze burnen en ze opraken, dan zullen ze er vast wel een berg bij printen of ze releasen een 2.0 versie, zulke dingen kan je niet met een BTC of LTC.

Zonder BTC had jouw geliefde BNB muntje niet bestaan hoor ;)

Klopt dat de wereld er nog niet mee kan betalen maar er wordt wel aan gewerkt, en dat het veel resources gebruikt tja, heb je een idee wat het reguliere fiat systeem verbruikt, wat dacht je van personeel, kantoorpanden, servers, transport, beveiliging, stroom, bonussen enz enz.

Persoonlijk zie ik het ook nooit gebeuren dat het als betaal middel wordt gebruikt door de wereld maar ik zie het juist als investering zoals goud.
Zolang die 21mln er nog niet zijn komen er elke dag 1800 bij.
Helemaal waar, wat betreft zonder BTC geen blockchain en geen BNB.

Ik begon ook ooit met de BTC en Zcash en weet ik allemaal wat. Maar vooral bij ZCash was de inflatie goed duidelijk in die begindagen. Op gegeven moment dacht ik, ja wie houd ik voor de gek. Ik heb dit gekocht als investering, niet perse vanuit filantropie om een decentrale wereld. Laat iemand anders maar verwateren, ik ben weg bij type asset dat verwaterd.

BNB hoeft geen nieuwe munten uit te geven, ze zijn cash flow positief. Dat is het hele verschil met vrijwel alle andere blockchains, die móeten coins uitgeven om cash op te halen omdat ze geen omzet hebben. BNB heeft ruim voldoende omzet dankzij de handel.

Vanuit centralisatie oogpunt kunnen zij wel de spelregels veranderen inderdaad, maar zolang het team nog alle 40% van de coins aan houdt, zullen ze dat niet in nadele van zichzelf aanpassen. Belangen zijn in lijn met de andere coin holders. En die 40% kunnen ze niet zomaar dumpen, dat weten we zelf ook, dan staat die op 0.

• Timberly2
Ja, waarom niet? Binance heeft 400 miljoen winst in 2018 gedraaid, doe koers/winst van 12,5 en je zit op 5mrd.
Nu weet ik ook dat BNB geen aandeel is, maar je moet ergens beginnen qua waardering.

Die bedrijven die ik noem zijn cash-flow negatief of draaien iig geen/bijna geen winst. Die moeten inderdaad aandelen uitgeven om te overleven. Succes met 'investeren'. De venture capitalists moeten er niet voor niets vanaf en brengen het naar de beurs zodat piet particulier de aandelen kan overnemen op de top van de markt. Vergelijk dat met BNB waar het cash flow positief is vanaf dag 1.

Case rested wat mij betreft.

[ Voor 7% gewijzigd door Timberly2 op 20-04-2019 08:54 ]

• Slux
  • Niet online
Timberly2 schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 08:50:
[...]

Zolang die 21mln er nog niet zijn komen er elke dag 1800 bij.
Helemaal waar, wat betreft zonder BTC geen blockchain en geen BNB.

Ik begon ook ooit met de BTC en Zcash en weet ik allemaal wat. Maar vooral bij ZCash was de inflatie goed duidelijk in die begindagen. Op gegeven moment dacht ik, ja wie houd ik voor de gek. Ik heb dit gekocht als investering, niet perse vanuit filantropie om een decentrale wereld.

BNB hoeft geen nieuwe munten uit te geven, ze zijn cash flow positief. Dat is het hele verschil met vrijwel alle andere blockchains, die móeten coins uitgeven om cash op te halen omdat ze geen omzet hebben. BNB heeft ruim voldoende omzet dankzij de handel.

Vanuit centralisatie oogpunt kunnen zij wel de spelregels veranderen inderdaad, maar zolang het team nog alle 40% van de coins aan houdt, zullen ze dat niet in nadele van zichzelf aanpassen. Belangen zijn in lijn met de andere coin holders. En die 40% kunnen ze niet zomaar dumpen, dat weten we zelf ook, dan staat die op 0.
Ik weet niet hoelang BNB bestaat maar je weet dat het door de meerderheid gebruikt wordt voor de fee's toch ?

1ste jaar 50%
2de jaar 25%
3rde 12.5%
4de 6,75%
5de 0%

Waarom zouden mensen dan nog een BNB willen hebben ?

