[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 129 ... 156 Laatste
Acties:
  • 437.440 views

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-12 08:47
PilatuS schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 21:42:
[...]

Klopt, maar of iedereen zijn favoriete coin daar ook aan mee zal gaan doen is maar de vraag. Verder is de vraag wanneer die bullrun echt begint en wat er tot die tijd nog kan gebeuren. Verder zie ik geen plaats voor 100'en coins en zie ik er genoeg compleet doodbloeden. Als voor coin X het geld op is en het team stopt er mee is het einde verhaal. Tuurlijk zullen er genoeg coins gaan knallen, maar wat voor de ene een prachtig project is kan voor de ander een shitcoin zijn die niets toevoegt.
Er zullen een hoop shitcoins weer doodbloeden. Maar ik denk dat er altijd een hoop crypto's zal blijven. Ik lees het vaker: "Alles moet doodbloeden en Bitcoin zal overblijven". Ik geloof daar niet zo in... Net als echt goud (BTC digitaal goud) zijn er nu nog steeds andere valuta's in de wereld. Dus waarom niet in de cryptowereld?

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 22:08

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Thaam het mooie aan crypto is juist dat er zoveel coins kunnen zijn. Sommige mensen noemen het shitcoins. Ja, dat is makkelijk: Je investeert in iets of je pompt iig geld in iets en dat flopt daarna totaal. Of het blijkt een scam te zijn. Dan kun je óf jezelf de schuld geven dat je in iets doms hebt geinvest (maar ja lastig want kritisch zijn op jezelf?) OF je noemt het gewoon een shitcoin.

Uiteindelijk is het gewoon mooi dat er voor ieder wat wils is. En net zoals in het gewone leven zullen de sterkste overleven. Dikke prima.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
DAMAGE schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 22:06:
Nu we het over fucking cheape muntjes hebben (met usecase) PundiX is ook flink oversold. Hmmm. Ook behoorlijk wat procenten down van de top. Gokje: 80%?
Klopt inderdaad, maar damn wat zijn er veel van die munten die net zo veel in de min staan.
Thaam schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 22:09:
[...]

Er zullen een hoop shitcoins weer doodbloeden. Maar ik denk dat er altijd een hoop crypto's zal blijven. Ik lees het vaker: "Alles moet doodbloeden en Bitcoin zal overblijven". Ik geloof daar niet zo in... Net als echt goud (BTC digitaal goud) zijn er nu nog steeds andere valuta's in de wereld. Dus waarom niet in de cryptowereld?
Dat alles dood zal gaan en alleen BTC over zal blijven dat denk ik ook niet hoor. Ik denk zelfs dat als er een munt komt die op grote schaal gebruikt gaat worden dat zelfs BTC dood kan gaan.

Verder hoop ik dat ieder zijn favoriete munt naar de maan gaat hoor, maar gezien het er zoveel zijn denk ik niet dat het voor iedere munt zo zal zijn.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

BTC is nu gewoon marktleider omdat het BTC is. Het heeft de naam. Het heeft de geschiedenis. Iedereen wil het kopen omdat ze denken dat het ooit 100k waard gaat zijn of meer. Men koopt het in de hoop op stijging. Men koopt het niet omdat je er nu zo goed mee kunt betalen. Of omdat de fees zo laag zijn. Of omdat het zo'n lekker snel netwerk is. En is dat erg? Neuh. Zeker niet. Maar inderdaad; ze moeten wel wat gaan doen. BTC is zeker niet onschendbaar.

Eigenlijk lijkt het net een cryptomuntje dat BTC. Dit verhaal kun je voor elke munt ophouden natuurlijk (minus de historie in sommige gevallen). Dat weet ik ook. Maar besef! 8)

[ Voor 16% gewijzigd door DAMAGE op 12-04-2019 22:20 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:23

Bever!

3

Koop een mooi mandje met assets die op coinbase custody gelist staan, die gaan gegarandeerd moon als de institutions kopen.

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12 19:47
Hopelijk morgenochtend wakker met xrp pumpje zoals vorige week 2 dagen na de dump.
Boven de 170B market blijven zou fijn zijn. En BTC $5000.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Sowieso bizar om te denken dat sommige munten die nu onder de cent staat ooit gewoon 21 cent hebben gedaan. Moeilijk om voor te stellen dat we dat ooit nog weer mee gaan maken. Maar ik geloof er wel in. Als je kijkt wat toen de totale marketcap was zitten we nu letterlijk op een natte scheet.

Mooie tijden komen er weer aan. I'm sure of it. En ik weet zeker dat in welke munt je nu ook zit, je gaat zeker je graantje mee pikken zodra we richting die 21k BTC gaan.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:07
Heren, het is weer einde oefening van deze kortstondige “herstel” na de correctie die volgens een enkeling geen “dump” genoemt mag worden. De 4K wacht op ons met veel liefde, en daarna wacht de 3K met nog meer liefde *;.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Sahara schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 22:36:
Heren, het is weer einde oefening van deze kortstondige “herstel” na de correctie die volgens een enkeling geen “dump” genoemt mag worden. De 4K wacht op ons met veel liefde, en daarna wacht de 3K met nog meer liefde *;.
En 2k *O* met 70% hodl verlies maakt het voor mij niks meer uit.

