[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 139 ... 156 Laatste
Acties:
  • 437.428 views

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Sahara schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 01:00:
[...]

Ik herinner laatst nog een post hier over Bgogo (@Dean The Vee). Ik schreef toen dat het op z'n retour is, staat nu weer op een diepte punt: BGG/USDT: $ 0.001435. Het blijkt wel dat het gevaarlijk is om te speculeren met exchange tokens. BNB stijgt, maar in dit geval zakt BGG als een baksteen.
De stijging van BNB is inmiddels ook niet meer gezond te noemen. Opzich niet vreemd aangezien ze worden geburned en iedereen ze gebruikt voor de korting. Iedere andere munt had al lang een dikke correctie gehad, maar BNB blijft maar gaan. Van 4.5 naar 22 dollar zonder ook maar 1x echt een flinke correctie te doen. Normaal zie je dit verloop op de daily bij een pump en dump, maar dan op de 1 of 5 minuut.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
PilatuS schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 01:27:
[...]

De stijging van BNB is inmiddels ook niet meer gezond te noemen. Opzich niet vreemd aangezien ze worden geburned en iedereen ze gebruikt voor de korting. Iedere andere munt had al lang een dikke correctie gehad, maar BNB blijft maar gaan. Van 4.5 naar 22 dollar zonder ook maar 1x echt een flinke correctie te doen. Normaal zie je dit verloop op de daily bij een pump en dump, maar dan op de 1 of 5 minuut.
Soon. De ATH komt eraan, kan me niet voorstellen dat mensen dan geen winst gaan nemen. Of CZ moet nog een persoonlijke kapitaalinjectie doen. Volume op 1D-1W wordt wel dik gesteund. Neemt pas sinds een paar weken een beetje af.

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Yub schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 00:56:
[...]

Yup, ik ben ook maar simpel 'iemand'. Maar gelukkig wel iemand met het vermogen om in de realiteit en werkelijkheid te leven. Ik kan mij gewoon ergeren dat een John McAfee niet zijn verantwoordelijkheid kan inschatten en bepaalde schade kan aanrichten waar andere de dupe van kunnen worden. Wat als hij dadelijk de verkeerde aanwijst? Vrolijk Pasen! :)
het is goede vrijdag, volgens mij is die niet vrolijk :+
Op deze dag herdenken christenen de kruisiging en dood van Jezus op de heuvel Golgotha nabij de stad Jeruzalem.

• Dean The Vee
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-09-2024
Sahara schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 01:00:
[...]

Ik herinner laatst nog een post hier over Bgogo (@Dean The Vee). Ik schreef toen dat het op z'n retour is, staat nu weer op een diepte punt: BGG/USDT: $ 0.001435. Het blijkt wel dat het gevaarlijk is om te speculeren met exchange tokens. BNB stijgt, maar in dit geval zakt BGG als een baksteen.
Op het laatst toch maar niet in geinvesteerd nadat het team een onwijze blunder maakte. Dat is ook de reden waarom 'ie niet doorstoot. Kan best nog wel een stijging komen, maar zou er ver vandaan blijven.

Heb toen mijn muntjes dus niet in BGG gestoken, wel in BOLT. Prima keuze :*)

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-12 17:59
Good morning all.

We zijn weer 80$ naar beneden. niet te ver naar beneden :). lekker bullish. de volgende keer beuken we door de 5.3K :D

Today, is a good (fri) day.

Edit: ADA is rekt tegenover BTC. wellicht een goed moment om extra in te slaan.

[ Voor 30% gewijzigd door HaruHaru op 19-04-2019 07:58 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:45
Jumpman schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 10:46:
Wat denken jullie van ENJ?

Lijkt mij wel een interessante waar op korte termijn nog wat potentie in zit.
Nu tien dagen later 25% winst. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

[b]HaruHaru in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7"

Edit: ADA is rekt tegenover BTC. wellicht een goed moment om extra in te slaan.
Gister was er een of andere conference waarin ze eigenlijk niks hebben verteld in tegenstelling totdat ze beloofd hadden. Dus alle believers zijn boos en dumpen die kutcoin :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2019 08:23 ]

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-12 12:28
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 08:23:
[...]

Gister was er een of andere conference waarin ze eigenlijk niks hebben verteld in tegenstelling totdat ze beloofd hadden. Dus alle believers zijn boos en dumpen die kutcoin :+
Haha dramatische verwoording van een gevalletjes Sell the news

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-12 17:59
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 08:23:
[...]

zou kunnen :D als je een ADA hodler bent, is dit een mooi moment om wat meer bij te kopen :)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Heb zojuist inderdaad wat ADA gekocht, hopelijk trekt die alsnog een sprintje om weer terug te komen op het oude niveau. Verder nu voor een groot deel in fiat met stop limit buy orders op Bitcoin.

