Merknaam Xs4all gaan verdwijnen (en Telfort,hi enzv)

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hp-got
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17-01-2021

hp-got

Moi

YES!!!
Nog 18 Euro te gaan, met een minimale inleg van € 250 en een bovengrens van 2M5 zijn we er nu.
Trots!
En leuk dat ik goed gokte in de poll :)

Als data het nieuwe goud is dan is je telefoon een goudmijn. | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Ik denk dat de crowdfunder de laatste €18 heeft ingelegd

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _fm
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

_fm

ocf81 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 19:57:
Ik denk dat de crowdfunder de laatste €18 heeft ingelegd
2x dan zelfs inmiddels. Ik gok op eerdere investeerders die hun investering hebben uitgebreid met 18 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:50
_fm schreef op donderdag 7 november 2019 @ 19:58:
[...]

2x dan zelfs inmiddels. Ik gok op eerdere investeerders die hun investering hebben uitgebreid met 18 euro.
Dat kan niet, je kunt een bestaande investering niet verhogen, je kunt alleen een nieuwe lening aangaan (die dus minimaal E250 moet zijn). Dit moet dus haast wel van het platform zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Yes!!! €2.500.018 !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgl
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-06 12:45

kgl

PtrO schreef op donderdag 7 november 2019 @ 18:30:
[...]

Net als in het verleden toen de we van gekkigheid niet wisten wat er gebeurde. Men rekende in het allerbeste geval iets van 500 klanten in het eerste jaar....... het werden er op de eerste dag 500 waarna de groei er in is gebleven.. kan mij noig regelmatig herinneren dat ik uit armoede maar 's nachts het web opging, want 's avond was er niet doorheen te komen.
Maar in die begintijd leverde XS4ALL iets wat je als particulier nergens anders kon krijgen. Nu is het gemeengoed. Men zal vanaf dag 1 betrouwbare, snelle verbindingen moeten leveren. Idealisme is leuk, maar anno 2019 moet internet gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

kgl schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:02:
[...]

Maar in die begintijd leverde XS4ALL iets wat je als particulier nergens anders kon krijgen. Nu is het gemeengoed. Men zal vanaf dag 1 betrouwbare, snelle verbindingen moeten leveren. Idealisme is leuk, maar anno 2019 moet internet gewoon werken.
*kuch* /29, eigen router. Straks heeft voormalig xs4all dat niet meer denk ik. FI zegt achter ons tweakers als doelgroep te gaan. Ik verwacht ergens wel dat meer dan één en vaste IP adressen onderdeel van het dienstenpakket (als uitbreiding) zullen zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door ocf81 op 07-11-2019 20:06 ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Maar goed dat de verbindingen via het KPN-netwerk gaan lopen dan. ;) Als bonus krijg je er het idealisme en de overige "unique selling points" van XS4ALL bij.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

[...]

Natuurlijk moet internet gewoon werken. Een bank moet ook gewoon je geld niet kwijtmaken. Toch kiezen sommigen voor Triodos of ASN. Een stuik vlees moet lekker zijn, toch koper sommigen bioiogisch. Het gaat niet over onderscheiden op de primaire functie, maar juist op de manier waarop die functie tot stand komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgl
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-06 12:45

kgl

BamSlam_ schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:06:
[...]

Maar goed dat de verbindingen via het KPN-netwerk gaan lopen dan. ;) Als bonus krijg je er het idealisme en de overige "unique selling points" van XS4ALL bij.
Het netwerk van KPN WBA zal inderdaad echt wel werken. Maar ze zullen vanaf dag 1 de eigen infrastructuur echt wel op orde moeten hebben, anders heb je er weinig aan dat je DSL sync hebt. En ja, ik denk dat de mensen hierachter ertoe in staat zijn om dit vanaf dag 1 goed voor elkaar te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Ik vraag me nu wel stiekem af wat de max zou zijn geweest als ze de top open hadden gelaten of hadden opgerekt naar 10M.

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-06 15:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Haha lol :D. Nou ja, dit vind ik ook 2,5M :P

.edit: woeps nieuwe pagina, we zijn er inmiddels overheen. Anyway, ik had het goed :7

[ Voor 50% gewijzigd door .oisyn op 07-11-2019 20:29 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-06 15:56
Supersnel wel.
Één voordeel, men hoeft nu geen 69 dagen meer te wachten de campagne is nu al gesloten.
Dit moet de actiegroep wel veel vertrouwen geven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

@ocf81 Leuk als gedachtenexperiment, maar die limiet van 2.5 miljoen komt natuurlijk wel ergens vandaan. Dat is de limiet wat een onderneming per 12 maanden aan investeringen mag ophalen bij het publiek zonder te voldoen aan de prospectusplicht. Zo'n prospectus is wel even wat werk (zacht gezegd) en als je niet verwacht zo veel geld nodig te hebben dan doe je dat natuurlijk niet :)

edit: die laatste 18 euro zijn nu weg, zodat het bedrag op exact 2.5 miljoen uit komt :P
Beste @Zr40.

