If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Nou, meestal worden die niveaus toch redelijk vastgehouden. Ik zie XRP niet snel onder de 28ct zakken, laat staan 25ct, dat was nl. de bodem van de bearmarkt. Er zijn maar weinig munten die er daarna nog onder zijn gekomen.Rechtzodiegaat schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:55:
[...]
Dat support levels of sowieso resultaten uit voorgaande jaren niks zeggen hebben we inmiddels ruimschoots gezien toch?
Ik hoop het voor je maar met al die extra xrp's die uitgegeven worden zal het moeilijk worden om de huidige koers vast te houden.ggj87 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 10:07:
[...]
Nou, meestal worden die niveaus toch redelijk vastgehouden. Ik zie XRP niet snel onder de 28ct zakken, laat staan 25ct, dat was nl. de bodem van de bearmarkt. Er zijn maar weinig munten die er daarna nog onder zijn gekomen.
De bagholders zullen ook wel ongeduldig worden dat het zo lang niks doet en misschien toch hun verlies pakken waardoor het belletje snel leeg loopt.
En het kan natuurlijk ook de andere kant op gaan, maar als je er op afstand naar kijkt lijkt die kans steeds kleiner te worden, met de vorige bullrun werden er niet elke keer zoveel extra coins de markt op gegooit, daar zit ook imo het probleem, als ze zouden zeggen dat ze gaan burnen of inkopen zou de koers wel een impuls krijgen.
Nu maakt het niet uit met hoeveel nieuws ze naar buiten komen, koers reageert en niet op.
Maar XRP blijft XRP
dump itSoeski schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 10:09:
ik heb STORM nog, momenteel -81%. Lekkere coin haha.
Ik denk dat je Dotan bedoelt. Dat was episch.Crypts schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 10:04:
[...]
Zei die gozer niet vaker dingen die niet kloppen?

Ook de inhaker van Bol.com mocht er zijn.
https://nos.nl/uitzending/40959-nos-journaal.html (2:45)
dus als je meer dan 250 euro investeerd gaan ze pas extreem hoog rendement beloven.
[ Voor 41% gewijzigd door twain4me op 12-04-2019 11:13 ]
Not your private keys? Not your crypto.
Koop het maar bewaar niet op exchanges/brokers.
Ze hebben die 250 nodig om andere goedgelovigen te betalen.twain4me schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 11:11:
bitcoin bij de nos.
https://nos.nl/uitzending/40959-nos-journaal.html (2:45)
dus als je meer dan 250 euro investeerd gaan ze pas extreem hoog rendement beloven.raar verhaal
[ Voor 4% gewijzigd door HaruHaru op 12-04-2019 12:14 ]
met Carl bedoel je toch niet Carlton?HaruHaru schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 12:14:
nieuwste clip van The Moon (carl) is wel goed vind ik. (TA)
[ Voor 12% gewijzigd door HaruHaru op 12-04-2019 12:47 ]
@Tominatie als die "MOON!" roeptbie100 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 12:42:
[...]
met Carl bedoel je toch niet Carlton?
[Afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door HaruHaru op 12-04-2019 12:49 ]
ik vind deze wat realistischer
mooi and gezonde manier voor een start van een bullmarkt
Is vrij normaal niveau om daar in te trappen op gemiddeld niveau. IQ heeft er geeneens mee te maken.Stokstaart schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:43:
[...]
Als je daar in trapt en ook nog eens duizenden euro's in stopt ben je écht te dom om te kakken. Je beleggingen laten beïnvloeden door wat je op facebook tegen komt.. Dan verdien je het gewoon om opgelicht te worden..
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 12-04-2019 13:14 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Realistischer? Of past 'ie gewoon beter bij je wensen?HaruHaru schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:12:
[...]
ik vind deze wat realistischerhttps://www.tradingview.c...in-Potential-SHS-Pattern/
ja, je hebt gelijk. eigenlijk de 2de (beetje van 1ste). maar dat zijn veel van de TA's imo. wellicht een drop naar de 4.6K $ realistischer.anboni schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:13:
[...]
Realistischer? Of past 'ie gewoon beter bij je wensen?
