Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ik zeg niet dat het geen pijn doet die gemiste stijging.. maar ff voor the record, na een zo lange bear market is verlies erger dan niet genoten winst, en wie had die 1000 dollar candle zien aankomen? Ik niet, en ik dacht na een dergelijke lange candle dat alsnog instappen spelen met vuur zou betekenen, dus maar niet gedaan. 0,0 spijt van.Malawolar schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:21:
[...]
Nou die marge tussen 3.6k en 3k (want lager gaat die echt niet (hooguit een spike naar 2.8) daar wil ik wel een volle BTC om met je wedden) mag je hebben hoor. Heb je inmiddels een stijging van 60% gemist.
Jij snapt het het helemaal niet hoe de markt werkt. 1000 dollar candle?Sahara schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:25:
[...]
Ik zeg niet dat het geen pijn doet die gemiste stijging.. maar ff voor the record, na een zo lange bear market is verlies erger dan niet genoten winst, en wie had die 1000 dollar candle zien aankomen? Ik niet, en ik dacht na een dergelijke lange candle dat alsnog instappen spelen met vuur zou betekenen, dus maar niet gedaan. 0,0 spijt van.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Same here. Daarnaast voelde hij erg onnatuurlijk met weinig volume in de dagen daarna. Als een soort grote bull trap.Sahara schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:25:
[...]
Ik zeg niet dat het geen pijn doet die gemiste stijging.. maar ff voor the record, na een zo lange bear market is verlies erger dan niet genoten winst, en wie had die 1000 dollar candle zien aankomen? Ik niet, en ik dacht na een dergelijke lange candle dat alsnog instappen spelen met vuur zou betekenen, dus maar niet gedaan. 0,0 spijt van.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ging slapen met ETH op $180 en nu is die $160.
daarom zijn we blij met mensen zo als jij die het wel snappenA87 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:26:
[...]
Jij snapt het het helemaal niet hoe de markt werkt.
[ Voor 78% gewijzigd door janvanduschoten op 11-04-2019 16:09 ]
Gelukkig staat NAS/BTC 5% in de plus
Verwijderd
Vertel me meer over hoe je miljonair bent geworden met crypto plzA87 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:26:
[...]
Jij snapt het het helemaal niet hoe de markt werkt.
Ik heb mijn buik vol van jouw arrogante reacties
zelfverzekerd brengt je meer dan arrogantieSahara schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:30:
[...]
Ik heb mijn buik vol van jouw arrogante reacties.
We zijn onder de 5K nu
[ Voor 33% gewijzigd door HaruHaru op 11-04-2019 13:32 ]
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
5k hevige verdediging...Stokstaart schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:31:
Drrrrrrop it
Ben ik ook benieuwd naar! @A87Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:30:
[...]
Vertel me meer over hoe je miljonair bent geworden met crypto plz
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Ben bang niet hevig genoeg.. Teveel TA indicatoren waar de bots op sturen..
Maar genoeg met dat elkaar afvallen nu, kunnen we het weer over de inhoud hebben?
Laten we er maar even over ophouden voordat er weer een MOD moet ingrijpen.
Verwijderd
Hoe ironisch. Je post zelf deze link en beseft niet dat je bijna aan alle punten die bij de definitie van arrogantie staan voldoet.
Mand?Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:35:
[...]
Hoe ironisch. Je post zelf deze link en beseft niet dat je bijna aan alle punten die bij de definitie van arrogantie staan voldoet.
Tominatie schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:39:
Alts doen pijn aan de ogen. Stop it
on the other hand. GO ADA!
[ Voor 7% gewijzigd door HaruHaru op 11-04-2019 13:40 ]
diegene zag ook heil in NEOStokstaart schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:37:
Dikke groene candle op ADA/USDT zeg.. Iemand zag een mooi instapmomentje
Nee,, hoe kom je daar bij?twain4me schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:42:
ah, gaan we weer allemaal naar de klote?
Jep. RIP bitcointwain4me schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:42:
Daarom gebruik ik het woord TE.