Gefeliciteerd! Dankzij jou en 3111 anderen is het gelukt om het doelbedrag van Plan B is er! te behalen. In totaal is €2500000 opgehaald.

[ Voor 32% gewijzigd door Zr40 op 07-11-2019 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nu staan ze weer exact op €2,5M. Er wordt gesjoemeld! ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
With big money comes great power and big responsibility. Make it happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

.oisyn schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:40:
Da's ook wel een beetje overdreven verwoord ;) Ze hebben waarschijnlijk gewoon 18 euro van de laatste investering gerefund.

Maar dat platform mag nu ook wel even stoppen met het sturen van het bedanktmailtje. Heb er nu al drie vier :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
.oisyn schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:40:
Nee, er wordt onder de prospectusplicht uitgekomen. Oh, wacht.. :)

[ Voor 14% gewijzigd door BamSlam_ op 07-11-2019 20:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Zr40 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:41:
[...]

Da's ook wel een beetje overdreven verwoord ;) Ze hebben waarschijnlijk gewoon 18 euro van de laatste investering gerefund.
Ze kwamen eerst precies 18 euro tekort, en onder de 250 kon je niet investeren. Ik gok dus wel dat er handmatig is bijgevuld, maar dat dat per ongeluk dubbel is gedaan.

En mijn sjoemelopmerking was natuurlijk maar een grapje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

.oisyn schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:48:
[...]

Ze kwamen eerst precies 18 euro tekort, en onder de 250 kon je niet investeren. Ik gok dus wel dat er handmatig is bijgevuld, maar dat dat per ongeluk dubbel is gedaan.

En mijn sjoemelopmerking was natuurlijk maar een grapje ;)
Er was kortstondig even onderhoud toen de teller op 2499982 stond, dus dat kan best.

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:50
Ik krijg nu iedere 5 minuten 'n 'bedankt' mailtje.. Ik snap dat ze blij zijn, maar dit is misschien wat overdreven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Zr40 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:41:
Maar dat platform mag nu ook wel even stoppen met het sturen van het bedanktmailtje. Heb er nu al drie vier :P
Vijf Zes Zeven Acht Negen stuks hier, inmiddels... _O-

[ Voor 8% gewijzigd door BamSlam_ op 07-11-2019 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Tof dat het zo snel is gelukt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Die 18 Euro extra was voor appeltaart. _/-\o_

https://twitter.com/locuta/status/1192522075438755842

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
Ik krijg om de 5 minuten deze e-mail. Vind het vervelend worden dat geflood de hele tijd.!

Gefeliciteerd! Dankzij jou en 3111 anderen is het gelukt om het doelbedrag van Plan B is er! te behalen. In totaal is €2500000 opgehaald.

De ondernemers kunnen nu van start en nemen binnenkort contact met je op voor de eventuele beloningen. Heb je vragen voor de ondernemer(s)? Dan kun je een mailtje sturen naar mailto:info@wijstappenover.nl.

Wil je de ondernemer(s) verder helpen? Vertel anderen vooral over de campagne waar je met succes aan hebt bijgedragen door de campagnepagina te delen: https://crowdaboutnow.nl/planb

Benieuwd naar andere lopende campagnes op CrowdAboutNow? Bekijk ze https://mandrillapp.com/t...Dg0ZjA3MTA2NmYyOFwiXX0ifQ

Vriendelijke groet,

het team van CrowdAboutNow

Maliebaan 24
3581 CP
Utrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:13
Ik krijg ook echt elke 5 minuten een mail. Ik denk dat crowdaboutnow eens opzoek moet naar een nieuwe ISP :+

Ik gebruik hier nog Gmail. Maar ik ga er van uit dat dit bij alle mailproviders hetzelfde geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 20:00

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Ze hadden niet verwacht, dat het zo snel zou gaan, dus het versturen van die bedankmails was nog niet goed getest ;)

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

krakendmodem schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:05:
Ik krijg ook echt elke 5 minuten een mail. Ik denk dat crowdaboutnow eens opzoek moet naar een nieuwe ISP :+

Ik gebruik hier nog Gmail. Maar ik ga er van uit dat dit bij alle mailproviders hetzelfde geldt.
Hier ook gmail, ik heb ze naar mijn spamfolder gemoved. Benieuwd hoe snel Google de hint snapt :)

edit: het lijkt sinds 22:00 gestopt.

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 07-11-2019 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don spike
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06 17:40
.oisyn schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:14:
[...]
edit: het lijkt sinds 22:00 gestopt.
Hier komen ze nog steeds binnen, elke 10 minuten ongeveer. Geen Gmail overigens.

