[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 125 ... 156 Laatste
Acties:
  • 437.446 views

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-12 23:40
Tominatie schreef op donderdag 11 april 2019 @ 09:28:
Wat een bloedbad. Alts zijn echt op weg naar 0 lijkt het.

Btc doet niet eens heel veel. :') _O-
Soms verbaas ik me echt over de reacties hier.... |:(

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-12 23:37

Mijn alts vallen nog mee.. Ben gisteravond voor de dip uit ADA gestapt omdat ik het niet vertrouwde (nog steeds niet). Ik vind het sentiment te bullish terwijl veel indicatoren een bearish signaal geven (vnl RSI). Ik verwacht dan ook dat we de komende maanden een retest krijgen van de lows en hou rekening met een nieuwe bodem rond 1700 euro voordat de bull market echt gaat beginnen..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-11 19:55

Na 50%+ nog geen 10% in de min. Laat het maar zo gaan :)

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01 18:59
Ik ben vorige week op de top van BCH en IOST uitgestapt zie ik. Weekendje weg geweest en nu zie ik dit. Poeh. Huul'n.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Daacuso schreef op donderdag 11 april 2019 @ 09:38:
[...]

Soms verbaas ik me echt over de reacties hier.... |:(
Watdan? Ik kijk trouwens naar BTC-waarde en niet naar fiat-waarde. Verklaart dat enige verbazing?

In fiat zullen de alts nog wel een beetje up staan, maar door de constante daling in sats wordt dat flink verminderd.

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-12 17:59
Tominatie schreef op donderdag 11 april 2019 @ 09:44:
[...]

Watdan? Ik kijk trouwens naar BTC-waarde en niet naar fiat-waarde. Verklaart dat enige verbazing?

In fiat zullen de alts nog wel een beetje up staan, maar door de constante daling in sats wordt dat flink verminderd.
ik ben rekt door ADA/BTC :P
ik dacht ik haal er wel wat winst uit, uiteindelijk de ADA maar naar me HODL wallet gestuurd hahaha.

beter dat dan verlies :D

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-12 16:53

ScreamGT

joejoe

Ik zou oprecht weleens een lesje traden willen krijgen op bijvoorbeeld een bittrex/binance. Gewoon puur voor de fun en om er meer inzicht in te krijgen. Hoe stel je orders in, hoe kies je de leverage? Ik ben daar eigenlijk best wel een noob in.

In het verleden met misselijk grote leverages op Plus500 getrade (wat écht kinderspel was, either buy or sell...). Dat was in 2014-2013. Mooi moment was dat ik een SL had ingevoerd, maar dat deze door een bug niet gehit werd, waar ik vervolgens wakker werd met een verlies van € 3k. Na veel gedoe en gemail met bewijs dat deze SL was ingevoerd heb ik dit geld uiteindelijk terggestort gekregen. Dat was ook de laatste keer dat ik Plus500 heb gebruikt :+

Maargoed, even terugkomend op een lesje traden. Is het niet een keer mogelijk dat er een avondje wordt ingepland via een discord server, en hier eventueel een vrijwilliger voor te strikken is die de basis uit wil leggen?

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Stokstaart
Dan nog even dit als waarschuwing.. Gisteravond in de telegram van Fusion (1 van mijn hoge verwachtingen voor de komende piek) vertelde iemand dat zijn metamask was gehackt. Onder andere 92k FSN gestolen, binnen een uur gedumpt op IDEX.

• Tominatie
  • Niet online
HaruHaru schreef op donderdag 11 april 2019 @ 09:45:
[...]

ik ben rekt door ADA/BTC :P
ik dacht ik haal er wel wat winst uit, uiteindelijk de ADA maar naar me HODL wallet gestuurd hahaha.
Bij mij valt de schade nog mee.. heb LTC (die doet het vrij goed ook in sats)
en Tezos (die is ook stabiel) en ADA doet het idd ook weer een stuk minder helaas. Achja

Maar vrienden van mij hebben ICX (dat is echt om te janken), die daalt elke dag maar verder in sat-waarde.

Ik word zelf ook steeds terughoudender met alts, vroeger gooide ik m’n btc in random shitcoins (want: moon coming!), nu eigenlijk alleen nog top 20.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Stokstaart schreef op donderdag 11 april 2019 @ 09:38:
[...]

