Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Merknaam Xs4all gaan verdwijnen (en Telfort,hi enzv)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Dennis-L
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 20-04 11:50
AW_Bos schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 00:31:
[...]

Volgens een test van de Consumentenbond van vorig jaar zou XS4ALL op nummer één staan als beste provider, en KPN ergens in de middenmoot.
Best wel lulkoek :9

https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/beste

KPN Glasvezel is voor de eerst keer Beste uit de Test met een testoordeel van 8,1. De bestscorende providers in het derde kwartaal zijn:

KPN Glasvezel: 8,1;
XS4ALL Glasvezel, XS4ALL DSL: 8,0;
KPN DSL: 7,9.

De klantenservice van XS4All krijgt zelfs een lager cijfer dan die van KPN ;)

Dennis-L wijzigde deze reactie 11-01-2019 07:51 (5%)

• Kanarie
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 13:07

Kanarie

Dagen van gras, dagen van stro

ocf81 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 20:11:
Maar kan jij vertellen hoe je dat nu precies klaargespeeld hebt? Ik wil dat ook wel. Heel graag zelfs!
Een vriend van mij (ook zonder KvK) vertelde me dat hij een zakelijk abbo had genomen (want betere upload / goedkoper). Zelfde gedaan als hem en domweg de zakelijke verkooplijn gebeld.
Daar was het verder geen probleem, ziet er wel wat suf uit in "Mijn Ziggo" :)

Wat meer on-topic: Ik ben ook xs4all klant (load balanced setup met ziggo kabel en xs4all vdsl) en xs4all was de enige provider die bereid was pair bonded vdsl aan te sluiten.
Misschien dat KPN dat wel zou willen overnemen (nu het toch al aangesloten is), maar behalve KPN en xs4all zijn er geen VDSL providers die dat uberhaupt aanbieden.

The fact that we live at the bottom of a gravity well, on the surface of a gas covered planet going around a nuclear fireball 90 million miles away and think this to be normal is obviously some indication of how skewed our perspective tends to be

• MCP cloud
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 18:46

MCP cloud

Op het web sinds 1998

pven schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 17:03:
@bt1441 Is Telfort echt zoveel goedkoper dan? Ik heb wat rond zitten klikken op hun site, het scheelt eigenlijk niet meer dan een paar euro per maand met KPN.
10 euro in de maand.....mijn pakket

MCP cloud wijzigde deze reactie 13-01-2019 07:22 (14%)