DGD doet het ook lekker, die had ik nooit weg moeten doen, maarja, dat is altijd achteraf.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

Verwijderd

Taro schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 09:03:
Heb zojuist inderdaad wat ADA gekocht, hopelijk trekt die alsnog een sprintje om weer terug te komen op het oude niveau. Verder nu voor een groot deel in fiat met stop limit buy orders op Bitcoin.

DGD doet het ook lekker, die had ik nooit weg moeten doen, maarja, dat is altijd achteraf.
Oude niveau? Het staat nog steeds 56% ten opzichte van BTC van de afgelopen periode. Verwacht er niet teveel van.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-12 10:09
Deloitte stapt over van ETH naar VET.

Meganieuws gezien klantenbestand dat VET nu indirect als optie gepresenteerd krijgt.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Rookert25 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 09:12:
Deloitte stapt over van ETH naar VET.

Meganieuws gezien klantenbestand dat VET nu indirect als optie gepresenteerd krijgt.
Misschien wat meer info over hoe en wat ?

Een vriend van mij werkt bij Deloitte als sysadmin en hun gebruiken geen ETH of VET en zien daar ook geen reden voor gezien hun huidige systemen, dus ik ben wel benieuwd waar ze ETH of VET voor gaan gebruiken.

En een klanten bestand dat VET nu indirect gepresenteerd krijgt ? lekker die nieuwe AVG wet dan.

• Rookert25
Slux schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 09:19:
[...]

Misschien wat meer info over hoe en wat ?

Een vriend van mij werkt bij Deloitte als sysadmin en hun gebruiken geen ETH of VET en zien daar ook geen reden voor gezien hun huidige systemen, dus ik ben wel benieuwd waar ze ETH of VET voor gaan gebruiken.

En een klanten bestand dat VET nu indirect gepresenteerd krijgt ? lekker die nieuwe AVG wet dan.
Het is mij onduidelijk of het op verzoek van klant (DNV GL) was of dat ze er zelf mee verder gaan.

Eerste stap is natuurlijk of blockchain überhaupt nodig is voor een klant.

Als die stap is genomen zal VET eerder verschijnen. Blockchain CTO van Deloitte komt in advisory board van VET, maar dat soort titels zijn minder boeiend.

Bottom line is dat corporate wereld VET nog serieuzer neemt met dit soort gebruikers.

Heb meeste gemist gisteren, ga nu lezen over de Verenigde Naties en VET om CO2 certificaten te verwerken :9

Edit: en AVG snap ik niet zo, want er zullen geen persoonsgegevens verwerkt worden?

[ Voor 4% gewijzigd door Rookert25 op 19-04-2019 09:28 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Rookert25 Heb je daar een bron van?

@Verwijderd 0,083+ USDT en daarna verder omhoog. Ik heb ze op 0.08157 verkocht, nu op 0.07881 weer ingestapt. Met grote aantallen is dat een relatief laag, maar prima rendement en kan je er iedere keer weer een leuk extra aantal bijkopen.

Over de afgelopen periode valt mij op dat voornamelijk BCH, EOS en LTC hard gaan. Ik ga dus iedere keer als ik all-in zit een groter percentage daarvan halen en bijv. minder NEO.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Rookert25
Taro schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 09:31:
@Rookert25 Heb je daar een bron van?

@Verwijderd 0,083+ USDT en daarna verder omhoog. Ik heb ze op 0.08157 verkocht, nu op 0.07881 weer ingestapt. Met grote aantallen is dat een relatief laag, maar prima rendement en kan je er iedere keer weer een leuk extra aantal bijkopen.

Over de afgelopen periode valt mij op dat voornamelijk BCH, EOS en LTC hard gaan. Ik ga dus iedere keer als ik all-in zit een groter percentage daarvan halen en bijv. minder NEO.
https://twitter.com/vecha.../1118981614300729361?s=21

Check ook YT livestream

• Slux
  • Niet online
Rookert25 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 09:27:
[...]

Edit: en AVG snap ik niet zo, want er zullen geen persoonsgegevens verwerkt worden?
Daarom zou het wel fijn zijn als je het wat beter uitlegt ,want je zegt dat ze indirect een klanten bestand krijgen .. van wat goudvissen ?

Je weet dat ze nog niks hebben gedaan dan alleen maar mooie verhaaltjes de wereld in gebracht en dat het hele thor verhaal waar ze het over hadden nog 1 grote flop is ?

zolang ze nog niks laten zijn blijft het voor mij een scam coin.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Tjah, dat kan dus ook zijn dat een R&D team van 3-5 man van ETH naar VET is gewisseld. Altijd met een kuubje zout nemen dit soort verhalen.