Mijn alts vallen nog mee.. Ben gisteravond voor de dip uit ADA gestapt omdat ik het niet vertrouwde (nog steeds niet). Ik vind het sentiment te bullish terwijl veel indicatoren een bearish signaal geven (vnl RSI). Ik verwacht dan ook dat we de komende maanden een retest krijgen van de lows en hou rekening met een nieuwe bodem rond 1700 euro voordat de bull market echt gaat beginnen..
Zo denk ik er ook over, ondanks dat er een leuke stijging is geweest/bezig is.

XRP = trash

• HaruHaru
Tominatie schreef op donderdag 11 april 2019 @ 09:48:
[...]

Bij mij valt de schade nog mee.. heb LTC (die doet het vrij goed ook in sats)
en Tezos (die is ook stabiel) en ADA doet het idd ook weer een stuk minder helaas. Achja

Maar vrienden van mij hebben ICX (dat is echt om te janken), die daalt elke dag maar verder in sat-waarde.

Ik word zelf ook steeds terughoudender met alts, vroeger gooide ik m’n btc in random shitcoins (want: moon coming!), nu eigenlijk alleen nog top 20.
ik heb het toch iets meer gelimiteerd tot top15 en met een paar uitzonderingen (praat ik over HODLen en niet traden). Elke dag geloof ik steeds meer in dat BTC, LTC, ADA, EOS wel de belangrijkste zijn en meest winstgevende gaan worden op lange termijn.

@Mr_Ripple @Stokstaart ik zie niet een nieuwe bodem van 1700 euro. ik zie echter wel een double bottom gebeuren tot 2750 euro (3150$) er is namelijk te veel support rondom 3K levels.

[ Voor 10% gewijzigd door HaruHaru op 11-04-2019 09:57 ]

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-12 22:23

Bever!

3

Sahara schreef op donderdag 11 april 2019 @ 07:21:
[...]

ZIL is wel goedkoop nu. Maar wordt nog goedkoper als BTC verder dropped. Hopelijk heb jij je bag aan ZIL op tijd verkocht.
Rond 380 gekocht valt mee hé :)

• Stokstaart
HaruHaru schreef op donderdag 11 april 2019 @ 09:52:
[...]

ik heb het toch iets meer gelimiteerd tot top15 en met een paar uitzonderingen (praat ik over HODLen en niet traden). Elke dag geloof ik steeds meer in dat BTC, LTC, ADA, EOS wel de belangrijkste zijn en meest winstgevende gaan worden op lange termijn.

@Mr_Ripple @Stokstaart ik zie niet een nieuwe bodem van 1700 euro. ik zie echter wel een double bottom gebeuren tot 2750 euro (3150$) er is namelijk te veel support rondom 3K levels.
Over de 1700 ben ik ook niet zeker, eerste kooporders zet ik rond de 3600 euro.

• Cobus79
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Drop it like it's hot

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Wie zit daar LTC te verkopen?? :(

• HaruHaru
ggj87 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 10:08:
YEEEY, More for me
sell, sellll panic sellersss!! seelllll. fill my bags!!!

en eh, de hourly chart ziet er niet goed uit voor btc

[ Voor 26% gewijzigd door HaruHaru op 11-04-2019 10:09 ]

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Sorry, mag ik ook wat verdienen? :P

XRP = trash

• Tominatie
  • Niet online
Damn.... :F

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-11 19:55
Prepare for the dump!

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ltc straks goedkoop inkopen.

Weg

• HaruHaru
dumpday thursday, iedereen klaar voor buying the dip?

• Tominatie
  • Niet online
Helaas geen geld meer voor de dip. Anders had ik het ook wel geweten idd..

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:43

over een week roep je weer MOON en LAMBO :O 8)7

• HaruHaru
ik ben geneigd om mijn TRX bag te verkopen voor cardano.

• Tominatie
  • Niet online
bie100 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 10:19:
[...]

Ligt aan het feit of we stijgen of niet. ;) 8)7

• New Yorker
  • Niet online
bie100 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 10:19:
[...]