Niets mis met zelfverzekerd, maar dat kan prima omslaan in arrogantie. Wanneer je zo zelfverzekerd bent dat je niet meer twijfelt aan jezelf wordt het heel snel arrogantie.
ik was al naar de klotetwain4me schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:42:
Iedereen nu ff overstappen op RVN.
[ Voor 36% gewijzigd door mprkooij op 11-04-2019 13:52 ]
Verwijderd
Al zijn de meeste van mijn stop losses wel afgegaan
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
BTC bounced en dan bouncen de alts harder. De vraag is wat BTC verder gaat doen. Mocht ie weer gaan zakken zullen de alts mee gaan en harder.HaruHaru schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:53:
hmmm ik zie mijn alts portfolio nu wel stijgen terwijl btc toch zelfde blijft... goede teken.
[ Voor 21% gewijzigd door green-tea op 11-04-2019 14:03 ]
Die dag zal (voorlopig) niet komen. Bitcoin is gewoon heer en meester en dus reageert de markt daar op. Al die magische shitcoins zijn leuk om meer BTC te vergaren maar uiteindelijk blijven er daar maar een paar van over.Klaas25 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:55:
Ik zal de dag prijzen als we met alts niet meer lopen te kloten als BTC ff minder is. XRP heeft zelf ook bijna 400 pairs op coinmarketcap. COME ONNNNN!!!!!!!!
Als moonboy kan ik melden dat ik vandaag best rekt ben.Taro schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:52:
Zijn er nog moonboys rekt gegaan? Ik heb in ieder geval mijn verloren Bitcoin waarde weer teruggevonden
Ik ben al 1,5 jaar rekt...Tominatie schreef op donderdag 11 april 2019 @ 14:07:
[...]
Als moonboy kan ik melden dat ik vandaag best rekt ben.![]()
[Afbeelding]
Zero.
keep strong litle hodlerTominatie schreef op donderdag 11 april 2019 @ 14:07:
[...]
[Afbeelding]
Marstek Venus E v3 | v145 | NoM
Who knows, ik moet nog 40 USD zodat ik uit mn 40k position kan klimmen met mn cross levKlaas25 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 14:33:
Laatste shakeout?? Het lijkt toch wel op smerig spelletje zo. Er zijn nu vast weer een aantal mensen die er voorgoed uitstappen en denken fuck it dat was de druppel..
[ Voor 7% gewijzigd door green-tea op 11-04-2019 14:34 ]
Nee. Een verklaarbare beweging afgaande op voorgaande cycli. Maar als je hierdoor al opgeeft zou ik inderdaad je munten in de wilgen hangen.Klaas25 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 14:33:
Laatste shakeout?? Het lijkt toch wel op smerig spelletje zo. Er zijn nu vast weer een aantal mensen die er voorgoed uitstappen en denken fuck it dat was de druppel..
NB: hangt BTC-USD op Coinbase pro bij meer mensen?
Ik dacht dus dat ik hodl winst zien verdampen minder erg zou vinden maar niets is minder waar. Verlies is verlies.Stokstaart schreef op donderdag 11 april 2019 @ 14:35:
[...]
Nee. Een verklaarbare beweging afgaande op voorgaande cycli. Maar als je hierdoor al opgeeft zou ik inderdaad je munten in de wilgen hangen.
NB: hangt Coinbase pro bij meer mensen?
Check links onder "Partially Degraded Service"Stokstaart schreef op donderdag 11 april 2019 @ 14:35:
[...]
Nee. Een verklaarbare beweging afgaande op voorgaande cycli. Maar als je hierdoor al opgeeft zou ik inderdaad je munten in de wilgen hangen.
NB: hangt BTC-USD op Coinbase pro bij meer mensen?
Als je toch HODL't zou ik gewoon lekker naar buiten gaan op dagen als deze. Desnoods tot midden zomer als we vermoedelijk de lows echt achter ons hebben gelaten.Klaas25 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 14:37:
[...]
Ik dacht dus dat ik hodl winst zien verdampen minder erg zou vinden maar niets is minder waar. Verlies is verlies.Nog paar procentjes..