[ Voor 7% gewijzigd door New Yorker op 12-04-2019 22:42 ]

Weg

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Sahara Welke chart hebbie d'r bij? Ik kijk nog steeds naar een BTC van ~5K. Dat vind ik nog best netjes. Dat is nog altijd een heel stuk hoger dan 3.1k. En vergeleken bij 5.4k noem ik dat idd niet een dump.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:07
DAMAGE schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 23:12:
@Sahara Welke chart hebbie d'r bij? Ik kijk nog steeds naar een BTC van ~5K. Dat vind ik nog best netjes. Dat is nog altijd een heel stuk hoger dan 3.1k. En vergeleken bij 5.4k noem ik dat idd niet een dump.
Toen ik m’n bericht schreef was ie maar een paar punten verwijderd van 4K. Maar we zien wel of we naar de maan gaan of afzinken in de diepte in de komende tijd. Dat is het leuke van crypto: totaal geen garantie op wat er komen gaat.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:46
Kon het niet laten, toch even ingestapt bij WABI, ondanks 29% stijging. Gaat lekker.

[ Voor 8% gewijzigd door mprkooij op 12-04-2019 23:55 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
@PilatuS Zijn eerste voorspelling na een tijdje offline te zijn geweest was niet goed, maar hij zat toen niet in een trade. Daarna lijkt hij het weer goed op te pakken.

Ps. Het is weer vrijdag, standaard recept, dus ben @ 5.006 USDT all-in gegaan :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-12 01:22
mprkooij schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 23:55:
Kon het niet laten, toch even ingestapt bij WABI, ondanks 29% stijging. Gaat lekker.
Ben er de hele avond al mee aan het handelen. Gaat vooralsnog erg lekker.
http://prntscr.com/nb8i1u
Is slechts een greep uit een groter aantal transacties.

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 23:59:
@PilatuS Zijn eerste voorspelling na een tijdje offline te zijn geweest was niet goed, maar hij zat toen niet in een trade. Daarna lijkt hij het weer goed op te pakken.
Zijn korte termijn TA is altijd beter dan de langere termijn, maar dat is ook niet zo gek. De trades die ie maakt zijn 9 van de 10x toch korte termijn scalps en daar doet ie het extreem goed.

• mprkooij
Taro schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 23:59:

Ps. Het is weer vrijdag, standaard recept, dus ben @ 5.006 USDT all-in gegaan :)
Tis denk ik nu wel klaar met Wabi.

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-12 01:22
mprkooij schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 00:18:
[...]

Tis denk ik nu wel klaar met Wabi.
Hij tikt juist weer een supportlijn aan op 7050, waar 'ie de hele tijd op omhoog ketst. Is instapmomentje voor mij.
Maar als 'ie daar doorheen breekt naar onder is het direct eruit.

• PilatuS
  • Niet online
Heeft Binance toevallig ook hidden orders ?

Het orderboek tegenover de orders van BNB was erg vreemd om te zien op Binance. Er kwamen zojuist tig orders voorbij van tussen de 500 tot 1500 BNB en de prijs bleef vrijwel gelijk. In het orderboek waren alleen orders te zien van rond de 100 tot 200 BNB. De prijs bleef zo'n 5 minuten hangen terwijl er in die tijd minimaal 100.000 BNB gekocht is. Puur bots die kleine orders plaatsen van een paar 100 BNB en dan constant achter elkaar ? Ik snap dan alleen niet hoe er orders van 1200 BNB voorbij komen en de prijs niet veranderd.

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:11
Volgens de binance API documentatie is een iceberg order mogelijk. Zo veer ik kan vinden is dan een deel van de order hidden.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• PilatuS
  • Niet online
Gondor schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 02:24:
Volgens de binance API documentatie is een iceberg order mogelijk. Zo veer ik kan vinden is dan een deel van de order hidden.
Dat van die Iceberg orders had ik ook gevonden, maar daarbij ook een bericht dat ze daar mee waren gestopt. Als die API info up to date is en het er dus weer of nogsteeds is, dan zal dat het zijn. Dan is een 200 BNB sellorder dus misschien gewoon een 20.000 BNB sellorder.

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

PilatuS schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 02:32:
[...]

Dat van die Iceberg orders had ik ook gevonden, maar daarbij ook een bericht dat ze daar mee waren gestopt. Als die API info up to date is en het er dus weer of nogsteeds is, dan zal dat het zijn. Dan is een 200 BNB sellorder dus misschien gewoon een 20.000 BNB sellorder.
Ik bedoel hier echt niks vervelends mee hoor, maar zit jij echt werkelijk alle dagen naar het scherm te staren?
Tis toch zonde van je tijd, want volgens mij is dit echt n soort van verslaving.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Goh schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 07:34:
[...]

