[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 127 ... 156 Laatste
Acties:
  • 437.442 views

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-12 18:27

p0st

Dutch Reefer

A87 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 18:03:
[...]

En dan knalt de prijs 25% omhoog en weg die grote kans..
8)
Haha ik zit inmiddels lang genoeg in dit "spel" om te weten dat ik me niet gek moet laten maken door die gedachten :9 en als het wel gebeurt, soit :) ik heb nog ~70% over, dus graag zelfs :+

[ Voor 5% gewijzigd door p0st op 11-04-2019 18:07 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-12 21:25
p0st schreef op donderdag 11 april 2019 @ 17:59:
Ik had met mezelf afgesproken dat wanneer mijn total portfoliowaarde 10% zou dalen, dat ik dan per direct 30% van mijn PF zou verkopen en zou omzetten naar fiat. Enfin, dat was dus vanochtend rond een uur of 10, tot nu toe nog geen spijt van :)

Ik wacht wel even tot het weer stabiliseert, tot die tijd houd ik het bij IOST en drie Exchange tokens (BNB, KCS en QASH)
Ik had met mezelf afgesproken juist te kopen na een daling, enfin, dat was dus gisteren, tot nu toe geen spijt van ;)

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Persoonlijk denk ik dat we de tweede fase van capitulatie hebben gehad. De derde fase van speculatie is al wel aangebroken. Vierde fase van een nog een iets dalende prijs komt nu snel en dan trappen we de bull market af. Met een jaartje zitten we er allemaal anders bij hoop ik zo.

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-12 08:47
De grote vraag blijft... welke munt gaat er dit keer 30000% stijgen? De vorige keer was het XRP....
Ik zet zelf hoog in op ADA, XLM en ICX.

• Thaam
Of toch weer XRP.... die blijft zo kalm de laatste tijd. Stilte voor de storm?

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Thaam schreef op donderdag 11 april 2019 @ 18:21:
De grote vraag blijft... welke munt gaat er dit keer 30000% stijgen? De vorige keer was het XRP....
Ik zeg zelf hoog in op ADA, XLM en ICX.
30000%? Laten we beginnen met 100%.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2019 @ 17:01:
Nog shorters hier die een dikke buit hebben binnengeharkt aan deze dip?

Ik kan wel een succesverhaaltje gebruiken nu.
Ik zat (en zit) in fiat tijdens de dip, mooiere verhalen kan ik je helaas niet geven voor vandaag (tot nu toe) :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 24-11 08:47
eind van het jaar 10k

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-12 23:37

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Btc eind van het jaar 152.453,87 euro

Zero.

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Mijn eerste buy order is afgegaan vandaag op AION. Voor de rest van mijn buys dan moet het nog wat verder zakken. Maar liever gaan we nu gewoon weer omhoog. Ik wil hogere lows zien dat we langzaam naar bull markt gaan O-)

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Zijn jullie bekend met Blockport? Mooi nederlands project. Dit kwartaal gaan ze uitbreiden naar amerika waar ze een directe concurrent worden van Coinbase. Lagere fees en een toevoeging van social/copy trading zoals eToro dat op traditionele markten doet.

Ze zijn ook een STO begonnen die maandag van start gaat. Deel van de opbrengsten worden gebruikt om een deel van al een geringe supply terug te kopen. Dus op korte termijn al leuke gains te halen.

https://app.blockport.io

Lijk wel een shiller 😊 Maar ik heb dit project niet voor niets uitgekozen en kan hem ten zeerste aanbevelen.

Ik zie deze 100x doen voor het einde van het jaar.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2019 @ 17:01:
Nog shorters hier die een dikke buit hebben binnengeharkt aan deze dip?

Ik kan wel een succesverhaaltje gebruiken nu.
Ik heb een dipje gekocht op Litecoin wat dicht tegen de bodem zat vandaag. Dat is mijn succesverhaal.
Daarbij is de schade redelijk beperkt bij mij omdat ik niet in die ultieme shitcoins zit. Ik blijf m'n LTC's lekker holden en bijkopen, de block halving gaat gegarandeerd nog voor veel mooie actie zorgen.

Dat is mijn overtuiging. Its good to be a moonboy. :Y

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/deU3b8c.png

• Thaam
radem205 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 18:22:
[...]

Heb het over einde bullrun...

• Tominatie
  • Niet online
@Verwijderd De GVT dream begint ook af te brokkelen. Die blijft alleen maar dalen.
Weet jij toevallig of dat platform een beetje loopt?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@kbloem Die kennen we en ik zag hem vorige week -19% doen op een dag, daarna ingewisseld voor Bitcoin. Natuurlijk zal BPT stijgen, maar meer dan andere coins als Bitcoin, BNB, EOS, ADA, ONT en BCH?

Fijn dat jij hem x100 ziet doen, dan zou ik als ik jou was mijn huis ervoor verkopen en all-in gaan, je brengt het met erg veel zekerheid, dus dan moet je dat vast ook wel aandurven.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Taro schreef op donderdag 11 april 2019 @ 19:02:
@kbloem Die kennen we en ik zag hem vorige week -19% doen op een dag, daarna ingewisseld voor Bitcoin. Natuurlijk zal BPT stijgen, maar meer dan andere coins als Bitcoin, BNB, EOS, ADA, ONT en BCH?

Fijn dat jij hem x100 ziet doen, dan zou ik als ik jou was mijn huis ervoor verkopen en all-in gaan, je brengt het met erg veel zekerheid, dus dan moet je dat vast ook wel aandurven.
Overdrijven is ook een vak. Maar inderdaad, ik sta dicht bij het team en volg alles op de voet. Ik koop al een jaar niets meer via coinbase of andere exchanges omdat de fees gewoon idioot laag zijn. Als je wat bitcoins gekocht hebt weet je dat je bij een gemiddelde exchange per 1000€ al snel een fee van 15€ gemiddeld betaalt. Bij Blockport is dat slechts 3€. Dan ben je een goede concurrent voor coinbase.

Daarbij denk ik dat een project wat alle legal obstakels overwonnen heeft om te mogen lanceren in Amerika best serieus genomen mag worden.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@kbloem Ik koop mijn coins ook bij Blockport, mits ze ze hebben uiteraard. Maar, ik val voornamelijk over je x100 gaan, ik vind ook dat ze goed bezig zijn, maar die x100 moet je gewoon mee oppassen, er zijn mensen die je erin zullen volgen. Je hebt hier ook een bepaalde verantwoordelijkheid en op deze manier schemert er voornamelijk een persoonlijk belang doorheen.

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Taro schreef op donderdag 11 april 2019 @ 19:10:
@kbloem Ik koop mijn coins ook bij Blockport, mits ze ze hebben uiteraard. Maar, ik val voornamelijk over je x100 gaan, ik vind ook dat ze goed bezig zijn, maar die x100 moet je gewoon mee oppassen, er zijn mensen die je erin zullen volgen. Je hebt hier ook een bepaalde verantwoordelijkheid en op deze manier schemert er voornamelijk een persoonlijk belang doorheen.
Fair enough ✌🏼

Ben gewoon enthousiast over het project 😊👍

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
kbloem schreef op donderdag 11 april 2019 @ 18:54:
Zijn jullie bekend met Blockport? Mooi nederlands project. Dit kwartaal gaan ze uitbreiden naar amerika waar ze een directe concurrent worden van Coinbase. Lagere fees en een toevoeging van social/copy trading zoals eToro dat op traditionele markten doet.