Wel jammer voor Crowd about now, dit is hun grootste campagne ooit, goede reclame, maar aan het einde verkloten ze het dan wel weer een beetje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PtrO
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-06 18:05
[...]Maar in die begintijd leverde XS4ALL iets wat je als particulier nergens anders kon krijgen. Nu is het gemeengoed. Men zal vanaf dag 1 betrouwbare, snelle verbindingen moeten leveren. Idealisme is leuk, maar anno 2019 moet internet gewoon werken.
Je loopt vooruit op iets dat je denkt dat wel zal misgaan.

Xs4all levert nog steeds wat je nergens anders in die combo kunt verkrijgen, wat je alleen vindt wanneer je her en der zelf voorzieningen gaat doen. Over die betrouwbare verbinding maak ik mij totaal niet druk dat is ook niet zo moeilijk en het werk van KPN of Ziggo's of de Reggefibers etc.etc.. net als dat mijn stroom door Liander is aangelegd.

Ik weet het niet hoor, maar ook hier wordt niet goed begrepen waar het om gaat. Een provider moet zich richten op mogelijkheden en die zsm beschikbaar maken zonder dat hierbij privacy geweld wordt aangedaan.

Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Over "leveren" enzo gesproken, heb het in de meest recente reacties niet teruggelezen, excuus als het eerder al wel aan bod is gekomen, maar hoe denkt deze nieuwe internetprovider aan IPv4-space te gaan komen?

Waar alle XS4ALL-minded klanten natuurlijk NIET op zitten te wachten is CGN :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-06 07:34
Osiris schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:20:
Over "leveren" enzo gesproken, heb het in de meest recente reacties niet teruggelezen, excuus als het eerder al wel aan bod is gekomen, maar hoe denkt deze nieuwe internetprovider aan IPv4-space te gaan komen?

IPv4 adressen kan je kopen van partijen die ze over hebben. Is niet goedkoop, maar zeker mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
De vraag is natuurlijk: gaan ze dat ook doen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

esky schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:23:
[...]
IPv4 adressen kan je kopen van partijen die ze over hebben. Is niet goedkoop, maar zeker mogelijk.
En KPN gaat een heleboel IPv4 adressen over hebben >:)

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-06 21:36

slaay

Natuurbeleven.com

Osiris schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:24:
Hoe doet Cheapconnect dat dan bijvoorbeeld? Want zij claimen ook een vast ip-adres:
https://www.cheapconnect.nl/internet/

[ Voor 7% gewijzigd door slaay op 08-11-2019 10:30 ]

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Osiris schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:20:

Persoonlijk zou ik geen CGN niet eens een absolute eis vinden. Fatsoenlijk IPv6 vind ik veel belangrijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Zr40 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:50:
[...]

Persoonlijk zou ik geen CGN niet eens een absolute eis vinden. Fatsoenlijk IPv6 vind ik veel belangrijker.
Als je je eigen server draait (web, DNS), dan is IPv4 voor je inkomende connectivity wel redelijk belangrijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esky
Osiris schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:24:
Dat lijkt me wel. Als ze elke klant standaard een /64 aan IPv6 geven en CGN voor IPv4 met als optie een eigen IPv4 moet het kunnen. Als ze voor alle klanten een IPv4 willen kopen is dat best een investering. Stel ze willen een /17 aan IPv4 adressen (32.766 IP's) dan kost dat tussen de € 600.000 en € 900.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

esky schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:29:
[...]
Dat lijkt me wel. Als ze elke klant standaard een /64 aan IPv6 geven en CGN voor IPv4 met als optie een eigen IPv4 moet het kunnen. Als ze voor alle klanten een IPv4 willen kopen is dat best een investering. Stel ze willen een /17 aan IPv4 adressen (32.766 IP's) dan kost dat tussen de € 600.000 en € 900.000.
Op die manier komt de doorbraak van IPv6 ook een stuk dichter bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Als je game servers host is IPv4 een must. Er zijn erg weinig games die IPv6 goed kunnen doen.

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
esky schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:29:
[...]

Een /64 voor IPv6 is net zo waardeloos als CGNAT, want je kan nog steeds geen prefixen delegeren naar apparaten op je netwerk. Een /48 of /56 is het minimum daarvoor.

IPv4 is ondertussen wel zo waardevol geworden dat ook techneuten onderling geen blokken weg gaan geven die 'over' zijn. Maar per klant zijn de marginale kosten wel laag genoeg (order grootte: verzendkosten pakket) dat het betaalbaar is.

Ideaal? nee. Haalbaar: ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-06 15:56

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Freee!! schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:41:
[...]

Op die manier komt de doorbraak van IPv6 ook een stuk dichter bij.
XS4ALL biedt nu al native IPv6 aan, zelfs mijn mobieltje thuis krijgt een IPv6 adres. Dat is het probleem niet.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:12

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

slaay schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:29:
[...]