Waarom zie ik heel vaak een andere zoom op een TA ? is daar geen standaard voor ?
Als je maar ver genoeg in of uitzoemt krijg je vanzelf de TA te zien die je wilt zien, ik zie maar weinig TA's voorbij komen die dezelfde zoom gebruiken.
Ik ga dit keer ook meedoen. Maar moet het wel "even" 10% pumpen. Maar dan verkoop ik klein portie en wacht ik het af. Zakt het, heb ik meer coins. Blijft het stijgen dan gaan we naar de maan wat we toch uitteindelijk als 1e willen.Sahara schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:15:
Zou mij niet verbazen dat BTC nu door de whales wordt opgepompt om wat hoger hun bags te kunnen lozen en het daarna weer naar beneden stort.
Klopt, er zijn gewoon weinig TA'ers die zelfde denken. Ik las vandaag op CCN dat een asset manager de btc verwacht te dalen naar 1000$.................. ehmmm... ik vind hem nu al meest waardeloze ta'er. hij houd totaal geen rekening mee met support en populariteit van btc op dit moment. 1 van de grootste huilers die zijn kans heeft gemist op de bottom.Slux schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:17:
Vraagje aan de TA'rs,
Waarom zie ik heel vaak een andere zoom op een TA ? is daar geen standaard voor ?
Als je maar ver genoeg in of uitzoemt krijg je vanzelf de TA te zien die je wilt zien, ik zie maar weinig TA's voorbij komen die dezelfde zoom gebruiken.
ik pak altijd de TA wat meest logisch lijkt en ook dat is erg moeilijk in te schatten. het is altijd een wellis nietus spelletje.
[ Voor 12% gewijzigd door HaruHaru op 12-04-2019 13:20 ]
Goede vraagSlux schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:17:
Vraagje aan de TA'rs,
En gras is groen en de lucht is blauw.ggj87 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:19:
[...]
Goede vraagIk zie zelf de hogere timeframes als 1D, 1W e.d. voor de langere termijn en 5m t/m 4h voor kort/middel.
Edit; Sorry
[ Voor 3% gewijzigd door Klaas25 op 12-04-2019 13:22 ]
Verwijderd
Hahaha het was natuurlijk maar een dom grapje, maar leuk dat mensen het kunnen waarderen. Ik ken je verder helemaal niet dus dat het zo overeenkomsten zijn is stom toeval.Slux schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 07:35:
[...]
Je krijgt nog een duimpje van mijn vriendin ze kwam niet meer bij, was heel herkenbaar voor haar op alle luxe na, en dat ik eerder een vals muntje op de grond zou gooien dan dat ik echt geld zou gebruiken ,want crypto. Als een bekende van mij dat verhaal leest zullen ze meteen zeggen ja dat gaat over mij.
Ik zou hem bijna inlijsten en boven mijn ben hangen om me er aan te herrineren wat voor zuurpruim ik ben
Mischien heeft ze toch gelijk dat ik moet stoppen met crypto
Verder alleen stoppen als je er ongelukkig van wordt natuurlijk. Of rekt gaat uitteraard
Wat betreft het zuurpruim gedeelte valt dat wel mee, tenminste hier op het topic. Ik kan je posts altijd wel waarderen.
Wie dat soort dingen tekent heeft de afgelopen weken de koersen niet in de gaten gehouden .HaruHaru schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:12:
[...]
ik vind deze wat realistischerhttps://www.tradingview.c...in-Potential-SHS-Pattern/
3200-4500 supprt levels waren geruineerd door 1 persoon..
5000 wordt dik verdedigt...+ golden cross .. + above 2000 weekly
Bears krijgen koers niet eens terug naar onder de 5000 laat staan 4600 (of 3200) wat al de afgelopen weeken zwaar wordt geprobeerd met shorten etc etc...
Zelfs RSI/stoch werd gewoon geraped door kopers.
Bearis divergence op 4H.
Daarnaast zijn de altcoins bitcoin een stap voor en staan op +-6000 level van waar de bitcoin nog moet komen. Altcoins zijn aan het wachten op een grote move van bitcoin.
EN einde van bearmarkt, of de bearmarkt nog even door gaat ofso.