Ze zijn ook een STO begonnen die maandag van start gaat. Deel van de opbrengsten worden gebruikt om een deel van al een geringe supply terug te kopen. Dus op korte termijn al leuke gains te halen.

Lijk wel een shiller 😊 Maar ik heb dit project niet voor niets uitgekozen en kan hem ten zeerste aanbevelen.

Directe concurrent van Coinbase ? Lijkt mij sterk dat ze direct een concurent zijn.

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Slux schreef op donderdag 11 april 2019 @ 19:14:
[...]

Directe concurrent van Coinbase ? Lijkt mij sterk dat ze direct een concurent zijn.
Userbase zullen ze niet gaan aanvallen maar wat functionaliteiten betreft wel.

• Tominatie
  • Niet online
Slux schreef op donderdag 11 april 2019 @ 19:14:
[...]

Klopt. Blockport is al verreweg de betere. Coinbase is geen concurrent meer. :+

Ik koop ook regelmatig wat bij Blockport. Erg fijne support + NL project + lage fee's. Simple as that.
Ik kreeg laatst ook via telegram een preview van de nieuwe exchange waar ze aan werken; ziet er erg gaaf uit. Blockport kan denk een serieus grote naam worden, zeker met de stap naar Amerika die ze nu maken.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:53
Thaam schreef op donderdag 11 april 2019 @ 18:21:
Ik zet zelf hoog in op ADA, XLM en ICX.
radem205 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 18:22:
[...]

$ENJ

[ Voor 43% gewijzigd door Jumpman op 11-04-2019 19:26 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Slux
  • Niet online
Tominatie schreef op donderdag 11 april 2019 @ 19:16:
[...]

Klopt. Blockport is al verreweg de betere. Coinbase is geen concurrent meer. :+

Ik koop ook regelmatig wat bij Blockport. Erg fijne support + NL project + lage fee's. Simple as that.
Ik kreeg laatst ook via telegram een preview van de nieuwe exchange waar ze aan werken; ziet er erg gaaf uit. Blockport kan denk een serieus grote naam worden, zeker met de stap naar Amerika die ze nu maken.
Hebben ze dan ook al een licentie voor de USA om met fiat te traden ? Coinbase is in de USA erg groot zo niet de grootste althans vorig jaar.

Zou wel mooi zijn want mijn geliefde gdax is al maanden niet meer wat het was, eigenlijk toen gdax omgezet werd naar coinbase.pro is het alleen maar achteruit gegaan voor mij, Kraken en Bitstamp trade ik momenteel het meeste op al begint bitstamp mij nu ook wel te irriteren met vragen die ze blijven stellen.
En kraken is wel een exchange waar je goed moet opletten want een foutje is zo gemaakt daar.

Blijft weinig over qua goede fiat exchanges.

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Taro schreef op donderdag 11 april 2019 @ 19:10:
als alternatief

bitvavo zit op 2,50 / 1000 (0,25%) en heb nog nooit gehad dat ze op waren en ideal. of er een verschil zit in de koers weet ik niet. :+

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@twain4me Bij Blockport zullen ze niet zo snel op zijn, maar ze ondersteunen bijv. nog geen ADA en dergelijke.

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Slux schreef op donderdag 11 april 2019 @ 19:28:
[...]

Hebben ze dan ook al een licentie voor de USA om met fiat te traden ? Coinbase is in de USA erg groot zo niet de grootste althans vorig jaar.

Zou wel mooi zijn want mijn geliefde gdax is al maanden niet meer wat het was, eigenlijk toen gdax omgezet werd naar coinbase.pro is het alleen maar achteruit gegaan voor mij, Kraken en Bitstamp trade ik momenteel het meeste op al begint bitstamp mij nu ook wel te irriteren met vragen die ze blijven stellen.
En kraken is wel een exchange waar je goed moet opletten want een foutje is zo gemaakt daar.

USD is zo goed als rond.... nog een paar weken.

• Slux
  • Niet online
kbloem schreef op donderdag 11 april 2019 @ 19:46:
[...]

USD is zo goed als rond.... nog een paar weken.
Okay, jij werkt er ook zo te horen ?

Zit er nou wel of geen exchange achter op het moment of is het echt nog een broker ? ik heb een tijdje terug eens gekenen maar hij viel toen af weet niet meer waarom dacht dat het een broker was.
edit en vrij hoge fees kan ik mij herinneren

[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 11-04-2019 19:53 ]

Verwijderd

Tominatie schreef op donderdag 11 april 2019 @ 19:01:
@Verwijderd De GVT dream begint ook af te brokkelen. Die blijft alleen maar dalen.
Weet jij toevallig of dat platform een beetje loopt?
Geen idee... Ik volg het ook totaal niet meer. Ik weet wel dat wanneer er weer een flinke periode van aantrekkelijkheid komt, GVT vanzelf wel weer gaat stijgen.

En door die lage circulating supply gaat het dan hard.

Wellicht koop ik nog voor een paar 100 bij wanneer ze echt nog dieper gaan, zodat ik een prima average heb en ze sneller met winst kan omzetten.

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Taro schreef op donderdag 11 april 2019 @ 19:43:
@twain4me Bij Blockport zullen ze niet zo snel op zijn, maar ze ondersteunen bijv. nog geen ADA en dergelijke.
bitvavo wel, en dat is wel handig, dat scheeld in iedergeval 2 keer fee's op o.a. ada ook terug storten was toen ik het probeerde gratis (zou veranderd kunnen zijn ) we blijven hollanders he :D

edit: ik heb overegens geen aandelen of andere belangen :+

[ Voor 7% gewijzigd door twain4me op 11-04-2019 20:00 ]

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Slux schreef op donderdag 11 april 2019 @ 19:28:
[...]

Wat bedoel je met dat je op Kraken zo n foutje kan maken?

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:46
Waarom is OAX zo aan het pumpen?

• Stokstaart
kbloem schreef op donderdag 11 april 2019 @ 18:54:

Jij ziet de token van een exchange die 'goed bezig' is naar € 10.000,- per token gaan? De helft van de prijs van bitcoin in de vorige bull run? Verklaar je nader.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
kbloem schreef op donderdag 11 april 2019 @ 19:07:
[...]
Als je wat bitcoins gekocht hebt weet je dat je bij een gemiddelde exchange per 1000€ al snel een fee van 15€ gemiddeld betaalt. Bij Blockport is dat slechts 3€.
15 euro per 1000 euro ? Dat is 1.5%, Welke exchanges hebben die prijzen ? Voor zover ik weet moet je dan bij brokers als LiteBit zijn.

Binance bijvoorbeeld is 0.075% dan kom je uit 75 cent per 1000 euro voor zowel aankoop als verkoop.