Hoe doet Cheapconnect dat dan bijvoorbeeld? Want zij claimen ook een vast ip-adres:
https://www.cheapconnect.nl/internet/
Ik weet niet of het Cheapconnect is, maar er was ooit een provider in Nederland die beloofde dat je een vast ip-adres kreeg, maar volgens de kleine lettertjes was dat geen /persoonlijk/ vast adres, maar een gedeeld vast adres. Het kwam er op neer dat de provider een vorm van NAT gebruikte met een vaste mapping van klanten naar externe IP-adressen. Ik neem aan dat ze ook een systeem hebben om poorten te forwarden.
Dat klinkt heel aardig, maar iedere poort kan toch maar één keer gebruikt worden, en voor de veeleisende klant die een statisch IP-adres wil om servers te hosten is dat toch minder handig.

edit: ik zie dat Cheapconnect ook een routed /29 aanbiedt dus het zal wel een andere provider zijn geweest

[ Voor 6% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 08-11-2019 12:59 ]

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

De prijzen van ipv4 lopen op, maar niet absurd. Voor 10-20 dollar heb je een adres. /16 en /17 ranges zijn echt nog gewoon te koop. Daar hebben ze er 1 of 2 per jaar van nodig, als ik hun groeiplan goed begrijp. De kosten daarvan zitten gewoon in de aansluitkosten van nieuwe abonnees.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PtrO
Freee!! schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:07:
Ze hadden niet verwacht, dat het zo snel zou gaan, dus het versturen van die bedankmails was nog niet goed getest ;)
Is idd wel grappig :) .... wellicht had de crowdfunder niet gedacht dat ze zo snel daar terecht zouden komen.

Zelf vind ik het wel leuk om 10x bedankt te worden en ik heb de mails allemaal bewaard.... goed om straks aan te tonen dat ik zeer en ten overvloede extra werd gewaardeerd.

Wat er technisch waarschijnlijk gebeurde is dat ze niet precies, laat staan op het exacte eindbedrag kwamen, Mogelijk is het "getal" een juridische eis voor/van de overeenkomst. Men ging vervolgens met plus en min correcties bijstellen, terwijl de voorkant nog kon inleggen; waardoor ze iedere keer weer de "doel behaald" lijn overschreden. Chasing the rabbit. Ik heb zelf ook nog geprobeerd, de laatste paar honderd af te sluiten... wat niet gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devaqto
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:07
Pooh schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 13:15:
De prijzen van ipv4 lopen op, maar niet absurd. Voor 10-20 dollar heb je een adres. /16 en /17 ranges zijn echt nog gewoon te koop. Daar hebben ze er 1 of 2 per jaar van nodig, als ik hun groeiplan goed begrijp. De kosten daarvan zitten gewoon in de aansluitkosten van nieuwe abonnees.
Waar koop jij ze voor $10 per stuk? Denk dat die stijging harder gaat dan iedereen denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Tamerciaga schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 15:59:
[...]

Waar koop jij ze voor $10 per stuk? Denk dat die stijging harder gaat dan iedereen denkt.
Afrinic is rond 10. Niet-transferrable, dus hier inderdaad niet echt van toepassing. Maar tussen 18 en 20 usd is er genoeg aanbod, kijk maar eens op Ipv4 auctions. En onderhands tussen vriendelijke partijen liggen prijzen nog wat lager, al denk ik dat aanbod daar wel krap wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-06 15:56
Wat een arrogantie en minachting van deze zogenaamde telecom analist.
KPN doet ook al zo merkwaardig over dit initiatief alsof het hun niet aangaat.

https://www.telegraaf.nl/...te-complex-en-te-kostbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cat_byte
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Ik schat zo in dat we als eerste een Soverin-mailadres gaan krijgen.

Wanneer ik naar https://freedominternet.nl/ (zonder WWW !), ga en het onveilige certificaat-geneuzel skip, krijg ik de pagina van Freedom.nl te zien (mail voor bits-of-freedom-donateurs), met 1 verschil: freedominternet.nl heeft in de broncode "internet" staan achter "freedom".

freedom internet mail

Of ik heb het he-le-maal mis en ze gaan last minute toch over op iets anders?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PtrO
HoppyF schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 17:41:
Wat een arrogantie en minachting van deze zogenaamde telecom analist.
KPN doet ook al zo merkwaardig over dit initiatief alsof het hun niet aangaat.

https://www.telegraaf.nl/...te-complex-en-te-kostbaar
Tja, het artikel maakt ook duidelijk dat KPN als monopolist zal - proberen te - blijven lachen....
Zakelijk, slimmer zou echt zijn dat KPN hun hele Internet-tak zou neerleggen bij xs4all zelf zodat de KPN kan doorgaan als connectivity provider. Voordeel hiervan is dat het bestaande xs4all ook kan groeien op het kabelnet en zo nodig kan terugspringen naar glasvezel

NB: de hoger wiskund is natuurlijk dat KPN haar klanten middels aanvullende services wil binden in en aan haar eigen glasinfra... wat echt niet meer zal gaan lukken.
zelfde bron: T
„Er is straks maar één lachende derde”, concludeert Tim Poulus van Telecompaper daarentegen. „KPN Wholesale. Want bij KPN moet het nieuwe bedrijf zijn nieuwe netwerk afnemen.”
Je mag en kunt je werklijk afvragen waarom de politiek het totale kabel en glasvezelnet niet wetmatig opstelt voor derden. De Ziggoś en KPN's die zich zg willen onderscheiden zijn hooguit - goede - transporters en zij moeten niets anders willen. Afwachten wat College van Beroep voor het bedrijfsleven (CBb) in November gaat beslissen over het verplicht openstellen (bron).