• HaruHaru
Slux schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 08:56:
[...]

Ik weet niet hoelang BNB bestaat maar je weet dat het door de meerderheid gebruikt wordt voor de fee's toch ?

1ste jaar 50%
2de jaar 25%
3rde 12.5%
4de 6,75%
5de 0%

Hype is een andere reden. naar mijn idee zal BNB nooit een usecase krijgen dan alleen voor fees zoals jij zegt :)

• Timberly2
Slux schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 08:56:
[...]

1ste jaar 50%
2de jaar 25%
3rde 12.5%
4de 6,75%
5de 0%

Whitepaper stond altijd al dat het ook als GAS gebruikt gaat worden in een eigen chain / DEX. Nou voila, daar zijn we. EDIT: ze bouwen hun blockchain gewoon enorm goed uit met marketing en integratie in wallets. Hebben dankzij de omzet van de exchange ook de marketing budgetten daarvoor. Chain adoptatie is enorm lastig. Maar laat de Binance app nu al op de meeste smartphones van de crypto handelaren/hodlers staan... We zullen zien, time will tell. Ik voorspel dat BNB chain veel verder gaat komen dan jullie hier nu voordoen. Maar ik heb ook enorme oogkleppen op en ben bevooroordeeld, dat geef ik eerlijk toe.

We zullen zien over 10 jaar waar BNB staat t.o.v. LTC en BTC. Zet maar vast in de agenda :)
Ik wed op minimaal pariteit met Litecoin BNB/LTC <=1

[ Voor 29% gewijzigd door Timberly2 op 20-04-2019 09:00 ]

• HaruHaru
@Verwijderd ik denk dat bnb nu stijgt door Fomo :P

edit: https://twitter.com/TheCryptoDog/status/1119472496523272193

[ Voor 41% gewijzigd door HaruHaru op 20-04-2019 09:02 ]

• Slux
  • Niet online
Timberly2 schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 08:58:
[...]

Whitepaper stond altijd al dat het ook als GAS gebruikt gaat worden in een eigen chain / DEX. Nou voila, daar zijn we. We zullen zien over 10 jaar waar BNB staat t.o.v. LTC en BTC. Zet maar vast in de agenda :)

Ik wed op minimaal pariteit met Litecoin BNB/LTC <=1
Ik hoop het voor je maar ik denk dat je er teveel met een roze brilletje naar kijkt.

Over de jaren heen heb ik zoveel mensen over coins horen zeggen, en die zijn alleen maar wegezakt en je ziet ze hier ook niet meer.

Een qoute van iemand die hier vorig jaar nog zat.
Je hebt gewoon geen idee op welke schaal VEN zich bevindt.
Wat is de bet dat ie dit jaar nog naar 50USD gaat?

[ Voor 13% gewijzigd door Slux op 20-04-2019 09:03 ]

• HaruHaru
Slux schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 09:00:
[...]

Ik hoop het voor je maar ik denk dat je er teveel met een roze brilletje naar kijkt.

Over de jaren heen heb ik zoveel mensen over coins horen zeggen, en die zijn alleen maar wegezakt en je ziet ze hier ook niet meer.
mooi voorbeeld is Vertcoin

• Timberly2
Nice, door de dollar ATH heen die 25,18$ was begin 2018.
Nieuw terrein, benieuwd waar we heengaan. Begin ook wat hoogtevrees te krijgen nu.

• Timberly2
Slux schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 09:00:
[...]

Een qoute van iemand die hier vorig jaar nog zat.

[...]
Mij zul je in ieder geval zien terugkomen om toe te geven dat ik fout zat.
Cruciaal is dat kenmerk om zelf beter / sterker te worden in leren.

Ik geef ook toe dat ik EOS en GET heb lopen promoten hier op veel hogere koersen (10$+ EOS en 0,50$+ GET). Zit ik dik fout mee en hebben mensen die mij gevolgd zijn ook 50% verlies op, inclusief mezelf natuurlijk.
En nu kap ik met reageren. Punten zijn wel duidelijk denk ik, mooi verschil van mening. Ik ga bij de fitness eens wat schijven proberen net zo hard door het dak te gooien als de BNB koers doet :+

EDIT: reactie op HaruHaru uiteraard, altijd DYOR

[ Voor 13% gewijzigd door Timberly2 op 20-04-2019 09:11 ]

• HaruHaru
Timberly2 schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 09:06:
[...]