Dus al die TA's van mensen die exotische termen gebuiken zoals SHS en potential zijn gewoon gokkers, wie gaat er noiu in godesnaam een head en shoulders voorspellen
Met TA moet je kijken naar de feiten niet gokken op formaties die nog moeten komen.
[ Voor 22% gewijzigd door A87 op 12-04-2019 13:44 ]
Verwijderd
Rond 4 uur vanmorgen was de dip best diep, ik sta nu weer zo'n 10% hoger qua fiatwaarde als dat moment.Stokstaart schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 07:32:
[...]
Niet kapot, we kopieren mogelijk de patronen van voorgaande cycli (zie de lows vlak voor de start van de bull run in 2014). Dus laat je niet leiden door fear en hou rekening met alle scenario's.
Verder absoluut geen fear, al zie ik het liever omhoog gaan dan naar beneden.
Haha, je bent wel een volhouder. Kudo's voor jou daarvoor. Als ik niet beter wist had ik je nog geloofd ook.A87 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:37:
[...]
Wie dat soort dingen tekent heeft de afgelopen weken de koersen niet in de gaten gehouden .
Bears krijgen koers niet eens terug naar onder de 5000 laat staan 4600 (of 3200) wat al de afgelopen weeken zwaar wordt geprobeerd met shorten etc etc...
Daarnaast zijn de altcoins bitcoin een stap voor en staan op +-6000 level van waar de bitcoin nog moet komen. Altcoins zijn aan het wachten op een grote move van bitcoin.
Dus al die TA's van mensen die termen gebuiken zoals SHS en potential zijn gewoon gokkers, wie gaat er noiu in godesnaam een head en shoulders voorspellen, en dan zeker nog op inzetten ook
Persoonlijk denk ik dat we niet lager dan 4700 zullen zakken. Misschien een paar uitschieters maar dat die meteen weer opgekocht worden. Vanaf nu gewoon Moon, bull, lambo alles.
[ Voor 7% gewijzigd door Rrehorst op 12-04-2019 13:44 ]
En waarom dan inkopen op de groene balk als je een pijl toont die nog verder naar beneden wijst. Ugh.
Hopen op een rustig weekendje rond de $5000 en maandag weer knallen omhoog. Of mag nu direct in het weekend ook van mij
Dat is niet eens basis TA maar gokken. En al die dumpers gaan nu weer in long zitten.Klaas25 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:43:
Waarom moet er perse nog weer een "shoulder" komen na "head' Het kan toch ook gelijk weer omhoog. Of omlaag..
En waarom dan inkopen op de groene balk als je een pijl toont die nog verder naar beneden wijst. Ugh.
Hopen op een rustig weekendje rond de $5000 en maandag weer knallen omhoog. Of mag nu direct in het weekend ook van mij
[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 12-04-2019 13:49 ]
Verwijderd
Altcoins zijn in mijn optiek aan het klaarstomen tot een meer stabiel Bitcoin level, die op dit moment nog bepaald moet worden.A87 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:37:
[...]
Wie dat soort dingen tekent heeft de afgelopen weken de koersen niet in de gaten gehouden .
Ik denk dat die pas weer een flinke boost krijgen wanneer Bitcoin een tijd sideways in een kleinere range gaat bewegen.
Wel leuk, benieuwd welke dan gaan pumpen. Vaak gooit een flinke Bitcoin spike alles even in de reset, coins die het daarvoor goed deden hoeven niet perse de coins te zijn die het daarna ook weer goed doen.
[ Voor 27% gewijzigd door A87 op 12-04-2019 13:46 ]
Ik ben grotendeels mee eens. Ik zie veel van dit soort TA's. zoals iemand anders net ook vroeg aan mij: realistisch of wens? meer een wens. ik zie het ook niet gebeuren. de 5K support is sterk. hopelijk breken ze dit niet. Zolang het niet gebroken wordt, blijven we in een bullish territory.A87 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:37:
[...]
........
Dus al die TA's van mensen die exotische termen gebuiken zoals SHS en potential zijn gewoon gokkers, wie gaat er noiu in godesnaam een head en shoulders voorspellen, en dan zeker nog op inzetten ook
Met TA moet je kijken naar de feiten niet gokken op formaties die nog moeten komen.
ik hoop dat we vanaf nu de term "dump" kunnen laten vervallen en vervangen met corrections.