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:22

Qwerty-273

Meukposter

Alle banken (of ten minste de NLse) doen wel iets met crypto, zelfs de ECB doet onderzoek naar crypto. Dat betekend natuurlijk niet dat er ook daadwerkelijk een bruikbaar product uit komt, laat staan dat deze aan klanten aangeboden gaat worden. En vaak zijn het inderdaad maar een klein clubje van onderzoekers die gewoon de markt technologie in de gaten houden, en dat analyseren en via een reportje aan het management aanbieden.
Daar zit bij de meesten niet een drang naar om een blockchain / ledger in te zetten, en er vervolgens een bruikbaar doel bij te verzinnen. Daar werkt het gelukkig nog altijd andersom, we hebben deze product wens, en welke (huidige of toekomstige) technologie kan ons daarbij helpen om dat te realiseren tegen acceptabele kosten.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Rookert25
Slux schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 09:43:
[...]

Daarom zou het wel fijn zijn als je het wat beter uitlegt ,want je zegt dat ze indirect een klanten bestand krijgen .. van wat goudvissen ?

Je weet dat ze nog niks hebben gedaan dan alleen maar mooie verhaaltjes de wereld in gebracht en dat het hele thor verhaal waar ze het over hadden nog 1 grote flop is ?

Sorry man.

Je laatste opmerking is hilarisch en vraag me hard af welk project in jouw ogen meer heeft laten zien dan VET.

• Rookert25
Taro schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 09:43:
Tjah, dat kan dus ook zijn dat een R&D team van 3-5 man van ETH naar VET is gewisseld. Altijd met een kuubje zout nemen dit soort verhalen.
Klopt. Maar een Deloitte plakt niet zomaar zijn naam ergens aan vast.

• Rrehorst
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-10-2022
Slux schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 09:43:
[...]

Ik vind die laatste zin wel een beetje apart, want dan is dus eigenlijk zo goed als alles een scam coin? Lekker man.

• Slux
  • Niet online
Rookert25 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 09:51:
[...]

Sorry man.

Je laatste opmerking is hilarisch en vraag me hard af welk project in jouw ogen meer heeft laten zien dan VET.
Ik heb het niet over andere, we hebben het over VET. ;)

Geen van alle cryptos die op cmc staan hebben echt iets laten zien toch ?
Alleen de valuta coins hebben imo toekomst en daar zie je ook van, dat het hier en daar wat gebruikt wordt maar ook dat blijft verwaarloosbaar.

Maar een VET of al die andere coins heb ik nog niks zien doen.

De enigste die echt stappen zet is een IBM de rest is allemaal pure speculatie.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Rookert25 Ik kan je vertellen dat het marketingtechnisch heel erg interessant is, zonder dat ze er daadwerkelijk een use case voor hebben.

1: Jij vertelt het hier, op een forum met techneuten. Deloitte is nu ineens voor veel programmeurs een "hippe plaats om te werken, want blockchain!".
2: Wervingskosten kunnen omlaag
3: Minder dure reclamespotjes, etc. de cryptocurrency shillers doen gratis het werk om het merk Deloitte op internetfora en social media te verspreiden

Waar is de uiting van Deloitte zelf dat ze hier echt met een mega product bezig zijn?

Nogmaals: Ga er niet zomaar in mee, de meeste mensen lopen hier inmiddels al enige tijd rond en zijn wat dit soort nieuwsberichten behoorlijk afgehard.

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Slux schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 09:57:
[...]

Ik heb het niet over andere, we hebben het over VET. ;)

Geen van alle cryptos die op cmc staan hebben echt iets laten zien toch ?
Alleen de valuta coins hebben imo toekomst en daar zie je ook van, dat het hier en daar wat gebruikt wordt maar ook dat blijft verwaarloosbaar.

Maar een VET of al die andere coins heb ik nog niks zien doen.

De enigste die echt stappen zet is een IBM de rest is allemaal pure speculatie.
Mag ik vragen wat je hier nog doet als je nergens toekomst in ziet?

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 24-11 08:47
Rrehorst schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 09:54:
[...]

Ik vind die laatste zin wel een beetje apart, want dan is dus eigenlijk zo goed als alles een scam coin? Lekker man.
Dat is toch al bekend. Iedereen zegt dat 99% van de coins scam zijn.
Als je de summit kijkt van vechain zie ik heel veel sprekers heel veel powerpoint presentaties maar nog geen echt product. Check de site maar eens. Dan denk je ook van. Kan dat niet beter?

Persoonlijk zie ik de tokens alleen voor valuta/store of value. Daar is het oorspronkelijk voor bedacht. En niet voor logistiek/loyalty programms/referenties etc. Dat kan met een centrale database echt prima. En in sommige gevallen zelfs beter omdat je correcties kan uitvoeren.
Met een valuta token is het heel simpel staat op je wallet of niet.