Ik geef ook toe dat ik EOS en GET heb lopen promoten hier op veel hogere koersen (10$+ EOS en 0,50$+ GET). Zit ik dik fout mee en hebben mensen die mij gevolgd zijn ook 50% verlies op, inclusief mezelf natuurlijk.
is niet jou schuld als mensen je hebben gevolgd. Je moet sws niet mensen volgen. Je moet je eigen keuzes maken binnen Crypto. Hashtag: Do your own research.

• Slux
  • Niet online
Timberly2 schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 09:06:
[...]

En nu kap ik met reageren. Punten zijn wel duidelijk denk ik, mooi verschil van mening. Ik ga bij de fitness eens wat schijven proberen net zo hard door het dak te gooien als de BNB koers doet :+
Dat siert je ;)

Maar ik vind persoonlijk dat je ook net iets te ver kan gaan met shillen, er komen hier ook veel mensen die net instappen en op zoek naar muntjes gaan als ze dan zulke verhalen lezen krijgen ze al snel last van FOMO, natuurlijk beslis je zelf wat je koopt maar er zitten ook een hoop risico's aan zulke coins.
EOS en GET zijn ook net even te ver geshilt als je het mij vraagt, en zijn er hier een aantal die nu als bagholder achter blijven door zulke verhalen.

maar dat zegt het forumzuurpruimpje slux ;)

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
En ondertussen pakt BTC de draad weer op, de rest volgt wel 8)

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
RaptorXS schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 09:17:
En ondertussen pakt BTC de draad weer op, de rest volgt wel 8)
ach ja komt goed en het wordt mooi weer :)

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 24-11 08:47
geen gezeik iedereen rijk

• HaruHaru
hmmm zitten we nou al een lange tijd boven de ...... edit: nevermind, straks valt ie, is het mijn schuld wegens jinx.... :P 8)7

[ Voor 45% gewijzigd door HaruHaru op 20-04-2019 09:56 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Zo, die 47 BTC sell order op Binance werd binnen een seconde opgegeten :) Een goed teken!

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-12 23:37
Tegenpartij _/-\o_

OT: Steek de groene paaskaars maar aan!

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 15-12 17:10
Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 17:40:
Gelukkig weten we allemaal wie de echte Satoshi is: gewoon een Tweaker net als ons allemaal, met een leuke shitfolio op Binance.

Of niet @Dhr. Satoshi
Jip!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Roe 80%. Liquidatieprijs 4900.
Contracten tienduizenden.

Geen pussy hier :O

[ Voor 109% gewijzigd door A87 op 20-04-2019 10:18 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-12 23:37
A87 schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 10:14:

Doel je op BNB ofzo? Beetje loze post zo..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

BTC

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Verwijderd

Ik heb nog nooit gezien dat je op dit forum een pussy bent genoemd
Dus dat hoef je niet te veranderen.

Wel vinden sommige mensen je fucking irritant. Misschien kan je daar wel wat aan doen.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:23
A87 schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 10:14:

Dogecoin vocabulaire

En blijkbaar geen vriendinnetje

Ik lul ook zomaar wat

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 01:37

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
bie100 schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 09:22:
[...]

ach ja komt goed en het wordt mooi weer :)
Het is meer dan mooi, stond gisteren helemaal weg te dampen.
Net als mijn pf waarde trouwens, vandaag gaat het wel de goede kant op gelukkig... :+

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Ik heb weer bewezen dat ik slecht ben in het juist kiezen van een instapmoment. Net nadat ik ADA had ingeslagen, kwamen de veelal negatieve reacties vanwege de tegenvallende summit. Sindsdien zakt de koers behoorlijk. Nou ja, dan maar wachten op een nieuwe ATH :)

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Iedereen van het weer te genieten. Zoals het hoort. Fijn Pasen iedereen!

Rookworst zonder r is ook worst.

Verwijderd

Bartvandelaar schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 13:08:
Iedereen van het weer te genieten. Zoals het hoort. Fijn Pasen iedereen!
Thanks. Ik heb hier de moesson van 2019..
5 dagen constant regen.... 10cm regen van de berg over de oprit als een rivier. Zwembad dat sneller vult dan de overloop hem leeg krijgt...