Over een uur al. :+

Weg

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:43
Tominatie schreef op donderdag 11 april 2019 @ 10:21:
[...]

Ligt aan het feit of we stijgen of niet. ;) 8)7
ja duh

• HaruHaru
niet zo blij zijn nog :P dumpthursday is nog niet overal begonnen :P het westen slaapt nog :p

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

HaruHaru schreef op donderdag 11 april 2019 @ 10:20:
ik ben geneigd om mijn TRX bag te verkopen voor cardano.
Dan stijgt TRX daarna en Cardano doet niets. :Y

XRP = trash

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
En weer bijkopen vandaag, mooi, de stijging ging me veel te rap. Zo lang er maar higher lows worden neergezet vind ik het allemaal prima dat het af en toe crashed.

• HaruHaru
Mr_Ripple schreef op donderdag 11 april 2019 @ 10:33:
[...]

Dan stijgt TRX daarna en Cardano doet niets. :Y
nou dat maakt eigenlijk niet uit, want het is voor HODL purpose. :D

ik denk toch dat ik even afwacht van hun nieuwe beta op hun net ofzo. eind mei. daarna dumpen

[ Voor 16% gewijzigd door HaruHaru op 11-04-2019 10:38 ]

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik zie een dikke bearish divergence op de 4H, groene torens staan ons te wachten, wellicht zelfs wilde stieren.

[ Voor 45% gewijzigd door A87 op 11-04-2019 10:41 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Malawolar
A87 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 10:39:
Ik zie een dikke bearish divergence op de 4H, groene torens staan ons te wachten, wellicht zelfs wilde stieren.
Zit je nou nog steeds in die long?

• A87
  • Niet online

A87

Malawolar schreef op donderdag 11 april 2019 @ 10:43:
[...]

Zit je nou nog steeds in die long?
Afbeeldingslocatie: https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/0e/45/9c/81/lange-jan-ivm-de-vries.jpg
Ik ga net zo lang als Lange Jan.
Groene torens spotten.

[ Voor 107% gewijzigd door A87 op 11-04-2019 10:58 ]

• Tominatie
  • Niet online
Mooie analyse. Groene torens koppelen aan een bearish divergence.

Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/instances/59683517.jpg

• A87
  • Niet online

A87

divergence koppelen aan een daily uptrent. higher high higher low.
Geen grote rode wicks nog te zien op 4H,of daily.

Geen barts voor lange tijd op de 4h

[ Voor 70% gewijzigd door A87 op 11-04-2019 11:04 ]

• HaruHaru
ik word er wel een beetje moe van, kunnen we gewoon niet crashen naar 3.8K en vandaar gewoon verder?
Nadeel is dat er zo veel nieuws berichten zijn dat btc nog kan crashen naar 3.6-3.8K levels waardoor er nu een beetje fud ontstaat en mensen gewoon angstig handelen. ze willen gewoon dat ie crashed, just do it already. en ondertussen zoek ik mijn linker sok die ik niet kan vinden.

• A87
  • Niet online

A87

HaruHaru schreef op donderdag 11 april 2019 @ 11:04:
ik word er wel een beetje moe van, kunnen we gewoon niet crashen naar 3.8K en vandaar gewoon verder?
Nadeel is dat er zo veel nieuws berichten zijn dat btc nog kan crashen naar 3.6-3.8K levels waardoor er nu een beetje fud ontstaat en mensen gewoon angstig handelen. ze willen gewoon dat ie crashed, just do it already. en ondertussen zoek ik mijn linker sok die ik niet kan vinden.
Ze proberen de hele tijd bitcoin te laten crashen .... 8), zeker de afgelopen weken. Wordt netjes opgekocht

[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 11-04-2019 11:06 ]

• Stokstaart
Staat ie stijf overeind onder je bed?

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12 19:47
Dat zeggen alleen de mensen die inkoop op $3K gemist hebben.. De rest/meeste willen alleen maar groen zien. Houden we dik $5100 in stand met uptrend is het weer niet goed..

• Tominatie
  • Niet online
Denk niet dat we nog naar die prijslevels gaan hoor. Daar hebben we héél lang geaccumuleerd met uiteindelijk een enorme uitbraak.