[ Voor 17% gewijzigd door lighting_ op 19-04-2019 10:12 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Malawolar Geld verdienen denk ik :)

• Slux
  • Niet online
Malawolar schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 10:03:
[...]

Mag ik vragen wat je hier nog doet als je nergens toekomst in ziet?
Dezelfde reden waarom jij hier zit.
Wat dacht je van geld verdienen ? :?

En ik zie zelf alleen toekoemst in valuta coins daar heb ik ook 90% van in mijn PF zoals een BTC,LTC, helaas een BCH, XMR, Dash.

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Slux schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 10:06:
[...]

Dezelfde reden waarom jij hier zit.
Wat dacht je van geld verdienen ? :?

En ik zie zelf alleen toekoemst in valuta coins daar heb ik ook 90% van in mijn PF zoals een BTC,LTC, helaas een BCH, XMR, Dash.
Oke, ja hetzelfde uiteraard. Hoewel ik ook wel daadwerkelijk zie gebeuren dat er binnen nu en vijf jaar een mega recessie zie gebeuren en maar wat blij ben dat ik dan Bitcoin heb. Het is zo'n ontzettend geniale uitvinding, daar was ik eerst nog sceptisch over, maar hoe meer ik me er in verdiept heb, hoe genialer het is. Dus buiten dat ik er geld mee wil verdienen, is het ook BTC een geweldige combinatie van eerlijke en 'makkelijke' valuta. Eerlijker omdat het eerlijker is dat fiat (wat gewoon gemanipuleerd wordt door bij te drukken, inflatie etc), makkelijk omdat het makkelijker is dan goud of andere vaste zaken die als ruilmiddel kunnen gelden die ook niet of nauwelijks inflatie/deflatie kennen. De combinatie van eerlijkheid en makkelijkheid maken BTC een geniale uitvinding. Iedereen weet waar hij aan toe is. Dat er nog veel moet gebeuren kan scaling en gebruiksgemak ben ik het mee eens, maar er worden mooie stappen gemaakt.

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Rookert25 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 09:52:
[...]

Klopt. Maar een Deloitte plakt niet zomaar zijn naam ergens aan vast.
Dat doen ze dus ook niet... Vechain doet dat maar stel dat? Al dit soort partijen snuffelen aan elkaar maar meer dan snuffelen is het niet. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Rookert25
Taro schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 10:00:
@Rookert25 Ik kan je vertellen dat het marketingtechnisch heel erg interessant is, zonder dat ze er daadwerkelijk een use case voor hebben.

1: Jij vertelt het hier, op een forum met techneuten. Deloitte is nu ineens voor veel programmeurs een "hippe plaats om te werken, want blockchain!".
2: Wervingskosten kunnen omlaag
3: Minder dure reclamespotjes, etc. de cryptocurrency shillers doen gratis het werk om het merk Deloitte op internetfora en social media te verspreiden

Waar is de uiting van Deloitte zelf dat ze hier echt met een mega product bezig zijn?

Nogmaals: Ga er niet zomaar in mee, de meeste mensen lopen hier inmiddels al enige tijd rond en zijn wat dit soort nieuwsberichten behoorlijk afgehard.
Tweakers en Reddit zijn wel de laatste plekken waarvan ik hoop dat een Deloitte of VET zn aandacht op vestigt.

Ik wil B2B adoptie zien waar daar zit rendement, niet bij valutavervangers; het financiële systeem alsmede overheden zal dat laatste niet toestaan.

• lighting_
Rookert25 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 10:21:
[...]

Tweakers en Reddit zijn wel de laatste plekken waarvan ik hoop dat een Deloitte of VET zn aandacht op vestigt.

Ik wil B2B adoptie zien waar daar zit rendement, niet bij valutavervangers; het financiële systeem alsmede overheden zal dat laatste niet toestaan.
Dat laatste zal niet gebeuren indien BTC werkelijk zo decentraal is.
Overheden kunnen niet verbieden dat jij en ik in BTC afrekenen. Het schrikbeeld natuurlijk.
Indien een valuta recessie komt vlucht iedereen in BTC en gaan daar met elkaar transacties afrekenen.
De snelle en goedkope afrekening staat in de steigers. En zal alleen maar de adoptie aanjagen. Overheden staan echt machteloos.

• Rookert25
lighting_ schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 10:26:
[...]

Dat laatste zal niet gebeuren indien BTC werkelijk zo decentraal is.
Overheden kunnen niet verbieden dat jij en ik in BTC afrekenen. Het schrikbeeld natuurlijk.
Indien een valuta recessie komt vlucht iedereen in BTC en gaan daar met elkaar transacties afrekenen.
De snelle en goedkope afrekening staat in de steigers. En zal alleen maar de adoptie aanjagen. Overheden staan echt machteloos.
Als een recessie komt kopen mensen eerst boodschappen en betalen ze de huur/hypotheek en gaan ze niet in minder liquide middelen zitten.