@A87 hopelijk herstellen de alts straks los van BTC.
[ Voor 23% gewijzigd door A87 op 12-04-2019 14:11 ]
Zero.
Bij mij was dat de dag later (een maand geleden).Goh schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 14:45:
Kan iemand mij vertellen hoe snel je geld op je bank gestort krijgt als je t over laat maken van je Kraken account?
Ligt eraan hoe laat je het over geboekt hebt. Als je het voor 10:00 overboekt geloof ik al dezelfde middag. Anders de dag erna (nu weet ik niet precies hoe het in het weekend zit, ik denk dat het dan met beetje pech maandag pas wordt, maar zou ook zomaar zaterdag al kunnen zijn)Goh schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 14:45:
Kan iemand mij vertellen hoe snel je geld op je bank gestort krijgt als je t over laat maken van je Kraken account?
Sowieso goed om je alvast tier X te verifiëren aangezien je anders tegen withdrawal limieten aan kunt lopenGoh schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 14:52:
Bedankt voor de antwoorden! Heb er geen haast bij, maar wilde gewoon eens kijken hoe snel t gaat.
Wat is X? K dacht dat het 1, 2 en 3 heette. Kan nu ff niet kijken.Oepsje schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 14:56:
[...]
Sowieso goed om je alvast tier X te verifiëren aangezien je anders tegen withdrawal limieten aan kunt lopen
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Voor 24% gewijzigd door A87 op 12-04-2019 15:00 ]
Haha ja heet ook 1,2,3 of 4 maar ligt er beetje aan tot welk bedrag je wilt. Dus vandaar dat ik X zei (kon je het zelf invullen)Klaas25 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 15:00:
[...]
Wat is X? K dacht dat het 1, 2 en 3 heette. Kan nu ff niet kijken.
dr craig s wright gaat markt dumpen ofso?A87 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 15:00:
https://twitter.com/cz_binance/status/1116563034476957699
Weg
Nog even en er zijn meer bitcoins dan XRP's
Verwijderd
Whaha, nu ff serieus. Ik ben er uit, je bent een troll.A87 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:37:
[...]
Bearis divergence op 4H.
Dus al die TA's van mensen die exotische termen gebuiken zoals SHS en potential zijn gewoon gokkers, wie gaat er noiu in godesnaam een head en shoulders voorspellen, en dan zeker nog op inzetten ook
99% van de forks zijn money grabs.Klaas25 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 15:17:
Ik vraag me wel echt af waar we hadden gestaan als dat hele fork gebeuren niet was gebeurd. Van mij mag die het delisten haha. Al die forks gaat nergens over. Het is of Bitcoin of heel andere alt.
Nog even en er zijn meer bitcoins dan XRP's
A87 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 15:00:
Mooi, delisten die zooi. En bcash er achteraan.A87 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 15:00:
Precies, schoon de boel maar eens op.Luuk schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 15:30:
[...]
Mooi, delisten die zooi. En bcash er achteraan.
Zero.
De flamewar is epic te noemen.A87 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 15:00:
[ Voor 20% gewijzigd door twain4me op 12-04-2019 15:36 ]
Waarschuwing #Binance CEO, wordt Bitcoin SV verwijderd?
[ Voor 62% gewijzigd door A87 op 12-04-2019 16:18 ]
Niet dat hij ongelijk heeft maar toch.
oh, and it won't be the first time, and we learned a few things. The losers pay for our lawyer fees. We have a number of very good/expensive lawyers.
The problem for most people is, you have to front the legal costs, which can mount to millions of dollars. Fortunately, we can deal with it.
Ja zet gewoon weer 1 of andere ICO op en geld stroomt weer binnen.
[ Voor 7% gewijzigd door Slux op 12-04-2019 16:22 ]
Vind je dat echt raar? Ik denk dat die CZ gewoon klaar is met die Craig en zijn fud.Slux schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 16:20:
Zal wel aan mij liggen maar als CEO van Binace zulke opmerkingen te maken vind ik wel een beetje vreemd.
oh, and it won't be the first time, and we learned a few things. The losers pay for our lawyer fees. We have a number of very good/expensive lawyers.
