Lijkt tot nu toe exact op de XRP Coinbase listing pump. Even omhoog en net zo hard weer terug omlaag.
Dit is het grote probleem. We (ik) zijn nooit tevreden. Bah! 40B op de markt gekomen sinds vorige week en je glas is halfvol lol. Dat moet veranderen.Slux schreef op maandag 8 april 2019 @ 21:45:
[...]
Tja ik had een dipje met de shitcoins verwacht en daarom alles naar fiat gezet, gellukg maakt bcash en bitcoin wel weer wat goed, maar die week bonus wordt wel weer een stukje minder zo met de moonende coins die ik er net uit gooi.
Betrap mezelf er nu ook op dat ik echt een ondankbare hond ben na die laatste run van vorige week, je kan niet alle trades goed doen.
Story of my life
Klopt. Echter blijft hij wel realistisch. hij heeft heeeel vaak gelijk gehad. soms gaat het gewoon de andere kant op. er zijn genoeg TA's die gewoon fout zijn. wat er nu gebeurt is, zag niemand aankomen. Alle Ta's zijn gewoon verwaarloosd. Maar goed. ik ben het wel eens dat hij heel lang bearish blijft, echter is het nog steeds bearish. Bullrun? Ja. Bullmarket? Nee. BTC zal de 6K moeten inslaan wilt het in bullish territory zijn.A87 schreef op maandag 8 april 2019 @ 21:17:
[...]
Steeds een indicator mbt oud jaartal pakken of 2019 totaal met 2014 vergelijken.. Dat soort dingen.. De hele tijd Bearish blijven ook aan het einde van een bearmarkt. Te veel naar het verleden staren.
Te veel naar EMA's kijken ... Denken dat naar X aantal groene weken automatsch Rood komt, en dan rekt gaan in een short
Te veel pseudo science
Ik luister heeel veel naar The Modern Investor. en TA's ben ik sws geen fan van. alles veranderd elk uur
Klopt sinds ik met crypto bezig ben heb ik vrij goed geboerd maar ik ben er niet echt gelukkiger op geworden, het is nooit genoeg merk ik, terwijl ik met mijn gewone werk had/heb ik veel meer voldoening na en dag, ook al verdiend dat lang niet zoveel als crypto.Klaas25 schreef op maandag 8 april 2019 @ 21:50:
[...]
Dit is het grote probleem. We (ik) zijn nooit tevreden. Bah! 40B op de markt gekomen sinds vorige week en je glas is halfvol lol. Dat moet veranderen.
Had al met mijn wederhelft afgesproken dat ik eind van het jaar echt zou stoppen met crypto maar de kans is groot dat ik al voor die tijd stop en terug naar mijn ''gewone'' leven ga.
Laat dan gewoon wat staan op een nano en vergeet het. Dat is nog het allerbeste en mega als je dat met winst geld kan doen. Pensioen gaan we toch niet meer krijgen. Komt op onszelf aan. Spreek ik even voor mezelf als mid twintiger.Slux schreef op maandag 8 april 2019 @ 22:10:
[...]
Klopt sinds ik met crypto bezig ben heb ik vrij goed geboerd maar ik ben er niet echt gelukkiger op geworden, het is nooit genoeg merk ik, terwijl ik met mijn gewone werk had/heb ik veel meer voldoening na en dag, ook al verdiend dat lang niet zoveel als crypto.
Had al met mijn wederhelft afgesproken dat ik eind van het jaar echt zou stoppen met crypto maar de kans is groot dat ik al voor die tijd stop en terug naar mijn ''gewone'' leven ga.
Dat moet je zo te horen zeker doen. dingen die je leven zo beheersen zijn niet goed. of loslaten of stoppen.Slux schreef op maandag 8 april 2019 @ 22:10:
[...]
Klopt sinds ik met crypto bezig ben heb ik vrij goed geboerd maar ik ben er niet echt gelukkiger op geworden, het is nooit genoeg merk ik, terwijl ik met mijn gewone werk had/heb ik veel meer voldoening na en dag, ook al verdiend dat lang niet zoveel als crypto.
het leven is een stuk belangrijker dan een paar muntjes. Ik heb er zelf extreem last van als ik day trade , mede daarom doe ik dat niet heel veel. best raar .. Ik heb dus stress als ik een positie na bv een bounce op support heb gekocht van een volatiel muntje, maar van gewoon wat HOT in de hodl kijk ik niet naar om en heb ik ook geen stress van. (wat de koers ook heeft gedaan)
Verwijderd
Als je geen plezier beleeft aan het traden zou ik er sowieso mee kappen.