Verwijderd
Doe maar rustig, je 50 euro verdampt heus niet.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2019 14:42 ]
Denigrerend muchVerwijderd schreef op donderdag 11 april 2019 @ 14:42:
200$ drop, iedereen gelijk depressief en in paniek. Zijn we soms vergeten dat we van ~4000 komen? Zijn we soms vergeten dat we met crypto te maken hebben?
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
De zomer is toch low activitiy. Als het niet meer klimt moeten we maar weer eens naar het eind van dit jaar kijken.Stokstaart schreef op donderdag 11 april 2019 @ 14:39:
[...]
Als je toch HODL't zou ik gewoon lekker naar buiten gaan op dagen als deze. Desnoods tot midden zomer als we vermoedelijk de lows echt achter ons hebben gelaten.
Ik switch naar dag grafiek. Ziet er nog steeds machtig mooit uit
[ Voor 8% gewijzigd door Klaas25 op 11-04-2019 14:57 ]
daggrafiek ziet er minder depri uitKlaas25 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 14:47:
[...]
De zomer is toch low activitiy. Als het niet meer klimt moeten we maar weer eens naar het eind van dit jaar kijken.
Ik switch naar dag grafiek. Ziet er nog steeds machtig mooit uit
[ Voor 7% gewijzigd door Klaas25 op 11-04-2019 15:18 ]
+1. Tot dat die laatste zin erbij kwam.Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2019 @ 14:42:
200$ drop, iedereen gelijk depressief en in paniek. Zijn we soms vergeten dat we van ~4000 komen? Zijn we soms vergeten dat we met crypto te maken hebben?
Klaas25 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 14:33:
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Gedeelde smart halve smart (again)Tominatie schreef op donderdag 11 april 2019 @ 14:07:
[...]
[Afbeelding]
2k in fiat zoek.
1 btc aan btc waarde zoek... Vanmorgen..
Ik ben gestopt met kijken en ben lekker in de zon gaan liggen.
Verwijderd
Nou ja, leuk is wel anders natuurlijk. Ik zit/zat zelf voor zo'n 80% in alts. Maar wat hebben we geleerd in 2018;DAMAGE schreef op donderdag 11 april 2019 @ 15:47:
DIT de druppel? Dit was een peulenschilletje vergeleken met wat we de afgelopen periode mee gemaakt hebben. Hier lach je toch om? Ok. Leuk is anders. Maar ik ben volgens mij immuun geraakt voor die swings.
[...]
- neem je verlies (op tijd)
- stel regelmatig je stop-losses in/bij
- het is niet altijd feest
Dusss, ja dit is even kut. Maar zo'n correctie kon niet uitblijven na afgelopen weken. Het is en blijft crypto.
Als het hier bij blijft kunnen we weer rustig naar boven gaan kijken komende dagen (hoop ik).
Maar nog steeds 20% meer dollarwaarde dan twee weken geleden
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Iedereen weet hoe het werkt .Enorme groene kaars betekent (deels) winst nemen want vroeg of laat komt er een rode candle die -10% of meer doet op je alts.
Ik doe het ook niet altijd, maar je ziet hoe het gaat. Misschien mis je wat winst als je deels uitstapt, maar zo heb je nog wat.
Ondertussen ben ik benieuwd naar de VeChain Summit volgende week donderdag
[ Voor 20% gewijzigd door green-tea op 11-04-2019 16:08 ]
sterkte!green-tea schreef op donderdag 11 april 2019 @ 16:06:
OMFG! Ik maak net meeste noob fout ooit. In plaats van 10k order plaatste ik 100k DCA order.. Dat wordt mn verlies nemen, liq ligt nu te dichtbij.
Chickend out.. Als ik dat met wat minder gevoel had gedaan was ik zonder kleerscheuren vanafgekomen... het zei zo
Verwijderd
Sick...Chris.nl schreef op donderdag 11 april 2019 @ 14:25:
Boh, 4k hodl winst zien verdampen, nog 3k te gaan voordat ik weer verlies sta. Maar goed er is tenminste volatiliteit.
Waar zijn we in godsnaam mee bezig
Godverdomme hey wat een bloedbad...