Ik bedoel hier echt niks vervelends mee hoor, maar zit jij echt werkelijk alle dagen naar het scherm te staren?
Tis toch zonde van je tijd, want volgens mij is dit echt n soort van verslaving.
Wat is daar mis mee ? ik zit tussen de 12 en 16 uur naar 3 schermen te staren en als ik weg ben met de hond of frisse lucht staat de iphone met tabtrader aan en kan ik met de meeste appjes traden.
Als je geld verdienen en de kick van het traden zonden van je tijd vind wat is dan het nut om te traden ;)

• Goh

Goh

Slux schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 07:48:
[...]

Wat is daar mis mee ? ik zit tussen de 12 en 16 uur naar 3 schermen te staren en als ik weg ben met de hond of frisse lucht staat de iphone met tabtrader aan en kan ik met de meeste appjes traden.
Als jij geld verdienen en de kick van het traden zonden van je tijd vind wat is dan het nut om te traden ;)
Nou, ik vraag me werkelijk af waarom je je leven enkel door wil brengen met traden. Vind ik persoonlijk echt zonde. Maar ieder zijn ding idd.

Valt me overigens ook op dat veel mensen hun successen qua traden delen. Ook zonde vind ik, hoe meer mensen succesvol zijn in traden, hoe minder snel je zelf je succes behaald op de langere termijn.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:06
Slux schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 07:48:
[...]

Als je geld verdienen en de kick van het traden zonden van je tijd vind wat is dan het nut om te traden ;)
Afbeeldingslocatie: https://marjoleintjevanhetpleintje.files.wordpress.com/2007/06/d0f2fe2e641.jpg

:+

• Slux
  • Niet online
Goh schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 07:53:
[...]

Nou, ik vraag me werkelijk af waarom je je leven enkel door wil brengen met traden. Vind ik persoonlijk echt zonde. Maar ieder zijn ding idd.

Valt me overigens ook op dat veel mensen hun successen qua traden delen. Ook zonde vind ik, hoe meer mensen succesvol zijn in traden, hoe minder snel je zelf je succes behaald op de langere termijn.
De meeste mensen moeten toch ook gewoon werken door de week ? Sommige werken wat meer dan andere.

Die snap ik niet helemaal, hoe meer mensen succesvol zijn in het traden hoe minder snel je zelf je succes behaald op langere termijn ?
Ben jij stiekem A87 met een alias accountje ? :P

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-12 19:47
Sowieso niet.. Goh loopt hier al iets langer dan A87..

(Ze is alleen een tijdje weg/minder actief geweest)

[ Voor 33% gewijzigd door Acidrain op 13-04-2019 08:12 ]

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Slux schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:08:
[...]

De meeste mensen moeten toch ook gewoon werken door de week ? Sommige werken wat meer dan andere.

Die snap ik niet helemaal, hoe meer mensen succesvol zijn in het traden hoe minder snel je zelf je succes behaald op langere termijn ?
Werk haal je voldoening uit, alleen een andere voldoening dan de hele dag traden.

XRP = trash

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-12 18:36
$ENJ gaat nog lekker en het volume neemt ook nog steeds toe. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Slux
  • Niet online
Mr_Ripple schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:15:
[...]

Werk haal je voldoening uit, alleen een andere voldoening dan de hele dag traden.
Ja daar ben ik het zeker mee eens, als ik in mijn bedrijfje bezig ben heb ik idd een betere voldoening dan een dag traden, misschien is het wel een soort verslaving dat traden ja..

• Goh

Goh

Slux schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:08:
[...]

Ik bedoelde te zeggen, als je zelf succesvol bent en dat met iedereen deelt, zullen zij ook succesvol zijn en als iedereen succesvol wordt, valt er niks meer te verdienen :+

• Goh

Goh

Acidrain schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:11:

:D dat klopt idd. Dat je dat zo goed onthoudt zeg!

[ Voor 6% gewijzigd door Goh op 13-04-2019 08:26 ]

Verwijderd

Acidrain schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:11:

Goh, wat leuk :)

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Slux schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:23:
[...]

Ja daar ben ik het zeker mee eens, als ik in mijn bedrijfje bezig ben heb ik idd een betere voldoening dan een dag traden, misschien is het wel een soort verslaving dat traden ja..
Klopt, overigens herkenbaar. ;)

XRP = trash

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:06
Goh schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:25:
[...]