Overigens klopt het Telegraaf-artikel niet helemaal. The last mile connectie naar de klant loopt idd via een KPN. Who cares. Het achterliggende netwerk zal, net als nu bij xs4all, een eigen netwerk gaan zijn dat gekoppeld is aan de ix-backbone. Ik ga nog wel benieuwd zijn hoe xs4new dat gaat inregelen, net als het beschikbaar krijgen van eigen IP ranges etc.etc. de software xzal in het begin wel de standaard opensource spulleboel zijn (roundcube voor mail etc.etc.). Allemaal incl ftp/webdav etc., technisch niet echt spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
cat_byte schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 18:49:

Wanneer ik naar https://freedominternet.nl/ (zonder WWW !), ga en het onveilige certificaat-geneuzel skip, krijg ik de pagina van Freedom.nl te zien (mail voor bits-of-freedom-donateurs), met 1 verschil: freedominternet.nl heeft in de broncode "internet" staan achter "freedom".

[Afbeelding: freedom internet mail]

Aanstaande maandag zul je iets heel anders zien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cat_byte
  • Niet online
oeh, je hebt inside information?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Laatst online: 01:26

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

[Afbeelding: freedom internet mail]

Dat is dezelfde site als https://www.freedom.nl/
Ik vermoed een configuratiefout, omdat https://www.freedominternet.nl/ op een andere site uitkomt. (Eerst een 'Closed'-site, en nu een 403)
En dat lijkt het mij logisch dat de non-www versie juist daarheen routeert.

Dat we maandag iets anders zien, dat is geen in-side information. Op de crowdfundingssite staat gewoon vermeld dat 11-11-2019 11:11:11 de officiële launch plaats zal vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door AW_Bos op 08-11-2019 20:26 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cat_byte
  • Niet online
AW_Bos schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 20:24:
[...]

Dat is dezelfde site als https://www.freedom.nl/
Ik vermoed een configuratiefout, omdat https://www.freedominternet.nl/ op een andere site uitkomt. (Eerst een 'Closed'-site, en nu een 403)
En dat lijkt het mij logisch dat de non-www versie juist daarheen routeert.
Hoe komt het dan dat er verschil zit in de broncode van https://www.freedom.nl/ en https://freedominternet.nl/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

cat_byte schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 20:27:
[...]

Hoe komt het dan dat er verschil zit in de broncode van https://www.freedom.nl/ en https://freedominternet.nl/ ?
Klein detail. Misschien zijn het twee verschillende versies?
Maar een site die op non-www een afwijkende site heeft vergeleken met www, dan is dat vaak een configuratiefout. Vooral die SSL-error over het foute domein zegt al genoeg, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
cat_byte schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 20:20:
oeh, je hebt inside information?
Nee, ik heb afgelopen maandag kortstondig de (reeds vrijwel volledige) website kunnen zien. :)

[ Voor 14% gewijzigd door BamSlam_ op 08-11-2019 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cat_byte
  • Niet online
BamSlam_ schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 20:35:
[...]

Nee, ik heb afgelopen maandag kortstondig de (reeds vrijwel volledige) website kunnen zien. :)
Ja, die had ik ook gezien ja! We merken wel wat er maandag om elf over elf te zien is. Ben erg benieuwd 8)

@AW_Bos heel belangrijk is het niet hoor, maar het viel me wel op dat het niet exact dezelfde site is (qua broncode, en dat kan eigenlijk alleen een handmatige wijziging betreffen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
cat_byte schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:01:
Ja, die had ik ook gezien ja! We merken wel wat er maandag om elf over elf te zien is. Ben erg benieuwd 8)
Ik heb alvast weer wat centjes opgenomen van mijn spaarrekening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hp-got
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17-01-2021

hp-got

Moi

PtrO schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 19:37:
[...]

...zodat de KPN kan doorgaan als connectivity provider.
Dat is toch al zo?
KPNNetwerkNL beheert de infrastructuur (koper, glas) waarover KPN (de ISP) en anderen hun diensten aanbieden.
De ene KPN is de andere niet ;)

Als data het nieuwe goud is dan is je telefoon een goudmijn. | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PtrO
hp-got schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 10:34:
[...]