Dus of wat je zegt klopt ergens niet, maar 3 euro per 1000 euro is al belachelijk duur en 15 euro per 1000 euro klopt natuurlijk compleet niet. Geen enkele normale exchange heeft zulke fee's.

• Slux
  • Niet online
Goh schreef op donderdag 11 april 2019 @ 20:08:
[...]

Wat bedoel je met dat je op Kraken zo n foutje kan maken?
Als je een order plaatst ver onder de actuele koers dan is de kans zeer groot dat hij ook wordt uitgevoerd op dat bedrag, heeft ook zijn voordelen want ik heb ook al een paar keer gehad dat ik een koop order heel laag plaatse en gekocht werdt en direct weer omhoog ging, dat zijn die spykes die je daar regelmatig ziet, al zijn ze wel een stuk minder dan vroeger, misschien hebben ze het aangepast maar ik ga het niet meer proberen.
Had wel een paar weken terug nog geluk met een koop order daar.

Zo heb ik een paar jaar terug ook zo foutje gemaakt door een verkoop order op 100 euro te zetten terwijl het 1000 moest zijn, dun order boekje en weg was die.

Bij coinbase kan je geen orders plaatsen ver onder de actuele koers.

[ Voor 10% gewijzigd door Slux op 11-04-2019 20:26 ]

• Goh
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Slux schreef op donderdag 11 april 2019 @ 20:22:
[...]

Als je een order plaatst ver onder de actuele koers dan is de kans zeer groot dat hij ook wordt uitgevoerd op dat bedrag, heeft ook zijn voordelen want ik heb ook al een paar keer gehad dat ik een koop order heel laag plaatse en gekocht werdt en direct weer omhoog ging, dat zijn die spykes die je daar regelmatig ziet.

Zo heb ik een paar jaar terug ook zo foutje gemaakt door een verkoop order op 100 euro te zetten terwijl het 1000 moest zijn, dun order boekje en weg was die.

Aha, zo bedoel je. Dat is tricky idd.

• Slux
  • Niet online
Goh schreef op donderdag 11 april 2019 @ 20:25:
[...]

Aha, zo bedoel je. Dat is tricky idd.
Deze spikes bedoel ik, daar had ik een koop order staan die direct weer naar boven ging, in 1sec had ik een paar honderd verdiend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6orR0kRrkeAsptPl6JKy6o9X/full.jpg?nohitcount=1

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-11 19:55
Slux schreef op donderdag 11 april 2019 @ 20:22:
[...]

Dat is toch erg dat dat niet mogelijk is. Ik denk dat het door de eth flash crash komt waardoor iemand heel rijk is geworden door coinbase.pro

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• Slux
  • Niet online
green-tea schreef op donderdag 11 april 2019 @ 20:34:
[...]

Dat is toch erg dat dat niet mogelijk is. Ik denk dat het door de eth flash crash komt waardoor iemand heel rijk is geworden door coinbase.pro
Ik vind het wel goed eigenlijk, laatste keer had ik ook met bcash per ongeluk een order op 170 euro ingevuld ipv 270 toen kreeg ik netjes een melding dat mijn order niet uitgevoerd kon worden.
Pas na 2 keer kijken waarom, zag ik pas wat ik fout deed. 8)7
Bij kraken had ik die failsafe niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 11-04-2019 20:40 ]

• mprkooij
Slux schreef op donderdag 11 april 2019 @ 20:38:
[...]

Ik vind het wel goed eigenlijk, laatste keer had ik ook met bcash per ongeluk een order op 170 euro ingevuld ipv 270 toen kreeg ik netjes een melding dat mijn order niet uitgevoerd kon worden.
Pas na 2 keer kijken waarom, zag ik pas wat ik fout deed. 8)7
Bij kraken had ik die failsafe niet.
Ik vraag me af hoe je zo'n fout dan kan maken, want als ik zelf iets verkoop op Binance check ik altijd twee keer mijn buy/sell order voordat ik op accept klik.

• Slux
  • Niet online
mprkooij schreef op donderdag 11 april 2019 @ 20:41:
[...]

Ik vraag me af hoe je zo'n fout dan kan maken, want als ik zelf iets verkoop op Binance check ik altijd twee keer mijn buy/sell order voordat ik op accept klik.
Tja als je een hoop trade op verschilende exchanges dan maak ik wel eens een foutje, zijn dagen dat ik wel 100 trades per dag doe.

En volgens mij kan het ook niet binance maar dat weet ik niet zeker, ik trade daar niet wanwege euro pairs waar ik inzit.

[ Voor 13% gewijzigd door Slux op 11-04-2019 20:46 ]

• mprkooij
Slux schreef op donderdag 11 april 2019 @ 20:44:
[...]

Tja als je een hoop trade op verschilende exchanges dan maak ik wel eens een foutje, zijn dagen dat ik wel 100 trades per dag doe
Ahhh ja dan zie je zoveel cijfertjes, dan snap ik het wel _/-\o_

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Slux schreef op donderdag 11 april 2019 @ 19:51:
[...]

Okay, jij werkt er ook zo te horen ?

Zit er nou wel of geen exchange achter op het moment of is het echt nog een broker ? ik heb een tijdje terug eens gekenen maar hij viel toen af weet niet meer waarom dacht dat het een broker was.
edit en vrij hoge fees kan ik mij herinneren
Nee ik werk er niet. Schrik een beetje van de kritiek die er ineens ontstaat.

Ik heb net als de meeste hier onderzoek gedaan naar goede projecten. Blockport sprong er volr mij uit. Waarom? Omdat ze in mijn ogen de vinger op de zere plek weten te leggen in de crypto wereld. Veel onervaren mensen die snel geld willen verdienen zonder dat ze echt weten hoe dat moet. Ik geef hier een tip en zeg i. Mn enthousiasme 100x. Dat maakt het 10€ per token (geen 10.000 zoals iemand stelt. Persoonlijk denk ik 3-5 maar als we de rekenaars moeten geloven 10€+.

De interne exchange gaan Q2 live. Dat weet ik omdat ik er vanaf het begin af aan dicht bij sta. Ik spreek de ontwikkelaars en ze zijn daarnaast heel open naar de community. Overigens is de roadmap ook gewoon online te vinden. Dat weet je als je goed inhoudelijk naar een project kijkt.

Nogmaals, ik geef hier een tip. Doe ermee wat je wilt.

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-12 01:22
Staat al een mooi tijdje een dikke sell wall op Bitmex.

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
PilatuS schreef op donderdag 11 april 2019 @ 20:21:
[...]

15 euro per 1000 euro ? Dat is 1.5%, Welke exchanges hebben die prijzen ? Voor zover ik weet moet je dan bij brokers als LiteBit zijn.

Binance bijvoorbeeld is 0.075% dan kom je uit 75 cent per 1000 euro voor zowel aankoop als verkoop.

Dus of wat je zegt klopt ergens niet, maar 3 euro per 1000 euro is al belachelijk duur en 15 euro per 1000 euro klopt natuurlijk compleet niet. Geen enkele normale exchange heeft zulke fee's.
https://support.coinbase....-pricing-fees-disclosures

1.49% om precies te zijn.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Het gaat toch wel heel gestaag omhoog. Zullen we nog een test van 5400 krijgen?