Ach, serie en bank en muntjes tijd.

• Bartvandelaar
Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 13:17:
[...]

Thanks. Ik heb hier de moesson van 2019..
5 dagen constant regen.... 10cm regen van de berg over de oprit als een rivier. Zwembad dat sneller vult dan de overloop hem leeg krijgt...

Ach, serie en bank en muntjes tijd.
Waar zit je precies?

Verwijderd

knip
20 graden de afgelopen weken, nu even niet.
Vorige week gelukkig 200 m3 aarde over het land gereden,. Als ik dat nu probeer dan zit de graafmachine vast in modder, klei aarde...

Gelukkig zijn de plantjes er blij mee, zomer zal droog genoeg worden.

[ Voor 4% gewijzigd door tweakduke op 23-03-2020 15:49 . Reden: op verzoek verwijderd ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 13:22:
Spanje. Barxeta..
20 graden de afgelopen weken, nu even niet.
Vorige week gelukkig 200 m3 aarde over het land gereden,. Als ik dat nu probeer dan zit de graafmachine vast in modder, klei aarde...

Gelukkig zijn de plantjes er blij mee, zomer zal droog genoeg worden.
Wat zaai je precies? Beetje van dat Narco's Mexico spul?

Wat betreft de BNB discussie: ik verwacht er zelf wel veel van, maar dat is natuurlijk een inschatting.

Zit er er zeker niet all-in maar gewoon een plukje voor als ie wel biem blijft doen.

Altijd leuk als 1 van je coins pumpt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 13:33:
[...]

Wat zaai je precies? Beetje van dat Narco's Mexico spul?
Npxs
Sinaasappel bomen.
ZiL
Olijfbomen
Hot
Meloenen
Bnb
Citroenen
Btt
Tomaten

En nog wat meer klein spul...

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Nieuwe analyse van onze grote vriend Alessio. Hij blijft er wel erg koel onder.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
green-tea schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 07:10:
[...]
Totdat je winning streak een losing streak wordt ;) Been there done that. 95% van de traders verliest uiteindelijk..
Ik zeg niet dat iedereen het kan doen, ik zeg alleen dat het mogelijk is, meer niet :)
Slux schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 08:09:
[...]
Vind het maar een rare snuitert die philimon, hij post lang niet alles en laat alleen maar zijn gains zien, grote blaaskaak is het.
Ehm, hij post zijn trades van de voren en laat daarna het resultaat zien. Dus alle gains die je ziet worden gewoon van de voren als hij die posities in neemt zichtbaar. Mocht hij geld verliezen is dat ook te zien. Je kan vinden van hem persoonlijk wat je wil, maar qua trades is het enorm transparant.

Edit: Gisteren was ie short op BTC gegaan, met hier het resultaat: https://twitter.com/Phila...tatus/1119464678831398912

Sowieso niet alleen maar gains laten zien dus :)

[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 20-04-2019 14:31 ]

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 24-11 08:47
ggj87 schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 13:52:
Nieuwe analyse van onze grote vriend Alessio. Hij blijft er wel erg koel onder.

[YouTube: Will Bitcoin Provide a SECOND Chance to Buyers?]
Weer een trend analyse waar ik denk wat heb je eraan. Natuurlijk kan je naar het verleden kijken maar als dat zo makkelijk was waren we allemaal rijk. lijntjes trekken zegt echt niks over de fundamenten van BTC. Die analyse geeft een veel gedetailleerder beeld. Wat zijn de ontwikkelingen? Hoe snel is de adoptie naar de massa? Wat doen de banken/IMF? etc. Die antwoorden zullen de koers bepalen..
Er gaat geen bel rinkelen als de bodem bereikt is. De trend die ik gezien heb is dat je je kansen moet grijpen bij een diepe dal als iedereen verkoopt. Dat was bij de internet hype, financiele crisis en huizenmarkt zo.
Deze dal in BTC was een kans. Of dit de bodem is weet je nooit. Maar blijven wachten en lijntjes trekken moet ieder zelf weten.

[ Voor 25% gewijzigd door lighting_ op 20-04-2019 14:28 ]

• RaptorXS
Het zonnetje lacht, de lucht is blauw,
BTC 6K. kom maar gauw !!!