:D dat klopt idd. Dat je dat zo goed onthoudt zeg!
de meeste stalkers hebben een goed geheugen hoor niks vreemds aan _O-

geintje @Acidrain

• Slux
  • Niet online
Zou het hier mee te maken hebben ? :X :+

• Acidrain
De naam Goh is niet zo moeilijk te onthouden ik zeg dat woord 100 keer per dag.. En ik kon me de discussie van een tijd terug nog herinneren over vrouwen in dit forum, het zijn er niet veel maar ze zijn er! (En daar moeten we zuinig op zijn vind ik). _/-\o_

En voor stalken moet je niet op een redelijk anoniem forum als tweakers wezen, daarvoor heb je feestboek en insta en overige meuk.. :+

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• Goh

Goh

Acidrain schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 09:32:
De naam Goh is niet zo moeilijk te onthouden ik zeg dat woord 100 keer per dag.. En ik kon me de discussie van een tijd terug nog herinneren over vrouwen in dit forum, het zijn er niet veel maar ze zijn er! (En daar moeten we zuinig op zijn vind ik). _/-\o_

En voor stalken moet je niet op een redelijk anoniem forum als tweakers wezen, daarvoor heb je feestboek en insta en overige meuk.. :+
Dat klopt, ik kan me dat ook nog herinneren. En idd, ik en Laura zijn één van de weinige vrouwen hier :)

Haha en idd, lastig stalken anoniem op t forum.

[ Voor 3% gewijzigd door Goh op 13-04-2019 09:39 ]

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
HOT: https://medium.com/h-o-l-...ing-smoothly-a85bc2a612e7

Indrukwekkend! Eerste batch van 2000 stuks wordt binnenkort uitgeleverd.

• Goh

Goh

bie100 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 09:12:
[...]

de meeste stalkers hebben een goed geheugen hoor niks vreemds aan _O-

geintje @Acidrain
:+

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-12 16:53

ScreamGT

joejoe

radem205 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 09:40:
https://medium.com/h-o-l-...ing-smoothly-a85bc2a612e7

Indrukwekkend! Eerste batch van 2000 stuks wordt binnenkort uitgeleverd.
Ja hallo wacht even. Ik was er op gefocused om miljonair te gaan worden met XRP, niet HOLO. Nu moet ik al mijn toekomstplannen weer gaan bijstellen -O-

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Lief zijn voor vrouwen ok, maar alle respect voor @A87 loopt soms wel een beetje de spuigaten uit.

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM

• Slux
  • Niet online
Chris.nl schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 09:44:
Lief zijn voor vrouwen ok, maar alle respect voor @A87 loopt soms wel een beetje de spuigaten uit.
Respect voor A87 ? ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik.

Hij is toch gewoon de topic clown hier? :+

• Goh

Goh

Slux schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 09:50:
[...]

Ik moet er altijd wel n beetje om lachen, ofso.

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-12 17:59
Slux schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 09:50:
[...]

Iedereen heeft een rol hier :) maar, dat houd niet weg dat we mekaar niet gaan respecteren. We houden respect voor mekaar en houden het hier vriendelijk. ook al zijn we het met mekaar niet mee eens. Wij zijn de Politics 2.0 Better and improved :D

• Slux
  • Niet online
HaruHaru schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 09:52:
[...]

Iedereen heeft een rol hier :) maar, dat houd niet weg dat we mekaar niet gaan respecteren. We houden respect voor mekaar en houden het hier vriendelijk. ook al zijn we het met mekaar niet mee eens. Wij zijn de Politics 2.0 Better and improved :D
Ze zouden ons moeten gebruiken voor de Brexit.

• Acidrain
Chris.nl schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 09:44:
Uhh A87 is toch geen vrouw? Dacht ik? Die bedoelde ik niet met mijn opmerking zuinig op zijn iig :+
En de topic clown is Cryptosl.. uhh Jaapio natuurlijk >:)
Plaatselijke dorpsgek past dan beter :>

Goed terug ontopic, we zitten nog boven de 5K, als ik naar mijn portfolio kijk zitten we toch nog ruim hoger dan een paar weken terug }:O

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-12 16:53

ScreamGT

joejoe

Acidrain schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 10:03:
[...]

Uhh A87 is toch geen vrouw?
Dit zou toch wel de inception der inceptions zijn.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
ScreamGT schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 10:14:
[...]

Dit zou toch wel de inception der inceptions zijn.
Het zou wel eea verklaren. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Heeft er hier iemand TRX en de BTT uitbetaling gehad? Wat ik me afvraag is hoeveel BTT heb je in dat geval gekregen per 1000 trx? Op binance staat een totaal wat uitgedeeld wordt maar niet hoeveel per trx. Ben zelf geen trx holder maar ben wel benieuwd of het rendabel is geweest voor de gene die het holde?

• Borealis
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-02-2021
cursquidHome schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 10:57:
Heeft er hier iemand TRX en de BTT uitbetaling gehad? Wat ik me afvraag is hoeveel BTT heb je in dat geval gekregen per 1000 trx? Op binance staat een totaal wat uitgedeeld wordt maar niet hoeveel per trx. Ben zelf geen trx holder maar ben wel benieuwd of het rendabel is geweest voor de gene die het holde?
55k trx geeft mij zo'n 560 btt

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Borealis schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 11:01:
[...]

55k trx geeft mij zo'n 560 btt
Dat klinkt niet als de moeite waard. Zodra trx stijgt is de winst interessanter dan de BTT die je eraan zou kunnen verdienen.

