Voor zover ik weet is daar weinig veranderd sinds ze van KPN zijn. Je krijgt er in ieder geval IPv6 en een Fritzbox router die voor minder problemen met wifi zorgt dan een Experiabox. Toen ik ze een paar jaar terug belde zaten er bij de klantenservice nog steeds mensen met veel technische kennis als je de menu-optie voor een technische vraag koos. (Ik heb ze al een paar jaar niet meer hoeven bellen, mijn moeder heeft geen enkele storing gehad in die tijd.)Glamdring schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 16:14:
Enige oudgediende in dit lijstje is Solcon die ik ken van naam, is dat nog wat tegenwoordig?
(edit)
Ik zit dus zelf niet bij Solcon, maar ik ken wel 3 Solcon-klanten en ik heb in 2016 een vereniging helpen overstappen van Telfort naar Solcon Zakelijk. Van iedereen hoor ik dat er nooit problemen zijn, de vereniging had met Telfort wel storingen. Dus wat mij betreft nog steeds een goed alternatief voor XS4ALL!
(edit 2) Ik moet niet gaan typen terwijl ik in de trein zit en bijna moet uitstappen. Was in de haast vergeten dat ik meer Solcon-klanten in mijn omgeving heb dan ik dacht.
[ Voor 47% gewijzigd door AlbertJP op 11-01-2019 21:39 . Reden: vereniging was ik eerst vergeten ]