The problem for most people is, you have to front the legal costs, which can mount to millions of dollars. Fortunately, we can deal with it.
Verwijderd
Heb je gezien hoeveel echte shitcoins er wel niet staan op Binance en hoeveel ellende daar wel niet mee is geweest ?Goh schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 16:38:
[...]
Vind je dat echt raar? Ik denk dat die CZ gewoon klaar is met die Craig en zijn fud.
Dan mag die alle coins wel delisten.
Hij werkte er anders ook aan mee en steunde die fork ook dus om nu zulke opmerkingen te maken ...
Zulke opmerkingen maak je gewoon niet als een miljarden bedrijf, maar dat ben ik.
Edit
Binance is alleen zo groot vanwege al die shitcoins, ze doen niet eens mee qua volume van de +/- top 10 coins
[ Voor 9% gewijzigd door Slux op 12-04-2019 16:50 ]
Met tegenzin wel hoor. Je kan het tegenover je klanten die er Bcash hebben staan natuurlijk ook niet maken om er niet aan mee te doen.. Hij had er toen der tijd helemaal geen zin in om die fork te ondersteunen met al dat gezeur er omheen, maar als andere exchanges het doen dan moet je wel.Slux schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 16:46:
[...]
Hij werkte er anders ook aan mee en steunde die fork ook dus om nu zulke opmerkingen te maken ...
Het is ook raar, juist hij zou zich in deze discussie niet moeten mengen, Hij oppert in feite verwijderen van zijn excange omdat hij die andere persoon niet lief vindt/ zijn mening deelt.Slux schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 16:20:
Zal wel aan mij liggen maar als CEO van Binace zulke opmerkingen te maken vind ik wel een beetje vreemd.
Het is juist dit soort dictoriaal gedrag van instellingen wat mensen beu zijn en daarom crypto als oplossing zien. En dit onderstreept mijn statement van laatst alleen maar. brokers en exchanges zijn geen haar beter dan de instellingen binnen het fiat systeem.
Al zou ik er zeker eentje op nemen op het moment dat hij daadwerkelijk die coin van de exchange af mikt.. hoop dan wel tegelijk dat hij er nog een berg achterna gooit.
Werkte bijvoorbeeld een coinbase & bitstamp er aan mee ?PilatuS schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 16:50:
[...]
Met tegenzin wel hoor. Je kan het tegenover je klanten die er Bcash hebben staan natuurlijk ook niet maken om er niet aan mee te doen.. Hij had er toen der tijd helemaal geen zin in om die fork te ondersteunen met al dat gezeur er omheen, maar als andere exchanges het doen dan moet je wel.
Ze hebben een houding dat het ze niks uit maakt dus ze moesten niks imo maar dat ben ik.
Nogmaals ben het wel eens met hem hoor, het is gewoon een shitcoin maar dat is een trx ook en daar is ie dikke maatjes mee.
Exchange moet zich bezig houden met traden maar om uitlatingen over coins te doen is imo not done, laat ook maar weer zien hoe onvolwassen de crypto wereld is. (blij dat ik daar bij hoor
Dat klopt niet. Als je gaat kijken naar het echte volume na onderzoek is Binance zo'n beetje het grootste. Het ligt er nog wel aan of je kijkt naar het volume van bijvoorbeeld Bitmex. Dan is Bitmex natuurlijk groter, maar daar wordt geen enkele BTC daadwerkelijk gekocht of verkocht.Slux schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 16:46:
[...]
Binance is alleen zo groot vanwege al die shitcoins, ze doen niet eens mee qua volume van de +/- top 10 coins
Zie ook dit: https://twitter.com/Bitwi...09114656944209921/photo/1
Dacht dat het voornamelijk over bitcoin ging, als je op cmc kijkt naar de top 10/15 coins en exchanges ontloopt het elkaar niet zoveel, alleen bitcoin is king in washingPilatuS schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 16:59:
[...]