*plop ende proost! *

• Slux
  • Niet online
ik ben weer holder van bcash zie ik, op 3 exchanges zijn net mijn koop triggers afgegaan..domdomdom :F ..
moon maar dan :P

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-12 14:05
Slux schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 17:17:
ik ben weer holder van bcash zie ik, op 3 exchanges zijn net mijn koop triggers afgegaan..domdomdom :F ..
moon maar dan :P
Ik gun iedereen zijn winst maar echt.... bcash :'( (En dat dan alleen omdat er geen brakende smiley op Tweakers zit).

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Specy
Ah! Thanks. Goed voor volgende keer :)

Zat net trouwens even te rekenen, en ik zit - zelfs ondanks het verlies door de Cryptopia-hack (niet alles is teruggekomen daar) nu op zo'n 82% van mijn ATH. Gaat de goede kant op! BTC naar $6500 en ik haal een nieuwe high! *O* - dat vorige high was van 4 mei vorig jaar dus misschien lukt het nog wel voor die datum...

[ Voor 10% gewijzigd door Specy op 20-04-2019 17:30 ]

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
bcash moest je kopen toen het onder 200 was.

Weg

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Specy Met of zonder de Bitcoins die je inmiddels hebt verkocht, ik neem aan dat het het totaalplaatje betreft in Euro's, inclusief wat je inmiddels hebt afgeroomd toch?

Wel netjes, goed bezig!
New Yorker schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 17:31:
Ja, en Bitcoin toen het nog onder de 0,01 Euro was.

[ Voor 35% gewijzigd door Taro op 20-04-2019 17:32 ]

• RaptorXS
Bcash "moest" je gratis inwisselen voor BTC, toen je die meuk gratis kreeg. :)

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 17:32:
@Specy Met of zonder de Bitcoins die je inmiddels hebt verkocht, ik neem aan dat het het totaalplaatje betreft in Euro's, inclusief wat je inmiddels hebt afgeroomd toch?

Wel netjes, goed bezig!

[...]

Ja, en Bitcoin toen het nog onder de 0,01 Euro was.
Toen zat ik niet hier anders. |:(

@RaptorXS dat ook..

Weg

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
De reden dat ik eind 2017 vol in ADA kon stappen was door het feit dat ik meerdere BCH's rond de 510 Dollar kocht en de volgende ochtend wakker werd met BCH's van >2.100 Dollar per stuk. Die was even x4 gegaan in een nachtje...

Je kunt voor of tegen BCH zijn, maar rendement opleveren doen ze nog steeds prima, veel beter dan veel andere cryptocurrency.

• PilatuS
  • Niet online
Ik kom net ook achter iets zeg. Vaak genoeg lopen prutsen met 0'en tellen bij het invullen van een order. Zie ik nu dat als je op een order klikt in het orderboek ie netjes die getallen invult bij limit of stop limit. Geen idee hoe lang ik al precies bezig ben op Binance, maar nooit geweten dat dit mogelijk was 8)7

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

• twain4me

twain4me

PilatuS schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 17:44:
Ik kom net ook achter iets zeg. Vaak genoeg lopen prutsen met 0'en tellen bij het invullen van een order. Zie ik nu dat als je op een order klikt in het orderboek ie netjes die getallen invult bij limit of stop limit. Geen idee hoe lang ik al precies bezig ben op Binance, maar nooit geweten dat dit mogelijk was 8)7
:(:)

Ik heb er ook even over gedaan hoor, schaam je niet :+

• PilatuS
  • Niet online
Nogal ja :P

Ik heb het hier alleen nooit iemand horen zeggen dat het kan op die manier. Vaak genoeg posts gezien van mensen die een 0 te veel of te weinig hadden gebruikt, maar niemand die zei dat je op die manier orders kon invullen.

• RaptorXS
Doet me denken aan: The Human Centipede {the movie} >:)

• twain4me

twain4me

RaptorXS schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 17:57:
[...]

Doet me denken aan: The Human Centipede {the movie} >:)
En dat doet mij dan weer denken aan de (algemene) voorwaarde lezen

• RaptorXS
twain4me schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 17:59:
[...]