• Slux
  • Niet online
Rookert25 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 10:21:
[...]
Dan moet je aandelen IBM kopen of iets vergelijkbaar, cryptocoins die nu op cmc staan op valuta coins na gaan het nooit worden, wie neemt nou zo iets serieus ? denk je nou echt dat een VET main stream zal worden zonder het een beurs genoteerd bedrijf is ?

Eerst zien, echte producten die echt werken tot die tijd is het echt allemaal lucht en dus een scam/piramide spell anno 2019.
Rookert25 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 10:31:
[...]
Als een recessie komt kopen mensen eerst boodschappen en betalen ze de huur/hypotheek en gaan ze niet in minder liquide middelen zitten.
Dat doen ze dus wel, kijk alleen maar naar de goud prijs in zulke tijden.

[ Voor 20% gewijzigd door Slux op 19-04-2019 10:33 ]

• lighting_
Rookert25 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 10:31:
[...]

ik zei valuta recessie. Wanneer euros en dollars minder waard gaan worden. Door de belachelijke geld printerij zijn deze valuta's natuurlijk gedaald al willen ze ons anders doen geloven. Waarom is de rente zo laag terwijl we notabene in een hoog conjunctuur zitten? Das nog nooit vertoond.
Bij euro crisis vlucht je in een ander coin.
Euro naar BTC. Euro daalt. BTC stijgt. Wanneer je toch in euro's moet betalen BTC naar euro's

[ Voor 9% gewijzigd door lighting_ op 19-04-2019 10:42 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
En vergeet ook niet dat het succes van VET niet per se een hogere koers voor VET hoeft te betekenen. Ze kunnen immers het product gewoon kopiëren voor een specifieke klant en daar geld voor vragen, waardoor de VET holders met hun bags blijven zitten. Je helpt ze eigenlijk voornamelijk door de ICO en daarmee de eerste kapitaalinjectie, waardoor ze hun bedrijf kunnen opbouwen.

Ik verwacht ook niet dat ze ooit 100% VET zullen gaan terugkopen, het is geen aandeel in het bedrijf, dus pure speculatie (net als eigenlijk alle coins dus). Reken je niet rijk, hou altijd rekening met het feit dat het gewoon naar 0 kan.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-12 23:37
lighting_ schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 10:37:
[...]

ik zei valuta recessie. Wanneer euros en dollars minder waard gaan worden.
Je bedoelt inflatie?

OT: Denk dat je teveel paniekfilmpjes op youtube kijkt. Clif High en consorten roeptoeten al een jaar dat volgende maand nu écht de economie instort.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• lighting_
Stokstaart schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 10:42:
[...]

Je bedoelt inflatie?

OT: Denk dat je teveel paniekfilmpjes op youtube kijkt. Clif High en consorten roeptoeten al een jaar dat volgende maand nu écht de economie instort.
Uit jouw vraag over inflatie zegt al genoeg over je economische kennis. Daar ga ik niet eens in discussie.
Lees eerst een paar boeken. En voor je beeldvorming. Ik heb een economische opleiding genoten :z

[ Voor 10% gewijzigd door lighting_ op 19-04-2019 10:45 ]

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
lighting_ schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 10:44:
[...]
Uit jouw vraag over inflatie zegt al genoeg over je economische kennis. Daar ga ik niet eens in discussie.
Lees eerst een paar boeken. En voor je beeldvorming. Ik heb een economische opleiding genoten :z
Mooi is dat, een opleiding doen en dan de wijsheid in pacht hebben :z
Anyway, ik denk dat er meer manipulatie in het cryptocoin gebeuren zit dan iemand maar ook durft te geloven.
Neemt niet weg dat ik ook hodl (for dear life..) en zo nu en dan wat winstjes pak.

• Rookert25
Liefst koop ik ook aandelen in VET. Tuurlijk.

Ik vind VET de beste speculatie van heel CMC naast ETH, IOTA en BTC (laatste vooral omdat de markt dat vindt, zelf vind ik het maar de MySpace van sociale netwerken).

Alle andere alts zijn minder ver dan VET.

• Slux
  • Niet online
Rookert25 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 10:54:
Liefst koop ik ook aandelen in VET. Tuurlijk.

Ik vind VET de beste speculatie van heel CMC naast ETH, IOTA en BTC (laatste vooral omdat de markt dat vindt, zelf vind ik het maar de MySpace van sociale netwerken).

Alle andere alts zijn minder ver dan VET.
Dat klopt niet wat je zegt want hoezo zijn ze minder ver ? VET heeft net zoveel laten zien als alle andere alts, niks nada noppes.

Als ik aan iemand anders vraag die met tunnelvisie naar een TRX kijken zullen ze precies hetzelfde over hun coin zeggen, zonder dat ze überhaupt verdiept hebben in een andere coin.