• Slux
  • Niet online
kbloem schreef op donderdag 11 april 2019 @ 20:51:
[...]

Nee ik werk er niet. Schrik een beetje van de kritiek die er ineens ontstaat.
Welkom op het crypto forum :+

Ik vind het er wel mooi uitzien en ga het zeker proberen als het live is d:)b
Ben zelf geen fan van tokens om korting te krijgen zoals bnb dat doet, ik trade in euros om het dan om te zetten naar tokens schiet niet op, dus ik hoop dat je ook stafel korting krijgt zoals op andere exchanges ipv alleen maar met tokens.

• PilatuS
  • Niet online
Nee, 0.075% om precies te zijn.

Je kan niet de duurste exchange pakken die kan vinden en dan claimen dat Blockport zo goedkoop is terwijl iets als Binance veel goedkoper is en dan zeggen dat alle andere exchanges duurder zijn.

Het hele verhaal waar ik op heb gereageerd klopt voor geen meter en geeft bakken met valse info. Dat jij ergens iets kan vinden dat duur is maakt je verhaal nog niet waar.

Jij zegt dit:
Als je wat bitcoins gekocht hebt weet je dat je bij een gemiddelde exchange per 1000€ al snel een fee van 15€ gemiddeld betaalt.
Dit klopt voor geen meter. Je probeert een bepaalde exchange aan te bevelen die zogenaamd goedkoop is terwijl ie duurder is dan iets als Binance. 3 euro per 1k bij Blockport tegenover 75 cent per 1k bij Binance.

Ik vind het hele verhaal hierdoor gewoon zwaar misleidend. Een linkje plaatsen dat het op één plek toevallig wel 1.5% is veranderd daar niets aan.

• twain4me
  • Nu online

twain4me

PilatuS schreef op donderdag 11 april 2019 @ 21:00:
[...]

Nee, 0.075% om precies te zijn.

Je kan niet de duurste exchange pakken die kan vinden en dan claimen dat Blockport zo goedkoop is terwijl iets als Binance veel goedkoper is en dan zeggen dat alle andere exchanges duurder zijn.

Het hele verhaal waar ik op heb gereageerd klopt voor geen meter en geeft bakken met valse info. Dat jij ergens iets kan vinden dat duur is maakt je verhaal nog niet waar.

Jij zegt dit:

[...]

Dit klopt voor geen meter. Je probeert een bepaalde exchange aan te bevelen die zogenaamd goedkoop is terwijl ie duurder is dan iets als Binance. 3 euro per 1k bij Blockport tegenover 75 cent per 1k bij Binance.

Ik vind het hele verhaal hierdoor gewoon zwaar misleidend. Een linkje plaatsen dat het op één plek toevallig wel 1.5% is veranderd daar niets aan.
Ik las daar in: aankopen van bankpas naar muntje. Dat is toch geen 75 cent bij binance :?
of mis ik een knopje :+

• PilatuS
  • Niet online
twain4me schreef op donderdag 11 april 2019 @ 21:14:
[...]

Ik las daar in: aankopen van bankpas naar muntje. Dat is toch geen 75 cent bij binance :?
of mis ik een knopje :+
Hij heeft het over het aankopen van Bitcoins:
Als je wat bitcoins gekocht hebt weet je dat je bij een gemiddelde exchange per 1000€ al snel een fee van 15€ gemiddeld betaalt. Bij Blockport is dat slechts 3€. Dan ben je een goede concurrent voor coinbase.
Het aankopen van Bitcoins daar pak ik de fee voor die de exchange rekent voor een aankooporder. Bij Binance is die fee 0.075%. Oftewel, 75 cent per 1000 dollar van wat je koopt.

Ik val vooral over het zeggen dat het bij de gemiddelde exchange 15 euro per 1000 euro is. Daar klopt niets van en maakt het hele verhaal van de exchange aanprijzen compleet vals met feiten die niet kloppen.

Helemaal prima dat ergens fan van bent en dat hier verteld, maar ga niet aankomen met feiten die niet eens in de buurt komen van de werkelijkheid om dat te doen.

15 tegenover 0.75 is een factor 20 verschil.

• Slux
  • Niet online
Ik let nooit zo op fees maar ik zie net dat ik op coinbase ongeveer 40/50 euro kwijt ben per trade :S
En dat zijn niet eens grote orders want die mag ik niet meer doen daar, boven de 100 munten zegt ie nee bij mij

[ Voor 36% gewijzigd door Slux op 11-04-2019 21:28 ]

Verwijderd

Slux schreef op donderdag 11 april 2019 @ 21:25:
Ik let nooit zo op fees maar ik zie net dat ik op coinbase ongeveer 40/50 euro kwijt ben per trade :S
En dat zijn niet eens grote orders want die mag ik niet meer doen daar bove 100 munten zegt ie nee bij mij
Met je voedselbank :')

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op donderdag 11 april 2019 @ 21:25:
En dat zijn niet eens grote orders want die mag ik niet meer doen daar bove 100 munten zegt ie nee bij mij
Als je veel gaat traden zijn fee's enorm belangrijk. Nou weet ik niet wat een normale trade voor jou is, maar als je op Binance voor 10k aan BTC koopt kost je dat 7.5 dollar aan fee's. Verkoop die BTC weer voor de zelfde fee en je bent 15 dollar kwijt voor totaal 20k aan volume. Dat maakt scalptraden ook prima mogelijk. De koers hoeft maar iets meer dan 0.15% te doen en je draait winst. Geen idee wat bij jou de bedragen zijn, maar met veel traden zeker iets om goed naar te kijken :)

• Stokstaart
kbloem schreef op donderdag 11 april 2019 @ 20:51:
[...]

Dat maakt het 10€ per token (geen 10.000 zoals iemand stelt. Persoonlijk denk ik 3-5 maar als we de rekenaars moeten geloven 10€+.
De STO heeft een minimum buy in van € 500,-. Bij 1 BPS = € 100,- x 100 = € 10.000,- op mijn basisschool. Of reken ik verkeerd?

• PilatuS
  • Niet online
Nu weten we dus waarom ie daar komt. Zonder die fee's had ie al een Lambo :P

• Slux
  • Niet online
PilatuS schreef op donderdag 11 april 2019 @ 21:30:
[...]

Als je veel gaat traden zijn fee's enorm belangrijk. Nou weet ik niet wat een normale trade voor jou is, maar als je op Binance voor 10k aan BTC koopt kost je dat 7.5 dollar aan fee's. Verkoop die BTC weer voor de zelfde fee en je bent 15 dollar kwijt voor totaal 20k aan volume. Dat maakt scalptraden ook prima mogelijk. De koers hoeft maar iets meer dan 0.15% te doen en je draait winst. Geen idee wat bij jou de bedragen zijn, maar met veel traden zeker iets om goed naar te kijken :)
Ik weet niet wat voor jouw veel trades zijn ? zit soms op 100 per dag, mijn orders zijn wel iets hoger dan 20k, vroeger had ik geen fees op coinbase en nu ze er wel zijn merk ik er niks van ik moet ze toch hebben of ik moet er vanaf.