Dat is toch al zo?
KPNNetwerkNL beheert de infrastructuur (koper, glas) waarover KPN (de ISP) en anderen hun diensten aanbieden.
De ene KPN is de andere niet ;)
Dat zeg ik toch ook. KPN moet alleen doorgaan als connectiviteit provider en zich niet mengen in diensten.
Dat kunnen ze gewoon niet (begrijpen).... en ja ik heb menig jaartje in die sector voor KPN gewerkt.
Wat ze - KPN - kunnen is iets prima doen op bestelling (outsourcing, facilitair, standaardisatie, uitrol) en dan houdt de inbreng ook op. Ze missen ook op de werkvloer, de genetische drive te vernieuwen of vragen te stellen. Dat komt niet door de medewerkers maar simpel de policy dat de Hoefijzers in de groene Toren bepalen wat goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:19
PtrO schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:11:
[...]

Dat zeg ik toch ook. KPN moet alleen doorgaan als connectiviteit provider en zich niet mengen in diensten.
Dat kunnen ze gewoon niet (begrijpen).... en ja ik heb menig jaartje in die sector voor KPN gewerkt.
Wat ze - KPN - kunnen is iets prima doen op bestelling (outsourcing, facilitair, standaardisatie, uitrol) en dan houdt de inbreng ook op. Ze missen ook op de werkvloer, de genetische drive te vernieuwen of vragen te stellen. Dat komt niet door de medewerkers maar simpel de policy dat de Hoefijzers in de groene Toren bepalen wat goed is.
Die drive begint toch echt te wel te veranderen hoor. Maar dan nog: KPN levert een aanbod voor drie miljoen klanten waarvan meer dan twee miljoen met TV. Dat een klein aantal Tweakers graag zaken zou zien die zij belangrijk vinden is prima maar KPN richt zich daar niet op. Wel op die hele grote groep van mensen die gewoon een werkende verbinding en TV wil en niets willen weten van eigen apparatuur, IPv6 etc...
En dat is wat KPN doet. Kant en klare box, aansluiten en gaan. Naar mijn mening het beste TV platform van alle IPTV providers (Ziggo ken ik persoonlijk niet) en een simpele en meestal stabiele internetverbinding.
Vernieuwing gaat niet samen met grote getallen. Het zullen altijd de kleine partijen zijn met de meest vernieuwende zaken. En die volgen later in de mainstream. Dat werkt eigenlijk overal zo. Niet alleen in telecom.

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimjoosten
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-06 13:41

Cat_byte zou best wel eens gelijk kunnen hebben met het Soverin-mailadres. Gisteren was er een uitzending van Angry Nerds met daarin Gerdien Dalmuller en Anco Scholte ter Horst van het actiecomité. O.a. werd verteld dat founding members (diegenen die straks € 50 betalen om als eerste lid te worden), gelijk een mailaccount krijgen met een versleutelde mailbox. Dat lijkt veel op Soverin. Het lijkt mij ook logisch om bij de start indien mogelijk gebruik te maken van bestaande diensten om daardoor snel te kunnen beginnen. Verder werd gezegd dat ze Bits of Freedom ondersteunen. Over de startdatum van 11-11 om 11.11.11 uur en na de opmerking dat Bits of Freedom ook iets had met 11 november werd iets gezegd in de trant van dat de startdatum bewust was gekozen. BoF is op 11 november 2000 opgericht.

Overigens krijgt de nieuwe website geen cookiewall, want .... ze gebruiken helemaal geen cookies!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

pimjoosten schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:47:
[...]

Cat_byte zou best wel eens gelijk kunnen hebben met het Soverin-mailadres. Gisteren was er een uitzending van Angry Nerds met daarin Gerdien Dalmuller en Anco Scholte ter Horst van het actiecomité. O.a. werd verteld dat founding members (diegenen die straks € 50 betalen om als eerste lid te worden), gelijk een mailaccount krijgen met een versleutelde mailbox. Dat lijkt veel op Soverin. Het lijkt mij ook logisch om bij de start indien mogelijk gebruik te maken van bestaande diensten om daardoor snel te kunnen beginnen. Verder werd gezegd dat ze Bits of Freedom ondersteunen. Over de startdatum van 11-11 om 11.11.11 uur en na de opmerking dat Bits of Freedom ook iets had met 11 november werd iets gezegd in de trant van dat de startdatum bewust was gekozen. BoF is op 11 november 2000 opgericht.