Ik vind er zelf ook weinig aan om de hele avond achter de schermen te zitten en op koersen te letten...
Vind je dat leuk om te doen en geniet je van de kick die het spel kan geven dan is het prima.
Maar als je er geen voldoening uithaalt is geen enkel bedrag het waard, geld is maar geld en het leven is kort genoeg...
Ik vind er zelf ook weinig aan om de hele avond achter de schermen te zitten en op koersen te letten...
Vind je dat leuk om te doen en geniet je van de kick die het spel kan geven dan is het prima.
Maar als je er geen voldoening uithaalt is geen enkel bedrag het waard, geld is maar geld en het leven is kort genoeg...
@Slux dan neem ik aan dat je bedoelt dat het traden te veel tijd in neemt en je daar niet gelukkiger van wordt omdat het best wel wat energie vreet? Dat is exact de reden waarom ik gewoon munten hodl. Heb niet zo'n zin om elke dag uren met die munten bezig te zijn en te balen als trades niet de goede kant op vallen. Lijkt mij bijzonder stressvol. Tijdens beermarkten sprokkel ik gewoon eens in de zoveel tijd van willekeurige munten (in de zin van iets wat mij aanspreekt uiteraard - waarvan ik denk dat het wel eens wat kan worden, dus niet lukraak maar wat kopen
) wat en hoop dan maar op een moment zoals nu dat alles weer lekker omhoog gaat. Ik kijk echt puur op lange termijn. De rest geloof ik allemaal wel
[ Voor 10% gewijzigd door DAMAGE op 08-04-2019 22:47 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
BTC op 12Hr. Interessant.
Maar weer slapen met sell order op 5600
Maar weer slapen met sell order op 5600
[ Voor 46% gewijzigd door A87 op 08-04-2019 23:47 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Pff wil ik ff kop thee pakken, zit ik op autopilot met de muis te klungelen om de pauzeknop van de Bitmex interface tevoorschijn te halen. Alsof ik een youtubefilmpje zit te kijken.
That is not good.
That is not good.
Kan nog wel even duren. We kunnen prima terug naar trendline 1 of 2 en daar een bounce zien voor nog een poging de top te breken.A87 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 00:45:
Breakout of fakeout.. is the question
Als we toch omhoog gaan dan kunnen we denk ik wederom een mega candle verwachten. Er zit afgezien van dit resistance level niet heel veel resistance tot die 6K.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
En dat precies tijdens slaap.... hmm mischien toch maar geen sell order er opDAMAGE schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 00:58:
Als we toch omhoog gaan dan kunnen we denk ik wederom een mega candle verwachten. Er zit afgezien van dit resistance level niet heel veel resistance tot die 6K.
[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 09-04-2019 01:05 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Het is niet zozeer de tijd, ik trade gemiddeld 12 tot 16 uur per dag 7 dagen per week soms wat meer soms wat minder hangt van de markt af.DAMAGE schreef op maandag 8 april 2019 @ 22:46:
@Slux dan neem ik aan dat je bedoelt dat het traden te veel tijd in neemt en je daar niet gelukkiger van wordt omdat het best wel wat energie vreet? Dat is exact de reden waarom ik gewoon munten hodl. Heb niet zo'n zin om elke dag uren met die munten bezig te zijn en te balen als trades niet de goede kant op vallen. Lijkt mij bijzonder stressvol. Tijdens beermarkten sprokkel ik gewoon eens in de zoveel tijd van willekeurige munten (in de zin van iets wat mij aanspreekt uiteraard - waarvan ik denk dat het wel eens wat kan worden, dus niet lukraak maar wat kopen) wat en hoop dan maar op een moment zoals nu dat alles weer lekker omhoog gaat. Ik kijk echt puur op lange termijn. De rest geloof ik allemaal wel
Als ik gewoon werk dan ben ik ook 12 tot 16 uur per dag bezig, ik heb een bedrijfje wat in principe zonder mij ook draait dus ik kan of full time werken of traden, dat traden heb ik denk ik de laatste 2/3 jaar vrij intensief gedaan en merk dat ik wat meer afgezonderd wordt van de wereld, ik ben meer gesloten in een soort zombie modus.
