Slux schreef op donderdag 11 april 2019 @ 21:38:
[...]
Ik weet niet wat voor jouw veel trades zijn ? zit soms op 100 per dag, mijn orders zijn wel iets hoger dan 20k, vroeger had ik geen fees op coinbase en nu ze er wel zijn merk ik er niks van ik moet ze toch hebben of ik moet er vanaf.
Edit toch maar op letten voortaan idd ik vond het al vreemd waarom ik nog bij de voedselbank mag blijven alles gaat op aan fees
Fees Accrued Past 30 Days op coinbase
$1886.46
Slux bij de voedselbank.
Met gierende banden rijdt hij met zijn Bentley Continental GT de parkeerplaats op. Naast hem een vuilniszak met oude kleding. Hij trekt zijn 3 delige Armani pak uit en kleed zich in een oud Feyenoord shirt, spijkerbroek met scheuren en bodywarmer.
Nog even snel zijn haar in de war en hij is er klaar voor. Eenmaal binnen aangekomen ziet hij een ferme rij staan. Voor hem een oud vrouwtje met wandelstok. Ze kijkt hem aan met haar staar doorlopen ogen. 'Dit schiet niet op zo, denkt Slux. Tijd is geld...' Hij laat een 10 eurocent muntje uit zijn hand vallen, rollend over de grond. 5 mensen uit de rij schieten er op af. Het oude vrouwtje slaat wild om zich heen met haar wandelstok om het muntje te bemachtigen.
De rij wordt kleiner. Voor Slux staat nu een klein meisje, met warrig haar en 2 vlechten van een paar weken oud. Haar schattige gezichtje onder de vegen, in haar kleine handjes een schaaltje voor wat aardappelen...
'Even aan de kant voor ome Slux, meiske.' zegt hij terwijl hij haar aan de kant drukt. 'Coinbase roept en de fees zijn niet mals.' Eindelijk is hij aan de beurt, een mooi pakket vol knakworsten, aardappelen en doperwten. 'Haa heerlijk.' zegt Slux tegen de vrouw achter de balie. 'Bedankt maar weer, hebben jullie ook nog wat jus toevallig?' 'Nee meneer, dit is het laatste pakket wat we hebben...'
Het meisje achter Slux laat een traan over haar wangen rollen en keert hongerig met een leeg schaaltje in haar magere handjes naar de uitgang. 'He jammer, die erwten zijn altijd zo lekker met een schep jus.' zegt Slux. 'Maarja, je kunt niet alles hebben... Scheelt sowieso weer wat Litecoin dit. Tot morgen vast!'
Eenmaal thuisgekomen zet hij het pakket op het aanrecht van zijn marmeren keukenblad ingelegd met diamanten sierornamenten, waar 3 naakte Indonesische godinnen aan kettingen met enkel koksmutsen op het pakket zullen omtoveren tot een waar feestmaal. 'Nou dames, leef je uit.' 'Ik pak nog even een trade op Bcash, over een uurtje staat het wel klaar toch? Owja brengen jullie met een minuut of 5 vast even een glas Chivas Regal Royal Salute? Op kamertemperatuur graag.'