Dat klopt niet. Als je gaat kijken naar het echte volume na onderzoek is Binance zo'n beetje het grootste. Het ligt er nog wel aan of je kijkt naar het volume van bijvoorbeeld Bitmex. Dan is Bitmex natuurlijk groter, maar daar wordt geen enkele BTC daadwerkelijk gekocht of verkocht.
Zie ook dit: https://twitter.com/Bitwi...09114656944209921/photo/1
exact, moet je eens voorstellen dat de dircteur van de aex gaat roeptoeteren dat klm niet meer welkom is omdat hij denkt dat vliegtuigen hekserij is.Slux schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 16:58:
[...]
Exchange moet zich bezig houden met traden maar om uitlatingen over coins te doen is imo not done, laat ook maar weer zien hoe onvolwassen de crypto wereld is. (blij dat ik daar bij hoor)
Heb je een mening over scams en shitcoins of vliegtuigen, prima, zet ze dan ook ALLEMAAL niet op je exchange. incl je eigen BNB muntje wat door iedereen zijn strot wordt gedrukt.
Daar heb je opzich gelijk in, maar aan de andere kant is dit een reactie op de BS van het andere kamp. Het andere kamp speelt niet netjes en doet dat al heel lang. Nu is het eens de andere kant die iets doet wat niet netjes is, maar dat is een reactie op iets wat al heel lang niet netjes gaat. Dit vind ik zelf wel een verschil.twain4me schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 17:02:
[...]
exact, moet je eens voorstellen dat de dircteur van de aex gaat roeptoeteren dat klm niet meer welkom is omdat hij denkt dat vliegtuigen hekserij is.
Heb je een mening over scams en shitcoins of vliegtuigen, prima, zet ze dan ook ALLEMAAL niet op je exchange. incl je eigen BNB muntje wat door iedereen zijn strot wordt gedrukt.
[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 12-04-2019 17:40 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ik ga een long van een aantal dagen of weken. Ik denk dat er zomaar weer iemand de prijs flink omhoog kan laten schieten.
[ Voor 46% gewijzigd door A87 op 12-04-2019 17:40 ]
Verwijderd
Of niet @Dhr. Satoshi
je probeerd gewoon de verdenking vanjezef af te wenden...Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 17:40:
Gelukkig weten we allemaal wie de echte Satoshi is: gewoon een Tweaker net als ons allemaal, met een leuke shitfolio op Binance.
Of niet @Dhr. Satoshi
nu ik erover nadenk is die voedselbank wel een heel erg goede manier....
Verwijderd
Ik ben helemaal klaar met die pumps ik denk dat ik voorlopig bij bitcoin blijf, Gewoon op 1 ding de focus.Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 17:45:
Waves is ook keihard aan het knallen zeg... Lekkere pumps de laatste tijd op diverse alts, traden lijkt steeds aantrekkelijker.
Geen mensen die altcoins dumpen (switchen naar btc oid) terwijl je in een trade zit.. dat soort geintjes.
OF BTC zakt en ALLES zakt
of BTC gaat omhoog en nog meer dump op je trade....
[ Voor 25% gewijzigd door A87 op 12-04-2019 18:14 ]
NB: Het is zeker geen shill of koopadvies, maar het is een duidelijk artikel dus wilde m even delen.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Nee, hij heeft $5000 beloning uitgeschreven voor die de echte identiteit van Hodlonaut bekend maakt.New Yorker schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 15:03:
[...]
dr craig s wright gaat markt dumpen ofso?
Werd ook weer tijd, de hele rit omhoog en naar beneden weer meegemaakt... beneden aangekomen wel bijgesprokkeld.Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 17:45:
Waves is ook keihard aan het knallen zeg... Lekkere pumps de laatste tijd op diverse alts, traden lijkt steeds aantrekkelijker.
Fijn dat het weer stijgt, mijn pf werd wel troosteloos zo, zelfde gold voor KCS namelijk
De tijd leert of het tij keert
Waarom, dat is toch heel normaal binance heeft net alle BTT uitgegeven.PilatuS schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 18:35:
BTT is ook lekker vaag aan het doen. Zit ineens een volume is, gaat nergens over zo enorm veel.