Ja het verdiend goed nee het geeft geen voldoening zoals je na een dag gewoon werkt waar je mensen blij maakt of problemen oplost, voor het geld hoef ik het niet echt te doen, het is meer de kick die ik eruit krijg.
Stress krijg ik er zeker niet van, anders had ik het ook nooit gedaan, enigste waar ik stress van krijg zijn coins op en van de ledger halen.
ik trade ook op de gewone beurs en dat doe ik naast mijn werk, maar met crypto moet ik er echt op zitten en kan ik niet combineren en holden is niks voor mij als ik zie wat mijn LT pf heeft gedaan dan wordt je vrij depressief.
Dus misschien kan ik er een balans in vinden en anders stop ik er eind van het jaar mee.
wanneer vakantiegeld van iedereen binnen isPelox schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 08:22:
When moon? When Lambo?
FUD time again. Wederom zou China bitcoin minen willen verbieden
https://www.reuters.com/a...coin-mining-idUSKCN1RL0C4
de markt trekt er zich (nog) niks van aan. zal wel weer storm in glas water zijn.
de markt trekt er zich (nog) niks van aan. zal wel weer storm in glas water zijn.
Nog steeds 99% te duur.Bever! schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:13:
Pfoe alts zakken wel erg hard weg
Weg
ik ben uit de alts gegaan voorlopig. zit in btcBever! schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:13:
Pfoe alts zakken wel erg hard weg
Soms denk ik weleens.. waarom verkoop ik niet al mijn alts en koop ik er puur en alleen btc voor.. Lekker wegzetten en wachten tot btc op 1 mil staat.
Zero.
dat is de kleie Pelox die meer geld wil op kortere termijnPelox schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:32:
Soms denk ik weleens.. waarom verkoop ik niet al mijn alts en koop ik er puur en alleen btc voor.. Lekker wegzetten en wachten tot btc op 1 mil staat.
kleine haru wilt dat ook namelijk haha
[ Voor 6% gewijzigd door HaruHaru op 09-04-2019 09:33 ]
haha ja greedy Pelox inderdaad..HaruHaru schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:33:
[...]
dat is de kleie Pelox die meer geld wil op kortere termijn
kleine haru wilt dat ook namelijk haha
Zero.
Zo'n slecht idee is dat niet. Als ik sinds December mijn BTC had gehold ipv in alts gedoken had ik nu meer gehad. Daar zit een klein verlies bij maar vooral het feit dat het BTC paar van ETH de afgelopen dagen niet zo goed presteerde. Ben daardoor wel wat USDT rijker maar BTC armer. Lees het hier over anderen ook veel en in de Telegram ook.Pelox schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:32:
Sure, gewoon een gezonde correctie, niks geks :)!deppenboks schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:41:
Alt season is over
Sure, sinds november zitten we in een correctie.Rrehorst schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:42:
[...]
Sure, gewoon een gezonde correctie, niks geks :)!
Weg
Want alt season was in November begonnen? Heb ik hem gemist denkNew Yorker schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:46:
[...]
Sure, sinds november zitten we in een correctie.
Een correctie naar bovenNew Yorker schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:46:
[...]
zou heel goed kunnen
[ Voor 3% gewijzigd door HaruHaru op 09-04-2019 09:52 ]
Verwijderd
Denk dat meer mensen zo denken. De Bitcoin dominance kruipt ook omhoog.Pelox schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:32:
Dat is idd een goed idee. Zodra meer mensen op dit idee komen gaat het hard.Pelox schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:32:
Van die Chinese berichten neem ik eigenlijk nooit letterlijk, maar ik interpreteer vaak de boodschap die tussen de lijnen door gegeven wordt. In dit geval mijn mening:Petje72 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:29:
"De Chinese regering heeft ook door dat bitcoin weer omhoog gaat en wil betere deals mbt het smeergeld onderhandelen. Vriendjesnetwerk en grote miners hebben één maand de tijd om hun koffertje gevuld en wel te deponeren, of anders..."