Misselijk kut spel
ja, mijn cryptoapp was ook in eens van BAM, 4700$, Ik was van WHATTTTTTTTTTTTTTTTT??? BUY BUY BUY DIPPSSSS..XA4DB schreef op donderdag 11 april 2019 @ 16:37:
Coingecko maakt het wel erger (roder) dan het is...
Bitcoin:
CMC = 5042 dollar
Coingecko 4671 dollar
Toen keek ik weer op binance etc, staat alles nog boven 5K.welke exchange kijkt CoinGEKko dan?
Als we midden in een bearmarkt zaten was die 5K nu al lang kapot...HaruHaru schreef op donderdag 11 april 2019 @ 16:39:
[...]
ja, mijn cryptoapp was ook in eens van BAM, 4700$, Ik was van WHATTTTTTTTTTTTTTTTT??? BUY BUY BUY DIPPSSSS..
Toen keek ik weer op binance etc, staat alles nog boven 5K.welke exchange kijkt CoinGEKko dan?
I know. Maar dat was mijn vraag of opmerking nietA87 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 16:41:
[...]
Als we midden in een bearmarkt zaten was die 5K nu al lang kapot...
Sorry hoor, maarA87 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 16:41:
[...]
Als we midden in een bearmarkt zaten was die 5K nu al lang kapot...
Verwijderd
Ik kan wel een succesverhaaltje gebruiken nu.
Tussen de bear en bull market zitten we.New Yorker schreef op donderdag 11 april 2019 @ 16:59:
berenmarkt eindigt pas na 13k.
Geen BEARS en geen BULLS.
En ik las al dat 5400 toch n bepaalde psychologische grens was of t wel door zou gaan naar de 5600. De correctie zat er nl al aan te komen volgens velen.
Edit: gisteren gingen we overigens met n laag volume door de 5400 grens heen, dan kun je al zien dat mensen aarzelen te kopen op dat punt. Dan is de weg naar een correctie gauw getriggerd.
[ Voor 21% gewijzigd door Goh op 11-04-2019 17:19 ]
Geen idee of het al beantwoord is maar je kan op Bitmex een test account maken zodat je kan spelen en leren hoet het allemaal werkt.ScreamGT schreef op donderdag 11 april 2019 @ 09:46:
Ik zou oprecht weleens een lesje traden willen krijgen op bijvoorbeeld een bittrex/binance. Gewoon puur voor de fun en om er meer inzicht in te krijgen. Hoe stel je orders in, hoe kies je de leverage? Ik ben daar eigenlijk best wel een noob in.
In het verleden met misselijk grote leverages op Plus500 getrade (wat écht kinderspel was, either buy or sell...). Dat was in 2014-2013. Mooi moment was dat ik een SL had ingevoerd, maar dat deze door een bug niet gehit werd, waar ik vervolgens wakker werd met een verlies van € 3k. Na veel gedoe en gemail met bewijs dat deze SL was ingevoerd heb ik dit geld uiteindelijk terggestort gekregen. Dat was ook de laatste keer dat ik Plus500 heb gebruikt
Maargoed, even terugkomend op een lesje traden. Is het niet een keer mogelijk dat er een avondje wordt ingepland via een discord server, en hier eventueel een vrijwilliger voor te strikken is die de basis uit wil leggen?
https://testnet.bitmex.com/
Hoop dat bitcoin weer een beetje up gaat nu, zo zie je maar weer als ik er niet op zit dan wordt het echt niks met mij en traden
@ScreamGT Ik zou eerder aanraden om gewoon met 1 dollar op de live site van BitMEX te gaan handelen. Die testnet.bitmex.com site is wel leuk, maar de koersen lopen nogal ver uiteen (5184 op testnet vs. 5057 op BitMEX.com).Slux schreef op donderdag 11 april 2019 @ 17:14:
[...]
Geen idee of het al beantwoord is maar je kan op Bitmex een test account maken zodat je kan spelen en leren hoet het allemaal werkt.
https://testnet.bitmex.com/
Hoop dat bitcoin weer een beetje up gaat nu, zo zie je maar weer als ik er niet op zit dan wordt het echt niks met mij en traden
Als je met 1 contract handelt dan kan je zoveel mogelijk testen wat je wilt zonder veel risico te lopen. Dan kan je al die verschillende orders uittesten. Testnet kan ook, maar het is geen pijl op te trekken hoe die koersen soms bewegen, gaat niet echt parallel met de echte BitMEX site.