En dat doet mij dan weer denken aan de algemene voorwaarde lezen
Lees ze nog maar eens door dan :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@PilatuS Op Coinbase Pro en vele andere exchanges werkt het gelukkig ook zo. Enige waarbij het op Binance niet werkt is bij ONT, omdat ze daar een foutje hebben zitten tussen het aantal decimalen dat je maximaal kunt gebruiken. Je moet er dus altijd handmatig 1 of meerdere cijfers achter de komma afhalen om een order te kunnen plaatsen.

Wat ik op Binance vaak doe om een stop limit order in te voeren: Stop limit tabje aanklikken, dan linksbovenin op het 2e icoontje van links, boven het Sell orderbook klikken met de groene koers erop. Dan scroll ik naar beneden, kijk ik naar waar ik hem ongeveer wil plaatsen, dan zoek ik de grootste order op die daar staat, dan klik ik op dat bedrag, haal er handmatig 1 sat/cent/etc. vanaf en dan vul ik de rest handmatig in. Werkt doorgaans prima zo :)

• twain4me

twain4me

RaptorXS schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 18:00:
[...]

Lees ze nog maar eens door dan :)

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:47
Mooie tijd om in Bitconnect te stappen. Buy low Sell high was het toch?

Verwijderd

Ik doe meestal buy high
Vervolgens een low paniek sell.
Vlak voordat ath gehaald wordt...

Maar door hold tactiek ben ik dit nu aan het afleren...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2019 18:17 ]

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:47
Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 18:17:
Ik doe meestal buy high

:D Of je Swingtrade altijd naar een dalende munt. :+

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06-12 10:45

sourcecode

Prepare for the next ATH

mmm gaat wel hard nu met new seven day low coins op binance........

Prepare for the next ATH

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Sprak gisteren iemand die tijdens de bullrun 0,5 ETH heeft gekocht voor in totaal +-500 Euro. Deze heeft hij onlangs ingewisseld voor BAT, dat ook op Coinbase beschikbaar is. BAT lijkt bij de groep kopers die we allemaal wel kennen (Focus op XRP, HOT, etc.) nu onder een vergrootglas te liggen.

Ik zie zojuist weer een 16% stijging van BAT/USDT, de afgelopen weken had hij ook al een prima rendement gemaakt. Overigens wel opvallend dat deze groep niet via Coinbase voor XRP kiest, maar dat hadden we hier ook al wel opgemerkt nav de koers.

Ik neig er nu ook naar om wat BAT aan te schaffen, want je weet maar nooit, maar eerst maar even de Bitcoin ontwikkeling afwachten.

Edit: De 12h/1d van BAT/USDT op Binance ziet er inderdaad redelijk parabolisch uit :D

[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 20-04-2019 18:44 ]

• twain4me

twain4me

Taro schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 18:39:
Sprak gisteren iemand die tijdens de bullrun 0,5 ETH heeft gekocht voor in totaal +-500 Euro. Deze heeft hij onlangs ingewisseld voor BAT, dat ook op Coinbase beschikbaar is. BAT lijkt bij de groep kopers die we allemaal wel kennen (Focus op XRP, HOT, etc.) nu onder een vergrootglas te liggen.

Ik zie zojuist weer een 16% stijging van BAT/USDT, de afgelopen weken had hij ook al een prima rendement gemaakt. Overigens wel opvallend dat deze groep niet via Coinbase voor XRP kiest, maar dat hadden we hier ook al wel opgemerkt nav de koers.

Ik neig er nu ook naar om wat BAT aan te schaffen, want je weet maar nooit, maar eerst maar even de Bitcoin ontwikkeling afwachten.
ik was vergeten dat ik een heel klein plukje WTC in MEW heb staan.. ik zat gewoon vol verbazing net de koers te bekijken.. die is echt heel stil omhoog gekomen... is gewoon dik over de kop gegaan.. toch nog biefstuk vanavond oOo
Het was ergens in december toen heb ik er een ritje op gemaakt en de winst overgemaakt. was het echt volledig vergeten.. |:(

[ Voor 5% gewijzigd door twain4me op 20-04-2019 18:49 ]

• RaptorXS
twain4me schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 18:46:
[...]

ik was vergeten dat ik een heel klein plukje WTC in MEW heb staan.. ik zat gewoon vol verbazing net de koers te bekijken.. die is echt heel stil omhoog gekomen... is gewoon dik over de kop gegaan.. toch nog biefstuk vanavond oOo
Het was ergens in december toen heb ik er een ritje op gemaakt en de winst overgemaakt. was het echt volledig vergeten.. |:(
Best wel slordig van je dus, als je dat al niet eens weet/wist :)

• twain4me

twain4me

RaptorXS schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 19:04:
[...]