Tering de alts gaan echt zwaar door het putje. Bij sommige heb je het echt het idee "dat je nog steeds verder kan zakken, respect!". Gelukkig maak ik geen gebruik meer van Binance sinds dat BTT gebeuren anders had ik me sowieso gebrand aan al die shitcoins en was ik ondanks de bitcoin stijging er nauwelijks op vooruit gegaan
Sws kom ik nu alleen nog aan de top 50 en vaak zelfs alleen top 10/20 op de marketcap ranking. Beetje voorzichtig met je BTC omgaan is geen gek idee met al die scams natuurlijk..
Sws kom ik nu alleen nog aan de top 50 en vaak zelfs alleen top 10/20 op de marketcap ranking. Beetje voorzichtig met je BTC omgaan is geen gek idee met al die scams natuurlijk..
ik hoor hier bijna niemand over Tron
zijn er hier TRX liefhebbers
?
zie anders weinig dubbele rode cijfers. ja dodgecoin, maar wie daar zn knaken induwd is niet goed snikTominatie schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 10:15:
Tering de alts gaan echt zwaar door het putje. Bij sommige heb je het echt het idee "dat je nog steeds verder kan zakken, respect!". Gelukkig maak ik geen gebruik meer van Binance sinds dat BTT gebeuren anders had ik me sowieso gebrand aan al die shitcoins en was ik ondanks de bitcoin stijging er nauwelijks op vooruit gegaan![]()
Sws kom ik nu alleen nog aan de top 50 en vaak zelfs alleen top 10/20 op de marketcap ranking. Beetje voorzichtig met je BTC omgaan is geen gek idee met al die scams natuurlijk..![]()
Vorige week hebben we na die pump ook nog weer 167B marketcap gezien op vrijdag dus valt voor nu nog wel mee. Daarna ging weer rap richting 180+B. Voor en in het weekend..
Als bitcoin maar niet gaat dumpen. Kan het me ook moeilijk voorstellen na zo'n aankoop van vorige week. Dat doe je toch niet voor hele korte termijn?
Maargoed alles kan..
Als bitcoin maar niet gaat dumpen. Kan het me ook moeilijk voorstellen na zo'n aankoop van vorige week. Dat doe je toch niet voor hele korte termijn?
Maargoed alles kan..
[ Voor 5% gewijzigd door Klaas25 op 09-04-2019 10:38 ]
Jeetje wat is het volume op Tether ineens bizar hoog. Bijna gelijk aan BTC. Is wel op CMC.
Wat denken jullie van ENJ?
Lijkt mij wel een interessante waar op korte termijn nog wat potentie in zit.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7Jumpman schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 10:46:
Wat denken jullie van ENJ?
Zero.
Leg eens uit, volgens mij zijn bijna alle coins in 2019 behoorlijk gestegen, wat bedoel je met correctie dan?New Yorker schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:46:
[...]
Als je holde sinds die 6k drop sta je nog steeds in de min.wehave schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:01:
[...]
Leg eens uit, volgens mij zijn bijna alle coins in 2019 behoorlijk gestegen, wat bedoel je met correctie dan?
Puur een voorbeeld, XLM was 27 cent .
[ Voor 6% gewijzigd door New Yorker op 09-04-2019 11:06 ]
Weg
Minder miners betekend ook dat de prijs omhoog gaat toch of werkt het niet zo?(minder coins op de markt)Petje72 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:29:
Ja, als je hodle sinds de 20K drop sta je ook nog dik in de min. Ik snap je punt niet zo? We zijn de afgelopen weken in 2019 best gestegen met de alts, dat deze nu even zakken is naar mijn idee gewoon een correctie op die stijging van de afgelopen tijd.New Yorker schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:04:
[...]
Als je holde sinds die 6k drop sta je nog steeds in de min.
Puur een voorbeeld, XLM was 27 cent .