• Stokstaart
lighting_ schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 10:44:
[...]

Het was geen vraag, meer een stelling. Het minder waard worden van geld (geldontwaarding) is namelijk gewoon de definitie van inflatie.

• Crypts
Slux schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 11:01:
[...]

Dat klopt niet wat je zegt want hoezo zijn ze minder ver ? VET heeft net zoveel laten zien als alle andere alts, niks nada noppes.

Als ik aan iemand anders vraag die met tunnelvisie naar een TRX kijken zullen ze precies hetzelfde over hun coin zeggen, zonder dat ze überhaupt verdiept hebben in een andere coin.
Los daarvan... Ken wel coins met daadwerkelijke producten maar ook dat is niet meteen genoeg, als niemand erop zit te wachten heeft het alsnog geen meerwaarde. Ik denk dat ieder team achter een coin inmiddels wel door heeft dat maar wat roeptoeteren geen centjes meer binnen brengt, ze dus echt iets moeten gaan leveren en dan moeten ze ook nog eens draagvlak creëren/krijgen. :)

Ik geloof heilig in verschillende technieken achter een aantal coins maar als ik zou weten hoe ik daar een use case van zou kunnen maken in het echte leven was ik nu een heel rijk man. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 22:08

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Minder ver dan VET? Kijk eens naar HOT bijv.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

Neem nu BNB.

Usecase, mooi logo en inmiddels is de raket vanaf de maan op weg naar het einde van dit Melkwegstelsel.

Dusja...

Paaaaamp iet.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Yub schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 00:56:
[...]

Yup, ik ben ook maar simpel 'iemand'. Maar gelukkig wel iemand met het vermogen om in de realiteit en werkelijkheid te leven. Ik kan mij gewoon ergeren dat een John McAfee niet zijn verantwoordelijkheid kan inschatten en bepaalde schade kan aanrichten waar andere de dupe van kunnen worden. Wat als hij dadelijk de verkeerde aanwijst? Vrolijk Pasen! :)
Als ie zichzelf opwerpt als Satoshi zou het me ook niets meer verbazen. Helaas aan malloten geen gebrek in dit wereldje.

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

John McAfee says: 1 BTC will be worth $ 1 million by the end of 2020. Is he losing his bet?

Predicted
$ 49,478.14

Actual
$ 5,270.52

Bitcoin is
89.35%
below

[ Voor 37% gewijzigd door A87 op 19-04-2019 14:01 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-12 08:33
Hij voorspelde al 50K USD eind 2018. Sja. Het is een aparte kerel maar ergens, juist omdat hij zo arrogant, altijd dronken en controversieel is, vind ik het ook wel weer tof.

• XA4DB
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 15-12 22:46
A87 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 14:00:
John McAfee says: 1 BTC will be worth $ 1 million by the end of 2020. Is he losing his bet?

Predicted
$ 49,478.14

Actual
$ 5,270.52

Bitcoin is
89.35%
below
1 million? Yes you can! 8)
Dare I say it... LAMBO! *O*

;)

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
MOON MOON...............................................oh wacht :|

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-12 12:28
morgen: breakout day toch!? Fake of niet, die 5400 gaat eraan :)

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Poll: Wat doe jij als we de 5.8k-6.2k weerstand bereiken?
HODL!
Ik cash (een deel) uit
Ik ga x50 long. Bullmarket!
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=401747&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

M'n persoonlijke plan: ik cash een gedeelte uit aangezien die weerstand zo enorm groot is. Het grootste gedeelte van 2018 hebben we daar support gehad, dat is zo'n ongelooflijke psychologische grens. :$
Ik verwacht prachtige volatiliteit en trading opportunity's daar. Die zone is echt het walhalla voor elke (day)trader en ik ga er lekker aan mee doen met een gedeelte van m'n stack. Buy low, sell high om dan zo "gratis" bitcoin te verdienen. ;)

Het weerstandje van 5.2-5.4k waar we nu zitten is echt niks vergeleken wat gaat komen. Zelf denk ik dat we hier nog een tijd sideways zullen gaan en wellicht nog een niveautje lager naar bijv. de 4.8-5k om die nog een tijdje te testen als support/accumulatie...

De bodem hebben we gehad in 2018. 2019 zal een jaar zijn van voorzichtig herstel maar misschien ook wel een begin van een bull. 2020/2021 WORDT GAANDE BROERRR.

Ik zit nu in de ultieme hodl modus en spaar langs het zijlijntje weer een mooie zak met euro's om een eventuele dip op te kopen. Wat een weertje weer trouwens, heerlijk! :)F

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
The Hodler, thats me 8)

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd

HODL 2025.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Hodl is makkelijkste

Weg

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
De hodl of de gladiolen.

Zero.