Best wel slordig van je dus, als je dat al niet eens weet/wist :)
Ignorance is bliss

• Slux
  • Niet online
Had ik ook gedaan gekocht op +/-140euro en verkocht op 305 euro +/- 2/3 weken terug ;)
bcash is ook niet mijn ding maar het is op het moment 1 van de weinige coins waar je nu heel goed aan kan verdienen het is zelfs een LTC 2.0 voor mij geworden.

alleen als je in de tuin met een slokje op melding krijgt dat je buy orders zijn getriggerd is dat niet echt heel verstandig voor mij, dus hold maar even al denk ik dat ie nog wel iets door zakt, we gaan het zien :9

Edit .. ik bedoelde onder de brug met mijn maatje en aan de damburger pils, ik heb helemaal geen tuin.

[ Voor 7% gewijzigd door Slux op 20-04-2019 20:20 ]

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:04

Bever!

3

Taro schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 18:39:

Edit: De 12h/1d van BAT/USDT op Binance ziet er inderdaad redelijk parabolisch uit :D
en een van de weinige projecten die iets werkends en nuttigs doet :D

Verwijderd

PilatuS schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 17:44:
Nu heb ik verder geen verstand van TA, ben ik een stakker als het op candles lezen en traden aan komt en moet er nog een flinke schep waarde in mijn PF voor ik winst sta...

Maar dit wist ik!

[edit] Dit gaat je veel tijd schelen. Komt mooi uit met het mooie weer! 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2019 21:19 ]

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 18:17:
Ik doe meestal buy high

Speciaal voor jou... d:)b

Verwijderd

Hahahaha nice one turbo...
Koffie over de vloer... Tering bende .. thanks...
Ik zat het linkje doorgeven aan de muntjes die me willen naaien ..

Of mezelf als ik weer eens iets stoms doe.

• Bartvandelaar
ik ben even sprakeloos...

Verwijderd

Ja Bart, dat begrijp ik. Maar er zijn dus meerdere ingangen.

Wel leuk om te weten, vooral na een paar zwangerschappen.

• Bartvandelaar
Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 21:36:
[...]

Ja Bart, dat begrijp ik. Maar er zijn dus meerdere ingangen.

Wel leuk om te weten, vooral na een paar zwangerschappen.
Een keizersnee is dus best oké.

Verwijderd

Bartvandelaar schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 21:41:
[...]

Een keizersnee is dus best oké.
Dat gaat me persoonlijk iets te ver. Natuurlijke openingen, ok... Maar om dit te proberen moet je wel goed ziek zijn in mijn optiek.

Maar ieder zijn ding.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 21:26:
Hahahaha nice one turbo...
Koffie over de vloer... Tering bende .. thanks...
Ik zat het linkje doorgeven aan de muntjes die me willen naaien ..

Of mezelf als ik weer eens iets stoms doe.
Goed te vernemen dat je het zo sportief opvat...doorgaans wordt mijn humor op zaterdagavond niet begrepen. :+ (altijd wel tamelijk onduidelijk aan welke partij dat ligt overigens) ;)

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
mmm, kzal dit morgen nog even teruglezen.. :+

iets met xrekt?

[ Voor 20% gewijzigd door raceneus968 op 20-04-2019 22:02 ]

• twain4me

twain4me

raceneus968 schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 22:00:
mmm, kzal dit morgen nog even teruglezen.. :+
nergens voor nodig. wel oppassen dat de Vtec niet tevroeg inkicked ;) @Turbo-Puppy

[ Voor 3% gewijzigd door twain4me op 20-04-2019 22:14 ]

• ggj87
Buy the dip?

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik zou nog even wachten...Denk zelf niet dat we dit lange weekend naar boven uit gaan breken. Ben zelfs voor de eerste keer short gegaan.:)

• Specy
Taro schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 17:32:

Wel netjes, goed bezig!
Vanaf dat punt wat ik afgeroomd heb wel meegeteld, maar alles voor 4 mei vorig jaar is niet meegenomen.