Haha nee maar meer over een periode gezien. Sinds de bitcoin stijging zijn de meeste alts echt alleen maar gedaald. Zo'n Dent, Wanchain, Fuel, Amb, Go etc. hebben gewoon geen ondergrens lijkt het wel. Maar dat zijn dan ook wel enorme shitcoins denk ik zo.jasper7878 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 10:35:
[...]
zie anders weinig dubbele rode cijfers. ja dodgecoin, maar wie daar zn knaken induwd is niet goed snik
NANO doet het wel echt top.
Verwijderd
Minder miners betekent in feite vrij weinig. Difficulty verandert mee.wehave schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:05:
[...]
Minder miners betekend ook dat de prijs omhoog gaat toch of werkt het niet zo?(minder coins op de markt)
Wat invloed kan hebben is dat Chinese miners waarschijnlijk voor een lager bedrag break-even draaien en dus voor minder bereid zijn BTC te verkopen. Als minen gemiddeld duurder wordt (omdat goedkope Chinese stroom niet meer gebruikt mag worden) kan het zijn dat of de prijs zal moeten stijgen.
Difficulty, prijs en kosten voor het minen van een BTC is een soort samenspel en draai je aan de ene dan verandert er ergens anders wel weer iets.
Verwijderd
Ach, ik ga voor long term. We weten allemaal dat die over een week gewoon weer rond die dollar staatTominatie schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:14:
[...]
Haha nee maar meer over een periode gezien. Sinds de bitcoin stijging zijn de meeste alts echt alleen maar gedaald. Zo'n Dent, Wanchain, Fuel, Amb, Go etc. hebben gewoon geen ondergrens lijkt het wel. Maar dat zijn dan ook wel enorme shitcoins denk ik zo.
NANO doet het wel echt top.@Verwijderd
Op ethereumworldnews staat een artikel dat als alts dumpen er in 2017 een btc pump aankomt?
Verwijderd
Beetje laat maar tnx voor de heads up.Klaas25 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:16:
Op ethereumworldnews staat een artikel dat als alts dumpen er in 2017 een btc pump aankomt?
2 zielen 1 gedachte
Volgens mij hebben ze het eerder over een dump (2019), maar goed... 2017 was idd een pump.Klaas25 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:16:
Sahara schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:14:
KONTINUE DE DUMP
Topfilm
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik zal vanavond na werk eerst eens me PF herzien. Shitcoins met nog winst eruit. Btc met winst eruit. Enkele met licht verlies dus al met al klein plusje over. XRP en ADA en OMG holden. En kijken of ik meer van koop of het er bij laat en de boel de boel laat. Zien we wel of we als winnaar uit de bus komen.
Wtf is REPO voor iets? Gaat al even extreem hard op en neer.
ggj87 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:29:
Bitcoin maakt sinds die enorme pump telkens higher lows en gaat op deze manier stabiel omhoog. Binnenkort vol door die 5300-5400 weerstand met een mooncandle naar 5.8k en daar een dumpje.
/glazenbol
Waar waren al die kopers toen we op 3k stonden?
Mooi volume ook, de handel in Bitcoin is echt weer tot leven gekomen.
/glazenbol
Waar waren al die kopers toen we op 3k stonden?
Mooi volume ook, de handel in Bitcoin is echt weer tot leven gekomen.
Shitcoinggj87 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:29:
Weg
Je kan je ook afvragen of de Tetheraars/fiaters wel bereid zijn hun Tether/fiat spaarpot leeg te gooien voor een BTC op huidige of hogere niveaus als zij de verwachting hebben dat er voor de echte bullrun nog een flinke correctie komt. Ik ben daar overigens niet toe bereid en ik denk dat velen zo denken... sooner or later is de BTC stoom op en zakt het weer terug.
Weet niet of het gemeld was maar China wil een verbod op mijnen van crypto's, zal wel een dumpje veroorzaken
Ik snap het niet, waarom doen ze dit? (het verbannen van crypto in het algemeen, in meedere landen) Het is gewoon de toekomst. Je gaat er niet aan ontkomen. Email was ook zeer ongewild toen het net nieuw was, nu kan je niet zonder.Slux schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:08:
Weet niet of het gemeld was maar China wil een verbod op mijnen van crypto's, zal wel een dumpje veroorzaken
[ Voor 7% gewijzigd door HaruHaru op 09-04-2019 12:13 ]
China is een totalitaire staat. Met bitcoin kunnen ze minder controleren.HaruHaru schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:11:
[...]