• robino007
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-12 18:59
Je mag hier toch niet zeggen dat je TRX in je portfolio hebt. :+

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
robino007 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 11:04:
Jawel hoor maar je helpt je kredietwaardigheid daarmee wel ineens compleet en volledig naar de kl#te. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
robino007 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 11:04:
Of XRP of ADA of VET nietwaar? @Slux :+

• Klaas25
Danster schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 11:28:
[...]

Samen met OMG is dat zo beetje mijn PF😆

Also: het volume is van 50B gister naar nu een 40B. Dat is een slecht teken toch? Of gewoon omdat het weekend is?

[ Voor 21% gewijzigd door Klaas25 op 13-04-2019 11:49 ]

Verwijderd

Persoonlijk vind ik @A87 gewoon een dikke eindbaas. Stug z'n ding doen en schijt aan de wereld, ergens kan ik dat wel waarderen.

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Alle eindbazen zitten op tweakers te reaguren

• HaruHaru
Hey @Verwijderd Kan jij even 100mil Euro aan BTC kopen? ik begin huidige waarde beetje saai te vinden.
thanks man! O+ d:)b

Verwijderd

HaruHaru schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 12:12:
Hey @Verwijderd Kan jij even 100mil Euro aan BTC kopen? ik begin huidige waarde beetje saai te vinden.
thanks man! O+ d:)b
Komt eraan, ik maak er wel ff 200M van, in een marketbuy op Binance.

Zet je schrap!

• HaruHaru
Verwijderd schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 12:16:
[...]

Komt eraan, ik maak er wel ff 200M van, in een marketbuy op Binance.

Zet je schrap!
geen idee hoe je het doet, maar hij daalt. kopen he, niet verkopen ;) 8)7 _/-\o_ hahah

Verwijderd

HaruHaru schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 12:17:
[...]

geen idee hoe je het doet, maar hij daalt. kopen he, niet verkopen ;) 8)7 _/-\o_ hahah
Oh kut ja, kopen... Verkeerde knopje |:(

• Slux
  • Niet online
Danster schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 11:28:
[...]

Als je XRP wilt kopen kan je beter je geld aan mij geven, dan kan ik er voedselbonnen voor kopen. ;)
ADA en VET heb ik zelf, ADA vorige week wat van gekocht en VET vorig jaar op 3.50USD, iets van 3.500 USD van gekocht, is nu nog +/-600 waard geloof ik :'(

VET gaat er wel uit bij mij op korte termijn, zet ik over naar NANO

• mprkooij
Ik denk, RVN 1250 sats, mooi koop momentje, zal wel omhoog schieten dit weekend. Nu 1219 ;( :+

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
Tijd voor de weekend buys :-)
Wat staat er superlaag nu......
ZIL zit dicht bij een lange termijn low...... orders rond 0.00000347 BTC
WAN zit dicht bij een lange termijn low...... orders vanaf 0.0000703 BTC (gok dat ie de low breekt)

Last but not least, WAVES zit weer rond de 0.00050 BTC, heeft daar de afgelopen maand al tig keer een 20% bounce naar 0.00060 gemaakt

Nee ik kijk niet naar potentie, nee ik heb geen emotie bij heel veel projecten.
Simpelweg long term lows kopen en dan op 50 / 100 en 150% gains weer verkopen.
Muv de waves bij waves meepakken, zijn leuke 20% steeds

• fast_ray
Slux schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 12:32:
[...]

Als je XRP wilt kopen kan je beter je geld aan mij geven, dan kan ik er voedselbonnen voor kopen. ;)
ADA en VET heb ik zelf, ADA vorige week wat van gekocht en VET vorig jaar op 3.50USD, iets van 3.500 USD van gekocht, is nu nog +/-600 waard geloof ik :'(

VET gaat er wel uit bij mij op korte termijn, zet ik over naar NANO
1 kleine tip, kijk niet naar euro's.
In een bear market wordt je daar diep ongelukkig van en het remt je trades gruwelijk af (verkopen met verlies is een emotionele barriere).
Kijk naar je waarde in BTC, als een trade je meer BTC oplevert dan dat je erin hebt gestopt, go for it.

Ja het kan vele malen complexer met uitstappen naar euro en steeds kopen met stoploss verkopen.
Met een simpele basis wordt het in mijn beleving al heel snel leuker.

Wat NANO betreft staat die voor mijn strategie nu te hoog, idem geldt voor ADA.
Maar als je goed bent met fibs en support en resistance (RLZ) dan zeg ik ook daarvoor weer go for it

• Slux
  • Niet online
fast_ray schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 13:36:
[...]

1 kleine tip, kijk niet naar euro's.
In een bear market wordt je daar diep ongelukkig van en het remt je trades gruwelijk af (verkopen met verlies is een emotionele barriere).
Kijk naar je waarde in BTC, als een trade je meer BTC oplevert dan dat je erin hebt gestopt, go for it.

Ja het kan vele malen complexer met uitstappen naar euro en steeds kopen met stoploss verkopen.
Met een simpele basis wordt het in mijn beleving al heel snel leuker.