Edit toch maar op letten voortaan idd ik vond het al vreemd waarom ik nog bij de voedselbank mag blijven alles gaat op aan fees :P

Fees Accrued Past 30 Days op coinbase
$1886.46

[ Voor 9% gewijzigd door Slux op 11-04-2019 21:42 ]

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Tominatie schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:16:
IETS KAN NIET MAAR BLIJVEN STIJGEN zonder een correctie.
Daar denkt mijn erectie doorgaans anders over godzijdank. :+

Even iets luchtigs tussendoor mag wel toch? :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op donderdag 11 april 2019 @ 21:38:
[...]

Ik weet niet wat voor jouw veel trades zijn ? zit soms op 100 per dag, mijn orders zijn wel iets hoger dan 20k, vroeger had ik geen fees op coinbase en nu ze er wel zijn merk ik er niks van ik moet ze toch hebben of ik moet er vanaf.

Edit toch maar op letten voortaan idd ik vond het al vreemd waarom ik nog bij de voedselbank mag blijven alles gaat op aan fees :P
Veel trades is natuurlijk relatief, maar met 100 per dag mag je dat wel veel noemen ja :P

Fee's boeien niet zo heel veel als je gaat holden. Dan zijn zelfs dure brokers als LiteBit of BitcoinMeester nog prima. Die rekenen zo'n 0.5% tot 1% op aankoop en dan 3% of 4% op verkoop. Ga je nu BTC kopen en verkoop je die op zeg 10k weer, dan boeit dat weinig, hoewel het natuurlijk gigantisch veel is.

Ga jij meerdere trades per dag maken en laat staan 100, dan is 0.15% tussen aankoop en verkoop een belachelijk verschil tegenover 4%.

• Pelox
Wanneer jullie echt je crypto's gaan verkopen om het om te zetten naar euro's welke exchange zou je dan op dit moment gebruiken? Ik ga niks verkopen trouwens.. Gewoon interesse.

Zero.

Verwijderd

Pelox schreef op donderdag 11 april 2019 @ 21:49:
Wanneer jullie echt je crypto's gaan verkopen om het om te zetten naar euro's welke exchange zou je dan op sit moment gebruiken? Ik ga niks verkopen trouwens.. Gewoon interesse.
Blockport :')

• Crypts
Wanneer jullie echt je crypto's gaan verkopen om het om te zetten naar euro's welke exchange zou je dan op sit moment gebruiken? Ik ga niks verkopen trouwens.. Gewoon interesse.
Niet hypothetisch, wekelijkse kost. Coinbase.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• PilatuS
  • Niet online
Ik gebruik zelf Bl3p. Niet het goedkoopste, maar voor mij wel een bedrijf dat ik vertrouw en goede ervaringen mee heb :)

Edit: Binance doet geen fiat, dus ik moet wel zoiets doen. In het verleden was het Bitonic voor mij en nu dus Bl3p wat hetzelfde bedrijf is.

[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 11-04-2019 21:52 ]

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Stokstaart schreef op donderdag 11 april 2019 @ 21:30:
[...]

De STO heeft een minimum buy in van € 500,-. Bij 1 BPS = € 100,- x 100 = € 10.000,- op mijn basisschool. Of reken ik verkeerd?
Ik doelde op bpt token die op 10-11cent staat.

• Stokstaart
kbloem schreef op donderdag 11 april 2019 @ 21:53:
[...]

Ik doelde op bpt token die op 10-11cent staat.
Oh ok je had het namelijk alleen over de STO token.. Maar dan snap ik m.. Bedankt voor de tip!

• Slux
  • Niet online
PilatuS schreef op donderdag 11 april 2019 @ 21:44:
[...]

Veel trades is natuurlijk relatief, maar met 100 per dag mag je dat wel veel noemen ja :P

Fee's boeien niet zo heel veel als je gaat holden. Dan zijn zelfs dure brokers als LiteBit of BitcoinMeester nog prima. Die rekenen zo'n 0.5% tot 1% op aankoop en dan 3% of 4% op verkoop. Ga je nu BTC kopen en verkoop je die op zeg 10k weer, dan boeit dat weinig, hoewel het natuurlijk gigantisch veel is.

Ga jij meerdere trades per dag maken en laat staan 100, dan is 0.15% tussen aankoop en verkoop een belachelijk verschil tegenover 4%.
Niet elke dag hoor alleen op drukke dagen, gemideld zit ik op +- 20/25 trades per dag en uitschieters naar 100 maar ik zit er ook heel wat uurtjes achter.

Het zal vast schelen shoppen voor lagere fee's maar dan kom je misschien op een Binance uit en ik durf niet met grotere bedragen op zulke exchanges te traden, nu zeggen een coinbase, kraken en bitstamp ook niet zoveel maar die hebben wel een vorm van garantie en het voelt iets veilger al zegt het weinig denk ik zal wel tussen mijn oortjes zitten komt nog uit de 2016/17 tijd.
Plus ik reken alles in euros dat omrekenen is niks voor mij.

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:09
Ik gebruik Kraken.

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op donderdag 11 april 2019 @ 21:57:
[...]

Niet elke dag hoor alleen op drukke dagen, gemideld zit ik op +- 20/25 trades per dag en uitschieters naar 100 maar ik zit er ook heel wat uurtjes achter.

Het zal vast schelen shoppen voor lagere fee's maar dan kom je misschien op een Binance uit en ik durf niet met grotere bedragen op zulke exchanges te traden, nu zeggen een coinbase, kraken en bitstamp ook niet zoveel maar die hebben wel een vorm van garantie en het voelt iets veilger al zegt het weinig denk ik zal wel tussen mijn oortjes zitten komt nog uit de 2016/17 tijd.
Geen idee wat je nu betaald aan fee's, maar lijkt er op dat dit flink meer is dan bij Binance. Persoonlijk heb ik juist wel vertrouwen in Binance, maar je weet het nooit natuurlijk.

Zelf vind ik dollars prima, tegen de tijd dat het tijd is om uit te betalen zie ik wel wat het in euro's is. Als je veel trade dan kan zelfs 10% qua fee's een groot verschil maken, laat staan als het 40% zou zijn. Maar goed, het blijft een persoonlijke afweging :)

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
PilatuS schreef op donderdag 11 april 2019 @ 21:21:
[...]

Hij heeft het over het aankopen van Bitcoins:

[...]

Het aankopen van Bitcoins daar pak ik de fee voor die de exchange rekent voor een aankooporder. Bij Binance is die fee 0.075%. Oftewel, 75 cent per 1000 dollar van wat je koopt.

Ik val vooral over het zeggen dat het bij de gemiddelde exchange 15 euro per 1000 euro is. Daar klopt niets van en maakt het hele verhaal van de exchange aanprijzen compleet vals met feiten die niet kloppen.

Helemaal prima dat ergens fan van bent en dat hier verteld, maar ga niet aankomen met feiten die niet eens in de buurt komen van de werkelijkheid om dat te doen.