We zitten nu gewoon in een voorzichtige uptrend, alhoewel... de stijging van laatst is wel extreem geweest.

De bodem hadden we in 2018. Nu op naar de halvening en de Bakkt lancering/instituties die zich steeds meer gaan mengen in de wondere wereld van Bitcoin.

Tot die tijd gewoon elke maand blijven accumuleren. Of dat doe ik iedergeval :)

• HaruHaru
@Tominatie @Klaas25

Ja, dont get me wrong. Ik wil niks meer dan de 6K level halen wat mij betreft valt ie nooit meer.
Ik geloof er ook wel in dat de bottom al geweest is en dat we niet meer die waardes gaan halen. ik irriteer mij alleen aan de nieuwsberichten hoe mensen anderen proberen te manipuleren om toch te verkopen zodat ze zelf goedkoop kopen. In crypto is gewoon geen juiste moment om in te stappen, want dan ben je aan het gokken.

Je hebt gelijk, we hebben heel lang geaccumuleerd. Zolang de HODL sterk blijft, zullen we alleen maar stijgen.

@Stokstaart Yup, found it. lag uiteraard onder me bed. gelukkig niet stijf.

• A87
  • Niet online

A87

Die manipulatie dumps zijn irritant ... is er 1- 2% winst springt iedereen er meteen op...
Gelijk allemaal stoplosses naar de klote...

Duurt het allemaal nog langer, je weet nooit wanneer er weer opeens een candle komt van 10% omhoog oid

[ Voor 25% gewijzigd door A87 op 11-04-2019 11:23 ]

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-12 20:38

raq

Het stemt me wel gerust dat men het inmiddels over 3.6k-3.8k heeft i.p.v. over 1800dollars.
Wat mijn betreft mogen de alts wel weer flink bijtrekken en BTC rustig voortkabbelen voor een week of drie.

De tijd leert of het tij keert

• Tominatie
  • Niet online
HaruHaru schreef op donderdag 11 april 2019 @ 11:18:
@Tominatie @Klaas25

Ja, dont get me wrong. Ik wil niks meer dan de 6K level halen wat mij betreft valt ie nooit meer.
Ik geloof er ook wel in dat de bottom al geweest is en dat we niet meer die waardes gaan halen. ik irriteer mij alleen aan de nieuwsberichten hoe mensen anderen proberen te manipuleren om toch te verkopen zodat ze zelf goedkoop kopen. In crypto is gewoon geen juiste moment om in te stappen, want dan ben je aan het gokken.

Je hebt gelijk, we hebben heel lang geaccumuleerd. Zolang de HODL sterk blijft, zullen we alleen maar stijgen.

@Stokstaart Yup, found it. lag uiteraard onder me bed. gelukkig niet stijf.
Dat zul je altijd hebben. Bubbelroepers, FUD van "experts" als Nouriel Roubini, gefrustreerde bagholders/mensen die de boot gemist hebben etc....

Het is belangrijk om je eigen kijk op de zaak te hebben. Ik zie zelf de waarde in van Bitcoin. Daarom wil ik er zoveel mogelijk van. Daarom werk ik net die paar uurtjes per week meer.. (ok studenten salarisje is niet super maargoed) :+

Hodl. Ik heb al het geduld van de wereld, ben nog jong.

• HaruHaru
@Tominatie je hebt gelijk :D ;)
Hodl de komende 3 jaar en kan je na je studie gewoon part time werken rest van je leven, of helemaal niet haha.

@raq leuke post wellicht? als het on Alts gaat ;) : https://twitter.com/IncomeSharks/status/1116270425086947328

PS: BTC.D staat ook weer mooi hoger, komt weer boven RSI. bullish imo.

https://www.tradingview.com/x/nKldZDHK/

[ Voor 21% gewijzigd door HaruHaru op 11-04-2019 11:28 ]

• Tominatie
  • Niet online
HaruHaru schreef op donderdag 11 april 2019 @ 11:25:
@Tominatie je hebt gelijk :D ;)
Hodl de komende 3 jaar en kan je na je studie gewoon part time werken rest van je leven, of helemaal niet haha.

