Voornamelijk het feit dat de markt nog zo klein is bied zich uiteraard enorm hard voor manipulatie. Zoals je zegt met paar mil kan je gekke dingen doen met de prijs. Jij drijft prijs op met je 50mil (@ 50x lev), FOMO hits in want de 'bears' zijn bezig mensen gaan bijkopen, jij verkoopt rustig aan nadat de FOMO is gekalmeerd en profiteert hiervan. (beartrap)Tominatie schreef op maandag 8 april 2019 @ 12:36:
[...]
Mooi hoe 1 of een paar grote mannetjes met geld deze hele markt een richting op kunnen pleuren. Die van 6k naar 3k was ook natuurlijk ziek aangestuurd door iemand met big money.
Nu doen we bijna gewoon een Bartje van 3k naar 6k![]()
Het is ook mooi hoe zoiets werkt: ziet de markt er mooi uit en in een stijgende lijn durf je echt helemaal niks te verkopen. Je wordt automatisch holder vanwege FOMO. Je wil niks missen. Dit geeft een evt bullmarket ook een extra zetje omdat er steeds minder aanbod is op een gelijke/vaak stijgende vraag van mensen die nu ook wel geinteresseerd raken.
Ook de dalende inflatie van BTC zal dit stimuleren. Na de volgende halvening ergens volgend jaar wordt het aanbod nog kleiner. Naar mijn mening zal de vraag alleen maar toennemen. Want wie wil nou niet wat Bitcoin hebben... Alleen al om het mooie idee (decentraal, geen overheidsbemoeienis etc.)
Ik blijf lekker btc verzamelen en hoop nog op een dipje tot in de 4xxx zone. Hoop dat we daar nog ff sideways willen gaan 💪
Met geld maak je geld
Het zal mij benieuwen in wat er gaat gebeuren, naar mijn idee kan het both ways met gemak. Kijken hoelang we het boven de 5k kunnen uithouden. Ik blijf lekker traden, mn BTC port laten groeien, lekker lenden en we zien wel wanneer we uitcashen.