• bie100
  • Nu online
gehaktballen of biefstuk

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik wacht eigenlijk op die groene pilaren. Het is vrijdag jongens!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

Imma hodl them coins till moon. I hope real soon. Or is the market gonna pop like a balloon?

I aint going trough the struggle of that daytrade hustle, just hodl, and see if these coins gonna bubble.

Cash out around top, make a couple bucks, and buy that lambo with interior deluxe.

• .oisyn
  • Laatst online: 12:41

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
DAMAGE schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 15:17:
Ik wacht eigenlijk op die groene pilaren. Het is vrijdag jongens!
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DMOXFs8WAAEx51A.jpg

Zoeen?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Jaaaa! Door het dak met die groene candles!!!!

• XA4DB
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 15-12 22:46
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 15:20:
[...]

Imma hodl them coins till moon. I hope real soon. Or is the market gonna pop like a balloon?

I aint going trough the struggle of that daytrade hustle, just hodl, and see if these coins gonna bubble.

Cash out around top, make a couple bucks, and buy that lambo with interior deluxe.
Afbeeldingslocatie: https://news.bitcoin.com/wp-content/uploads/2018/02/hip-hop-bitcoin-1520x1024.jpg

• A87
  • Niet online

A87

0,1% 0,2%..... etc............ komt zo een storm aan.
Je voelt die groene torens al in je bloed aan komen.

[ Voor 34% gewijzigd door A87 op 19-04-2019 15:51 ]

• RaptorXS
A87 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 15:48:
0,1% 0,2%..... etc............ komt zo een storm aan
Met een beetje mazzel knalt dan bij jou het internet eruit. >:)

• A87
  • Niet online

A87

RaptorXS schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 15:50:
[...]

Met een beetje mazzel knalt dan bij jou het internet eruit. >:)
funds are safu

• Slux
  • Niet online
Zolang die term hold niet normaal uitgesproken kan worden door de meeste zie ik het ook nog niks worden komende tijd, dus lekker door traden op de swings die er nu zijn. O-)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Mogen memes ook al niet meer @Slux ? :P

Verwijderd

Wat denken jullie knalt BNB vandaag door zijn ATH in $ waarde?

• Slux
  • Niet online
DAMAGE schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 16:06:
Mogen memes ook al niet meer @Slux ? :P
Nee kinderachtig gedoe jullie lijken wel een stel kleuters :+

En daar hebben we A87 toch al voor ?

• A87
  • Niet online

A87

Echt de hele tijd -0.2% +0.2% .. de hele tijd

• RaptorXS
Misschien toch maar weer eens een paar BTC kopen, zit er wel over na te denken.
Het geld op de bank levert ook niks op aan rente. :)

Verwijderd

RaptorXS schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 16:29:
Heb je er nog niet genoeg dan? >:)

• bie100
  • Nu online
RaptorXS schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 16:29:
Afbeeldingslocatie: https://www.canix.nl/images/nieuws/2012_01_12_idiotnight.jpg

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 16:35:
[...]

Je kan nooit genoeg BTC hebben ;)

• A87
  • Niet online

A87

Afbeeldingslocatie: https://cdn-images-1.medium.com/max/1600/1*EnkFexoN7V9HT2rRmL1YIg.jpeg

[ Voor 94% gewijzigd door A87 op 19-04-2019 16:43 ]

• RaptorXS
:?
Er stond: -80% Rekkt, in je oorspronkelijke posting die je snel geedit hebt.

[ Voor 17% gewijzigd door RaptorXS op 19-04-2019 16:46 ]

• A87
  • Niet online

A87

RaptorXS schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 16:43:
[...]

:?
Er stond: -80% Rekkt, in je oorspronkelijke posting die je snel geedit hebt.
Afbeeldingslocatie: http://shitco.in/wp-content/uploads/2016/10/shitcoinpepenew-300x300-1.png

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-12 21:25
dit is de disbelief fase.

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Lang weekend voor de deur, kunnen we nog een dump verwachten?

• RaptorXS
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 16:35:
[...]

Nee, ben een rupsje nooitgenoeg en heb er een aantal verkocht tegen de rekord koers toen.
Sell high, buy low. :)

• Stokstaart
Groene Paas-candle forming?

• A87
  • Niet online

A87

gebeurd wat ,0,4% omhoog op coinmarketcap

• Slux
  • Niet online
Ben ik echt de enigste die zich aan die trol stoort ?
Begint met de dag irritanter te worden.

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:39
Slux schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 17:23:
code:
1
div[data-owner-id="192015"]:not(:hover) { height:20px; overflow: hidden; }

O-)

Er is ook nog een variant waar de reacties helemaal niet meer zichbaar zijn, nu verschijnen ze nog wel on hover

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Slux schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 17:23:
Nee.