@raq leuke post wellicht? : https://twitter.com/IncomeSharks/status/1116270425086947328
Haha :*)

Nah ik blijf sowieso wel werken. Het leven wordt anders wel saai. Je moet toch ergens voldoening uithalen of je nuttig voelen hé. Na de zomervakantie heb ik bijv. altijd wel weer zin om iets te gaan doen.

Maar het zou wel heel relax zijn als je niet meer zo'n enorme financiële druk hebt. Dat je idd minder hoeft te werken wellicht, of ook veel meer je eigen plan kan trekken etc.....

Maar dat zijn dingen voor in de toekomst, als Bitcoin op $100.000 staat bijvoorbeeld. ;)

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-12 20:38

raq

Tominatie schreef op donderdag 11 april 2019 @ 11:28:
[...]

...
Maar het zou wel heel relax zijn als je niet meer zo'n enorme financiële druk hebt. Dat je idd minder hoeft te werken wellicht, of ook veel meer je eigen plan kan trekken etc.....
Dan is het afmaken van je studie in het verleden altijd een veilige route geweest. Jezelf niet opzadelen met torenhoge maandelijkse verplichtingen werkt ook goed, volgens mij is daar een heel forum aan gewijd op tweakers. Echt leuk om die eens door te nemen.

De tijd leert of het tij keert

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:46
Ze staan wel flink aan die bomen te schudden zeg..... pffff

• HaruHaru
Appeltjeeitje schreef op donderdag 11 april 2019 @ 11:35:
Ze staan wel flink aan die bomen te schudden zeg..... pffff
ze hopen dat er kleine bitcoins uitvallen, ze krijgen maar blaadjes terug en meer fee's :P

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-12 16:53

ScreamGT

joejoe

ScreamGT schreef op donderdag 11 april 2019 @ 09:46:
Ik zou oprecht weleens een lesje traden willen krijgen op bijvoorbeeld een bittrex/binance. Gewoon puur voor de fun en om er meer inzicht in te krijgen. Hoe stel je orders in, hoe kies je de leverage? Ik ben daar eigenlijk best wel een noob in.

In het verleden met misselijk grote leverages op Plus500 getrade (wat écht kinderspel was, either buy or sell...). Dat was in 2014-2013. Mooi moment was dat ik een SL had ingevoerd, maar dat deze door een bug niet gehit werd, waar ik vervolgens wakker werd met een verlies van € 3k. Na veel gedoe en gemail met bewijs dat deze SL was ingevoerd heb ik dit geld uiteindelijk terggestort gekregen. Dat was ook de laatste keer dat ik Plus500 heb gebruikt :+

Maargoed, even terugkomend op een lesje traden. Is het niet een keer mogelijk dat er een avondje wordt ingepland via een discord server, en hier eventueel een vrijwilliger voor te strikken is die de basis uit wil leggen?
Nee? Niemand? -O- -O-

Oké ;(

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• HaruHaru
Ik kan je aanraden om YT te gebruiken. youtuber The Moon heeft een mooie uitleg video :D

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:31
Dewmmm *O*

4700-4800 bounce?

[ Voor 51% gewijzigd door LED-Maniak op 11-04-2019 11:54 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-12 23:07
When moon? When 6k?

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/L1CyM4D/1pv4ev.jpg

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06-12 10:45

sourcecode

Prepare for the next ATH

rode bedoel je ?

Prepare for the next ATH

• Malawolar
Hij zet z'n scherm op de kop om z'n long te redden

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

oNo

Het leven van een HODLer is wel zwaar hoor... |:(

Verwijderd

Bart Simpson wordt eindelijk compleet. Wel een flink waterhoofd :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2019 12:12 ]

• Malawolar
Eindelijk, nu door naar de 3.200 zodat we een dubbele bodem hebben gemaakt, dan is iedereen het er over eens dat we de historie herhalen en vanaf daar verder kunnen.

• A87
  • Niet online

A87

Malawolar schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:18:
Eindelijk, nu door naar de 3.200 zodat we een dubbele bodem hebben gemaakt, dan is iedereen het er over eens dat we de historie herhalen en vanaf daar verder kunnen.
dat had al 10x gebeurd afgelopen weken naar 2400 levels als dit geen einde bearmarkt was.
Bitcoin zit in een no resistance zone

[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 11-04-2019 12:31 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Ahaa het is weer dump donderdag. Morgen moon.