Daarom is het ook een test omgevingSahara schreef op donderdag 11 april 2019 @ 17:25:
[...]
@ScreamGT Ik zou eerder aanraden om gewoon met 1 dollar op de live site van BitMEX te gaan handelen. Die testnet.bitmex.com site is wel leuk, maar de koersen lopen nogal ver uiteen (5184 op testnet vs. 5057 op BitMEX.com).
Als je met 1 contract handelt dan kan je zoveel mogelijk testen wat je wilt zonder veel risico te lopen. Dan kan je al die verschillende orders uittesten. Testnet kan ook, maar het is geen pijl op te trekken hoe die koersen soms bewegen, gaat niet echt parallel met de echte BitMEX site.
ik vond het zelf wel leerzaam om er een beetje feeling mee te krijgen, dat de koers niet gelijk loopt maakt mij niet uit, maar dat ben ik.
gebruik gewoon Bitmex je vogelt het zo uit.. af en toe een youtuber tutorial openen...Slux schreef op donderdag 11 april 2019 @ 17:31:
[...]
Daarom is het ook een test omgeving![]()
ik vond het zelf wel leerzaam om er een beetje feeling mee te krijgen, dat de koers niet gelijk loopt maakt mij niet uit, maar dat ben ik.
Leverage X2 is extreem veilig. En dan spelen met 10 euro ofso.
Als je dan per ongeluk 50x of 100x leverage aan zet en je verliest verlies je maar 10 of 20 cent in een slechte trade. Want het aantal contracten neemt niet toe als je leverage verhoogt.. vice versa.. je moet handmatig contracten bijkopen. maar met meer leverage kan je meer contracten kopen dan waar je mee speelt.
1 contract = 1 dollar.
10x leverage = mogelijk tot 100 contracten met 10 dollar te kopen
XBT = bitcoin
[ Voor 38% gewijzigd door A87 op 11-04-2019 17:51 ]
We zijn niet allemaal zo rijk als jouw om er even 10 euro tegen aan te gooien.A87 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 17:32:
[...]
gebruik gewoon Bitmex je vogelt het zo uit.. af en toe een youtuber tutorial openen...
Weet je hoeveel voedselbonnen ik daar voor krijg? kan ik bijna een maand van eten joh.
Verwijderd
A87 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 17:32:
[...]
gebruik gewoon Bitmex je vogelt het zo uit.. af en toe een youtuber tutorial openen...
Als je dan per ongeluk 50x of 100x leverage aan zet en je verliest verlies je maar 10 of 20 cent in een slechte trade. Want het aantal contracten neemt niet toe als je leverage verhoogt.. vise versa.. je moet handmatig contracten bijkopen.
1 contract = 1 dollar
XBT = bitcoin
Dat doet waves altijdradem205 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 16:52:
Wat is waves nou weer aan het doen? Tegen de stroom in aan het zwemmen....en hoe.
Geeft wel aan dat men toch vertrouwen heeft in BTC.
Alleen jammer dat maar 0.005% van de mensen daar zo over denken
dat percentage gaat wel groeienSlux schreef op donderdag 11 april 2019 @ 17:54:
[...]
Alleen jammer dat maar 0.005% van de mensen daar zo over denken
Ik wacht wel even tot het weer stabiliseert, tot die tijd houd ik het bij IOST en drie Exchange tokens (BNB, KCS en QASH)
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
En dan knalt de prijs 25% omhoog en weg die grote kans..p0st schreef op donderdag 11 april 2019 @ 17:59:
Ik had met mezelf afgesproken dat wanneer mijn total portfoliowaarde 10% zou dalen, dat ik dan per direct 30% van mijn PF zou verkopen en zou omzetten naar fiat. Enfin, dat was dus vanochtend rond een uur of 10, tot nu toe nog geen spijt van
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!