Ik snap het niet, waarom doen ze dit? Het is gewoon de toekomst. Je gaat er niet aan ontkomen. Email was ook zeer ongewild toen het net nieuw was, nu kan je niet zonder.
Weg
Ik vind het niet zo raar eigenlijk China wil alles in eigen beheer hebben, en daar horen geen ongereguleerde crypto's tussen, exchanges zijn daar ook al verboden.HaruHaru schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:11:
[...]
Ik snap het niet, waarom doen ze dit? (het verbannen van crypto in het algemeen, in meedere landen) Het is gewoon de toekomst. Je gaat er niet aan ontkomen. Email was ook zeer ongewild toen het net nieuw was, nu kan je niet zonder.
Dit is toch de 8e keer dat ze crypto's gaan bannen sinds 2014?Slux schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:08:
Zero.
ik snap niet waarom ik btt heb en hodl. beter omzetten in btc straks.
Haha dogecoin 'dodgecoin' noemen... ontwijken die hap. Strakke humor.jasper7878 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 10:35:
[...]
zie anders weinig dubbele rode cijfers. ja dodgecoin, maar wie daar zn knaken induwd is niet goed snik
Alhoewel ik niet zeker weet of dat bewust was.
https://dailyhodl.com/201...um-xrp-litecoin-forecast/The CEO of Binance says crypto traders are back, and in bigger numbers than ever.
In a new interview with CNBC’s Crypto Trader, Changpeng Zhao says the number of orders being placed on the leading crypto exchange is now at an all-time high.
Ook nog een nieuwtje van OmiseGo
https://blog.omisego.netw...announcement-6d1f0bede278
We’re excited to open up access to an Alpha release of the OMG Network to the public for the very first time.
When moon, when lambo?This version of the OMG Network implements More Viable Plasma for ETH transfer and Minimal Viable Plasma for ERC-20 token transfer, with a single operator, secured against the Rinkeby Ethereum Testnet. It supports the full plasma lifecycle — deposits, transfers, exits, and in-flight exits. In our testing, we’ve already been able to process over 1.2MM transactions with a peak measured throughout of over 2700 transactions per second so far.
Vind het niet perse positief dat de hoeveelheid traders nu al hoger is dan ooit.Tominatie schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:41:
[...]
https://dailyhodl.com/201...um-xrp-litecoin-forecast/
Ook nog een nieuwtje van OmiseGo
https://blog.omisego.netw...announcement-6d1f0bede278
[...]
[...]
When moon, when lambo?
Het is toch eerder positief dan negatief denk ik. Genoeg mensen die het kopen/verkopen van Bitcoin/crypto interessant blijven vinden.Stokstaart schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:43:
[...]
Vind het niet perse positief dat de hoeveelheid traders nu al hoger is dan ooit.
Klopt maar je kan dat vanuit de andere kant ook zeggen: waarom zou ik bereid zijn m'n BTC nu te verkopen? Ik vind het nog steeds een mooie bijkoop prijs. Al hoop ik zelf ook nog op een correctie tot ergens in de 4xxx zone. Maar bij het ontvangen van m'n salaris deze maand gooi ik er sowieso wel weer een deel in. Maargoed, we zullen zien waar het heengaat.Sahara schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:52:
Je kan je ook afvragen of de Tetheraars/fiaters wel bereid zijn hun Tether/fiat spaarpot leeg te gooien voor een BTC op huidige of hogere niveaus als zij de verwachting hebben dat er voor de echte bullrun nog een flinke correctie komt. Ik ben daar overigens niet toe bereid en ik denk dat velen zo denken... sooner or later is de BTC stoom op en zakt het weer terug.
wat vinden jullie hier van? https://cryptodaily.co.uk...r-facebook-new-stablecoin
denken jullie dat dit een positieve of negatieve effect gaat hebben?
Persoonlijk boeit het me niet, zolang die maar niet op CMC komt en op exchanges.
on the other hand, denk ik dat het wel een schakeltje kan omzetten bij mensen om toch in de crypto wereld in te stappen.
denken jullie dat dit een positieve of negatieve effect gaat hebben?