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 11-04-2019 12:32 ]

Zero.

• New Yorker
  • Niet online
Pelox schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:32:
Ahaa het is weer dump donderdag. Morgen moon.
Jij snapt het al.

Weg

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:05
Jeetje, is de Brexit uitgesteld ofzo?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-12 09:32
Richh schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:41:
Jeetje, is de Brexit uitgesteld ofzo?
Jup, letterlijk! Tot oktober. Dus daarna pas stijging.

• A87
  • Niet online

A87

En dat was de correctie......

• Richh
Soeski schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:42:
[...]

Jup, letterlijk! Tot oktober. Dus daarna pas stijging.
Het wordt tijd voor wat economische onrust potverdorie! Stijgen met die Bitcoin. Dalen met die huizenmarkt.

Huts!

• Stokstaart
A87 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:42:
En dat was de correctie......
I beg to differ

• Soeski
Richh schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:43:
[...]

Het wordt tijd voor wat economische onrust potverdorie! Stijgen met die Bitcoin. Dalen met die huizenmarkt.

Huts!
Dat zou niet gek zijn voor veel mensen. Goedkopere huizen en je crypto PF die meer en meer waard wordt. Ik zie een boel verhuizingen/verbouwingen aankomen! :D

• Richh
Soeski schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:44:
[...]

Dat zou niet gek zijn voor veel mensen. Goedkopere huizen en je crypto PF die meer en meer waard wordt. Ik zie een boel verhuizingen/verbouwingen aankomen! :D
Kom maar door met die woningen, met oprit voor de Lambo! d:)b

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Wat een paniek hier! Vind het vooralsnog heel erg meevallen, had allang verwacht dat we <5000 zouden staan. De alts krijgen flinke klappen, maar zijn ook echt flink gestegen natuurlijk.

• Soeski
Swaha schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:51:
Wat een paniek hier! Vind het vooralsnog heel erg meevallen, had allang verwacht dat we <5000 zouden staan. De alts krijgen flinke klappen, maar zijn ook echt flink gestegen natuurlijk.
Dat kan wel zijn van die alts, maar ik sta toch nu echt onder het niveau dan van vóór de stijging van de alts. In USD-waarde overigens niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Soeski op 11-04-2019 12:53 ]

• A87
  • Niet online

A87

Swaha schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:51:
Ik ga nooit meer alts traden in een opkomende markt. wat een random zooitje is dat

• HaruHaru
Buy the Dip!

• A87
  • Niet online

A87

Doen we niet meer sinds 2019 }:O

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Juist! Maar ik wacht nog even met kopen :)

• HaruHaru
@Swaha Voor iemand die HODL'ed moet het niet uitmaken. ACCUMULATE B*tcheesss

• Stokstaart
Here we go.. wiiiii

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Het is toch wel een behoorlijk slagveld. Met name voor de alts. Hopelijk herstelt dit zich nog.

• A87
  • Niet online

A87

radem205 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:09:
Het is toch wel een behoorlijk slagveld. Met name voor de alts. Hopelijk herstelt dit zich nog.
Als bitcoin gaat touwtrekken tussen 5600 en 6000 gaan de alts hard herstellen

• Sahara
radem205 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:09:
I beg to differ.. Hopelijk herstelt dit zich in de komende weken niet. Daarna is prima.

• Soeski
Sahara schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:10:
[...]

I beg to differ.. Hopelijk herstelt dit zich in de komende weken niet. Daarna is prima.
Jij ziet ons alt-lovers liever weken lang huilen? :P

• Tominatie
  • Niet online
[...]

Uit interesse: zit je nog steeds in USDT en zo ja: wanneer stap je weer in?

• Malawolar
Zo even 12% in USDT waarde van m'n PF af in een halve dag.

• A87
  • Niet online

A87

Malawolar schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:12:
anders kan het ook niet meer stijgen daarna

• Rrehorst
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-10-2022
[...]

Ik heb zo'n gevoel dat jij er zo eentje bent die de laat was met instappen en nu maar zulke uitspraken doet. Maar kan er naast zitten hoor..