• RaptorXS
Is de crypto winter voorbij? Experts zeggen van wel
Dan maar de tuin in en genieten van het zonnetje en de koerswinsten.
Bron: https://crypto365.nl/is-d...j-experts-zeggen-van-wel/
d:)b

• radem205
Pfff, ADA al -11% sinds mijn aankoop (0.08200 usd) eergisteren. Over slechte timing gesproken. Had dit niet verwacht helaas. Hopen op betere tijden.

• Slux
  • Niet online
radem205 schreef op zondag 21 april 2019 @ 10:16:
Pfff, ADA al -11% sinds mijn aankoop (0.08200 usd) eergisteren. Over slechte timing gesproken. Had dit niet verwacht helaas. Hopen op betere tijden.
Alles staat in de min, we zitten een beetje in een no trade zone, althans voor mij.

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-12 08:33
ADA pas -11 bij jou? Oh... jaloersmakend haha. Ik sta op -25,6...

• radem205
Slux schreef op zondag 21 april 2019 @ 10:19:
[...]

Alles staat in de min, we zitten een beetje in een no trade zone, althans voor mij.
Helaas is het bij ADA te wijten aan negatieve reacties nav de summit, waarin Shelley uitgesteld is en de roadmap niet is gepresenteerd. Hieruit blijkt maar weer dat veel mensen voor de snelle winsten gaan. Mijn verwachting is wel dat met de release van Shelley de achterstand weer wordt goedgemaakt :)

• radem205
Soeski schreef op zondag 21 april 2019 @ 10:24:
ADA pas -11 bij jou? Oh... jaloersmakend haha. Ik sta op -25,6...
Altijd baas boven baas ;)

Bedankt voor deze relativering!

[ Voor 7% gewijzigd door radem205 op 21-04-2019 10:28 ]

• Slux
  • Niet online
radem205 schreef op zondag 21 april 2019 @ 10:27:
[...]

Helaas is het bij ADA te wijten aan negatieve reacties nav de summit, waarin Shelley uitgesteld is en de roadmap niet is gepresenteerd. Hieruit blijkt maar weer dat veel mensen voor de snelle winsten gaan. Mijn verwachting is wel dat met de release van Shelley de achterstand weer wordt goedgemaakt :)
Was wel te verwachten dat ze niks lieten zien en vergeet niet wat voor run ze al de laatste weken hebben gemaakt, sell the news verhaal, het is nog maar een kleine correctie als je naar de afgelopen tijd kijkt.

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:49
De halvening (van de waarde van mijn portfolio) is begonnen zo te zien.. :'(
Ik zit de rit wel weer uit, heb nog steeds vertrouwen in de muntjes waar ik in zit.
ADA gaat wel hard inderdaad..

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• Soeski
Het is echt een bloedrode dag, had het gevoelsmatig al verwacht op 1e paasdag. Nu dropt ETH ook nog, dus de totale pf waarde in ETH én USD zakt ook lekker weg.

• radem205
Waardoor heeft BAT een sprintje getrokken deze dagen? Goed nieuws?

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
radem205 schreef op zondag 21 april 2019 @ 10:46:
Waardoor heeft BAT een sprintje getrokken deze dagen? Goed nieuws?
Op android inmiddels brave rewards live en ergens las ik dat de advertenties binnenkort komen.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Xrp staat ook echt op een cruciaal punt... wordt het een bloedbad? :7

[ Voor 80% gewijzigd door Tominatie op 22-04-2019 00:31 ]

• Soeski
Tominatie schreef op zondag 21 april 2019 @ 11:15:
Xrp staat ook echt op een cruciaal punt... wordt het een bloedbad? :7
Oh, XRP moet nog een bloedbad wórden? Pff... hoop van niet zeg... :)

• ggj87
Het meest bijzondere is dat die nog steeds nr. 3 is qua market cap op zowel CMC als OMC.

• Slux
  • Niet online
Gelukkig heeft iedereen een eigen mening, ik denk zelf dat er binnenkort een hele grote dump komt met XRP, emesis en het wordt voor vele steeds duidelijker dat XRP eigenlijk niks toevoegt.

Maja het blijft crypto, vorig jaar werd hetzelfde gezegd en toen ging ie skyhigh, enigste wat nu wel anders is zijn die emissies.
Pagina: 1 ... 141 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!