15 tegenover 0.75 is een factor 20 verschil.
Ik neem de hele tijd al als referentie coinbase als fiat naar crypto gateway. Als ik in het verleden 1000€ stortte op coinbase, die inwisselde naar bitcoin, had mijn account een waarde van 940-960€. Zelfde truckje bij blockport is een stuk voordeliger.

Dan begin je boos over andere exchanges die goedkoper zijn... prima. Maar roep niet dat ik onzin verkoop. Blockport is voor de doelgroep die ze aanspreken gewoon een bijzonder goede optie. En gezien coinbase nog steeds één van de grootste is in Amerika ga ik ervan uit dat blockport een leuke concurrent kan gaan worden. En jij als professor hoort niet bij die doelgroep... ook prima.

We zullen zien of het blockport token leuke gains gaat geven met de utility die ze bieden. Ik denk het wel, jij zo te horen niet. Helemaal goed pik!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik denk dat iemand een fout heeft gemaakt op Kucoin met NANO/USDT. Vind ik niet erg, want mijn buyorders op 1,25 en 1,17 zijn opgepikt!

• Crypts
PilatuS schreef op donderdag 11 april 2019 @ 22:03:
[...]

Geen idee wat je nu betaald aan fee's, maar lijkt er op dat dit flink meer is dan bij Binance. Persoonlijk heb ik juist wel vertrouwen in Binance, maar je weet het nooit natuurlijk.

Zelf vind ik dollars prima, tegen de tijd dat het tijd is om uit te betalen zie ik wel wat het in euro's is. Als je veel trade dan kan zelfs 10% qua fee's een groot verschil maken, laat staan als het 40% zou zijn. Maar goed, het blijft een persoonlijke afweging :)
Ik kijk zelf niet zo gek veel naar fees maar Binance afserveren terwijl het de grootste speler op de markt is vind ik nogal wat? Ik gebruik Coinbase puur omdat ik via Graviex mijn stakings omzet naar ltc, deze via Coinbase pro verkoop en via Coinbase (ja dat is weer iets anders dan pro) uit laat betalen en dat gaat prima met minimale kosten. :)

De coins die ik stake en mee handel zijn niet beschikbaar op Binance. Daar hodl ik wat ltc en een grote hoeveelheid bnb. Komt tijd, komt raad en als ik het nodig heb dan ga ik wel kijken hoe dit op mijn rekening te krijgen maar buiten dat? Binance is echt geen vervelende exchange en prima betrouwbaar.

• PilatuS
  • Niet online
kbloem schreef op donderdag 11 april 2019 @ 22:05:
[...]

Ik neem de hele tijd al als referentie coinbase als fiat naar crypto gateway. Als ik in het verleden 1000€ stortte op coinbase, die inwisselde naar bitcoin, had mijn account een waarde van 940-960€. Zelfde truckje bij blockport is een stuk voordeliger.

Dan begin je boos over andere exchanges die goedkoper zijn... prima. Maar roep niet dat ik onzin verkoop. Blockport is voor de doelgroep die ze aanspreken gewoon een bijzonder goede optie. En gezien coinbase nog steeds één van de grootste is in Amerika ga ik ervan uit dat blockport een leuke concurrent kan gaan worden. En jij als professor hoort niet bij die doelgroep... ook prima.

We zullen zien of het blockport token leuke gains gaat geven met de utility die ze bieden. Ik denk het wel, jij zo te horen niet. Helemaal goed pik!
Misschien is het handig je verhaal iets beter te schrijven ipv pissed te worden als iemand aangeeft dat het niet klopt wat je zegt, of op zijn minst slecht verwoord is. Mijn eerste reactie was ook gewoon netjes en jij dumpt een link van 1.5% zonder er verder op in te gaan. Dan ga ik een stapje verder om aan te geven dat wat je zegt niet klopt. Als je even de moeite had genomen op mijn eerste reactie iets meer te reageren dan een linkdrop was mijn reactie daar op ook niet nodig geweest of was ie anders geweest.

Maar goed aangezien je blijkbaar op 1k 40 tot 50 kwijt bent/was kan ik bijvoorbeeld LiteBit, Bitonic of Bitcoinmeester aanbevelen met minder dan 1% op aankoop, kost je dan een tientje op 1k, is toch weer 4 of 5x goedkoper.

Edit:
Crypts schreef op donderdag 11 april 2019 @ 22:10:
[...]

Ik kijk zelf niet zo gek veel naar fees maar Binance afserveren terwijl het de grootste speler op de markt is vind ik nogal wat? Ik gebruik Coinbase puur omdat ik via Graviex mijn stakings omzet naar ltc, deze via Coinbase pro verkoop en via Coinbase (ja dat is weer iets anders dan pro) uit laat betalen en dat gaat prima met minimale kosten. :)

De coins die ik stake en mee handel zijn niet beschikbaar op Binance. Daar hodl ik wat ltc en een grote hoeveelheid bnb. Komt tijd, komt raad en als ik het nodig heb dan ga ik wel kijken hoe dit op mijn rekening te krijgen maar buiten dat? Binance is echt geen vervelende exchange en prima betrouwbaar.
Verkeerde persoon gequote denk ik ? Ik gebruik zelf om te traden alleen Binance namelijk en dat bevalt prima :)

[ Voor 26% gewijzigd door PilatuS op 11-04-2019 22:17 ]

Verwijderd

Slux schreef op donderdag 11 april 2019 @ 21:38:
[...]

Fees Accrued Past 30 Days op coinbase
$1886.46
Slux bij de voedselbank.

Met gierende banden rijdt hij met zijn Bentley Continental GT de parkeerplaats op. Naast hem een vuilniszak met oude kleding. Hij trekt zijn 3 delige Armani pak uit en kleed zich in een oud Feyenoord shirt, spijkerbroek met scheuren en bodywarmer.

Nog even snel zijn haar in de war en hij is er klaar voor. Eenmaal binnen aangekomen ziet hij een ferme rij staan. Voor hem een oud vrouwtje met wandelstok. Ze kijkt hem aan met haar staar doorlopen ogen. 'Dit schiet niet op zo, denkt Slux. Tijd is geld...' Hij laat een 10 eurocent muntje uit zijn hand vallen, rollend over de grond. 5 mensen uit de rij schieten er op af. Het oude vrouwtje slaat wild om zich heen met haar wandelstok om het muntje te bemachtigen.

De rij wordt kleiner. Voor Slux staat nu een klein meisje, met warrig haar en 2 vlechten van een paar weken oud. Haar schattige gezichtje onder de vegen, in haar kleine handjes een schaaltje voor wat aardappelen...

'Even aan de kant voor ome Slux, meiske.' zegt hij terwijl hij haar aan de kant drukt. 'Coinbase roept en de fees zijn niet mals.' Eindelijk is hij aan de beurt, een mooi pakket vol knakworsten, aardappelen en doperwten. 'Haa heerlijk.' zegt Slux tegen de vrouw achter de balie. 'Bedankt maar weer, hebben jullie ook nog wat jus toevallig?' 'Nee meneer, dit is het laatste pakket wat we hebben...'