Wat NANO betreft staat die voor mijn strategie nu te hoog, idem geldt voor ADA.
Maar als je goed bent met fibs en support en resistance (RLZ) dan zeg ik ook daarvoor weer go for it
Bij mij is het juist anders om :P
Ik trade alleen maar in euros, daar moet ik ook te boodschappen van betalen of in mijn geval voedselbonnetjes van kopen.
Waarde BTC of USD wordt ik zelf ongelukig van ook in een bearmarket, vorig jaar was een top jaar qua LTC voor mij.

Stoplosses werk ik al helemaal niet mee, zeer slechte ervaringen mee gehad en adviseer ze ook nooit te gebruiken, dan kan je beter een stop limit gebruiken imo.

fibs en andere vormen van TA doe ik ook niks mee, heel af neem ik het mee maar meestal niet, zie het nut er niet van in van de week zag ik een mooi voorbeeld van de zelfde grafiek waar 1 TA'r hem meer had uitgezoomt dan de ander waardoor je een compleet ander beeld kreeg :F

Doe ik het slecht ? durf het niet te zeggen deze maand heb ik 80% rendement gehaald, en ik kan er al 3 jaar ruim van voedselbonnen kopen, 2016/17 had ik een rendement van ruim 500% op een bedrag met ruim 5 nulletjes.

Edit en nee het is niet elke maand winst natuurlijk ik pak ook regelmatig verlies, maar over de gehele lijn pak ik meer winst dan verlies.

[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 13-04-2019 14:00 ]

• A87
  • Niet online

A87

Afbeeldingslocatie: https://pics.me.me/what-if-i-told-you-you-can-have-a-girlfriend-17023514.png

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Een vriendin en een volle zak klinkt niet best.

Zero.

• New Yorker
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 14:08:
[...]

Een vriendin en een volle zak klinkt niet best.
Afbeeldingslocatie: https://www.hpdetijd.nl/wp-content/uploads/2017/03/Rutte-lach-375x270.jpg

Weg

• A87
  • Niet online

A87

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Slux schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 13:56:
[...]
Stoplosses werk ik al helemaal niet mee, zeer slechte ervaringen mee gehad en adviseer ze ook nooit te gebruiken, dan kan je beter een stop limit gebruiken imo.
Stop loss == Stop limit sell order.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• New Yorker
  • Niet online
Bij traden als je gaat slapen is een Stop loss een must.

Weg

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@New Yorker Dat is helaas niet altijd beter, vorige week ook nog gedaan, om daarna weer wakker te worden met een hogere koers waarbij ik ze beter had kunnen houden. Vannacht dus ook zonder stop loss geslapen.

Het is heel erg van belang hoeveel % een coin mag dalen voordat hij wordt aangetikt. Ik zou nu bijv. geen stop loss op 4950 USDT zetten, wel op 4850, want dan is de kans groot dat de pleuris is uitgebroken.

• PilatuS
  • Niet online
Stop losses zijn lastig, dat sowieso. Even een lelijke stop hunt en je wordt inderdaad wakker met iets verlies terwijl de huidige koers winst is. Ik gebruik ze wel, maar waar ze precies te zetten blijft iedere keer weer een lastig iets.

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Trailing stop loss gebruiken

[ Voor 3% gewijzigd door tias86 op 13-04-2019 16:14 ]

• A87
  • Niet online

A87

New Yorker schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 16:01:
ligt aan de markt.... Vaak is het gewoon mensen uit de stoploss drukken en opkopen, Dus je bent je er uit terwijl de prijs omhoog schiet

[ Voor 87% gewijzigd door A87 op 13-04-2019 16:47 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Helaas niet overal ondersteund :-(

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Zouden we dit weekend weer een fake breakout gaan zien?

• A87
  • Niet online

A87

Swaha schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 16:46:
Zouden we dit weekend weer een fake breakout gaan zien?
zo lang alles op supports blijft liggen is het prima. onder 4800 oid wordt het een groot probleem

[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 13-04-2019 16:48 ]

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Maar als het op support blijft liggen, zal er ook geen breakout komen :)

• Slux
  • Niet online
New Yorker schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 16:01:
Moet je eens doen als er een dun oderboekje is of op kraken proberen, ik durft te wedden dat je snel terug komt om een stop loss in te stellen ;)
Taro schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 15:57:
[...]

Stop loss == Stop limit sell order.
Niet helemaal met hoge volume coins is een limit een betere oplossing imo
https://www.investopedia....s-or-stoplimit-orders.asp

ik gebruik ze beide niet maar als het moet dan ga ik voor een limit, wat @tias86 aangeeft is nog beter maar wat jij zegt wordt helaas niet overall ondersteund ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Slux op 13-04-2019 16:54 ]

• A87
  • Niet online

A87

5400 kan breakout fakeout support worden. Een mislukte poging tot 5600 dus.
In het meeste shit geval zakt de prijs naar 4750, zie dat niet snel gebeuren.