XRP = trash

• Slux
  • Niet online
anboni schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 17:27:
[...]

code:
1
div[data-owner-id="192015"]:not(:hover) { height:20px; overflow: hidden; }

O-)

Er is ook nog een variant waar de reacties helemaal niet meer zichbaar zijn, nu verschijnen ze nog wel on hover
Dank ik had hem vroeger al voor iemand anders maar ben sinds kort overgestapt naar de nieuwe edge browser op chromium based maar krijg het daar niet echt werkend. zou alleen daarvoor bijna weer een adere browser nemen.

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:39
Slux schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 17:31:
[...]

Dank ik had hem vroeger al voor iemand anders maar ben sinds kort overgestapt naar de nieuwe edge browser op chromium based maar krijg het daar niet echt werkend. zou alleen daarvoor bijna weer een adere browser nemen.
Ik heb 'm in m'n custom CSS op Tweakers toegevoegd, werkt dat ook niet goed in edge?

• Crypts
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 13:24:
Neem nu BNB.

Usecase, mooi logo en inmiddels is de raket vanaf de maan op weg naar het einde van dit Melkwegstelsel.

Dusja...

Paaaaamp iet.
BNB is puur voor de fees en dat is dan ook meteen de use case, alles wat buiten Binance verhandeld wordt is puur speculatief. ;)

Over use cases gesproken... Deze komt vanuit een project waar ik bij betrokken ben maar is te tweaker waardig denk ik om niet melden: Kickstarter

Het gaat om een gameconsole op basis van een Odroid waar oude games op kunnen worden gespeeld. Ik heb niks te maken met dit ding overigens, dat is een ander bedrijf van dezelfde eigenaar die deze in elkaar zet maar... Games en na de campagne de console zelf ook kunnen met de eigen coin aangeschaft worden en er draait een eigen custom OS op met eigen appstore. Het geheel wordt ook in elkaar gezet in Duitsland zodat eea onder de Duitse/EU wetgeving valt dus met name garantie is, godverhoede het natuurlijk, wat makkelijker te regelen en je kunt het direct met de ontwikkelaar/eigenaar afhandelen. :)

Als dit als shillen wordt gezien jammer dan, vind dit juist wel leuke ontwikkelingen ook al is het een extreme niche markt. Het is wel een klein concreet voorbeeld hoe crypto iets kan toevoegen aangezien er op den duur ook staking e.d. mogelijk is op deze console.

• Slux
  • Niet online
anboni schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 17:33:
[...]

Ik heb 'm in m'n custom CSS op Tweakers toegevoegd, werkt dat ook niet goed in edge?
Dank u wist niet dat het ook zo kon, werkt perfect. d:)b

:F Hij begint nu ook al op mijn profiel

[ Voor 7% gewijzigd door Slux op 19-04-2019 17:43 ]

• RaptorXS
Slux schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 17:39:
[...]

Dank u wist niet dat het ook zo kon, werkt perfect. d:)b

:F Hij begint nu ook al op mijn profiel
Ach, had al eerder last van hem, die A87, in mijn profiel bij Tweakers.
A87
2 maart 2018 20:15
ben jij nu rijk?

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Kan het weer on topic?

Weg

• Slux
  • Niet online
Moon lambo hudl *O*

• Stokstaart
Toevallig nog iemand in NY 14 mei? https://www.digitalassetsummit.io/

• Keesdegrote
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-11-2023
ADA is ook aardig gedaald. Mooi instapmoment? Wat denken jullie?

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-12 21:25
Keesdegrote schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 18:06:
dat dacht is vorige week dus al, ik was te vroeg.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik hou het in de gaten, maar er kan denk ik nog wel wat vanaf.

Iemand kwam een paar dagen terug vragen of het slim was ADA te kopen en zei er bij dat de TA zei dat het geen goed idee was. De reactie met een zooi upvotes was: Fuck TA gewoon kopen.

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
PilatuS schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 18:22:
[...]

Iemand kwam een paar dagen terug vragen of het slim was ADA te kopen en zei er bij dat de TA zei dat het geen goed idee was. De reactie met een zooi upvotes was: Fuck TA gewoon kopen.
tja soms kan je de TA gebruiken om je punt te maken en soms niet.. ;)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ja, ik hoop het. Ga zondag voor 2 weken op vakantie naar het buitenland, dus weinig tijd om te handelen. Misschien een gedwongen hodl, maar met deze stijgende koersbeweging wel positief.
Dat dacht ik vanochtend ook, heb ze inmiddels voor Bitcoin ingewisseld :)

Moon!!! *O* *O* *O* *O* oOo oOo oOo oOo oOo

• bie100
  • Nu online
PilatuS schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 18:22:
[...]

ja ja dat was ik verdien ik straf? ( denk er nog steeds zo over vrijheid van meningsuiting of zo iets ) :O
Pagina: 1 ... 139 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!