Overigens krijgt de nieuwe website geen cookiewall, want .... ze gebruiken helemaal geen cookies!
Geen analytische cookies, wel functionele mag ik hopen, en daar heb je geen wall voor nodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Actiegroep XS4All Moet Blijven lanceert morgen eigen internetprovider

https://www.ad.nl/tech/ac...nternetprovider~aeade2c7/

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
THE_BASE schreef op zondag 10 november 2019 @ 22:39:
Actiegroep XS4All Moet Blijven lanceert morgen eigen internetprovider

https://www.ad.nl/tech/ac...nternetprovider~aeade2c7/
Tja het onderstaande uit het artikel is wellicht KPN ten voeten uit, een bedrijf waar je:
- Als klant "premium" betaalt maar weinig premium diensten krijgt .
- Als werknemer wellicht betaald voor je eigen koffie, en salaris verhogingen zijn nog steeds "frozen"
De teleurstelling over de houding van KPN blijft onverminderd groot. Het telecombedrijf maakte in januari bekend submerken XS4All, Telfort en Yes Telecom te laten opgaan in het hoofdmerk. Dat zou strategisch beter zijn. Het besluit zorgde voor een revolte onder XS4All-klanten en -medewerkers. Verdel startte een online petitie, die in no time 54.000 maal werd getekend.
Wil iemand dit topic (co-hosten) mag dat .. voor mij ga ik achterover zitten en afwachten wat de nieuwe provider gaat bieden. Mij hebben ze als klant als:
- voip
- glasvezel
- multiple mail accounts
- service pagina
- mobiel internet
- intresante mobiele oplossingen .. (sim-only met mobiel internet voor weinig oid)
- kids vriendelijke oplossingen ..

wat ik miste nadat KPN de toko overnam was vernieuwde diensten ..

[ Voor 3% gewijzigd door vso op 11-11-2019 00:46 ]

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanbee
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-05 21:29
[De eerste twee zijn al bekend gemaakt. Overal waar
XS4ALL nu op DSL en op meer plekken op glas kunnen ze straks leveren werd door Anco bevestigd in de Angrynerds podcast.
Mobiel internet zal denk ik nu nog niet de prio zijn maar kan zeker interessant zijn.

Failure is not an option -- it comes bundled with Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
  • Laatst online: 22:19
vso schreef op maandag 11 november 2019 @ 00:46:
[...]

Tja het onderstaande uit het artikel is wellicht KPN ten voeten uit, een bedrijf waar je:
- Als klant "premium" betaalt maar weinig premium diensten krijgt .
- Als werknemer wellicht betaald voor je eigen koffie, en salaris verhogingen zijn nog steeds "frozen"
Ik weet niet helemaal wat KPN als werkgever te maken heeft met dit verhaal maar voor de duidelijkheid: De facilitaire voorzieningen zijn prima in orde en er staan in elk kantoor goede koffieautomaten met gratis bonenkoffie...

Salarisverhogingen zijn niet bevroren en middels de CAO is er net dit jaar nog een algemene verhoging geweest. En dat is naast de verhoging die je kan krijgen vanuit je functioneren ( maximaal 5%).

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollie1965
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:38

ollie1965

Op zoek naar energiebesparing

Ik verwacht dat de lancering op de website straks wel goed gaat maar dat door de grote toeloop de boel wel eens plat gaat.

Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet

Dit , hierom en hierom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

ollie1965 schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:55:
Ik verwacht dat de lancering op de website straks wel goed gaat maar dat door de grote toeloop de boel wel eens plat gaat.
Welke 'boel' precies?

Een eenvoudige statische website met een formuliertje om je aan te melden als lid, die 10 miljoen hits per uur aankan, dat is tegenwoordig toch een fluitje van een cent? Het is geen 1993 meer. Enige nadeel is dat je wat hardware moet hebben, je kunt als provider met privacy en security als speerpunten moeilijk via AWS gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
https://freedominternet.nl/ word dit de link om 11:11:11 vandaag op 11-11-2019 ?

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:20
Op xs4allmoetblijven.nl staat:
Houd onze site maandag dus in de gaten!
Dus met een linkje naar www.xs4allmoetblijven.nl ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Iedereen zit denk ik continu te F5'en want hij is nog amper bereikbaar :)

.edit: ha:
Insufficient Storage
The method could not be performed on the resource because the server is unable to store the representation needed to successfully complete the request. There is insufficient free space left in your storage allocation.

[ Voor 64% gewijzigd door .oisyn op 11-11-2019 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewoutw
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-06 13:18
.oisyn schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:59:
Iedereen zit denk ik continu te F5'en want hij is nog amper bereikbaar :)
Ik denk dat ik wel even om 12 uur een kijkje kom nemen. Dan zal de storm wel zijn gaan liggen.
Pooh schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:18:
[...]

Welke 'boel' precies?