Het meisje achter Slux laat een traan over haar wangen rollen en keert hongerig met een leeg schaaltje in haar magere handjes naar de uitgang. 'He jammer, die erwten zijn altijd zo lekker met een schep jus.' zegt Slux. 'Maarja, je kunt niet alles hebben... Scheelt sowieso weer wat Litecoin dit. Tot morgen vast!'

Eenmaal thuisgekomen zet hij het pakket op het aanrecht van zijn marmeren keukenblad ingelegd met diamanten sierornamenten, waar 3 naakte Indonesische godinnen aan kettingen met enkel koksmutsen op het pakket zullen omtoveren tot een waar feestmaal. 'Nou dames, leef je uit.' 'Ik pak nog even een trade op Bcash, over een uurtje staat het wel klaar toch? Owja brengen jullie met een minuut of 5 vast even een glas Chivas Regal Royal Salute? Op kamertemperatuur graag.'

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op donderdag 11 april 2019 @ 22:10:
[...]

Zal ik maar antwoord geven ? :P

Het wisselt toch paar maanden terug was het de 3de, maar het gaat er niet om of die wel of niet de grootste is ik vind zelf een houbi en okex fijner werken maar dat is puur persoonlijk en heb daar kleinere bedragen staan, grotere doe ik alleen met de euro en staat op meerdere exchanges, ik zeg zeker niet dat binance slecht is maar het is gewoon niks voor mij was er snel klaar mee.

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2019 @ 22:20:
[...]

Slux bij de voedselbank.

Met gierende banden rijdt hij met zijn Bentley Continental GT de parkeerplaats op. Naast hem een vuilniszak met oude kleding. Hij trekt zijn 3 delige Armani pak uit en kleed zich in een oud Feyenoord shirt, spijkerbroek met scheuren en bodywarmer.

Nog even snel zijn haar in de war en hij is er klaar voor. Eenmaal binnen aangekomen ziet hij een ferme rij staan. Voor hem een oud vrouwtje met wandelstok. Ze kijkt hem aan met haar staar doorlopen ogen. 'Dit schiet niet op zo, denkt Slux. Tijd is geld...' Hij laat een 10 eurocent muntje uit zijn hand vallen, rollend over de grond. 5 mensen uit de rij schieten er op af. Het oude vrouwtje slaat wild om zich heen met haar wandelstok om het muntje te bemachtigen.

De rij wordt kleiner. Voor Slux staat nu een klein meisje, met warrig haar en 2 vlechten van een paar weken oud. Haar schattige gezichtje onder de vegen, in haar kleine handjes een schaaltje voor wat aardappelen...

'Even aan de kant voor ome Slux, meiske.' zegt hij terwijl hij haar aan de kant drukt. 'Coinbase roept en de fees zijn niet mals.' Eindelijk is hij aan de beurt, een mooi pakket vol knakworsten, aardappelen en doperwten. 'Haa heerlijk.' zegt Slux tegen de vrouw achter de balie. 'Bedankt maar weer, hebben jullie ook nog wat jus toevallig?' 'Nee meneer, dit is het laatste pakket wat we hebben...'

Het meisje achter Slux laat een traan over haar wangen rollen en keert hongerig met een leeg schaaltje in haar magere handjes naar de uitgang. 'He jammer, die erwten zijn altijd zo lekker met een schep jus.' zegt Slux. 'Maarja, je kunt niet alles hebben... Scheelt sowieso weer wat Litecoin dit. Tot morgen vast!'

Eenmaal thuisgekomen zet hij het pakket op het aanrecht van zijn marmeren keukenblad ingelegd met diamanten sierornamenten, waar 3 naakte Indonesche godinnen aan kettingen met enkel koksmutsen op het pakket zullen omtoveren tot een waar feestmaal. 'Nou dames, leef je uit.' 'Ik pak nog even een trade op Bcash, over een uurtje staat het wel klaar toch? Owja brengen jullie met een minuut of 5 vast even een glas Chivas Regal Royal Salute? Op kamertemperatuur graag.'
Hmm eng als iemand zoveel over je weet...maar op de auto, pak want ik zie er altijd uit als een sloeber en de diamantjes plus vrouwen na is het wel herkenbaar, zelfs het keukenblad klopt :X :+

• Crypts
Slux schreef op donderdag 11 april 2019 @ 22:29:
[...]

Hmm eng als iemand zoveel over je weet...maar op de auto, pak want ik zie er altijd uit als een sloeber en de diamantjes plus vrouwen na is het wel herkenbaar, zelfs het keukenblad klopt :X :+
Afbeeldingslocatie: http://cdn-webimages.wimages.net/05187410d6bf77335415f8140cbb1b161611f1-wm.jpg?v=3

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Hahahahahaha @Verwijderd ik pies in mijn broek man! Hou op! Haha wat kan jii schrijven gast.. sorry ome @Slux btw.. hahaha..

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12 16:16
Slux schreef op donderdag 11 april 2019 @ 21:57:
[...]
Wat ook belangrijk is, is of de beurs wel genoeg liquiditeit heeft. Je kan snel meer kwijt zijn aan slippage dan aan de fees.

• Marthusiast
@Verwijderd zeg me dat je iets in RL doet met colums schrijven.. zoo geestig, en met zoveel perspectief.. zo niet: blijf hier delen ok? Man, ik lach me helemaal kapot..

Earth calling for Marthusiast.. sorry, kan soms echt zo genieten van zulk talent!

• mprkooij
Mijn gevoel zegt dat we strakjes ergens rond de 4850-4900 zitten.

Verwijderd

Marthusiast schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 00:01:
@Verwijderd zeg me dat je iets in RL doet met colums schrijven.. zoo geestig, en met zoveel perspectief.. zo niet: blijf hier delen ok? Man, ik lach me helemaal kapot..

Earth calling for Marthusiast.. sorry, kan soms echt zo genieten van zulk talent!
Haha overdrijven is ook een vak he :') ik doe niets met columns, überhaupt niets met schrijven. Ik werk in een fabriek, keihard. Fysieke arbeid all day long. Als een soort zelfkastijding om mijn dwangmatige angststoornissen aan de juiste kant van de karma weegschaal te houden.

Maar dit topic is mijn inspiratiebron. Zo mooi altijd, de diversiteit van de mensen hier. En natuurlijk het feitelijke bizarre wereldje van crypto waar we met zijn allen in verkeren.

Wellicht eens een mooi verhaal over @A87. Die verdient ook wel een hoofdrol in een geschift avontuur, het is toch 1 van de vaandeldragers binnen dit topic.

'A87 en de bitmex leverage. ' of 'A87 en de Ark vol ongeloof.' ofzo.

• Marthusiast
@Verwijderd , ik wilde zeker niet overdrijven en mijn mening is gewoon heel persoonlijk en ik ben geen expert in het beoordelen van jouw talent. Dat gezegd hebbende lees ik liever deze thread in de hoop ooit jouw perspectief op de ark van A87 te lezen, dan dat ik een kaartje koop voor een cabaretier. ;-)
Weet je, het leuke aan dat dit niet je werk is, is dat je het lekker spontaan kan doen, zonder druk. Maar naar mijn bescheiden mening.. man! Zat net wat te kijken naar fiverr.. Jij schudt ze zo uit de mouw joh! En dan verdien je er ook nog wat aan, want dat verdien je imo.. Ok nu hou ik op ;-) Sorry..