• Stokstaart
Rrehorst schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:12:
[...]

Ik heb zo'n gevoel dat jij er zo eentje bent die de laat was met instappen en nu maar zulke uitspraken doet. Maar kan er naast zitten hoor..
Te laat... of niet te vroeg?

• Malawolar
Als die 5000 grens niet houdt knalt het terug naar 4200 regionen...

• Soeski
Malawolar schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:12:
14% hier, I win! :P

• New Yorker
  • Niet online
Malawolar schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:13:
Als die 5000 grens niet houdt knalt het terug naar 4200 regionen...
3600 kan ook

Weg

• Malawolar
Ouch, IOST even 18 procent er af in een dag

• Tominatie
  • Niet online
Lol

We staan gewoon nog boven de $5000 en nog steeds een prachtig stuk hoger als een tijdje terug. IETS KAN NIET MAAR BLIJVEN STIJGEN zonder een correctie.

Dit zijn juist weer leuke "buy the dips".

• Malawolar
Tominatie schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:16:
Lol

We staan gewoon nog boven de $5000 en nog steeds een prachtig stuk hoger als een tijdje terug. IETS KAN NIET MAAR BLIJVEN STIJGEN zonder een correctie.

Dit riepen er ook een boel toen we van 20k naar 16k zakten 8)7

• HaruHaru
Tominatie schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:16:
Lol

Buy the dip,
Buy the FUD
Buy the dump.

just freaking buy.

• Sahara
Ik maak er geen geheim van ik ben op 3623 in USDT gegaan en sindsdien daarin gebleven (meerdere keren hier over geschreven), ik verwachtte toen een dip naar nog lager en ik verwacht nog steeds zo'n dip. En tussen al deze Moon calls van bijv. @A87 , @Tominatie, etc. etc. mag ik vast ook wel mijn bearish geshill spuien, immers m'n bearishness is niet gewijzigd sinds ik in USDT ging. En ja intraday pak ik af en toe wat, maar blijf vrolijk in USDT zitten.

En de Alts dippen sowieso hard, maakt niet uit of BTC stijgt of daalt, maar dat zou inmiddels common sense moeten zijn na meer dan 1 jaar bear market.

[ Voor 14% gewijzigd door Sahara op 11-04-2019 13:19 ]

• A87
  • Niet online

A87

Rrehorst schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:12:
[...]

Bitcoin dik boven de 200 weekly.... :o

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:27
Zou mooi zijn als we kunnen blijven hangen op die "magische" 5000, en daarna weer een knal naar boven kunnen maken :)

• Rrehorst
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-10-2022
Sahara schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:18:
Ik maak er geen geheim van ik ben op 3623 in USDT gegaan en sindsdien daarin gebleven (meerdere keren hier over geschreven), ik verwachtte toen een dip naar nog lager en ik verwacht nog steeds zo'n dip. En tussen al deze Moon calls van bijv. @A87 , @Tominatie, etc. etc. mag ik vast ook wel mijn bearish geshill spuien, immers m'n bearishness is niet gewijzigd sinds ik in USDT ging. En ja intraday pak ik af en toe wat, maar blijf vrolijk in USDT zitten.
Dan snap ik inderdaad je (bearish) posts van de afgelopen tijd.. Stiekem hoop ik dat je geen gelijk hebt maar je weet het nooit... Gekke markt...

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12 19:47
Auw auw auw!!!!!

Telegraag bericht dat bitcoin maar doorstijgt is net 12 uur oud. Loopt nu alweer zwaar achter haha.
Wat dat betreft hebben ze over stijgingen en dalingen van crypto niet meer te schrijven. Dat veranderd letterlijk op moment van schrijven..

$3623 Bitcoin is nog steeds ver weg hoor.

[ Voor 7% gewijzigd door Klaas25 op 11-04-2019 13:21 ]

• Malawolar
Sahara schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:18:
Nou die marge tussen 3.6k en 3k (want lager gaat die echt niet (hooguit een spike naar 2.8) daar wil ik wel een volle BTC om met je wedden) mag je hebben hoor. Heb je inmiddels een stijging van 60% gemist.
Pagina: 1 ... 125 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!