Persoonlijk boeit het me niet, zolang die maar niet op CMC komt en op exchanges.
on the other hand, denk ik dat het wel een schakeltje kan omzetten bij mensen om toch in de crypto wereld in te stappen.
[ Voor 19% gewijzigd door HaruHaru op 09-04-2019 13:01 ]
Ik bedoel eigenlijk dat als we nu al op een hoger aantal traders zitten dan met een btc-prijs van 20k, dat er dus meer vissers uit dezelfde vijver vissen. Hetgeen in mijn ogen niet positief is..Tominatie schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:51:
[...]
Het is toch eerder positief dan negatief denk ik. Genoeg mensen die het kopen/verkopen van Bitcoin/crypto interessant blijven vinden.
En dan snap ik dat die ook fiat in de markt pompen, maar volgens mij komt de bull market pas bij mensen die juist géén binance account hebben.
Huppa en er zijn er weer even 48milljoen XRPs bijgekomen
Gister stond het nog op
41743765071 en nu 41792108527
Gister stond het nog op
Ik heb nog ergens een 'originele' replica rozenkrans met handtekening van Troy Duffy. Heb heel even overwogen m weg te knikkeren na het zien van deel 2
The plot thickens..Slux schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 13:02:
Gister stond het nog op
Als je sats wil verliezen koop je XRP. Die daalt met een constante snelheid in btc-waarde.Slux schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 13:02:
Gister stond het nog op
Ik had gedacht dat hij de support van 7000 nog wel zou vasthouden maar niet dus. Nu alweer een procent of 5 eronder. Heb gelukkig geen XRP. Maar vanwege de heftige pumps mi. wel interessant om te volgen.Tominatie schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 13:13:
[...]
Als je sats wil verliezen koop je XRP. Die daalt met een constante snelheid in btc-waarde.
Hmm, en weer een higher low voor BTC, ziet er goed uit.... RSI op de 4h ziet er ook weer gezond uit ...Komaar op 6 k !!!!
deel 2Stokstaart schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 13:05:
[...]
Ik heb nog ergens een 'originele' replica rozenkrans met handtekening van Troy Duffy. Heb heel even overwogen m weg te knikkeren na het zien van deel 2
Maar die eerste, wat een underrated topper is dat hé, ik heb hem zeker 10x gezien, Willem Dafoe ook geniaal hier.
Leuke weetjes over de historie van de bitcoin:
En:Historische mijlpaal Bitcoin transacties onderstreept enorme groei
Bron: https://www.want.nl/bitcoin-transacties-record/Vannacht passeerde namelijk de grens van 400 miljoen Bitcoin transacties.
[ Voor 20% gewijzigd door RaptorXS op 09-04-2019 13:46 ]
Dit had ik inderdaad al gedaan.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Je hoort weinig van OMG maar als je ze hoort is het good stuff
Daarom moet elke site gewoon de 99.991....miljard XRP tonen als marketcap. Dan weten we allemaal waar we aan toe zijn. En staan we gelijk weer 2e hehe. En weer eerste bij de komende bullrun.Slux schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 13:02:
Gister stond het nog op
we?Klaas25 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:46:
[...]
En staan we gelijk weer 2e hehe. En weer eerste bij de komende bullrun.![]()
Die bitcoin gaat toch een partijtje naar boven uitbreken.

LETSGOOOOO

LETSGOOOOO
Ik wacht nog steeds tot hij dropt naar 1000 dollar. Eerder koop ik niet in.Tominatie schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 15:43:
[Afbeelding]
LETSGOOOOO
Je ziet dit als iets positiefs?Klaas25 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:46:
[...]
Daarom moet elke site gewoon de 99.991....miljard XRP tonen als marketcap. Dan weten we allemaal waar we aan toe zijn. En staan we gelijk weer 2e hehe. En weer eerste bij de komende bullrun.![]()
Graag. Ik word helemaal gestuiterd van die 5200 range. Dan nog liever gewoon een double booty op 3.2k.Tominatie schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 15:43:
[Afbeelding]
LETSGOOOOO
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!