Ik zit in een 10x positie, met een ondergrens van 4600. Zie veel prijs actie bullish, some een bearish explosie

[ Voor 108% gewijzigd door A87 op 13-04-2019 16:56 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Slux schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 16:51:
[...]

Niet helemaal
https://www.investopedia....s-or-stoplimit-orders.asp

ik gebruik ze beide niet maar als het moet dan ga ik voor een limit, wat @tias86 aangeeft is nog beter maar wat jij zegt wordt helaas niet overall ondersteund ;)
Zoals ik ze gebruik zijn ze hetzelfde, want als je de limit lager instelt dan de hoogste openstaande buy order, wordt in feite je limit order een market order. Tenzij je dusdanig veel coins verkoopt dat deze als het limit bedrag is bereikt niet volledig gevuld is door alle openstaande buy orders, dan eindig je met een sell order in het orderbook en dan pas zit er verschil tussen de 2.

Wat mij betreft dus hetzelfde, maar strikt gezien inderdaad wat anders.

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 16:52:
In het meeste shit geval zakt de prijs naar 4750, zie dat niet snel gebeuren.
Dit is crypto, in het meest slechte geval komt er een 1500 dollar candle omlaag. Niet waarschijnlijk, maar ook niet onmogelijk. Ik vraag mij nog steeds af wat meneer/groep 20k BTC gekocht op 3 exchanges tegelijk als doel heeft.

• A87
  • Niet online

A87

PilatuS schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 16:58:
[...]

Dit is crypto, in het meest slechte geval komt er een 1500 dollar candle omlaag. Niet waarschijnlijk, maar ook niet onmogelijk. Ik vraag mij nog steeds af wat meneer/groep 20k BTC gekocht op 3 exchanges tegelijk als doel heeft.
Ja elk scenario is mogelijk. Maar je moet toch gaan spelen op gegeven moment.
Die 20k btc kan jej mooi gebruiken op 7000-8000 prijs oid, zonder de markt te verneuken.

Lijkt me stug als ze nu weer totaal bearish willen gaan en iedereen mee sleuren,

[ Voor 22% gewijzigd door A87 op 13-04-2019 17:01 ]

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 16:54:
[...]

Zoals ik ze gebruik zijn ze hetzelfde, want als je de limit lager instelt dan de hoogste openstaande buy order, wordt in feite je limit order een market order. Tenzij je dusdanig veel coins verkoopt dat deze als het limit bedrag is bereikt niet volledig gevuld is door alle openstaande buy orders, dan eindig je met een sell order in het orderbook en dan pas zit er verschil tussen de 2.

Wat mij betreft dus hetzelfde, maar strikt gezien inderdaad wat anders.
Het is mij regelmatig overkomen, nou zal het met een paar honderd euro niet zo snel gaan maar het veelfout ervan is toch echt een risico, en het maakt natuurlijk ook nog uit of er genoeg volume is, maar er is altijd weer een kans dat het orderboekje leeg loopt .. heb alle varianten mee gemaakt en er een serieus bedrag aan kwijt geraakt :'(
Nu ben ik er 9/10 keer uit voor het slapen gaan en ik moet echt achter de knoppen zitten, doe ik het niet dan is het 9/10 keer huilen bij mij

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PilatuS schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 16:58:
[...]

Het betrof de 3 exchanges die BitMEX gebruikt om de XBT koers te bepalen, grote kans dat deze meneer een 100x long open had staan en zijn investering dus al voor een groot deel heeft terugverdiend en mogelijk een groot deel van de gekochte Bitcoins in feite gratis heeft gekregen. Als hij helemaal slim is, opent hij een 100x short met minimaal hetzelfde bedrag en voert hij een mooie market sell uit.

• A87
  • Niet online

A87

je kan makkelijk 50x inzetten en de boel omhoog pompen(als je rijk bent).. Maar waarom gebeurd dit dan niet ''veel'' meer?
Het stikt van de mensen met veel geld als het om bedrijven gaat en traden.
De prijs van bitcoin is zo laag, als je met weinig inzet zie je de 15min candle al omhoog knallen .....
100K of 1Miljoen kan al een hoop doen.
Ik geloof er in dat ze het houden bij de ' ethische 'trading regels'' en niet een hele markt kapot maken door een random actie.
Dan kan je alsnog dumpen bij bijvoorbeeld 15K zonder de markt te verstoren, dan lijkt het op een gezonde daily correctie..

Als je terug kijkt op de bitcoin prijs is er manipulatie maar valt altijd weer samen met de trading stijl, zoals Fibonacci, moving averages .. etc. Dus geen super random event, of ik zit er naast

[ Voor 110% gewijzigd door A87 op 13-04-2019 17:29 ]

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 16:59:
[...]

Ja elk scenario is mogelijk. Maar je moet toch gaan spelen op gegeven moment.
Die 20k btc kan jej mooi gebruiken op 7000-8000 prijs oid, zonder de markt te verneuken.

