unezra schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:00:
Ik moet zeggen dat ik voor het eerst sinds de geluiden over het stop zetten van xs4all, twijfel over het (financieel) bijdragen aan het project.
Ik heb echt nooit geloofd in xs4all zoals het was en het blijven van xs4all onder de vleugels van mama KPN. Dat leek vooral te bouwen op het oude hacktic, met een mooi sausje.
Een nieuwe ISP, die ondanks dat ze koper en glas moeten afnemen van anderen, vind ik een zinvol initiatief en wat mij betreft hadden ze dat veel eerder moeten doen. Niet nu pas.
Ben benieuwd waar dit heen gaat en dat het niet sterft zoals
Limesco, wat in essentie ook een prachtig idee was, maar uiteindelijk helaas is gestorven voor het een succes kon worden.

Dat is ook een beetje mijn vrees
xs4all was zonder kpn vernieuwd(er) met KPN nam dit rap af .. en had je als XS4all klant eigenlijk alle (overgebleven) voordelen van XS4all met kpn diensten .
Nu is xs4all gewoon niks nieuws meer en tja ach ...
wat xs4all me echt bied is
- gratis wifi hotspots (kpn)
- gratis mobile sim kaart
- fairuse no download geneuzel/gezeur..
- leuke service pagina
De rest is nu meer common in je fritzbox ..
Het is wel leuk hoor maar met huidige mobiele internet .. 5g .. hoe lang duurt het nog voordat iedereen met zijn eigen (veel te dure) internet abbo loopt ?
je betaald nu al veel te veel voor je internet tv/data .. via je gsm ..
freedom zou voor mij een 5g kaartje betekenen voor mijn gezin (4personen) met onderling fair use enzo ..
gewoon per persoon uniek oid .. en voor thuis een 5g router .. dat allemaal telt als 1 "aansluiting" maar dan roaming
[
Voor 7% gewijzigd door
vso op 11-11-2019 13:12
]