Nog wat interessante stukjes.
Het eerste deel van die quote is volgens mij een aanwijzing voor de toekomst. Ik verwacht dat een hoop van de features van KPN voorlopig in stand worden gehouden maar dat je per stuk moet gaan betalen. Nog een hint is dat je bij KPN sinds kort kan bijbetalen voor toegang tot een betere helpdesk. Ik denk dat die helpdesk het equivalent van de XS4All helpdesk moet worden.
Door de "experimentele features" te ontbundelen kunnen ze er per stuk voor laten betalen. Mijn verwachting is dat dan snel de conclusie zal zijn dat er te weinig markt is voor een hoop van die features waarna ze verdwijnen.
Dat laatste klinkt dan wel weer goed. Ik weet niet of ik het geloof want ik vrees toch voor de één pot nat, maar hey, ik kan niet in het hoofd van KPN kijken. In vergelijking met wat KPN nú onder de naam KPN doet wil ik best geloven dat er meer diversiteit komt, maar denk nog steeds dat op termijn een deel van de features van XS4all verloren gaat, en voor een activistische kant is natuurlijk helemaal geen ruimte binnen KPN.KPN: Wij willen juist dat mensen moeten kunnen kiezen. Voor premium dienstverlening moet je dus ook gaan betalen.
Het gaat om integratie en krachtenbundeling. Bij multibrand werk je met verschillende labels. Als je naar single brand gaat, kun je óf alles één pot nat maken, en efficiënt de markt te veroveren, óf een diverser aanbod onder 1 vlag. Wij willen dat laatste.
Het eerste deel van die quote is volgens mij een aanwijzing voor de toekomst. Ik verwacht dat een hoop van de features van KPN voorlopig in stand worden gehouden maar dat je per stuk moet gaan betalen. Nog een hint is dat je bij KPN sinds kort kan bijbetalen voor toegang tot een betere helpdesk. Ik denk dat die helpdesk het equivalent van de XS4All helpdesk moet worden.
Door de "experimentele features" te ontbundelen kunnen ze er per stuk voor laten betalen. Mijn verwachting is dat dan snel de conclusie zal zijn dat er te weinig markt is voor een hoop van die features waarna ze verdwijnen.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.