Een dollar maar ? hier werd vorig jaar geroepen dat het minimaal 20usd zou wordenThaam schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 19:48:
Ben geen Vechain hodler, maar ik krijg steeds meer het idee dat het de XRP van de volgende bullrun gaat worden. Niet te opvallend maar maakt de afgelopen tijd mooie gains. Ze zijn ook actief op social media. Misschien toch maar een invest doen. Kan zomaar ruim voorbij de dollar gaan stijgen.
Hoop het voor je, denk zelf dat de hype er wel een beetje af is, zie het thor verhaal en praktijk voorbeelden of praktijk, eerder het gebrek eraan met hun mooie verhaaltjes.
Eigenlijk zijn het gewoon algemene beleggingsscams waar ook bitcoin in genoemd wordt. Dus worden het door de NOS bitcoin scams genoemd, want dat bekt lekkerder en trekt meer kliks aan.raq schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 20:01:
Bitcoin advertenties op NOS-journaal?
Ik kijk geen NOS.raq schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 20:01:
Bitcoin advertenties op NOS-journaal?
Weg
Zero.
Market Cap: $1 799 915 953 (-98.96%)
Ja ok, maar meer volume dan Bcash, BNB of LTC is wel heel flink.cursquidHome schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 19:13:
[...]
Waarom, dat is toch heel normaal binance heeft net alle BTT uitgegeven.
Ik denk dat het lastig is om te zeggen wat de volgende bullrun ons gaat brengen. Wie weet doet BTC het wel zo goed dat iedereen alts gaat dumpen voor BTC. Zal wel niet, maar je weet het niet.Thaam schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 19:48:
Ben geen Vechain hodler, maar ik krijg steeds meer het idee dat het de XRP van de volgende bullrun gaat worden. Niet te opvallend maar maakt de afgelopen tijd mooie gains. Ze zijn ook actief op social media. Misschien toch maar een invest doen. Kan zomaar ruim voorbij de dollar gaan stijgen.
Een tijdje terug was het nog HOT die zou gaan moonen en blijven moonen volgens sommige. Zelfs mensen die dachten dat ie echt zou blijven gaan een geen correctie zou krijgen. Inmiddels is er van die grote stijging weinig meer over.
[ Voor 13% gewijzigd door PilatuS op 12-04-2019 21:22 ]
200% over in mijn geval..PilatuS schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 21:20:
[...]
Een tijdje terug was het nog HOT die zou gaan moonen en blijven moonen volgens sommige. Zelfs mensen die dachten dat ie echt zou blijven gaan een geen correctie zou krijgen. Inmiddels is er van die grote stijging weinig meer over.
Zero.
Dat kan natuurlijk prima, maar dan was je er vroeg bij
Klopt, alleen vergeten mensen weleens dat een bullrun 2 jaar kan duren(met pieken en dalen), en niet een paar weken.PilatuS schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 21:20:
[...]
Ja ok, maar meer volume dan Bcash, BNB of LTC is wel heel flink.
[...]
Ik denk dat het lastig is om te zeggen wat de volgende bullrun ons gaat brengen. Wie weet doet BTC het wel zo goed dat iedereen alts gaat dumpen voor BTC. Zal wel niet, maar je weet het niet.
Klopt, maar of iedereen zijn favoriete coin daar ook aan mee zal gaan doen is maar de vraag. Verder is de vraag wanneer die bullrun echt begint en wat er tot die tijd nog kan gebeuren. Verder zie ik geen plaats voor 100'en coins en zie ik er genoeg compleet doodbloeden. Als voor coin X het geld op is en het team stopt er mee is het einde verhaal. Tuurlijk zullen er genoeg coins gaan knallen, maar wat voor de ene een prachtig project is kan voor de ander een shitcoin zijn die niets toevoegt.Thaam schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 21:38:
[...]
Klopt, alleen vergeten mensen weleens dat een bullrun 2 jaar kan duren(met pieken en dalen), en niet een paar weken.
mijn dca zit net boven de 12 sat... ik weet alleen niet wat dat in USD was
Nu we het over fucking cheape muntjes hebben (met usecase) PundiX is ook flink oversold. Hmmm. Ook behoorlijk wat procenten down van de top. Gokje: 80%?
[ Voor 43% gewijzigd door DAMAGE op 12-04-2019 22:08 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!