Oh toch nog 1 ding: het is zo leuk hoe je met humor en een ander perspectief je punt kan maken.. Ik zag vanavond (begrijpelijk) ook wat discussies persoonlijk worden. Gooi er een 'jaapio' tegenaan en alles is gezegd EN het is vrede.
mprkooij schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 00:14:
Mijn gevoel zegt dat we strakjes ergens rond de 4850-4900 zitten.
Mijn gevoel zegt het tegenovergestelde.. 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Marthusiast op 12-04-2019 01:01 ]

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:51
Helaas wordt er tijdens m'n nachtdienst flink gedumpt jongens.. sorry voor dit slechte ontbijtnieuws voor jullie :(

[ Voor 3% gewijzigd door PHPResource op 12-04-2019 03:22 ]

Verwijderd

PHPResource schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 03:22:
Helaas wordt er tijdens m'n nachtdienst flink gedumpt jongens.. sorry voor dit slechte ontbijtnieuws voor jullie :(
Yup. We gaan kapot...

Bah :r

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-11 19:55
On our way back. Laten we hopen dat dit de correctie was en we weer rustig en gezond verder klimmen.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11:36
mmm heb nog steeds winst met de nadruk op nog

• Stokstaart
Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 04:59:
[...]

Yup. We gaan kapot...

Bah :r
Niet kapot, we kopieren mogelijk de patronen van voorgaande cycli (zie de lows vlak voor de start van de bull run in 2014). Dus laat je niet leiden door fear en hou rekening met alle scenario's.

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2019 @ 22:20:
[...]

Slux bij de voedselbank.

Eenmaal thuisgekomen zet hij het pakket op het aanrecht van zijn marmeren keukenblad ingelegd met diamanten sierornamenten, waar 3 naakte Indonesische godinnen aan kettingen met enkel koksmutsen op het pakket zullen omtoveren tot een waar feestmaal. 'Nou dames, leef je uit.' 'Ik pak nog even een trade op Bcash, over een uurtje staat het wel klaar toch? Owja brengen jullie met een minuut of 5 vast even een glas Chivas Regal Royal Salute? Op kamertemperatuur graag.'
Je krijgt nog een duimpje van mijn vriendin ze kwam niet meer bij, was heel herkenbaar voor haar op alle luxe na, en dat ik eerder een vals muntje op de grond zou gooien dan dat ik echt geld zou gebruiken ,want crypto. Als een bekende van mij dat verhaal leest zullen ze meteen zeggen ja dat gaat over mij.
Ik zou hem bijna inlijsten en boven mijn ben hangen om me er aan te herrineren wat voor zuurpruim ik ben :P
Mischien heeft ze toch gelijk dat ik moet stoppen met crypto :P

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-12 17:59
Stokstaart schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 07:32:
[...]

Niet kapot, we kopieren mogelijk de patronen van voorgaande cycli (zie de lows vlak voor de start van de bull run in 2014). Dus laat je niet leiden door fear en hou rekening met alle scenario's.
wat mogelijk ook nog veel op lijkt is: 21 december 2016 tm 12 januari 2017 patroon :D hopelijk word dat em :D

dus ja, ik zeg dat we terug zakken tot een eurotje of 3500. en vanaf daar, oh baby,,,, its on!!

[ Voor 10% gewijzigd door HaruHaru op 12-04-2019 08:10 ]

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:49
Veel schade door 'bitcoin-advertenties' met nepuitspraken BN'ers - https://nos.nl/l/2280062

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-12 17:59
Gondor schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:22:
Veel schade door 'bitcoin-advertenties' met nepuitspraken BN'ers - https://nos.nl/l/2280062
Jammer weer. Jammer dat hier misbruik mee gemaakt kan worden nog.

Is EOS en ADA niet bezig om dit soort misbruik te voorkomen op blockchain? volgens hebben zij dat staan in hun roadmap. correct me if i am wrong.

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Ben wel benieuwd wat HOT gaat doen als bijvoorbeeld BTC weer een duik naar beneden gaat nemen. Wil me weer inkopen, maar heb het idee dat die nog wel wat meer kan zakken.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Pelox
Bartvandelaar schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:43:
Ben wel benieuwd wat HOT gaat doen als bijvoorbeeld BTC weer een duik naar beneden gaat nemen. Wil me weer inkopen, maar heb het idee dat die nog wel wat meer kan zakken.
Ik hodl ze nog met flink winst op dit moment. Verwacht dat HOT het best aardig kan gaan doen de komende maanden dus ik laat ze voorlopig lekker staan.

Zero.

Verwijderd

Er komt vandaag of een enorme groene kaars, of een enorme rode kaars.

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/images/400x/2582332.jpg

• Pelox
Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:21:
Er komt vandaag of een enorme groene kaars, of een enorme rode kaars.

spoiler:
Of een groene/rode gevolgd door een rode/groene! :o

Zero.

Verwijderd

Sorry, maar waar zijn die mensen de afgelopen 5 jaar geweest als ze hier in trappen.
Zijn die mensen zo dom, of wij hier zo slim..... Het bericht lijkt wel een reclame voor een super goede militaire zaklamp... Zelfde geleuter zelfde teksten

Ik heb geen medelijden, net als ik dat niet heb als je Ethiopisch prins niet blijkt te bestaan.

Verder ga ik vandaag lekker de zon in, dus het gaat een prima dag worden wat de muntjes ook doen.

• Stokstaart
Als je daar in trapt en ook nog eens duizenden euro's in stopt ben je écht te dom om te kakken. Je beleggingen laten beïnvloeden door wat je op facebook tegen komt.. Dan verdien je het gewoon om opgelicht te worden.. |:(

• Pelox
Stokstaart schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:43:
[...]

Als je daar in trapt en ook nog eens duizenden euro's in stopt ben je écht te dom om te kakken. Je beleggingen laten beïnvloeden door wat je op facebook tegen komt.. Dan verdien je het gewoon om opgelicht te worden.. |:(
Maar het stond op Facebook... en Waylon zegt het ook al.

Zero.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
XRP komt weer bijna in de zone van 0.31-0.28ct. Was flinke support gebleken afgelopen jaar. XRP/BTC zakt ook steeds lager. Vraag me af waar die gaat eindigen.

Verwijderd

Pelox schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:49:
[...]

Maar het stond op Facebook... en Waylon zegt het ook al.
Je hebt gelijk. Wie ben ik om aan Waylon te twijfelen.
Take my money plz.

• Rechtzodiegaat
  • Laatst online: 20-01 18:59
ggj87 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:53:
XRP komt weer bijna in de zone van 0.31-0.28ct. Was flinke support gebleken afgelopen jaar. XRP/BTC zakt ook steeds lager. Vraag me af waar die gaat eindigen.
Dat support levels of sowieso resultaten uit voorgaande jaren niks zeggen hebben we inmiddels ruimschoots gezien toch? 8)7
Pagina: 1 ... 127 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!