Lijkt me stug als ze nu weer totaal bearish willen gaan en iedereen mee sleuren,
Het kan allemaal. Nog een keer 20k kopen om de boel naar de 6k te rammen kan prima. Alleen andersom kan ook. Misschien de boel zo hard omlaag rammen dat mensen weer gaan roepen dat BTC dood is om op belachelijk lage prijzen eens heel flink te kopen.
Taro schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 17:02:
[...]

Het betrof de 3 exchanges die BitMEX gebruikt om de XBT koers te bepalen, grote kans dat deze meneer een 100x long open had staan en zijn investering dus al voor een groot deel heeft terugverdiend en mogelijk een groot deel van de gekochte Bitcoins in feite gratis heeft gekregen. Als hij helemaal slim is, opent hij een 100x short met minimaal hetzelfde bedrag en voert hij een mooie market sell uit.
Ik weet hoe het zit met het Bitmex verhaal, en inderdaad daar heeft die persoon dik geld verdient. Tot nu toe is er nog niets met die 20k BTC of inmiddels inderdaad meer gedaan. Ik vraag mij gewoon af wat het doel precies is geweest hier. Hopen dat de bullmarket hierdoor begint, of inderdaad hetzelfde geintje nog een keer uithalen met een dikke short.

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-12 08:47

• Slux
  • Niet online
''Als we er even vanuit gaan dat zijn claims waarheid blijken te zijn dan zal hij komende zomer de Bitcoin (BTC) opblazen en alle gebruikers van zijn Blockchain-patenten met procedures op de knieën dwingen. In dat geval heeft hij inderdaad de Bitcoin eigenhandig om zeep geholpen.''

Met zijn blockchain patenten _O-

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Roger Ver probeert wat extra zieltjes te winnen:

• A87
  • Niet online

A87

jammer dat Bitcoin cash Ook op darkweb zo geïntegreerd was geworden. Of is dit aan het minderen?

• New Yorker
  • Niet online
A87 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 17:38:
jammer dat Bitcoin cash Ook op darkweb zo geïntegreerd was geworden. Of is dit aan het minderen?
Goed nieuws voor XMR?

Weg

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 17:27:
Roger Ver probeert wat extra zieltjes te winnen:
[Twitter]
Wat haat ik die mensen achter dat bcash zeg, soms wou ik dat ik nooit van mijn principes was afgestapt maar dan had ik er ook niet zo achterlijk veel aan verdiend :P

Triest volk.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Slux schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 18:12:
[...]

Wat haat ik die mensen achter dat bcash zeg, soms wou ik dat ik nooit van mijn principes was afgestapt maar dan had ik er ook niet zo achterlijk veel aan verdiend :P

Triest volk.
Ik verdien ook prima aan BCH en heb wat dat betreft echt geen principes in de cryptocurrency wereld, maar, ik zou Roger Ver in dit geval bijvoorbeeld meer respecteren als hij in zowel de Tweet als domeinnaam nergens een link met Bitcoin Cash zou leggen. Dus dat hij als persoon achter WikiLeaks en Julian Assange staat, zonder weer zijn altcoin te shillen.

Het vreemde is dat je dit primaire gedrag ook alleen bij Bitcoin Cash terugziet, verder gaat iedereen uit van zijn eigen kracht zoals het hoort.

• fast_ray
Slux schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 13:56:
[...]

Bij mij is het juist anders om :P
Ik trade alleen maar in euros, daar moet ik ook te boodschappen van betalen of in mijn geval voedselbonnetjes van kopen.
Waarde BTC of USD wordt ik zelf ongelukig van ook in een bearmarket, vorig jaar was een top jaar qua LTC voor mij.

fibs en andere vormen van TA doe ik ook niks mee, heel af neem ik het mee maar meestal niet, zie het nut er niet van in van de week zag ik een mooi voorbeeld van de zelfde grafiek waar 1 TA'r hem meer had uitgezoomt dan de ander waardoor je een compleet ander beeld kreeg :F

Doe ik het slecht ? durf het niet te zeggen deze maand heb ik 80% rendement gehaald, en ik kan er al 3 jaar ruim van voedselbonnen kopen, 2016/17 had ik een rendement van ruim 500% op een bedrag met ruim 5 nulletjes.

Edit en nee het is niet elke maand winst natuurlijk ik pak ook regelmatig verlies, maar over de gehele lijn pak ik meer winst dan verlies.
Dan heb ik niks gezegd ;-)
Dacht uit je VET verhaal te halen dat je een beetje bij de pakken neer zat.

Wat de nulletjes betreft, vanaf de 5/6 maakt het allemaal niks meer uit.
Geen werkverplichting en vrijheid in alles wat je doet, meer heb je niet nodig

• Klaas25
fast_ray schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 18:36:
[...]

Dan heb ik niks gezegd ;-)
Dacht uit je VET verhaal te halen dat je een beetje bij de pakken neer zat.

Wat de nulletjes betreft, vanaf de 5/6 maakt het allemaal niks meer uit.
Geen werkverplichting en vrijheid in alles wat je doet, meer heb je niet nodig
Goalss!!!

• A87
  • Niet online

A87

BIG move incomming :)

Pagina: 1 ... 129 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!