Dat Xs4all opgeheven word door dat KPN dat beter vind
(ja ik ben xs4all klant)
Dit is waarom Xs4all zo geliefd bij het volk is(AD)
Dat is een minder geslaagde beslissing, deze zet vind ik niet geheel onverwacht toch had ik zelf gehoopt dat de afhankelijkheid van KPN (of samenvoeging) niet zou gebeuren.
Ik ben niet gecharmeerd van KPN en hun werkwijze, zowel professioneel als op consumenten vlak.
Enige positieve vind ik is dat KPN een voortouw neemt en je niet (meer) misleid met misleidende concurrentie tussen producten van de zelfde organsitie(s) zoals HI, Ibara, Xs4all en anderen.
ik ga zelf rustig op zoek naar alternatieve(n) voor mijn diensten die ik nu bij xs4all afneem .. immers de eenwording zal nog enige tijd duren.
Deel hier je mening/stelling van deze samenvoeging.
TLDR versie ik lees nog niks "concreets", het bedrag is hoog maar ja zonder HW & kennis & wettelijke verplichtingen (regeltjes) kan geen provider starten.
(ja ik ben xs4all klant)
een petitie is er https://xs4allmoetblijven.petities.nl/Equator schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 07:25:
verder, zie ook: nieuws: Petitie voor behoud Xs4all-merknaam krijgt duizenden ondertekeningen
Ondertekenen dus
Dit is waarom Xs4all zo geliefd bij het volk is(AD)
Dat is een minder geslaagde beslissing, deze zet vind ik niet geheel onverwacht toch had ik zelf gehoopt dat de afhankelijkheid van KPN (of samenvoeging) niet zou gebeuren.
Ik ben niet gecharmeerd van KPN en hun werkwijze, zowel professioneel als op consumenten vlak.
Enige positieve vind ik is dat KPN een voortouw neemt en je niet (meer) misleid met misleidende concurrentie tussen producten van de zelfde organsitie(s) zoals HI, Ibara, Xs4all en anderen.
ik ga zelf rustig op zoek naar alternatieve(n) voor mijn diensten die ik nu bij xs4all afneem .. immers de eenwording zal nog enige tijd duren.
Deel hier je mening/stelling van deze samenvoeging.
Tja er staat een verhaal op de link die door Jeltel gegeven wordJelte schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:15:
Plan B is er:
https://crowdaboutnow.nl/campagnes/planb
Zo te zien op koper en op glas inclusief IPTV vanaf begin volgend jaar. Ze vragen nu om geld, maar wat ze precies gaan aanbieden voor hoeveel is helaas nog onduidelijk.
Ben benieuwd of het wat wordt.
TLDR versie ik lees nog niks "concreets", het bedrag is hoog maar ja zonder HW & kennis & wettelijke verplichtingen (regeltjes) kan geen provider starten.
[ Voor 50% gewijzigd door vso op 04-11-2019 15:36 ]
Tja vanalles