Een eenvoudige statische website met een formuliertje om je aan te melden als lid, die 10 miljoen hits per uur aankan, dat is tegenwoordig toch een fluitje van een cent? Het is geen 1993 meer. Enige nadeel is dat je wat hardware moet hebben, je kunt als provider met privacy en security als speerpunten moeilijk via AWS gaan werken.
Puur voor het serveren van info pagina's zou je prima AWS kunnen gebruiken. Dan hoef je alleen het inschrijven op eigen servers te doen. Op dit moment hoeven ze natuurlijk nog geen webmail of een mijn. pagina te leveren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• don spike
https://www.freedom.nl staat al online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollie1965
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:38

ollie1965

Op zoek naar energiebesparing

Zal ik mezelf dan nu maar al aanmelden, alles staat er al :+

Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet

Dit , hierom en hierom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilovali
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Laatst online: 20-06 16:15
ollie1965 schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:09:
Zal ik mezelf dan nu maar al aanmelden, alles staat er al :+
Alles ? Ik had eigenlijk al veel meer verwacht vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

[edit] Hmm, te laat

[ Voor 84% gewijzigd door ocf81 op 11-11-2019 11:15 ]

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03 13:38
Hoe wist je dat?
Op https://www.xs4allmoetblijven.nl/ staat alleen:

Insufficient Storage
The method could not be performed on the resource because the server is unable to store the representation needed to successfully complete the request. There is insufficient free space left in your storage allocation.

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 08:32
pinockio schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:14:
[...]

Hoe wist je dat?

Insufficient Storage
Als je had gedoneerd had je gezien dat het een contract met freedom-internet is. Ik had eigenlijk een live-stream aankondiging verwacht of zo....

[ Voor 5% gewijzigd door valkenier op 11-11-2019 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:09

Pazo

Mroaw?

Was het aan het kijken maar kom er nu niet meer op, krijg een error.
Denk dat nog een paar duizend man aan kijken zijn en nu al overbelast is.

Grote Enphase topicIQ Gateway uitlezenPVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinockio
*Server rookt*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje040
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-06 09:13
Of een ddos-je van KPN ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hackerhater
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-06 13:39
Slash dot effect :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-06 20:05
Er is dus nog niets.
Ze gaan pas in het eerste kwartaal van 2020 verbindingen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 08:32
Dennis-L schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:18:
Er is dus nog niets.
Dat was al gezegd

*drukt nog maar eens op F5* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Die €50 voor een email account tijdens de wachtperiode is op zich wel te doen voor mij.

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Dennis-L schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:18:
Er is dus nog niets.
Dat was al bekend in de crowdfund-informatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinockio
Verkeerde gebruikersnaam of wachtwoord? Toch echt het goede ingevoerd.

gebruikersnaam@freedom.nl

Of moet het, zoals in het voorbeeld,

gebruikersmaan@dashboard.freedom.nl zijn?

Of: het e-mailadres dat ik als contactadres heb opgegeven?

Zit hier een helpdeskmedewerker?

Beveiligde verbinding mislukt

Fout tijdens het verbinden met freedom.nl. PR_END_OF_FILE_ERROR

[ Voor 15% gewijzigd door pinockio op 11-11-2019 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje040
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-06 09:13
Ik ben voorstander...maar kijk het toch nog even aan. Ik (maar met name de rest van het gezin) wil niet verstoken zitten van tv. Even het totaalpakket afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Ik doe mijn best om me aan te melden, maar ik zal niet de enige zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:09

Pazo

Mroaw?

Over een half uur nog maar eens kijken en dan aanmelden. Kom er echt niet op nu.

Grote Enphase topicIQ Gateway uitlezenPVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinockio
Webmail werkt ook niet.

11/11/2019 om 11:11.... Carnavalsactie, maar te kort voorbereid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Eerlijk gezegd valt dit me behoorlijk tegen van ze. Dit is echt geen rocket science om goed te krijgen. Ik zit nu ergens vast halverwege tussen betalen (gedaan) en account activeren (weigert hij omdat token niet klopt). Nouja, kijk over een uurtje wel weer, hopelijk heeft niet iemand anders mijn naam dan ingepikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esky
pinockio schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:25:
Webmail werkt ook niet.

11/11/2019 om 11:11.... Carnavalsactie, maar te kort voorbereid.
Hier werkt mijn webmail prima, ben benieuwd naar mijn klantnummer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don spike
pinockio schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:14:
[...]

Hoe wist je dat?

Insufficient Storage
Ik wilde de domein freedominternet.nl alvast klaarzetten in de browser, maar toen werd ik al direct doorgestuurd naar freedom.nl, welke toen kennelijk al online was iets na 11 uur.

Vind de domeinnaam freedom.nl ook veel beter (korter), dan freedominternet.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Waarom zit iedereen zich al in 't 1e uur aan te melden? Krijg je extra perks als je letterlijk lid bent vanaf 't 1e uur ofzo? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Zoals ik het nu zie staat er nog niks over een mogelijke internet aansluiten maar alleen het kopen van een email adres of domein voor 50 per jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Osiris schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:27:
Waarom zit iedereen zich al in 't 1e uur aan te melden? Krijg je extra perks als je letterlijk lid bent vanaf 't 1e uur ofzo? :D
Elk email-adres kan maar aan 1 persoon gegeven worden.
Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste

Let op:
Alle vragen en ervaringen met betrekking tot Freedom Internet mogen in het daarvoor bestemde topic:
[Freedom] Ervaringen & Discussie